Fitness προς Κούρσα... χμμ... Κούρσα Κούρσα!!

1243 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Δεν έχει νόημα να δώσεις λεφτά για τέτοια αλλαγή.
Υπάρχουν διάφορες 7άρες κασέτες στην αγορά, δες
τι γρανάζι χρειάζεσαι και πάρε μια να σε καλύπτει.
Το να πρέπει να αλλάξεις τροχό και μανέτα/χειριστήρια
για 1 γρανάζι δεν αξίζει.

Ουσιαστική αναβάθμιση είναι να αλλάξεις τροχούς, ελαστικά,
ανάρτηση, δισκοβραχίωνα. Δεν μπορεί να δικαιολογηθεί κάτι
τέτοιο σε ένα ποδήλατο σαν το δικό σου. Αν το κάνεις θα είναι
καθαρά σε φάση project όπου δεν θα ψάχνεις λογική εξήγηση
από πίσω.

Βέβαια η τελική αξία του συνολού θα είναι σαν φτιαγμένο Zastava
αλλά θα είναι μοναδικό και θα ειναι δικό σου )

Βάλε καμιά φωτό να το δούμε.

Χμμ.. έχει ήδη 7αρα πίσω.. για να καταλάβω λες να βάλω 7αρα π.χ. με πιο πολλά δόντια στο κάθε γρανάζι για πιο γρήγορο?

Αν και θα είναι off topic θα το βγάλω φώτο με την πρώτη ευκαιρία και θα τις ανεβάσω για εξέταση από το "ιατρικό team" του forum! :D
Άσε που υπάρχει περίπτωση να μου είναι ελαφρώς μικρό το frame (δεν βρίσκω το size στο πλαίσιο) γιατί για να το φέρω στα μέτρα μου οι ρυθμίσεις (παλουκόσελο, σέλα προς τα πίσω ) είναι κάπως οριακές :P ...αλλά θα ανεβάσω φώτο και θα μου πείτε.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πιο πολλά δόντια πίσω = πιο ελαφρυά σχέση = πιο αργά.

Αυτό που λέω είναι ότι το 8άρι είναι απλά ένα ακόμα γρανάζι.
Δες λοιπόν ποιό γρανάζι σου λείπει και θες να πας στην 8άρα.
Μόλις το βρεις πάρε με 10 ευρώ μια άλλη 7άρα κασέτα που να
το έχει. Θες πχ να πηγαίνεις πιο γρήγόρα, πάρε μια 7άρα με
11άρι μικρό. Θες να τραβάς στην ανηφόρα, πάρει μια με 30άρι
μεγάλο.

http://www.roseversand.com/article/shimano-sprocket-cs-hg-30-7-speed-11-...
http://www.roseversand.com/article/shimano-cs-hg-50-7-speed/aid:414549

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Πιο πολλά δόντια πίσω = πιο ελαφρυά σχέση = πιο αργά.

Αυτό που λέω είναι ότι το 8άρι είναι απλά ένα ακόμα γρανάζι.
Δες λοιπόν ποιό γρανάζι σου λείπει και θες να πας στην 8άρα.
Μόλις το βρεις πάρε με 10 ευρώ μια άλλη 7άρα κασέτα που να
το έχει. Θες πχ να πηγαίνεις πιο γρήγόρα, πάρε μια 7άρα με
11άρι μικρό. Θες να τραβάς στην ανηφόρα, πάρει μια με 30άρι
μεγάλο.

http://www.roseversand.com/article/shimano-sprocket-cs-hg-30-7-speed-11-...
http://www.roseversand.com/article/shimano-cs-hg-50-7-speed/aid:414549[/...

Το 'πιασα ;) thnx!
θα πρέπει να αλλάξω και αλυσίδα σε αυτή την περίπτωση ή κάτι άλλο?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

στο fs το μόνο που αξίζει να κάνεις είναι να του βάλεις slik λάστιχα
26χ1.25
Και να σφίξεις κάργα την πίσω ανάρτηση
(βιδώνει και ξεβιδώνει)

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

plannet wrote:
στο fs το μόνο που αξίζει να κάνεις είναι να του βάλεις slik λάστιχα
26χ1.25
Και να σφίξεις κάργα την πίσω ανάρτηση
(βιδώνει και ξεβιδώνει)

Στην ανάρτηση το έχω κάνει ήδη... όχι πάρα πολύ σφικτά γιατί κοντράρει το ελατήριο και φοβήθηκα μην του κάνω ζημιά. :)

Τα λάστιχα αργότερα θα το κοιτάξω το θέμα γιατί είναι ακόμα σε αρκετά καλή κατάσταση... δεν θέλω βέβαια να χάσει εντελώς τον χαρακτήρα του ως MTB ποδήλατο απλά μικρο- βελτίωση σε χαμηλό κόστος!

Γιατί Plannet έχω και μια κούρσα να πάρω! :D

Παρεμπιπτόντως : πίσω φοράει αυτό http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=46861
14 -28 (αν δεν κάνω λάθος
και μπροστά 24-42 (πάλι αν δεν κάνω λάθος :P )
απλά στα μπροστινά γρανάζια δεν είδα να γράφει τίποτα... ούτε Shimano ούτε μοντέλο-κωδικό.. φαίνονται σαν no-name product.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τα λάστιχα δεν κοστίζουν παραπάνω από 20 ευρό
και κρατάς και τα παλιά
:D

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

plannet wrote:
τα λάστιχα δεν κοστίζουν παραπάνω από 20 ευρό
και κρατάς και τα παλιά
:D

Να τα λες από την αρχή... δεν την ξέρω καλά την αγορά ακόμα! αλλά... μαθαίνω γρήγορα! Δεν μπορείς να πεις :P

Αλλά θέλω να μου κάνεις πρόταση λάστιχου που να μη μου αποκλείουν την mountain συμπεριφορά... και να έχουν καλύτερη συμπεριφορά από αυτά που έχω στο δρόμο.. (αν γίνεται βέβαια αυτό... είμαι και πλεονέκτης :D )

Σύντομα θα ανεβάσω και φώτο για να έχετε και προσωπική άποψη για το "χρεπάκι" μου το αγαπημένο :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

GioPro wrote:
plannet wrote:
τα λάστιχα δεν κοστίζουν παραπάνω από 20 ευρό
και κρατάς και τα παλιά
:D

Να τα λες από την αρχή... δεν την ξέρω καλά την αγορά ακόμα! αλλά... μαθαίνω γρήγορα! Δεν μπορείς να πεις :P

Αλλά θέλω να μου κάνεις πρόταση λάστιχου που να μη μου αποκλείουν την mountain συμπεριφορά... και να έχουν καλύτερη συμπεριφορά από αυτά που έχω στο δρόμο.. (αν γίνεται βέβαια αυτό... είμαι και πλεονέκτης :D )

Σύντομα θα ανεβάσω και φώτο για να έχετε και προσωπική άποψη για το "χρεπάκι" μου το αγαπημένο :D

αυτό που έχεις δεν είναι mtb είναι απογοήτευση οπότε βάλτο σλικ Λαστιχα και τέλος

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

:D
πες ένα λάστιχο που να προτιμήσω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θα πας στο πλησιέστερο κατάστημα και θα πάρεις 26χ.125 σλικ

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Η σειρά Campagnolo Veloce θεωρείται κατώτερη της Shimano 105 ??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

GioPro wrote:
Η σειρά Campagnolo Veloce θεωρείται κατώτερη της Shimano 105 ??

είναι ουσιαστικά εφάμιλλη
η κάθε έχει τα συν και πλην της
βέβαια όσοι δοκιμάζουν την μία δοκιμάζουν και την άλλη μένουν στην campy και αυτό γιατί έχει καλύτερη αίσθηση στης μανέτες
άσε που πουλάς και μούρη με την campy

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Sram Shimano Campagnolo είναι διαφορετικής
φιλοσοφίας και σχεδίασης. Δεν τίθεται θέμα
καλύτερου χειρότερου αλλά ποιά σε βολεύει
στην οδήγηση.

Από εκει και μετά πιστεύω ότι η Shimano
είναι πιο φιλική στον χομπίστα σε σχέση
με την Campagnolo η οποία κοιτάει προς
τη μεριά του αθλητή.

Σε κάθε περίπτωση, Veloce, Centaur, Athena
έφαγαν κουτσούρεμα για το 2011 (και από εδώ
και στο εξής), επομένως ψάξει για 2010 μοντέλα.

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Τι εννοείς "κουτσούρεμα" Eaglos?

Είχα την ίδια εντύπωση από την κουβέντα μας με σας παιδιά και με λίγο ψάξιμο που έκανα στο νετ... αλλά επαγγελματίας μου παρουσίασε την 105 κλάσεις ανώτερη από την campy. Οπότε είπα να διώξω την ανασφάλεια που μου δημιούργησε για τις μέχρι τώρα (λίγες) γνώσεις μου ρωτώντας εσάς :P

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

κανείς δεν λέει ότι η 105 είναι χάλια
γενικότερα στην shimano από tiagra Και πάνω είναι πολύ καλές σειρές
στην campy όλες οι σειρές είναι καλές
διάβασε αυτά που γράφει ο eaglos
και μην ξεχνάς πως οι ποδηλατάδες συχνά λένε καλύτερα τα προιοντα που πουλάνε
ακόμα και όταν έχουν την δυνατότητα να φέρουν τα πάντα

καλό θα ήταν να μας πεις σε πιο σημείο λέει ότι είναι καλύτερη η shimano???

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Αυτό ρώτησα και εγώ Plannet... "Σε ποια σημεία είναι τόσο καλύτερη η 105" και η απάντηση ήταν "Γενικώς η 105 είναι πολύ καλύτερη σειρά".

Εγώ κατάλαβα ότι το έλεγε έτσι... "τακτική πωλήσεων" λέγε με :P αλλά είπα να το επιβεβαιώσω ρωτώντας σας.

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Παιδιά πάντως σημαντικό πλεονέκτημα της campy για μένα είναι η αίσθηση των φρένων από όλα τα σημεία λαβής (ειδικά από επάνω) που είχατε πει σε προηγούμενα post. Ειδικά για οδηγό χωρίς εμπειρία σε κούρσα που θα κυκλοφορεί στη ζούγκλα που λέγεται Αθήνα.

Εγκυκλοπαιδικά η 105 έχει ανάλογη τεχνολογία Power-Torque , Power-Shift με την campy?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δες Veloce/Centaur/Athena 2010 και 2011.

Τους άλλαξαν δισκοβραχίωνα και κράτησαν την
καλή σχεδίαση από Chorus και πάνω, τους
(ξανα)άλλαξαν τη λειτουργία στα χειριστήρια
και από εκει που μπορούσες να ανεβοκατεβαζεις
3-4 γρανάζια μια μια κίνηση αντί για κλικ-κλικ-κλικ
τώρα ανεβάζεις μέχρι 3 και κατεβάζεις μέχρι 1.

Και θα μου πεις, είναι κακό αυτό; Όταν διάβασα
την ανακοίνωση της Campagnolo ψιλο στράβωσα.
Όμως -όπως έλεγε και η ανακοίνωση- η κίνηση
αυτή γινόταν για να μειωθεί το κόστος στα
εισαγωγικά μοντέλα. Οπότε λέω πάει στο διάολο,
φτιάχνει πιο χομπίστικες σειρές αφαιρώντας
πράγματα που δεν τα χρειάζεται ο χαβαλές
κουρσάς και παράλληλα θα ρίξει το κόστος.

Μέχρι που βγαίνουν τα 2011 μοντέλα και είναι ίδια και
ακριβότερα σε τιμή. Οπότε μιλάμε για καθαρή κοροϊδία
αφού υποβαθμίζεις κάτι για να μειώσεις κόστος και το
πουλάς ίδια τιμή για να βγάλεις ακομά περισσότερα
---

Αυτό που σου είπε ο ποδηλατάς για την 105 δεν ισχύει από
την άποψη ότι μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Πόσο μάλλον
όταν η Veloce του 2010 είναι διαφορετική από του 2011-12.

Εμένα δεν με βόλεψε η Shimano ούτε σαν εργονομία αλλά ούτε
σαν λειτουργία. Μου φάνηκε δύσχρηστο να πρέπει να αλλάζω
ταχύτητες κουνώντας τη μανέτα του φρένου και επίσης μου
φάνηκε χαζομάρα όταν χάνεις τη μανέτα από τράκα να
αχρηστεύεις το όλο σύστημα. Γενικότερα μου έδωσε μια
αίσθηση πολυπλοκότητας που συνήθως μεταφράζεται σε πιο
ακριβό σερβις αν είσαι τυχερός και δεν πας σε αλλαγή.

Επιπλέον η Campagnolo φρενάρει κλάσεις ανώτερα όταν είσαι
στα hoods σε αντίθεση με τη Shimano όπου η χαζη σχεδίαση
που έχει στη μανέτα δεν βοηθά την όλη κατάσταση.

Δες το βίντεο παρακάτω για να καταλάβεις το γιατί
πιστεύω ότι έχει πιο αγωνιστικούς προσανατολισμούς.
http://www.campagnolo.com/jsp/en/tech/id_14.jsp
--

Κατά τα άλλα με ότι βολεύεται ο καθένας.
Υπάρχουν 3 εταιρίες που βγάζουν συστήματα
για δρομου οπότε κάτι θα σε βολέψει.

Δες και το Double Tap της Sram, ειναι πολύ
ενδιαφέρον το σκεπτικό του. Βέβαια όπως και
η Campagnolo, δεν είναι φθηνή εταιρία.

http://www.thetandemlink.com/stivsergo.html

Edit: Το PowerTorque είναι το αντίστοιχο Hollowtec
της Shimano. Το UltraTorque είναι το καλό της Campagnolo.
Το powershift στο περιέργραψα πιο πάνω και δεν νομίζω
ότι έχει αντίστοιχο η Shimano/Sram.

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Με το link που έβαλες κατάλαβα (απλή μηχανική) γιατί είναι δυσκολότερο το φρενάρισμα από τα hoods με Shimano... λόγο σχεδίασης θέλεις περισσότερη δύναμη να δημιουργήσεις ροπή στο μοχλό.

Το Ultra Shift πάντως πρακτικά για μένα είναι μεγάλη μαγκιά είτε έχει να κάνει με απότομες αλλαγές κλίσεις του δρόμου και άμεσες επιταχύνσεις, αλλά πολύ χρήσιμο όταν κυκλοφορείς μέσα σε κίνηση και φανάρια επίσης...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Δες τα και από κοντά γιατί έχουν ιδιαιτερότητες.
Το βασικό είναι ότι το ελεύθερο των Campagnolo
δεν είναι αθόρυβο. Βάλε Campagnolo freewheel στο
youtube να καταλάβεις. Εγώ το γουστάρω τρελά, σε
άλλους σπάει τα νεύρα.

Σε δεύτερη φάση έχουν μια αίσθηση βαρυά μηχανική.
Ακούς κλανγκ, κλουνγκ και γενικά νιώθεις πράγματα
να κινούνται. Σε αντίθεση με τα Shimano τα οποία
είναι σχεδόν αθόρυβα και βούτυρο στη λειτουργία.

Τέλος είναι αρκετά πιο ακριβά καθώς πχ η Centaur
έχει παρόμοια λεφτά με την Ultegra...

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Δες τα και από κοντά γιατί έχουν ιδιαιτερότητες.
Το βασικό είναι ότι το ελεύθερο των Campagnolo
δεν είναι αθόρυβο. Βάλε Campagnolo freewheel στο
youtube να καταλάβεις. Εγώ το γουστάρω τρελά, σε
άλλους σπάει τα νεύρα.

Σε δεύτερη φάση έχουν μια αίσθηση βαρυά μηχανική.
Ακούς κλανγκ, κλουνγκ και γενικά νιώθεις πράγματα
να κινούνται. Σε αντίθεση με τα Shimano τα οποία
είναι σχεδόν αθόρυβα και βούτυρο στη λειτουργία.

Τέλος είναι αρκετά πιο ακριβά καθώς πχ η Centaur
έχει παρόμοια λεφτά με την Ultegra...

Δηλαδή με freewheel γλιτώνεις το κουδουνάκι :D
2 πράγματα σκέφτομαι...
το πρώτο αν βολεύει το "κατέβασμα" με τον αντίχειρα όταν είσαι στα hoods και αν επηρεάζει η βαριά μηχανική αίσθηση έμπρακτα τον χειρισμό του ποδηλάτου μιας και σε δοκιμή με κούρσα που έκανα κατάλαβα ότι το ποδήλατο αντιδρά στην παραμικρή σου κίνηση... πίεσα λίγο παραπάνω τα Shimano και αμέσως το ποδήλατο "ήθελε" να στρίψει! :)

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

Παρεμπιπτόντως έκανα δοκιμή με αυτό
http://www.lapierre-bikes.co.uk/lapierre/road-bike/2011/audacio-400-tp-2...
(επ ευκαιρίας να πω ένα ευχαριστώ στα παιδιά στο κατάστημα.. εξυπηρετικότατοι, μου σέταραν πετάλια για τη δοκιμή και όταν έκανα 15 μέτρα εκεί μπροστά και το γύρισα, μου λένε πήγαινε άνθρωπέ μου και κάνε γύρω το τετράγωνο να το δεις!! Έμεινα ειλικρινά! μπράβο τους! όχι σαν κάτι άλλους... τεσπα)

Λοιπόν η αίσθηση ,με λίγα λόγια, ήταν ότι επιτέλους ανέβηκα σε ποδήλατο! :D
Όταν αποφάσισα να στρίψω για να γυρίσω το ποδήλατο μου "έλεγε" όχι συνεχισε κι άλλο!!! Και ο δρόμος να πεις... ανηφορικός ήταν!
Ο χειρισμός θέλει όντως κάποια προσοχή και συγκέντρωση γιατί το ποδήλατο αντιδρά στην παραμικρή κίνηση σου και αλλαγή του οδοστρώματος.. άμεσα!
Η θέση οδήγησης τι να πω... για μένα ότι πιο βολικό έχω καβαλήσει μέχρι τώρα!

Τελικά έκλεισα σε κούρσα... ΤΕΛΟΣ!
(όπως λέει και ο τίτλος πλέον... :P )

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

πάντα έχω δίκιο :D

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

plannet wrote:
πάντα έχω δίκιο :D

Ήμουν σίγουρος για την συγκεκριμένη απάντηση :D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

GioPro wrote:
plannet wrote:
πάντα έχω δίκιο :D

Ήμουν σίγουρος για την συγκεκριμένη απάντηση :D

βέβαια τώρα που το σκέφτομε οι κούρσες είναι άβολες και κουραστικές
να πάρει trekking

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

plannet wrote:
GioPro wrote:
plannet wrote:
πάντα έχω δίκιο :D

Ήμουν σίγουρος για την συγκεκριμένη απάντηση :D

βέβαια τώρα που το σκέφτομε οι κούρσες είναι άβολες και κουραστικές
να πάρει trekking

Πάλι τα ίδια άρχισες! :P

Χωρίς πλάκα όμως "ήρθα και κούμπωσα" που λένε
μείωση της πίεσης στην σέλα
καλύτερη απορρόφηση κραδασμών
όση δύναμη έβαζες στα πόδια πήγαινε όλη στα πετάλια συν του ότι οι κοιλιακοί βοηθούσαν επιπρόσθετα λόγω θέσης να δώσουν το 100% τα πόδια σου!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

GioPro wrote:
plannet wrote:
GioPro wrote:
plannet wrote:
πάντα έχω δίκιο :D

Ήμουν σίγουρος για την συγκεκριμένη απάντηση :D

βέβαια τώρα που το σκέφτομε οι κούρσες είναι άβολες και κουραστικές
να πάρει trekking

Πάλι τα ίδια άρχισες! :P

Χωρίς πλάκα όμως "ήρθα και κούμπωσα" που λένε
μείωση της πίεσης στην σέλα
καλύτερη απορρόφηση κραδασμών
όση δύναμη έβαζες στα πόδια πήγαινε όλη στα πετάλια συν του ότι οι κοιλιακοί βοηθούσαν επιπρόσθετα λόγω θέσης να δώσουν το 100% τα πόδια σου!!


για trekking μιλάμε ε???

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

plannet wrote:
GioPro wrote:
plannet wrote:
GioPro wrote:
plannet wrote:
πάντα έχω δίκιο :D

Ήμουν σίγουρος για την συγκεκριμένη απάντηση :D

βέβαια τώρα που το σκέφτομε οι κούρσες είναι άβολες και κουραστικές
να πάρει trekking

Πάλι τα ίδια άρχισες! :P

Χωρίς πλάκα όμως "ήρθα και κούμπωσα" που λένε
μείωση της πίεσης στην σέλα
καλύτερη απορρόφηση κραδασμών
όση δύναμη έβαζες στα πόδια πήγαινε όλη στα πετάλια συν του ότι οι κοιλιακοί βοηθούσαν επιπρόσθετα λόγω θέσης να δώσουν το 100% τα πόδια σου!!


για trekking μιλάμε ε???

Εεεε δεν παλεύεσαι ρε!! :D

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

GioPro wrote:
Παρεμπιπτόντως έκανα δοκιμή με αυτό
http://www.lapierre-bikes.co.uk/lapierre/road-bike/2011/audacio-400-tp-2...
(επ ευκαιρίας να πω ένα ευχαριστώ στα παιδιά στο κατάστημα.. εξυπηρετικότατοι, μου σέταραν πετάλια για τη δοκιμή και όταν έκανα 15 μέτρα εκεί μπροστά και το γύρισα, μου λένε πήγαινε άνθρωπέ μου και κάνε γύρω το τετράγωνο να το δεις!! Έμεινα ειλικρινά! μπράβο τους! όχι σαν κάτι άλλους... τεσπα)

Λοιπόν η αίσθηση ,με λίγα λόγια, ήταν ότι επιτέλους ανέβηκα σε ποδήλατο! :D
Όταν αποφάσισα να στρίψω για να γυρίσω το ποδήλατο μου "έλεγε" όχι συνεχισε κι άλλο!!! Και ο δρόμος να πεις... ανηφορικός ήταν!
Ο χειρισμός θέλει όντως κάποια προσοχή και συγκέντρωση γιατί το ποδήλατο αντιδρά στην παραμικρή κίνηση σου και αλλαγή του οδοστρώματος.. άμεσα!
Η θέση οδήγησης τι να πω... για μένα ότι πιο βολικό έχω καβαλήσει μέχρι τώρα!

Τελικά έκλεισα σε κούρσα... ΤΕΛΟΣ!
(όπως λέει και ο τίτλος πλέον... :P )


Με γεια! Καλές βόλτες! Μην ακούς κανέναν περί άβολης θέσης κλπ. Όλα ρυθμίζονται για να έρθει το ποδήλατο στα μέτρα σου. Έκανες πολύ καλά που πήρες κούρσα. Κι εγώ σε κούρσα κατέληξα όταν έψαχνα σ'αυτό το φόρουμ και δεν το έχω μετανιώσει. Τη λατρεύω! :)

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
GioPro wrote:
Παρεμπιπτόντως έκανα δοκιμή με αυτό
http://www.lapierre-bikes.co.uk/lapierre/road-bike/2011/audacio-400-tp-2...
(επ ευκαιρίας να πω ένα ευχαριστώ στα παιδιά στο κατάστημα.. εξυπηρετικότατοι, μου σέταραν πετάλια για τη δοκιμή και όταν έκανα 15 μέτρα εκεί μπροστά και το γύρισα, μου λένε πήγαινε άνθρωπέ μου και κάνε γύρω το τετράγωνο να το δεις!! Έμεινα ειλικρινά! μπράβο τους! όχι σαν κάτι άλλους... τεσπα)

Λοιπόν η αίσθηση ,με λίγα λόγια, ήταν ότι επιτέλους ανέβηκα σε ποδήλατο! :D
Όταν αποφάσισα να στρίψω για να γυρίσω το ποδήλατο μου "έλεγε" όχι συνεχισε κι άλλο!!! Και ο δρόμος να πεις... ανηφορικός ήταν!
Ο χειρισμός θέλει όντως κάποια προσοχή και συγκέντρωση γιατί το ποδήλατο αντιδρά στην παραμικρή κίνηση σου και αλλαγή του οδοστρώματος.. άμεσα!
Η θέση οδήγησης τι να πω... για μένα ότι πιο βολικό έχω καβαλήσει μέχρι τώρα!

Τελικά έκλεισα σε κούρσα... ΤΕΛΟΣ!
(όπως λέει και ο τίτλος πλέον... :P )


Με γεια! Καλές βόλτες! Μην ακούς κανέναν περί άβολης θέσης κλπ. Όλα ρυθμίζονται για να έρθει το ποδήλατο στα μέτρα σου. Έκανες πολύ καλά που πήρες κούρσα. Κι εγώ σε κούρσα κατέληξα όταν έψαχνα σ'αυτό το φόρουμ και δεν το έχω μετανιώσει. Τη λατρεύω! :)

ευχαριστώ Doom αν και δεν την αγόρασα ακόμα λόγω οικονομικών... πολύ σύντομα όμως θα είναι ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ!
άβολη θέση στο σώμα δεν είχα κάθε άλλο ήταν όπως ήθελα και με κουρσάκι που δεν είχε ρυθμιστεί στα μέτρα μου.. απλά για μια δοκιμή μου το έδωσαν!
Την τεχνική οδήγησης θα χρειαστώ λίγο χρόνο να αφομοιώσω μόνο... κατα τ'άλλα τι να πω... ενθουσιασμένος από την πρώτη επαφή με τον συγκεκριμένο τύπο ποδηλάτου και χωρίς να έχω πρότερη εμπειρία!

Εσύ ποιο έχεις πάρει??

contact