Σπαστά ποδήλατα στις περισσότερες αγγελίες, γιατί;

40 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
brava113
Εικόνα brava113
Απών/απούσα

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΤΑ ΣΠΑΣΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ Π.Χ. DAHON-BROMPTOΝ.
ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤIΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ SITE ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΑΣΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ..

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ..
ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΟΔΗΛΑΤΑ;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kynhgos77
Απών/απούσα

Συνηθως πιστευω οτι το αγοραζουν για να να συνδιαζουν το ποδηλατο με τα ΜΜΜ, αλλα στην πορεια θελουν να κανουν την διαδρομη μονο με ποδηλατο οποτε πανε για αλλου τυπου.

electro - biker
Απών/απούσα

Αυτό ακριβώς.... πήρα το σπαστό για να ο βάζω στο μετρό...το έβαλα μ΄νο μια φορά και έκανα τις αποστάσεις με το ποδήλατο..αλλά το σπαστό λόγο μικρότερου λάστιχου και λιγότερων ταχυτήτων δεν αναπτύσει μεγάλες ταχύτητες, και έτσι συντομα το πούλησα και πήρα κανονικό.

vang
Απών/απούσα

οι απαντήσεις και σωστές και λάθος....

εξαρτάται τί σπαστό έχεις και γιατί θέλεις να το πουλήσεις.

Τα Brompton π.χ. δέν είναι έυκολο να τα βρεί κανείς μεταχειρισμένα, απλά γιατί οι ιδοκτήτες τους δέν τα αλλάζουν...

brava113
Εικόνα brava113
Απών/απούσα

ayta ta bromptom giati einai toso akriba??θα παω ενα ταξιδι στο λονδινο τον οκτωμβρη και θα ψαξω απεγνωσμενα να βρω ενα μεταχειρισμενο

kwon
Απών/απούσα

Δηλαδη πεθαινουν με αυτα; Ποδηλατα ειναι καταναλωτικα προιοντα....Ειπαμε..

kynhgos77
Απών/απούσα

Τα brompton ειναι ακριβα. Οπως καθε ακριβο ποδηλατο οταν το πουλησεις θα χασεις πολλα λεφτα. Οποτε δεν μπαινει καν στον κοπο ο ιδιοκτητης να το δωσει. Προτιμαει να παρει και ενα δευτερο, γιατι για να πηρε brompton σπαστο, μπορει να παρει και δευτερο.

Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι τα brompron δεν ειναι καλα ποδηλατα. Σιγουρα θα μαζευουν χλμ πιο ανετα απο ενα φθηνο σπαστο.
Οπως και ενα φθηνο σπαστο, τα συνηθη των αγγελιων, δεν σημαινει οτι δεν κανουν καλα την δουλεια για την οποια προοριζονται. Μικρες σχετικα διαδρομες και μμμ για μεγαλυτερες.

napoli
Απών/απούσα

Πιστεύω οι περισσότεροι που αγοράζουν σπαστό, το κάνουν με σκοπό να το συνδυάσουν με τα ΜΜΜ και κυρίως με το μετρό. Σωστή σαν σκέψη...
Η πραγματικότητα, όμως, είναι λίγο πιο δύσκολη. Αυτό το κλείσε-κουβάλα-ξανάνοιξε είναι πιο μπελάς από το να κάνεις όλη την απόσταση με το ποδήλατο. Άσε που για να πάρεις σπαστό που να κλείνει όμορφα και βολικά και να 'ναι και κάτω από 12 kg πρέπει να σκάσεις καμιά χιλιαρού (και ποιος τα δίνει για σπαστό; λίγοι!). Βάλε και κάνα εξτραδάκι απάνω πρόσθετο βάρος, βάλε να κουβαλάς και καμιά τσάντα για τη δουλειά... χαιρετίσματα. Μιλάω πάντα για τα 20άρια.
Καλά τα σπαστά για να μπαίνουν στο πορτ-παγκάζ. Είναι και ευέλικτα στην πόλη. Έχουν και πλεονεκτήματα, δε λέω, αλλά...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

το σπαστό το αγοράζεις για την αναδίπλοση
πολλές φορές ανακαλύπτουμε πως τελικά δεν την χρειαζόμαστε
και χρειαζόμαστε άλλα πράγματα
οπότε πάμε σε αλλαγή ποδηλάτου
αυτό δεν σημαίνει ότι ένα ποδήλατο που πουλιέται είναι κακό

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

.

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

plannet wrote:
το σπαστό το αγοράζεις για την αναδίπλοση
πολλές φορές ανακαλύπτουμε πως τελικά δεν την χρειαζόμαστε
και χρειαζόμαστε άλλα πράγματα
οπότε πάμε σε αλλαγή ποδηλάτου
αυτό δεν σημαίνει ότι ένα ποδήλατο που πουλιέται είναι κακό

+1000

napoli
Απών/απούσα

plannet wrote:
το σπαστό το αγοράζεις για την αναδίπλοση
πολλές φορές ανακαλύπτουμε πως τελικά δεν την χρειαζόμαστε
και χρειαζόμαστε άλλα πράγματα
οπότε πάμε σε αλλαγή ποδηλάτου
αυτό δεν σημαίνει ότι ένα ποδήλατο που πουλιέται είναι κακό

brava113
Εικόνα brava113
Απών/απούσα

alles gnomes?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι λόγοι για τους οποίους πουλάς κάτι είναι

1. Έχεις ανάγκη τα λεφτά.
2. Σου πιάνει χώρο και δε το χρησιμοποιείς.
3. Θες να πας σε κάτι ίδιο αλλά καλύτερο.
4. Έκανες λάθος έρευνα αγοράς και σου βγήκε άχρηστο.

Τώρα για τα σπαστά είναι πολύ συγκεκριμένη η χρήση τους.
Τα παίρνεις για να μην έχεις το άγχος του κλειδώματος
και για να τα βάζεις στο ΜΜΜ και κυρίως στο Μετρό.

Δεν καλύπτουν καμία άλλη ανάγκη και μόλις ο ιδιοκτήτης
ζητήσει κάτι παραπάνω ψάχνει για κανονικό ποδήλατο και
απλά μαθαίνει να το κλειδώνει και να κάνει τις αποστάσεις
των 9-10 χιλιομέτρων που πλέον φάνταζαν υπερατλαντικό ταξίδι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@olympics
Και να φανταστείς δεν τα γουστάρω μία τα σπαστά

loukas753
Εικόνα loukas753
Απών/απούσα

εγω προσωπικα πηρα το bromptonaki για να το χρησιμοποιω με μετρο και σε συνδυασμο οτι ελαχιστοποιεις τις πιθανοτητες να στο κλεψουν εχοντας το μαζι σου.γενικα τα σπαστα ειναι ποδηλατα πολης που πιστευω ειναι καλη επιλογη για εναν αρχαριο γιατι μπορει να μπαινει σε μεσα μεταφορας και να μην κανει ολη την διαδρομη (που ειναι πιθανον να μην μπορει στην αρχη λογο εμπειριας και μη καλης φυσικης καταστασης) που θελει με ποδηλατο σιγα σιγα οταν γυμναστει και και αποκτησει αυτοπεποιθηση να βγει σε κεντρικουσ δρομους, τοτε θα μπορει με ευκολια να κανει ολη την διαδρομη.γενικα τα φτηνα σπαστα απο τα 300 ευρω και κατω ειναι ταλαιπωρια πολυ βαρος,δυσκολια μεταφορας και ειναι αργα σαν ποδηλατα.τωρα τα πιο ακριβα σπαστα ειναι ικανα για μεγαλεσ διαδρομεσ 100χιλιομετρα + με ανεση και χωρισ να εχεις καποιο ιδιαιτερο προβλημα χωρις βεβαια να ειναι ο σκοπος τους.παντως πηγαινε παρε ενα brompton για τεστ ride δν χανεισ τπτ και δοκιμασε το σε διαδρομεσ που κανεισ με κανονικο ποδηλατο μεσα στην πολη και θα δεισ τα μειονεκτηματα και τα πλεονεκτηματα.και μην ξεχασω εχω εναν φιλο που ηταν πολυ διστακτικος να παρει ποδηλατο(φοβαται να κυκλοφορησει στην αθηνα) οταν ειχε δει το brompton μου ειπε οτι μοιαζει με αυτο απο το saw,τελικα μετα απο 9 μηνεσ αφου συνηθισε λιγο την παραξενη εμφανιση και αφου ψηθηκε με τον καιρο ειναι ετοιμος να παραγγειλει brompton.

skozan
Εικόνα skozan
Απών/απούσα

Για να μη θάβουμε τελείως τα σπαστά θα πω και εγώ πως εξυπηρετούν πολύ κόσμο, άλλους πάλι όχι έτσι όπως το είχαν στο νου τους αρχικά και έτσι τα πουλάνε μέσω αγγελιών. Η δική μου εμπειρία μετά από 1+ χρόνο σχεδόν καθημερινής χρήσης ποδηλάτου είναι η εξής:

Εκτός από το σπαστό έχω άλλα δύο συμβατικά ποδήλατα, μισοσκουριασμένα αλλά πολύ πιο άνετα και με πιο συμπαθητική κύλιση από το σπαστό που μόνο του κοστίζει 2-3 φορές όσο κάνουν τα άλλα δύο μαζί :-) Αν και μου αρέσει να ποδηλατώ με τα «μεγάλα» για την καθημερινή χρήση στην πόλη χρησιμοποιώ το σπαστό κατά 95%. Η συνδυασμένη χρήση σπαστό + μετρό είναι λιγότερο από το 5% των μετακινήσεών μου με αυτό, κυρίως διότι σπάνια με βολεύει και δεν μου αρέσει, όμως:

  • Το ανέβα κατέβα 4 ορόφους σπίτι μου με το συμβατικό ποδήλατο από το στενό κλιμακοστάσιο της πολυκατοικίας με κουράζει πολύ περισσότερο από τη διαδρομή που κάνω!
  • Το ότι έχω (αυτήν την στιγμή) το ποδήλατο δίπλα μου μού φαίνεται εξαιρετικό. Δεν θα μπορούσα κάθε μέρα να το κλείδωνα εκτός γραφείου και όπου αλλού πηγαίνω, ακόμα και με το καλύτερο πέταλο και να έχω το άγχος όταν πάω να το πάρω αν θα το βρω. Βέβαια πρέπει να μάθεις να «ζεις με το σπαστό» και να μην το αφήνεις όχι μόνο από τα μάτια σου αλλά από τα χέρια σου!
  • Είναι εξαιρετικά ευέλικτο ποδήλατο, κάνει πολύ κλειστές στροφές, χωράει παντού, ανάμεσα από σταματημένα αυτοκίνητα που χωράει ίσα ίσα πεζός κλπ. Έχει εξαιρετική επιτάχυνση και συμπαθητική τελική ταχύτητα, εντάξει δεν είναι κουρσάκι, αλλά μία κατηφορίτσα με καλοστρωμένη άσφαλτο την παίρνεις άνετα με 50 km/h. Αν είναι ΟΚ τονίζω πάλι η άσφαλτος κάνεις άνετα και αποστασούλες 30-40 km ή και παραπάνω χωρίς ουσιαστική διαφορά από κανονικό ποδήλατο
  • Είναι ιδανικό για εσωτερικές ταχύτητες οι οποίες αλλάζουν σαν ηλεκτρονικό παιχνίδι. Καμιά φορά νομίζω πως καβαλάω e-bike και πάει μόνο του :-)
  • Σε περίπτωση πτώσης είναι πιο εύκολο να απεμπλακείς από το ποδήλατο και να μην τραυματιστείς από αυτό, αν και το έχω καταφέρει με επιτυχία και αυτό :-)

Τώρα τα κακά του:

  • Έχω καταλήξει πως είναι πιο ασταθές, ειδικά αν κάποιος τροχός χάσει την πρόσφυσή του άστα να πάνε, πέφτεις. Σε βροχή θέλει πολύ πολύ προσοχή.
  • Με την κατάσταση της ασφάλτου στην Αθήνα η οποία θα γίνεται όλο και χειρότερη λόγω οικονομικής κρίσης είναι ώρες που δεν παλεύονται οι κραδασμοί. Επειδή δε είναι αρκετά άκαμπτο (πολύ χοντρά στοιχεία αλουμινίου) και λόγω των 20” τροχών, αισθάνεσαι στον κ*λο σου κάθε χαλικάκι για να μην πω κάθε κόκκο άμμου που περνάς. Είναι ώρες που νευριάζω και δεν υπερβάλω καθώς πάντοτε είχα ξερά πιρούνια στα ποδήλατά μου. Σε 16” τροχούς δεν θέλω να σκέφτομαι πως θα είναι.
  • Είναι βαριά, κυρίως λόγω της δυσμενούς γεωμετρίας τους (ένας σωλήνας), οπότε όλα τα δομικά στοιχεία είναι υπερδιαστασιολογημένα. Ότι και να κάνεις κάτω από 12 kg με τα συμπράγκαλα δεν πέφτεις εύκολα, ειδικά αν έχει και εσωτερικές ταχύτητες κλπ. Και το βάρος δεν είναι πρόβλημα στην κύλιση αλλά στην μεταφορά του ποδηλάτου κρατώντας το διπλωμένο από το χέρι.
  • Θα συμφωνήσω με κάποιον συνάδελφο που έγραψε πως εν γένει είναι άσχημα. Ακόμα και το πιο «όμορφο» σπαστό είναι πιο άσχημο από το τελείως φτηνιάρικο Everest, whatever του Πράκτικερ.

Αλλά σπαστό και πάλι σπαστό, ειδικά στην Αθήνα, αν ζούσα σε άλλη πόλη μάλλον δεν θα είχα καθόλου σπαστό.

olympics
Εικόνα olympics
Απών/απούσα

Ας πούμε ότι έχω ένα budget 700€ και θέλω να ξεκινήσω ποδήλατο, η δουλειά μου είναι 20χλμ μακρυά, η συγκεκριμένη διαδρομή θεωρείται επικίνδυνη, είμαι αρχάριος και δεν έχω ασφαλές μέρος στην δουλειά να το αφήσω για 8-10 ώρες. Οπότε παίρνω ένα σπαστό συν τα συμπαραμαρτούντα με τα 800€ και το συνδυάζω με συγκοινωνία. Τέλεια ως εδώ. Έλα όμως που ξεψαρώνω στην πορεία, αποκτώ εμπειρία, βρίσκω και μέρος να κλειδώνω μεγάλο ποδήλατο, έχουν σφίξει τα μπούτια και οι κώλοι και θέλω κλασικό ποδήλατο! Το gadget πλέον έχει γίνει 300€ (δύσκολοι καιροί). Συμπέρασμα, πουλάω το καημένο το σπαστό σε μειωμένη τιμή βέβαια, τσοντάρω και το υπόλοιπο badget και βρίσκω ένα κουρσάκι (ή ότι μου έχει καρφωθεί στο μυαλό).

Εάν το αρχικό badget ήταν μεγαλύτερο π.χ. τριπλάσιο θα είχα δύο ή τρία ποδήλατα συμπεριλαμβανομένου και του σπαστού.

Όπως άλλη η χρήση μίας Ferrari, άλλη ενός smart και άλλη ενός SUV.
Ποιος λάτρης του αυτοκινήτου δεν θα ήθελε και τα τρία;

sagri
Εικόνα sagri
Απών/απούσα

vang wrote:

Τα Brompton π.χ. δέν είναι έυκολο να τα βρεί κανείς μεταχειρισμένα, απλά γιατί οι ιδοκτήτες τους δέν τα αλλάζουν...

διαφορα σπαστα πωλουνται για ποικιλους λογους. τα συγκεκριμενα δεν πωλουνται γιατι, σε οποιο ρυθμο κι αν χρησιμοποιουνται,ικανοποιουν τους κατοχους σε τετοιο βαθμο, ωστε να γινουν το φετιχ τους! οσοι το εχουν δεν σχολιαζουν, απλα προτρεπουν για ενα test ride.οσοι δεν το εχουν,συνηθως σχολιαζουν διαφορα,οπως π.χ.τους 16" τροχους και παραβλεπουν χαρακτηριστικα του ποδηλατου,οπως το ευρος των γραναζιων,και παει λεγοντας...............

Folded-Kostis
Απών/απούσα

Σαν κατοχος ενος απλου ταπεινου dahon μπορω να πω οτι και εμενα εχει γινει φετιχ το ποδηλατακι μου:-P
Oπως και σε αρκετους που ξερω που δεν θα τα αλλαζαν με τιποτα τα dahonακια τους.Το οτι υπαρχουν λιγες αγγελιες brompton δεν σημαινει τιποτα παραπανω παρα οτι οι ανθρωποι που αγοραζουν brompton ειναι λιγοτεροι απο αυτους που εχουν dahon η κατι αλλο.Προσωπικα οταν εψαχνα για μεταχειρισμενο σπαστο ειχα δει δυο τρεις αγγελιες για brompton στις αγγελιες.
Απλα πιστευω οτι οι περισσοτεροι ξεκινανε με την λογικη που ξεκινησα εγω και ειπατε παραπανω:να παρουν ενα ποδηλατο να συνδιαζουν με συγκοινωνιες.Στην δευτερη βδομαδα που το πηρα πηγα απο Αγιο Δημητριο που μενω Πειραια και ξαναγυρισα και πλεον εχω καταργησει μετρο και λεωφορεια:-)Σε καποια φαση σκεφτηκα οτι ναι θα ηταν πιο ανετα και πιο γρηγορα να επαιρνα ενα κανονικο ποδηλατο αλλα τελικα κατεληξα οτι μου αρεσει που μπορω να το παιρνω παντου και εμεινα μαζι του.Αλλοι κατεληξαν οτι θελουν να το πουλησουν και το πουλησαν.Ομως οταν εχεις δωσει για κατι 400 ευρω πιο ευκολα το πουλας για να παρεις πισω τα 250-300 πχ και αν οταν εχεις δωσει 1000 εκτος οτι δυσκολα θα βρεις καποιον να σου δωσει τα 800-900 σου ειναι πιο δυσκολο και απο θεμα ψυχολογιας.

gdeli
Απών/απούσα

Εγώ θα τολμήσω να αμφισβητήσω το πρώτο ποστ αυτού εδώ του τόπικ. Σαφώς και δεν είναι οι περισσότερες αγγελίες αυτού εδώ του site ή κανενός άλλου για πώληση σπαστών ποδηλάτων. Μια καταμέτρηση το αποδεικνύει. Βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αγγελίες για σπαστά, πολύ περισσότερες όμως για κανονικά ποδήλατα. Και υπάρχουν και αρκετές αγγελίες που ζητούν σπαστά για αγορά.
Κι εγώ ως κάτοχος Dahon, θα πω ότι δεν θέλω να το αλλάξω. Αν έπαιρνα άλλο ποδήλατο (π.χ. κούρσα) θα κρατούσα το Dahon γιατί πολύ απλά τα προτερήματα που σου δίνει δεν τα βρίσκεις σε κανονικά ποδήλατα. Κυρίως το ότι μπορείς να το έχεις παντού μαζί σου (με ελάχιστες εξαιρέσεις) και το ότι μπορείς να το συνδυάσεις με τα ΜΜΕ, καταργώντας ουσιαστικά το αυτοκίνητο. Αυτός ήταν ο στόχος μου όταν πήρα το σπαστό μου, τον έχω πετύχει εν μέρει και έχω υπερ-αποσβέσει την αξία του ποδηλάτου μου.
Για το θέμα των κιλών και του κουβαλήματος, όλα τα Dahon από όσο ξέρω μπορείς να τα τσουλάς και όχι να τα κουβαλάς, αρκετά δε μοντέλα είναι κάτω από 12kg. Για τα Brompton ούτε λόγος, είναι άλλη κατηγορία και δεκτό αν κάποιος τα θεωρεί πανάκριβα. Εγώ πάντως αν μπορούσα να διαθέσω τόσα χρήματα θα το έκανα ασυζητητί. Για την ομορφιά είναι υποκειμενικό θέμα, θεωρώ το Dahon Vector ή οποιοδήποτε Brompton εξαιρετικά όμορφα ποδήλατα.
Για τους λόγους πώλησης, αν κρίνω από τον εαυτό μου αυτό που μου λείπει είναι οι μεγάλες τελικές και η πιο σωστή θέση οδήγησης που θα είχε ενδεχομένως ένα κανονικό ποδήλατο. Είναι αλήθεια ότι ψιλοψάχνομαι για κούρσα, αλλά και πόσοι κάτοχοι trekking ή άλλης κατηγορίας κανονικού ποδηλάτου δεν τα πουλάνε γιατί "αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κουρσάκι"?
Κλείνοντας, το να γράφω εδώ στο φόρουμ και να βλέπω δίπλα μου γραφείο μου το dahonάκι μου δεν το αλλάζω με τίποτα! (sorry για το πανωσέντονο!)

Ioanna90
Απών/απούσα

Πιστεύω ότι το ποδήλατο που επιλέγει κανείς, το επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του. προσωπικά , ο καθένας απόψεις έχει σύμφωνα με εμπειρίες.
Σαν κάτοχος σπαστού ποδηλάτου, δεν είμαι δυσαρεστημένη, ακριβώς το αντίθετο. Εξ αρχής ήθελα σπαστό, σκεπτόμενη πως κερδίζω χώρο, στο σπίτι δεν χωρούσε κανονικό ποδήλατο, στην πολυκατοικία (έτσι λενε) απαγορεύονται τα ποδήλατα (γαυγίζουν πολύ)
για να φτάσω στον όροφο που διαμένω, χρειάζομαι ασανσέρ, ζυγίζει 10 κιλάκια, οι ρόδες του δεν είναι μικροσκοπικές οπότε δεν κουράζει σε μεγάλες αποστάσεις, είναι ότι πρέπει (για εμένα) ώστε να μην χάνω τον έλεγχο του τιμονιού λόγω βάρους του ποδηλάτου & της ισχύς του.
Πιστέυω, πως στον κάθε ένα ξεχωριστά, ταιριάζει και κάτι διαφορεικό. Και απλά υπάρχουν εκείνοι που το ανακαλύπτουν με την 1η κι εκείνοι που πρέπει να αλλάξουν ποδήλατο για να καταλάβουν τι τους ταιριάζει και τους ευχαριστεί.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Γενικά τα σπαστά τα πουλάνε μόλις ανακαλύψουν ότι
5-10χλμ απόσταση είναι γελοία με το ποδήλατο και
όταν θελήσουν να κάνουν κι άλλα πράγματα πέραν του
να πηγαίνουν δουλειά χωρίς όμως να πάρουν 2ο ποδήλατο.

ApLeRiX
Απών/απούσα

Προσωπικά πήρα ένα σπαστό για μια να πηγαίνω στο κολυμβητήριο από το σπίτι μου .Μια διαδρομή 6-7 χλμ πήγαινε-έλα 3-4 φορές τη βδομάδα.Δεν το ήθελα για το μετρό αν και η αλήθεια είναι πως δε με χαλούσε και η ιδέα να το χρησιμοποιήσω αν κάποτε χρειαστεί. Ο λόγος που πήρα σπαστό είναι ότι δεν έχω χώρο να το αποθηκεύσω , ούτε στο σπίτι , αλλά ούτε σε κάποιο κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας , πέρα από το υπόγειο δίπλα στο λέβητα. Το σπαστό φάνταζε ιδανική λύση για να μπορώ να το βάζω σε μια γωνιά στο σπίτι τις ημέρες με υγρασία και στο μπαλκόνι (με προστασία από τον ήλιο) το καλοκαίρι. Το ποσό που ήθελα να διαθέσω ήταν αυστηρά μέχρι 300 ευρώ συνεπώς αγόρασα το καλύτερο που πίστευα ότι βρήκα σε αυτά τα λεφτά ,ένα mbm safari . Βασικά την αγορά την έκανα γιατί μου φαινόταν πιο στιβαρός ο σκελετός λόγω των εγκάρσιων ενισχύσεων σε σχέση με το φτηνό dahon αντίστοιχης αξίας. Τελικά προσωπικά δε με βόλεψε ιδιαίτερα , καθώς για τα κιλά μου (100) και το ύψος μου ( 1.92) ήταν λίγο άβολο. Σε αυτό συνέβαλε το γεγονός ότι η διαδρομή ναι μεν φαντάζει αστεία και μικρή αλλά έχει αρκετά μεγάλη υψομετρική διαφορά και γενικά , λόγω και της κίνησης είναι αρκετά κουραστική για αρχάριο (έστω και πολύ καλά αερόβια γυμνασμένο) ποδηλάτη.Ειδικά με το ένα 20άρι σπαστό ποδήλατο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ένα πανάκριβο σπαστό θα είναι τραγικά καλύτερο για την ίδια διαδρομή επειδή θα είναι 2-3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης δε με βόλεψε και το γεγονός ότι έπρεπε να κάνω 2 φορές μπάνιο μετά από κάθε προπόνηση λόγω του ιδρώτα στην επιστροφή...

Το χρησιμοποίησα 4-5 φορές και τελικά το άφησα . Προσωπικά δε το έβαλα σε αγγελία γιατί το βόλεψα στο πατάρι !!!. Συνεπώς δε μου πιάνει χώρο , αλλά ούτε θα με σώσουν τα όποια ευρώ θα μπορούσα να πάρω πουλώντας το.

Φαντάζομαι θα υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλοί σαν εμένα που προχώρησαν σε αυτή την αγορά ( ανεξάρτητα μάρκας σπαστού) και τελικά δε τους βόλεψε... συνεπώς το παράτησαν. Κάποιοι θέλουν να το αντικαταστήσουν με κανονικό ή απλά να το ξεφορτωθούν. Παίζει βέβαια να υπάρχουν και κάποιοι που τους βολεύει και απλά θέλουν κάτι πιο μαζεμένο και ελαφρύ. ή κάτι πιο πουλ μουρ....

Να πω ότι τώρα τελευταία χρησιμοποιώ ένα πανάρχαιο κουρσάκι , το οποίο είναι σαν καινούριο λειτουργικά και είναι πραγματικά η μέρα με τη νύχτα για την ίδια μετακίνηση. Θεωρώ πως τα σπαστά τελικά είναι για πολύ πολύ συγκεκριμένη χρήση και θα έλεγα να αποφεύγονται γενικότερα αν δεν συντρέχουν οι 2-3 πρακτικοί λόγοι ύπαρξής τους . Δηλαδή η μεταφορά στα ΜΜΜ και το γεγονός ότι δεν πιάνουν χώρο , είτε στο σπίτι , είτε στο χώρο εργασίας.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

gdeli wrote:
Εγώ θα τολμήσω να αμφισβητήσω το πρώτο ποστ αυτού εδώ του τόπικ. Σαφώς και δεν είναι οι περισσότερες αγγελίες αυτού εδώ του site ή κανενός άλλου για πώληση σπαστών ποδηλάτων. Μια καταμέτρηση το αποδεικνύει. Βεβαίως υπάρχουν και αρκετές αγγελίες για σπαστά, πολύ περισσότερες όμως για κανονικά ποδήλατα. Και υπάρχουν και αρκετές αγγελίες που ζητούν σπαστά για αγορά.

Θα συμφωνησω με τον φιλο. Ή μαλλον θα το ελεγα αλλιως. Θα ελεγα οτι περισσοτερες ειναι οι αγγελειες που πωλουνται ποδηλατα που τα εχουν παρει αρχαριοι. Εξηγω.
Εισαι ασχετος και θελεις ενα απλο ποδηλατο να πηγαινεις στην δουλεια σου και λες οτι θα μπαινεις και σε μμμ. Οι περισσοτεροι σου προτεινουν σπαστο και μην εχοντας τις καταλληλες εμπειριες τους ακους.
Εισαι ασχετος και θελεις ενα ποδηλατο για 90% ασφαλτο και 10% χωμα (ειδικα αυτο το εχουμε ακουσει απειρες φορες). Οι περισσοτεροι σου προτεινουν τρεκκιγκ με την λογικη οτι τα κανουν ολα.
Μπορω να δωσω ακομα παραδειγματα αλλα θεωρω οτι αυτα καλυπτουν τις περισσοτερες περιπτωσεις.

Στην πορεια ανακαλυπτεις (αφου εχεις αγορασει) οτι τα συγκεκριμενα ποδηλατα καλυπτουν καποιες αναγκες αλλα οχι τοσο καλα οσο καποιοι αλλοι τυποι ποδηλατων και θες να αναβαθμιστεις. Οποτε πουλας το παλιο για να παρεις αυτο που τωρα λογω μεγαλυτερης εμπειριας θελεις.
Ή βλεπεις οτι δεν δενεις με το αθλημα του ποδηλατου και το πουλας ετσι και αλλιως.
ΠΑρατηρηστε τα ποδηλατα που πωλουνται κατω απο αυτο το πρισμα.

Kleo67
Απών/απούσα

ApLeRiX wrote:
Προσωπικά πήρα ένα σπαστό για μια να πηγαίνω στο κολυμβητήριο από το σπίτι μου .Μια διαδρομή 6-7 χλμ πήγαινε-έλα 3-4 φορές τη βδομάδα.Δεν το ήθελα για το μετρό αν και η αλήθεια είναι πως δε με χαλούσε και η ιδέα να το χρησιμοποιήσω αν κάποτε χρειαστεί. Ο λόγος που πήρα σπαστό είναι ότι δεν έχω χώρο να το αποθηκεύσω , ούτε στο σπίτι , αλλά ούτε σε κάποιο κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας , πέρα από το υπόγειο δίπλα στο λέβητα. Το σπαστό φάνταζε ιδανική λύση για να μπορώ να το βάζω σε μια γωνιά στο σπίτι τις ημέρες με υγρασία και στο μπαλκόνι (με προστασία από τον ήλιο) το καλοκαίρι. Το ποσό που ήθελα να διαθέσω ήταν αυστηρά μέχρι 300 ευρώ συνεπώς αγόρασα το καλύτερο που πίστευα ότι βρήκα σε αυτά τα λεφτά ,ένα mbm safari . Βασικά την αγορά την έκανα γιατί μου φαινόταν πιο στιβαρός ο σκελετός λόγω των εγκάρσιων ενισχύσεων σε σχέση με το φτηνό dahon αντίστοιχης αξίας. Τελικά προσωπικά δε με βόλεψε ιδιαίτερα , καθώς για τα κιλά μου (100) και το ύψος μου ( 1.92) ήταν λίγο άβολο. Σε αυτό συνέβαλε το γεγονός ότι η διαδρομή ναι μεν φαντάζει αστεία και μικρή αλλά έχει αρκετά μεγάλη υψομετρική διαφορά και γενικά , λόγω και της κίνησης είναι αρκετά κουραστική για αρχάριο (έστω και πολύ καλά αερόβια γυμνασμένο) ποδηλάτη.Ειδικά με το ένα 20άρι σπαστό ποδήλατο. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι ένα πανάκριβο σπαστό θα είναι τραγικά καλύτερο για την ίδια διαδρομή επειδή θα είναι 2-3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης δε με βόλεψε και το γεγονός ότι έπρεπε να κάνω 2 φορές μπάνιο μετά από κάθε προπόνηση λόγω του ιδρώτα στην επιστροφή...

Το χρησιμοποίησα 4-5 φορές και τελικά το άφησα . Προσωπικά δε το έβαλα σε αγγελία γιατί το βόλεψα στο πατάρι !!!. Συνεπώς δε μου πιάνει χώρο , αλλά ούτε θα με σώσουν τα όποια ευρώ θα μπορούσα να πάρω πουλώντας το.

Φαντάζομαι θα υπάρχουν ΠΑΡΑ πολλοί σαν εμένα που προχώρησαν σε αυτή την αγορά ( ανεξάρτητα μάρκας σπαστού) και τελικά δε τους βόλεψε... συνεπώς το παράτησαν. Κάποιοι θέλουν να το αντικαταστήσουν με κανονικό ή απλά να το ξεφορτωθούν. Παίζει βέβαια να υπάρχουν και κάποιοι που τους βολεύει και απλά θέλουν κάτι πιο μαζεμένο και ελαφρύ. ή κάτι πιο πουλ μουρ....

Να πω ότι τώρα τελευταία χρησιμοποιώ ένα πανάρχαιο κουρσάκι , το οποίο είναι σαν καινούριο λειτουργικά και είναι πραγματικά η μέρα με τη νύχτα για την ίδια μετακίνηση. Θεωρώ πως τα σπαστά τελικά είναι για πολύ πολύ συγκεκριμένη χρήση και θα έλεγα να αποφεύγονται γενικότερα αν δεν συντρέχουν οι 2-3 πρακτικοί λόγοι ύπαρξής τους . Δηλαδή η μεταφορά στα ΜΜΜ και το γεγονός ότι δεν πιάνουν χώρο , είτε στο σπίτι , είτε στο χώρο εργασίας.

Γνώμη μου είναι ότι το να συγκρίνεις ένα σπαστό ποδήλατο MBM Safari των 300€, με ένα brompton ή ένα πολύ καλό dahon των 1000€ με τα οποία μπορείς να κάνεις άνετα 30χλμ και να λες ότι ανεξαρτήτως μάρκας δεν νομίζεις να υπάρχουν μεγάλες διαφορές, είναι σα να συγκρίνεις ένα ποδήλατο supermarket που ενσωματώνει μηδέν τεχνολογία και έρευνα με γνωστές μάρκες όπως οι ΚΟΝΑ, TREK κλπ. Νομίζω ότι οι μεγάλες διαφορές τιμών δικαιολογούνται και υποστηρίζονται από αντίστοιχες διαφορές σε ποιότητα κατασκευής, κύλισης κλπ Συμφωνώ ότι η αγορά σπαστού ποδηλάτου εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες οι οποίες υπάρχουν για πολύ κόσμο όπως γράφτηκε παραπάνω.
Φιλικά.

boura christina
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους σας,

Είμαι σε ένα τεράστιο δίλλημα, εχω να κάνω 20 χλ τη μερα συνολικά απο Μεταμόρφωση προς Νέα Ιωνία , Αθήνα. Τώρα παίρνω προαστιακο-ηλεκτρικό αλλά θέλω να σταματήσω να παίρνω τόσο συχνα μμμ για να πηγαίνω πιο γρήγορα στο σπίτι μου.
Μένω 15' αποσταση και κανω 1ωρα+ με μμμ. Εχω χώρο στο σπίτι για κανονικό ποδήλατο , δεν εχω παρκινγκ, και δε μπορώ να ζω με το ανχος αν θα μου το κλέψουν αν το κλειδώνω έξω στο δρόμο. Έχω μηχανάκι , αλλά δεν μπορώ να το φέρω γιατί δεν εχω παρκινγ. Έχω κλασικο μεγάλο ποδήλατο αλλά ο δρόμος Μεταμορφωση - Νέα Ιωνια εχει πολύ ανηφορα! Και δεν ειμαι στη καλύτερη φυσική κατασταση.
Ενας γνωστός που εχει Dahon μου είπε οτι ειναι για 2-3χλ διαδρομη γιατι λόγω που σπαει ο σκελετος εχει πολλές πιθανοτητες να χαλασει ανεβα-κατεβα πεζοδρόμια , λακούβες.
Γενικά ειναι ακριβά τα καλα χωρις ηλεκτροκινηση σπαστά , εχω βρει ενα σπαστό ηλεκτροκινητο γερμανικό , αλλά δε ξερω αν θα με βολέψει. Ειναι γυρω στα 18κιλά. Τα χαρακτηριστικά του είναι :
ΜΠΑΤΑΡΙΑ Li Ion Panasonic 9 Ah, αποσπώμενη
ΑΠΟΣΤΑΣΗ Aπό 25 - 40 χλμ ανάλογα με την χρήση
ΦΡΕΝΑ Tektro V-brakes υψηλής ποιότητας
ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 7 speed Shimano derailleur
ΤΑΧΥΤΗΤΑ +25χλμ/ώρα
ΣΚΕΛΕΤΟΣ 6061 αλουμινένιο πλαίσιο
MADE AND ENGINEERING IN GERMANY
και 2 χρόνια εγγύηση σε μοτέρ και μπαταρία

Δεν ξέρω τι να κάνω...Πείτε μου τη γνωμη σας παρακαλώ.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Η δουλειά σου είναι στα 20χλμ η οποία είναι 15 λεπτά απόσταση
και την κάνεις σε 1 ώρα με ΜΜΜ;

Αν έχεις χώρο στη δουλειά και στο σπίτι τότε παίρνεις κανονικό
ποδήλατο και συνηθίζεις τη διαδρομή. Κλείδωμα ποτέ σε δρόμο ή
σε αυλές ή έξω χύμα στο κύμα. Μόνο μέσα στο σπίτι και μέσα στη
δουλειά σε ασφαλές σημείο.

Αν δεν έχεις χώρο τότε σπαστό για να το παίρνεις μαζί σου και
ίσχύουν τα παραπάνω.

Για το ηλεκτροκίνητο το θεωρώ μαλακία μιας και έχεις ήδη μηχα-
νάκι το οποίο είναι καλύτερο, ασφαλέστερο και με μεγαλύτερη αυ-
τονομία.

boura christina
Απών/απούσα

Ευχαριστώ που μου απάντησες,

οι αποστάσεις που κάνω ειναι 8-10χλ , 2 φορες τη μέρα .Οποτε ειμαι στα 8χλμ περιπου και το κανω σε 40 -1ωρα αναλογως τη φυσική κατάσταση, αν χάσω την ανταποκριση κλπ. Ζω μια περιπέτεια!
Το μηχανάκι δεν το εχω φέρει στην Αθηνα γιατι δεν εχω παρκινγκ και επειδη η λαικη γινεται στο δρόμο μου, απλα φορτώνουν οτι τους γυαλισει στα φορτηγά και μην τον ειδατε!
Το ηλεκτροκινητο κανονικό ποδήλατο αξίζει αλλά εχω τη μεση μου συχνα πυκνα, μη παθω και κοιλη:-) Αν φέρω το κανονικο μου, θα το κλειδώνω εξω οταν βγαίνω , στο σπίτι νομιζω θα καταφέρνω να το ανεβάζω γτ εχω και κατι σκάλια.
Το σπαστό λες δε θα με βολέψει ; Το συζητάω γτ δε μου περισσεύουν τόσα χρηματα που κοστίζει.

boura christina
Απών/απούσα

Επίσης υπάρχει και η σκέψη να πάρω απλό σπαστο ποδήλατο , αλλά ενα καλό δεν κανει 500ευρω; Εκτος αμα το παρω απο τη χρυση ευκαιρία που πολύ φοβάμαι είναι κλεμμένα, και δεν μου αρέσει να αγοράζω κατι που εχει κλαπεί. Είναι κρίμα.

Wicca
Απών/απούσα

Σπαστό με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι λίγο άκυρο σαν ιδέα γιατί ένα σπαστό ποδήλατο, είναι σπαστό για να το διπλώνεις και να το παίρνεις μαζί σου στα ΜΜΜ και να κάνεις έτσι και κάπως μικρότερες διαδρομές ποδηλατώντας. Αυτό φυσικά αν δεν έχεις την φυσική κατάσταση να κάνεις κανονικά την διαδρομή που θες. ( όχι φυσικά ότι ένα σπαστό δεν κάνει και για μεγαλύτερες διαδρομές).

Τώρα αν θες σπαστό με ηλεκτροκίνηση, τότε σημαίνει ότι δεν θες να κάνεις καθόλου πετάλι, οπότε γιατί να αγοράσεις ποδήλατο τότε;

contact