Σκέφτηκα, αφού δεν θέλω να αποχωριστώ το κανονικό ποδήλατο μου, για ψυχολογικούς και οικονομικούς λόγους, και αφού δεν μπορώ να πάρω ένα σπαστό ποδήλατο που χρειάζομαι για μεταφορικούς λόγους.
Μήπως τελικά να "έσπαγα" αυτό που έχω τώρα, δηλαδή να το "σπάσω" το σκελετό σε 2-3 μέρει ώστε να διπλώνει και να φτιάξω και καμιά βαλβίδες ώστε να ανοίγει;
Είναι 26' ιντσών, με αλουμινένιο σκελετό.
Τι λέτε γίνεται;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Όλα είναι εφικτά.
Το μόνο πρόβλημα είναι πως οι ώρες που θα αφιερώσεις σε σχέδια και οι λύσεις που θα δωθούν στα προβλήματα που θα παρουσιαστούν θα σου κοστίσουν περισσότερο.
Επίσης το αγαπημένο σου ποδήλατο που τόσο αγαπάς όπως είναι τώρα δεν θα βλέπετε μετά από την μετατροπή αλλά ούτε θα σου θυμίζει σε κάτι το ποδήλατο σου.
...να κάνει κάποιος μία τέτοια επέμβαση ώστε το ποδήλατο να διατηρήσει σημαντικό μερός της αρχικής του αντοχής. Και αυτό για κάποιον που έχει μεγάλη εμπειρία στην επεξεργασία μετάλλων. Θα θέλει λεπτομερή σχεδιασμό και υλοποίηση στην περίοχη των αρθρώσεων, είναι πιθανόν να θέλει και ενίσχυση σε διάφορα σημεία ο σκελετός και ένα μικρότερο κακό είναι ότι εάν τα καλώδια είναι τεντωμένα πάνω στο σκελετό θα θέλει ειδική φροντίδα ώστε να είναι λειτουργικά.
Θα σου κοστίσει πάρα πολλές ανθρωποώρες σχεδιασμού και υλοποίησης, για να έχεις ένα αποτέλεσμα αμφιβόλου αισθητικής, και το κυρίοτερο εξαιρετικά αμφίβολης ασφάλειας και αντοχής και με μεγάλο όγκο όταν είναι διπλωμένο.
Με απλά λόγια εάν καίγεσαι για σπαστό, πούλα αυτό που έχεις και πάρε ένα καινούργιο ή ακόμα καλύτερα μεταχειρισμένο σπαστό.
Άσε που το πιο πιθανό είναι οτι μετά από κάποιο καιρό εκεί που έβαζες το ποδήλατο για κάποιες στάσεις στο μετρό (αν γιαυτό θες το σπάσιμο), θα προτιμάς να κάνεις την απόσταση ποδηλατώντας..
Εξαρτάται βέβαια γιατί θες να σπάει..
Πες οτι δεν το ειδαμε.
Μου ακουγεται λιγο σαν "famous last words"
Ειναι φρασεις που τις με τις λες πρεπει να σου τις βρεξουν για να προλαβουμε το κακο
Δε ξερω ποιος σου εδωσε αυτες τις ιδεες, αλλα:
1. Θα καταπονησεις μηχανικα το σκελετο εκει που θα κοπει
2. Θα πρεπει να φτιαξεις μεντεσε που να ειναι πολυ αξιοπιστος
3. Τι θα γινει με καλωδια, τιμονι, σελλα κτλ κτλ εχεις σκεφτει;
4. Οταν λες βαλβιδες τι εννοεις; Βαλ-βιδες;;;
Αν αγαπας το ποδηλατο σου οπως αναφερεις, σκεψου κατι αλλο.
Γινου φιλος του, οχι εχθρος του
Φιλικοτατα
...........σιδεροπρίονο στην αποθήκη.
LOL. Frankenstein's bike! :P
Το λοιπόν αυτοί εδώ οι κυριλέ ποδηλάτες μόνο για τα μοντέλα της ιντεάλ ξέρουνε να σου πούνε αλλιώς αρχίζουνε τα δουλέμετα και τα βλακ χιούμορ. Εσύ όμως που 'σαι γάτος, πατεντιάρης, τσαχπινογαργαλιάρης και καραμπουζουκλής ανακάλυψες -χωρίς να έχεις βέβαια ιδέα πως έχει ήδη ανακαλυφθεί- τα wobble bikes!
Το λοιπόν δώσε μεγάλη προσοχή. Κατ' αρχήν να ξέρεις πως το μάστορα τον κάνουν τα αργαλεία γι αυτό τύπωσε αυτή την εικόνα και πάρε ότι σου λείπει από το πράκτικερ...
Τα πήρες? Είσαι και σπίρτο βλέπω!! Ξέχασα όμως να σε πως όμως πως μαζί με τα εργαλεία θα αγοράσεις κι ένα δεύτερο ποδήλατο από το πράκτικερ. Κοίτα να είναι φτηνό γιατί θα το πετσοκόψεις κι αυτό. Ξαναπέρνα μια βόλτα κι όταν γυρίσεις πήγαινε παρακάτω...
Το ένα ποδήλατο θα το κόψεις έτσι...
Το δεύτερο θα το κόψεις έτσι...
Από τον συνδυασμό των δυο ποδηλάτων θα κατασκευάσεις ΑΥΤΟ!
Αναλυτικές οδηγίες θα βρεις εδώ.
Εδώ θα δεις κι ενα βιντεο να δεις πως οδηγιέται!
Κι έτσι περίπου θα μοιάζει. Διπλώνει στη στιγμή, χωρίς κόπο, ακόμα κι όταν οδηγιέται, ενώ μπαίνει παντού σαν "σπαστό". Κι ας τους άλλους να ψαρώνουνε!
.............μόλις βρήκα και δύο μεντεσέδες, κάτι χερούλια και μία κλειδαριά από την παλιά ξύλινη πόρτα. Ότι χρειαστείς πες μου.
Scrabler, είσαι και μεγάλος μάστορας (με όλες τις έννοιες).
@scrabler: είδα το βίντεο αλλά δεν κατάλαβα, πάει και ευθεία αυτό;
καλά αυτό το σπαστό είναι είναι τέλειο! φοβερό, και μάλιστα πιάνει και λιγότερο χώρο απο έτοιμα σπαστά.
το μόνο αρνητικό είναι: και αν διπλώσει την ώρα που το οδηγάω? θα γίνω σαντουιτς? ...
α! και κάτι άλλο σκεφτικά για τα έτοιμα σπαστά, το έχουν μόνο στην πίσω ρόδα ταχύτητες και όχι στην μέση, και επειδή δοκίμασα ένα είδα ότι λόγο του ότι έχει λίγες ταχύτητες δεν πάει γρήγορα στην κατηφόρα, οπότε σκέφτηκα το έξεις?
γίνετε να αντικαταστήσω το γρανάζι στην μέση με ένα ποιο μεγάλο ώστε να πηγαίνει και ποιο γρήγορα στην κατηφόρα?
Μονο του Ισπανου τα γενια...
Είστε εντελώς καρναβάλια!!!
Αυτό που ζητάει ο άνθρωπος γίνεται! Και το αποτέλεσμα είναι αισθητικά και λειτουργικά πολύ πολύ καλό. Δυστυχώς όχι και φτηνό... Ρίξτε μιά ματιά εδώ:
http://www.sandsmachine.com/m_ac_1.htm
Και όμως εδώ φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχει και γένια:

Διάβασε καλά τις προϋποθέσεις και στη συνέχεια πες μας αν γίνεται.
Ο φίλος Ανδρέας δεν λέει πουθενά ότι τελειώνει το μάστερ του στη μηχανική, την αντοχή υλικών στην σύνθλιψη ή την μηχανική καταπόνηση των μετάλων, επίσης επαναλαμβάνει ότι υπάρχει οικονομικό πρόβλημα. Τη μία το λέει ξεκάθαρα και την άλλη το υπονοεί "δεν μπορώ να πάρω ένα σπαστό ποδήλατο" Οπότε με αυτά τα δεδομένα η λύση που προτείνεις είναι εξίσου ανέφικτη.
Φίλε Ανδρέα
Πέρα από την πλάκα, όλα γίνονται. Η πραγματικότητα όμως, όπως σου επισήμαναν και κάποιοι άλλοι συνποδηλάτες, έχει ως εξής:
Αν προσπαθήσεις να μετατρέψεις το ποδήλατο που έχεις σε σπαστό, το πιθανότερο είναι ότι θα σου στοιχίσει περισσότερο από το να αγοράσεις ένα καινούργιο σπαστό, η να αποτύχεις οπότε θα έχεις ένα ποδήλατο κομμένο στα δύο και από εκεί που είχες ένα και δούλευε, θα έχεις ένα σε τεύχη.
Μπορείς αν θέλεις να ρίξεις μια ματιά στις αγγελίες και να πάρεις ένα μεταχειρισμένο που θα βρείς με 200 ευρώ περίπου. Αυτή η εποχή είναι η κατάλληλη επειδή οι ποδηλάτες του καλοκαιριού πουλάνε τα ποδήλατά τους.
Ο ίδιος είναι χωρίς γυαλιά.
Αφού το είχε πει ο maranx ότι ο Scrabler είναι μεγάλος μάστορας.
Τα S&S couplers, που αναφέρονται στο link που έστειλε ο Filopodaros, θεωρούνται ιδιαίτερα ποιοτικά και μπαίνουν και εργοστασιακά σε κάποια ακριβά ποδήλατα.
Δεν πρόκειται όμως για φτηνές λύσεις, αντί για την αγορά σπαστού.
http://www.sandsmachine.com/
Ναι τα κατάλαβα όλα αυτά και όντος είναι λίγο δύσκολο, και θα αλλάξει και το σκελετό μου, οπότε ΑΛΛΑΖΩ την ερώτηση μου, και τελικά θα το πουλήσω και θα πάρω ενα σπαστό,
Ώμος! το σπαστό έχει ένα μειονέκτημα, το ότι στην μέση έχει 1 γρανάζι,
Αυτό το γρανάζι γίνετε να το αλλάξω και να βάλω ένα μεγαλύτερο διότι με αυτό δύστυχος δεν πηγαίνει γρήγορα στην ανηφόρα.
το ερώτημα είναι λιππόν υπάρχει τέτοιο γρανάζι? και θα γίνετε να μπει και να αντικαταστήσει αυτό που είχε πριν?
Ας επικεντρωθούμε στο μεσαίο γρανάζι και ας ξεχάσουμε το σπάσιμο για τώρα :)
Αυτό που το είδες?
Ξαναψάξε τα σπαστά της Ελληνικής αγοράς και θα δεις ότι υπάρχουν και σπαστά με κανονικό κλασσικό τρίδισκο δισκοβραχίωνα μποστά.
Τα S&S couplings τα συστήνουν ακόμα και για tandems, για να σπάνε και να χωράνε σε μεταφορικά μέσα. Αντέχουν, δεν έχουν πρόβλημα "ασφάλειας", τα "σπαστά" μετά συναρμολογούνται εύκολα..... αλλά κοστίχζουν όσο ένα ποδήλατο...... Ξέχνα το.
ναι αλλα τα πολύ φτηνά σπαστα έχουν 1 γρανάζι στην μέση,
για αυτό λέω εγώ, γίνετε να βάλω μεγαλύτερο γρανάζι?
Εννοείς τον δισκοβραχίονα (το μεγάλο γρανάζι). Ναι ξέρω τουλάχιστον έναν που στο Dahon του έβαλε μεγαλύτερο δισκοβραχίονα για μεγαλύτερη ταχύτητα. Θα πρέπει ωστόσο να βρεις μονό. Το να βάλεις διπλό ή τριπλό με ντεραγιέ δεν ξέρω πόσο εύκολη επέμβαση θα είναι..
ναι, ναι μόνο θα βάλω απλά δεν ξέρω πως θα τοποθετήσω και που θα βρω το μεγαλύτερο γρανάζι.
ξέρει κανείς???
στην κατηφορα θες να πεις.
ναι φυσικά στην κατηφόρα ήθελα να πω.