εγω (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και το σωστο) κοιταω να εχω μια βυθιση 20% οταν ανεβαινω στο ποδηλατο (sag το λενε αν δεν κανω λαθος) και να μην τερματιζει οταν κανω κανενα αλματακι. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και το σωστο. ΑΠλως εγω βολευομαι ετσι. Και συνηθως θελω γρηγορο rebound (αν παλι το λεω σωστα). Δεν ξερω τι ρυθμισεις εχει το δικο σου.
Η πρωτη βασικη ρυθμιση ειναι το sag-βυθιση
Στα XC-trail ποδηλατα ειναι το 20%-25% της διαδρομης
Στα FR-DH ειναι το 25%-30% της διαδρομης
Βαζεις ενα δεματικο στο καλαμι του πηρουνιου και καθεσαι πανω με τα ποδια στα πεταλια στηριζομενος με το ενα χερι σε ενα τοιχο . Θα πρεπει να ρυθμισεις την προφορτιση ωστε οταν κατεβεις απο το ποδηλατο η αποσταση που μετρας με το δεματικο να ειναι το σωστο ποσοστο της διαδρομης.
παραδειγμα σε μια ανρτηση διαδρομης 10εκ οταν ανεβεις πανω θα πρεπει να βυθιζεται 2-2.5 εκ.
ΑΦΟΥ ρυθμισεις το sag εμπρος πισω η δευτερη ρυθμιση ειναι το rebound-επαναφορα
1ος κανονας
Παντα η επαναφορα πισω ειναι ποιο αργη απο την μπροστα .Αν εχεις πολλη γρηγορη επαναφορα πισω θα γινεις ροντεο.Αν εχεις αργη μπροστα το πηρουνι δεν θα εκτεινεται σωστα και ωντας βυθισμενο θα σε φερει ευκολα καπακι
2ος κανονας
Οσο πιο γρηγορα πας τοσο γρηγορη επαναφορα θες για να διαβαζουν οι αναρτησεις σωστα
3ος κανονας
Σε μονοπατια ομαλα βαζε λιγη πιο αργη επαναφορα για να μην χανεις σε ταχυτητα , σε πετρωδη βαλτα ενα κλικ πιο γρηγορο
Η μπροστά ανάρτηση έχει το κλασσικό +-preload το κλείδωμα και κάτω δεξιά στο πηρούνι έχει ένα διακοπτάκι του οποίου την λειτουργία δεν γνωρίζω.Το πίσω αμορτισέρ έχει το διακοπτάκι για το κλείδωμα-ξεκλείδωμα και μια ροδέλα που ρυθμίζει την διαδρομή του αμορτισέρ.
μπροστα θα ρυθμισεις το sag με το preload και πισω με την πιεση του αερα
μπροστα μαλλον το διακοπτακι κατω πρεπει να ειναι το rebound
πισω το κοκκινο ροδελακι ειναι το rebound
πισω το μπλε διακοπτακι ειναι To compression σφιγγεις οταν το μονοπατι ειναι βατο χαλαρωνεις οταν εχει πολλη πετρα . Σφιγγεις οταν κανεις αλματακια
Ειναι το ποσο ευκολα συμπιεζεται η πισω . Αν δεις οτι τερματιζει σφιξτο
μελετη στα manual και δες και βιντεακια στο νετ
ψαξτο
αναλογα το βαρος σου και πως το προτιμας εσυ???
Δεν υπαρχει κατι απολυτο σε αυτο.
Κι όχι ανάλογα το έδαφος?
Ολα παιζουν ρολο. ΑΠλως δεν υπαρχει μια ρυθμιση για ολους
και πως θα είμαι σίγουρος για τις σωστες ρυθμίσεις οταν ειμαι στο βουνο?
εγω (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και το σωστο) κοιταω να εχω μια βυθιση 20% οταν ανεβαινω στο ποδηλατο (sag το λενε αν δεν κανω λαθος) και να μην τερματιζει οταν κανω κανενα αλματακι. Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και το σωστο. ΑΠλως εγω βολευομαι ετσι. Και συνηθως θελω γρηγορο rebound (αν παλι το λεω σωστα). Δεν ξερω τι ρυθμισεις εχει το δικο σου.
Κάποιος ποιο ειδικός επί του θέματος?
Η πρωτη βασικη ρυθμιση ειναι το sag-βυθιση
Στα XC-trail ποδηλατα ειναι το 20%-25% της διαδρομης
Στα FR-DH ειναι το 25%-30% της διαδρομης
Βαζεις ενα δεματικο στο καλαμι του πηρουνιου και καθεσαι πανω με τα ποδια στα πεταλια στηριζομενος με το ενα χερι σε ενα τοιχο . Θα πρεπει να ρυθμισεις την προφορτιση ωστε οταν κατεβεις απο το ποδηλατο η αποσταση που μετρας με το δεματικο να ειναι το σωστο ποσοστο της διαδρομης.
παραδειγμα σε μια ανρτηση διαδρομης 10εκ οταν ανεβεις πανω θα πρεπει να βυθιζεται 2-2.5 εκ.
ΑΦΟΥ ρυθμισεις το sag εμπρος πισω η δευτερη ρυθμιση ειναι το rebound-επαναφορα
1ος κανονας
Παντα η επαναφορα πισω ειναι ποιο αργη απο την μπροστα .Αν εχεις πολλη γρηγορη επαναφορα πισω θα γινεις ροντεο.Αν εχεις αργη μπροστα το πηρουνι δεν θα εκτεινεται σωστα και ωντας βυθισμενο θα σε φερει ευκολα καπακι
2ος κανονας
Οσο πιο γρηγορα πας τοσο γρηγορη επαναφορα θες για να διαβαζουν οι αναρτησεις σωστα
3ος κανονας
Σε μονοπατια ομαλα βαζε λιγη πιο αργη επαναφορα για να μην χανεις σε ταχυτητα , σε πετρωδη βαλτα ενα κλικ πιο γρηγορο
αυτα
Η μπροστά ανάρτηση έχει το κλασσικό +-preload το κλείδωμα και κάτω δεξιά στο πηρούνι έχει ένα διακοπτάκι του οποίου την λειτουργία δεν γνωρίζω.Το πίσω αμορτισέρ έχει το διακοπτάκι για το κλείδωμα-ξεκλείδωμα και μια ροδέλα που ρυθμίζει την διαδρομή του αμορτισέρ.
καταρχην κατεβασε μανουαλ και μελετησε τα
της πισω σου manual
http://www.xfusionshox.com/images/pdf/2012O2Setupguide.pdf
μπροστα θα ρυθμισεις το sag με το preload και πισω με την πιεση του αερα
μπροστα μαλλον το διακοπτακι κατω πρεπει να ειναι το rebound
πισω το κοκκινο ροδελακι ειναι το rebound
πισω το μπλε διακοπτακι ειναι To compression σφιγγεις οταν το μονοπατι ειναι βατο χαλαρωνεις οταν εχει πολλη πετρα . Σφιγγεις οταν κανεις αλματακια
Ειναι το ποσο ευκολα συμπιεζεται η πισω . Αν δεις οτι τερματιζει σφιξτο
μελετη στα manual και δες και βιντεακια στο νετ
ψαξτο
Δεματικο τι είναι?οι αναρτήσεις μου είναι 120άρες.
Υπάρχει κάποιος σχετικός οδηγός-βίντεο στα ελληνικά?
?