Ως νέος στην ποδηλασία θα ήθελα να ρωτήσω πoια είναι η θεωρητική αντοχή των ποδηλατικών ελαστικών σε χιλιάδες χιλιόμετρα;
Υπάρχει κάποιος παρόμοιος μπούσουλας για τα ελαστικά ποδηλάτου;
Για το αυτοκίνητο π.χ. μου είπαν 40.000km ή 3 χρόνια και όταν φτάσω σε αυτό το όριο βλέπω την κατάσταση των ελαστικών και αποφασίζω αν θα τα αλλάξω.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Καταρχήν: http://sheldonbrown.com/tires.html δες "Tire Wear-When should you replace your tires? "
Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος κανόνας, ακόμα και οι κατασκευαστές δίνουν εντελώς διαφορετικές τιμές ανάλογα τον τύπο, π.χ.
http://www.schwalbe.de/gbl/en/technik_info/verschleiss/?gesamt=56&ID_Lan...
Έχει να κάνει και με τη χρήση που κάνεις (άσφαλτος, κατάσταση οδοστρώματος κλπ). Γενικά ελέγχεις κάθε τόσο το λάστιχο και αποφασίζεις.
Συνήθως μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα, ανάλογα τη χρήση.
Συνήθως ένα ελαστικό των 10-15 ευρώ θα κρατήσει πολύ
περισσότερο από ένα ελαστικό των 40 Ευρώ.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Τα δικά μου, ουσιαστικά σε ένα τρίμηνο, έχουν κάνει 1.000km οπότε έχουν ζωή μέχρι το Πάσχα.
Τότε θα ξαναχρειαστώ τα φώτα σας γιατί σκέφτομαι από 700χ35 να πάω σε 700χ32 ή ακόμα και 700χ28 μιας και η χρήση τους είναι αποκλειστικά σε άσφαλτο και θεωρώ ότι η καλύτερη ποιότητα κύλισης είναι σημαντικότερη από τους επιπλέον κραδασμούς που μπορεί να έχω.
3 things really determine the lifespan of a tire:
1. Thread per inch (TPI). The higher your TPI, the shorter the tire will last. The body of the actual tire is woven cloth and not just rubber. The thinner the threads of the cloth, then the more you can fit into an inch, so a high TPI means thin threads. A good range is around between 50 and 75 TPI for your average cyclist. Higher TPIs over better grip, traction, and control but don't last long on the road and are better suited for racing or a track. A 120 TPI tire might have a few hundred miles and a 50 TPI might have a couple of thousand miles.
2. Rubber. The actual rubber that makes up your tire also determines the lifespan. Softer rubbers offer great traction, but they wear out much much faster. Unfortunately aside from feel, there's no real hardness level spec that tire manufacturers disclose to consumers.
3. Tread pattern. The knobbier your tire, the longer it'll take for your tire's tread to actually wear down. The smoother your tire, the faster the wear which is also a surface area problem, but the benefits of a smooth tire on the road far outweigh this inconvenience.
Schwalbe Tires - Tire Wear
http://www.schwalbetires.com/tech_info/tire_wear
Tire life expectancy?
Why bike tires serve 4 times less distance than car tires?
Livestrong.com - Road Bike Tire Life
http://www.livestrong.com/video/846-road-bike-tire-life/
Προτού αποφασίσεις να αγοράσεις διάβασε τα
http://www.everybicycletire.com/tires/tireguide.asp
http://sheldonbrown.com/tire-sizing.html
Και λίγα μαθηματικά...
http://www.cwu.edu/~boersmas/mcm/protected/2001A2.pdf
... η αντοχή ελαστικών έχει να κάνει :
α. με τα χλμ,
β. με το βάρος του αναβάτη
γ. με το "τεραίν" που ποδηλατείς.... (πχ καλοστρωμένη "Ευρωπαϊκή" άσφαλτος..... Ελληνική άσφαλτος... κατσάβραχα.... γκρεμίλες κλπ κλπ)
δ. με την ποιότητα / αντοχή / ενίσχυση του ελαστικού...
πχ Michelin race Pro 3, καλό / ακριβό ελαστικό, άριστο "κράτημα", μηδέν φουίτ, αλλά γρήγορα εμφάνισε σημάδια "ταλαιπωρημένου".... Στα 6.000 χλμ ΕΠΡΕΠΕ να αλλαχτεί.
Vittoria Zaffiro, πιο οικονομικό, πιο "σκληρό".... κράτησε ΑΠΕΙΡΑ χλμ, μιλάμε ότι τα "πέταξα" με πόνο ψυχής.
Τώρα τσεκάρω τα conti GP4000s... μέχρι στιγμής έχουν όλα τα καλά των michelin και δείχνουν ότι θα κρατήσουν πολύ καιρό.
ένας βασικός κανόνας
η τιμή είναι αντιστρόφως ανάλογη με την αντοχή
:D
Λόγω πιο σκληρής γόμας του ελαστικού?
ναι
γενικότερα στα καλά λάστιχα χρησημοποιούν μαλακές γόμες
και φθείρονται πιο εύκολα
έχω δει λάστιχο να είναι για 2 ώρες διάρκεια ζωής
άρα και η τιμή ανάλογη των κρατημάτων, λίγότερα λεφτά λιγότερα κρατήματα. εκτός αν υπάρχουν ενδιάμεσες κατηγορίες.
και αυτό σωστό
ήθελα να το γράψω αλλά φοβόμουν μην μπερδέψω την συζήτηση
πάντα υπάρχουν ενδιάμεσες κατηγορίες και εξαιρέσεις
:D