Αγορά ποδηλάτου . IDEAL or ORBEA

80 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
thomas34
Απών/απούσα

Καλημέρα και καλός σας βρήκα. Αποφάσισα να αγοράσω ένα ποδηλάτο αλλά.. Λοιπόν η χρήση που θα του κάνω θα είναι μόνο Άσφαλτο. Το ποδήλατο το χρειάζομαι για καθημερινές μετακινήσεις και για άσκηση μπας και χάσουμε την κοιλιά, είμαι 1,72 ύψος και 95 κιλά. έχω καταλήξει σε 2 ποδήλατα το ένα fitness και το άλλο trecking.

IDEAL ERGOMAX 2012
http://www.bike-center.gr/product_info.php?manufacturers_id=2&products_id=4926

ORBEA AQUA T23F
http://www.orbea.com/gr-en/bicis/modelos/aqua_t23_fitness/#presentacion

Ακούω γνώμες παιδιά, έχω να ασχοληθώ με ποδήλατο από πιτσιρικάς και είμαι 34άρων πλέον.. Μένω επαρχία οπότε δεν μπορώ να τα δω ζωντανά τα ποδήλατα.

Ελπίζω άθελα μου να μην κάνω διαφήμιση στο κατάστημα που έχει το ideal αλλά δεν το έχει στο site tis Ideal.

Ευχαριστώ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

Μονο δρομο;;;
Αν ναι τοτε για μενα Orbea αν και θα μπορουσες να δεις και το Bianchi Camaleonte

Με αποθουν οι μπουκαλες

Φιλικα

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ghandee wrote:
Μονο δρομο;;;
Αν ναι τοτε για μενα Orbea αν και θα μπορουσες να δεις και το Bianchi Camaleonte

Με αποθουν οι μπουκαλες

Φιλικα


το acua βέβαια
απλά να ζητήσεις από τους ακατανόμαστους να σου βάλουν έναν λαιμό τις προκοπής
γλιτώσεις και κάνα 300 γραμμάρια

thomas34
Απών/απούσα

ρε παιδια το orbea δεν εχει μπουκάλες και δεν θα είναι πιο σκυφτή η θέση οδήγησης του?

thomas34
Απών/απούσα

ρε παιδια το orbea δεν εχει μπουκάλες και δεν θα είναι πιο σκυφτή η θέση οδήγησης του?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

thomas34 wrote:
ρε παιδια το orbea δεν εχει μπουκάλες και δεν θα είναι πιο σκυφτή η θέση οδήγησης του?

ναι είναι για αυτό είναι και 5 κλάσεις ανότερο για χρήση μέσα στην πόλη
:D

thomas34
Απών/απούσα

και με τις λακούβες τι παίζει δεν θα υπάρξει πρόβλημα? έχουμε και μπόλικες εδω εννοω μην είμαι συνέχεια στο μάστορα για σκασμένα λάστιχα ακτινολόγιση κτλ.

ghandee
Εικόνα ghandee
Απών/απούσα

thomas34 wrote:
και με τις λακούβες τι παίζει δεν θα υπάρξει πρόβλημα? έχουμε και μπόλικες εδω εννοω μην είμαι συνέχεια στο μάστορα για σκασμένα λάστιχα ακτινολόγιση κτλ.

Δε θα εχεις προβλημα
Εγω με 700c και δεν εχω προβλημα.
Μπορεις και να το δοκιμασεις αν στο δινουν για βολτα

Με τις μπουκαλες θα σπαταλας ενεργεια (εργο) χωρις λογο

thomas34
Απών/απούσα

to orbea μπορω αργότερα να του προσθέσω λίγο πιο φαρδιά λάστιχα σε περίπτωση που δεν με βολέψουν αυτά που έχει. Και τελικά για την δουλεία που το χρειάζομαι ρίξιμο κοιλιάς και αστικη μετακίνηση να πάω σε fitness???

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

thomas34 wrote:
και με τις λακούβες τι παίζει δεν θα υπάρξει πρόβλημα? έχουμε και μπόλικες εδω εννοω μην είμαι συνέχεια στο μάστορα για σκασμένα λάστιχα ακτινολόγιση κτλ.

πιστεύεις πως αν πέφτεις με άλλο ποδήλατο στις λακούβες θα γλιτώσεις τις ακτινολογίσεις??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

thomas34 wrote:
και με τις λακούβες τι παίζει δεν θα υπάρξει πρόβλημα? έχουμε και μπόλικες εδω εννοω μην είμαι συνέχεια στο μάστορα για σκασμένα λάστιχα ακτινολόγιση κτλ.

πιστεύεις πως αν πέφτεις με άλλο ποδήλατο στις λακούβες θα γλιτώσεις τις ακτινολογίσεις??

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

thomas34 wrote:
to orbea μπορω αργότερα να του προσθέσω λίγο πιο φαρδιά λάστιχα σε περίπτωση που δεν με βολέψουν αυτά που έχει. Και τελικά για την δουλεία που το χρειάζομαι ρίξιμο κοιλιάς και αστικη μετακίνηση να πάω σε fitness???

όχι δεν μπορείς να βάλεις φαρδύ λάστιχο
23/25 νομίζω πως παίζει

stolimer
Απών/απούσα

φιλε μου σε περιπτωση που πας σε τρεκκινκ, μην παρεις το εργομαχ του 12(630 μετροιτης) ψαξε να βρεις το integrator του 11(670 μετροιτης) που εχουν μονο 40ε διαφορα κ ειναι πολυ καλυτερο σαν ποδηλατο κ συγκεκριμενα η αναρτηση τους δεν εχει καμια σχεση...
υ.γ. μην δινεις πολυ σημασια στα λεγομενα του πλανετ γιατι εχει θεμα με τα τρεκκινκ κ δεν μπορει να καταλαβει οτι δεν εχουν ολοι οι ανθρωποι τις ιδιες αναγκες.. ετσι απαντα καθε φορα με βαση το προσωπικο του γουστο κ οχι αναλογα με τις αναγκες του καθενος ξεχωριστα, οποτε δεν ειναι πολυ αντεικιμενικος στην κριση του κ στα λεγομενα του..... κατα τα αλλα ειναι μια χαρα παιδι κ προθυμος να σε βοηθησει...

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

Προσωπικά προτιμώ trekking για τους ελληνικούς δρόμους. Πόσο μάλλον όταν το ergomax είναι ελληνικής συναρμολόγησης.

thomas34
Απών/απούσα

ghandee wrote:
thomas34 wrote:
και με τις λακούβες τι παίζει δεν θα υπάρξει πρόβλημα? έχουμε και μπόλικες εδω εννοω μην είμαι συνέχεια στο μάστορα για σκασμένα λάστιχα ακτινολόγιση κτλ.

Δε θα εχεις προβλημα
Εγω με 700c και δεν εχω προβλημα.
Μπορεις και να το δοκιμασεις αν στο δινουν για βολτα

Με τις μπουκαλες θα σπαταλας ενεργεια (εργο) χωρις λογο


εντάξει με τα λάστιχα, φαντάζομαι όμως πως δεν θα έχω πρόβλημα λόγω του βάρους μου που είναιστα 95 κιλά θα με αντέχει το ποδήλατο.
και μετα πεζοδρόμια φίλε μάλλον τα ξεχνάω? ή παιζει να τα κατεβαινω με προσοχή?. οσον αφορα το test drive το εχω ήδη κανονισει απο εβδομάδα.
Ρε μάγκες μάλλον για trecking είμαι όπως με κόβω και όχι για fitness ΑΛΛΑ το ORBEA το έχω ερωτευτεί, κυριολεκτικά.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

thomas34 wrote:
ghandee wrote:
thomas34 wrote:
και με τις λακούβες τι παίζει δεν θα υπάρξει πρόβλημα? έχουμε και μπόλικες εδω εννοω μην είμαι συνέχεια στο μάστορα για σκασμένα λάστιχα ακτινολόγιση κτλ.

Δε θα εχεις προβλημα
Εγω με 700c και δεν εχω προβλημα.
Μπορεις και να το δοκιμασεις αν στο δινουν για βολτα

Με τις μπουκαλες θα σπαταλας ενεργεια (εργο) χωρις λογο


εντάξει με τα λάστιχα, φαντάζομαι όμως πως δεν θα έχω πρόβλημα λόγω του βάρους μου που είναιστα 95 κιλά θα με αντέχει το ποδήλατο.
και μετα πεζοδρόμια φίλε μάλλον τα ξεχνάω? ή παιζει να τα κατεβαινω με προσοχή?. οσον αφορα το test drive το εχω ήδη κανονισει απο εβδομάδα.
Ρε μάγκες μάλλον για trecking είμαι όπως με κόβω και όχι για fitness ΑΛΛΑ το ORBEA το έχω ερωτευτεί, κυριολεκτικά.

95 κιλά δεν είσαι πολλά. Εννοώ για χρήση ποδηλάτου. Πεζοδρόμια καλύτερα να τα αποφεύγεις με όλα τα ποδήλατα. Όχι ότι είναι τόσο εύθραυστα, αλλά ειδικά τα ποδήλατα δρόμου δε φτιάχτηκαν για bunnyhops και άλματα και θα κουραστεί και ο σκελετός και οι ρόδες πολύ πιο γρήγορα. Μια φορά στο τόσο αν ανεβείς δεν θα υπάρξει θέμα. Το ίδιο και με τις λακούβες. Να ξέρεις, όμως, ότι οι κούρσες και τα ποδήλατα σαν το Aqua δεν είναι ποδήλατα για καταχρήσεις. Ίσως να πάρεις κάτι πιο ανθεκτικό αν το θέλεις να κρατήσει και να αντέξει στην κακομεταχείριση. Το Ideal Ergomax θα το προτιμούσα, προσωπικά.

IRA
Απών/απούσα

Το μοναδικό πλεονέκτημα ενός treking ποδηλάτου σε σχέση με ένα fitness,είναι η κύλισή του σε μη πατημένο χωματόδρομο.Κατά τα άλλα είναι πιό βαρύ,πιό αργό και πολύ πιό κουραστικό για την άσφαλτο που το θέλεις.Τα πεζοδρόμια σε μια βδομάδα ούτε που θα τα πλησιάζεις και για τις λακούβες απλά θα προσέχεις περισσότερο.Το camaleonte του 2011 είναι εξαιρετική επιλογή και έχει και 700χ32 λάστιχο που θέλεις.Ρίξτου μια ματιά,αλλιώς orbea γιατί βλέπω με treking να το μετανιώνεις γρήγορα.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

IRA wrote:
Το μοναδικό πλεονέκτημα ενός treking ποδηλάτου σε σχέση με ένα fitness,είναι η κύλισή του σε μη πατημένο χωματόδρομο.Κατά τα άλλα είναι πιό βαρύ,πιό αργό και πολύ πιό κουραστικό για την άσφαλτο που το θέλεις.Τα πεζοδρόμια σε μια βδομάδα ούτε που θα τα πλησιάζεις και για τις λακούβες απλά θα προσέχεις περισσότερο.Το camaleonte του 2011 είναι εξαιρετική επιλογή και έχει και 700χ32 λάστιχο που θέλεις.Ρίξτου μια ματιά,αλλιώς orbea γιατί βλέπω με treking να το μετανιώνεις γρήγορα.

Ξέχασες να πεις πως καθώς πιο βαριά, τα trekking είναι και πιο ανθεκτικά. Α και δεν υπάρχει αργό και γρήγορο ποδήλατο. Όλα είναι στα πόδια.

GioPro
Εικόνα GioPro
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
IRA wrote:
Το μοναδικό πλεονέκτημα ενός treking ποδηλάτου σε σχέση με ένα fitness,είναι η κύλισή του σε μη πατημένο χωματόδρομο.Κατά τα άλλα είναι πιό βαρύ,πιό αργό και πολύ πιό κουραστικό για την άσφαλτο που το θέλεις.Τα πεζοδρόμια σε μια βδομάδα ούτε που θα τα πλησιάζεις και για τις λακούβες απλά θα προσέχεις περισσότερο.Το camaleonte του 2011 είναι εξαιρετική επιλογή και έχει και 700χ32 λάστιχο που θέλεις.Ρίξτου μια ματιά,αλλιώς orbea γιατί βλέπω με treking να το μετανιώνεις γρήγορα.

Ξέχασες να πεις πως καθώς πιο βαριά, τα trekking είναι και πιο ανθεκτικά. Α και δεν υπάρχει αργό και γρήγορο ποδήλατο. Όλα είναι στα πόδια.

Άποψή μου, δεν είναι όλα στα πόδια

IRA
Απών/απούσα

Εννοείτε πως καταβάλοντας τον ίδιο κόπο το ένα πάει πιο γρήγορα από το άλλο(λόγω βάρους,γεωμετρίας και απώλειας ενέργειας από την ανάρτηση).Ξέρεις από ποδήλατα και σίγουρα καταλαβαίνεις τί εννοώ.Για το άλλο θέμα,ίσως ένα λιγότερο ανθεκτικό ποδήλατο τον κάνει πιο σηνειδητοποιημένο και καλύτερο ποδηλάτη.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

IRA wrote:
Εννοείτε πως καταβάλοντας τον ίδιο κόπο το ένα πάει πιο γρήγορα από το άλλο(λόγω βάρους,γεωμετρίας και απώλειας ενέργειας από την ανάρτηση).Ξέρεις από ποδήλατα και σίγουρα καταλαβαίνεις τί εννοώ.Για το άλλο θέμα,ίσως ένα λιγότερο ανθεκτικό ποδήλατο τον κάνει πιο σηνειδητοποιημένο και καλύτερο ποδηλάτη.

Φυσικά και καταλαβαίνω τι εννοείς. Όπως θα λέγαμε και ένα ποδήλατο ΤΤ "πιο γρήγορο" από μια κούρσα. Αλλά στην πραγματικότητα εννοούμε πιο αεροδυναμικό. Πιο αποδοτικό. Ότι με λιγότερη προσπάθεια κινείσαι το ίδιο γρήγορα.

Παρ'όλα αυτά, αν είχες το ίδιο γρανάζωμα στην κούρσα και στο TT και την ίδια διάμετρο τροχών και γυρνούσες τα πετάλια με την ίδια συχνότητα, με την ίδια ταχύτητα θα πήγαινες και στα 2 ποδήλατα. Άρα, αν εγώ είχα δυνατότερα πόδια από σένα κι εσύ οδηγούσες TT θα σε έφτανα με την κούρσα. Αυτό εννοώ όταν λέω στα πόδια είναι η ταχύτητα.

Ωραία όλα αυτά, τα ξέρεις κι εσύ κι εγώ. Ωστόσο, ο φίλος μας ψάχνει ένα ελαφρύ και αεροδυναμικό ποδήλατο ή ένα ποδήλατο ανθεκτικό για να γίνει το καθημερινό "γαϊδουράκι" του; Γιατί καλές και χρυσές οι κούρσες και τα fitness, όμως έρχονται με κάποιο τίμημα. Για να είναι ελαφριά και γρήγορα, χρησιμοποιούν ελαφριά κράματα και ανθρακονήματα που κουράζονται εύκολα και έχουν μικρότερη ζωή από ένα ποδήλατο πόλης, trekking ή βουνού. Ακόμα, προορίζονται για αποκλειστική χρήση σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο που ο τροχός δεν χάνει επαφή με το έδαφος. Σε καμία περίπτωση δεν προορίζονται για άλματα.

Μη με παρεξηγήσεις, κι εγώ κούρσα έχω, αλλά δεν την έχω για καθημερινή χρήση και μετακίνηση. Είναι τέτοια η φύση της που τη χρησιμοποιώ μόνο για προπονήσεις-βόλτες. Από κει και πέρα, ο καθένας μπορεί να δοκιμάσει ό,τι ποδήλατο θέλει και αν τον καλύπτει να το κρατήσει. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι ένα Downhill ποδήλατο προοριζόταν να γίνει ποδήλατο για να βγαίνουμε να το παρκάρουμε έξω από την καφετέρια και να το καμαρώνουμε ρουφώντας το φραπέ μας...

greatg
Εικόνα greatg
Απών/απούσα

IRA wrote:
Εννοείτε πως καταβάλοντας τον ίδιο κόπο το ένα πάει πιο γρήγορα από το άλλο(λόγω βάρους,γεωμετρίας και απώλειας ενέργειας από την ανάρτηση).Ξέρεις από ποδήλατα και σίγουρα καταλαβαίνεις τί εννοώ.Για το άλλο θέμα,ίσως ένα λιγότερο ανθεκτικό ποδήλατο τον κάνει πιο σηνειδητοποιημένο και καλύτερο ποδηλάτη.

Ναι αλλά στο ergomax η ανάρτηση κλειδώνει για κίνηση σε καλή άσφαλτο.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

greatg wrote:
Ναι αλλά στο ergomax η ανάρτηση κλειδώνει για κίνηση σε καλή άσφαλτο.

Λύθηκε κι αυτό το θέμα!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

GioPro wrote:

Άποψή μου, δεν είναι όλα στα πόδια

+1000

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@thomas
διαβάσα πολλά σωστά και πολλές μαλακίες

για να μην κάτσουμε και γράψουμε σεντόνια
βρες ένα οποιοδήποτε fitness τύπου orbea
μα οποιοδήποτε ακόμα και 20ετίας
κάντω μία βόλτα
κάνε ελιγμους ανέβα μία ανηφόρα
και μετά πάρε ένα οποιοδήποτε trekking
καινούργιο παλιό οποιοδήποτε βρεις
και κάνε την ίδια βόλτα

και μετά έλα πες μας πιο γούσταρες περισσότερο
:D

SeNNinhA
Απών/απούσα

Ένα ουσιαστικό θέμα θέμα με τις αναρτήσεις:

Η ανάρτηση για να δουλέψει θέλει πίεση και απο κάτω (ανωμαλίες οδοστρώματος) και απο πάνω (πίεση στο τιμόνι + βάρος Ποδηλατου).

Το βάρος του ποδηλατου (ας πούμε 14κιλα) που πιέζει την ανάρτηση είναι το πολυ 50% για ένα trekking/city οπότε εχουμε 7 κιλά. Το βάρος του σώματός μας (ας πούμε 75 κιλά) μοιράζεται ανάλογα με την θέση οδήγησής μας.

Εάν οδηγούμε σκυφτοι όπως στις κούρσες ή στο ΜΤΒ μπορεί να είναι 40-60 (εμπρός πίσω) το πολύ. Σε πιο ορθιες στάσεις το βάρος παει κυρίως στην σέλα με τα trekking κοντα στο 20-80 και τα city στο 10-90 (το πολυ).

Όπως καταλαβαίνετε οι διάφορες είναι τεράστιες. Σε όλες τις πιο χαλαρές στάσεις οδήγησης το βάρος πέφτει κυρίως στην σέλα και δεν υπάρχει αρκετή πίεσηστο τιμόνι (γι αυτο και δεν ζοριζονται τα χέρια). Στα παραπάνω φυσικά συμβάλει επιπλέον και η γεωμετρία του πλαισίου. Οπότε φυσικά το μπροστινό σύστημα αντι να πιέσει την ανάρτηση απλά την ανασηκώνει ειδικά στις μικρότερες ανωμαλίες. Εάν υπολογίσετε ότι όλες αυτές οι αναρτήσεις trekking/city είναι low end αναρτήσεις με πολλές στατικες τριβές το φαινόμενο γίνεται πιο έντονο.

Πιο πολλές ανωμαλίες απορροφά μια σέλα με ελατήριο ή ανάρτηση ή τα φαρδιά λάστιχα, παρά το μπροστινό. Για να απορροφά θέλει να ρυθμιστεί στο πολυ μαλακό (αλλα πάλι οι στατικες τριβές παραμένουν) και τότε οταν θα κανείς ορθοπεταλιά θα πας σαν σούστα χάνοντας αρκετή ενέργεια.

Να μην μιλήσω για το επιπλέον βάρος των 2+ κιλών σε σχέση με ένα απλο πηρουνακι για να κερδίσεις στηννουσια τίποτε και να χάσεις αρκετά.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

Μάλλον μόνο εγώ βρίσκω ότι η ανάρτηση έχει μεγάλη διαφορά σ'ένα ποδήλατο. Έστω και το 30% του βάρους σου να πέφτει στα χέρια, τουλάχιστον δεν γίνονται ζελές από τα τραντάγματα...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
Μάλλον μόνο εγώ βρίσκω ότι η ανάρτηση έχει μεγάλη διαφορά σ'ένα ποδήλατο. Έστω και το 30% του βάρους σου να πέφτει στα χέρια, τουλάχιστον δεν γίνονται ζελές από τα τραντάγματα...

αυτή την άποψη έχουν όσοι δεν ξέρουν πως κάθεσαι πάνω στο ποδήλατο
για κάποιον που πλήρωσε αδρά για τον ρυθμίσουν πάνω στο πόδηλατο δεν δείχνεις να ξέρεις και τόσα πολλά

kynhgos77
Απών/απούσα

Οταν ποδηλατεις μια διαδρομη ας πουμε 15 χλμ μεσα στην πολη, πχ απο μενιδι μεχρι κεντρο που ξερω εγω και λογικα δεν θα χρησιμοποιησεις μεγαλες λεοφωρους για αυτονοητους λογους, τοτε:
Θα συναντησεις κατα μεσο ορο 50 σημεια (λακουβες, αυλακια, φρεατια, κτλ) στα οποια με μια κουρσα (μη υπαρξη αναρτησης, λεπτα λασιχα) θα αναγκαστεις να κοβεις συχνα ταχυτητα και να ξαναεπιταγχυνεις σπαταλωντας εργο.
Με το mtb κινουμαι με πιο χαμηλη ταχυτητα μεν, αλλα σταθερη δε.

Αποτελεσμα να κανω τον ιδιο χρονο με την ιδια κουραση, αλλα με το mtb την χαιρομαι περισσοτερο την βολτα.

Τα παραπανω ειναι προσωπικη εμπειρια σε συγκριση μεταξυ ενος scott sub 2009 και scott scale 2010, με μισο κιλο βαρυτερο το mtb.

Aν μου πεις βεβαια να παω απο Μενιδι - Παρνηθα, τοτε σαφως θα προτιμησω μια κουρσα.

Συμπερασμα: Σκεψου καλα τι διαδρομες θελεις να κανεις, τι δρομους θα συναντας συνηθως, αν θα κινεισε σε ανοικτους καλους δρομους, αν θα το ριξεις στις αναβασεις κτλ.
Οσο για τα treking δεν εχουν ορθια σταση οδηγησης. Το scott sportster πχ ρυθμιζεις πανευκολα τον λαιμο 5 ποντους πανω κατω καθ υψος, με το ψηλοτερο σημειο να ειναι το τιμονι στο ιδιο υψος με την σελα.

DOOM_NX
Εικόνα DOOM_NX
Απών/απούσα

plannet wrote:
DOOM_NX wrote:
Μάλλον μόνο εγώ βρίσκω ότι η ανάρτηση έχει μεγάλη διαφορά σ'ένα ποδήλατο. Έστω και το 30% του βάρους σου να πέφτει στα χέρια, τουλάχιστον δεν γίνονται ζελές από τα τραντάγματα...

αυτή την άποψη έχουν όσοι δεν ξέρουν πως κάθεσαι πάνω στο ποδήλατο
για κάποιον που πλήρωσε αδρά για τον ρυθμίσουν πάνω στο πόδηλατο δεν δείχνεις να ξέρεις και τόσα πολλά

Δεν είναι όλα τα ποδήλατα ίδια. Όλες οι κούρσες κοπανάνε και μεταδίδουν κραδασμούς. Όπως και να κάτσεις πάνω στην κούρσα, πάντα ξύλο θα τρως. Fact.

Αν είναι δυνατόν να συγκρίνεις rigid fork με suspension, ανεξαρτήτως στάσης...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

DOOM_NX wrote:
plannet wrote:
DOOM_NX wrote:
Μάλλον μόνο εγώ βρίσκω ότι η ανάρτηση έχει μεγάλη διαφορά σ'ένα ποδήλατο. Έστω και το 30% του βάρους σου να πέφτει στα χέρια, τουλάχιστον δεν γίνονται ζελές από τα τραντάγματα...

αυτή την άποψη έχουν όσοι δεν ξέρουν πως κάθεσαι πάνω στο ποδήλατο
για κάποιον που πλήρωσε αδρά για τον ρυθμίσουν πάνω στο πόδηλατο δεν δείχνεις να ξέρεις και τόσα πολλά

Δεν είναι όλα τα ποδήλατα ίδια. Όλες οι κούρσες κοπανάνε και μεταδίδουν κραδασμούς. Όπως και να κάτσεις πάνω στην κούρσα, πάντα ξύλο θα τρως. Fact.

Αν είναι δυνατόν να συγκρίνεις rigid fork με suspension, ανεξαρτήτως στάσης...


έτσι στον άερα δεν συγκρίνω τίποτα
σε σχέση με το τερέν ναι να συγκρίνω και ουσιαστικώ βλέπω πιο έχει περισσότερα πλεονεκτήματα
σε αστική μετακίνηση δεν χρειάζεσαι ανάρτηση
σε άσφαλτο πας δεν πας σε χωματόδρομο
όσο κακή και να είναι η ποιότητα της ασφάλτου δεν έχει σημασία
βέβαια εγώ θεωρώ ή θέλω να πιστεύω πως όλλοι θέλουν να κάνουν σωστά ποδήλατο και δεν είναι τεμπέληδες

βέβαια εσύ είσαι στόκος και διαβάζεις ετικέτες
δλδ αν π.χ. βγάλει η specialized κάνα dh ποδήλατο για την πόλη εσύ θα το καταπιείς αμάσητο
:D