Αποθηκη

42 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
antomark
Απών/απούσα

καλησπερα σε ολους!! Εχω ενα πλασιο Mercier το οποιο ειναι σκετο δεν εχει τιποτα οπως βλεπετε στις φωτοραγιες.
Θελω να ξεκινησω να το φτιαχνω σιγα σιγα αλλα εχω αρκετες αποριες σε οτι αφορα το τι ταιριαζει.Ας ξεκινισουμε με τους τροχους θελω να μου πειτε τι κατηγοριες τροχων υπαρχουν και αν μπορειται να μου πειτε τι 8ελει το συγκεκριμενο.Επιση σε οτι αφορα μεσαια τριβη ,το συστημα φρενων, κτλ θα δυσκολευτω να βρω??
Αν υπαρχει καποιος οπου γνωριζει να με βοηθησει πολυ ευχαριστως να τον ακουσω Αντωνης

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Πολύ χαρακτηριστικός σκελετός, κάπου τον έχω ξαναδεί δει μήπως τον πήρες από ebay, κάποιος τον πούλαγε μέσω αγγελίας εδώ? ή με απατά η μνήμη μου?
Εξαρτάται τι σκέπτεσαι να κάνεις, θέλεις να το επαναφέρεις όπως ήταν ή να το βελτιώσεις με νεώτερα ανταλλακτικά?
Δημήτρης

antomark
Απών/απούσα

Γεια σου Δημητρη!!Δεν σε απατα η μνημη σου καλα θυμασαι τον πειρα απο το Γαλλικο ebay για 30 ευρω...νομιζω καλη τιμη για την κατασταση που ειναι εσυ τι λες??Πως το κοβεις ειναι αυθεντικο?
Τωρα αυτο που θελω εγω ειναι να βαλω σχετικα καλες ροδες ελαφριες καινουργιας γενιας..τωρα τα αλλα θα ηθελα να ειναι τα δικα του η κατι παλιο και καλο..τα ψαχνω απο e bay αλλα φοβαμαι μην παρω κατι και τελικα δεν ταιριαζει και πανε τσαμπα τα λεφτα...ειναι η πρωτη φορα που ασχολουμαι να ξεκινησω το ποδηλατο απο την αρχη και μπορω να πω οτι δε ειναι και πολυ ευκολο!
Αν εχεις λιγο χρονο και μπορεις να με βοηθησεις θα το ηθελα πολυ Ευχαριστω

Alejandro
Εικόνα Alejandro
Απών/απούσα

Καλημέρα φίλε!
Είχα μπλεχτεί κι εγώ στην ίδια φάση που είσαι κι εσύ πριν αρκετό καιρό με ένα ποδήλατο και είχα τις ίδιες απορίες. Έχεις ξεκινήσει πολύ καλά το προτζεκτ. Το απόκτημά σου είναι πολύ ωραίο και μπορείς να το αναδείξεις ακόμα περισσότερο. Απο θέμα ομορφιάς(να κανουμε μια ομορφιά βρε αδερφέ) δεν τίθεται θέμα, του πετάς μια μπογιά και άμα ψωνίζεσαι με αυτοκόλλητα και σχέδια φτάνεις σε σούπερ αποτέλεσμα!
Αυτό το σχόλιο ήταν λίγο άσχετο βέβαια αλλά ήθελα σου πω τη γνώμη μου. Λοιπόν τα εξαρτήματα, που είναι το σημαντικότερο κομμάτι μιας ανακατακευής πρέπει να είναι λειτουργικά να μη σε κουράζουν. Το μόνο που δεν θέλεις στη σχέση σου με ένα ποδήλατο είναι να σε ξενερώνει. Γι'αυτό είναι love affair! Όχι γιατί είναι ωραίο όχημα. Υπάρχουν πολύ πιο ελκυστικά!
Πρέπει να το βλέπεις και να σου κλείνει το μάτι. Γι'αυτό προτίμησε να το αναβαθμίσεις. Την ομορφιά δεν την χάνει. Ίσα ίσα!
Μη τη (ξαν)αναπαλαιώσεις χεχε!
Εγώ στο δικό μου τα είχα τα παλιά ανταλλακτικά και το δοκίμασα πρώτα μ'αυτά. Μετά αναβάθμισα τα περισσότερα και ήταν άλλο ποδήλατο(λειτουργικά και εμφανισιακά). Μπορείς να βρείς και εντός συνόρων καλά μεταχειρισμένα και να κινήσεις λίγο την οικονομία ;). Και δεν θα φοβάσαι να χάσεις τα λεφτά σου αφού θα το βλέπεις πρώτα αν λειτουργούν. Γενικά έχω πολύ καλή άποψη για την ποδηλατική κοινότητα στις συναλλαγές. Θα γνωρίσεις ενδιαφέροντα άτομα και θα κάνεις τη δουλειά σου.
Το δικό μου ποδήλατο χτίστηκε απο το φόρουμ! Απο όλους μαζί.
Ακούγεται υπερβολή φίλε αλλά είναι αλήθεια.
Αυτά απο μένα δεν ξέρω αν σε βοήθησα καλή συνέχεια με το προτζεκτ. Ελπίζω να μας το δείξεις ολοκληρωμένο.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλημέρα φίλε.

Το ποδήλατο είναι σε πολύ καλή κατάσταση και το
χρώμα είναι επίσης πολύ ιδιαίτερο. Γνώμη μου είναι
να μην το βάψεις αλλά να το καθαρίσεις, να του
βρεις τα χαλασμένα αυτοκόλλητα και να το περάσεις
ένα βερνίκι.

Για να πάρεις μια πρώτη ιδέα και μια εικόνα από τιμές
πέρνα μια βόλτα από Τσιμπίδη στο κέντρο. Είχε τα Mercier
και έχει άπειρα ανταλλακτικά. Μην αγοράσεις πρωτού δεις
και αλλού τιμές (ebay).

Προβλήματα

1. Το μέγεθος σου κάνει;
2. Μάλλον τα σπειρώματά του είναι γαλλικά.
3. Βλέπω σπασμένη τη βάση για τους λεβιέδες στον διαγώνιο (φωτό 1).
4. Σύγχρονους τροχούς δεν θα πάρει.

Για το "1", αν δεν είναι στο νούμερό σου τότε μην ασχοληθείς καν.

Για το "2" αν όντως είναι Γαλλικό το σπείρωμα τότε κολαούζος και
αλλαγή σε αγγλικό για να βρίσκεις ανταλλακτικά.

Για το "4" είναι θέμα απόστασης ψαλιδιών. Μέτρα εσωτερική απόσταση
και λογικά θα είσαι 120χιλ επομένως ξεχνάς 10άρα κασέτα και κοιτάς
το πολύ για 7άρα. http://sheldonbrown.com/frame-spacing.html

Athws
Απών/απούσα

πολύ παλιός σκελετός, πρέπει να είναι του 1970 περίπου, και είναι και Reynolds, δυστυχώς το χρώμα έχει ξεθωριάσει πολύ,
βάση για λεβιέδες διαγώνιου μάλλον δεν είχε, φαίνεται απ το αποτύπωμα του κολλιέ, που δείχνει και το αυθεντικό του χρώμα,
θα έλεγα να το ξαναβάψεις όλο στο χρώμα του αφού προηγουμένως έχεις βρεί όλα τα γνήσια αυτοκόλλητα,
για εκσυγχρονισμούς δες τα Mercier του Τσιπίδη (στοά Πατησίων-Στουρνάρα) να πάρεις ιδέες, ρώτα και τιμές (είναι ακριβός) και θα βρείς την άκρη,
βασικά προσπάθησε να κρατηθείς vintage, να έχει το ποδήλατο την αξία του.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Που λες ότι είχε τις ταχύτητες;
Υπήρχε κάποιο άλλο σύστημα τότε;

Το αποτύπωμα το βλέπω απλά βλέπω
δυο μικρά σημαδάκια και φοβάμαι
μήπως κάπου εκεί ήταν οι βάσεις.
Ουστιαστικά φοβάμαι μήπως έχει
πέσει κόψιμο και λιμάρισμα καθώς
τα οριζόντια dropouts είναι πειρα-
σμός για μετατροπή σε μονοτάχυτο...

Επίσης χαμηλά στο διαγώνιο πάλι
φαίνεται κάποιο αποτύπωμα (φωτό
με τη μεσαία τριβή).

Alkis
Απών/απούσα

Αν σε ενδιαφέρει να αλλάξεις τροχούς, εκτός από το άνοιγμα των πίσω ψαλιδιών, δες και το άνοιγμα στο πιρούνι.
Το δικό μου Mercier έχει μπροστά άνοιγμα 90mm και όχι το στάνταρ 100mm.

Athws
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Που λες ότι είχε τις ταχύτητες;
Υπήρχε κάποιο άλλο σύστημα τότε;

Το αποτύπωμα το βλέπω απλά βλέπω
δυο μικρά σημαδάκια και φοβάμαι
μήπως κάπου εκεί ήταν οι βάσεις.
Ουστιαστικά φοβάμαι μήπως έχει
πέσει κόψιμο και λιμάρισμα καθώς
τα οριζόντια dropouts είναι πειρα-
σμός για μετατροπή σε μονοτάχυτο...

Επίσης χαμηλά στο διαγώνιο πάλι
φαίνεται κάποιο αποτύπωμα (φωτό
με τη μεσαία τριβή).

πολλές κούρσες δεν είχαν βάσεις για τα λεβιεδάκια και στηρίζονταν σε κολλιέ, τα δυό σημαδάκια το πιθανότερο είναι από τα πειράκια που ένωναν το λεβιεδάκι με το κολλιέ.
κολλιέ είχε και στον οριζόντιο για τις ντίζες και στον κάθετο (του ντεραγιέ)το μεγάλο στο διαγώνιο ίσως από παγουροθήκη, χαμηλά κοντά στην τριβή μάλλον άλλο κολιέ ντίζας,
είναι παράξενο πώς ξεθώριασε τόσο πολύ το χρώμα χωρίς τις ανάλογες σκουριές..

για τα μονοτάχυτα άσε.. τη θεωρώ greek patenda, οι γάλλοι δε νομίζω..

antomark
Απών/απούσα

καλημερα παιδια!!Να ειστε καλα χθες γραφτηκα και βλεπω οτι η ανταποκριση ειναι μεγαλη ευχαριστω πολυ!!
Τωρα καποια πραγματα που ειπατε τα εχω προσεξει και εγω οπως με τις ταχυτητες...ορισμενα απο αυτα που μου γραψατε ηταν κατανοητα καποια αλλα οχι σιγα σιγα ομως κατι θα γινει!!
Τωρα το προβλημα ειναι οτι εγω ειμαι φοιτητης στις Σερρες και τον σκελετο δεν τον εχω εδω...οταν τον κερδισα η αποστολη εγινε για Λερο (δωδεκανησα) για αυτο δεν τον εχω δει ακομη...Στις 16 του μηνα θα ειμαι αθηνα αν καποιος ειναι προθυμος και θελει να συναντηθουμε να τα πουμε απο κοντα να γνωριστουμε κιολας γιατι οχι..εγω καποια στιγμη θα φερω τους σκελετους Αθηνα (ακομη εναν Mercier) να τους ψαξω λιγο να κατεβασω ανταλλακτικα στο νησι γιατι κατω το ποδηλατο ειναι παραμελημενο δυστυχως..πιστευω με την βοηθεια σας θα εχουμε ενα καλο αποτελεσμα κανοντας και αλλους να ενδιαφερθουν!!
οταν θα παω λερο θα κανω ενα σχεδιακι με το πως ειναι ο σκελετος και τι αποστασεις εχει ετσι ωστε να μιλαμε ποιο συκεκριμενα.

Athws
Απών/απούσα

φίλε μου αυτές οι δουλειές δεν γίνονται από μακριά, πάρε το σκελετό και ψάξε στα μαγαζιά της Θεσσαλονίκης, υπάρχουν πολλά μέλη από εκεί που θα σε βοηθήσουν

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Ωραίες διαδρομές στη Λέρο για κουρσάκι.
Πετάλι και μετά ουζάκι στο Παντέλι :)

Αθήνα σίγουρα να περάσεις από Τσιμπίδη
στο κέντρο, Πατησίων και Στουρναρη μέσα
στη στοά. Να ρωτήσεις τι και πως και ίσως
να πάρεις κάποια πράγματα. Ρώτα και για τις
ταχύτητες να σου πει πως και τι, ίσως
πρέπει να αγοράσεις ένα κολάρο από αυτόν;...

Ρώτα και τα ρόδες γιατί δεν ξέρω τι διαστάσεις
τροχών φορούσαν και ίσως σε παιδέψουν λίγο τα
στεφάνια καθώς είτε θα πρέπει να βρεις την τότε
διάσταση, είτε να παίξεις σε σύγχρονη διάσταση
με μακρυά φρένα...

@Athws
Αν λείπουν τα κολάρα τότε ένας λόγος
παραπάνω να το είχε κάνει μονοτάχυτο
ο προηγούμενος. Αλλιώς για ποιό λόγο
να μην του τα δώσει μαζί με το σκελετό;

Athws
Απών/απούσα

τα λεβιεδάκια πάνε φιξ με το κολάρο (πχ αν δεις στο velobase.com όλα τα shimano μέχρι 1975 ήταν με κολάρο),
για το συγκεκριμένο σκελετό δε νομίζω πώς υπήρχαν προηγούμενες επεμβάσεις, απλά πρέπει να ήταν πολλά χρόνια παρατημένος (γι αυτό και το ξέβαμα) και ο ιδιοκτήτης του τον πούλησε γυμνό μάλλον γιατί τα περιφερειακά όλα θα ήταν σε κακό χάλι..

antomark
Απών/απούσα

Για τον δευτερο σκελετο που σας ελεγα(φωτο εβαλα πανω) ο τυπος τον πουλουσε και αυτον ξεχωριστα...τον ειχα ρωτησει αν ειχε τα original ανταλλλακτικα του και μου εδειξε αυτα που πολυ πιθανον να ειναι δικα του..ρειξτε μια ματια εδω και πειτε μου μια γνωμη για τιμες αξιζει κατι?

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180769089040&ssPageNam...

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767685974&ssPageNam...

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767686082&ssPageNam...

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767686269&ssPageNam...

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767686293&ssPageNam...

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767745254&ssPageNam...

http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180767745290&ssPageNam...

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εξαρτάται αν σκοπεύεις να του κάνεις πλήρη αναπαλαίωση ή
εαν θες απλά να το κάνεις λειτουργικό με σύγχρονες πινελιές.

Athws
Απών/απούσα

άρα ο τύπος το έλυσε και τα πούλησε χώρια..

antomark, από αυτά που έβαλες δεν αξίζει κανένα..

ούτε τα ντεραγιέ.. γιατί δεν πρόκειται να ξαναβάλεις πεντάρα,
θα βρείς ένα ρετρό που να υποστηρίζει επτάρα..

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Πρέπει να αποφασίσεις τι θα κάνεις αν θα το κάνεις original ή θα το αναβαθμίζεις, νομίζω ότι όλα τα παιδιά σου εξήγησαν αναλυτικά τις επιλογές σου.
Αν θα βάλεις ελεύθερο 5speed, που το ποδήλατο είχε εξ αρχής θα έχεις μια σχέση 14/22 αργό στις τελικές και βαρύ πετάλι στις κλίσεις, μπροστά πρέπει να είχε δισκοβραχίωνα stronglight 52/42 170, σίγουρα simplex εμπρός και πίσω εκτροχιαστή φρένα φυσικά mafac.
Tώρα άν πας σε αναβάθμιση τα ξεχνάς όλα αυτά και πας Τσιπίδη ή σε κάποιον στην Θεσσαλονίκη είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει μαγαζί που να ασχολείται με παλιά κουρσάκια.
Όσο για τους τροχούς είναι μονόδρομος.
Κέντρα Αtom ή Campagnolo ανάλογα πάντα με το πως θα χτίσεις τον πίσω τροχό
Ζαντες: Μavic E2 ή Mavic Mod E ή Mavic G40 διαστάσεις ΕRD 614 700C(622)

Athws
Απών/απούσα

να ένα Mercier Reynolds 1970 (λέει) ανακατασκευασμένο,
http://www.car.gr/classifieds/bicycles/photos/1891958/
δεν είναι ίδιος σκελετός με του φίλου
αλλά ωραίες φωτογραφίες..

antomark
Απών/απούσα

κατι αλλο ..οσο αφορα το οικονομικο κομματι ας πουμε οτι το κανουμνε με εντελως καινουργια ανταλλακτικα ποσο θα παει περιπου πανω κατω σε σχεση με το να το κανω μαμισιο??πιστευω οτι θα δωσω περισσοτερα παντως για τα αυθεντικα..δεν ξερω..αν ειναι να κατεβω Αθηνα η πρωτη επισκεψη να ειναι μαζι με τον σκελετο ??εκτος απο τον τσιμπιδι υπαρχρει κανεις αλλος γνωριζει κανεις?? Απο θεσσαλονικη μερια ξερει κανεις δεν εχω ιδεα???

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

Αν θέλεις να το κάνεις μαμίσιο δεν σε συμφέρει θα ήταν προτιμότερο να είχες επιλέξει την αγορά ενός ολοκληρωμένου ποδηλάτου σε καλή κατάσταση και να χρησιμοποιήσεις τα ανταλλακτικά του και να το συντηρήσεις, δηλαδή ταινείες τιμονιού, χρώμια, βούρτσα για ζάντες και αλουμίνια , συρματόσχοινα (εσωτ & εξωτ), τακάκια και ίσως πλέξεις ακτίνες, λάστιχα κλπ χοντρικά πάνω κάτω περίπου €500 συν φυσικά το κόστος του ποδηλάτου , τώρα αν το αναβαθμίσεις όλα τα παραπάνω σύν ότι του λείπει σύν βάψιμο, κατα την γνώμη μου μόνο συναισθηματικά θα σε συνέφερε να φτιάξεις το σκελετό που πήρες, εκτός αν το κάνεις fixed. Πάντως κατα καιρούς εμφανίζονται σε αγγελίες παλιά κουρσάκια σε καλή κατάσταση που δεν θέλουν βάψιμο και πολλές επισκευές από €150-350, μήπως σε συμφέρει να περιμένεις?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Να επισημάνω ότι το πολύ να πάει μέχρι 7άρι
σύστημα, επομένως δεν μιλάμε για "καινούργια"
ανταλλακτικά.

Εαν σε νοιάζει το κόστος τότε ξεχνάς την αναπαλαίωση.
Τα μαμίσια ανταλλακτικά είναι ακριβά, ο Τσιμπίδης είναι
ακριβός και γενικά πρέπει να έχεις δεθεί με το ποδήλατο.

Γνώμη μου είναι να του αλλάξεις τα σπειρώματα σε Αγγλικό
ώστε να βρίσκεις ανταλλακτικά σε κανονικές τιμές από πολλές
πηγές και όχι από ένα μαγαζί στην Αθήνα και άλλο ένα στη
Θεσσαλονίκη.

Ψάξε ebay για shifters κατά προτίμηση non indexed, μια καλή
μανέτα, φρένα να δουλεύουν, δισκοβραχίωνα με ανθρώπινο αριθμό
δοντιών, εκτροχιαστές εποχής ή ότι και ένα πλεκτό σετ τροχών.

Athws
Απών/απούσα

επειδή ο σκελετός/πηρούνι σου είναι αξιόλογα κράτα τα χωρίς μετατροπές (το μόνο που σίγουρα θέλει μετατροπή είναι το σπείρωμα της μεσαίας τριβής), δηλαδή βάζεις καινούργια πράγματα αλλά όχι την τελευταία λέξη της τεχνολογίας..
μιά μεσαία τριβή με καρέ, ένας δισκοβραχίονας, πίσω τροχός με κέντρο για βιδωτό, γρανάζι εξάρι 14/28, ντεραγιέ Tourney και λεβιεδάκια στο διαγώνιο θα σου πάνε γύρω στα 100 ευρώ
συν αλυσίδα, λάστιχα, φρένα, τιμόνι, σέλα, μπροστινός τροχός άλλα τόσα, πες γύρω στο 250άρι θα έχεις ένα λειτουργικό ποδήλατο..

antomark
Απών/απούσα

Νομιζο οτι ειναι καλυτερο να φτιαξω ενα λειτουργικο ποδηλατο και η τιμη που ειπατε ειναι καλη γυρω στο 250αρι...Ακομη ενα θεμα που με ενδιαφερει ειναι το βαρος το θελω ελαφρυ οπου εκει ανεβαινει το κοστος..γνωριζει μηπως καποιος ετσι πολυ χονδρικα το βαρος του σκελετου? Εκτος απο τον τσιμπιδη ρε παιδια δεν υπαρχει καποιος αλλος ολοι στον ιδιο πατε ?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Βασικά τον Τσιμπίδη απλά τον λέμε επειδή είναι κέντρο,
είχε τη Mercier, έχει πολλά ανταλλακτικά και θα σου
λύσει απορίες. Κατά τα άλλα είναι ακριβός και δεν
ξέρω αν αξίζει.

Από βάρος πες κοντά στα 2000γρ ο σκελετός και 800γρ το
πηρούνι. Δεν θα μπορέσεις να κάνει πολλά πράγματα στο
θέμα του βάρους σε αυτό το budget. Μιλάω πάντα για
βάρος κοντά στα 8 κιλά.

Σκέψου καλά πριν κάνεις το οτιδήποτε, υπάρχουν πολύ
καλύτερα και νεότερα ατσάλια για να στήσεις ελαφρύ
σύνολο.

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα
Stelios206
Εικόνα Stelios206
Απών/απούσα

antomark wrote:
Νομιζο οτι ειναι καλυτερο να φτιαξω ενα λειτουργικο ποδηλατο και η τιμη που ειπατε ειναι καλη γυρω στο 250αρι...Ακομη ενα θεμα που με ενδιαφερει ειναι το βαρος το θελω ελαφρυ οπου εκει ανεβαινει το κοστος..γνωριζει μηπως καποιος ετσι πολυ χονδρικα το βαρος του σκελετου? Εκτος απο τον τσιμπιδη ρε παιδια δεν υπαρχει καποιος αλλος ολοι στον ιδιο πατε ?

Θα σου μηλισω λιγο απο δικη μου εμπειρια με αναπαλαιωσεις/μετατροπες απο παλια κουρσακια.
Εχω φτιαξει και Peugeot και Mercier ξεκινωντας απο γυμνο σκελετο.
Για να το στησεις με ΓΝΗΣΙΑ ανταλακτικα εποχης το κοστος θα ξεφηγει οσο δεν φανταζεσαι!!! ΕΚΤΩΣ αν βρεις ολοκληρο ποδηλατο με original περιφεριακα, σε μετρια κατασταση και ξεκινησεις απο εκει (μακραν η καλυτερη επιλογη).
Αν απ'την αλλη θελεις να φτιαξεις το παλιο ατσαλινο σκελετο με συνχρονα περιφεριακα, υπολογιζε 500/600 Ευρο Minimum.
Με στησιμο παλιο ατσαλινο σκελετο/καινουρια περιφεριακα πχ 9x2 ταχυτητων.
θα σου βγει ενα ποδηλατο περιπου 11/12 κιλα, το οποιο ειναι μια χαρα.
Αν θες κατι πιο ελαφρη με ρετρο χαρακτηρα θα πρεπει να ξεκινησεις απο αλουμινενιο παλιο σκελετο (πχ ALAN η VITUS) οπου το κοστος (μονο του σκελετου) ξεκιναει απο 250Ε στη καλυτερη περιπτοση. Αλλα και παλι πολυ δησκολα θα κατεβεις κατο απ'τα 10κιλα για το συνολο του ποδηλατου.

Συμπερασμα, αποφασισε πρωτα απ'ολα τη στυλ ποδηλατου θες να φτιαξεις (πχ παλιο κουρσακι? , παλιο κουρσακι που θα το κανεις σαν συνχρονο fitness ?). Βρες κατι ΕΤΟΙΜΟ σε λογικη τιμη και ξεκινα απο εκει.

antomark
Απών/απούσα

Αυτα που προτεινει ο yellow οσο αφορα τους τροχους θα κανουν η θα συναντησουμε καποιο προβλημα?
Οσο αφορα το τι θελω να κανω ειπα το πλασιο οπως το βλεπεται με καινουργια καλα ανταλλακτικαα τα χρηματα ενταξει σιγα σιγα θα παιρνω και απο κατι..τωρα το θεμα ειναι να μην ξεπερασω κατα πολυ τα δεκα κιλα αυτο θελω γινεται!!
Αν κατσει και βρω απο αλλο ποδηλατο και κανουμεμ τραμπα τα ανταλλακτικα οπως προτεινε ο stelios 206 θα ηταν πολυ καλα φτανει να ειναι συμβατα..

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πρέπει να προσπαθήσεις πάρα πάρα πολύ
για να σου βγει πάνω από 10 κιλά το
κουρσάκι με σύγχρονα ανταλλακτικά.

3 κιλά πλαίσιο πηρούνι.
2 κιλά ρόδες.
3 κιλά σειρά περιφερειακών.
1,5 κιλο τιμόνι, λαιμός, ποτήριοα, παλούκι.

Είσαι στα 9,5 κιλά με αρκετή υπερβολή στα βάρη.
Έχεις ακόμα λάστιχα, φακαρόλα, σαμπρέλες και ταινία.

Απλά μην περιμένεις να σου βγει 100-200 Ευρώ η ανακατασκευή.
Ξαναρωτάω, το μέγεθος το έχεις ελέγξει; Είσαι σίγουρος ότι
σου κάνει ή θα σκάσεις λεφτά και μετά δεν θα βολεύεσαι για
πάνω από τα 10χλμ;

Yellow1850
Εικόνα Yellow1850
Απών/απούσα

antomark wrote:
Αυτα που προτεινει ο yellow οσο αφορα τους τροχους θα κανουν η θα συναντησουμε καποιο προβλημα?

Τα στεφάνια που φορούσε το ποδήλατο είναι αυτά που σου ανέλυσα σε προηγούμενο μνμ δηλ:
Ζαντες: Μavic E2 ή Mavic Mod E ή Mavic G40 διαστάσεις ΕRD 614 700C(622)
Οταν αναρτήθηκε η αγγελία των ανταλλακτικών που σου παρέθεσα δεν είχε φωτο, τώρα αν τα στεφάνια των τροχών τις αγγελίας είναι 700c(622) δεν έχεις πρόβλημα και φοράει ελεύθερο της εποχής του 5 ταχυτήτων, αν δεν σε ενδιαφέρει το πεντατάχυτο κρατάς τις ζάντες, αν σε συμφέρει, εφόσον είναι καλές και πλέκεις κέντρο για 6αρι ελεύθερο, εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα 7αρι πρέπει να ξεχειλώσεις τα ψαλλίδια και εγώ δεν είμαι υπέρ αυτών των τροποποιήσεων, πάντως πολλοί έχουν προσαρμόσει 7αρι με επιτυχία...

antomark
Απών/απούσα

ο καθετος ειναι 55.. τωρα ατο υψος μου ειναι 1,78 και απο οτι εχα δει απο ενα γαλλικο site ημπυν καλα.. συμφωνειτεαι??
Χθες εβλεπα την ανακατασκευη του Alpin που εκανε ο Παναγιωυης πως το βλεπεται θα εβγαινε κατι καλο?? Νομιζω ποιο οικονιμικο ετσι δεν ειναι ??χθες το σκεφτομουνα και μου φανηκε πολυ απλο και οικονομικο ετσι οπως το ειδα και αρκετα ομορφο..δεν ξερω αν θα με κουραζει ομως

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Το 55 για 178 είναι οριακά ψηλό αλλά το παλεύεις.
Αν όμως ο οριζόντιος είναι 57άρης τότε δυσκολεύει
καθώς θα είσαι πολύ ξάπλα και στα πολλά χλμ θα σε
κουράσει.

Οικονομικό θα βγει αν το κρατήσεις οικονομικό :)
Δηλαδή αν πεις ότι δεν το βάφεις αλλά το καθαρίζεις
και το περνάς ένα βερνίκι, αν πεις ότι βάζεις ότι
βρεις από ebay, αν πεις ότι βάζεις φθηνούς τροχούς
και τέλος αν πεις ότι δεν θες να είναι και πολύ ελαφρύ :)

Πρώτα όμως δες το μέγεθος του οριζόντιου καθώς είναι
κρίμα να ρίξεις χρήμα σε κάτι που θα σε κουράζει μετά
από 20-30χλμ...