Χαίρεται σε όλους τους μελλοντικούς μου συμβουλάτορες!
Είμαι κάτοχος ενός trekking Ideal Megisto.
Κάνω καθημερινά αρκετά χιλιόμετρα στους δρόμους της Αθήνας με αυτό και νοιώθω πλέον ότι δε με καλύπτει απόλυτα...βασικά σε θέμα ταχύτητας αλλά και στις ανηφόρες.
Σκεφτόμουν μια οικονομική εναλλακτική πριν προβώ σε αγορά άλλου ποδηλάτου, αυτή της αλλαγής ελαστικών σε κάτι πιο σλικ για να προσδώσει στο ποδήλατο μου χαρακτηριστικά κοντά σ αυτά που ψάχνω.
Και εδώ σας χρειάζομαι...
1. θα μπορούσε αυτή η εναλλακτική να με καλύψει? αν ναι, τι ελαστικά να κοιτάξω? τι σημαίνει 700/οτιδήποτε?
2. αν οχι, τι θα προτείνατε σε fitness ποδήλατο?
Ευχαριστώ προκαταβολικά!
Β.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
αν είναι να αλλάξεις θα πας σε κούρσα
αν όχι απλά βάλε ένα κουρσάδικο σετ ελαστικά και είσαι άρχοντας
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Την κούρσα την είχα απορρίψει γιατί δε μου κανει πολύ ξεκούραστη η στάση...αν αλλάξω ελαστικά τι μέγεθος πρέπει να διαλέξω;δεν έχω καταλάβει τι είναι τα π.χ 700/32 χαρακτηριστικά.. έχει να μου προτείνεις κάτι;
δεν κατάλαβα γιατί απέρειψες την κούρσα???
einai pio lepta apo auta pou exeis hdh.afta pou exeis logika einai 700/40
einai idanika ta 32aria.vgale kai thn anarhsh vale aplo pirouni kai eisai etoimos
Μου κάνει πολύ σκυφτή η στάση του σώματος και μου δίνει τη εντύπωση ότι δε θα είμαι άνετα...ενίοτε κουβαλάω και λαπιτοπι μαζι κ νοίωθω οτι θα με κούραζει το βαρος του μπακπακ πάνω σε κούρσα..λάθος;δεν εχω κάνει και ποτέ αλλά μου δίνει αυητη την εντύπωση...
Ευχαριστω για την απάντηση!
Άρα πιστεύεις οτι θα κάνουν διαφορά;!
Ωραία!παίζει ρόλο η μάρκα κ η ποιότητα στα ελαστικά(πχ.σλικ, σεμι-σλικ);
Πάμε από τα εύκολα.
Ανηφόρες
Αν δεν τραβάς στις ανηφόρες τότε δεν τραβάς στις ανηφόρες.
Το fitness θα σου δώσει ένα απειροελάχιστο πλεονέκτημα αλλά
στο τέλος πάλι δεν θα τραβάς στις ανηφόρες. Για να τραβάς στις
ανηφόρες πρέπει να εξασκηθείς και να βάλεις πολλά χιλιόμετρα
στα πόδια σου.
Ταχύτητα
Το Megisto έχει 48άρι μεγάλο δίσκο και 11άρι πίσω γρανάζι.
Αυτός ο συνδυασμός με 90 στροφές το λεπτό δίνει 51 χιλιόμετρα
την ώρα. Ο 50άρης δίσκος με 11άρι γρανάζι στις ίδιες στροφές
δίνει 52,1 χλμ... Βλέπεις λοιπόν ότι ακόμα και κανονικό fitness
να έπαιρνες με κουρσάδικους δίσκους, η διαφορά στην τελική είναι
ένα τίποτα.
Επίσης, το να πετάξεις λεφτά στο Megisto και στο όποιο αντίστοιχο
για πηρούνια και τροχούς είναι κρίμα.
Το βασικό πρόβλημα του Megisto είναι ότι δεν είναι φτιαγμένο για
απόστάσεις και γρήγορες πορείες καθώς έχει λάθος στάση σώματος και
λάθος περιφερειακά. Επομένως, εαν σκέφτεσαι να αλλάξεις ποδήλατο,
να το κάνεις για αυτό το λόγο και όχι για ανηφόρες και ταχύτητες
διότι θα απογοητευτείς.
fysika kai tha kanoun diafora.thn anarthsh thn thes gia pio anwmalo dromo.

me isio phrouni mporei se kapoies lakouves na thn akous pio poly,alla ypertereis se taxythta kai kourash.tha to deis kai se anhfores auto..h anarthsh sou aporofa poly dymanh kai taxythta.
ta slick einai kala alla kai ta semi slick einai episeis kala.egw exw semi slick sto diko mou kai den exw paraponomporeis na mpeis poly aneta kai se xwma kai pezodromia na anevokatevaineis(auto exei na kanei pio poly sto paxos tou lastixou,giauto sou lew oti to 32 einai idaniko)oso gia thn marka den mporw na sou pw me sigouria
elpizw na se voeithisa oso itheles
an twra thes na allakseis podhlato sou synistw anepifylakta auto pou exw
@eaglos : ευχαριστώ για την απάντηση! άρα μόνο ποδηλατική άνεση θα πρέπει να περιμένω με αλλαγή ποδηλάτου;
Πως γίνεται να βλέπω να με προσπερνούν σφαίρα; :)
@moraitos: θενκσ!εσύ τι έχεισ;είμαι από mobile device και ισωσ γι αυτο δε βλέπω το περιεχόμενο του δευτερου μηνύματος...
exw ena bianchi camaleonte uno
koitakse to ama thes.panemorfo podhlato kai fysika poly kalo
mpala paei!!!!
Όντως πανέμορφο..το κοιτούσα μαζί με ενα specialized ως μελλοντικά αποκτήματα...:)
Θενκς για την βοήθεια!
Καλές πεταλιές!
na sai kala file mou
kalh agora h kalo ftiaksimo!
oti se symferei panw apola oikonomika
kales voltes
για αυτά που θέλεις να κάνεις θα σε βολέψει
δλδ πολλά χλμ και ανηφόρες
Backpack δεν ξέρω πόσο θα σε επηρεάσεις πάνω στο ποδήλατο οπότε δεν μπορώ να πω
η ταχύτητα σε ένα ποδήλατο δεν είναι μόνο το γρανάζομα
άλλωστε 50/11 κανείς δεν μπορεί να το στροφάρει με 90 σ.α.λ.
εκτός αν είναι κάποιος αθλητής
γενικότερα κάποιες γεωμετρίες βοηθάνε με την στάση του σώματος να στροφάρεις πιο εύκολα που σημαίνει ότι ανεβάζεις την ταχύτητα του
για αυτό και η πρόταση μου είναι
ή πάει σε κούρσα (ούτε καν fitness) ή βάζει απλά ένα κουρσάδικο ζευγάρι λάστιχα 20-30€ και τελιώνει εκεί :D
Όταν λες ότι δε σε καλύπτει από θέμα ταχύτητας τι εννοείς; Πηγαίνεις συχνά με πάνω από 40; Θα κερδίσεις κάτι σημαντικό αν πας σε fitness;
Άποψή μου είναι να βάλεις πιο ασφάλτινα λάστιχα και να δοκιμάσεις να 'σφίξεις' λίγο την ανάρτηση.
Με το fitness θα μπορέσεις να κάνεις αποδοτικότερα
πετάλι. Άνεση θα δεις στα πολλά χιλιόμετρα όπου η
όρθια στάση κουράζει καθώς τρως όλο τον αέρα φάτσα
κάρτα και όλο το ξύλο περνάει στη μέση. Στις μικρές
αποστάσεις (πχ 5χλμ) δεν θα είσαι πιο ανετα με το
fitness.
Σε περνούν σφαίρα διότι πεταλάρουν πιο γρήγορα από
ότι εσύ. Σε περνούν σφαίρα διότι μπορεί γράφουν τριπλάσια
χιλιόμετρα κάθε βδομάδα ή να κάνουν πολλά περισσότερα
έτη ποδηλασία. Σε περνούν σφαίρα διότι μπορεί στα χαρτιά
να έχεις γρηγορότερο γρανάζωμα αλλά στην πράξη να
μην μπορείς να το στροφάρεις όπως έγραψε ο plannet.
Το 48/11 είναι πιο γρήγορο στα χαρτιά από το 44/11.
Στην πράξη όμως, εαν εσύ στροφάρεις 60 φορές και
ο άλλος 80 τότε έχετε περίπου 7χλμ διαφορά. Ακόμα
και 26'' mountain να έχει με 2.1 ελαστικό πάλι πιάνει
5-6 χλμ περισσότερα.
Επομένως, αν μπορείς να διαθέσεις λεφτά για fitness
τότε προχωράς στην αγορά του. Αν πάλι δεν θες να τα
δώσεις τότε κάνεις μικρές και φθηνές αλλαγές στο
megisto όπως αλλαγή ελαστικών σε 30c ή 28c, αλλάγή
λαιμού ίσως και τιμονιού για να πάρει το σώμα σου πιο
σκυφτή στάση και ψάχνεις για φθηνό αλουμινένιο ή σιδερένιο
πηρούνι για να γλυτώσεις 1-2κιλά βάρος από την ανάρτηση.
Βέβαια να ξέρεις ότι απλά καθυστερείς το αναπόφεκτο και
το πιο πιθανό είναι τα λεφτά που θα ξοδέψεις για τις
αναβαθμίσεις να σου λείψουν στη μελλοντική αγορά κούρσας
ή fitness. Επίσης μην ποντάρεις να πιάσεις περισσότερα
στη μεταπώληση του Megisto καθώς κανείς δεν το αγοράζει
για ποδήλατο "δρομου".
Μετατροπές Megisto 1
Μετατροπές Megisto 2
τι λες τώρα
γιατί να αλλάξει λάστιχα
????
εσύ νόμιζα ότι είσαι υπέρμαχος το να μην αλλάζουμε λάστιχα στο ποδήλατο
:D
Β.[/quote]
Όταν λες ότι δε σε καλύπτει από θέμα ταχύτητας τι εννοείς; Πηγαίνεις συχνά με πάνω από 40; Θα κερδίσεις κάτι σημαντικό αν πας σε fitness;
Άποψή μου είναι να βάλεις πιο ασφάλτινα λάστιχα και να δοκιμάσεις να 'σφίξεις' λίγο την ανάρτηση.[/quote]
Πάνω από 40... βασικά μη με πετύχεις στο δρόμο... :P :)
μάλλον σε αυτή τη λύση θα καταλήξω ένεκα της εποχής και σχετικών οικονομικών δυσχερειών! :)
ευχαριστω για την απάντηση!
[/quote]
Με το fitness θα μπορέσεις να κάνεις αποδοτικότερα
πετάλι. Άνεση θα δεις στα πολλά χιλιόμετρα όπου η
όρθια στάση κουράζει καθώς τρως όλο τον αέρα φάτσα
κάρτα και όλο το ξύλο περνάει στη μέση. Στις μικρές
αποστάσεις (πχ 5χλμ) δεν θα είσαι πιο ανετα με το
fitness.
Σε περνούν σφαίρα διότι πεταλάρουν πιο γρήγορα από
ότι εσύ. Σε περνούν σφαίρα διότι μπορεί γράφουν τριπλάσια
χιλιόμετρα κάθε βδομάδα ή να κάνουν πολλά περισσότερα
έτη ποδηλασία. Σε περνούν σφαίρα διότι μπορεί στα χαρτιά
να έχεις γρηγορότερο γρανάζωμα αλλά στην πράξη να
μην μπορείς να το στροφάρεις όπως έγραψε ο plannet.
Το 48/11 είναι πιο γρήγορο στα χαρτιά από το 44/11.
Στην πράξη όμως, εαν εσύ στροφάρεις 60 φορές και
ο άλλος 80 τότε έχετε περίπου 7χλμ διαφορά. Ακόμα
και 26'' mountain να έχει με 2.1 ελαστικό πάλι πιάνει
5-6 χλμ περισσότερα.
Επομένως, αν μπορείς να διαθέσεις λεφτά για fitness
τότε προχωράς στην αγορά του. Αν πάλι δεν θες να τα
δώσεις τότε κάνεις μικρές και φθηνές αλλαγές στο
megisto όπως αλλαγή ελαστικών σε 30c ή 28c, αλλάγή
λαιμού ίσως και τιμονιού για να πάρει το σώμα σου πιο
σκυφτή στάση και ψάχνεις για φθηνό αλουμινένιο ή σιδερένιο
πηρούνι για να γλυτώσεις 1-2κιλά βάρος από την ανάρτηση.
Βέβαια να ξέρεις ότι απλά καθυστερείς το αναπόφεκτο και
το πιο πιθανό είναι τα λεφτά που θα ξοδέψεις για τις
αναβαθμίσεις να σου λείψουν στη μελλοντική αγορά κούρσας
ή fitness. Επίσης μην ποντάρεις να πιάσεις περισσότερα
στη μεταπώληση του Megisto καθώς κανείς δεν το αγοράζει
για ποδήλατο "δρομου".
Μετατροπές Megisto 1
Μετατροπές Megisto 2[/quote]
τέλεια τα λινκς!
σ ευχαριστώ πολύ!
νομίζω οτι σε αυτά με σπρώχνει η κατάσταση για την ώρα...
πάντως σχετικά με τη σκόνη που τρώω από άλλους ποδηλατάδες δεν ξέρω αν είναι μόνο ποδηλατικές ικανότητες που σίγουρα πολλοί από αυτούς έχουν αυξημένες σε σχέση με μένα...αλλά εχω δοκιμάσει να ακολουθήσω το ρυθμό τους και σίγουρα όχι κουρσάδες και παρόλα αυτά δεν τους φτάαααανω!!! :DDD
θα σας πω μετά τις αλλαγές! :D
ευχαριστώ για την απάντηση!
Το ότι έχεις πρόβλημα κατανόησης γραπτού λόγου το έχουν καταλάβει όλοι. Δείξε μου που έχω γράψει κάτι τέτοιο και εγώ θα σε αφήσω ήσυχο. Όχι τίποτα άλλο, για να γελάσουμε λίγο.
Συγνώμη εκ των προτέρων που θα γίνω επικριτικός, αλλά μήπως να συζητούσατε σε ανάλογα topic..?

Ερωτήσεις (καθ όλα εύλογες) του τύπου
"Αλλαγή ποδηλάτου απο Trekking σε Fitness Ή αγορά νέου??? "
δεν είναι αγγελίες ...
Ας κάνουμε μια προσπάθεια παρά την έλλειψη αναλυτικών κανόνων στο φόρουμ, να κρατήσουμε όσο γίνεται την τάξη, για να είναι εύκολη η χρήση των θεμάτων.
Ευχαριστώ πολύ για την κατανόηση!
Πάντα φιλικά!
βαριέμε να ψάξω και δεν το αξίζεις
όποτε το έχω κάνει για άτομα σαν του λόγου σου απλά δεν είχε νόημα θα βρεις άλλη μαλακία να πεις
το τελευταίο που θυμάμαι και μπορώ να σου βγάλω link είναι πως αν ένα ποδήλατο που είναι με τρακτεροτό λάστιχο του βάλεις δρόμου γίνεται σαν τραβεστί
:D
κάτι τέτοιο
έτσι και αλλιώς δεν δίνω πολύ βάση στα λεγόμενα σου :D
...μπορείς να κάνεις πολλά, αλλά τα πιο απλά είναι τα εξής:
α) βάλε χιλιόμετρα!!
β) καθάριζε κάθε 100 χλμ τη μετάδοση. Κάτι τόσο απλό και όμως τόσο αποτελεσματικό, που ξεχνάμε να κάνουμε!
γ) βάλε και τα ασφάλτινα λάστιχα που λες, κατά προτίμηση τελείως καραφλά. Έγω άλλαξα τα ημίχωματινα λάστιχα στο υβρίδιο μου με μεταχειρισμένα πιο στενά σχεδόν καραφλά και είδα μεγάλη βελτίωση σε κύλιση αλλά και σε κράτημα σε στεγνό αλλά και σε βρεγμένο! Εγώ φοράω τώρα 700Χ32, και πιστεύω πως είναι ιδανική επιλογή για πόλη.
Εάν θες να πας ένα βήμα παραπέρα οικονομικά βάλε και ένα σκληρό πηρούνι εμπρός και βάλε μία καλή σέλα. Αλλά εκεί αρχίζεις να ξεφεύγεις.
Η κούρσα/fitness είναι κουκλάρα και γρήγορη όπου παίρνει και έχω κάνει πολλές σκέψεις για αντίκατασταση του υβριδίου μου όσον αφορά τις μετακινήσεις αλλά όποτε περνάω από νεροφαγωμένη άσφαλτο αλλάζω σκέψη όπως και όταν θέλω γυρνάω βράδυ έχοντας γεμάτο στομάχι και νωχελική διάθεση οπότε βάζω το 34άρι πίσω γρανάζι που πάει μόνο του. Χώρια που έχω ενστάσεις ώς προς την αντοχή ενός road ποδηλάτου. Για cyclocross θα το συζητούσα, αλλά είναι πολλά τα χρήματα.
1. αν πιάσω ταχύτητα 40 χ.α.ω με ένα τρεκκιν θα τα φτύσω στο 3ο λεπτό.
Αν κάνω την ίδια διαδρομή με κούρσα, θα πιάσω τα 40 χ.α.ω και θα χαζεύω και τα πουλάκια που κελαΙδούν στα κλαδιά.
Ο αέρας είναι εχθρός μας, η πιο σκυφτή στάση στην κούρσα είναι φαινομενικά άβολη, αλλά σε υψηλές ταχύτητες ή σε μεγάλες διαδρομές ΒΟΗΘΑΕΙ. Ειδικά αν ποδηλατείς ΣΩΣΤΑ (= αλλάζεις στάσεις, αλλάζεις λαβές, ξεπιάνεσαι, τεντώνεσαι ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ).
2. Το 28χ38χ48 τρίδισκο, με πχ 11-32 κασέτα πίσω είναι ΣΟΥΠΕΡ αρκετό για τρεκκιν, και για προπονησούλα και για ανηφόρες, και για εκδρομές με φορτίο και για όλα. Μάθετε ΝΑ ΣΤΡΟΦΑΡΕΤΕ σωστά. Το να έχω 50αρι δίσκο μπροστά (ή ακόμα χειρότερα 53αρι) και να στροφάρω πχ με 60σ.α.λ. είναι ΛΑΘΟΣ και άχρηστο και καταστροφικό για τα γόνατα.
3. Το megisto είναι μια χαρά για "ντεμι καταστάσεις" ΟΠΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ από την μαμα του. Αν θέλεις να το κάνεις πιο "ασφάλτινο" πρέπει να επέμβεις στα στοιχεία που το κάνουν "ελαφρώς χωμάτινο"... Δηλαδή: ελαστικά και ανάρτηση.
Βάλε λεπτά - λεία ελαστικά, φούσκωνε σε μεγάλες πιέσεις και κλείδωσε / σκλήρηνε όσο παίρνει την ανάρτηση.
πχ ελαστικό καλό είναι 700χ28 στα 80-90 psi. Εκεί να δεις πως θα πηγαίνεις στο δρόμο....
Και όπως έχω γράψει 12.453 φορές, αν ΔΕΝ κυκλοφορείς σε κίνηση / μέσα στην πόλη και σε ενδιαφέρει να αυξήσεις ταχύτητα και να βελτιώσεις τον έλεγχο του ποδηλάτου σου και να έχεις "πάτα-τράβα", βάλε κουμπωτά πετάλια / σχαράκια.