Το ποδήλατο trekking, είναι marketing τρυκ; ή όχι;

1060 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

Αρα δεν μπορουμε να μιλαμε για ορθια θεση στα τρεκιν αφου κ τα σιτυ ορθια εχουν κ μαλιστα περισσοτερο μερικες φορες..
τα χιλιοστα κανουν την διαφορα..
μαλιστα...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas][quote=plannet wrote:
RockaRolla wrote:
plannet wrote:
.....εγώ τα trekking που έχω δει δεν είναι και τέρατα αντοχής, ουσιαστικά οι σκελετοί είναι φτηνοκατασκευές......

νιώθω πως μας περνάνε για ηλήθιους δλδ όταν στο ίδιο ποδήλατο βάζουν φαρδύ λάστιχο να είναι trekking of road και αν βάλουν σχάρες φτερά φώτα να το λένε city bike
και πάει λέγοντας


Εστω κ να πηραν σκελετα απο city που δεν νομιζω απολυτα.. τι πειραζει? φτιαξαν ενα πιο ανετο city bike με αναρτηση που μπαινει κ λιγο χωμα πιο ανετα
κ δεν ειναι ολα τα τρεκιν μαουνες..
εχει κ τρεκιν με πιο σκυφτη θεση οδηγησης
δηλ τα σαικλοκροςς που ρωτησα κ πιο πανω ειναι σκελετος κουρσας με πιο χοντρα λαστιχα πιστευεις? δεν εχει ενισχυσεις ο σκελετος? πολλες κ με αποδειξεις

τα on road trekkin μπορει να ειναι απο city πλαισια οκ..αλλα με μια αναρτηση μεταμορφωνονται στην πολη ..βλεπε πεζοδρομια, φρεατια, κακοτεχνιες κλπ
δεν βλεπω κατι κακο..ουτε εχουν τεραστιες διαφορες σε τιμη για να μην δικαιολογουν νεα κατηγορια..που ουσιαστικα αναβαθμιση λεγεται σε σημεια..
υβριδικα θα τα δεις να γραφονται σε καποια ξενα sites


μα και σε ένα city αν βάλεις ahead λαιμό γίνεται πιο σκυφτό
και το θέμα είναι ότι δεν πας για αθλητικές επιδώσεις για να ψάχνεις το ποδήλατο όπως ακριβώς το θέλεις δλδ δεν σε ενοχλεί που ένα trekking σαν ποδήλατο είναι μέτριο παντού
σε ενοχλεί που δεν ένα city δεν είναι τόσο σκυφτό όσο ένα trekking
ακόμα και δίκιο να έχεις δεν φτάνει να διακιολογήσει την καινούργια κατηγορία

τα cyclocross οι βασικότερες διαφορές είναι ότι έχουν πιο φαρδιά ψαλίδια και ενισχύσσεις να μην έχουν και μόνο που πέρνει πιο φαρδιά λάστιχα φτάνει για να αποροφύσει το ζόρι το λάστιχο

τα ον road trekking με τα off road trekking διαφορά είναι στα λάστιχα και στο ότι το On road έρχετε με φτερά
βέβαια αρκέτα off road προσπαθουν να τα κάνουν πιο Mtb στην θέση οδήγησης
οπότε η ερώτηση μου είναι γιατί να μην πάρω Mtb και να πάρω κάτι που προσπαθεί να γίνει mtb
είτε με την πιο σκυφτή θέση είτε με την ανάρτηση των 75mm που πάλι είναι άθλια
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
Αρα δεν μπορουμε να μιλαμε για ορθια θεση στα τρεκιν αφου κ τα σιτυ ορθια εχουν κ μαλιστα περισσοτερο μερικες φορες..
μαλιστα...

αυτό εδώ είναι ένα κλασικό city bike
http://www.bikyle.com/images/BikesSpecial/Bianchi_Torino_silver_2011.jpg
δες τον λαιμό
αν του βάλεις ahead λαιμό πιστεύεις πως η θέση οδήγησης θα είναι όρθια η σκυφτή???

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet][quote=milvas][quote=plannet][quote=RockaRolla][quote=plannet wrote:

βέβαια αρκέτα off road προσπαθουν να τα κάνουν πιο Mtb στην θέση οδήγησης
οπότε η ερώτηση μου είναι γιατί να μην πάρω Mtb και να πάρω κάτι που προσπαθεί να γίνει mtb
είτε με την πιο σκυφτή θέση είτε με την ανάρτηση των 75mm που πάλι είναι άθλια
:D

γιατι θα εχεις το βημα στην ασφαλτο..εφοσον κινεισαι επι το πλειστον..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Όλες οι μεγάλες και μικρές εταιρείες έχουν βγάλει ΚΑΙ hybrid / τρεκκιν ποδήλατα. Χιλιάδες κόσμου κυκλοφορεί με δαύτα. Όλοι είμαστε χαζοί. Ευτυχώς υπάρχει ένας έξυπνος.... ΣΠΑΖΟΚΛΑΜΠΑΝΙΑΣ....

Θέλω να μου πεις πιο είναι το αποτέλεσμα ενώς πετυχημένου marketing
??????

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas][quote=plannet][quote=milvas][quote=plannet][quote=RockaRolla wrote:
plannet wrote:

βέβαια αρκέτα off road προσπαθουν να τα κάνουν πιο Mtb στην θέση οδήγησης
οπότε η ερώτηση μου είναι γιατί να μην πάρω Mtb και να πάρω κάτι που προσπαθεί να γίνει mtb
είτε με την πιο σκυφτή θέση είτε με την ανάρτηση των 75mm που πάλι είναι άθλια
:D

γιατι θα εχεις το βημα στην ασφαλτο..εφοσον κινεισαι επι το πλειστον..

29ri mtb???
και αξίζει για να έχεις ένα 10% παραπάνω ταχύτητα (γιατί τόσο είναι )
να υπάρχει μία επιπλέον κατηγορία ποδηλάτων??
και αφού είναι τόσο γρήγορα
γιατί τόσοι κάτοχοι trekking (να πω με την λογική του ροκαρολα) προσπαθούν να τα κάνουν πιο γρήγορα???

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet wrote:
milvas wrote:
Αρα δεν μπορουμε να μιλαμε για ορθια θεση στα τρεκιν αφου κ τα σιτυ ορθια εχουν κ μαλιστα περισσοτερο μερικες φορες..
μαλιστα...

αυτό εδώ είναι ένα κλασικό city bike
http://www.bikyle.com/images/BikesSpecial/Bianchi_Torino_silver_2011.jpg
δες τον λαιμό
αν του βάλεις ahead λαιμό πιστεύεις πως η θέση οδήγησης θα είναι όρθια η σκυφτή???

κ στο τρεκιν μπορεις να αλλαξεις λαιμο..
η αναρτηση σηκωνει λιγο το ποδηλατο
ο λαιμος διορθωνεται
κ εξαλλου διαλεγεις τρεκιν στην γεωμετρια που σου αρεσει

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet][quote=milvas][quote=plannet][quote=milvas][quote=plannet wrote:
RockaRolla wrote:
plannet wrote:

βέβαια αρκέτα off road προσπαθουν να τα κάνουν πιο Mtb στην θέση οδήγησης
οπότε η ερώτηση μου είναι γιατί να μην πάρω Mtb και να πάρω κάτι που προσπαθεί να γίνει mtb
είτε με την πιο σκυφτή θέση είτε με την ανάρτηση των 75mm που πάλι είναι άθλια
:D

γιατι θα εχεις το βημα στην ασφαλτο..εφοσον κινεισαι επι το πλειστον..

29ri mtb???

ναι οκ με μια εφεση στο χωμα..
σε μερικους δεν αρεσει εμφανισιακα..
κ ιδιως σε γυναικες

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
plannet wrote:
milvas wrote:
Αρα δεν μπορουμε να μιλαμε για ορθια θεση στα τρεκιν αφου κ τα σιτυ ορθια εχουν κ μαλιστα περισσοτερο μερικες φορες..
μαλιστα...

αυτό εδώ είναι ένα κλασικό city bike
http://www.bikyle.com/images/BikesSpecial/Bianchi_Torino_silver_2011.jpg
δες τον λαιμό
αν του βάλεις ahead λαιμό πιστεύεις πως η θέση οδήγησης θα είναι όρθια η σκυφτή???

κ στο τρεκιν μπορεις να αλλαξεις λαιμο..
η αναρτηση σηκωνει λιγο το ποδηλατο
ο λαιμος διορθωνεται
κ εξαλλου διαλεγεις τρεκιν στην γεωμετρια που σου αρεσει

οκ αλλάζεις τα πάντα
το θέμα είναι να το αλλάξεις και να το κάνεις τι??
πιο σκυφτό πιο όρθιο??
ουσιαστικά εσύ λες ότι στο trekking αλλάζεις τον λαιμό για να αλλάξει η θέση
το ίδιο και στα city poy λέω εγώ
μήπως ερχόμαστε στα λόγια μου και ουσιαστικά πασάρανε μία κατηγορία για να μην αλλάζουμε λαιμούς και λάστιχα???
σκέψου το λίγο

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet][quote=milvas][quote=plannet][quote=milvas][quote=plannet wrote:
RockaRolla wrote:
plannet wrote:

βέβαια αρκέτα off road προσπαθουν να τα κάνουν πιο Mtb στην θέση οδήγησης
οπότε η ερώτηση μου είναι γιατί να μην πάρω Mtb και να πάρω κάτι που προσπαθεί να γίνει mtb
είτε με την πιο σκυφτή θέση είτε με την ανάρτηση των 75mm που πάλι είναι άθλια
:D

γιατι θα εχεις το βημα στην ασφαλτο..εφοσον κινεισαι επι το πλειστον..

29ri mtb???
και αξίζει για να έχεις ένα 10% παραπάνω ταχύτητα (γιατί τόσο είναι )
να υπάρχει μία επιπλέον κατηγορία ποδηλάτων??
και αφού είναι τόσο γρήγορα
γιατί τόσοι κάτοχοι trekking (να πω με την λογική του ροκαρολα) προσπαθούν να τα κάνουν πιο γρήγορα???

γιατι θελουν περισσοτερο δρομο με λιγη ανεση σε πεζοδρομια κλπ..
οπως ειπες κ συ ενα σετ λαστιχα εχεις κ παιζεις κ χωμα..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:

29ri mtb???

ναι οκ με μια εφεση στο χωμα..
σε μερικους δεν αρεσει εμφανισιακα..
κ ιδιως σε γυναικες[/quote]
οκ εμφάνιση την δέχομαι
το μόνο που μπορώ να δεχτώ :D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα
Υβριστικό σχόλιο.
milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet][quote=milvas][quote=plannet][quote=milvas wrote:

το ίδιο και στα city poy λέω εγώ
μήπως ερχόμαστε στα λόγια μου και ουσιαστικά πασάρανε μία κατηγορία για να μην αλλάζουμε λαιμούς και λάστιχα???
σκέψου το λίγο

ξεχνας την αναρτηση που πολλοι την θελουν..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas][quote=plannet][quote=milvas][quote=plannet][quote=milvas wrote:
plannet wrote:
RockaRolla wrote:
plannet wrote:

βέβαια αρκέτα off road προσπαθουν να τα κάνουν πιο Mtb στην θέση οδήγησης
οπότε η ερώτηση μου είναι γιατί να μην πάρω Mtb και να πάρω κάτι που προσπαθεί να γίνει mtb
είτε με την πιο σκυφτή θέση είτε με την ανάρτηση των 75mm που πάλι είναι άθλια
:D

γιατι θα εχεις το βημα στην ασφαλτο..εφοσον κινεισαι επι το πλειστον..

29ri mtb???
και αξίζει για να έχεις ένα 10% παραπάνω ταχύτητα (γιατί τόσο είναι )
να υπάρχει μία επιπλέον κατηγορία ποδηλάτων??
και αφού είναι τόσο γρήγορα
γιατί τόσοι κάτοχοι trekking (να πω με την λογική του ροκαρολα) προσπαθούν να τα κάνουν πιο γρήγορα???

γιατι θελουν περισσοτερο δρομο με λιγη ανεση σε πεζοδρομια κλπ..
οπως ειπες κ συ ενα σετ λαστιχα εχεις κ παιζεις κ χωμα..

και φτάνουν σε αυτό το αποτέλεσμα
http://www.bikyle.com/images/BikesSpecial/Bianchi_Torino_silver_2011.jpg

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas][quote=plannet][quote=milvas][quote=plannet wrote:
milvas wrote:

το ίδιο και στα city poy λέω εγώ
μήπως ερχόμαστε στα λόγια μου και ουσιαστικά πασάρανε μία κατηγορία για να μην αλλάζουμε λαιμούς και λάστιχα???
σκέψου το λίγο

ξεχνας την αναρτηση που πολλοι την θελουν..

ας βάλουν :D
άσε που πολλά έρχονται ήδη με ανάρτηση
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Τι ανακατεύεις τους λαιμούς????????
ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ ...

πολύ
αφού ασχολούμε ακόμα μαζί σου

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

milvas wrote:
....κ στο τρεκιν μπορεις να αλλαξεις λαιμο..
η αναρτηση σηκωνει λιγο το ποδηλατο
ο λαιμος διορθωνεται
κ εξαλλου διαλεγεις τρεκιν στην γεωμετρια που σου αρεσει

ότι και να γράψεις, όσο και να προσπαθήσεις κάποια άλλη μαλακία θα σκαρφιστεί να πετάξει...

.
.
.
εδώ που τα λέμε και το σταντ πρέπει να παίζει ρόλο, άλλωστε άλλο σταντ βάζουν σε city και άλλο σε τρεκκιν, μάρκετιν κόλπο... που φυσικά αποδεικνύει περίτρανα ότι η κατηγορία τρεκκιν είναι άχρστη και "κόλπο" των εταιρειών... ε Πλάννετ?????

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κλέφτες θα γίνουν οι ποδηλατάδες στο τέλος.

Είπαμε η σωστή σειρά είναι

1. Trekking 500 Ευρώ
2. Λεπτά λάστιχα 30 Ευρώ
3α Ξερό πηρούνι 80 Ευρω
3β Ανάρτηση 150 Ευρω
4 Νέους τροχούς 150 Ευρώ.
5 Νέο λαιμός 15 Ευρώ
6 Νέο τιμόνι 20 Ευρώ.
7 Νέα σέλα 70 Ευρώ.

Σύνολο 865 Ευρώ ή 935 Ευρώ

8 Πώληση 300 Ευρώ (αν το πάρει κανείς).
9α Αγορά mountain.
9β Αγορά κούρσας/fitness.
9γ Αγορά touring.

Χασούρα 500-600 Ευρώ για να καταλήξεις
σε ένα ποδήλατο 150 Ευρώ ακριβότερο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
milvas wrote:
....κ στο τρεκιν μπορεις να αλλαξεις λαιμο..
η αναρτηση σηκωνει λιγο το ποδηλατο
ο λαιμος διορθωνεται
κ εξαλλου διαλεγεις τρεκιν στην γεωμετρια που σου αρεσει

ότι και να γράψεις, όσο και να προσπαθήσεις κάποια άλλη μαλακία θα σκαρφιστεί να πετάξει...

.
.
.
εδώ που τα λέμε και το σταντ πρέπει να παίζει ρόλο, άλλωστε άλλο σταντ βάζουν σε city και άλλο σε τρεκκιν, μάρκετιν κόλπο... που φυσικά αποδεικνύει περίτρανα ότι η κατηγορία τρεκκιν είναι άχρστη και "κόλπο" των εταιρειών... ε Πλάννετ?????


όχι ρε
οι εταιρίες μας αγαπάνε εμάς σκέφτονται
απλά ανακαλύψαν τρόπο να πουλάνε ποδήλατο πριν πάρεις ποδήλατο
:D

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

Μιας κ ειπαμε κατι για τα 29 αρια..
ειναι σκελετος οφ ροουντ τρεκιν με χοντρα λαστιχα κ μεγαλυτερη διαδρομη σε αναρτηση συνηθως 80 με 100
ειναι κ αυτη αχρηστη στην πολη ? οχι γιατι κλειδωνει..κ οχι μονο..
στο χωμα ομως..ναι...γιατι για εκει ειναι προσανατολισμενα..
τα τρεκιν ειναι πιο πολυ για δρομο αλλα δεν θα που κ οχι σε διαδρομη με χωμα
για κοινους θνητους..δεν νομιζω να κανουν καφριλες στο χωμα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Κλέφτες θα γίνουν οι ποδηλατάδες στο τέλος.

.....


ρε συ Eaglos το έχουμε γράψει 1537 φορές σε πάνω από 276 θέματα.
Το τρεκκιν είναι η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ.
Αν θέλεις ΜΤΒ ΠΑΡΕ ΜΤΒ, αν θέλεις κούρσα πάρε κούρσα αν θέλεις χρονομέτρου πάρε χρονομέτρου.
Επειδή το 90% όσων ξεκινούν ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ, παίρνουν κάτι που τα κάνει όλα από λίγο.
Δεν υπάρχει λόγος να μετατρέψεις το τρεκκιν αν το χρησιμοποιείς για τον σκοπό ύπαρξής του, λίγο χώμα, λίγο άσφαλτος.
Αν θέλεις να πας προς μια κατεύθυνση ΜΟΝΟ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ ... προφανώς θα κάνεις τέτοιες μετατροπές για να σε διευκολύνει προς τα "εκεί"

Αν θέλεις πες μου μια πρόταση σου:
θέλω να πάω στα Βασιλικά - σε χώμα, θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο και θέλω κάθε τόσο να πηγαίνω με τα φιλαράκια μου στην Αγία Μαρίνα για καφέ.
Τι ποδήλατο να πάρω?

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Eaglos wrote:
Κλέφτες θα γίνουν οι ποδηλατάδες στο τέλος.

.....


ρε συ Eaglos το έχουμε γράψει 1537 φορές σε πάνω από 276 θέματα.
Το τρεκκιν είναι η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ.
Αν θέλεις ΜΤΒ ΠΑΡΕ ΜΤΒ, αν θέλεις κούρσα πάρε κούρσα αν θέλεις χρονομέτρου πάρε χρονομέτρου.
Επειδή το 90% όσων ξεκινούν ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ, παίρνουν κάτι που τα κάνει όλα από λίγο.
Δεν υπάρχει λόγος να μετατρέψεις το τρεκκιν αν το χρησιμοποιείς για τον σκοπό ύπαρξής του, λίγο χώμα, λίγο άσφαλτος.
Αν θέλεις να πας προς μια κατεύθυνση ΜΟΝΟ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ ... προφανώς θα κάνεις τέτοιες μετατροπές για να σε διευκολύνει προς τα "εκεί"

ΣΩΣΤΑ κ βασικα το μονο ποδηλατο που θα πρεπει να ειναι ακριβως στα μετρα σου οταν το αγοραζεις
ειναι η κουρσα.
ολα τα αλλα παιρνουν μετατροπουλες για να τα φερει ο καθενας στα γουστα του..
τι καθομαστε κ μαλωνουμε τωρα?
απο την τσεπη μου τα παιρνουν οι εταιρειες?
να πω οτι καποιος τα εμπορευεται ολα εκτος απο τρεκιν , οκ τοτε παω πασο να τα αντιπαθει, διπλωματικα παντα..

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
Μιας κ ειπαμε κατι για τα 29 αρια..
ειναι σκελετος οφ ροουντ τρεκιν με χοντρα λαστιχα κ μεγαλυτερη διαδρομη σε αναρτηση συνηθως 80 με 100
ειναι κ αυτη αχρηστη στην πολη ? οχι γιατι κλειδωνει..κ οχι μονο..
στο χωμα ομως..ναι...γιατι για εκει ειναι προσανατολισμενα..
τα τρεκιν ειναι πιο πολυ για δρομο αλλα δεν θα που κ οχι σε διαδρομη με χωμα
για κοινους θνητους..δεν νομιζω να κανουν καφριλες στο χωμα

δεν κρίνω τις αναρτήσεις ούτε από το κλείδωμα ούτε από την διαδρομή
υπάρχουν αναρτήσεις που αποροφάν σωστά και αυτές που αποροφάν τα @@ σου
πέραν τούτου
οι αναρτήσεις είναι παντελός άχρσητες στους περισσότερους δρόμους
και προστέτουν άχρηστο βάρος

και ξαναερχομάστε στην ίδια ερώτηση
δλδ αν σε ένα city σαν το torino Μία 29άρα ανάρτηση + χοντρά λάστιχα + ahead λαιμό
θα μπορεί να "ειναι πιο πολυ για δρομο αλλα δεν θα που κ οχι σε διαδρομη με χωμα
για κοινους θνητους..δεν νομιζω να κανουν καφριλες στο χωμα"

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

θέλω να πάω στα Βασιλικά - σε χώμα, θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο και θέλω κάθε τόσο να πηγαίνω με τα φιλαράκια μου στην Αγία Μαρίνα για καφέ.
Τι ποδήλατο να πάρω?

Mountain + 80 Ευρώ για 2ο σετ τροχών για δρόμο.

Εκτός αν το "πάω στα βασιλικά" σημαίνει 10χλμ
την ώρα και η μανέτα του φρένουν κολλημένη στο
τιμόνι οπότε σε αυτή την περίπτωση ότι και να
πάρεις είναι το ίδιο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

παρακαλώ να με συμβουλέψετε ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ:

θέλω να πάω στα Βασιλικά - σε χώμα, θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο και θέλω κάθε τόσο να πηγαίνω με τα φιλαράκια μου στην Αγία Μαρίνα για καφέ.
Τι ποδήλατο να πάρω?

Ευχαριστώ.
Πέτρος (newb_RockaRolla)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Eaglos wrote:
Κλέφτες θα γίνουν οι ποδηλατάδες στο τέλος.

.....


ρε συ Eaglos το έχουμε γράψει 1537 φορές σε πάνω από 276 θέματα.
Το τρεκκιν είναι η ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ.
Αν θέλεις ΜΤΒ ΠΑΡΕ ΜΤΒ, αν θέλεις κούρσα πάρε κούρσα αν θέλεις χρονομέτρου πάρε χρονομέτρου.
Επειδή το 90% όσων ξεκινούν ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ, παίρνουν κάτι που τα κάνει όλα από λίγο.
Δεν υπάρχει λόγος να μετατρέψεις το τρεκκιν αν το χρησιμοποιείς για τον σκοπό ύπαρξής του, λίγο χώμα, λίγο άσφαλτος.
Αν θέλεις να πας προς μια κατεύθυνση ΜΟΝΟ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΑ ... προφανώς θα κάνεις τέτοιες μετατροπές για να σε διευκολύνει προς τα "εκεί"

Αν θέλεις πες μου μια πρόταση σου:
θέλω να πάω στα Βασιλικά - σε χώμα, θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο και θέλω κάθε τόσο να πηγαίνω με τα φιλαράκια μου στην Αγία Μαρίνα για καφέ.
Τι ποδήλατο να πάρω?


χαίρομε που έρχεσε στα λόγια μου
είναι το ποδήλατο πριν πάρεις ποδήλατο
:D

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
RockaRolla wrote:

θέλω να πάω στα Βασιλικά - σε χώμα, θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο και θέλω κάθε τόσο να πηγαίνω με τα φιλαράκια μου στην Αγία Μαρίνα για καφέ.
Τι ποδήλατο να πάρω?

Mountain + 80 Ευρώ για 2ο σετ τροχών για δρόμο.

Εκτός αν το "πάω στα βασιλικά" σημαίνει 10χλμ
την ώρα και η μανέτα του φρένουν κολλημένη στο
τιμόνι οπότε σε αυτή την περίπτωση ότι και να
πάρεις είναι το ίδιο.

Δεν είσαι σωστός... ΦΑΟΥΛ....
80 ευρώ για ζευγάρι τροχών + ζευγάρι ελαστικών + κασέτα????????????

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:

τι καθομαστε κ μαλωνουμε τωρα?
απο την τσεπη μου τα παιρνουν οι εταιρειες?
να πω οτι καποιος τα εμπορευεται ολα εκτος απο τρεκιν , οκ τοτε παω πασο να τα αντιπαθει, διπλωματικα παντα..

όχι ρε
σιγά μην νοιαστεί η εταιρία για τα χρήματα σου
:D

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet wrote:
milvas wrote:

δεν κρίνω τις αναρτήσεις ούτε από το κλείδωμα ούτε από την διαδρομή
υπάρχουν αναρτήσεις που αποροφάν σωστά και αυτές που αποροφάν τα @@ σου
πέραν τούτου
οι αναρτήσεις είναι παντελός άχρσητες στους περισσότερους δρόμους
και προστέτουν άχρηστο βάρος

και ξαναερχομάστε στην ίδια ερώτηση
δλδ αν σε ένα city σαν το torino Μία 29άρα ανάρτηση + χοντρά λάστιχα + ahead λαιμό
θα μπορεί να "ειναι πιο πολυ για δρομο αλλα δεν θα που κ οχι σε διαδρομη με χωμα
για κοινους θνητους..δεν νομιζω να κανουν καφριλες στο χωμα"


ενα σιτυ δεν θα παρει ποτε αναρτηση γιατι δεν ειναι σχεδιασμενο να δεχεται αλλαγες σε γεωμετρια σε σημεια
ουτε λαστιχα 29 παιρνει γιατι δεν τα χωραει ο σκελετος..
κ τα τρεκιν κ τα 29 ειναι σχεδιασμενα απο λευκο χαρτι
μιλαμε για τις σοβαρες εταιρειες..

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet wrote:
milvas wrote:

τι καθομαστε κ μαλωνουμε τωρα?
απο την τσεπη μου τα παιρνουν οι εταιρειες?
να πω οτι καποιος τα εμπορευεται ολα εκτος απο τρεκιν , οκ τοτε παω πασο να τα αντιπαθει, διπλωματικα παντα..

όχι ρε
σιγά μην νοιαστεί η εταιρία για τα χρήματα σου
:D

κ σενα τι σε νοιαζει για των αλλων την τσεπη ..
εσυ εισαι συνειδητοποιημενος..κ δεν αγοραζεις τρεκιν