Το ποδήλατο trekking, είναι marketing τρυκ; ή όχι;

1060 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Δεν είσαι σωστός... ΦΑΟΥΛ....
80 ευρώ για ζευγάρι τροχών + ζευγάρι ελαστικών + κασέτα????????????

Πόσο νομίζεις ότι έχει ένα σετ τροχών επιπέδου Megisto;
Κανά 30άρι ο ένας με το ζόρι και άλλα 20 Ευρώ για λάστιχα
και κασέτα ειναι υπερκετα. Θες κάτι καλύτερο για να
πηγαίνεις για καφέ;

Επίσης για να πας για καφέ πρέπει να βγεις ολόκληρος
από το βουνό. Για να βγεις ολόκληρος από το βουνό
πρέπει να έχεις κάποια ελάχιστα πράγματα. Όπως όμως
έγραψα και πριν, βόλτα στα βασιλικά μια φορά το 3μηνο
με 10χλμ κάνεις και με καρότσι σουπερ μάρκετ.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
plannet wrote:
milvas wrote:

δεν κρίνω τις αναρτήσεις ούτε από το κλείδωμα ούτε από την διαδρομή
υπάρχουν αναρτήσεις που αποροφάν σωστά και αυτές που αποροφάν τα @@ σου
πέραν τούτου
οι αναρτήσεις είναι παντελός άχρσητες στους περισσότερους δρόμους
και προστέτουν άχρηστο βάρος

και ξαναερχομάστε στην ίδια ερώτηση
δλδ αν σε ένα city σαν το torino Μία 29άρα ανάρτηση + χοντρά λάστιχα + ahead λαιμό
θα μπορεί να "ειναι πιο πολυ για δρομο αλλα δεν θα που κ οχι σε διαδρομη με χωμα
για κοινους θνητους..δεν νομιζω να κανουν καφριλες στο χωμα"


ενα σιτυ δεν θα παρει ποτε αναρτηση γιατι δεν ειναι σχεδιασμενο να δεχεται αλλαγες σε γεωμετρια σε σημεια
ουτε λαστιχα 29 παιρνει γιατι δεν τα χωραει ο σκελετος..
κ τα τρεκιν κ τα 29 ειναι σχεδιασμενα απο λευκο χαρτι
μιλαμε για τις σοβαρες εταιρειες..

trekking λάστιχα θα πάρει???
ανάρτηση όχι δεν θα πάρει έχεις δίκιο
http://www.idealbikes.net/?section=2300&language=el_GR&itemid1494=2349
http://ballistic.gr/bike.php?id=55
να δείξω και άλλα ποδήλατα???
με ανάρτηση μπροστά ???

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

milvas wrote:

ουτε λαστιχα 29 παιρνει γιατι δεν τα χωραει ο σκελετος..

Τα λάστιχα μπαίνουν κανονικά, το πρόβλημα είναι στις
βάσεις των φρένων.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
RockaRolla wrote:

θέλω να πάω στα Βασιλικά - σε χώμα, θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα στη δουλειά μου με ποδήλατο και θέλω κάθε τόσο να πηγαίνω με τα φιλαράκια μου στην Αγία Μαρίνα για καφέ.
Τι ποδήλατο να πάρω?

Mountain + 80 Ευρώ για 2ο σετ τροχών για δρόμο.

Εκτός αν το "πάω στα βασιλικά" σημαίνει 10χλμ
την ώρα και η μανέτα του φρένουν κολλημένη στο
τιμόνι οπότε σε αυτή την περίπτωση ότι και να
πάρεις είναι το ίδιο.


δεν κατάλαβα
γιατί 2ο σετ??
στα trekking αλλάζουν τροχούς δλδ???
ένα λάστιχο ημιτακουνοτο (wow) σαν τα trekking
Και τέλος
πάει και άσφαλτο και χώμα και παντού
βέβαια καταφέρνεις ένα καλό ποδήλατο να το κάνεις μία μετριότητα
αλλά τελικά μας αρέσουν οι μετριότητες

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
plannet wrote:
milvas wrote:

τι καθομαστε κ μαλωνουμε τωρα?
απο την τσεπη μου τα παιρνουν οι εταιρειες?
να πω οτι καποιος τα εμπορευεται ολα εκτος απο τρεκιν , οκ τοτε παω πασο να τα αντιπαθει, διπλωματικα παντα..

όχι ρε
σιγά μην νοιαστεί η εταιρία για τα χρήματα σου
:D

κ σενα τι σε νοιαζει για των αλλων την τσεπη ..
εσυ εισαι συνειδητοποιημενος..κ δεν αγοραζεις τρεκιν

Θέλω να παω στον παράδεισο

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν θα πει κανεις για 1000στη φορά ότι θέλει ένα ποδήλατο 80/20 ένα ποδήλατο να πηγαίνει παντού κτλ κτλ κτλ κτλ
χωρίς να μας λέει βέβαια γιατί για την συγκεκριμένη χρήση κάνει ένα trekking Και όχι ένα city

Vale
Απών/απούσα

plannet wrote:

Θέλω να παω στον παράδεισο

θείο,δεν με αφήνεις να αγιάσω.

(Πάει το λαπτόπι,πέθανε)πέρασα απλά να σου πω ένα γεια και καλό μήνα.
Ρε συ είσαι αρρωστάκι πρώτο!Θα είσαι πάντα ο καλύτερος μου θείος(αν και δώρο τα χριστούγεννα δεν έφερες).
-Ξαναγύρισα στα μοτόρια(η Μόνικα θέλει και λαστιχάκια και μου κρατά μούτρα για τις απουσίες που έγραψα).
Τι διαβάζω ρε συ,θέλουν και να σε δείρουν;;;...να σε ραπίσουν;Θέλω να το δω αυτό και ας ξεψυχήσω.Τέλος,είσαι πειρασμός!

Άκου και ένα τελευταίο.
Μπορεί να είμαι πανέξυπνος,πανέμορφος,μετριόφρων,δηλ. απλά τέλειος.Αλλά,ποτέ δεν είπα ότι είμαι καν ποδηλάτης,εγώ θα σου πω ένα ευχαριστώ,τίποτα άλλο.

Σημ. Eaglos,εάν ποτέ έχω νέα κόλπα(πλαίσια κλπ)θα στο πω,αν.

Σημ.2Ξέρω,ο καθένας με τον πόνο του,να και ο Vale σαν πορδή.Πάρε και ένα
δωράκι από τον Vale. A!Και που είσαι!μακριά από κάθε κακό,όπου έχει μύγες επάνω,φύγε μακριά.
46

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet][quote=milvas][quote=plannet wrote:
milvas wrote:

ανάρτηση όχι δεν θα πάρει έχεις δίκιο
http://www.idealbikes.net/?section=2300&language=el_GR&itemid1494=2349
http://ballistic.gr/bike.php?id=55
να δείξω και άλλα ποδήλατα???
με ανάρτηση μπροστά ???

Ναι αυτα τα εβαλε η εταιρια..ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
δεν τα βαζεις εσυ κ το ονομαζεις τρεκιν..
κ ωραια ειναι μετριοτητα οπως λες
ποιος ειναι τελειος επαγγελματιας ποδηλατης? αυτος που θα παρει το εξειδικευμενο..
κ το φιτνες τοτε μετρια κουρσα θεωρειται
δεν εχεις καταλαβει μαλλον που απευθυνεται το τρεκιν..κ οχι τι κανει η δεν κανει καλυτερα απο ενα σιτι με ξερο πηρουνι
αν καταλαβεις αυτο τοτε μπορει να ηρεμησεις
τους λογους τους εχουμε γραψει πολλακις..
κ ενα καρτ δεν εχει αναρτηση κ στην πιστα ειναι γρηγοροτερο απο ενα συμβατικο σπορ με αναρτηση που στριβει μεν αλλα οχι για απολυτους χρονους
μονο που η πλειοψηφια θελει κ την ελαχιστη ανεση που προσφερει κ ας χανει λιγο απο ενεργεια στον δρομο
επαναλαμβανω..πεζοδρομια κλπ.κλπ..οσοι ζουνε ελλαδα ξερουν..οσοι ζουνε..
ΣΑΝ ΝΑ ΛΕς κοπανηθητε..αρκει να φτασετε γρηγοροτερα
κ ενα τελευταιο επειδη οδηγαω μηχανη χρονια, ενας αρχαριος σε ενα δυσκολο φρεναρισμα, η αναρτηση θα τον συγχωρεσει ενα λαθος πατημα, ενω το πηρουνι οχι..κ η αργη γεωμετρια να ξερεις συγχωρει λαθη πολλα..κοιτα λοιπον που απευθυνεται κ μην κρινεις μονομερως , αλλα καθολικα..
αντε καλο παραδεισο

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

....................ο Plannet είναι αήττητος.

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

plannet wrote:
τα περρισότερα από αυτά μπορώ να στα αποδείξω

...τα για να δεχτώ πως τα τρέκιν δεν είναι καλά ποδήλατα, ότι έχουν χάλια γεωμετρία, κακής ποιότητας ελαστικό σκελετό, πιρούνι χάλια κτλ κτλ.

Για να μου αποδείξεις ότι όλα αυτά δεν τα βγάζεις από το μυαλό σου.

Η λύση που προτείνεις, δηλαδή city με χοντρά λάστιχα είναι εντελώς άκυρη, θα αλλάξω λάστιχα για να πάω βόλτα στην εξοχή? και όταν γυρίσω στην πόλη θα βάλω ασφάλτινο πάλι?Αυτή τη διαδικασία θα κάνω?

Δεν υπάρχει λόγος, αγοράζω εξ'αρχής ένα τρέκιν που είναι γρήγορο στην άσφαλτο και απορροφάει κακοτεχνίες του δρόμου και πάει άνετα σε χωματόδρομο.
Δοκιμασμένο χρόνια τώρα με πάρα πολλά χιλιόμετρα επάνω του, όχι μόνο από εμένα, στο είπανε και άλλοι εδώ μέσα.

Mtb με λείο λάστιχο χάνει τον mountain χαρακτήρα του, γίνεται on off και είναι πιο αργό στο δρόμο από ένα τρεκιν, με λίγα λόγια ένα 26" τρέκιν.Ημίμετρο είναι και αυτό και είναι μέτριο σε όλα.

Πάρε τώρα και ένα τέστ για να έχεις να διαβάζεις.

http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?22579-Gary-Fisher-Collectio...

Vale
Απών/απούσα

tkant wrote:
Γατάκια....................ο Plannet είναι αήττητος.

...Υπάρχουν γατάκια που κερνάνε τσάι και με ποδήλατο...

Σημ. Αφήστε με ν'αγιάσω ρε σεις.Εγώ ένας φούσκας είμαι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:

Ναι αυτα τα εβαλε η εταιρια..ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΕΤΗ
δεν τα βαζεις εσυ κ το ονομαζεις τρεκιν..
κ ωραια ειναι μετριοτητα οπως λες
ποιος ειναι τελειος επαγγελματιας ποδηλατης? αυτος που θα παρει το εξειδικευμενο..
κ το φιτνες τοτε μετρια κουρσα θεωρειται
δεν εχεις καταλαβει μαλλον που απευθυνεται το τρεκιν..κ οχι τι κανει η δεν κανει καλυτερα απο ενα σιτι με ξερο πηρουνι
αν καταλαβεις αυτο τοτε μπορει να ηρεμησεις
τους λογους τους εχουμε γραψει πολλακις..
κ ενα καρτ δεν εχει αναρτηση κ στην πιστα ειναι γρηγοροτερο απο ενα συμβατικο σπορ με αναρτηση που στριβει μεν αλλα οχι για απολυτους χρονους
μονο που η πλειοψηφια θελει κ την ελαχιστη ανεση που προσφερει κ ας χανει λιγο απο ενεργεια στον δρομο
επαναλαμβανω..πεζοδρομια κλπ.κλπ..οσοι ζουνε ελλαδα ξερουν..οσοι ζουνε..
ΣΑΝ ΝΑ ΛΕς κοπανηθητε..αρκει να φτασετε γρηγοροτερα
κ ενα τελευταιο επειδη οδηγαω μηχανη χρονια, ενας αρχαριος σε ενα δυσκολο φρεναρισμα, η αναρτηση θα τον συγχωρεσει ενα λαθος πατημα, ενω το πηρουνι οχι..κ η αργη γεωμετρια να ξερεις συγχωρει λαθη πολλα..κοιτα λοιπον που απευθυνεται κ μην κρινεις μονομερως , αλλα καθολικα..
αντε καλο παραδεισο

όταν λες μελέτη ???
πια μελέτη???
Homework Που λέμε

όλα τα πλαίσια παίρνουν αναρτήσεις
το αν θα βάλει η εταιρία ανάρτηση ή όχι δεν έχει σχέση με το τι χρειάζεσαι αλλά με το κόστος
π.χ.
http://www.scott-sports.com/us/en/products/221840006/bike-sportster-60-m...
χωρίς ανάρτηση
http://www.scott-sports.com/us/en/products/221838006/bike-sportster-50-m...
ουπς με ανάρτηση

πέραν τούτου
αυτό που προσπαθώ να σου πω
και δεν θέλεις να το καταλάβεις και απορώ γιατί
είναι ότι ξέρω τι προσφέρει ένα trekking
απλά δεν υπήρχε λόγος δημιουργίας
ένα trekking είναι ένα city με ahead λαιμό ανάρτηση και χοντρά λάστιχα
ουσιαστικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει η λογική του trekking

και δεν είμαι κατά της ανάρτησης
απλά καλό είναι να είναι καλής ποιότητας και να χρειάζεται κιόλας

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:

Η λύση που προτείνεις, δηλαδή city με χοντρά λάστιχα είναι εντελώς άκυρη, θα αλλάξω λάστιχα για να πάω βόλτα στην εξοχή? και όταν γυρίσω στην πόλη θα βάλω ασφάλτινο πάλι?Αυτή τη διαδικασία θα κάνω?


και μόνο εδώ δίχνεις την ασχετοσύνη σου
δλδ δεν μπορείς να βάλεις ένα trekking λάστιχο???
ε καλό μου πονυ

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tkant wrote:
....................ο Plannet είναι αήττητος.

όπως έχω πει ξανά
ξέρω τα βασικά
:D

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet wrote:

αυτό που προσπαθώ να σου πω
και δεν θέλεις να το καταλάβεις και απορώ γιατί
είναι ότι ξέρω τι προσφέρει ένα trekking
απλά δεν υπήρχε λόγος δημιουργίας
ένα trekking είναι ένα city με ahead λαιμό ανάρτηση και χοντρά λάστιχα
ουσιαστικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει η λογική του trekking

και δεν είμαι κατά της ανάρτησης
απλά καλό είναι να είναι καλής ποιότητας και να χρειάζεται κιόλας

(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Οκ αυτο που σου λεω κ γω ειναι, οτι... αυτο που δεν θελει..βαριεται..δεν γνωριζει...δεν εχει λεφτα για μετατροπες να κανει.. ο μεσος ποδηλατης,

τσουπ.. στο κανει η εταιρια κ ξεμπερδεψες..

Κ σου μενει κ η εγγυηση

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

milvas wrote:
(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Ειλικρινα δεν κρατηθηκα. Σοβαρα πιστευεις οτι χρειαζεται αναρτηση για να ανεβαινεις ή να κατεβαινεις πεζοδρομια???

Οποιοσδηποτε εχει οδηγησει με και χωρις αναρτηση καταλαβαινει το ποσο περιτη ειναι η αναρτηση γι'αυτο που αναφερεις.Δεν εχω διαθεση αντιπαραθεσης αλλα το να λεμε οτι θελουμε αναρτηση για να κατεβουμε πεζοδρομιο ξεφευγει της λογικης.

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

kktsol wrote:
milvas wrote:
(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Ειλικρινα δεν κρατηθηκα. Σοβαρα πιστευεις οτι χρειαζεται αναρτηση για να ανεβαινεις ή να κατεβαινεις πεζοδρομια???

Οποιοσδηποτε εχει οδηγησει με και χωρις αναρτηση καταλαβαινει το ποσο περιτη ειναι η αναρτηση γι'αυτο που αναφερεις.Δεν εχω διαθεση αντιπαραθεσης αλλα το να λεμε οτι θελουμε αναρτηση για να κατεβουμε πεζοδρομιο ξεφευγει της λογικης.


Γιατι πιστευεις οτι ολοι εχουν τις ιδιες ικανοτητες με εσενα?
μια γυναικα ας πουμε..ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕς ΦΟΡΕς να κατεβαινουν απο το ποδηλατο οταν βλεπουν εμποδιο
κ γιατι να τρωει το πλαισιο κραδασμο? κ η ζαντα..
οχι βεβαια δεν ειναι απαραιτητη για να ανεβεις, αλλα βολευει
μπορω να τρεξω κ με συμβατικο παπουτσι αλλα οταν βαλω αεροσολα ειμαι ανετος
δεν σου δινει η αναρτηση την ικανοτητα αλλα την διευκολυνση

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

milvas wrote:
plannet wrote:

αυτό που προσπαθώ να σου πω
και δεν θέλεις να το καταλάβεις και απορώ γιατί
είναι ότι ξέρω τι προσφέρει ένα trekking
απλά δεν υπήρχε λόγος δημιουργίας
ένα trekking είναι ένα city με ahead λαιμό ανάρτηση και χοντρά λάστιχα
ουσιαστικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει η λογική του trekking

και δεν είμαι κατά της ανάρτησης
απλά καλό είναι να είναι καλής ποιότητας και να χρειάζεται κιόλας

(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Οκ αυτο που σου λεω κ γω ειναι, οτι... αυτο που δεν θελει..βαριεται..δεν γνωριζει...δεν εχει λεφτα για μετατροπες να κανει.. ο μεσος ποδηλατης,

τσουπ.. στο κανει η εταιρια κ ξεμπερδεψες..

Κ σου μενει κ η εγγυηση


δλδ βγήκαν για χαζούς και τεμπέληδες
οκ δεκτό

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:

Mtb με λείο λάστιχο χάνει τον mountain χαρακτήρα του, γίνεται on off και είναι πιο αργό στο δρόμο από ένα τρεκιν, με λίγα λόγια ένα 26" τρέκιν.Ημίμετρο είναι και αυτό και είναι μέτριο σε όλα.

άρα και πάλι έρχεσαι στα λόγια μου
μετριότητες υπήρχαν και πριν
:D
(αν και δεν είναι ακριβός μέτριο αλλά δεν περιμένω τπτ περισσότερο από εσένα)

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

plannet][quote=milvas wrote:

δλδ βγήκαν για χαζούς και τεμπέληδες
οκ δεκτό

Δεν ενοουσα αυτο αλλα τελοσπαντων

Οπου θελεις κατατασσεις τον εαυτο σου..

Γιατι να καταταξω εγω τους υπολοιπους?

077
Απών/απούσα

kktsol wrote:
milvas wrote:
(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Ειλικρινα δεν κρατηθηκα. Σοβαρα πιστευεις οτι χρειαζεται αναρτηση για να ανεβαινεις ή να κατεβαινεις πεζοδρομια???

Οποιοσδηποτε εχει οδηγησει με και χωρις αναρτηση καταλαβαινει το ποσο περιτη ειναι η αναρτηση γι'αυτο που αναφερεις.Δεν εχω διαθεση αντιπαραθεσης αλλα το να λεμε οτι θελουμε αναρτηση για να κατεβουμε πεζοδρομιο ξεφευγει της λογικης.

Η ανάρτηση για μένα ΔΕΝ είναι περιττή. Χωρίς αυτή δεν ξανακαβαλάω ποδήλατο.
Εσπαζα τους καρπούς μου παλαιότερα με απλά πηρούνια ακούγοντας τον καθένα να μου λέει ότι δεν χρειάζεται και τα ρέστα. Είναι μεγάλη πολυτέλεια, φοβερή άνεση και την λατρεύω. Ειδικά με τους δρομους που έχουμε την έχω μονίμως ξεκλείδωτη.

*αναφέρομαι σε ανάρτηση mtb (trek) που φοράει 1.5αρια ασφάλτινα και γράφει σε κάθε βόλτα του 60 χλμ επαρχιακού δικτύου με ανηφόρες-κατηφόρες και κακοφτιαγμένους ασφαλτόδρομους.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

milvas wrote:
kktsol wrote:
milvas wrote:
(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Ειλικρινα δεν κρατηθηκα. Σοβαρα πιστευεις οτι χρειαζεται αναρτηση για να ανεβαινεις ή να κατεβαινεις πεζοδρομια???

Οποιοσδηποτε εχει οδηγησει με και χωρις αναρτηση καταλαβαινει το ποσο περιτη ειναι η αναρτηση γι'αυτο που αναφερεις.Δεν εχω διαθεση αντιπαραθεσης αλλα το να λεμε οτι θελουμε αναρτηση για να κατεβουμε πεζοδρομιο ξεφευγει της λογικης.


Γιατι πιστευεις οτι ολοι εχουν τις ιδιες ικανοτητες με εσενα?
μια γυναικα ας πουμε..ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΕς ΦΟΡΕς να κατεβαινουν απο το ποδηλατο οταν βλεπουν εμποδιο
κ γιατι να τρωει το πλαισιο κραδασμο? κ η ζαντα..
οχι βεβαια δεν ειναι απαραιτητη για να ανεβεις, αλλα βολευει
μπορω να τρεξω κ με συμβατικο παπουτσι αλλα οταν βαλω αεροσολα ειμαι ανετος
δεν σου δινει η αναρτηση την ικανοτητα αλλα την διευκολυνση

Δεν εχει να κανει με τις δικες μου δυνατοτητες. Απλως ειναι λαθος αυτο που λες. Με την δικη σου λογικη θα επρεπε να υπαρχει και αναρτηση πισω για να ανεβαινεις πιο ανετα και να μην ταλαιπωρεις το πλαισιο. Αντιθετα η ζαντα με τον τροπο που περιγραφεις οτι ανεβαινεις το πεζοδρομιο (οχι εσυ προσωπικα ο καθε χρηστης εννοω) ταλαιπωρεις τις ζαντες πολυ παραπανω. Μπορεις να εχεις πολυ καλυτερο αποτελεσμα με λιγο πιο "χοντρο" λαστιχο (και ειναι και πιο κοντα στο παραδειγμα με τα παπουτσια που εθεσες). Αντιθετα με αυτο που αναφερεις η μπροστα αναρτηση κανει πιο δυσκολο το ανεβασμα του πεζοδρομιου. Η νορμαλ τεχνικη ειναι οταν πλησιαζεις το πεζοδρομιο να τραβηξεις λιγο το τιμονι και να ανεβεις (δεν εχει να κανει με ικανοτητες αυτο, και μην μου απαντησεις οτι καποιος δεν ξερει ουτε αυτο). Αν εχεις αναρτηση μπροστα αυτη η κινηση γινεται πιο δυσκολη (και αυτος που δεν την ξερει θα δυσκολευτει πιο πολυ να την μαθει) και λογω βαρους και λογω βυθισης της αναρτησης.

Anyway επειδη δεν θελω να σπαμαρω και αλλο το θεμα αν θες το συζηταμε προσωπικα το θεμα σε πμ(μου αρεσουν τετοιες συζητησεις, κερνας καφε και το αναλυουμε).

Βεβαια καταλαβαινω το να θες αναρτηση μπροστα αλλα ο λογος που αναφερεις ειναι λαθος. Δεν διαφωνω με το ποδηλατο με τον λογο που ανεφερες για την αναρτηση διαφωνω (αλλα και παλι ειναι η γνωμη μου μονο και τιποτα παραπανω)

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

077 wrote:
kktsol wrote:
milvas wrote:
(ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ)

Ειλικρινα δεν κρατηθηκα. Σοβαρα πιστευεις οτι χρειαζεται αναρτηση για να ανεβαινεις ή να κατεβαινεις πεζοδρομια???

Οποιοσδηποτε εχει οδηγησει με και χωρις αναρτηση καταλαβαινει το ποσο περιτη ειναι η αναρτηση γι'αυτο που αναφερεις.Δεν εχω διαθεση αντιπαραθεσης αλλα το να λεμε οτι θελουμε αναρτηση για να κατεβουμε πεζοδρομιο ξεφευγει της λογικης.

Η ανάρτηση για μένα ΔΕΝ είναι περιττή. Χωρίς αυτή δεν ξανακαβαλάω ποδήλατο.
Εσπαζα τους καρπούς μου παλαιότερα με απλά πηρούνια ακούγοντας τον καθένα να μου λέει ότι δεν χρειάζεται και τα ρέστα. Είναι μεγάλη πολυτέλεια, φοβερή άνεση και την λατρεύω. Ειδικά με τους δρομους που έχουμε την έχω μονίμως ξεκλείδωτη.

*αναφέρομαι σε ανάρτηση mtb (trek) που φοράει 1.5αρια ασφάλτινα και γράφει σε κάθε βόλτα του 60 χλμ επαρχιακού δικτύου με ανηφόρες-κατηφόρες και κακοφτιαγμένους ασφαλτόδρομους.

Δεν θες αναρτηση για να ανεβοκατεβαινεις πεζοδρομια. Εκει ειναι η διαφωνια.
Τελειως αλλο το θελω αναρτηση γιατι οι δρομοι ειναι σαν βομβαρδισμενο τοπιο. Απο την αλλη παιζει και τεραστιο ρολο το τι φοραει ο καθενας. Πχ εσυ εχεις ΜΤΒ με 1.5 λαστιχο (να υποθεσω και υψηλης πιεσης). Πιστευεις οτι θα ηταν το ιδιο σκληρο αν ειχες 2,10 λαστιχο. Θα σου ηταν τοσο απαραιτητη τοτε??

milvas
Εικόνα milvas
Απών/απούσα

kktsol][quote=milvas wrote:

Βεβαια καταλαβαινω το να θες αναρτηση μπροστα αλλα ο λογος που αναφερεις ειναι λαθος. Δεν διαφωνω με το ποδηλατο με τον λογο που ανεφερες για την αναρτηση διαφωνω (αλλα και παλι ειναι η γνωμη μου μονο και τιποτα παραπανω)

Ενα παραδειγμα ανεφερα, τα υπολοιπα οφελη τα εγραψα πιο πανω, κ πιστεψε με, ειναι πολλοι που δεν εχουν την τεχνικη να κανουν το τραβηγμα που απλα με αναρτηση δεν χρειαζεται αναγκαστικα..
το γιατι αλλοι επιλεγουν αναρτηση στο απανταει ενα παιδι απο πανω
κ πιστεψε με ειναι πολλοι..που δεν θελουν το κοπανημα..
δεν τους βελτιωνει τις ικανοτητες μια αναρτηση ,αλλα για αλλο λογο τη διαλεξαν

Υγ. φιτνεςς καβαλαω..

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

..με ικανοποιεί που υπάρχουν πολλές λογικές γνώμες και κάποιος καινούριος στο χώρο δεν θα παρασυρθεί ή αποπροσανατολιστεί από το άσχετο ντουβάρι.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:

Mtb με λείο λάστιχο χάνει τον mountain χαρακτήρα του, γίνεται on off και είναι πιο αργό στο δρόμο από ένα τρεκιν, με λίγα λόγια ένα 26" τρέκιν.Ημίμετρο είναι και αυτό και είναι μέτριο σε όλα.

άρα και πάλι έρχεσαι στα λόγια μου
μετριότητες υπήρχαν και πριν
:D
(αν και δεν είναι ακριβός μέτριο αλλά δεν περιμένω τπτ περισσότερο από εσένα)

απλά το ξαναγράφω μιας και μιλάμε για λογικές γνώμες

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

plannet wrote:
άρα και πάλι έρχεσαι στα λόγια μου
μετριότητες υπήρχαν και πριν

...τρόπο έρχομαι στα λόγια σου?

Πρίν αγοράσω τρέκιν ήξερα πως είναι μέτριο για δρόμο(αλλά πιο γρήγορο από mountain) και μέτριο για χώμα (αλλά πηγαίνει εκεί που σταματάει η κούρσα, το city, το fitness).

Το πήρα ακριβώς γι'αυτό το λόγο και επειδή θα αρχίσεις να λες πάλι τα ίδια.

ΟΧΙ , δεν ήθελα να πάρω ένα city ή fitness και να τους κάνω μετατροπή επειδή έχουν διαφορετική γεωμετρία, το fitness έχει πιρούνι και είναι αυτονόητο γιατί δεν πηγαίνει χώμα και τα city έχουν πιό όρθια θέση οδήγησης, κάτι το οποίο δεν βολεύει.

Αλλά για ποιό λόγο να πάρω ένα ποδήλατο και να του κάνω μετατροπές όταν υπάρχει έτοιμη πρόταση, μελετημένη και δοκιμασμένη, με αντοχή, που βγάζει χιλιόμετρα, φορτωμένο ή όχι, κάνει για κάθε μέρα, για την πόλη, την εξοχή, την παραλία, για καφέ (άμα θέλεις ψήνει κιόλας), για εκδρομές, για χαλαρές βόλτες, είναι καλό για αρχάριους αλλά και για πιο γυμνασμένους που θέλουν δεύτερο ποδήλατο, και για πολλά άλλα.

Και όλα αυτά σε λογική τιμή.

Το τέστ που έκανε το cyclist το διάβασες?

Να υποθέσω, δεν ασχολήθηκες επειδή βαριόσουν ή ασχολήθηκες αλλά δεν μπορείς να πείς κάτι αντίθετο για να αναιρέσεις κάτι που γράφεται εκεί επειδή ξέρεις πως όλη μέρα τα παιδιά αυτά ασχολούνται με ποδήλατα, όχι μέσω της οθόνης του υπολογιστή όπως κάνεις εσύ αλλά πραγματικά, τα κάνουν βόλτες και τα τεστάρουν.

Περιμένω να μου αποδείξεις όλα αυτά που γράφεις για ελαστικούς σκελετούς, χάλια αναρτήσεις, λάθος στάση οδήγησης, άχρηστους 48άρηδες κτλ κτλ.

Το μόνο που θα κάνεις είναι να γράψεις εξυπνάδες και υποθετικές βλακείες όπως κάνεις πάντα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

horsey wrote:
plannet wrote:
άρα και πάλι έρχεσαι στα λόγια μου
μετριότητες υπήρχαν και πριν

...τρόπο έρχομαι στα λόγια σου?

Πρίν αγοράσω τρέκιν ήξερα πως είναι μέτριο για δρόμο(αλλά πιο γρήγορο από mountain) και μέτριο για χώμα (αλλά πηγαίνει εκεί που σταματάει η κούρσα, το city, το fitness).

Το πήρα ακριβώς γι'αυτό το λόγο και επειδή θα αρχίσεις να λες πάλι τα ίδια.

ΟΧΙ , δεν ήθελα να πάρω ένα city ή fitness και να τους κάνω μετατροπή επειδή έχουν διαφορετική γεωμετρία, το fitness έχει πιρούνι και είναι αυτονόητο γιατί δεν πηγαίνει χώμα και τα city έχουν πιό όρθια θέση οδήγησης, κάτι το οποίο δεν βολεύει.

Αλλά για ποιό λόγο να πάρω ένα ποδήλατο και να του κάνω μετατροπές όταν υπάρχει έτοιμη πρόταση, μελετημένη και δοκιμασμένη, με αντοχή, που βγάζει χιλιόμετρα, φορτωμένο ή όχι, κάνει για κάθε μέρα, για την πόλη, την εξοχή, την παραλία, για καφέ (άμα θέλεις ψήνει κιόλας), για εκδρομές, για χαλαρές βόλτες, είναι καλό για αρχάριους αλλά και για πιο γυμνασμένους που θέλουν δεύτερο ποδήλατο, και για πολλά άλλα.

Και όλα αυτά σε λογική τιμή.

Το τέστ που έκανε το cyclist το διάβασες?

Να υποθέσω, δεν ασχολήθηκες επειδή βαριόσουν ή ασχολήθηκες αλλά δεν μπορείς να πείς κάτι αντίθετο για να αναιρέσεις κάτι που γράφεται εκεί επειδή ξέρεις πως όλη μέρα τα παιδιά αυτά ασχολούνται με ποδήλατα, όχι μέσω της οθόνης του υπολογιστή όπως κάνεις εσύ αλλά πραγματικά, τα κάνουν βόλτες και τα τεστάρουν.

Περιμένω να μου αποδείξεις όλα αυτά που γράφεις για ελαστικούς σκελετούς, χάλια αναρτήσεις, λάθος στάση οδήγησης, άχρηστους 48άρηδες κτλ κτλ.

Το μόνο που θα κάνεις είναι να γράψεις εξυπνάδες και υποθετικές βλακείες όπως κάνεις πάντα.


δικαιολογείς μια ολόκληρη κατηγορία γιατί εσύ δεν ήξερες ότι μπορείς να βάλεις πιο τρακτεροτά λάστιχα σε ένα city
και ποιος σου είπε ότι έχουν διαφορετική γεωμετρία ??
βασικά επειδή θα μου δείξεις διαφορετικές γεωμετρίες
ψάξτω λίγο παραπάνω και θα δεις πως διαφορές που θα αναφέρεις θα υπάρχουν και από trekking σε trekking

γενικότερα σε όλες τις προτάσεις σου δίχνεις ότι είσαι παντελός εκτώς πραγματικότητας
δλδ η ανάρτηση ορίζει την κατηγορία του ποδηλάτου /???
δλδ η κούρσες της cannondale με μπροστά ανάρτηση δεν ήταν κούρσες???
έλεος ρε φίλε
που θέλεις και να μου την πεις
και συνεχίζω
δλδ εσύ δεν κάνεις μετατροπές
να φανταστώ πως στο trekking σου
δεν έβαλες ούτε φώτα
ούτε αλλάζεις λάστιχα
ούτε θα αλλάξεις ποτέ τροχούς
ούτε θα βάλεις φτέρα πάνω ούτε σχάρα
ε???
φαντάζομε όταν θα έρθει η ώρα να βάλεις φώτα θα αγοράσεις ένα ποδήλατο που έρχετε με φώτα πάνω

βέβεια θα πρέπει να σε δικαιολογίσω
εσύ θέλεις ηλίθιους ποδηλάτες που οι εταιρίες να τους λένε τι πρέπει να αγοράσουν
εγώ θέλω έξυπνους ποδηλάτες που να αγοράζουν αυτό που έχουν πραγματικά ανάγκη

το test του cyclist το διάβασα από την πρώτη μέρα
αερολογίες του κερατά
τι περιμένες να σου πούνε???
ότι το ποδήλατο είναι μία μετριότητα
ας μην μπλέξουμε το cyclist στην συζήτηση

αυτά που θέλεις να αποδείξω τα γράφω στην αρχή

AlabaiThess
Απών/απούσα

Oti to trekking den einai apla ena trik alla volevei poli kosmo den exeis to mialo na to katalaveis.
To oti anikses to thema stis aggelies podilatou mporeis na to katalaveis???
Poulas h psaxneis kati?? Gia pio logo vriskete to thema sou stis aggelies??
Exeis esto to mialo na katalaveis oti to thema sou den einai aggelia kai na to sviseis kai apla na to anikseis san dimosiefsi???

contact