Παιδιά χρειαζομαι τη βοηθεια σας επειγοντως. Εχω ενα μικρο προβλημα. Εχω λύσει όλα τα εξαρτηματα, γιατι θελω να το βαψω, αλλα τωρα εχω κολλησει στο δισκοβραχιονα και το μπρατσο. Εχω βγαλει τα παξιμαδια και τωρα χρειαζομαι εναν εξωλκεα για να τα βγαλω. Βεβαια δεν εχω εξωλκεα, αν και δεν ειναι εκει το προβλημα, εχω παραγειλει εναν απο το ιντερετ που θα ερθει σε καμια εβδομαδα.
Το προβλημα ειναι οτι οι βολτες και του μπρατσου και του δισκοβραχιονα ειναι χαλασμενες, με αποτελεσμα να μην μπορει να εφαρμοσει ο εξωλκεας. Και αυτο ειναι πολυ περιεργο, αφου δεν τα ειχα πειραξει ποτε στο παρελθον.
Επισης δεν μπορω να παω σε ποδηλαταδικο με το σκελετο στο χερι, καθως εγω μενω μαραθωνα και το κοντινοτερο ποδηλαταδικο ειναι στην Ν.Μακρη.
Υπάρχει καποια λυση να βγαλω τους βραχιονες χωρις εξωλκεα και χωρις μεγαλο κοστος;
Παρακαλω χρειαζομαι τη βοηθεια σας συντομα.
..................ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΧΑΛΑΣΕΙΣ, ΤΟΝ ΣΚΕΛΕΤΟ, ΤΟΝ ΔΙΣΚΟΒΡΑΧΙΟΝΑ, ΧΡΗΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ......, ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΕΙΡΕΣ, Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.
Η ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΗ ΚΑΙ ΦΤΗΝΗ ΛΥΣΗ ΝΑ ΑΓΚΑΡΕΨΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΕ ΠΑΕΙ ΜΕ ΑΜΑΞΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ "ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ" ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΘΙΩΝ ΚΑΙ OΠΙΣΘΙΩΝ LED.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δυστυχως δεν εχω καποιον που να μπορει να με παει με το αυτοκινητο. Δεν υπαρχει καποιος αλλος τροπος; π.χ. με σφυρι; Να χαλασω τον σκελετο δεν με αποσχολει, με λιγο σιδηροστοκο ολα φτιαχνουν, και το μπρατσο σκοπευω να το αντικαταστησω, μονο το κεντρο και η αναπτυξη με ανησυχουν. Παντως δεν υπαρχει καποιος αλλος τροπος (ανεξαρτητως ριψοκινδυνοτητας);
Έχω δει μάστορα να το κάνει με 2 λωστούς αντιδιαμετρικά, ανάμεσα στο μπράτσο και το bb, επίσης ακούγεται πως αν βγάλεις τις βίδες και οδηγήσεις το ποδήλατο 2-3 χλμ. χαλαρώνουν και βγαίνουν. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά ο ίδιος, οπότε προσοχή.
Δυστυχως εχω λυσει τροχους, σασμαν, τα παντα. Το μονο πραγμα που βρισκεται πανω στο σκελετο ειναι οι βραχιονες, οποτε ο δευτερος τροπος δεν μπορει να πραγματοποιηθει. Οσο για τον πρωτο ακουγεται ενδιαφερον... Μπορεις να εξηγησεις περαιτερω; γιατι αυτα τα αντιδιαμετρικα και τα bb δεν τα πολυκαταλαβα ;)
Απο 'τι λες, δεν έχεις πάρει τον εξολκέα ακόμα.
Πως βλέπεις ότι έχουν χαλάσει οι βόλτες;
Δοκίμασες να βιδώσεις κάτι ή φαίνεται με το μάτι;
Δεν βάζεις και καμιά φωτό;
Με το ματι βλεπω οτι το σπειρωμα στο μπρατσο ειναι σχεδον ανυπραρκτο, ενω αυτο του δισκοβραχιονα ειναι σε καποια σημεια στραπατσαρισμενο. Και να σου ανεβασω φοτο δε θα δεις τιποτα γιατι δεν εχω καλη φωτογραφικη.
Δοκίμασε τότε τη συμβουλή του steliosp.
Πάρτο μια βόλτα χωρίς τη βίδα στο μπράτσο. Από όσο έχω ακούσει και εγώ - δεν το έχω δοκιμάσει - παίζει αυτό. Μόνο που θα πρέπει να προσέχεις γιατί τη στιγμή που θα φύγει το μπράτσο, φαντάζομαι ότι θα είναι εύκολο να χάσεις την ισορροπία σου, οπότε μακριά από αυτοκίνητα...
Εδώ βιντεο στο 6:40 και μετά.
Το ποδηλατο ειναι λημενο, ολα τα εξαρτηματα τα εχω βγαλει, οποτε ειναι μανικι να το συναρμολογο κα να το ξαναλυνω. Στελιο για πες μου λιγο: εκεινος ο ποδξλατας πως ακριβως τους εβγαλε τους βραχιονες με τους λοστους;
thanx, θα το δοκιμασω και θα σας πω αποτελεσματα
πο δεν παιζει δεν κουναει χιλιοστο
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ, εβγαλα το μπρατσο. τα καταφερα χωρις εξωλκεα (εβαλα κλειδι γερμανικο αναμεσα στο μπρατσο και τον σκελετο, σωληνα πανω στο κλειδι, και πιεζα)
Τωρα το μοονο που μενει ειναι η αναπτυξη, που ειναι πιο ευθραστη, πιο ακριβη και πιο σπαστικη γιατι εμποδιζει την μπογια να φτασει στο σκελετο και δεν εχει αρκετο χωρο για να χωρεσει το κλειδι.
Για να δουμε
και γω αυτο εκανα για να ξεκολλήσω εναν δισκοβραχίωνα σκουριασμένο αλλά το μόνο που κατάφερα είναι να σπάσω το κλειδί... μήπως θέλει κάποιο περίεργο εργαλείο;; να ξαναρίξω WD-40 μπας και δω φως;
το σπειρωμα απο το μπρατσο του δισκοβραχιονα του μπρατσου εχει φθαρει..η μονη ευκολη λυση ειναι το κολλημα του πεταλιου?
...αυτινου που σου συστησε να κολησεις το πεταλι στο δισκοβραχιονα.
Αν καταλαβα καλα, εχει καταστραφει το σπειρωμα του μπρατσου του δισκοβραχιονα οπου βιδωνει το πεταλι.
Αν ο δισκοβραχιονας ειναι αλουμινενιος, απλα δεν κολλαει το πεταλι, γιατι ο αξονας του πεταλιου ειναι ατσαλινος. Και ως γνωστον, ατσαλι και αλουμινιο δεν κολλανε.
Αν παλι ο δισκοβραχιονας ειναι ατσαλινος, το πιθανοτερο ειναι να καταστραφει το πεταλι μετα το κολλημα, λογω των θερμοκρασιων που αναπτυσσονται κατα την κολληση.
Το σπειρωμα αυτο επισκευαζεται, με την προσθηκη ειδικου Helicoil.
Αυτο μπορουν να το κανουν τα μεγαλα και καλα εξοπλισμενα ποδηλαταδικα, αλλα και τα μηχανουργεια.
Την τελευταια φορα που χρειαστηκε να κανω αυτου του ειδους την επισκευη, κοστισε περιπου 15 ευρω αν θυμαμαι καλα.
δν ειναι πολλα ομως τα 15 γιουρια?μηπως καλυτερα να αλλαξω ολοκληρο δισκοβραχιονα..εστω κ μεταχειρισμενο.?
Πολυ σωστά θυμάσαι Columbus!!!!!
@kostas1983:
Φίλε μου δεν έχεις δώσει αρκετές πληροφορίες για να σου απαντήσει κανείς αν αξίζει να διαλεξεις έναν δισκοβραχίωνα του "δεκαπεντάρικου" όπως λές σύν τοποθέτηση ή χωρίς κόστος εργασίας αν γνωρίζεις να τον τοποθετήσεις μόνος σου, είτε κάποιος γνωστός σου ο οποίος δεν θα σε χρεώσει, συνεπώς μόνο εσύ ο ίδιος κρίνεις αν επισκευάζεις ή αντικαθιστάς.
Ο Columbus παραπάνω πολύ σωστά σου ανέφερε την μόνη σωστή λύση επισκευής του σπειρώματος και τίποτα περισσότερο.
Καλές επισκευές!
ερωτηση εκανα φιλε yellow..
...καινουριο δισκοβραχιονα, η μεταχειρισμενο σε ιδια η καλυτερη κατασταση απο το δικο σου, και σε τιμη 15 ευρω η φθηνοτερο, τοτε αλλαξε τον.
Πληροφοριακα, αν γινει επισκευη, μονο το helicoil που τοποθετειται στο κατεστραμμενο σπειρωμα του δισκοβραχιονα, κοστιζει 5 ευρω. Τα υπολοιπα 10, ειναι η μηχανουργικη εργασια.
Επισης πληροφοριακα, αν γινει επισκευη με helicoil, το επισκευασμενο σπειρωμα ειναι πολυ ανθεκτικοτερο απο το αρχικο προϋπαρχον σε αλουμινενιο δισκοβραχιονα.