Λοιπον σχεδον 8 μηνες μετα την αποκτηση του trekking και εχω να πω τα συμπερασματα μου!
1)κανω σχεδον 210χλμ μηνιαιος σε αστικες μετακινησεις και με καλυπτει πληρως
2)ενδεχομενως να με καλυπτε και ενα city αλλα δεν μ αρεσουν ουτε εξωτερικα και φανταζομαι πως σε πατημενο χωμα που θα πρεπει λογο δουλειας να βαλω το ποδηλατο τωρα το καλοκαιρι θα με δυσολευε αρκετα!(15 διαδρομες για ενα προγραμμα ποδηλασιας σε παιδικη κατασκηνωση)
3)μεγαλες αποστασεις δεν κανω συχνα οσες εκανα ομως τις εβγαλα ανετα!
4)αν αλλαξω ποδηλατο θα ενδιαφερθω για φιτνες ισως και για κουρσα αλλα μονο αν μεγαλωσω τις αποστασεις μου και αν βρω δουλεια με αξιοπρεπη μισθο.
5)τελος για το μπασιμο μου στην ποδηλασια μετα απο χρονια νομιζω οτι εκανα καλη επιλογη γιατι ειναι:οικονομικο,ανετο στην οδηγηση,δεν σε μπλοκαρει στο που θα πας(μιλωντας για ενα φασμα αστικων μετακινησεων),αν δε δεις οτι θες καττι παραπανω μετα απο ενα διαστημα κοιτας κουρσακια η φιτνες!
γεια παιδια.ειμαι νεος ποδηλατης και νεος εδω.ειπα να μπω να διαβασω τις αποψεις ανθρωπων που γνωριζουν το αντικειμενο πολυ καλυτερα απο μενα πριν την αγορα νεου ποδηλατου.που κατεληξα?κατεληξα να γελαω με τισ διαφωνιες και τις αντιπαραθεσεις των "βουνισιων" και των "δρομισιων".μενω σε νησι κυριως ασφαλτος και αρκετο πλακοστρωτο δρομο.ανηφοριες αρκετες.με τα λιγα που καταλαβα μαλλον σε trekking πρεπει να καταληξω.σωστα?ευχαριστω εκ των προτερων.Α!ρε παιδια ειστε υποχρεομενοι ως γνωστες του αντικειμενου να βοηθατε νεους και οχι να βριζεστε.
@rest of the people
το έχω πει στην αρχή του θέματος το λέω και τώρα
δεν θα βγάλει κανείς κέρατα αν καβαλήσει trekking
π.χ. ακόμα και εγώ τις περισσότερες φορές είτε μου δώσεις trekking είτε Mtb είτε σκατά πατημένα ως ποδήλατο θα κάνω την δουλειά μου
τα περισσότερα που λέτε δεν ανερούν πως η κατηγορία του trekking δεν χρειάζετε να υπάρχει
βέβαια οι ποδηλατάδες δεν θα γίνουν κλέφτες οπότε καλά κάνετε και πάτε σε αγορά trekking
:D
Και θα πω αυτό που είπε ο φίλος ροκαρολλα
το trekking είναι το ποδήλατο που αγοράζεις πάρεις ποδήλατο
:D
.....και η κατηγορία fitness είναι marketing τρικ αφού υπάρχουν τα κουρσάκια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες που καλύπτει ένα fitness αλλά πολύ καλύτερα.
2- @rest of the people: το έχω πει στην αρχή του θέματος το λέω και τώρα
δεν θα βγάλει κανείς κέρατα αν καβαλήσει trekking
3- π.χ. ακόμα και εγώ τις περισσότερες φορές είτε μου δώσεις trekking είτε Mtb είτε σκατά πατημένα ως ποδήλατο θα κάνω την δουλειά μου
4- Και θα πω αυτό που είπε ο φίλος ροκαρολλα
το trekking είναι το ποδήλατο που αγοράζεις πάρεις ποδήλατο
:D
παρατηρώ μια (καλή κατ'εμέ ) στροφή τώρα τελευταία στα γραπτά σου, στο ύφος και στην αποτύπωση της σκέψης σου.
Μου αρέσεις. Ελπίζω ΄να είναι αποτέλεσμα ότι κάτι καό συμβαίνει στη ζωή σου - και πίστεψέ με χαίρομαι για αυτό.
Συμφωνώ με 1 - 3.
Ξαναγράψε αν θέλεις το 4, γιατί δεν έβγαλα νόημα. Τουλάχιστον να πω αν συμφωνώ ή διαφωνώ.
.....και η κατηγορία fitness είναι marketing τρικ αφού υπάρχουν τα κουρσάκια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες που καλύπτει ένα fitness αλλά πολύ καλύτερα.
... που και εκεί πλέον υπάρχουν αρκετές κατηγορίες και βγαίνουν και άλλες....
..
..
Παλιά ταιριάζαμε τον ποδηλάτη στο ποδήλατο....λέμε τώρα.... [...θα πάρω εκείνο το κοκκινούλι, και ας είναι 23 νούμερα μεγαλύτερο μου....],
..
..
πλέον ταιριάζουμε το ποδήλατο στον ποδηλάτη [... θέλω ένα αλουμινένιο ΜΤΒ, full suspension, με την γέφυρα "ΧΒΤ-2", με σούπερ Χ ανάρτηση πίσω και Νούπερ Ζ ανάρτηση μπροστά, Νούμερο 54, με αγωνιστική γεωμετρία και σε απόχρωση της ομάδας "κάγκουρες", με χαραγμένα τα αρχικά μου στο αριστερό πάνω ψαλίδι....]
Διαβάστε, ενημερωθείτε, ξεκαθαρίστε μέσα σας ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ και ΤΕΛΙΚΑ κάντε πετάλι με ότι σας αρέσει....
.....και η κατηγορία fitness είναι marketing τρικ αφού υπάρχουν τα κουρσάκια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες που καλύπτει ένα fitness αλλά πολύ καλύτερα.
τα fitness είναι κούρσες με ίσιο τιμόνι
δεν φτιαχτηκε σκελετός εξ αρχής απλά κάποιος πήρε μία κούρσα και τις έβαλε ίσιο τιμόνι
2- @rest of the people: το έχω πει στην αρχή του θέματος το λέω και τώρα
δεν θα βγάλει κανείς κέρατα αν καβαλήσει trekking
3- π.χ. ακόμα και εγώ τις περισσότερες φορές είτε μου δώσεις trekking είτε Mtb είτε σκατά πατημένα ως ποδήλατο θα κάνω την δουλειά μου
4- Και θα πω αυτό που είπε ο φίλος ροκαρολλα
το trekking είναι το ποδήλατο που αγοράζεις πάρεις ποδήλατο
:D
παρατηρώ μια (καλή κατ'εμέ ) στροφή τώρα τελευταία στα γραπτά σου, στο ύφος και στην αποτύπωση της σκέψης σου.
Μου αρέσεις. Ελπίζω ΄να είναι αποτέλεσμα ότι κάτι καό συμβαίνει στη ζωή σου - και πίστεψέ με χαίρομαι για αυτό.
Συμφωνώ με 1 - 3.
Ξαναγράψε αν θέλεις το 4, γιατί δεν έβγαλα νόημα. Τουλάχιστον να πω αν συμφωνώ ή διαφωνώ.
Καλές πεταλιές εκεί στο Βορρά.
απλά συνειδητοποίησα ότι στις πέτρες όσο και να τις μιλάς δεν τις βάζεις μυαλό :D
το 4 εσύ το είχε πει πιο πάνω
τα fitness είναι κούρσες με ίσιο τιμόνι
δεν φτιαχτηκε σκελετός εξ αρχής απλά κάποιος πήρε μία κούρσα και τις έβαλε ίσιο τιμόνι
.....και έτσι δημιούργησε μία νέα κατηγορία που τη βάφτισε fitness και πολλοί από εμάς πηγαίνουμε και αγοράζουμε fitness αντί να πάρουμε κατ' ευθείαν κούρσα.
Fitness θα πάρεις όταν θες ταχύτητα, αποδοτική στάση
σώματος και όχι 26'' τροχό. Με το fitness είσαι σίγου-
ρος ότι κάνει ένα πράγμα καλά. Αν ήθελες κούρσα και
πήγες σε fitness, τότε μάλλον δεν ήθελες κούρσα.
τα fitness είναι κούρσες με ίσιο τιμόνι
δεν φτιαχτηκε σκελετός εξ αρχής απλά κάποιος πήρε μία κούρσα και τις έβαλε ίσιο τιμόνι
.....και έτσι δημιούργησε μία νέα κατηγορία που τη βάφτισε fitness και πολλοί από εμάς πηγαίνουμε και αγοράζουμε fitness αντί να πάρουμε κατ' ευθείαν κούρσα.
άρα συμφωνούμε πως μπορούμε τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες με 1-2 αλλαγες να τις προσαρμόσουμε στις ανάγκες μας
δλδ
οι υπάρχουν κατηγορίες είναι
mtb city κούρσα
αλλάζοντας ένα τιμόνι λάστιχα κτλ κτλ
γιατί ας μην ξεχνάμε ότι όταν προτοκυκλοφόρησε το trekking ήταν και πιο ακριβό από ένα city
Ποιο είναι αυτό το πράγμα που κάνουν καλά τα fitness και δεν το κάνουν οι κούρσες?
Ρωτάω επειδή ταχύτητα και αποδοτική στάση σώματος βρίσκουμε και στις κούρσες.
@Plannet
Φίλε Plannet, κατά τη δική μου άποψη οι κατηγορίες είναι πολλές και ξεκινάνε από τα fs και καταλήγουν στις κούρσες με ενδιάμεσα τα mtb, τα trekking, τα fitness και ένα σωρό άλλα. Ο κάθε ένας επιλέγει ποδήλατο σύμφωνα με τις προσωπικές, οικονομικές, καλλιτεχνικές, ή άλλες διαστροφές που μπορεί να κρύβει το μυαλό του. Όλες οι επιλογές είναι σωστές μέχρι να αλλάξει γνώμη ο κάτοχος του ποδηλάτου και να περάσει σε μία άλλη κατηγορία.
Τέλος όση απόσταση χωρίζει ένα fitness από μία κούρσα, άλλη τόση (ίσως και περισσότερη) χωρίζει το trekking από το mtb.
Αν υποστηρίζεις ότι τα fitness διαφέρουν από την κούρσα μόνο στο τιμόνι ενώ τα treking από το mtb σε πολύ περισσότερα, τότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αν υπάρχει μία κατηγορία που είναι marketing τρικ αυτή είναι η κατηγορία των fitness κι όχι των trekking αφού αλλάζοντας ένα μόνο τιμόνι ρίξανε στην αγορά μία καινούργια κατηγορία χωρίς λόγο.
Ποιο είναι αυτό το πράγμα που κάνουν καλά τα fitness και δεν το κάνουν οι κούρσες?
Ρωτάω επειδή ταχύτητα και αποδοτική στάση σώματος βρίσκουμε και στις κούρσες.
@Plannet
Φίλε Plannet, κατά τη δική μου άποψη οι κατηγορίες είναι πολλές και ξεκινάνε από τα fs και καταλήγουν στις κούρσες με ενδιάμεσα τα mtb, τα trekking, τα fitness και ένα σωρό άλλα. Ο κάθε ένας επιλέγει ποδήλατο σύμφωνα με τις προσωπικές, οικονομικές, καλλιτεχνικές, ή άλλες διαστροφές που μπορεί να κρύβει το μυαλό του. Όλες οι επιλογές είναι σωστές μέχρι να αλλάξει γνώμη ο κάτοχος του ποδηλάτου και να περάσει σε μία άλλη κατηγορία.
Τέλος όση απόσταση χωρίζει ένα fitness από μία κούρσα, άλλη τόση (ίσως και περισσότερη) χωρίζει το trekking από το mtb.
Αν υποστηρίζεις ότι τα fitness διαφέρουν από την κούρσα μόνο στο τιμόνι ενώ τα treking από το mtb σε πολύ περισσότερα, τότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αν υπάρχει μία κατηγορία που είναι marketing τρικ αυτή είναι η κατηγορία των fitness κι όχι των trekking αφού αλλάζοντας ένα μόνο τιμόνι ρίξανε στην αγορά μία καινούργια κατηγορία χωρίς λόγο.
έχεις δίκιο και εσύ και ο φίλος μου
δεν μπορώ να βάλω μυαλό στις πέτρες
:D
Λοιπόν κάποτε ήταν κάτι σιδερένια αυτοκίνητα ΙΧ, με βάρος κοντά 3 τόνους (μιλάμε για μασίφ πράμμα, "ρώσσικο" που λέει και ένας φίλος, έπεφτες στον γκρεμό με δαύτο και χάλαγε ο γκρεμός.... )
Μετά βγάλανε και σε πιο μεγάλο με καρότσα πίσω.
Μετά βγάλανε πιο μικρό για την πόλη.
Μετά βγάλανε κάτι μαούνες με 4000 κυβικά και χώρους για μια 4μελή Αμερικάνικη οικογένεια (βλ. οικογενειακή φωτο δεκαετίας '50 - McDonalds "μετά")
Μετά βγάλανε κάτι σπορ με την ίδια μηχανή, αλλά μόνο δύο άτομα, μπροστά, στριμογμένα,
μετά βγάλανε οικοενειακά με μικρές μηχανές (οικονομία / ενεργειακή κρίση)
μετά βγάλανε SUV με λαστιχάρες ίσα με το μπόι μου (για τις λακούβες του Κολωνακίου)
Είχαν βγάλει και station-wagon ξανά για να μεταφέρει η Αμερικάνικη οικογένεια όλα τα συμπράγκαλα της και όλα τα ψώνια του μήνα,
μετά βγάλανε κάτι τοσοδούλικα μικρά, για την πόλη, με μικρές μηχανές,
μετά τα ξαναβγάλανε με ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και πολλούς ίππους, γιατί κολλάς που κολλάς στο μποτιλιάρισμα τουλάχιστον να χαίρεσαι που έχεις 170 άλογα μποτιλιαρισμένα (για παρέα )
και πάει λέγοντας.
Βγάλανε - βγάλανε - ξαναβγάλανε - ΞΑΝΑΒΓΑΖΟΥΝΕ νέα μοντέλα.
Κανονικά μια τάβλα θέλουμε με 4 ρόδες, μια μηχανή και μια τέντα για την βροχή... αλλά για μαρκετίστικους λόγους βγάζουν και βγάζουνε και βγάζουνε....
Λοιπόν κάποτε ήταν κάτι σιδερένια αυτοκίνητα ΙΧ, με βάρος κοντά 3 τόνους (μιλάμε για μασίφ πράμμα, "ρώσσικο" που λέει και ένας φίλος, έπεφτες στον γκρεμό με δαύτο και χάλαγε ο γκρεμός.... )
Μετά βγάλανε και σε πιο μεγάλο με καρότσα πίσω.
Μετά βγάλανε πιο μικρό για την πόλη.
Μετά βγάλανε κάτι μαούνες με 4000 κυβικά και χώρους για μια 4μελή Αμερικάνικη οικογένεια (βλ. οικογενειακή φωτο δεκαετίας '50 - McDonalds "μετά")
Μετά βγάλανε κάτι σπορ με την ίδια μηχανή, αλλά μόνο δύο άτομα, μπροστά, στριμογμένα,
μετά βγάλανε οικοενειακά με μικρές μηχανές (οικονομία / ενεργειακή κρίση)
μετά βγάλανε SUV με λαστιχάρες ίσα με το μπόι μου (για τις λακούβες του Κολωνακίου)
Είχαν βγάλει και station-wagon ξανά για να μεταφέρει η Αμερικάνικη οικογένεια όλα τα συμπράγκαλα της και όλα τα ψώνια του μήνα,
μετά βγάλανε κάτι τοσοδούλικα μικρά, για την πόλη, με μικρές μηχανές,
μετά τα ξαναβγάλανε με ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και πολλούς ίππους, γιατί κολλάς που κολλάς στο μποτιλιάρισμα τουλάχιστον να χαίρεσαι που έχεις 170 άλογα μποτιλιαρισμένα (για παρέα )
και πάει λέγοντας.
Βγάλανε - βγάλανε - ξαναβγάλανε - ΞΑΝΑΒΓΑΖΟΥΝΕ νέα μοντέλα.
Κανονικά μια τάβλα θέλουμε με 4 ρόδες, μια μηχανή και μια τέντα για την βροχή... αλλά για μαρκετίστικους λόγους βγάζουν και βγάζουνε και βγάζουνε....
εσύ πόσα ποδήλατα αγόρασες μέχρι στιγμής?????
και μετά πες μου ότι δεν είσαι καταναλοτής
:D
ποδηλάτου για μένα. City για καθημερινή ανέμελη χρήση με ξερό πηρούνι και από καθόλου εώς ελάχιστες ταχύτητες. ΜΤΒ για όσους γεννήθηκαν εντουράδες και κούρσες για λίγους και κατασταλαγμένους ποδηλάτες.
Με το fitness είσαι σίγουρος ότι κάνει ένα πράγμα καλά.
"...ταχύτητα, αποδοτική στάση σώματος.."
Γιατί να πάρεις fitness αντί για κούρσα;
Διότι θες να κινείσαι γρήγορα και να έχεις
αποδοτική στάση σώματος χωρίς να χτυπιέσαι
με 23c ή να πληρώνεις χρυσάφι ένα χειριστήριο.
Πάλι όμως θα γράψω ότι το δίλημα κουρσα η fitness
ειναι τόσο άκυρο όσο το hardtail ή downhill....
Ποιο είναι αυτό το πράγμα που κάνουν καλά τα fitness και δεν το κάνουν οι κούρσες?
Ρωτάω επειδή ταχύτητα και αποδοτική στάση σώματος βρίσκουμε και στις κούρσες.
@Plannet
Φίλε Plannet, κατά τη δική μου άποψη οι κατηγορίες είναι πολλές και ξεκινάνε από τα fs και καταλήγουν στις κούρσες με ενδιάμεσα τα mtb, τα trekking, τα fitness και ένα σωρό άλλα. Ο κάθε ένας επιλέγει ποδήλατο σύμφωνα με τις προσωπικές, οικονομικές, καλλιτεχνικές, ή άλλες διαστροφές που μπορεί να κρύβει το μυαλό του. Όλες οι επιλογές είναι σωστές μέχρι να αλλάξει γνώμη ο κάτοχος του ποδηλάτου και να περάσει σε μία άλλη κατηγορία.
Τέλος όση απόσταση χωρίζει ένα fitness από μία κούρσα, άλλη τόση (ίσως και περισσότερη) χωρίζει το trekking από το mtb.
Αν υποστηρίζεις ότι τα fitness διαφέρουν από την κούρσα μόνο στο τιμόνι ενώ τα treking από το mtb σε πολύ περισσότερα, τότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αν υπάρχει μία κατηγορία που είναι marketing τρικ αυτή είναι η κατηγορία των fitness κι όχι των trekking αφού αλλάζοντας ένα μόνο τιμόνι ρίξανε στην αγορά μία καινούργια κατηγορία χωρίς λόγο.
Αυτό του λέω του μάπα τόσο καιρό αλλά η σφηνωμένη τυρόπιτα στον εγκέφαλο δεν ξεκολλάει.
Με το fitness είσαι σίγουρος ότι κάνει ένα πράγμα καλά.
"...ταχύτητα, αποδοτική στάση σώματος.."
Γιατί να πάρεις fitness αντί για κούρσα;
Διότι θες να κινείσαι γρήγορα και να έχεις
αποδοτική στάση σώματος χωρίς να χτυπιέσαι
με 23c ή να πληρώνεις χρυσάφι ένα χειριστήριο.
Πάλι όμως θα γράψω ότι το δίλημα κουρσα η fitness
ειναι τόσο άκυρο όσο το hardtail ή downhill....
μα σκελετικά είναι το ίδιο
δλδ αν σε μία κούρσα βάλεις φτέρα φτιάχνεις κατηγορία
στα trekking βγάλανε και καλά καινούργιο σκελετό
πιο έτσι πιο αλλιώς
κεφαλί που δεν πονάει εμείς θέλουμε να πονέσει
το θέμα είναι πως με τα κλασικά trekking κάλυπτες μια χαρά αυτά που καλύπτεις και με τα trekking
γεια παιδια.ειμαι νεος ποδηλατης και νεος εδω.ειπα να μπω να διαβασω τις αποψεις ανθρωπων που γνωριζουν το αντικειμενο πολυ καλυτερα απο μενα πριν την αγορα νεου ποδηλατου.που κατεληξα?κατεληξα να γελαω με τισ διαφωνιες και τις αντιπαραθεσεις των "βουνισιων" και των "δρομισιων".μενω σε νησι κυριως ασφαλτος και αρκετο πλακοστρωτο δρομο.ανηφοριες αρκετες.με τα λιγα που καταλαβα μαλλον σε trekking πρεπει να καταληξω.σωστα?ευχαριστω εκ των προτερων.Α!ρε παιδια ειστε υποχρεομενοι ως γνωστες του αντικειμενου να βοηθατε νεους και οχι να βριζεστε.
mipos to nisi auto ine i siros giati i perigrafi mou to thimizi arketa
Μολις καταφερω να εξουσιασω τον πλανητη και καποιος πει αυτη τη φραση θα του απογορευω δια βιου το ποδηλατο, ομως δυστυχως δεν θα γινει ποτε αυτο. Και για να γινω ακομα πιο κακος μην ξεχασεις το bike fitting και τα carbon spd. Εντελως φιλικα τωρα, χαθηκε ρε συ να βαλεις ενα ισιο τιμονακι στο κουρσι σου?
προς στιγμη παγωσα οταν το ειδα.Ειχε πλακα παντως απο εκει που βλεπεις ολους να λενε πουλησα το τρεκινκ και πηρα κουρσα να πεταγεται ενας και να λεει το αντιθετο. Καλες πεταλιες φιλε ντουμ..
Να πάρω Trekking-Off-Road υπάρχει περίπτωση στο μέλλον, αλλά όχι και να αποχωριστώ το κουρσάκι... :P
αν και δεν συμφωνω με την αγορα τρεκινκ οφ ροουντ τουλαχιστον το να ακουω καποιον να αγοραζει δεν με σοκαρει, αυτο που σοκαρει ειναι η πωληση της κουρσας για αγορα τρεκινκ που ευτυχως δεν εχω μαθει να το εχει καταφερει καποιος αυτο. Και για να μην ειμαι οφ τοπικ συνεχως θα πω οτι το μοναδικο πλεονεκτημα οπως εχουν πει και καποιοι παραπανω ενος τρεκινκ σε σχεση με ενα moyntain bike ειναι η ταχυτητα του 28. Οποτε την επομενη φορα που θα γυρισετε σπιτι ενα 10 λεπτο αργοτερα με ενα mtb σε σχεση με ενα τρεκινκ και θα εχετε χασει το χρυσο μεταλιο θα σας προτεινα το τρεκινκ( αν και με τη λαθος σταση σωματος ισως χρειστουν καποιες στασεις παραπανω οποτε στα σκουπιδια και η ταχυτητα του)
Λοιπον σχεδον 8 μηνες μετα την αποκτηση του trekking και εχω να πω τα συμπερασματα μου!
1)κανω σχεδον 210χλμ μηνιαιος σε αστικες μετακινησεις και με καλυπτει πληρως
2)ενδεχομενως να με καλυπτε και ενα city αλλα δεν μ αρεσουν ουτε εξωτερικα και φανταζομαι πως σε πατημενο χωμα που θα πρεπει λογο δουλειας να βαλω το ποδηλατο τωρα το καλοκαιρι θα με δυσολευε αρκετα!(15 διαδρομες για ενα προγραμμα ποδηλασιας σε παιδικη κατασκηνωση)
3)μεγαλες αποστασεις δεν κανω συχνα οσες εκανα ομως τις εβγαλα ανετα!
4)αν αλλαξω ποδηλατο θα ενδιαφερθω για φιτνες ισως και για κουρσα αλλα μονο αν μεγαλωσω τις αποστασεις μου και αν βρω δουλεια με αξιοπρεπη μισθο.
5)τελος για το μπασιμο μου στην ποδηλασια μετα απο χρονια νομιζω οτι εκανα καλη επιλογη γιατι ειναι:οικονομικο,ανετο στην οδηγηση,δεν σε μπλοκαρει στο που θα πας(μιλωντας για ενα φασμα αστικων μετακινησεων),αν δε δεις οτι θες καττι παραπανω μετα απο ενα διαστημα κοιτας κουρσακια η φιτνες!
γεια παιδια.ειμαι νεος ποδηλατης και νεος εδω.ειπα να μπω να διαβασω τις αποψεις ανθρωπων που γνωριζουν το αντικειμενο πολυ καλυτερα απο μενα πριν την αγορα νεου ποδηλατου.που κατεληξα?κατεληξα να γελαω με τισ διαφωνιες και τις αντιπαραθεσεις των "βουνισιων" και των "δρομισιων".μενω σε νησι κυριως ασφαλτος και αρκετο πλακοστρωτο δρομο.ανηφοριες αρκετες.με τα λιγα που καταλαβα μαλλον σε trekking πρεπει να καταληξω.σωστα?ευχαριστω εκ των προτερων.Α!ρε παιδια ειστε υποχρεομενοι ως γνωστες του αντικειμενου να βοηθατε νεους και οχι να βριζεστε.
@skyline
μπορείς να πας σε ότι θέλεις
@rest of the people
το έχω πει στην αρχή του θέματος το λέω και τώρα
δεν θα βγάλει κανείς κέρατα αν καβαλήσει trekking
π.χ. ακόμα και εγώ τις περισσότερες φορές είτε μου δώσεις trekking είτε Mtb είτε σκατά πατημένα ως ποδήλατο θα κάνω την δουλειά μου
τα περισσότερα που λέτε δεν ανερούν πως η κατηγορία του trekking δεν χρειάζετε να υπάρχει
βέβαια οι ποδηλατάδες δεν θα γίνουν κλέφτες οπότε καλά κάνετε και πάτε σε αγορά trekking
:D
Και θα πω αυτό που είπε ο φίλος ροκαρολλα
το trekking είναι το ποδήλατο που αγοράζεις πάρεις ποδήλατο
:D
.....και η κατηγορία fitness είναι marketing τρικ αφού υπάρχουν τα κουρσάκια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες που καλύπτει ένα fitness αλλά πολύ καλύτερα.
παρατηρώ μια (καλή κατ'εμέ ) στροφή τώρα τελευταία στα γραπτά σου, στο ύφος και στην αποτύπωση της σκέψης σου.
Μου αρέσεις. Ελπίζω ΄να είναι αποτέλεσμα ότι κάτι καό συμβαίνει στη ζωή σου - και πίστεψέ με χαίρομαι για αυτό.
Συμφωνώ με 1 - 3.
Ξαναγράψε αν θέλεις το 4, γιατί δεν έβγαλα νόημα. Τουλάχιστον να πω αν συμφωνώ ή διαφωνώ.
Καλές πεταλιές εκεί στο Βορρά.
... που και εκεί πλέον υπάρχουν αρκετές κατηγορίες και βγαίνουν και άλλες....
..
..
Παλιά ταιριάζαμε τον ποδηλάτη στο ποδήλατο....λέμε τώρα.... [...θα πάρω εκείνο το κοκκινούλι, και ας είναι 23 νούμερα μεγαλύτερο μου....],
..
..
πλέον ταιριάζουμε το ποδήλατο στον ποδηλάτη [... θέλω ένα αλουμινένιο ΜΤΒ, full suspension, με την γέφυρα "ΧΒΤ-2", με σούπερ Χ ανάρτηση πίσω και Νούπερ Ζ ανάρτηση μπροστά, Νούμερο 54, με αγωνιστική γεωμετρία και σε απόχρωση της ομάδας "κάγκουρες", με χαραγμένα τα αρχικά μου στο αριστερό πάνω ψαλίδι....]
Διαβάστε, ενημερωθείτε, ξεκαθαρίστε μέσα σας ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ και ΤΕΛΙΚΑ κάντε πετάλι με ότι σας αρέσει....
τα fitness είναι κούρσες με ίσιο τιμόνι
δεν φτιαχτηκε σκελετός εξ αρχής απλά κάποιος πήρε μία κούρσα και τις έβαλε ίσιο τιμόνι
απλά συνειδητοποίησα ότι στις πέτρες όσο και να τις μιλάς δεν τις βάζεις μυαλό :D
το 4 εσύ το είχε πει πιο πάνω
Fitness θα πάρεις όταν θες ταχύτητα, αποδοτική στάση
σώματος και όχι 26'' τροχό. Με το fitness είσαι σίγου-
ρος ότι κάνει ένα πράγμα καλά. Αν ήθελες κούρσα και
πήγες σε fitness, τότε μάλλον δεν ήθελες κούρσα.
άρα συμφωνούμε πως μπορούμε τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες με 1-2 αλλαγες να τις προσαρμόσουμε στις ανάγκες μας
δλδ
οι υπάρχουν κατηγορίες είναι
mtb city κούρσα
αλλάζοντας ένα τιμόνι λάστιχα κτλ κτλ
γιατί ας μην ξεχνάμε ότι όταν προτοκυκλοφόρησε το trekking ήταν και πιο ακριβό από ένα city
Ποιο είναι αυτό το πράγμα που κάνουν καλά τα fitness και δεν το κάνουν οι κούρσες?
Ρωτάω επειδή ταχύτητα και αποδοτική στάση σώματος βρίσκουμε και στις κούρσες.
@Plannet
Φίλε Plannet, κατά τη δική μου άποψη οι κατηγορίες είναι πολλές και ξεκινάνε από τα fs και καταλήγουν στις κούρσες με ενδιάμεσα τα mtb, τα trekking, τα fitness και ένα σωρό άλλα. Ο κάθε ένας επιλέγει ποδήλατο σύμφωνα με τις προσωπικές, οικονομικές, καλλιτεχνικές, ή άλλες διαστροφές που μπορεί να κρύβει το μυαλό του. Όλες οι επιλογές είναι σωστές μέχρι να αλλάξει γνώμη ο κάτοχος του ποδηλάτου και να περάσει σε μία άλλη κατηγορία.
Τέλος όση απόσταση χωρίζει ένα fitness από μία κούρσα, άλλη τόση (ίσως και περισσότερη) χωρίζει το trekking από το mtb.
Αν υποστηρίζεις ότι τα fitness διαφέρουν από την κούρσα μόνο στο τιμόνι ενώ τα treking από το mtb σε πολύ περισσότερα, τότε καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι αν υπάρχει μία κατηγορία που είναι marketing τρικ αυτή είναι η κατηγορία των fitness κι όχι των trekking αφού αλλάζοντας ένα μόνο τιμόνι ρίξανε στην αγορά μία καινούργια κατηγορία χωρίς λόγο.
έχεις δίκιο και εσύ και ο φίλος μου
δεν μπορώ να βάλω μυαλό στις πέτρες
:D
... άντε να πάρω μέρος....!!!!
Λοιπόν κάποτε ήταν κάτι σιδερένια αυτοκίνητα ΙΧ, με βάρος κοντά 3 τόνους (μιλάμε για μασίφ πράμμα, "ρώσσικο" που λέει και ένας φίλος, έπεφτες στον γκρεμό με δαύτο και χάλαγε ο γκρεμός....
)
)
Μετά βγάλανε και σε πιο μεγάλο με καρότσα πίσω.
Μετά βγάλανε πιο μικρό για την πόλη.
Μετά βγάλανε κάτι μαούνες με 4000 κυβικά και χώρους για μια 4μελή Αμερικάνικη οικογένεια (βλ. οικογενειακή φωτο δεκαετίας '50 - McDonalds "μετά")
Μετά βγάλανε κάτι σπορ με την ίδια μηχανή, αλλά μόνο δύο άτομα, μπροστά, στριμογμένα,
μετά βγάλανε οικοενειακά με μικρές μηχανές (οικονομία / ενεργειακή κρίση)
μετά βγάλανε SUV με λαστιχάρες ίσα με το μπόι μου (για τις λακούβες του Κολωνακίου)
Είχαν βγάλει και station-wagon ξανά για να μεταφέρει η Αμερικάνικη οικογένεια όλα τα συμπράγκαλα της και όλα τα ψώνια του μήνα,
μετά βγάλανε κάτι τοσοδούλικα μικρά, για την πόλη, με μικρές μηχανές,
μετά τα ξαναβγάλανε με ΜΗΧΑΝΑΡΕΣ και πολλούς ίππους, γιατί κολλάς που κολλάς στο μποτιλιάρισμα τουλάχιστον να χαίρεσαι που έχεις 170 άλογα μποτιλιαρισμένα (για παρέα
και πάει λέγοντας.
Βγάλανε - βγάλανε - ξαναβγάλανε - ΞΑΝΑΒΓΑΖΟΥΝΕ νέα μοντέλα.
Κανονικά μια τάβλα θέλουμε με 4 ρόδες, μια μηχανή και μια τέντα για την βροχή... αλλά για μαρκετίστικους λόγους βγάζουν και βγάζουνε και βγάζουνε....
εσύ πόσα ποδήλατα αγόρασες μέχρι στιγμής?????
και μετά πες μου ότι δεν είσαι καταναλοτής
:D
ποδηλάτου για μένα.
City για καθημερινή ανέμελη χρήση με ξερό πηρούνι και από καθόλου εώς ελάχιστες ταχύτητες.
ΜΤΒ για όσους γεννήθηκαν εντουράδες και κούρσες για λίγους και κατασταλαγμένους ποδηλάτες.
"...ταχύτητα, αποδοτική στάση σώματος.."
Γιατί να πάρεις fitness αντί για κούρσα;
Διότι θες να κινείσαι γρήγορα και να έχεις
αποδοτική στάση σώματος χωρίς να χτυπιέσαι
με 23c ή να πληρώνεις χρυσάφι ένα χειριστήριο.
Πάλι όμως θα γράψω ότι το δίλημα κουρσα η fitness
ειναι τόσο άκυρο όσο το hardtail ή downhill....
μα σκελετικά είναι το ίδιο
δλδ αν σε μία κούρσα βάλεις φτέρα φτιάχνεις κατηγορία
στα trekking βγάλανε και καλά καινούργιο σκελετό
πιο έτσι πιο αλλιώς
κεφαλί που δεν πονάει εμείς θέλουμε να πονέσει
το θέμα είναι πως με τα κλασικά trekking κάλυπτες μια χαρά αυτά που καλύπτεις και με τα trekking
mipos to nisi auto ine i siros giati i perigrafi mou to thimizi arketa
Χελόοου! :P
Πούλησα την κούρσα και αγόρασα Trekking.
και εγώ νόμιζα πως έχασα το σκυλάκι μου
που σε ρε jack
Ρε συ Doom που χάθηκες;
Είχες διαβάσματα;
Eλπίζω να είσαι καλά / τώρα σε είδα - είμαι εκτός.
Σημ. Μην ακούς τον θείο,σε πειράζει.
Πες μας νέα.
Ναι, δυστυχώς δεν είχα καθόλου χρόνο για fora, με το ζόρι για ποδήλατο.
Μια χαρά είμαι, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον! Είχα κάμποσα PMs που σίγουρα ανησύχησαν - είχα να μπω μήνες στο site.
Δεν έχω ιδιαίτερα νέα, παρά μόνο ότι ξεκινάει 2η σεζόν ποδηλασίας για μένα αυτό το καλοκαίρι και ελπίζω να βρω πάλι τη φόρμα μου :)
Παράλληλα, βλέπουμε και λίγο Γύρο της Γαλλίας, έτσι; :)
Μολις καταφερω να εξουσιασω τον πλανητη και καποιος πει αυτη τη φραση θα του απογορευω δια βιου το ποδηλατο, ομως δυστυχως δεν θα γινει ποτε αυτο. Και για να γινω ακομα πιο κακος μην ξεχασεις το bike fitting και τα carbon spd. Εντελως φιλικα τωρα, χαθηκε ρε συ να βαλεις ενα ισιο τιμονακι στο κουρσι σου?
Μην ψαρώνεις χαχαχαχα!
Thank you thank you!
Να πάρω Trekking-Off-Road υπάρχει περίπτωση στο μέλλον, αλλά όχι και να αποχωριστώ το κουρσάκι... :P
αν και δεν συμφωνω με την αγορα τρεκινκ οφ ροουντ τουλαχιστον το να ακουω καποιον να αγοραζει δεν με σοκαρει, αυτο που σοκαρει ειναι η πωληση της κουρσας για αγορα τρεκινκ που ευτυχως δεν εχω μαθει να το εχει καταφερει καποιος αυτο. Και για να μην ειμαι οφ τοπικ συνεχως θα πω οτι το μοναδικο πλεονεκτημα οπως εχουν πει και καποιοι παραπανω ενος τρεκινκ σε σχεση με ενα moyntain bike ειναι η ταχυτητα του 28. Οποτε την επομενη φορα που θα γυρισετε σπιτι ενα 10 λεπτο αργοτερα με ενα mtb σε σχεση με ενα τρεκινκ και θα εχετε χασει το χρυσο μεταλιο θα σας προτεινα το τρεκινκ( αν και με τη λαθος σταση σωματος ισως χρειστουν καποιες στασεις παραπανω οποτε στα σκουπιδια και η ταχυτητα του)
Αργεί ακόμα η ώρα, όταν έρθει θα σας συμβουλευτώ! :)