Και για να μην ειμαι οφ τοπικ συνεχως θα πω οτι το μοναδικο πλεονεκτημα οπως εχουν πει και καποιοι παραπανω ενος τρεκινκ σε σχεση με ενα moyntain bike ειναι η ταχυτητα του 28. Οποτε την επομενη φορα που θα γυρισετε σπιτι ενα 10 λεπτο αργοτερα με ενα mtb σε σχεση με ενα τρεκινκ και θα εχετε χασει το χρυσο μεταλιο θα σας προτεινα το τρεκινκ( αν και με τη λαθος σταση σωματος ισως χρειστουν καποιες στασεις παραπανω οποτε στα σκουπιδια και η ταχυτητα του)
Αυτά που λες δεν ισχύουν. Το γιατί, το έχουμε εξηγήσει δεκάδες φορές σ' αυτό και σε άλλα θέματα.
Και για να μην ειμαι οφ τοπικ συνεχως θα πω οτι το μοναδικο πλεονεκτημα οπως εχουν πει και καποιοι παραπανω ενος τρεκινκ σε σχεση με ενα moyntain bike ειναι η ταχυτητα του 28. Οποτε την επομενη φορα που θα γυρισετε σπιτι ενα 10 λεπτο αργοτερα με ενα mtb σε σχεση με ενα τρεκινκ και θα εχετε χασει το χρυσο μεταλιο θα σας προτεινα το τρεκινκ( αν και με τη λαθος σταση σωματος ισως χρειστουν καποιες στασεις παραπανω οποτε στα σκουπιδια και η ταχυτητα του)
Αυτά που λες δεν ισχύουν. Το γιατί, το έχουμε εξηγήσει δεκάδες φορές σ' αυτό και σε άλλα θέματα.
Αρα να υποθεσω οτι εσενα σου δινουν χρυσο μεταλλιο οταν γυρνας σπιτι? Δεν σου ζητησα να επιβεβαιωσεις αυτα που ειπα απλα παρεθεσα τη γνωμη μου η οποια βασιζεται στις εμπειριες που εχω. ΑΡΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ.
ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.Ο PLANNET ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ-ΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ-ΣΑΦΩΣ&ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 'Ο ΕΙΔΗΜΩΝ',ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ!ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!ΕΧΩ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ,ΟΠΩΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΥΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟΥ 28ΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟ' ΑΛΛΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΥΠΟΨΗΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΧΟΥΝ 700Χ35 Η' 700Χ38 H' 38C ΚΛΠ. ΤΡΟΧΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΤΟ 700Χ 42 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!ΚΑΤΕΜΕ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΤΟ ΤΡΕΚΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ&ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ 'ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ' ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΜΤΒ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΛΛΑΖΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΥΝΗΘΩΣ,ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΝΑ Η' ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΤΒ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΛΗΣ.ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΡΕΚΙΝΓΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΟΙ!ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΩΣΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ!ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΤΑ ΜΤΒ.ΑΠΛΩΣ ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΝΤΩΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΑ 'ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ' ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΜΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΝΑΣ 16ΧΡΟΝΟΣ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ Η' ΤΙΣ 27 ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ 130ΑΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΤΒ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΣΠΙΤΙ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ-ΣΠΙΤΙ?Η' ΕΝΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΛΑΣΙΚΑ BIKES ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ?ΦΥΣΙΚΑ ΝΑΙ!ΑΠΛΩΣ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ-ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΟΜΑΣΤΕ Η' ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ,ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ&ΝΑ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ SMART EIXE ΠΛΑΚΑ,ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ MERCEDES H' ΜΙΣΗ ΕΣΤΩ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΕΣ,ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΖΕΣΤΗ.....ΑΦΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΜΙΑ 'ΠΑΓΩΜΕΝΗ' ΦΡΑΠΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!HAKUNA MATATA!DOLCE VITA!ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ[ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΙΝΓΚ!].ΑΙΝΤΕ,ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
μιας και δεν βγένει νόημα
με τον greatg
.... συγγνώμη για το "ψαλίδι", αλλά ήθελα να τονίσω την επόμενη παράγραφό σου...
σωματικό βάρος και βάρος ποδηλάτου
θα σου αποδείξω με ένα καθημερινό παράδειγμα το πόσο στόκος και άσχετος είσαι
πόσο ζυγίζει ένα αυτοκίνητο
1 τόνο περίπου
και όμως επιρεάζεται από κάτι γραμμάρια που βάζουμε
στους τροχούς για ζυγοστάθμηση
οπότε το 1 κιλό στο σύστημα κατεύθινσής του ποδηλάτου είναι παραπάνω από αρκετό για να επηρεάσει το ποδήλατο και τον συμπεριφορά του
Και πάλι συγγνώμη, με το συμπάθειο, αλλά δεν έχεις ιδέα ούτε βασικής φυσικής γυμνασίου.Το παράδειγμά σου έχει να κάνει με την ισομερή κατανομή μάζας περιστρεφόμενου σφονδύλου,είναι εντελώς άσχετο, το βάρος του ποδηλάτου έχει μικρή σημασία, όταν ποδηλατείς κινείς το βάρος σου + του ποδηλάτου.
Ένα κατά 5 κιλά βαρύτερο ποδήλατο, δεν εχει το βάρος στο "σύστημα κατεύθυνσης" αλλά απλώς το προσθέτει στο συνολικό.
Για την άσκηση δύναμης σε σχέση με τη θέση έχεις απόλυτο δίκιο, είναι θέμα εργοφυσιολογίας, σπρώχνεις με τα πόδια δυνατότερα όταν είσαι σκυφτός και τα χέρια είναι -σχεδόν- τεντωμένα.
Σωστό λοιπόν ότι η σκυφτή θέση οδήγησης, παρόλο που ταλαιπωρεί τα χέρια, τους άνω ραχιαίους και τον αυχένα από το πρώτο λεπτό, αποδεικνύεται καλύτερη από την πιο όρθια όταν πρέπει να ποδηλατείς εντατικά για πολλή ώρα.
Στη δεύτερη περίπτωση επιβαρύνεται η μέση - και όχι οι γλουτοί όπως γράφεις.
Σε χαμηλής έντασης προσπάθεια, η σκυφτή θέση έχει μόνο μειονεκτήματα.
Αυτό είναι και το - μεγάλο - κακό με όλους εσάς τους "ταλιμπάν" της ποδηλασίας: Με αυτά που "συμβουλεύετε" αποθαρρύνετε από τη χρήση ποδηλάτου όποιον δεν έχει φυσική κατάσταση cheetach. Δεν είναι όλοι οι ποδηλάτες τρελαμένοι χομπίστες, κάποιοι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι που δεν πάνε με ποδηλατικό κολάν στη δουλειά....
μιας και δεν βγένει νόημα
με τον greatg
.... συγγνώμη για το "ψαλίδι", αλλά ήθελα να τονίσω την επόμενη παράγραφό σου...
σωματικό βάρος και βάρος ποδηλάτου
θα σου αποδείξω με ένα καθημερινό παράδειγμα το πόσο στόκος και άσχετος είσαι
πόσο ζυγίζει ένα αυτοκίνητο
1 τόνο περίπου
και όμως επιρεάζεται από κάτι γραμμάρια που βάζουμε
στους τροχούς για ζυγοστάθμηση
οπότε το 1 κιλό στο σύστημα κατεύθινσής του ποδηλάτου είναι παραπάνω από αρκετό για να επηρεάσει το ποδήλατο και τον συμπεριφορά του
Και πάλι συγγνώμη, με το συμπάθειο, αλλά δεν έχεις ιδέα ούτε βασικής φυσικής γυμνασίου.Το παράδειγμά σου έχει να κάνει με την ισομερή κατανομή μάζας περιστρεφόμενου σφονδύλου,είναι εντελώς άσχετο, το βάρος του ποδηλάτου έχει μικρή σημασία, όταν ποδηλατείς κινείς το βάρος σου + του ποδηλάτου.
Ένα κατά 5 κιλά βαρύτερο ποδήλατο, δεν εχει το βάρος στο "σύστημα κατεύθυνσης" αλλά απλώς το προσθέτει στο συνολικό.
Για την άσκηση δύναμης σε σχέση με τη θέση έχεις απόλυτο δίκιο, είναι θέμα εργοφυσιολογίας, σπρώχνεις με τα πόδια δυνατότερα όταν είσαι σκυφτός και τα χέρια είναι -σχεδόν- τεντωμένα.
Σωστό λοιπόν ότι η σκυφτή θέση οδήγησης, παρόλο που ταλαιπωρεί τα χέρια, τους άνω ραχιαίους και τον αυχένα από το πρώτο λεπτό, αποδεικνύεται καλύτερη από την πιο όρθια όταν πρέπει να ποδηλατείς εντατικά για πολλή ώρα.
Στη δεύτερη περίπτωση επιβαρύνεται η μέση - και όχι οι γλουτοί όπως γράφεις.
Σε χαμηλής έντασης προσπάθεια, η σκυφτή θέση έχει μόνο μειονεκτήματα.
Αυτό είναι και το - μεγάλο - κακό με όλους εσάς τους "ταλιμπάν" της ποδηλασίας: Με αυτά που "συμβουλεύετε" αποθαρρύνετε από τη χρήση ποδηλάτου όποιον δεν έχει φυσική κατάσταση cheetach. Δεν είναι όλοι οι ποδηλάτες τρελαμένοι χομπίστες, κάποιοι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι που δεν πάνε με ποδηλατικό κολάν στη δουλειά....
άλλη μία νέα εγραφή που έγινε για να την πει σε εμένα
οκ νο Προμπλεμ
.... Αυτό είναι και το - μεγάλο - κακό με όλους εσάς τους "ταλιμπάν" της ποδηλασίας: Με αυτά που "συμβουλεύετε" αποθαρρύνετε από τη χρήση ποδηλάτου όποιον δεν έχει φυσική κατάσταση cheetach. Δεν είναι όλοι οι ποδηλάτες τρελαμένοι χομπίστες, κάποιοι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι που δεν πάνε με ποδηλατικό κολάν στη δουλειά....
... αλλά ΣΥΝΗΘΩΣ, οι περισσότεροι που γράφουμε εδω μέσα, αναφερόμαστε σε κάποιον που θέλει να κάνει "το επόμενο βήμα", να ξεφύγει από την απλή κλασσική ΧΑΛΑΡΗ βολτίτσα.
ΔΕΝ είμαστε όλοι ταλιμπαν, ούτε έχουμε ευλυγισία γατόπαρδου.
Προσωπικά έχω χρόνιο πρόβλημα με την μέση μου.... παρόλαυτά έχω βρει την θέση οδήγησης που μου ταιριάζει ακόμα και στην κούρσα...
Η σκυφτή θέση έχει να κάνει περισσότερο με την αεροδυναμική.
Σε ταχύτητες πάνω από 18-20 χ.α.ω η αντίσταση του αέρα είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΜΠΟΔΙΟ. Κουράζει, εξαντλεί, κόβει ταχύτητα, κόβει δύναμη. Αν έχεις και κόντρα τον αέρα.... εκεί να δεις πανηγύρια και κλάματα....
Τέλος, όλα δεν έχουν να κάνουν με μετάλλια και πρωτιές. Έχουν να κάνουν με όρια και την ικανοποίηση που νιώθεις όταν τα φτάνεις ή τα ξεπερνάς.
... τι λες για Tour d' Atene??????
[το έμαθε εχθές η κα RockaRolla και ψήνεται.... αααχχχχ τι έχω να τραβήξω πάλι.....
..
..
..
..
..
..
..
..
+54 κιλά για πάνω από 100 χλμ.....
αααχχχ, κανα μοτεράκι παίζει ρε παιδιά????]
Ζητώ συγγνώμη αν σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση. Η εγγραφή έγινε γιατί αποφάσισα ο παππούς να ξαναπιάσω ποδήλατο μετά από 25 χρόνια..
Φυσικό είναι να μπω για πληροφορίες στο φόρουμ σας. Αφού είχα γυρίσει 3-4 ποδηλατομάγαζα στην περιοχή μου και είχα ακούσει μεταξύ άλλων ότι αντί για σέλα με επένδυση καλύτερο είναι ένα εσώρουχο με επένδυση (Με αυτό θα πήγαινα π.χ στο σχολείο το πρωί να κάνω μάθημα!!!!!), κοιτάζω και την κατηγορία "αγορά ποδηλάτου" - τι πιο φυσικό?- και πέφτω πάνω στα περί ζυγοστάθμισης που γράφεις.
Mea culpa, έπρεπε να συγκρατηθώ, Φταίει όμως λίγο και .. η ζέστη.
Υ.Γ
Πιθανόν να μπήκα σε λάθος φόρουμ, αυτό δηλαδή του επόμενου βήματος πέρα από τη χαλαρή βόλτα. Ο τίτλος πάντως "αγορά ποδηλάτου" παραπέμπει ακριβώς στο αντίθετο: Για να κάνω το επόμενο βήμα σημαίνει ότι έχω ήδη ποδήλατο. Γι αυτό και υπέθεσα ότι η συγκεκριμένη ενότητα αφορά τον πρωτάρη.
Πιθανώς λαθεμένα, και πάλι απολογούμαι και να με συγχωρείτε.
Ζητώ συγγνώμη αν σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση. Η εγγραφή έγινε γιατί αποφάσισα ο παππούς να ξαναπιάσω ποδήλατο μετά από 25 χρόνια..
Φυσικό είναι να μπω για πληροφορίες στο φόρουμ σας. Αφού είχα γυρίσει 3-4 ποδηλατομάγαζα στην περιοχή μου και είχα ακούσει μεταξύ άλλων ότι αντί για σέλα με επένδυση καλύτερο είναι ένα εσώρουχο με επένδυση (Με αυτό θα πήγαινα π.χ στο σχολείο το πρωί να κάνω μάθημα!!!!!), κοιτάζω και την κατηγορία "αγορά ποδηλάτου" - τι πιο φυσικό?- και πέφτω πάνω στα περί ζυγοστάθμισης που γράφεις.
Mea culpa, έπρεπε να συγκρατηθώ, Φταίει όμως λίγο και .. η ζέστη.
Υ.Γ
Πιθανόν να μπήκα σε λάθος φόρουμ, αυτό δηλαδή του επόμενου βήματος πέρα από τη χαλαρή βόλτα. Ο τίτλος πάντως "αγορά ποδηλάτου" παραπέμπει ακριβώς στο αντίθετο: Για να κάνω το επόμενο βήμα σημαίνει ότι έχω ήδη ποδήλατο. Γι αυτό και υπέθεσα ότι η συγκεκριμένη ενότητα αφορά τον πρωτάρη.
Πιθανώς λαθεμένα, και πάλι απολογούμαι και να με συγχωρείτε.
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για τίποτα. Ακριβώς όπως τα είπες είναι όσον αφορά το βάρος στο πιρούνι. Δε μιλάμε για βάρος στη ρόδα, αλλά στο πιρούνι. Δεν είναι περιστρεφόμενο το πιρούνι. Αλλά όποιος δεν ξέρει Φυσική και ούτε κάθεται να το ψάξει, γράφει ανακρίβειες και μειώνει το κύρος του...
Και πάλι συγγνώμη, με το συμπάθειο, αλλά δεν έχεις ιδέα ούτε βασικής φυσικής γυμνασίου.Το παράδειγμά σου έχει να κάνει με την ισομερή κατανομή μάζας περιστρεφόμενου σφονδύλου,είναι εντελώς άσχετο, το βάρος του ποδηλάτου έχει μικρή σημασία, όταν ποδηλατείς κινείς το βάρος σου + του ποδηλάτου.
Ένα κατά 5 κιλά βαρύτερο ποδήλατο, δεν εχει το βάρος στο "σύστημα κατεύθυνσης" αλλά απλώς το προσθέτει στο συνολικό.
Για την άσκηση δύναμης σε σχέση με τη θέση έχεις απόλυτο δίκιο, είναι θέμα εργοφυσιολογίας, σπρώχνεις με τα πόδια δυνατότερα όταν είσαι σκυφτός και τα χέρια είναι -σχεδόν- τεντωμένα.
Σωστό λοιπόν ότι η σκυφτή θέση οδήγησης, παρόλο που ταλαιπωρεί τα χέρια, τους άνω ραχιαίους και τον αυχένα από το πρώτο λεπτό, αποδεικνύεται καλύτερη από την πιο όρθια όταν πρέπει να ποδηλατείς εντατικά για πολλή ώρα.
Στη δεύτερη περίπτωση επιβαρύνεται η μέση - και όχι οι γλουτοί όπως γράφεις.
Σε χαμηλής έντασης προσπάθεια, η σκυφτή θέση έχει μόνο μειονεκτήματα.
Αυτό είναι και το - μεγάλο - κακό με όλους εσάς τους "ταλιμπάν" της ποδηλασίας: Με αυτά που "συμβουλεύετε" αποθαρρύνετε από τη χρήση ποδηλάτου όποιον δεν έχει φυσική κατάσταση cheetach. Δεν είναι όλοι οι ποδηλάτες τρελαμένοι χομπίστες, κάποιοι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι που δεν πάνε με ποδηλατικό κολάν στη δουλειά....
το θεμα ειναι οτι συμφωνεις με αυτα που λεει ο πλανετ (εξαιρουμε τη φυσικη) και παρολα αυτα καταφερνεις να πεις και ελεος και να τον χαρακτηρισεις ταλιμπαν.Για διαβασε τι λεει ακριβως στο πρωτο σχολιο του θεματος ο πλανετ και θα καταλαβεις οτι ισως απλα μπηκες για την πεις σε καποιον.Και για να σε βοηθησω δες εδω που καταληγει το συλλογισμο του: >
Για τις μεγαλυτερς αποστασεις το ειπες οτι συμφωνεις οποτε ισως εσυ να εισαι ο ταλιμπαν
Ζητώ συγγνώμη αν σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση. Η εγγραφή έγινε γιατί αποφάσισα ο παππούς να ξαναπιάσω ποδήλατο μετά από 25 χρόνια..
Φυσικό είναι να μπω για πληροφορίες στο φόρουμ σας. Αφού είχα γυρίσει 3-4 ποδηλατομάγαζα στην περιοχή μου και είχα ακούσει μεταξύ άλλων ότι αντί για σέλα με επένδυση καλύτερο είναι ένα εσώρουχο με επένδυση (Με αυτό θα πήγαινα π.χ στο σχολείο το πρωί να κάνω μάθημα!!!!!), κοιτάζω και την κατηγορία "αγορά ποδηλάτου" - τι πιο φυσικό?- και πέφτω πάνω στα περί ζυγοστάθμισης που γράφεις.
Mea culpa, έπρεπε να συγκρατηθώ, Φταίει όμως λίγο και .. η ζέστη.
Υ.Γ
Πιθανόν να μπήκα σε λάθος φόρουμ, αυτό δηλαδή του επόμενου βήματος πέρα από τη χαλαρή βόλτα. Ο τίτλος πάντως "αγορά ποδηλάτου" παραπέμπει ακριβώς στο αντίθετο: Για να κάνω το επόμενο βήμα σημαίνει ότι έχω ήδη ποδήλατο. Γι αυτό και υπέθεσα ότι η συγκεκριμένη ενότητα αφορά τον πρωτάρη.
Πιθανώς λαθεμένα, και πάλι απολογούμαι και να με συγχωρείτε.
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για τίποτα. Ακριβώς όπως τα είπες είναι όσον αφορά το βάρος στο πιρούνι. Δε μιλάμε για βάρος στη ρόδα, αλλά στο πιρούνι. Δεν είναι περιστρεφόμενο το πιρούνι. Αλλά όποιος δεν ξέρει Φυσική και ούτε κάθεται να το ψάξει, γράφει ανακρίβειες και μειώνει το κύρος του...
ναι έχεις δίκιο το πιρούνι δεν σρίβει
πόσο δίκιο έχεις για άλλη μία φορά
:D
Ζητώ συγγνώμη αν σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση. Η εγγραφή έγινε γιατί αποφάσισα ο παππούς να ξαναπιάσω ποδήλατο μετά από 25 χρόνια..
Φυσικό είναι να μπω για πληροφορίες στο φόρουμ σας. Αφού είχα γυρίσει 3-4 ποδηλατομάγαζα στην περιοχή μου και είχα ακούσει μεταξύ άλλων ότι αντί για σέλα με επένδυση καλύτερο είναι ένα εσώρουχο με επένδυση (Με αυτό θα πήγαινα π.χ στο σχολείο το πρωί να κάνω μάθημα!!!!!), κοιτάζω και την κατηγορία "αγορά ποδηλάτου" - τι πιο φυσικό?- και πέφτω πάνω στα περί ζυγοστάθμισης που γράφεις.
Mea culpa, έπρεπε να συγκρατηθώ, Φταίει όμως λίγο και .. η ζέστη.
Υ.Γ
Πιθανόν να μπήκα σε λάθος φόρουμ, αυτό δηλαδή του επόμενου βήματος πέρα από τη χαλαρή βόλτα. Ο τίτλος πάντως "αγορά ποδηλάτου" παραπέμπει ακριβώς στο αντίθετο: Για να κάνω το επόμενο βήμα σημαίνει ότι έχω ήδη ποδήλατο. Γι αυτό και υπέθεσα ότι η συγκεκριμένη ενότητα αφορά τον πρωτάρη.
Πιθανώς λαθεμένα, και πάλι απολογούμαι και να με συγχωρείτε.
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για τίποτα. Ακριβώς όπως τα είπες είναι όσον αφορά το βάρος στο πιρούνι. Δε μιλάμε για βάρος στη ρόδα, αλλά στο πιρούνι. Δεν είναι περιστρεφόμενο το πιρούνι. Αλλά όποιος δεν ξέρει Φυσική και ούτε κάθεται να το ψάξει, γράφει ανακρίβειες και μειώνει το κύρος του...
ναι έχεις δίκιο το πιρούνι δεν σρίβει
πόσο δίκιο έχεις για άλλη μία φορά
:D
Plannet... Άλλο στρίβει και άλλο περιστρέφεται. Αν ήξερες λίγη φυσική θα το έπιανες αμέσως...
Plannet... Άλλο στρίβει και άλλο περιστρέφεται. Αν ήξερες λίγη φυσική θα το έπιανες αμέσως...
Πω πω μερικοι πρεπει να ερθετε στο πολυτεχνειο να μιλησετε με τον κωστοπουλο για να βγαλετε το αχτι που εχετε σε φυσικη γραναζια και οτι αλλη παπαρια. Φιλε ντουμ βιαστηκες και την πεταξες οποτε σε δικαιολογω. ο λαιμος ειναι ο καθετος αξονας στον οποιο ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ το πιρουνι αλλα οπως λες και εσυ
Ζητώ συγγνώμη αν σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση. Η εγγραφή έγινε γιατί αποφάσισα ο παππούς να ξαναπιάσω ποδήλατο μετά από 25 χρόνια..
Φυσικό είναι να μπω για πληροφορίες στο φόρουμ σας. Αφού είχα γυρίσει 3-4 ποδηλατομάγαζα στην περιοχή μου και είχα ακούσει μεταξύ άλλων ότι αντί για σέλα με επένδυση καλύτερο είναι ένα εσώρουχο με επένδυση (Με αυτό θα πήγαινα π.χ στο σχολείο το πρωί να κάνω μάθημα!!!!!), κοιτάζω και την κατηγορία "αγορά ποδηλάτου" - τι πιο φυσικό?- και πέφτω πάνω στα περί ζυγοστάθμισης που γράφεις.
Mea culpa, έπρεπε να συγκρατηθώ, Φταίει όμως λίγο και .. η ζέστη.
Υ.Γ
Πιθανόν να μπήκα σε λάθος φόρουμ, αυτό δηλαδή του επόμενου βήματος πέρα από τη χαλαρή βόλτα. Ο τίτλος πάντως "αγορά ποδηλάτου" παραπέμπει ακριβώς στο αντίθετο: Για να κάνω το επόμενο βήμα σημαίνει ότι έχω ήδη ποδήλατο. Γι αυτό και υπέθεσα ότι η συγκεκριμένη ενότητα αφορά τον πρωτάρη.
Πιθανώς λαθεμένα, και πάλι απολογούμαι και να με συγχωρείτε.
Μη δίνεις σημασία σε αυτά που λέει ο plannet. Είναι γνωστός καραγκιόζης και παπαρολόγος. Επίσης, μη προσπαθείς να του εξηγήσεις με το οποιοδήποτε τρόπο (επιστημονικό ή μη), θα καταλάβει αυτά που θέλει. Προσπάθησαν κι άλλοι. Χαμένος κόπος.
Μη δίνεις σημασία σε αυτά που λέει ο plannet. Είναι γνωστός καραγκιόζης και παπαρολόγος. Επίσης, μη προσπαθείς να του εξηγήσεις με το οποιοδήποτε τρόπο (επιστημονικό ή μη), θα καταλάβει αυτά που θέλει. Προσπάθησαν κι άλλοι. Χαμένος κόπος.
Συγγνωμη που κανω το δικηγορο του πλανετ αλλα εσυ με το να λες καποιον καραγκιοζη και παπαρολογο τι πετυχαινεις εκτος απο το να χαρακτηριζεις και τον εαυτο σου? εγω βλεπω εναν τυπο που λετε οτι πουλαει ποδηλατα, δεν ξερω αν ειναι υπαλληλος η ιδιοκτητης, και προτεινει τυπους ποδηλατων που ειναι φθηνοτερη λυση (αφηνω το καλυτερη εξω) σε σχεση με τρακινκ και σε αγορα και σε συντηρηση.Αρα δεν βλεπω κινητρο για καποιο σκοπο παραπληροφορησης αφου παει κοντρα στο συμφερον του.Αντιθετα βλεπω πολους κατοχους τρεκινκ να αρνουνται τα τεκμηριωμενα στοιχεια απλα και μονο για μην παραδεχτουν οτι εκαναν κακη αγορα.Και οχι φιλε gratg δεν πηρατε κακο ποδηλατο το πδηλατο σας ειναι καλο απλα υπηρχαν καλυτερες λυσεις. παντα ποδηλατα σαν το σιρουσ θα ειναι καλυτερη λυση απο ενα τρεκινκ των ιδιων χρηματων και οσοι πηγγατε στην αγορα πολυ ακριβου τρεκινκ σορρυ παιρνατε το κονα jake και θα παλαβωνατε. Κακες αγορες κανουμε ολοι και πρωτος και καλυτερος εγω το θεμα ειναι να τισ παραδεχομαστε για να αποφυγουμε μελλοντικες αυτος ειναι o στοχος
]Δηλαδή θεωρείς τη φυσική παπαριά; Όσον αφορά την κινηματική του ποδήλατου πρέπει να καταλάβεις ένα πράγμα, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΗ.
οχι δυστυχως δεν τη θεωρω παπαρια μαλλον δεν καταλαβες οτι την σπουδαζω
greatg wrote:
Εγώ πάλι γιατί νομίζω ότι δεν κατάλαβες τι είπε ο doom;
DOOM_NX wrote:
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για τίποτα. Ακριβώς όπως τα είπες είναι όσον αφορά το βάρος στο πιρούνι. Δε μιλάμε για βάρος στη ρόδα, αλλά στο πιρούνι. Δεν είναι περιστρεφόμενο το πιρούνι. Αλλά όποιος δεν ξέρει Φυσική και ούτε κάθεται να το ψάξει, γράφει ανακρίβειες και μειώνει το κύρος του...
αυτο ειπε και ειναι λαθος το πιρουνι περιστρεφεται
Plannet... Άλλο στρίβει και άλλο περιστρέφεται. Αν ήξερες λίγη φυσική θα το έπιανες αμέσως...
ναι μόνο που εγώ δεν είπα ότι περιστρέδεται αλλά οτί χαμηλό βάρος μπροστά δίνει καλύτερο έλεγχο μιας και το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ
όλα τα άλλα τα λένε βλάκες σαν και εσένα μόνο και μόνο γιατί προσπαθούν να μου την πουν
αυτο ειπε και ειναι λαθος το πιρουνι περιστρεφεται
να κάτι που δεν σκέφτικά
αν και εγώ βασή εμπειρίας το λέω αυτό δεν έκατσα να κάνω ανάλυση φυσικής
μιας και οι αναλύσεις φυσικής είναι αρκετά δύσκολες
αυτά τα αφήνω στις διάνοιες του forum
Παιδιά θα μας τρελάνετε; Εσείς όταν κάνετε ποδήλατο το πιρούνι σας αποκτά γωνιακή ταχύτητα; Ούτε μια πλήρη περιστροφή γύρω από τον άξονά του δεν μπορεί να κάνει το πιρούνι! Τι μου λέτε τώρα;
Το βάρος στη ρόδα που έχει γωνιακή ταχύτητα αυξάνει το βαθμό δυσκολίας με τον οποίο στρίβει. Από την άλλη αποκτά αδράνεια στην περιστροφή και είναι πιο εύκολο να διατηρήσει την ταχύτητά της. Σας θυμίζει κάτι; Τα ποδήλατα χρονομέτρου, ναι. Κι αυτά μόνο πίσω έχουν πλήρεις δίσκους για να μπορούν να κουμανταριστούν κάπως.
Το βάρος στο σκελετό (και το πιρούνι είναι μέρος του σκελετού) δεν έχει αντίκτυπο στο πως στρίβει, εκτός αν είναι σταματημένο. Παρακολουθήστε λίγο πως στρίβουν τα δίκυκλα. Το τιμόνι στρίβει ελάχιστα. Δεν είναι τυχαίο που στα touring το πιρούνι είναι σημείο ανάρτησης αποσκευών (που φτάνουν και τα 10 κιλά καμιά φορά). Αν δεν μπορούσαν να στρίψουν δε θα τα έβαζαν εκεί...
Παιδιά θα μας τρελάνετε; Εσείς όταν κάνετε ποδήλατο το πιρούνι σας αποκτά γωνιακή ταχύτητα; Ούτε μια πλήρη περιστροφή γύρω από τον άξονά του δεν μπορεί να κάνει το πιρούνι! Τι μου λέτε τώρα;
Το βάρος στη ρόδα που έχει γωνιακή ταχύτητα αυξάνει το βαθμό δυσκολίας με τον οποίο στρίβει. Από την άλλη αποκτά αδράνεια στην περιστροφή και είναι πιο εύκολο να διατηρήσει την ταχύτητά της. Σας θυμίζει κάτι; Τα ποδήλατα χρονομέτρου, ναι. Κι αυτά μόνο πίσω έχουν πλήρεις δίσκους για να μπορούν να κουμανταριστούν κάπως.
Το βάρος στο σκελετό (και το πιρούνι είναι μέρος του σκελετού) δεν έχει αντίκτυπο στο πως στρίβει, εκτός αν είναι σταματημένο. Παρακολουθήστε λίγο πως στρίβουν τα δίκυκλα. Το τιμόνι στρίβει ελάχιστα. Δεν είναι τυχαίο που στα touring το πιρούνι είναι σημείο ανάρτησης αποσκευών (που φτάνουν και τα 10 κιλά καμιά φορά). Αν δεν μπορούσαν να στρίψουν δε θα τα έβαζαν εκεί...
το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις με ένα ηλίθιο είναι να του δώσεις δίκιο
οπότε έχεις τόσο δίκιο
:D
στο τελευταιο σχολιο σου ξεφυγε η αληθεια λες: ουτε μια πληρη περιστροφη γυρω απο τον αξονα του δεν μπορει να κανει το πιρουνι. Μην μπλεκεσαι ντουμ. Αυτο που μπερδευεις ειναι την ολικη περιστροφη την οποια οπως καταλαβα ονομαζεις περιστροφη και κανουν οι ροδες και την μερικη περιστροφη την οποια ονομαζεις στροφη.Οταν κατι δεν περιστρεφεται πληρως δεν σημαινει οτι δεν περιστρεφεται και καθολου. Οχι δεν ειναι στροφη, αλλα για να στριψεις το ποδηλατο περιστρεφεις το τιμονι που περιστρεφει το πιρουνι τα οποια κινουνται σταθερα γυρω απο εναν αξονα και ετσι στριβεις. Κακο δεν ειναι να μπερδευτεις καπου κακο ειναι να λες καποιον ασχετο και να τον προσβαλεις οπως εκανες.
αυτο ειπε και ειναι λαθος το πιρουνι περιστρεφεται
να κάτι που δεν σκέφτικά
αν και εγώ βασή εμπειρίας το λέω αυτό δεν έκατσα να κάνω ανάλυση φυσικής
μιας και οι αναλύσεις φυσικής είναι αρκετά δύσκολες
αυτά τα αφήνω στις διάνοιες του forum
Εχεις δικιο ξεφυγαμε, γι αυτο και παραπανω ειπα ειπα να ερθουν να ρωτησουν για γραναζια και οτι αλλη παπαρια, γιατι πρεπει να λεμε ο καθενας τι εχουμε καταλαβει απο την εμπειρια και στο τελος να δουμε τι αποτελεσματα μαζευουμε. Ετσι θα βγαλουν συμπερασματα οι νεοι αγοραστες, αν ομως ο καθενας παραθετει τον τροπο που καταλαβε τις πληροφοριες απο το ταδε μερος που διαβασε δεν κανουμε δουλεια. πχ Ειμαι κατοχος mountain και διαπιστωσα οτι οδηγοντας το ιντεγκρετορ φιλου οτι μου κουραζει τη μεση σε σχεση με το δικο μου και ετσι για την ιδια αποσταση εκανα παραπανω στασεις.Εδω θα ηθελα να πω σε καποιους που ισως δεν εχουν γυμναστει ποτε οτι διαφορετικο ειναι το μυικο πιασιμο που ερχεται απο τη σκυφτη σταση εξαιτιας αγυμναστων ραχιαιων και το οποιο φευγει οσο γυμναζεται ο μυς και διαφορετικος ο πονος στη μεση λογω κραδασμων της ορθιας στασης. και οσο για την ποδηλασια πιστευω εδω μεσα οι περισσοτεροι την κανουμε ερασιτεχνικα για να αθληθουμε,αν εκανα αναγκαστικα μονο 2-10 χιλιομετρα οχι μονο τρακτερωτα αλλα και αλεξιπτωτο θα εβαζα ετσι ωστε να απαιτειται οσο το δυνατον μεγαλυτερο εργο αρα και εκγυμναση. Αρα μπορει με τα τρακτερωτα και τα 26 inch να κανετε λιγοτερα χιλιομετρα αλλα γυμναζεστε παραπανω(και σωστοτερα σε σχεση με τα τρεκινκ και οχι τα raod η τα fitness) απο οτι με τα σλικ και τα 28 στην ιδια αποσταση.Αυτο δεν θελουμε ολοι?
Πες μας ρε ntimitri πόσο σε κούρασε το ποδήλατο του φίλου σου που ήταν ρυθμισμένο για το δικό του σώμα...
το υψος μου ηταν στα ορια που δινει ο κατασκευαστης και με το φιλο μου εχουμε 2 ποντους διαφορα. Αυτος δεν ειχε κανει κατι για να το φερει στα μετρα του απλα ειχε τη σελα στο σωστο υψος, με μια πολυ μικρη αλλαγη την εφερα στο δικο μου. Δεν θα κανω τον ξερολα δεν ηξερα οτι πρεπει να γινει καποια αλλη τρομερη ρυθμιση αλλα μην φανταστεις οτι και στο mountain εχω κανει κατι αλλο περα απο την επιλογη πλαισιου στα ορια και τη ρυθμιση της σελας. Αν εχει και κατι αλλο που θα βοηθησει δραστικα (απλα οχι σιγα σιγα να το κανουμε κουρσα η μαουντεν) πες το μου και θα το δοκιμασω και αν εχω κανει λαθος δεν εχω προβλημα να το παραδεχτω σε μια με δυο βδομαδες θα σου πω τα αποτελεσματα βαση των απαντησεων που θα μου δοσει το σωμα μου.
Αρα να υποθεσω οτι εσενα σου δινουν χρυσο μεταλλιο οταν γυρνας σπιτι? Δεν σου ζητησα να επιβεβαιωσεις αυτα που ειπα απλα παρεθεσα τη γνωμη μου η οποια βασιζεται στις εμπειριες που εχω. ΑΡΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ, ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΑΥΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ.
ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.Ο PLANNET ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ-ΤΗΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ-ΣΑΦΩΣ&ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 'Ο ΕΙΔΗΜΩΝ',ΑΠΛΩΣ ΕΝΑΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΟΨΗ!ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!ΕΧΩ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ,ΟΠΩΣ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΥΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟΥ 28ΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΣΤΡΙΨΙΜΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΠΕΠΕΙΡΑΜΕΝΟ' ΑΛΛΑ ΛΑΜΒΑΝΩ ΥΠΟΨΗΝ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΕΧΟΥΝ 700Χ35 Η' 700Χ38 H' 38C ΚΛΠ. ΤΡΟΧΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΤΟ 700Χ 42 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!ΚΑΤΕΜΕ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΚΟΤΡΑΧΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ.ΤΟ ΤΡΕΚΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ&ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ 'ΕΠΙΤΙΘΕΤΑΙ' ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΜΤΒ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑΛΛΑΖΑΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΣΥΝΗΘΩΣ,ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΝΑ Η' ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΤΒ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ ΜΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΛΗΣ.ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΤΟ ΟΛΟ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΡΕΚΙΝΓΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΥΚ ΟΛΙΓΟΙ!ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΩΣΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ!ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΤΑ ΜΤΒ.ΑΠΛΩΣ ΕΔΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΝΤΩΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΑ 'ΦΟΥΣΚΩΝΟΥΝ' ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ!ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΜΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΝΑΣ 16ΧΡΟΝΟΣ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ Η' ΤΙΣ 27 ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ 130ΑΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΤΒ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΣΠΙΤΙ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ-ΣΠΙΤΙ?Η' ΕΝΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ?ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΛΑΣΙΚΑ BIKES ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ?ΦΥΣΙΚΑ ΝΑΙ!ΑΠΛΩΣ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΥΠΕΡΑΞΙΑ ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ-ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΟΜΑΣΤΕ Η' ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ,ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ&ΝΑ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ!ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ SMART EIXE ΠΛΑΚΑ,ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ MERCEDES H' ΜΙΣΗ ΕΣΤΩ



ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΕΣ,ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΖΕΣΤΗ.....
ΑΦΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΣΕΛΑ ΚΑΙ ΠΙΕΙΤΕ ΚΑΜΙΑ 'ΠΑΓΩΜΕΝΗ' ΦΡΑΠΑ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!HAKUNA MATATA!DOLCE VITA!ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ[ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΙΝΓΚ!].ΑΙΝΤΕ,ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
Πέρασε η International Caps Lock Day, Mr. ooo7jb!
Επίσης πέρασε και η μέρα "δεν πατάω το enter για παράγραφο" Mr.ooo7jb!!!
Και πάλι συγγνώμη, με το συμπάθειο, αλλά δεν έχεις ιδέα ούτε βασικής φυσικής γυμνασίου.Το παράδειγμά σου έχει να κάνει με την ισομερή κατανομή μάζας περιστρεφόμενου σφονδύλου,είναι εντελώς άσχετο, το βάρος του ποδηλάτου έχει μικρή σημασία, όταν ποδηλατείς κινείς το βάρος σου + του ποδηλάτου.
Ένα κατά 5 κιλά βαρύτερο ποδήλατο, δεν εχει το βάρος στο "σύστημα κατεύθυνσης" αλλά απλώς το προσθέτει στο συνολικό.
Για την άσκηση δύναμης σε σχέση με τη θέση έχεις απόλυτο δίκιο, είναι θέμα εργοφυσιολογίας, σπρώχνεις με τα πόδια δυνατότερα όταν είσαι σκυφτός και τα χέρια είναι -σχεδόν- τεντωμένα.
Σωστό λοιπόν ότι η σκυφτή θέση οδήγησης, παρόλο που ταλαιπωρεί τα χέρια, τους άνω ραχιαίους και τον αυχένα από το πρώτο λεπτό, αποδεικνύεται καλύτερη από την πιο όρθια όταν πρέπει να ποδηλατείς εντατικά για πολλή ώρα.
Στη δεύτερη περίπτωση επιβαρύνεται η μέση - και όχι οι γλουτοί όπως γράφεις.
Σε χαμηλής έντασης προσπάθεια, η σκυφτή θέση έχει μόνο μειονεκτήματα.
Αυτό είναι και το - μεγάλο - κακό με όλους εσάς τους "ταλιμπάν" της ποδηλασίας: Με αυτά που "συμβουλεύετε" αποθαρρύνετε από τη χρήση ποδηλάτου όποιον δεν έχει φυσική κατάσταση cheetach. Δεν είναι όλοι οι ποδηλάτες τρελαμένοι χομπίστες, κάποιοι είναι φυσιολογικοί άνθρωποι που δεν πάνε με ποδηλατικό κολάν στη δουλειά....
άλλη μία νέα εγραφή που έγινε για να την πει σε εμένα
οκ νο Προμπλεμ
... αλλά ΣΥΝΗΘΩΣ, οι περισσότεροι που γράφουμε εδω μέσα, αναφερόμαστε σε κάποιον που θέλει να κάνει "το επόμενο βήμα", να ξεφύγει από την απλή κλασσική ΧΑΛΑΡΗ βολτίτσα.
ΔΕΝ είμαστε όλοι ταλιμπαν, ούτε έχουμε ευλυγισία γατόπαρδου.
Προσωπικά έχω χρόνιο πρόβλημα με την μέση μου.... παρόλαυτά έχω βρει την θέση οδήγησης που μου ταιριάζει ακόμα και στην κούρσα...
Η σκυφτή θέση έχει να κάνει περισσότερο με την αεροδυναμική.
Σε ταχύτητες πάνω από 18-20 χ.α.ω η αντίσταση του αέρα είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΜΠΟΔΙΟ. Κουράζει, εξαντλεί, κόβει ταχύτητα, κόβει δύναμη. Αν έχεις και κόντρα τον αέρα.... εκεί να δεις πανηγύρια και κλάματα....
Τέλος, όλα δεν έχουν να κάνουν με μετάλλια και πρωτιές. Έχουν να κάνουν με όρια και την ικανοποίηση που νιώθεις όταν τα φτάνεις ή τα ξεπερνάς.


Καλές πεταλιές σε όλους.
Διακοπές δεν έχει?
Ακόμα??????
... τι λες για Tour d' Atene??????
[το έμαθε εχθές η κα RockaRolla και ψήνεται.... αααχχχχ τι έχω να τραβήξω πάλι.....
..
..
..
..
..
..
..
..
+54 κιλά για πάνω από 100 χλμ.....
αααχχχ, κανα μοτεράκι παίζει ρε παιδιά????]
54 κιλά είπες; Ξέρω πως θα είσαι την άλλη μέρα:
.

Ζητώ συγγνώμη αν σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση. Η εγγραφή έγινε γιατί αποφάσισα ο παππούς να ξαναπιάσω ποδήλατο μετά από 25 χρόνια..
Φυσικό είναι να μπω για πληροφορίες στο φόρουμ σας. Αφού είχα γυρίσει 3-4 ποδηλατομάγαζα στην περιοχή μου και είχα ακούσει μεταξύ άλλων ότι αντί για σέλα με επένδυση καλύτερο είναι ένα εσώρουχο με επένδυση (Με αυτό θα πήγαινα π.χ στο σχολείο το πρωί να κάνω μάθημα!!!!!), κοιτάζω και την κατηγορία "αγορά ποδηλάτου" - τι πιο φυσικό?- και πέφτω πάνω στα περί ζυγοστάθμισης που γράφεις.
Mea culpa, έπρεπε να συγκρατηθώ, Φταίει όμως λίγο και .. η ζέστη.
Υ.Γ
Πιθανόν να μπήκα σε λάθος φόρουμ, αυτό δηλαδή του επόμενου βήματος πέρα από τη χαλαρή βόλτα. Ο τίτλος πάντως "αγορά ποδηλάτου" παραπέμπει ακριβώς στο αντίθετο: Για να κάνω το επόμενο βήμα σημαίνει ότι έχω ήδη ποδήλατο. Γι αυτό και υπέθεσα ότι η συγκεκριμένη ενότητα αφορά τον πρωτάρη.
Πιθανώς λαθεμένα, και πάλι απολογούμαι και να με συγχωρείτε.
Δε χρειάζεται να απολογηθείς για τίποτα. Ακριβώς όπως τα είπες είναι όσον αφορά το βάρος στο πιρούνι. Δε μιλάμε για βάρος στη ρόδα, αλλά στο πιρούνι. Δεν είναι περιστρεφόμενο το πιρούνι. Αλλά όποιος δεν ξέρει Φυσική και ούτε κάθεται να το ψάξει, γράφει ανακρίβειες και μειώνει το κύρος του...
το θεμα ειναι οτι συμφωνεις με αυτα που λεει ο πλανετ (εξαιρουμε τη φυσικη) και παρολα αυτα καταφερνεις να πεις και ελεος και να τον χαρακτηρισεις ταλιμπαν.Για διαβασε τι λεει ακριβως στο πρωτο σχολιο του θεματος ο πλανετ και θα καταλαβεις οτι ισως απλα μπηκες για την πεις σε καποιον.Και για να σε βοηθησω δες εδω που καταληγει το συλλογισμο του: >
Για τις μεγαλυτερς αποστασεις το ειπες οτι συμφωνεις οποτε ισως εσυ να εισαι ο ταλιμπαν
ναι έχεις δίκιο το πιρούνι δεν σρίβει
πόσο δίκιο έχεις για άλλη μία φορά
:D
Plannet... Άλλο στρίβει και άλλο περιστρέφεται. Αν ήξερες λίγη φυσική θα το έπιανες αμέσως...
Πω πω μερικοι πρεπει να ερθετε στο πολυτεχνειο να μιλησετε με τον κωστοπουλο για να βγαλετε το αχτι που εχετε σε φυσικη γραναζια και οτι αλλη παπαρια. Φιλε ντουμ βιαστηκες και την πεταξες οποτε σε δικαιολογω. ο λαιμος ειναι ο καθετος αξονας στον οποιο ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ το πιρουνι αλλα οπως λες και εσυ
Συγγνωμη που κανω το δικηγορο του πλανετ αλλα εσυ με το να λες καποιον καραγκιοζη και παπαρολογο τι πετυχαινεις εκτος απο το να χαρακτηριζεις και τον εαυτο σου? εγω βλεπω εναν τυπο που λετε οτι πουλαει ποδηλατα, δεν ξερω αν ειναι υπαλληλος η ιδιοκτητης, και προτεινει τυπους ποδηλατων που ειναι φθηνοτερη λυση (αφηνω το καλυτερη εξω) σε σχεση με τρακινκ και σε αγορα και σε συντηρηση.Αρα δεν βλεπω κινητρο για καποιο σκοπο παραπληροφορησης αφου παει κοντρα στο συμφερον του.Αντιθετα βλεπω πολους κατοχους τρεκινκ να αρνουνται τα τεκμηριωμενα στοιχεια απλα και μονο για μην παραδεχτουν οτι εκαναν κακη αγορα.Και οχι φιλε gratg δεν πηρατε κακο ποδηλατο το πδηλατο σας ειναι καλο απλα υπηρχαν καλυτερες λυσεις. παντα ποδηλατα σαν το σιρουσ θα ειναι καλυτερη λυση απο ενα τρεκινκ των ιδιων χρηματων και οσοι πηγγατε στην αγορα πολυ ακριβου τρεκινκ σορρυ παιρνατε το κονα jake και θα παλαβωνατε. Κακες αγορες κανουμε ολοι και πρωτος και καλυτερος εγω το θεμα ειναι να τισ παραδεχομαστε για να αποφυγουμε μελλοντικες αυτος ειναι o στοχος
οχι δυστυχως δεν τη θεωρω παπαρια μαλλον δεν καταλαβες οτι την σπουδαζω
αυτο ειπε και ειναι λαθος το πιρουνι περιστρεφεται
ναι μόνο που εγώ δεν είπα ότι περιστρέδεται αλλά οτί χαμηλό βάρος μπροστά δίνει καλύτερο έλεγχο μιας και το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ
όλα τα άλλα τα λένε βλάκες σαν και εσένα μόνο και μόνο γιατί προσπαθούν να μου την πουν
να κάτι που δεν σκέφτικά
αν και εγώ βασή εμπειρίας το λέω αυτό δεν έκατσα να κάνω ανάλυση φυσικής
μιας και οι αναλύσεις φυσικής είναι αρκετά δύσκολες
αυτά τα αφήνω στις διάνοιες του forum
Παιδιά θα μας τρελάνετε; Εσείς όταν κάνετε ποδήλατο το πιρούνι σας αποκτά γωνιακή ταχύτητα; Ούτε μια πλήρη περιστροφή γύρω από τον άξονά του δεν μπορεί να κάνει το πιρούνι! Τι μου λέτε τώρα;
Το βάρος στη ρόδα που έχει γωνιακή ταχύτητα αυξάνει το βαθμό δυσκολίας με τον οποίο στρίβει. Από την άλλη αποκτά αδράνεια στην περιστροφή και είναι πιο εύκολο να διατηρήσει την ταχύτητά της. Σας θυμίζει κάτι; Τα ποδήλατα χρονομέτρου, ναι. Κι αυτά μόνο πίσω έχουν πλήρεις δίσκους για να μπορούν να κουμανταριστούν κάπως.
Το βάρος στο σκελετό (και το πιρούνι είναι μέρος του σκελετού) δεν έχει αντίκτυπο στο πως στρίβει, εκτός αν είναι σταματημένο. Παρακολουθήστε λίγο πως στρίβουν τα δίκυκλα. Το τιμόνι στρίβει ελάχιστα. Δεν είναι τυχαίο που στα touring το πιρούνι είναι σημείο ανάρτησης αποσκευών (που φτάνουν και τα 10 κιλά καμιά φορά). Αν δεν μπορούσαν να στρίψουν δε θα τα έβαζαν εκεί...
το μόνο πράγμα που μπορείς να κάνεις με ένα ηλίθιο είναι να του δώσεις δίκιο
οπότε έχεις τόσο δίκιο
:D
στο τελευταιο σχολιο σου ξεφυγε η αληθεια λες: ουτε μια πληρη περιστροφη γυρω απο τον αξονα του δεν μπορει να κανει το πιρουνι. Μην μπλεκεσαι ντουμ. Αυτο που μπερδευεις ειναι την ολικη περιστροφη την οποια οπως καταλαβα ονομαζεις περιστροφη και κανουν οι ροδες και την μερικη περιστροφη την οποια ονομαζεις στροφη.Οταν κατι δεν περιστρεφεται πληρως δεν σημαινει οτι δεν περιστρεφεται και καθολου. Οχι δεν ειναι στροφη, αλλα για να στριψεις το ποδηλατο περιστρεφεις το τιμονι που περιστρεφει το πιρουνι τα οποια κινουνται σταθερα γυρω απο εναν αξονα και ετσι στριβεις. Κακο δεν ειναι να μπερδευτεις καπου κακο ειναι να λες καποιον ασχετο και να τον προσβαλεις οπως εκανες.
Εχεις δικιο ξεφυγαμε, γι αυτο και παραπανω ειπα ειπα να ερθουν να ρωτησουν για γραναζια και οτι αλλη παπαρια, γιατι πρεπει να λεμε ο καθενας τι εχουμε καταλαβει απο την εμπειρια και στο τελος να δουμε τι αποτελεσματα μαζευουμε. Ετσι θα βγαλουν συμπερασματα οι νεοι αγοραστες, αν ομως ο καθενας παραθετει τον τροπο που καταλαβε τις πληροφοριες απο το ταδε μερος που διαβασε δεν κανουμε δουλεια. πχ Ειμαι κατοχος mountain και διαπιστωσα οτι οδηγοντας το ιντεγκρετορ φιλου οτι μου κουραζει τη μεση σε σχεση με το δικο μου και ετσι για την ιδια αποσταση εκανα παραπανω στασεις.Εδω θα ηθελα να πω σε καποιους που ισως δεν εχουν γυμναστει ποτε οτι διαφορετικο ειναι το μυικο πιασιμο που ερχεται απο τη σκυφτη σταση εξαιτιας αγυμναστων ραχιαιων και το οποιο φευγει οσο γυμναζεται ο μυς και διαφορετικος ο πονος στη μεση λογω κραδασμων της ορθιας στασης. και οσο για την ποδηλασια πιστευω εδω μεσα οι περισσοτεροι την κανουμε ερασιτεχνικα για να αθληθουμε,αν εκανα αναγκαστικα μονο 2-10 χιλιομετρα οχι μονο τρακτερωτα αλλα και αλεξιπτωτο θα εβαζα ετσι ωστε να απαιτειται οσο το δυνατον μεγαλυτερο εργο αρα και εκγυμναση. Αρα μπορει με τα τρακτερωτα και τα 26 inch να κανετε λιγοτερα χιλιομετρα αλλα γυμναζεστε παραπανω(και σωστοτερα σε σχεση με τα τρεκινκ και οχι τα raod η τα fitness) απο οτι με τα σλικ και τα 28 στην ιδια αποσταση.Αυτο δεν θελουμε ολοι?
Πες μας ρε ntimitri πόσο σε κούρασε το ποδήλατο του φίλου σου που ήταν ρυθμισμένο για το δικό του σώμα...
το υψος μου ηταν στα ορια που δινει ο κατασκευαστης και με το φιλο μου εχουμε 2 ποντους διαφορα. Αυτος δεν ειχε κανει κατι για να το φερει στα μετρα του απλα ειχε τη σελα στο σωστο υψος, με μια πολυ μικρη αλλαγη την εφερα στο δικο μου. Δεν θα κανω τον ξερολα δεν ηξερα οτι πρεπει να γινει καποια αλλη τρομερη ρυθμιση αλλα μην φανταστεις οτι και στο mountain εχω κανει κατι αλλο περα απο την επιλογη πλαισιου στα ορια και τη ρυθμιση της σελας. Αν εχει και κατι αλλο που θα βοηθησει δραστικα (απλα οχι σιγα σιγα να το κανουμε κουρσα η μαουντεν) πες το μου και θα το δοκιμασω και αν εχω κανει λαθος δεν εχω προβλημα να το παραδεχτω σε μια με δυο βδομαδες θα σου πω τα αποτελεσματα βαση των απαντησεων που θα μου δοσει το σωμα μου.
Δε θα μιλήσω professional fitting systems... Αλλά αν θες να το ψάξεις μόνος σου, λέξεις κλειδιά "BG Fit", "Retul" κλπ...