GT aggressor 3.0 - Ψιλωμα τιμονιου

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kapet
Απών/απούσα

Καλημερα. Ειμαι κατοχος του ποδηλατου που αναφερω στον τιτλο, και θα ηθελα να μου πειτε αν μπορω να σηκωσω λιγο το τιμονι.
Απο εκει που το αγορασα μου ειπαν, οτι στο ποδηλατο αυτο δεν ψηλωνει το τιμονι. Αλλα εαν το θελω, να το παω να μου το ψιλωσουν αυτοι.
Ηθελα να ρωτησω εσας, ισχυει κατι τετοιο ή μου λενε βλακειες?

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

από την στιγμή που το κάνουν αυτοί το κάνεις και εσύ
υπάρχουν 2 περιπτώσεις
η φοβούντε μην κάνεις μαλακία
η θέλουν να σου πάρουν λευτά
αν σου πάρουν εργατικά είναι μαλακία
αλλά μπορεί να θέλει κάποιον αποστάτη κάτι για να ψιλώσει

κρίνεις και πράτεις

γιατί θέλεις να το ψιλόσεις??
?

Arxarios
Απών/απούσα

...εάν θες να το ψηλώσεις πρέπει να πάρεις είτε ένα λαιμό με μεγαλύτερη κλίση είτε να πάρεις κάτι τέτοιο http://www.ebay.com/itm/New-SATORI-Heads-Up4-Stem-Riser-Adaptor-1-1-8-St.... Ο λαιμός σου πιάνει κατευθείαν πάνω στο σωλήνα του πηρουνιού και αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να ψηλώσει.

Βέβαια κρίσιμη είναι και η ερώτηση παραπάνω γιατί θες να το ψηλώσεις.

kapet
Απών/απούσα

>Απλα νομιζω οτι θα ειναι καλυτερα, για να μη σκυβω πολυ. Δε με χαλαει βεβαια και ετσι, απλα καπου καπου χρειαζομαι τη πλατη μου πιο ορθια.
Να πω επισηε οτι, η σελα σε ευθεια με το τιμονι ειναι λιγο ψηλοτερη. Δεν θελω ομως να κατεβασω τη σελα!
GT

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Εαν ο λαιμός είναι ήδη στο πιο πάνω σημείο,
τότε δεν μπορείς να το ψηλώσεις. Το μόνο που
σου μένει είναι να παίξεις με το μήκος και
την κλίση του λαιμού. Να βάλεις δηλαδή κο-
ντύτερο λαιμό με μεγαλύτερη προς τα επάνω
κλίση.

Βγάλε μια φωτό από το πλαι να το δούμε.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kapet wrote:
>Απλα νομιζω οτι θα ειναι καλυτερα, για να μη σκυβω πολυ. Δε με χαλαει βεβαια και ετσι, απλα καπου καπου χρειαζομαι τη πλατη μου πιο ορθια.
Να πω επισηε οτι, η σελα σε ευθεια με το τιμονι ειναι λιγο ψηλοτερη. Δεν θελω ομως να κατεβασω τη σελα!

μια χαρά σε κόβω μην αλλάξεις τπτ
:D

kapet
Απών/απούσα

Plannet wrote:
kapet wrote:
>Απλα νομιζω οτι θα ειναι καλυτερα, για να μη σκυβω πολυ. Δε με χαλαει βεβαια και ετσι, απλα καπου καπου χρειαζομαι τη πλατη μου πιο ορθια.
Να πω επισηε οτι, η σελα σε ευθεια με το τιμονι ειναι λιγο ψηλοτερη. Δεν θελω ομως να κατεβασω τη σελα!

μια χαρά σε κόβω μην αλλάξεις τπτ
:D

Ok, αυτο ηθελα μια γνωμη

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Όλοι κάπως έτσι ξεκινήσαμε....με τη σέλα σχετικά χαμηλά και το τιμόνι να είναι πιο ψηλά από τη σέλα....
... ίσως σωστό για κλασσικό ποδήλατο πόλης (όπως αυτά που καβαλούσαμε πιτσιρικάδες) αλλά όχι και το καλύτερο για πχ το ΜΤΒ που καβαλάς.

Γενικά πάντως η σέλα πλέον είναι πιο ψηλά από το τιμόνι. Η μέση πρέπει να σπάει λίγο, εώς πολύ (ανάλογα με το πόσο αντέχει η μέση, πόσο ευλυγισία έχεις, πόσο αεροδυναμικός θέλεις να είσαι).

Τώρα, αν όντως θέλεις να ψηλώσεις το τιμόνι, δεν γίνεται έτσι απλά, παρά μόνο με αγορά νέου λαιμού, όπως σου έγραψαν πιο πάνω (ή με αλλαγή του τιμονιού με άλλο τύπου riser... ακριβή λύση που δεν την προτείνω, απά έτσι την αναφέρω ότι υπάρχει).

Πάντως στην αρχή αυτό το σκύψιμο θα σε ενοχλεί λίγο, με τον καιρό, όσο γράφεις χλμ, θα δεις ότι βολεύει, ότι τελικά είναι "πιο ξεκούραστη" η λίγο σκυφτή στάση, ειδικά αν κάνεις πιο μεγάλες διαδρομές ή πιο γρήγορες.

... μια άλλη ιδέα (χωρίς να είναι 100% σχετική με το ερώτημά σου) είναι να βάλεις κερατάκια (ακροτίμονα) δεξιά - αριστερά στο τιμόνι. Ανάλογα με το μήκος τους και την κλίση που θα τα βιδώσεις, μπορείς να σηκωθείς λιγάκι.
Η βασική τους λειτουργία είναι να "τραβιέσαι" από αυτά στις ανηφόρες (ρίχνοντας το βάρος σου μπροστά) ή απλά να έχεις 1-2 εναλλακτικές λαβές, όταν "πιάνεσαι" (αυχένας, αγκώνες, παλάμες κλπ).
Ίσως όμως να σε βολέψει. Πριν αγοράσεις δες αν μπορείς να δανειστείς και να τα δοκιμάσεις για λίγο (ακό κανα ποδηλάτη φίλο σου)

gtasul
Απών/απούσα

Πριν ακριβώς ενα χρόνο ψαχνόμουν για το ίδιο ακριβώς πράγμα με το δικό μου mtb. Στον ποδηλατά που πήγα, αντί να με συμβουλέψει, μου πούλησε για 30 ευρώ ένα σπαστό λαιμό με μεταβαλόμενη κλίση, τον οποίο και σήκωσα τέρμα πάνω και είχα επιτέλους την "πολυπόθητη" όρθια στάση. Από εκεί και ύστερα έδωσα άλλα 50 ευρώ για σέλα με τζελ, η οποία με χτύπησε στη λεκάνη, όποτε έκανα λίγο μεγαλύτερα χιλιόμετρα είχα πόνους στη μέση, ετοιμαζόμουν να δώσω και άλλα λεφτά για σπαστό λαιμό αφού ο προηγούμενος δεν άντεχε το βάρος μου κτλ κτλ κτλ.

Μετά και από μια μεγάλη βόλτα και με πόνους στη μέση, αποφάσισα να κατεβάζω σιγά σιγά το λαιμό, εώς ότου έβαλα πάλι τον σταθερό που είχε από την αρχή το ποδήλατο. Με την παλιά σκυφτή στάση πλέον, τα χιλιόμετρα άρχισαν να έρχονται πιο εύκολα και οι αποστάσεις να ανεβαίνουν, οι ανηφόρες να βγαίνουν όλο και πιο εύκολα. Μπήκε και η παλιά σέλα, αφού η χωρίς τζελ εμένα με βολεύει καλύτερα. Εν ολίγοις, 80 ευρώ τσάμπα και με ρίσκο τραυματισμών.

Γνώμη μου σαν παθών: τσεκάρεις τις λύσεις eaglou και rockarolla, για κοντύτερο και λίγο πιο σηκωμένο σταθερό λαιμό, ή για ακρόμπαρα. Και κυρίως κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερο πετάλι, και σιγά σιγά το σώμα σου λύνεται και συνηθίζει την σκυφτή στάση. Τα ακρόμπαρα που λέει ο rockarolla κανονικά τα βάζουμε ψιλοπαράλληλα με το έδαφος, αλλά πολλοί τα βάζουν κάθετα για να έχουν μια πιο όρθια λαβή. Βέβαια σιγά σιγά τα κατεβάζουν.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... το ΓΕΝΙΚΟ συμπέρασμα για εμένα είναι ΝΑ ΜΗΝ βιάζεστε να κάνετε διορθωτικές κινήσεις (= αγορές / αναβαθμίσεις / αντικαταστάσεις).
Πρώτα "παίζουμε" ρυθμίζοντας όσο καλύτερα μπορούμε τα υπάρχοντα ανταλλακτικά / περιφερειακά.
[δοκιμή και σφάλμα ... και φτου και από την αρχή]
Γράφουμε χλμ, πολλά χλμ, ΠΟΛΛΑ χλμ, κάνοντας λίγο υπομονή....
... και αφού "εκπαιδευτεί" και το σώμα μας, ΜΕΤΑ κοιτάμε να χώσουμε το χέρι στην τσέπη.

πχ. δεν υπάρχει άνθρωπος που να πρωτο-κάτσει σε ποδηλατική σέλα και να πει: "ΟΚ βολεύτηκα".
Μετά από τα πρώτα 20 λεπτά επάνω της, ΣΙΓΟΥΡΑ θα νιώθει βασανιστήρια.
Αλλά στις επόμενες 10 βόλτες θα συνηθίσει.
Αν δεν συνηθίσει, ας παίξει λίγο με τη θέση / κλίση / ύψος κλπ, άλλες 10 βόλτες και αν πάλι υπάρχει θέμα ας κοιτάξει για κάτι άλλο..... (ψάξτε βρείτε τα σχετικά θέματα)
... γνώμη μου...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

gtasul wrote:

Γνώμη μου σαν παθών: τσεκάρεις τις λύσεις eaglou και rockarolla, για κοντύτερο και λίγο πιο σηκωμένο σταθερό λαιμό, ή για ακρόμπαρα. Και κυρίως κάνεις όσο το δυνατόν περισσότερο πετάλι, και σιγά σιγά το σώμα σου λύνεται και συνηθίζει την σκυφτή στάση. Τα ακρόμπαρα που λέει ο rockarolla κανονικά τα βάζουμε ψιλοπαράλληλα με το έδαφος, αλλά πολλοί τα βάζουν κάθετα για να έχουν μια πιο όρθια λαβή. Βέβαια σιγά σιγά τα κατεβάζουν.

τα ακρόμπαρα δεν είναι για να αλλάζεις στάση στα χέρια
είναι επικύνδινα πράγματα

εγώ πάντως όταν τα προβλήματα τέτοιου τύπου τα είχε ο vale του είπε να μην αλλάξει σέλα και να μείνει με την παλιά
και με άκουσε
και σώθηκε
:D

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

... μια άλλη ιδέα (χωρίς να είναι 100% σχετική με το ερώτημά σου) είναι να βάλεις κερατάκια (ακροτίμονα) δεξιά - αριστερά στο τιμόνι. Ανάλογα με το μήκος τους και την κλίση που θα τα βιδώσεις, μπορείς να σηκωθείς λιγάκι.
Η βασική τους λειτουργία είναι να "τραβιέσαι" από αυτά στις ανηφόρες (ρίχνοντας το βάρος σου μπροστά) ή απλά να έχεις 1-2 εναλλακτικές λαβές, όταν "πιάνεσαι" (αυχένας, αγκώνες, παλάμες κλπ).
Ίσως όμως να σε βολέψει. Πριν αγοράσεις δες αν μπορείς να δανειστείς και να τα δοκιμάσεις για λίγο (ακό κανα ποδηλάτη φίλο σου)


ωραία πράγματα και όταν του πεταχτεί κάνας σκύλος μπροστά να μην έχεις φρένα
wow ενυτπωσιακό
μπορείς να μου εξειγήσεις και κάτι ακόμα
πως ρίχνεις το βάρος σου βροστά και τραβάς ταυτόχρονα
μου φαίνετα κάπως κουλό αυτό

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Όπως και στις κούρσες, τα χέρια δεν είναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ πάνω στα φρένα.
Κάνοντας μακρυνές διαδρομές, το σώμα κουράζεται. Για να ξεπιαστείς πρέπει να αλλάξεις "λαβές".
Το κάνεις όταν ο δρόμος είναι ανοικτός, όταν δεν θα σου πεταχτεί σκύλος, όταν έχεις τον "έλεγχο", όταν όλα "φαίνονται στρωτά".

Με τα ακροτίμονα, πιάνεσαι από κει, τραβάς και ψιλο-σηκώνεσαι. Όχι ορθοπέταλο ακριβώς, αλλά μετατοπίζεις το βάρος σου προς τα εμπρός.

Αυτό στις ΑΝΗΦΟΡΕΣ. Εκεί δηλαδή που μάλλον ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΦΡΕΝΟ....

... είπαμε αν έκανες ποδήλατο θα τα ήξερες...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Όπως και στις κούρσες, τα χέρια δεν είναι ΣΥΝΕΧΕΙΑ πάνω στα φρένα.
Κάνοντας μακρυνές διαδρομές, το σώμα κουράζεται. Για να ξεπιαστείς πρέπει να αλλάξεις "λαβές".
Το κάνεις όταν ο δρόμος είναι ανοικτός, όταν δεν θα σου πεταχτεί σκύλος, όταν έχεις τον "έλεγχο", όταν όλα "φαίνονται στρωτά".

Με τα ακροτίμονα, πιάνεσαι από κει, τραβάς και ψιλο-σηκώνεσαι. Όχι ορθοπέταλο ακριβώς, αλλά μετατοπίζεις το βάρος σου προς τα εμπρός.

Αυτό στις ΑΝΗΦΟΡΕΣ. Εκεί δηλαδή που μάλλον ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙΣ ΦΡΕΝΟ....

... είπαμε αν έκανες ποδήλατο θα τα ήξερες...


ξεκινάμε από τα εύκολα
όταν πιάνεσε από τα ακρόμπαρα
το βάρος μετατοπίζετε στα πόδια
όπως λες και στο ορθοπέταλο
εκτός αν πιστεύεις πως ορθοπέταλο κάνουμε για να έρθει το βάρος μπροστά

για τις λαβές
στην κούρσα οι τουρίστες πιάνονται από πάνω
και δεν έχουν φρένα
και τα περισσότερα ατυχήματα σε βόλτες γίνοντε όταν πιάνεσαι από πάνω και αρχίζεις την ψιλή κουβένα
πλέον η shmimano έδωσε λαβή από πάνω για να τραβάς και να έχεις και φρένο
η campagnolo το βελτίωσε
όστε να έχεις καλύτερο φρένο

για κάποιος που δεν κάνει ποδήλατο ξέρω αρκετά πάντως

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά αν αντί να προτείνουμε καγκουριές στο ποδήλατο πάνω του λέγαμε να μάθει να κάνει σωστά ποδήλατο
θα ήταν πολύ καλύτερα
ο gtsaul κάτι πήγε να πει αλλά ήταν λίγο

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... καλύτερα να περιοριστείς στον "τομέα σου"...
...ξέρεις, σουβλάκια, τυλιχτά, κοκορέτσια κλπ

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε, άλλωστε το ξανα-ματα-γράψαμε πιο πάνω.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
... καλύτερα να περιοριστείς στον "τομέα σου"...
...ξέρεις, σουβλάκια, τυλιχτά, κοκορέτσια κλπ

Στα υπόλοιπα συμφωνούμε, άλλωστε το ξανα-ματα-γράψαμε πιο πάνω.


και εσύ στον τομέα σου
να κάνεις καμιά βόλτα και να κάνεις γραφικές περιγραφές από τις βόλτες σου
όσο αφορά τεχνικά και τεχνικές ποδηλάτου
άστο για τους κατέχοντες

gtasul
Απών/απούσα

Εννοείς επικύνδινο λόγω του ότι με τα ακρόμπαρα δεν έχεις καλή και γρήγορη πρόσβαση στα φρένα; Σ' αυτό έχεις δίκιο, γι αυτό τόνισα να είναι η κλίση τους ψιλοπαράλληλη με το έδαφος, σε εμένα τουλάχιστον αρκεί για να έχω καλή πρόσβαση στα φρένα.

Αν δεν ήταν ακριβώς ίδια περίπτωση με τη δική μου, δεν θα τον ζάλιζα τον άνθρωπο, ένα χρόνο ποδηλατάρω σοβαρά και δεν έχω κάποια τρελή γνώση.

Το καλό είναι ότι έστω και με τρικυμίες το ίδιο ψιλοπροτείναμε όλοι, δλδ πετάλι και συνήθεια, οπότε μάλλον βοηθήσαμε. :)

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

gtasul wrote:
Εννοείς επικύνδινο λόγω του ότι με τα ακρόμπαρα δεν έχεις καλή και γρήγορη πρόσβαση στα φρένα; Σ' αυτό έχεις δίκιο, γι αυτό τόνισα να είναι η κλίση τους ψιλοπαράλληλη με το έδαφος, σε εμένα τουλάχιστον αρκεί για να έχω καλή πρόσβαση στα φρένα.

Αν δεν ήταν ακριβώς ίδια περίπτωση με τη δική μου, δεν θα τον ζάλιζα τον άνθρωπο, ένα χρόνο ποδηλατάρω σοβαρά και δεν έχω κάποια τρελή γνώση.

Το καλό είναι ότι έστω και με τρικυμίες το ίδιο ψιλοπροτείναμε όλοι, δλδ πετάλι και συνήθεια, οπότε μάλλον βοηθήσαμε. :)


κοίταξε σε χαλαρή κατάσταση εννοείτε πως δεν έχεις πρόβλημα
εδώ έχεις τα χέρια πανω στο τιμόνι και σε μια δύσκολη κατάσταση παθένεις σοκ και τρως τα μούτρα σου
φαντάσου να τα έχεις στα ακρόμπαρα
και να πρέπει να αλλάξεις λαβή και να πατήσεις και φρένο

contact