κενο στην πεταλια κατα το πεταλαρισμα που και που

22 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
vaggaiver
Απών/απούσα

γεια σας παιδια ..θελω να ρωτησω αν ξερετε απο τι μπορει να οφειλεται ενα κενο στην πεταλια που νιωθω κατα το πεταλαρισμα μια στο τοσο χωρις να δινω ιδιαιτερη δυναμη..παρουσιαζεται στα καλα καθουμενα στις χαλαρες βολτες..εχω ενα cube acid 2012 καινουριο χωρις να το εχω ταλαιπωρησει καθολου..εσφιξα τους βραχιονες τον ξεξιο και το αριστερο αλλα δεν καταφερα κατι και το προβλημα επανερχεται παλι..δηλ κενο στην πεταλια εν κινησει για λιγο και μετα ο πισω τροχος ξαναμαγκωνει κανονικα και ξανατσουλαει κανονικα..ειναι λιγακι επικινδυνο ιδιως οταν εισαι αφηρημενος και σου συμβαινει ξαφνικα ..το σωμα σου φευγει προς τα μπροστα και μπορει να πεσεις..επισης ο εκτροχιαστης ειναι ενταξει γιατι βαζει ολες τις ταχυτητες κανονικα χωρις να κανει το παραμικρο θορυβο κατα το πεταλαρισμα..

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Frazier
Εικόνα Frazier
Απών/απούσα

vaggaiver wrote:
γεια σας παιδια ..θελω να ρωτησω αν ξερετε απο τι μπορει να οφειλεται ενα κενο στην πεταλια που νιωθω κατα το πεταλαρισμα μια στο τοσο χωρις να δινω ιδιαιτερη δυναμη..παρουσιαζεται στα καλα καθουμενα στις χαλαρες βολτες..εχω ενα cube acid 2012 καινουριο χωρις να το εχω ταλαιπωρησει καθολου..εσφιξα τους βραχιονες τον ξεξιο και το αριστερο αλλα δεν καταφερα κατι και το προβλημα επανερχεται παλι..δηλ κενο στην πεταλια εν κινησει για λιγο και μετα ο πισω τροχος ξαναμαγκωνει κανονικα και ξανατσουλαει κανονικα..ειναι λιγακι επικινδυνο ιδιως οταν εισαι αφηρημενος και σου συμβαινει ξαφνικα ..το σωμα σου φευγει προς τα μπροστα και μπορει να πεσεις..επισης ο εκτροχιαστης ειναι ενταξει γιατι βαζει ολες τις ταχυτητες κανονικα χωρις να κανει το παραμικρο θορυβο κατα το πεταλαρισμα..

Διευκρίνισε αν θέλεις τι εννοείς "κενό",για να σε βοηθήσουν τα παιδιά.Εννοείς οτι δεν κάθεται σωστά η αλυσίδα σε κάποιο γρανάζι με αποτέλεσμα να πεταλάρεις στον αέρα μεχρι να ξανακαθίσει σε κάποιο γρανάζι ή εννοείς οτι δημιουργεί το κενό ο δισκοβραχίωνας;
Υ.Γ. Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!

vaggaiver
Απών/απούσα

χρονια πολλα και καλα Frazier... αυτο ακριβως προσπαθω να καταλαβω..αν το προβλημα προερχεται απο τον δισκοβραχιωνα η΄απο την κασσετα η΄απο την αλυσιδα..το θεμα ειναι οτι στα 30 χιλιομετρα που κανω σχεδον καθημερινα θα μου παρουσιασει το προβλημα 1-2 φορες με αποτελεσμα να μην ειναι εμφανες και να μην μου δινει ξεκαθαρα σημαδια..δηλαδη εκει που πεταλαρω χωρις να δινω ζορι στην πεταλια ,χανεται η συνεχομενη ροη και παρουσιαζει κενο και μπορει αν ειμαι αφηρημενος να τρομαξω απο το ξαφνικο κενο και καμια φορα αν ειμαι πανω σε ορθοπεταλια να πεσω..παρουσιαζει κενο με δυνατο βορυβο ταυτοχρονα ..ενα γκρανγκ ακουγεται και μετα ξαναπιανει κανονικα το πεταλαρισμα..μου ειπανε οτι ισως ειναι ο εκτροχιαστης αρυθμιστος αλλα εγω το αποκλειω γιατι αλλζχει τις ταχυτητες τελεια και δεν ακουγεται καθολου κατα το πεταλαρισμα..να σας πω οτι εχω ενα cube acid 2012 καινουριο με μολις 600χλμ σε ασφαλτο..η αλυσιδα μου ειναι HGX για 10αρα κασσετα πισω ..δεν ξερω αν σας βοηθανε αυτα που γραφω..

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...που συγκεντρωνει τις περισσοτερες πιθανοτητες να ειναι ο υπευθυνος για το προβλημα που σου παρουσιαζεται, ειναι ο μηχανισμος του "ελευθερου", η αλλιως "freehub".
Αν το ποδηλατο ειναι καινουριο, κι αν οντως ειναι αυτο το προβλημα, καλυπτεται απο εγγυηση, την οποια θα πρεπει να "καλυψει" το καταστημα απο το οποιο το αγορασες.

Frazier
Εικόνα Frazier
Απών/απούσα

vaggaiver wrote:
χρονια πολλα και καλα Frazier... αυτο ακριβως προσπαθω να καταλαβω..αν το προβλημα προερχεται απο τον δισκοβραχιωνα η΄απο την κασσετα η΄απο την αλυσιδα..το θεμα ειναι οτι στα 30 χιλιομετρα που κανω σχεδον καθημερινα θα μου παρουσιασει το προβλημα 1-2 φορες με αποτελεσμα να μην ειναι εμφανες και να μην μου δινει ξεκαθαρα σημαδια..δηλαδη εκει που πεταλαρω χωρις να δινω ζορι στην πεταλια ,χανεται η συνεχομενη ροη και παρουσιαζει κενο και μπορει αν ειμαι αφηρημενος να τρομαξω απο το ξαφνικο κενο και καμια φορα αν ειμαι πανω σε ορθοπεταλια να πεσω..παρουσιαζει κενο με δυνατο βορυβο ταυτοχρονα ..ενα γκρανγκ ακουγεται και μετα ξαναπιανει κανονικα το πεταλαρισμα..μου ειπανε οτι ισως ειναι ο εκτροχιαστης αρυθμιστος αλλα εγω το αποκλειω γιατι αλλζχει τις ταχυτητες τελεια και δεν ακουγεται καθολου κατα το πεταλαρισμα..να σας πω οτι εχω ενα cube acid 2012 καινουριο με μολις 600χλμ σε ασφαλτο..η αλυσιδα μου ειναι HGX για 10αρα κασσετα πισω ..δεν ξερω αν σας βοηθανε αυτα που γραφω..

Κι όμως ίσως οφείλεται στο πίσω ντεραγιέ.Η ντίζα του ντεραγιέ καταλήγει σε έναν ρυθμιστή που βιδώνει ή ξεβιδώνει κατεβάζοντας ή ανεβάζοντας την αλυσίδα αντίστοιχα.Υπάρχει περίπτωση να είναι κάποιο γρανάζι φθαρμένο και να το προκαλεί αυτό ή να είναι φθαρμένη η αλυσίδα σου και να προκαλεί φθορά στα γρανάζια.Σαν πρώτη κίνηση θα έλεγα να τσεκάρεις τον ρυθμιστή του πίσω ντεραγιέ (ενδεικτικό το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=2j1gSwhsVN8 )Σε όλα τα γραναζώματα στο κάνει;

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...δεν προλαβαινουν να προκυψουν φθορες στην αλυσιδα και τα γραναζια.
Με "βαρβαρη" χρηση, σπανιωτερα ομως, ειναι πιθανο να στραβωσει καποιο δοντι γραναζιου η καποιος κρικος αλυσιδας, αλλα τοτε το προβλημα εμφανιζεται με καποια περιοδικοτητα, η οποια εχει σχεση με τη χρηση του προβληματικου γραναζιου, η αντιστοιχα με τον στραβωμενο κρικο της αλυσιδας.
Επισης ενα αρρυθμιστο ντεραγιε, παρουσιαζει κι αυτο περιοδικοτητα στην εμφανιση του προβληματος, με συνεπεια το προβλημα να παρουσιαζεται στους συνδυασμους γραναζιων που δεν μπορει να "υποστηριξει" το αρρυθμιστο ντεραγιε.

Frazier
Εικόνα Frazier
Απών/απούσα

Columbus discovers Cro-moly wrote:
...δεν προλαβαινουν να προκυψουν φθορες στην αλυσιδα και τα γραναζια.
Με "βαρβαρη" χρηση, σπανιωτερα ομως, ειναι πιθανο να στραβωσει καποιο δοντι γραναζιου η καποιος κρικος αλυσιδας, αλλα τοτε το προβλημα εμφανιζεται με καποια περιοδικοτητα, η οποια εχει σχεση με τη χρηση του προβληματικου γραναζιου, η αντιστοιχα με τον στραβωμενο κρικο της αλυσιδας.
Επισης ενα αρρυθμιστο ντεραγιε, παρουσιαζει κι αυτο περιοδικοτητα στην εμφανιση του προβληματος, με συνεπεια το προβλημα να παρουσιαζεται στους συνδυασμους γραναζιων που δεν μπορει να "υποστηριξει" το αρρυθμιστο ντεραγιε.

Respect στον Colombus!!!

vaggaiver
Απών/απούσα

συνηθως εχω στην τριπλετα το δευτερο το μεσαιο γραναζι και πισω στην κασσετα συνηθως εχω απο την 10η δηλαδη το μικροτερο μεχρι και την 4η και μου το κανει σχεδον με ολες.. ο εκτροχιαστης δουλευει κανονικα μου φαινεται γιατι τις αλλαζει ολες τις ταχυτητες χωρις να σκαλωνει και χωρις να ακουγεται κατα το πεταλαρισμα..λετε να ειναι το freehub στον πισω τροχο;; παιδια να ρωτησω και κατι αλλο..το πηρα απο αλλη πολη το ποδηλατο και τωρα θα πρεπει να να παω σε ποδηλατα της πολης μου που πουλαει τα CUBE ...με το βιβλιαρακι της εγγυησης που μου εδωσε το πρωτο μαγαζι ειμαι καλυμμενος..ξερετε να μου πειτε;;

vaggaiver
Απών/απούσα

παιδια ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας αλλα τελικα τιποτα απο ολα τα πιθανα σεναρια που κουβεντιασαμε δεν ισχυε..τελικα ητανε στραβωμενο το γαλαζιο νυχι που βλεπετε στις φωτο που ανεβασα..Νυχι εννοω το σημειο που βιδωνει ο εκτροχιαστης με τον σκελετο..ητανε οπως βλεπετε τις φωτο πιο αριστερα ..το καταλαβε ο μαστορας χρησιμοποιωντας ενα εργαλειο που πρωτη φορα το εβλεπα..αφου αφαιρεσε τον εκτροχιαστη απο το νυχι με ενα αλλεν εβαλε στην τρυπα ενα εργαλειο το οποιο λειτουργουσε σαν διαβητης και μετρουσε το στεφανι αν ειναι παντου η ιδια αποσταση ..τελικα μου ειπε οτι ειχε μια αποκλιση γυρω στο ενα δαχτυλο σε καποιο σημειο 1 εκατοστο σχεδον..απλα μου τραβηξε το νυχι ενα κλικ προς τα δεξια και μεχρι στιγμης δεν μου ξαναεμφανισε το κενο στο πεταλαρισμα..μακαρι να ητανε αυτη η ζημια.. http://www.flickr.com/photos/91599593@N03/

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...τοτε μια καλη ιδεα θα ηταν να τοποθετησεις εναν προφυλακτηρα στο πισω ντεραγιε, για να μην ξαναστραβωσει το νυχι, η και το ντεραγιε.
Επισης υπ'οψιν, οτι το αλουμινενιο νυχι, δεν σηκωνει πολλα-πολλα.
Ενα ελαφρο ισιωμα, ενταξει. Ισως κι ενα δευτερο. Αλλα σε επομενο χτυπημα, η αποπειρα ισιωματος, μπορει να σπασει. Αλουμινιο ειναι. Γιάυτο και ο κατασκευαστης του, εχει φροντισει και το εχει κανει αποσπωμενο, ωστε αν συμβει κατι, να μπορει να αλλαχτει.
Κι αν συμβει βεβαια καπου κοντα στον "πολιτισμο", δεν ειναι προβλημα. Αν ομως συμβει στη μεση του πουθενα...
Γι αυτο, καλυτερα γαϊδουροδενε, παρα γαϊδουρογυρευε.

vaggaiver
Απών/απούσα

οκ Columpus...μαλλον το στραβωμα ητανε απο το εργοστασιο η' κατα την μεταφορα με την μεταφορικη γιατι σε μενα δεν ειχε πεσει ουτε ειχε χτυπησει πουθενα..ξερεις μηπως πως λεγεται το εργαλειο εκεινο που λειτουργει σαν διαβητης;;

Columbus discov...
Εικόνα Columbus discovers Cro-moly
Απών/απούσα

...αυτο:
http://www.roseversand.com/article/cyclus-control-gauge-for-derailleur-h...
To αγγλικο ονομα του ειναι:
Control gauge for derailleur hanger, οπως αναφερεται και στον τιτλο του.
Στα Ελληνικα θα μπορουσε κανεις να το πει: Εργαλειο για ελεγχο/ισιωμα νυχιου ντεραγιε.
Υπαρχουν βεβαια πολλες εταιριες που κατασκευαζουν και πουλανε τετοια εργαλεια.
Αυτο που παραθετω, ειναι απο τα πιο οικονομικα, που ομως λειτουργει.

vaggaiver
Απών/απούσα

εκανα αλλα 30 χιλιομετρα σημερα χωρις να μου εμφανισει το παραμικρο...μαλλον την φτιαξαμε την ζημια...γιουπιιιιιιι

tasvar
Εικόνα tasvar
Απών/απούσα

Καλή χρονιά. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα και εγώ σε cube ltd cls. Στραβό νύχι, (όχι από εμένα). Το ίδιο ακριβώς φαινόμενο μου έκανε. Το ακτάστημα που το αγόρασα, δεν το είδε 2 φορές που το πήγα. Το έφτιαξε τοπικός ποδηλατάς. Καλού κακού, πήρα κα νύχι έξτρα.

vaggaiver
Απών/απούσα

Καλη χρονια tasvar... ποσο κοστισε το νυχι που αγορασες;; μπορεις να το βαλεις και μονος σου πανω στην βολτα αν τυχον στραβωσει το προηγουμενο;; χρειαζεται καποια εργαλεια για να γινει η τοποθετηση;;

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

καλή χρονιά κ από μένα. μια ερώτηση άσχετη με το θέμα σας θα μπορούσα? για πιο αποτελεσματικό καθάρισμα αλυσίδας-κασέτας-δίσκων χρησιμοποίησα πετρελαιοτήρα με τέρμα πίεση στο κομπρεσέρ κ αμόλυβδη βενζίνη. εντυπωσιακό αποτέλεσμα αλλά δεν πρόσεξα κλίση ποδηλάτου (προς τα αριστερά στηριγμένο στο σταντ). οπότε μαλλον πήδηξα λίπανση στις μπίλιες κέντρου (μεταλλική χροιά στην περιστροφή σε σχέση με εμπρος τροχό αλλά χωρίς θόρυβο ή σκάλωμα ή εγκάρσιο τζόγο). να έκανα απόπειρα λυσίματος κ αλλαγής στις δυό φωλιές με τις μπίλιες κέντρου ή να τ αφήσω ετσι με λίγη βαλβολίνη 90 SAE κ όσο πάει? για τροχό με >9000 km μιλάμε σε φτηνό crossmo. εκ των προτέρων ευχαριστώ

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

retarded_crew wrote:

....για πιο αποτελεσματικό καθάρισμα αλυσίδας-κασέτας-δίσκων χρησιμοποίησα πετρελαιοτήρα με τέρμα πίεση στο κομπρεσέρ κ αμόλυβδη βενζίνη. εντυπωσιακό αποτέλεσμα αλλά δεν πρόσεξα κλίση ποδηλάτου (προς τα αριστερά στηριγμένο στο σταντ). οπότε μαλλον πήδηξα λίπανση στις μπίλιες κέντρου (μεταλλική χροιά στην περιστροφή σε σχέση με εμπρος τροχό αλλά χωρίς θόρυβο ή σκάλωμα ή εγκάρσιο τζόγο)......

Καλή Χρονιά.
Α,.... σε περίπτωση που δεν το έχεις καταλάβει, ποδήλατα καβαλάμε.... και όχι αμφίβια τζιπ στρατιωτικά....
Απλο πινελάκι / πανάκι / χαρτί κουζίνας και κάποιο καθαριστικό ΦΤΑΝΕΙ και ΑΡΚΕΙ.
Αν τώρα ξεκινήσεις με κομπρεσέρ, βαγκονντρίλ και εκρηκτικά για αποβραχώσεις βουνών..... μάλλον κάτι κάνεις λάθος.... ή μπορεί να κάνουμε και εμείς οι υπόλοιποι κάτι λάθος...

Πέρα από την πλάκα, θέλει λίγο προσοχή εκεί πίσω... όλο η δύναμη του πεταλιού καταλήγει εκεί πέρα. Μην κάνετε ταρζανιές. Δεν υπάρχει κανένας λόγος.

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

οκ ό,τι πεις. ευχαριστώ. αν δούλευε το πανί κ το πινελάκι δεν θα το δοκίμεζα. για μια φορά κάθε δυό με δυόμιση χιλιάδες μιλάω. κ επιπλέον μπελάς γιατί μετά θελει λίπανση καθε 20 με 30 km για 7 με 8 φορες. αλλά αξίζει. άλλο ρώτησα πάντως. όπως κ νά χει ευχαριστώ για το τίποτα

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

η βαλβολίνη βοηθάει μεν,αλλά δεν είναι γιά πολύ. Δυστυχώς χρειάζεται να λύσεις το κέντρο και να το γρασάρεις.

retarded_crew
Εικόνα retarded_crew
Απών/απούσα

αυτό υπέθεσα κ γω. αλλά σε κάποιο αρθράκι είδα πως στα κέντρα με QR στην επανασυναρμολόγηση χρειάζεται κάποια προφόρτιση στο σφίξιμο παξιμαδιών (αυτών πριν το κόντρα παξιμάδι) διαδικασια που δεν κατάλαβα ακριβώς. ελεγα μήπως κάποιος ήξερε. κ έπεσα στο παραπάνω ξυπνοπούλι. πάντως οκ strouf ευχαριστώ

tasvar
Εικόνα tasvar
Απών/απούσα

vaggaiver wrote:
Καλη χρονια tasvar... ποσο κοστισε το νυχι που αγορασες;; μπορεις να το βαλεις και μονος σου πανω στην βολτα αν τυχον στραβωσει το προηγουμενο;; χρειαζεται καποια εργαλεια για να γινει η τοποθετηση;;

Το πήρα από αγγελία καινούριο. 10€. Το βάζεις μόνος σου. Βγάζεις το σασμάν με άλλεν 5άρι και με δύο βίδες το νύχι. Δεν είναι δύσκολο.
Καλή χρονιά!

vaggaiver
Απών/απούσα

οκ tasvar..ευχαριστω πολυ...το ποδηλατο μου παντως μετα την επισκευη στο νυχι δεν μου ξαναεκανε το παραμικρο κενο στο πεταλαρισμα..

contact