Διαβασα κάπου για δυνατοτητα coversion, με χρηση των παλιων splinters (πίρων υποθετω) σε μοντέρνο πεταλι standard σπειρώματος. Αλλα επειδη με φανταζομαι να κυνηγαω ρουλεμαν γυρω γυρω και στο τελος να σπαω κατι, προτιμω να αγορασω ενα ζευγαρι μεταχειρισμενα. Επίσης θα ήθελα να μου προτείνετε ενα καλο τρόπο να προσαρμόσω (αν ειναι εφικτο) shifter επισης νεου τυπου πανω στο τιμονι μου.
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αν ψαξεις στα μαγαζια του κεντρου, τα οποια εχουν ακομα παλιο stock, θα βρεις ενα σετ με λεβιεδακια της γνωστης (και μη εξαιρετεας) Suntour, NOS, τα οποια προσαρμοζονται στο λαιμο του τιμονιου. Και φυσικα, η γνωστη ποιοτητα Suntour. Κοστος γυρω στο δεκαπενταρι. Μιλαμε παντα για friction shifters.
Υπαρχουν (υπηρχαν;) και λεβιεδακια αλλων εταιριων, τα οποια με κολλιεδακι σφιγγουν στο λαιμο του τιμονιου, αλλα δεν τα εχω δει τελευταια να πωλουνται.
Mπορεις επισης να μετετρεψεις τα σπειρωματα των δισκοβραχιονων, απο Γαλλικο σε Εγγλεζικο σπειρωμα, αλλα ειναι μανικι, και πολυ πιθανον, θα χρειαστει να περαστουν τα καταλληλα Helicoil.
Τσιμπιδη ; για πες. Θενξ
...βρηκα διπλα στις σχολες Ξυνη, στην Πατησιων.