Γραφει πανω το καθε λαστιχο τι πιεση σηκωνει...Απο κει κ περα,βαζεις οση σε βολευει,παντα μεσα στα ορια που αναφερει το ελαστικο.Αν τα εχεις τσιτα,κοπαναει πολυ,ειδικα αν ανεβοκατεβαινεις πεζοδρομια,σκαλια,κρηπιδες,υφαλοκρηπιδες...!!!Αν τα εχεις πολυ χαλαρα,χανεις σε ταχυτητα,κ ειναι κ πιο δυσκολο το ρολαρισμα της ροδας.
Πρώτα απ΄όλα το ίδιο το λάστιχο σου γράφει κάποιες ενδεικτικές πιέσεις πάνω, διάβασε τες για να μη τις ξεπεράσεις (τουλάχιστον κατά πολύ).
Για άσφαλτο (ειδικά αν εκεί που ζεις η άσφαλτος είναι χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες, αν ζεις στο εξωτερικό δηλαδή γιατί εδώ ο εργολάβος έχει πάρει με μίζα τη δουλειά) φουσκωσέ τα τέρμα.
Αν πας σε χώμα και ειδικά σε πέτρες κλπ, φούσκωσε τα στα 2/3 περίπου αυτό που γράφει, σκοπός είναι να είναι άνετα (να αποροφούν κραδασμούς), να έχουν πρόσφρυση (να μην χάνουν εύκολα επαφή με το έδαφος) και να μην κινδυνεύεις να σκάσουν (αν είναι πολύ ξεφούσκωτα)
Για άμμο ή οτιδήποτε μπορεί να βουλιάζει μπορείς να πας ακόμα πιο χαμηλά για να απλώνει το λάστιχο και να μην βουλιάζει μέσα...
Τα ακριβή νούμερα θα εξαρτηθούν και από το πλάτος και το είδος του ελαστικού οπότε δεν μπορώ να σου γράψω εύκολα οδηγίες αν κάποιος άλλος μπορεί...
40-65psi είναι το σύνηθες για τα mountain ελαστικά. Από εκεί και μετά εξαρτάται από το βάρος σου, απο το έδαφος κλπ. Γενικά στο μπροστά μπορείς να βάζεις λιγότερο απο το πίσω καθώς δεν τρώει τόσο πολύ βάρος.
Θα το δεις στην πράξη όμως. Όσο λιγότερη πίεση τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση αλλά κινδυνεύεις περισσότερο από σκασίματα.
Όσο λιγότερη πίεση τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση
Μαλλον εννοείς το αντίθετο. Στις στροφές πχ. παραμορφώνεται το λάστιχο όταν έχει χαμηλή πιεση, με αποτέλεσμα να μη πατάει σωστα στην ασφαλτο και να μην έχει καλή πρόσφυση.Επίσης δεν φρενάρει και καλά.
@lydia
όχι όταν έχεις χαμηλή πίεση τότε το λάστιχο γίνετε πιο φαρδί άρα έχεις μεγαλύτερο πέλμα για να πατάει
το χαμηλή πίεση πάντα στα όρια που δέχεται ο κατασκευαστής αν πχ το λάστιχο λέει 40-65 και εσύ έχεις 15 τότε σίγουρα δεν πατάει καλά
όπως και αν έχεις 80 θα σου σκάσει μαζί με το στεφάνι :D
Εγώ κατάλαβα οτι εννούσε οτι όσο πιο χαμηλή πίεση του βάζεις τόσο πιο καλή πρόσφυση έχει, πράγμα που δεν ισχύει. Αν εννοεί όμως για την πίεση μέσα στα όρια που λέει ο κατασκευαστής, τότε συμφωνώ, γιατι εγώ έλεγα για λάστιχα με χαμηλότερη πίεση απο οτι επιτρέπεται.
καλά αν είσαι κάτω από τα όρια είναι σαν να πατάς σε λασπουριά
το έχω κάνει και έχω πεθάνει που αν δεν είχα ενισχυμένες σαμπρέλες μάλλον θα τις έκοβα :D
Γραφει πανω το καθε λαστιχο τι πιεση σηκωνει...Απο κει κ περα,βαζεις οση σε βολευει,παντα μεσα στα ορια που αναφερει το ελαστικο.Αν τα εχεις τσιτα,κοπαναει πολυ,ειδικα αν ανεβοκατεβαινεις πεζοδρομια,σκαλια,κρηπιδες,υφαλοκρηπιδες...!!!Αν τα εχεις πολυ χαλαρα,χανεις σε ταχυτητα,κ ειναι κ πιο δυσκολο το ρολαρισμα της ροδας.
Ασχετο,αλλα τι MOUNTAIN εχεις??
Πρώτα απ΄όλα το ίδιο το λάστιχο σου γράφει κάποιες ενδεικτικές πιέσεις πάνω, διάβασε τες για να μη τις ξεπεράσεις (τουλάχιστον κατά πολύ).
Για άσφαλτο (ειδικά αν εκεί που ζεις η άσφαλτος είναι χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες, αν ζεις στο εξωτερικό δηλαδή γιατί εδώ ο εργολάβος έχει πάρει με μίζα τη δουλειά) φουσκωσέ τα τέρμα.
Αν πας σε χώμα και ειδικά σε πέτρες κλπ, φούσκωσε τα στα 2/3 περίπου αυτό που γράφει, σκοπός είναι να είναι άνετα (να αποροφούν κραδασμούς), να έχουν πρόσφρυση (να μην χάνουν εύκολα επαφή με το έδαφος) και να μην κινδυνεύεις να σκάσουν (αν είναι πολύ ξεφούσκωτα)
Για άμμο ή οτιδήποτε μπορεί να βουλιάζει μπορείς να πας ακόμα πιο χαμηλά για να απλώνει το λάστιχο και να μην βουλιάζει μέσα...
Τα ακριβή νούμερα θα εξαρτηθούν και από το πλάτος και το είδος του ελαστικού οπότε δεν μπορώ να σου γράψω εύκολα οδηγίες αν κάποιος άλλος μπορεί...
Πρέπει να γράφει το ελαστικό πάνω του.
Εγώ αν θυμάμαι καλά βάζω ~60 πάντως.
40-65psi είναι το σύνηθες για τα mountain ελαστικά. Από εκεί και μετά εξαρτάται από το βάρος σου, απο το έδαφος κλπ. Γενικά στο μπροστά μπορείς να βάζεις λιγότερο απο το πίσω καθώς δεν τρώει τόσο πολύ βάρος.
Θα το δεις στην πράξη όμως. Όσο λιγότερη πίεση τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση αλλά κινδυνεύεις περισσότερο από σκασίματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες σας
Όσο λιγότερη πίεση τόσο μεγαλύτερη πρόσφυση
Μαλλον εννοείς το αντίθετο. Στις στροφές πχ. παραμορφώνεται το λάστιχο όταν έχει χαμηλή πιεση, με αποτέλεσμα να μη πατάει σωστα στην ασφαλτο και να μην έχει καλή πρόσφυση.Επίσης δεν φρενάρει και καλά.
@lydia
όχι όταν έχεις χαμηλή πίεση τότε το λάστιχο γίνετε πιο φαρδί άρα έχεις μεγαλύτερο πέλμα για να πατάει
το χαμηλή πίεση πάντα στα όρια που δέχεται ο κατασκευαστής αν πχ το λάστιχο λέει 40-65 και εσύ έχεις 15 τότε σίγουρα δεν πατάει καλά
όπως και αν έχεις 80 θα σου σκάσει μαζί με το στεφάνι :D
Εγώ κατάλαβα οτι εννούσε οτι όσο πιο χαμηλή πίεση του βάζεις τόσο πιο καλή πρόσφυση έχει, πράγμα που δεν ισχύει. Αν εννοεί όμως για την πίεση μέσα στα όρια που λέει ο κατασκευαστής, τότε συμφωνώ, γιατι εγώ έλεγα για λάστιχα με χαμηλότερη πίεση απο οτι επιτρέπεται.
καλά αν είσαι κάτω από τα όρια είναι σαν να πατάς σε λασπουριά
το έχω κάνει και έχω πεθάνει που αν δεν είχα ενισχυμένες σαμπρέλες μάλλον θα τις έκοβα :D
ε ναι γιαυτο απόρησα με τον eaglos...
βγαλε τις σαμπρελες τελειως...
για να μην σκάνε...
ασε μονο τα λαστιχα στις ζαντες...
@plannet.
και αυτό γίνετε με tubeless :D
Καλα ρε παλικάρι μου μπαίνεις με δύο ψευδόνυμα απλά για να ποστάρεις???
Και μετα μερικοί μερικοί με λένε υπερβολικό...
φτου με ανακάλυψαν .....
:P
και η βλακεια συνεχιζετε..
Έχουμε τον planet και τον "planet.", καλή φάση. Ας επιληφθούν οι admin γιατί θα γίνει μπάχαλο.