Το ποδήλατο trekking, είναι marketing τρυκ; ή όχι;

1060 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Daemonn wrote:
Plannet wrote:

και εσύ και οι άλλοι μην ανοίγετε θέματα πάνω σε sticky θέματα
άνοιξε ένα θέμα να πάρεις τις απαντήσεις που θέλεις

Α ρε plannet με τους καλούς σου τρόπους...


δεν είναι site συνηκεσείων
είναι ποδηλατικό site
ας το αντιμετοπήσουμε σαν ένα τέτοιο λοιπόν
:D

horsey
Εικόνα horsey
Απών/απούσα

Plannet wrote:

δεν είναι site συνηκεσείων
είναι ποδηλατικό site
ας το αντιμετοπήσουμε σαν ένα τέτοιο λοιπόν
:D

...το θυμήθηκες?

Τις ατελείωτες ώρες που έχουμε ξοδέψει για να σου κάνουμε ψυχανάλυση που τις πας?

SpyrosK
Απών/απούσα

Παιδιά καλησπέρα και καλό καλοκαίρι σε όσους δεν έχουν φύγει ακόμα.
Ποστάρω την ερώτησή μου εδώ καθώς μου φαίνεται σχετικό το θρεντ και δε θα ήθελα να ανοίγω νέο θέμα. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια απάντηση.
Σκέφτομαι να πάρω ποδήλατο, είμαι μεταξύ του Ideal Travelon 2013 και του KTM Manhattan 2013. Μένω Αθήνα, Βύρωνα, και η χρήση που θα του κάνω θα είναι βόλτες στο κέντρο και τριγύρω.
Έχω να κάνω ποδήλατο από παιδί, μόλις γύρισα από μία δοκιμαστική με 26'' ρόδα και φαρδιά, τρακτερωτά λάστιχα (λίγο σαράβαλο, το νοίκιασα για λίγες ώρες) και μου βγήκε στις ανηφόρες η γλώσσα . Παρόλα αυτά μου άρεσε πολύ η αίσθηση και αποφάσισα να αγοράσω ένα, να μπω κι εγώ στο κλαμπ...
Γενικά δεν αθλούμαι, περπατάω σχεδόν καθημερινά Βύρωνα-Κέντρο - αυτά από φυσική κατάσταση.
Αν με βοηθήσετε με την άποψή σας ευγνώμων.
Φιλικά.

SpyrosK
Απών/απούσα

Οι απορίες μου είναι:
1) ποιά είναι η καλύτερη επιλογή από τις δύο παραπάνω,
2) αν έχετε να προτείνετε κάποια άλλη κατηγορία.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Fitness η Sport City! Η αναρτηση σε αυτα τα ποδηλατα ειναι της πλακας και το μονο που προσφερει ειναι βαρος! Αρα κοιτας καποιο απο τις δυο κατηγοριες που σου ανεφερα με σταθερο πιρουνι για νοκρο βαρος και σβελταδα!

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Fitness η Sport City! Η αναρτηση σε αυτα τα ποδηλατα ειναι της πλακας και το μονο που προσφερει ειναι βαρος! Αρα κοιτας καποιο απο τις δυο κατηγοριες που σου ανεφερα με σταθερο πιρουνι για μικρο βαρος και σβελταδα!

SpyrosK
Απών/απούσα

Καλημέρα κι ευχαριστώ!
Διαβάζω σχετικά για τα fitness, από μεγάλο κατάστημα:
"Ιδανικά για πολλά χιλιόμετρα με ταχύτητες σε καλούς δρόμους μιάς και τα κοπανήματα / κραδασμοί τους κάνουν κακό."

Εγώ αντιθέτως δεν θα κάνω πολλά χιλιόμετρα, Βύρωνας σημαίνει ανηφόρα (ειδικά από το κέντρο μια ανηφόρα είναι), και μέσα στις λακούβες.

SpyrosK
Απών/απούσα

Σχετικά με τα Sport City που γράφεις, επειδή δεν το βρίσκω ως κατηγορία, μήπως εννοείς μοντέλο σαν το Kona Dew; Καλό φαίνεται.

tkant
Εικόνα tkant
Απών/απούσα

Τα κοπανήματα δεν πειράζουν τα ποδήλατα. Κι εγώ fitness έχω και κάθε πρωί το κοπανάω για να ξυπνήσει και να πάμε στη δουλειά.
Για τη δουλειά που το θέλεις μια χαρά είναι το fitness. Αν ήταν να τα πειράζουν οι κραδασμοί, δεν θα είχε μείνει ούτε ένα στην Αθήνα.

SpyrosK
Απών/απούσα

Έχετε αρχίσει να με πείθετε.... μεγάλο μπλέξιμο πάντως ρε παιδιά.

SpyrosK
Απών/απούσα

Αν και αρχικά κοιτούσα σπαστό με ρόδα 26'', τώρα βλέπω ότι δεν έχει ανάρτηση. Πολλά τα λεφτά πάντως για τα περισσότερα που κοιτάζω, φοβάμαι μη δώσω κανά 200-300 και πάνε τα λεφτά χαμένα.
Μένω σε πολὐ μικρό σπίτι και ο χώρος είναι μεγάλο θέμα.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

SpyrosK wrote:
Σχετικά με τα Sport City που γράφεις, επειδή δεν το βρίσκω ως κατηγορία, μήπως εννοείς μοντέλο σαν το Kona Dew; Καλό φαίνεται.

Sport City ειναι κατι τετοιο http://www.giant-bicycles.com/el-gr/bikes/model/seek.2.disc/13345/61815/
Εχω κι εγω το ιδιο και ειμαι παραπολυ ευχαριστημενος! Το Dew δεν το ξερω, δεν το χω δει!
Οσο αφορα τις λακουβες, το κατασημα που το γραφει αυτο μαλλον εννοει τις κουρσες και οχι τα Φιτνες που εχουν πιο χοντρο λαστιχο!

As32
Εικόνα As32
Απών/απούσα

SpyrosK wrote:
Οι απορίες μου είναι:
1) ποιά είναι η καλύτερη επιλογή από τις δύο παραπάνω,
2) αν έχετε να προτείνετε κάποια άλλη κατηγορία.

Για αυτά που αναφέρεις,θα σου πρωτινά να πας σε fitness ,να κίνησε άνετα στο δρόμο και γρήγορα.

Daemonn
Εικόνα Daemonn
Απών/απούσα

Μην ξυπνάτε τον plannet ρε! Που το ξεθάψατε τώρα αυτό το νήμα;

tkant wrote:
Τα κοπανήματα δεν πειράζουν τα ποδήλατα. Κι εγώ fitness έχω και κάθε πρωί το κοπανάω για να ξυπνήσει και να πάμε στη δουλειά.
Για τη δουλειά που το θέλεις μια χαρά είναι το fitness. Αν ήταν να τα πειράζουν οι κραδασμοί, δεν θα είχε μείνει ούτε ένα στην Αθήνα.

Έτσι ακριβώς.

@SpyrosK
Και αν έχεις και πολλές ανηφόρες όπως λες τότε μακριά από αναρτήσεις. To fitness είναι μονόδρομος.

SpyrosK
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ

Andreas_p
Εικόνα Andreas_p
Απών/απούσα

καλησπέρα παιδιά, ξέρω "ξέθαψα" το topik, αλλά σαν νέο μέλος και άσχετο με το θέμα το χω ρίξει στο διάβασμα και διαβάζω σχεδόν ότι sticky υπάρχει...

με τα πολλά με κάνατε να διαβάσω και τις 35 σελίδες...οο ναι!! πήρα πολλά πράγματα αλλά έχω να πω 2 λόγια, παρόλο που έχουν περάσει μπόλικοι μήνες από τότε που σφαζόσασταν...

πιστεύω πως όλοι μας θα έπρεπε να φερόμαστε πιο κόσμια και να μην βρομίζουμε και χαλάμε έναν χώρο που μας φιλοξενεί και μας δίνει την δυνατότητα να μάθουμε κάποια πράγματα, να ανταλλάξουμε απόψεις και να ενημερωθούμε για πολλά θέματα επίκαιρα σχετικά με την ποδηλασία στην Ελλάδα.
γενικότερα σε ένα φορουμ πρέπει να απαγορεύονται τα flaming, baiting, spamming, flooding*
μπορεί τα παιδιά που έχουν φτιάξει το χώρο να μην μπορούν για διάφορους λόγους να διαχειριστούν καλά την μεριά του φορουμ, αυτό όμως δεν σημαίνει πως εμείς θα το κάνουμε μπουρδέλο. αν πχ στην αθήνα για 24ώρες δεν υπήρχαν νόμοι κτλ θα καταστρέφαμε όλη την πόλη με αυτή την λογική και θα είχαμε "άπειρους" νεκρούς. ο καθένας πρέπει να προσπαθεί ξεχωριστά να είναι σωστός και ούτε χρειάζεται να εκθετόμαστε, ούτε χρειάζεται να βγάζουμε κακή εικόνα προς τα έξω. ίσα ίσα θα μπορούσαμε να είμαστε όλοι μια παρέα... εσείς αν κανονίζαμε καμιά ομαδική βόλτα οι μισοί θα μαχαιρωνόσασταν (μικρή δόση χιούμορ)!

Και μιας και συμμετείχα στην συζήτηση να προσφέρω και εγώ την άποψη μου αν και ακόμα δεν ξέρω πολλά.
Στο κομμάτι αν είναι marketing trick ή όχι δεν μπορώ να πω εμπεριστατωμένα κάτι μιας και δεν είμαι ειδικός. Είμαι σίγουρος πάντως πως δημιουργούνται ανάγκες και αυτό κάνει ο καταναλωτισμός.
Στο κυρίως θέμα μας τώρα περί ποδηλάτων trecking έχω να πω τα εξής:
Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι που κάνουν ποδήλατο τόσο πωρωμένοι όσο εμείς. αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν γνώσεις, ότι μπορεί να κάνουν 4-5km την βδομάδα και αυτό είναι όλο και άλλα τέτοια... πχ σκάει ο πατέρας μου στο ποδηλατάδικο και λέει θέλει ένα ποδήλατο αλλά τον χαλάει η σκυφτή θέση οδήγησης. στα τέτοια του αν είναι σωστή ή όχι η όρθια θέση, στα τέτοια του να αποδίδει όσο μπορεί πάνω στο ποδήλατο και στα τέτοια του αν θα κάνει όσο καλύτερη γυμναστική μπορεί πάνω στο ποδήλατο ή όχι. θέλει άνεση, look. οπότε του λέει ο ποδηλατάς για trecking, επειδή θέλει ο πατέρας λέγοντας να το παίξει και τζόβενος γουστάρει το look του, το δοκιμάζει κιόλας και βλέπει ότι είναι όρθιο και το παίρνει. Θα μου πεις και με το city όρθιος θα ήταν, αλλά δεν έχει καμία όρεξη ούτε να αλλάξει λάστιχα, ούτε να βγάλει σχάρες, άσε που του κάθετε καλύτερα στο μάτι το άλλο και είναι πιο "έτοιμο" οπότε και επιλέγει πχ και το αγοράζει.
Υπήρχε καλύτερη επιλογή; Από άποψη γυμναστικής-απόδοσης-ποιότητας σίγουρα υπήρχε, τον ένοιαζε όμως τον αγοραστή μας στην συγκεκριμένη περίπτωση κάτι από αυτά; Μπααα.
Οπότε ορίστε το κυρίως αγοραστικό κοινό. (Και λέω "κυρίως" γιατί οι περισσότεροι ποδηλάτες (ή αυτοί που απλά έχουν 1 ποδήλατο) δεν θα ασχοληθούν ποτέ τους με φορουμ παρά μόνο πιο πωρωμένα άτομα σαν εμάς που θέλουν να μάθουν 2 πράγματα παραπάνω κτλ)
Τώρα αν είναι αχρείαστη κατηγορία ή αν δεν είναι πραγματική ανάγκη κτλ κτλ, προφανώς 90% των πραγμάτων που χρησιμοποιούμε είναι άχρηστα και θα μπορούσαμε να κάνουμε και αλλιώς την δουλειά μας, αλλά υπάρχουν. Το γιατί; Δεν θα ασχοληθώ ιδιαίτερα να το βρω ειδικά σε ένα ποδηλατικό φορουμ, προτιμώ να διαβάσω κανέναν επιστημονικό βιβλίο περι marketing κτλ...δίκιο δεν έχω;

Με όλα αυτά που διάβασα πάντως περί trecking και tor καταλήγω πως είναι περισσότερο ένα είδους entry level ποδήλατο. Κάποιος που θέλει να ανάγει την ποδηλασία σε ένα άλλο επίπεδο πολύ πιο αθλητικό ή κάτι τέτοιο θα πάει σε μια πιο solid επιλογή.

*για όσους δεν γνωρίζουν αυτές τι λέξεις
flaming: Ανταλλαγή μηνυμάτων σε εχθρικό τόνο με επιχειρήματα που δεν έχουν ως στόχο την προώθηση της συζήτησης, οποιαδήποτε μορφή προσωπικής επίθεσης σε άλλους χρήστες, αρνητικός σαρκασμός, χυδαίες, ρατσιστικές και γενικά ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ εκφράσεις σε δημοσιέυσεις/σχόλια
baiting: Αποστολή μηνυμάτων που έχουν ως σκοπό την πρόκληση flaming
spamming: Αποστολή μηνυμάτων άσχετα με το θέμα συζήτησης ή χωρίς νόημα.
flooding: το "πλημμύρισμα" του topik με πολλά μηνύματα ίδιου ή παρόμοιου περιεχομένου

p_george
Απών/απούσα

Andreas_p wrote:

Με όλα αυτά που διάβασα πάντως περί trecking και tor καταλήγω πως είναι περισσότερο ένα είδους entry level ποδήλατο. Κάποιος που θέλει να ανάγει την ποδηλασία σε ένα άλλο επίπεδο πολύ πιο αθλητικό ή κάτι τέτοιο θα πάει σε μια πιο solid επιλογή.

Kαι για καποιον που δεν θελει να αναγει την ποδηλασια σε άλλο επιπεδο αλλα εχει συγκεκριμένες ανάγκες και δρομους που κυκλοφορει γιατι να είναι το trecking η entry level και όχι η σωστη για αυτόν επιλογή ?

Andreas_p
Εικόνα Andreas_p
Απών/απούσα

p_george wrote:
Andreas_p wrote:

Με όλα αυτά που διάβασα πάντως περί trecking και tor καταλήγω πως είναι περισσότερο ένα είδους entry level ποδήλατο. Κάποιος που θέλει να ανάγει την ποδηλασία σε ένα άλλο επίπεδο πολύ πιο αθλητικό ή κάτι τέτοιο θα πάει σε μια πιο solid επιλογή.

Kαι για καποιον που δεν θελει να αναγει την ποδηλασια σε άλλο επιπεδο αλλα εχει συγκεκριμένες ανάγκες και δρομους που κυκλοφορει γιατι να είναι το trecking η entry level και όχι η σωστη για αυτόν επιλογή ?

αυτό που λες το έχω απαντήσει στο ποστ μου. για αυτόν είναι σωστή επιλογή (πχ πατέρα).

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

αν κάποιος θέλει μέσα στην πόλη, αλλά και έξω ένα καλό στιβαρό ποδήλατο που να μην έχει τη σκληρότητα ενός mountain, το τρέκινγκ είναι το σωστό ποδήλατο. Στο δικό μου έχω βάλει λίγο πιο χοντρά λάστιχα κι έχω κάνει και κάποιες άλλες διαφοροποιήσεις στους δίσκους ώστε να έχει μεγαλύτερη δυναμική στις ανηφόρες. Το φορτώνω αυτό το διάστημα όσο δεν λέγεται. Η απόπειρά μου να κάνω τα φορτώματα με το φίτνες είχε σαν αποτέλεσμα να έχει την τάση να σηκωθεί όρθιο το ποδήλατο όταν δεν ήμουνα πάνω του. Το τρέκινγκ θηρίο.

Η γνώμη μου είναι πως δεν πρόκειται σαφώς για entry ποδήλατο. Έχει σαφή χρηστικότητα και ο ποδηλάτης αυτήν πρέπει να ζυγίσει για να το αγοράσει. Πρέπει να ζυγίσει γιατί το θέλει...Το δικό μου είναι ένα Ideal Multigo...

troxos 2013
Απών/απούσα

συμφωνώ με την Royal Oak.
Ομοίως έχω Ideal Multigο που απέκτησα πρόσφατα. Πριν το αγοράσω το είχα ψάξει. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη απο την επιλογή μου. Ακόμη είναι νωρίς για να έχω άποψη εαν μου χρειάζεται να επέμβω με βελτιώσεις. Για άλλους λόγους σκέπτομαι να αγοράσω κούρσα. Οπότε, έχω την άποψη αφενός ότι η κατηγορία "τρέκινγκ" δεν είναι τρυκ εμπορικής προώθησης άλλως μάρκετινγκ αλλά απαντά σε συγκεκριμένες ανάγκες ποδηλάτη αφετέρου ότι με τίποτα δεν πρόκειται για entry ποδήλατο.

Royal Oak
Εικόνα Royal Oak
Απών/απούσα

troxos 2013 wrote:
συμφωνώ με την Royal Oak.
Ομοίως έχω Ideal Multigο που απέκτησα πρόσφατα. Πριν το αγοράσω το είχα ψάξει. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη απο την επιλογή μου. Ακόμη είναι νωρίς για να έχω άποψη εαν μου χρειάζεται να επέμβω με βελτιώσεις. Για άλλους λόγους σκέπτομαι να αγοράσω κούρσα. Οπότε, έχω την άποψη αφενός ότι η κατηγορία "τρέκινγκ" δεν είναι τρυκ εμπορικής προώθησης άλλως μάρκετινγκ αλλά απαντά σε συγκεκριμένες ανάγκες ποδηλάτη αφετέρου ότι με τίποτα δεν πρόκειται για entry ποδήλατο.

Έχω το Multigo L. Εσύ; Πάντως το να έχει κανείς και τρεκιγκ και κούρσα δεν σημαίνει αντίφαση στη ζωή του χρήστη. Ξεκίνησα με city, μια εποχή που δεν με ένοιαζε παρά ένα κοντινό πήγαινε έλα. Μετά ξεμάκρυνα ώσπου μου το κλέψανε. Και τότε πήρα το Multigo. Το οτι στην πορεία απόκτησα και φίτνες και κούρσα δεν σημαίνει τίποτα. Απολαμβάνω τις χρήσεις όλων ανάλογα με την περίσταση...Μεγάλο γλέντι πάντως. Το Multigo πήρε τη σκυτάλη για τις δουλειές του σπιτιού όπως θα λέγαμε τελευταία, γιατί μετά το ατύχημα που είχα στο σταθμό της Βικτώριας, δυστυχώς ο ώμος ακόμα πονάει και δεν θέλω να τον στρεσάρω ειδικά όταν έχω να κουβαλήσω βαριά. Όπως είπα το φίτνες με το πολύ βάρος, όχι μόνο είχε την τάση να σηκωθεί όρθιο, αλλά και στην διαδρομή είχε μια αστάθεια. Το Multigo απ’ την άλλη είναι αυτό που θα λέγαμε το τρακτέρ της ιστορίας, χωρίς να βαραίνει πολύ...ωραίο σταθερό κράτημα στο οδόστρωμα, όσο και να σηκώνει και κύρια στο βροχερό οδόστρωμα...και ανασηκωμένο καλντερίμι το πάει τέλεια...

Καλοτάξιδο και σένα το νέο Multigo σου!

troxos 2013
Απών/απούσα

Royal Oak wrote:
troxos 2013 wrote:
συμφωνώ με την Royal Oak.
Ομοίως έχω Ideal Multigο που απέκτησα πρόσφατα. Πριν το αγοράσω το είχα ψάξει. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη απο την επιλογή μου. Ακόμη είναι νωρίς για να έχω άποψη εαν μου χρειάζεται να επέμβω με βελτιώσεις. Για άλλους λόγους σκέπτομαι να αγοράσω κούρσα. Οπότε, έχω την άποψη αφενός ότι η κατηγορία "τρέκινγκ" δεν είναι τρυκ εμπορικής προώθησης άλλως μάρκετινγκ αλλά απαντά σε συγκεκριμένες ανάγκες ποδηλάτη αφετέρου ότι με τίποτα δεν πρόκειται για entry ποδήλατο.

Έχω το Multigo L. Εσύ; Πάντως το να έχει κανείς και τρεκιγκ και κούρσα δεν σημαίνει αντίφαση στη ζωή του χρήστη. Ξεκίνησα με city, μια εποχή που δεν με ένοιαζε παρά ένα κοντινό πήγαινε έλα. Μετά ξεμάκρυνα ώσπου μου το κλέψανε. Και τότε πήρα το Multigo. Το οτι στην πορεία απόκτησα και φίτνες και κούρσα δεν σημαίνει τίποτα. Απολαμβάνω τις χρήσεις όλων ανάλογα με την περίσταση...Μεγάλο γλέντι πάντως. Το Multigo πήρε τη σκυτάλη για τις δουλειές του σπιτιού όπως θα λέγαμε τελευταία, γιατί μετά το ατύχημα που είχα στο σταθμό της Βικτώριας, δυστυχώς ο ώμος ακόμα πονάει και δεν θέλω να τον στρεσάρω ειδικά όταν έχω να κουβαλήσω βαριά. Όπως είπα το φίτνες με το πολύ βάρος, όχι μόνο είχε την τάση να σηκωθεί όρθιο, αλλά και στην διαδρομή είχε μια αστάθεια. Το Multigo απ’ την άλλη είναι αυτό που θα λέγαμε το τρακτέρ της ιστορίας, χωρίς να βαραίνει πολύ...ωραίο σταθερό κράτημα στο οδόστρωμα, όσο και να σηκώνει και κύρια στο βροχερό οδόστρωμα...και ανασηκωμένο καλντερίμι το πάει τέλεια...

Καλοτάξιδο και σένα το νέο Multigo σου!

Σ'ευχαριστώ πολύ για την ευχή!

Κι εγώ το Multigo L έχω! μάλιστα έχει και την μικρή του ιστορία όσον αφορά την αγορά! Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον κ. Φωτεινό της Ideal που με εξυπηρέτησε επειδή το μεγεθός μου ήταν εξαντλημένο.
Συμφωνώ ότι δεν είναι αντίφαση το να έχει κάποιος τρέκινγκ και κούρσα ή τρέκινγκ και mountain ή οτιδήποτε άλλο. Είναι σαν να λέω πως επειδή έχω παλτό δεν υπάρχει λόγος να έχω και μπουφάν ή μοντγκόμερυ ή άλλο επανωφόρι.
Είναι ακριβώς αυτό που είπες: "απολαμβάνω τις χρήσεις όλων ανάλογα με την περίσταση". Μου αρέσει ο χαρακτηρισμός σου "τρακτέρ" και το υιοθετώ.
Περαστικά για τον ώμο σου, ίσως αυτά τα πονάκια να έχουν σχέση με τις αλλαγές του καιρού. Αυτά τα κτυπήματα είναι πολύ πονηρά και ναζιάρικα.

reggae_b0y
Εικόνα reggae_b0y
Απών/απούσα

Παίδες καλήσπέρα και απο μένα. Εδω και λιγο καιρο εχω αρχίσει ξανά να χρησιμοποιω το ποδηλατο (του αδερφού μου...) και νομιζω οτι ήρθε η ωρα να αγορασω ενα δικο μου. Το θελω για καθημερινη χρηση, μεταβαση στη δουλεια αλλα περισσοτερο για γυμναστική σε διαδρομες στην πολη αλλα και σε ελαφρως ανωμαλα εδαφη. Αυτο που μου εχει κάνει το "κλικ" ειναι το KTM Life Road (http://www.ktmbikes.eu/ktm-bikes/eshop/2-1-BIKES/0/5/350-KTM-Life-Road-2014)
Ειμαι 1,87-1,88μ, το 56 μεγεθος ειναι οκ? Παρακαλώ τα φώτα σας... Ευχαριστώ

VotritisCosta
Εικόνα VotritisCosta
Απών/απούσα

reggae_b0y wrote:
Παίδες καλήσπέρα και απο μένα. Εδω και λιγο καιρο εχω αρχίσει ξανά να χρησιμοποιω το ποδηλατο (του αδερφού μου...) και νομιζω οτι ήρθε η ωρα να αγορασω ενα δικο μου. Το θελω για καθημερινη χρηση, μεταβαση στη δουλεια αλλα περισσοτερο για γυμναστική σε διαδρομες στην πολη αλλα και σε ελαφρως ανωμαλα εδαφη. Αυτο που μου εχει κάνει το "κλικ" ειναι το KTM Life Road (http://www.ktmbikes.eu/ktm-bikes/eshop/2-1-BIKES/0/5/350-KTM-Life-Road-2014)
Ειμαι 1,87-1,88μ, το 56 μεγεθος ειναι οκ? Παρακαλώ τα φώτα σας... Ευχαριστώ

Πιστεύω πως ναι,και εγω ειμαι 1,88 και εχω ενα cube hyde νουμερο 56(και 600mm οριζόντιο) και νομίζω οτι ειναι εντάξει.
To 51 θα σου ειναι σίγουρα μικρο και το 60 μεγάλο.

reggae_b0y
Εικόνα reggae_b0y
Απών/απούσα

Ευχαριστω. Γενικα θελω να ρωτησω αν το ΚΤΜ LIFE ROAD ειναι καλό ποδηλατο για τα λεφτα του (Εγω το βρηκα απο συγγενη 550 ευρω, μοντελο του 2014) Μηπως μπορω να βρω κατι αντιστοιχο, καλυτερο απο το συγκεκριμένο ποδηλατο?

MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Γεια σας ! Πηρα και εγω ενα trecking sector urbano .Genika moy aresei η ιδεα του τρεκιν διοτι ειναι ξεκουραστο στο δρομο και παραληλα κανω παιχνιδι ανετα με πεζοδρομια και κατι χωματινες διαδρομες οχι ευκολες θα ελεγα. Το θεμα μου ειναι οτι ειμαι 1.65 υψοε και δεν ξερω τι μεγεθος ειναι το ποδηλατο? Αν και ρυθμισα την σελα και δεν εχω προβλημα. Μου αρεσει και ο 28 αρης τροχος αν και σιγα σιγα καταλαβαινω οτι αν ειχα πιο σωστο νουμερο ποδηλατο θα ημουν πιο ευελικτος σε πολη και χωμα και αρχιζω να πιστευω οτι βιαστικα και το πηρα ευκαιρια μεταχειρισμενο.

Trustworthy
Απών/απούσα

Δοκίμασα Trekking για περίπου 2 ώρες. Το συγκρινα με το MTB που έχω το οποίο το χρησιμοποιώ και σε άσφαλτο. Το Trekking με κούρασε, με κούρασε η θέση οδήγησης. Πιο όρθια, πιο ψηλά, με κούρασε. Δεν το περίμενα. 

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Δεν μου αρέσουν τα Trekking είναι ατζούμπαλα ποδήλατα thumb down, να το πώ έτσι, προτιμώ φίτνες ή κούρσα (ή για εκτός δρόμου χρήση mtb).. πολύ σωστός ο Plannet winkδεύτερη φορά που συμφωνώ μαζί του-πρέπει να είμαι άρρωστος τελικά laugh

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Trustworthy wrote:

Δοκίμασα Trekking για περίπου 2 ώρες. Το συγκρινα με το MTB που έχω το οποίο το χρησιμοποιώ και σε άσφαλτο. Το Trekking με κούρασε, με κούρασε η θέση οδήγησης. Πιο όρθια, πιο ψηλά, με κούρασε. Δεν το περίμενα. 

παλιά μου δάνειζε ένας φίλος ένα cube trekking κ έκανα 25-30χλμ πορεία, δεν μ'αρεσε καθόλουsuperstitious, με πόναγε ο πισινός απο την κακή σέλα, όρθια θέση οδήγησης κάκιστη, απαράδεκτη κατευθυντικότητα και αίσθηση του ποδηλάτου, τραγικό ήτανdashed3, το πεταλάρισμα δε ήταν χάλια, στο μεγάλο δίσκο βαρύ πολύ δυσκίνητο, στο μεσαίο δεν ''τράβαγε'' δεν ξέρω μπελάς ήταν κ η μπροστινή ανάρτηση της πλάκας, κακό ποδήλατο.. 800ε το είχε πάρειwacko1, κρίμα στα λεφτά, πεταμένα, εγώ πήρα φίτνες και σώθηκαcool, το έχω καταευχαριστηθεί δεν το αλλάζω με τίποτα, και το επόμενο φίτνες ηλεκτρικό θα είναι κ άμα βρώ κ περισσότερο χρήμα θα ήθελα ένα κάρμπον κουρσάκι.. μακρυά από trekking stop

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

https://www.bmc-switzerland.com/it-it/bici/lifestyle...

 

ορίστε ένα καταπληκτικό ποδήλατο φίτνες ηλεκτρικό με κάρμπον σκελετό, και shimano 105, και δεν ξαναπαίρνεις ποτέ το αμάξι ή το μηχανάκι, και αν το κάνει το 60% των κατοίκων μειώνεται εντυπωσιακά οι ρύποι και περνάμε σε αυτό που ονομάζεται ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ..

εύχομαι μελλοντικά να δούμε και ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μηχανάκια, νομίζω είναι το μέλλον!