Δεν έχω οδηγήσει με δίσκους αλλά με τα V-Brakes όταν πάω σε λάσπη τύπου μερέντας με κλαδάκια και φύλλα , μαζεύονται όλα στο φρένο και σκαλώνει η ρόδα. Οπότε αναγκάζομαι να τα καθαρίζω και να αποσυνδέω κάποιες φορές τα φρένα. (Από τη ντίζα.)
Στα δισκόφρενα φαντάζομαι δεν συμβαίνει αυτό. Κάνω λάθος;
@giospi
καλύτερη (μιλάμε πάντα για μηχανικά)
@mercian
ναι δεν κάνεις λάθος
το θέμα είναι πως αν τυχόν και μπει λάσπη στο δίσκο που είναι δύσκολο αλλά το έχω συναντήσει και αυτό
με το v-brake μπορείς να το καθαρίσεις και να συνεχίσεις με το disk απλά δεν έχεις φρένο
τώρα για την λάσπη στο v-brake υπάρχει λύση
και αν πας να κάνεις ποδήλατο μέσα σε λασπουρίες θέλεις υδραυλικά δισκόφρένα καλή ανάρτηση και σκελετό τροχούς που να αντέχουν και να μην λαστιχάρουν :D
οπότε δεν μιλάμε για ποδήλατο τον 500-600 ευρό αλλά για ποδήλατα 1000+ ευρο
Δν συμβαινει αυτο στα δισκοφρενα.Πριν μερικες μερες,το ανεβασα σε βουνο, με συνεχομενη βροχη,πετρες,λασπη κ βραχια.Το ποδηλατο σταματαγε αψογα,οπως σταματαει κ στις καθημερινες μετακινησεις μου στην πολη. Αυτο που δν μπορω να καταλαβω ειναι για ποιο λογο υπαρχει αυτος ο αρνητισμος κ το κλιμα "εγω στην θεση σου δν θα βαζα δισκοφρενα", απο μερικους εδω μεσα,αφου η αποδοση ειναι ιδια.Εκτος κ αν ενοχλει το μισο κιλο παραπανω...τοτε παω πασο.Αλλα αν κουβαλας μια αλυσιδα ή ενα πεταλο που ειναι 3-4 κιλα βαρυ,δν νομιζω 500 γρμ παραπανω να ενοχλουν.
Μου λες οτι τα μηχανικα δισκοφρενα εχουν καλυτερη αποδοση,αρα για ποιο λογο να μην τα προτιμησω απο τα απλα??
Ημουν 3 ωρες πανω στο βουνο, με τρελη βροχα,λασπη υγρη σαν λιωμενη σοκολατα,κ ομως ουτε στους δισκους μπηκε λασπη,ουτε κολωσε καπου το ποδηλατο μου,ουτε βρηκα δρομο που δν μπορουσα να περασω.Κ το ποδηλατο μου δν ειναι 500-600 ευρω,αλλα 300-350.
Ρε πλανητη,ποσοι εχουν την ευχερεια να σκασουν χιλιαρικο+ για να κανουν τα γουστα τους στο βουνο??
γιατί ένα v-brake έχει πιο καλή απόδοση μιας και θέλει λιγότερη δύναμη για να φρενάρει
γιατί ένα v-brake επισκευάζετε στο δρόμο
γιατί ένα v-brake είναι πιο φτηνό
οπότε το βάρος έρχεται τελευταίο
Θα σου πω Γιωργο τι εχω καταλαβει απο προσωπικη εμπειριας.
Η αποδοση τους ειναι σχεδον ιδια (μπρος μηχανικο-πισω v-brake ειχα), και αυτο που μου κανε εντυπωση ειναι οτι σε κατασταση μπορας που ηταν τιγκα βρεγμενα τα φρενα πιανανε ακριβως το ιδιο χαλια ...Και οσο αφορα τα υδραυλικα και το οικονομικο θεμα , πλεον μπορεις βαλεις με 120 ευρω μπρος-πισω και καλης ποιοτητας.Ενω μηχανικα με 80 ευρω ξερω γω.Η διαφορα ειναι σωστη σε αναλογια με την αποδοση,μην πω οτι συμφερουν τα υδραυλικα .
Θα σου πω την διαφορα υδραυλικα-μηχανικα,αν τλκ παρω το BOOMAX,για το οποιο ψηνομαι αγρια..Βασικη προυποθεση να παρω καποια λεφτα απο κατι transfer που περιμενω,κ να πουλησω το moongoose!!
θα πάρεις υδραυλικά δισκόφρενα με rst gila?
θανατηφόρος συνδυασμός :D
και shimano rm60 κέντρα
θα προτιμούσα κάτι καλύτερο :D και χωρίς δισκόφρενα :D αλλά μετά θα πας στα 1000 ευρό :D
όντος έκανα λάθος
εγώ κοιτούσα το hillmaster
έχουμε καλύτερη περίπτωση
τροχών αλλά όχι κάτι τρομερό παραμένουμε σε shimano κέντρο .
αν και αυτούς τους τροχούς κάθε φορά που θα τους βάζεις λάσπη θα θέλουν λύσιμο και γρασάρισμα :D
rock shox είναι καλύτερη απο την gila αλλά ούτε αυτή με εμπνέει
για να μην παιδεύεσαι
κέντρα αν δεν πάμε σε έτυμο τροχό
πάμε σε novatec dt ή γενικότερα ένα κέντρο με κλειστά ρουλεμάν όχι κωνικά(shimano)
ή αν πας σε έτυμους τροχούς fullfrum mavic dt κ.α.
ανάρτηση θέλουμε καλή λειτουργία και προτίμηση σε αέρος λαδιού αν και δεν με χαλάει το ελατήριο αν είναι καλής ποιότητας
εδώ θα προτιμούσα se rock shox την tora +
marzocchi 22+ rst first rst omega (έτσι και έτσι η Omega)
ή κάποιες ανάλογες
πάντως και το boomax δεν θα με χαλούσε σαν ποδήλατο απλά δεν είναι για πολλά πολλά και δεν μου αρέσουν τα ideal :D
1. σχετικά με την διαφωνία για το τι είναι καλύτερο, τα v-brake η τα μηχανικά δισκόφρενα: θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν βρίσκαμε κάπου μια απόδειξη σχετικά με το ποιο είναι καλύτερο (μετρήσεις απόστασης φρεναρίσματος σε περιοδικό ή site) αντί να χρησιμοποιούμε ως επιχειρημα την εμπειρία μας. Επίσης σημαντικότατο ρόλο στο φρενάρισμα παίζουν και τα ελαστικά. Προσωπικά εγώ προτιμώ τα δισκόφρενα γιατί έχουν καλύτερη αίσθηση, φρενάρουν πιο γραμμικά χωρίς να μπλοκάρουν εύκολα, δεν επηρεάζονται από την βροχή, ομορφαίνουν το ποδήλατο και πάνω απ'όλα: ρυθμίζονται απίστευτα πιο έυκολα από τα v-brake! βέβαια αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα τακάκια φθείρονται αρκετά γρήγορα. επίσης προσθέτουν περίπου 700 γραμμάρια βάρος.
2.
@nemi 6:
ποια υδραυλικά δισκόφρενα κάνουν 120 ευρώ και είναι και καλά? με ενδιαφέρει το θέμα.
3. το ideal zig zag του 2009 θα βγαίνει και με υδραυλικά (shimano deore)! αν κοστίζει και κάτω από 550 ευρώ προβλέπω να γίνεται ανάρπαστο... βέβαια έχει μπουκάλα rst gila pro, δε βαριέσαι...
1) θες μέτρηση ε?
πάνε ρώτα έναν φυσικό σε ένα περιστρεφόμενο δίσκο όπου το σταματάμε περιμετρικά
σε ποιο δίσκο βάζεις λιγότερη δύναμη? στον μικρό 160mm η στο μεγάλο 26" ??????
βάλε τα ανάλογα ποδηλατικά συστήματα και πες μου εσύ πιο είναι καλύτερο :D
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν πρέπει να κρίνουμε από εμπειρία αλλά καλή η θεωρία αλλά καλύτερη η εμπειρία πολλές φορές :D
χαχαχα θες να βάλουμε ροπές δυνάμεων στο παιχνίδι? με την δική σου λογική και τα υδραυλικά τότε θα ήταν άχρηστα. η επιβραδυντική ροπή είναι ανάλογη όχι μόνο της απόστασης από τον άξονα, αλλά και της τριβής, που εξαρτάται από τα υλικά που έρχονται σε επαφή και την δύναμη με την οποία πιέζει το φρένο. αμα καταφέρεις να βρεις συντελεστές τριβής και δυνάμεις τότε νίκησες.
μα και το υδραυλικο θέλει περισσότερη δύναμη απλά εκεί υπάρχει υδραυλική υποβοήθηση για αυτό και έχει διαφορά στο θέμα δύναμης
πάντως βλέπεις πως αυτό που λέω στέκει και έχει πολύ λογική
και όσο αφορά τα υλικά παίζουν πάρα πολλά και στις 2 περιπτώσεις
και δεν πιστεύω η διαφορά να είναι εκεί από την στιγμή που παίζουν carbon στεφάνια :D
Εδω και 2 μηνες ειμαι κατοχος ενος Ideal Zig Zag.
Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.Βεβαια δεν εχω τρελες απαιτησεις απο το ποδηλατο,αλλα σε γενικες γραμμες το βρισκω υπερβολικα καλο για τα λεφτα του.
Το μονο που ΔΕΝ μου αρεσε απο την αρχη,ηταν η αισθηση της ντιζας στα φρενα(μαθημενος απο μοτοσυκλετες ηθελα την υδραυλικη βελουδινη αισθηση στη μανετα).
Οποτε βρηκα απο μια αγγελια ενα σετ Deore Dual Control σε καλη τιμη και τα φορεσα μαζι με μια 9αρα κασσετα(απαραιτητη για να δουλεψει σωστα η 9αρα αλλαγη)και πλεον εχω ενα κατα πολυ αναβαθμισμενο ποδηλατο.
Οσο για τους σκελετους , Ideal και Scott κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο.Στην Κινα.
το ότι κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο δεν σημαίνει και τίποτα
η giant κατασκευάζει για την trek και όμως είναι διαφορετικά ποδήλατα
δεν λέω καλύτερο χειρότερο απλά διαφορετικά :D
αυτό εδώ με μερικές αλλαγές
έχουμε και λέμε
όλη την deore με φρένα 485 υδραυλικά
τροχούς έχεις 2 επιλογές
fulcroum 5
ή
mavic crossride disk
ανάρτηση sountur axon rdl 1600 γρ. αέρος λαδιού
ή
sountur radon rl
αυτό βγαίνει στα 750 ευρό (περίπου)
αν θέλεις να πας σε bianchi σκελετό δίνεις άλλα 50 ευρό
εγώ αντί για σκελετό θα προτιμούσα να βάλω xt δισκόφρενα (δεν ξέρω την διαφορά τιμής)
και εννοείτε ότι όποια αλλαγή θέλεις να κάνεις πληρώνεις την διαφορά
απλά εγώ στο έντυσα έτσι όπως πρέπει να είναι ένα ποδήλατο βουνού :D
μια ακόμα αλλαγή που θα ανέβαζε περίπου 100 ευρό θα ήταν full slx 2009 :D
οι επιλογές είναι δικές σου :D
Τσεκαρε στο νετ τα avid juicy 3 που γενικα ειναι πολυ καλα.Ενγχωρια μπορεις να τα βρεις σε μεγιστη τιμη λιανικης 80ε το κομματι.Αν ψαξεις να τα φερεις απεξω τα βλεπεις και με 55ε/1.Αν βαλεις καποια πολυ οικονομικα λεβιεδακα δεν ξεπερνας πολυ τα 120 ευρω.
Πρωτα απ'ολα,να σε ευχαριστησω για τον χρονο σου κ τον κοπο σου, που ασχοληθηκες κ μου εκανες μια προταση.Το συγκεκριμενο μοντελο που μου λες,ξεκιναει απο 850, κ με τις προσθηκες που μου λες, βγαινει πανω απο χιλιαρικο!Ειναι πολυ καλο ποδηλατο,αλλα δν διαθετω τοσα πολλα χρηματα για το χομπυ μου.Ποδηλατω πλεον καθημερινα,κ ενα ποιοτικοτερο ποδηλατο απο αυτο που εχω θα ηταν ο,τι πρεπει.Το "ταβανι" μου ομως ειναι το πολυ 650€.Γι'αυτο πιστευω οτι μεχρι αυτα τα χρηματα,το ιδανικο ειναι το BOOMAX.Αν εχεις κατι αλλο καλυτερο σε αυτα τα λεφτα να πρεοτεινεις,ευχαριστως να το ακουσω.
Καλημερα.
ναι αλλά έτσι όπως σου το λέω βγαίνει στα χρήματα που σου είπα 750
αν πιστεύεις ότι αξίζει με όλα αυτά τα + (μόνο οι τροχοί έχουν 80ε +)να κάνεις την υπέρβαση των 100 ευρό μου το λες
αλλιώς όταν περάσω από θες θα δω τι υπάρχει στο ταβάνι των 650 που λες
και για αποφυγή παρεξηγήσεων δεν λέω ότι το βοομμαχ δεν είναι καλό :D
Εχουν δλδ την ιδια αποδοση με τα κανονικα φρενα,ετσι δν ειναι?
Δεν έχω οδηγήσει με δίσκους αλλά με τα V-Brakes όταν πάω σε λάσπη τύπου μερέντας με κλαδάκια και φύλλα , μαζεύονται όλα στο φρένο και σκαλώνει η ρόδα. Οπότε αναγκάζομαι να τα καθαρίζω και να αποσυνδέω κάποιες φορές τα φρένα. (Από τη ντίζα.)
Στα δισκόφρενα φαντάζομαι δεν συμβαίνει αυτό. Κάνω λάθος;
@giospi
καλύτερη (μιλάμε πάντα για μηχανικά)
@mercian
ναι δεν κάνεις λάθος
το θέμα είναι πως αν τυχόν και μπει λάσπη στο δίσκο που είναι δύσκολο αλλά το έχω συναντήσει και αυτό
με το v-brake μπορείς να το καθαρίσεις και να συνεχίσεις με το disk απλά δεν έχεις φρένο
τώρα για την λάσπη στο v-brake υπάρχει λύση
και αν πας να κάνεις ποδήλατο μέσα σε λασπουρίες θέλεις υδραυλικά δισκόφρένα καλή ανάρτηση και σκελετό τροχούς που να αντέχουν και να μην λαστιχάρουν :D
οπότε δεν μιλάμε για ποδήλατο τον 500-600 ευρό αλλά για ποδήλατα 1000+ ευρο
καμία απορία?
Δν συμβαινει αυτο στα δισκοφρενα.Πριν μερικες μερες,το ανεβασα σε βουνο, με συνεχομενη βροχη,πετρες,λασπη κ βραχια.Το ποδηλατο σταματαγε αψογα,οπως σταματαει κ στις καθημερινες μετακινησεις μου στην πολη. Αυτο που δν μπορω να καταλαβω ειναι για ποιο λογο υπαρχει αυτος ο αρνητισμος κ το κλιμα "εγω στην θεση σου δν θα βαζα δισκοφρενα", απο μερικους εδω μεσα,αφου η αποδοση ειναι ιδια.Εκτος κ αν ενοχλει το μισο κιλο παραπανω...τοτε παω πασο.Αλλα αν κουβαλας μια αλυσιδα ή ενα πεταλο που ειναι 3-4 κιλα βαρυ,δν νομιζω 500 γρμ παραπανω να ενοχλουν.
Μου λες οτι τα μηχανικα δισκοφρενα εχουν καλυτερη αποδοση,αρα για ποιο λογο να μην τα προτιμησω απο τα απλα??
Ημουν 3 ωρες πανω στο βουνο, με τρελη βροχα,λασπη υγρη σαν λιωμενη σοκολατα,κ ομως ουτε στους δισκους μπηκε λασπη,ουτε κολωσε καπου το ποδηλατο μου,ουτε βρηκα δρομο που δν μπορουσα να περασω.Κ το ποδηλατο μου δν ειναι 500-600 ευρω,αλλα 300-350.
Ρε πλανητη,ποσοι εχουν την ευχερεια να σκασουν χιλιαρικο+ για να κανουν τα γουστα τους στο βουνο??
γιατί ένα v-brake έχει πιο καλή απόδοση μιας και θέλει λιγότερη δύναμη για να φρενάρει
γιατί ένα v-brake επισκευάζετε στο δρόμο
γιατί ένα v-brake είναι πιο φτηνό
οπότε το βάρος έρχεται τελευταίο
Θα σου πω Γιωργο τι εχω καταλαβει απο προσωπικη εμπειριας.
Η αποδοση τους ειναι σχεδον ιδια (μπρος μηχανικο-πισω v-brake ειχα), και αυτο που μου κανε εντυπωση ειναι οτι σε κατασταση μπορας που ηταν τιγκα βρεγμενα τα φρενα πιανανε ακριβως το ιδιο χαλια ...Και οσο αφορα τα υδραυλικα και το οικονομικο θεμα , πλεον μπορεις βαλεις με 120 ευρω μπρος-πισω και καλης ποιοτητας.Ενω μηχανικα με 80 ευρω ξερω γω.Η διαφορα ειναι σωστη σε αναλογια με την αποδοση,μην πω οτι συμφερουν τα υδραυλικα .
Θα σου πω την διαφορα υδραυλικα-μηχανικα,αν τλκ παρω το BOOMAX,για το οποιο ψηνομαι αγρια..Βασικη προυποθεση να παρω καποια λεφτα απο κατι transfer που περιμενω,κ να πουλησω το moongoose!!
θα πάρεις υδραυλικά δισκόφρενα με rst gila?
θανατηφόρος συνδυασμός :D
και shimano rm60 κέντρα
θα προτιμούσα κάτι καλύτερο :D και χωρίς δισκόφρενα :D αλλά μετά θα πας στα 1000 ευρό :D
Για ποιο λογο ειναι θανατηφορος ο συνδυασμος?Ειναι επικινδυνο δλδ?Τι καλυτερο θα συνιστουσες?
επικίνδυνο δεν είναι αλλά ανούσιο
εκεί που θα χρειαστείς πραγματικά τα υδραυλικά δισκόφρενα θα σε προδώσει η ανάρτηση και οι τροχοί
πες μου ύψος για να ρωτήσω :D
Το boomax φοραει rock shox dart-2 απο οτι εχω δει....
Εγω πρεπει να ξεφορτωθω το RST :)
Εσυ τι ποδηλατο εχεις?
Ανουσιο,δλδ?Δν εχει καλη αναρτηση κ καλους τροχους το ideal?
1.80, τι εχεις να μου προτεινεις?
Την rock sox φοραει.Πλανητη,τι γνωμη εχεις για την συγκεκριμενη?
όντος έκανα λάθος
εγώ κοιτούσα το hillmaster
έχουμε καλύτερη περίπτωση
τροχών αλλά όχι κάτι τρομερό παραμένουμε σε shimano κέντρο .
αν και αυτούς τους τροχούς κάθε φορά που θα τους βάζεις λάσπη θα θέλουν λύσιμο και γρασάρισμα :D
rock shox είναι καλύτερη απο την gila αλλά ούτε αυτή με εμπνέει
για να μην παιδεύεσαι
κέντρα αν δεν πάμε σε έτυμο τροχό
πάμε σε novatec dt ή γενικότερα ένα κέντρο με κλειστά ρουλεμάν όχι κωνικά(shimano)
ή αν πας σε έτυμους τροχούς fullfrum mavic dt κ.α.
ανάρτηση θέλουμε καλή λειτουργία και προτίμηση σε αέρος λαδιού αν και δεν με χαλάει το ελατήριο αν είναι καλής ποιότητας
εδώ θα προτιμούσα se rock shox την tora +
marzocchi 22+ rst first rst omega (έτσι και έτσι η Omega)
ή κάποιες ανάλογες
πάντως και το boomax δεν θα με χαλούσε σαν ποδήλατο απλά δεν είναι για πολλά πολλά και δεν μου αρέσουν τα ideal :D
θα δω και θα σου πω μια δικιά μου σύνθεση
1. σχετικά με την διαφωνία για το τι είναι καλύτερο, τα v-brake η τα μηχανικά δισκόφρενα: θα ήταν πολύ ενδιαφέρον αν βρίσκαμε κάπου μια απόδειξη σχετικά με το ποιο είναι καλύτερο (μετρήσεις απόστασης φρεναρίσματος σε περιοδικό ή site) αντί να χρησιμοποιούμε ως επιχειρημα την εμπειρία μας. Επίσης σημαντικότατο ρόλο στο φρενάρισμα παίζουν και τα ελαστικά. Προσωπικά εγώ προτιμώ τα δισκόφρενα γιατί έχουν καλύτερη αίσθηση, φρενάρουν πιο γραμμικά χωρίς να μπλοκάρουν εύκολα, δεν επηρεάζονται από την βροχή, ομορφαίνουν το ποδήλατο και πάνω απ'όλα: ρυθμίζονται απίστευτα πιο έυκολα από τα v-brake! βέβαια αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τα τακάκια φθείρονται αρκετά γρήγορα. επίσης προσθέτουν περίπου 700 γραμμάρια βάρος.
2.
@nemi 6:
ποια υδραυλικά δισκόφρενα κάνουν 120 ευρώ και είναι και καλά? με ενδιαφέρει το θέμα.
3. το ideal zig zag του 2009 θα βγαίνει και με υδραυλικά (shimano deore)! αν κοστίζει και κάτω από 550 ευρώ προβλέπω να γίνεται ανάρπαστο... βέβαια έχει μπουκάλα rst gila pro, δε βαριέσαι...
2) τα 485 βγαίνουν στα 100 ευρο
1) θες μέτρηση ε?
πάνε ρώτα έναν φυσικό σε ένα περιστρεφόμενο δίσκο όπου το σταματάμε περιμετρικά
σε ποιο δίσκο βάζεις λιγότερη δύναμη? στον μικρό 160mm η στο μεγάλο 26" ??????
βάλε τα ανάλογα ποδηλατικά συστήματα και πες μου εσύ πιο είναι καλύτερο :D
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι δεν πρέπει να κρίνουμε από εμπειρία αλλά καλή η θεωρία αλλά καλύτερη η εμπειρία πολλές φορές :D
χαχαχα θες να βάλουμε ροπές δυνάμεων στο παιχνίδι? με την δική σου λογική και τα υδραυλικά τότε θα ήταν άχρηστα. η επιβραδυντική ροπή είναι ανάλογη όχι μόνο της απόστασης από τον άξονα, αλλά και της τριβής, που εξαρτάται από τα υλικά που έρχονται σε επαφή και την δύναμη με την οποία πιέζει το φρένο. αμα καταφέρεις να βρεις συντελεστές τριβής και δυνάμεις τότε νίκησες.
μα και το υδραυλικο θέλει περισσότερη δύναμη απλά εκεί υπάρχει υδραυλική υποβοήθηση για αυτό και έχει διαφορά στο θέμα δύναμης
πάντως βλέπεις πως αυτό που λέω στέκει και έχει πολύ λογική
και όσο αφορά τα υλικά παίζουν πάρα πολλά και στις 2 περιπτώσεις
και δεν πιστεύω η διαφορά να είναι εκεί από την στιγμή που παίζουν carbon στεφάνια :D
Εδω και 2 μηνες ειμαι κατοχος ενος Ideal Zig Zag.
Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.Βεβαια δεν εχω τρελες απαιτησεις απο το ποδηλατο,αλλα σε γενικες γραμμες το βρισκω υπερβολικα καλο για τα λεφτα του.
Το μονο που ΔΕΝ μου αρεσε απο την αρχη,ηταν η αισθηση της ντιζας στα φρενα(μαθημενος απο μοτοσυκλετες ηθελα την υδραυλικη βελουδινη αισθηση στη μανετα).
Οποτε βρηκα απο μια αγγελια ενα σετ Deore Dual Control σε καλη τιμη και τα φορεσα μαζι με μια 9αρα κασσετα(απαραιτητη για να δουλεψει σωστα η 9αρα αλλαγη)και πλεον εχω ενα κατα πολυ αναβαθμισμενο ποδηλατο.
Οσο για τους σκελετους , Ideal και Scott κατασκευαζονται στο ιδιο εργοστασιο.Στην Κινα.
το ότι κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο δεν σημαίνει και τίποτα
η giant κατασκευάζει για την trek και όμως είναι διαφορετικά ποδήλατα
δεν λέω καλύτερο χειρότερο απλά διαφορετικά :D
@giospi
λοιπον ρώτησα
http://www.mbike.gr/summary.asp?catid=4058&subid=2&tag=49&pubid=1268
αυτό εδώ με μερικές αλλαγές
έχουμε και λέμε
όλη την deore με φρένα 485 υδραυλικά
τροχούς έχεις 2 επιλογές
fulcroum 5
ή
mavic crossride disk
ανάρτηση sountur axon rdl 1600 γρ. αέρος λαδιού
ή
sountur radon rl
αυτό βγαίνει στα 750 ευρό (περίπου)
αν θέλεις να πας σε bianchi σκελετό δίνεις άλλα 50 ευρό
εγώ αντί για σκελετό θα προτιμούσα να βάλω xt δισκόφρενα (δεν ξέρω την διαφορά τιμής)
και εννοείτε ότι όποια αλλαγή θέλεις να κάνεις πληρώνεις την διαφορά
απλά εγώ στο έντυσα έτσι όπως πρέπει να είναι ένα ποδήλατο βουνού :D
μια ακόμα αλλαγή που θα ανέβαζε περίπου 100 ευρό θα ήταν full slx 2009 :D
οι επιλογές είναι δικές σου :D
περιμένω τα σχόλια σου :D
Τσεκαρε στο νετ τα avid juicy 3 που γενικα ειναι πολυ καλα.Ενγχωρια μπορεις να τα βρεις σε μεγιστη τιμη λιανικης 80ε το κομματι.Αν ψαξεις να τα φερεις απεξω τα βλεπεις και με 55ε/1.Αν βαλεις καποια πολυ οικονομικα λεβιεδακα δεν ξεπερνας πολυ τα 120 ευρω.
Πρωτα απ'ολα,να σε ευχαριστησω για τον χρονο σου κ τον κοπο σου, που ασχοληθηκες κ μου εκανες μια προταση.Το συγκεκριμενο μοντελο που μου λες,ξεκιναει απο 850, κ με τις προσθηκες που μου λες, βγαινει πανω απο χιλιαρικο!Ειναι πολυ καλο ποδηλατο,αλλα δν διαθετω τοσα πολλα χρηματα για το χομπυ μου.Ποδηλατω πλεον καθημερινα,κ ενα ποιοτικοτερο ποδηλατο απο αυτο που εχω θα ηταν ο,τι πρεπει.Το "ταβανι" μου ομως ειναι το πολυ 650€.Γι'αυτο πιστευω οτι μεχρι αυτα τα χρηματα,το ιδανικο ειναι το BOOMAX.Αν εχεις κατι αλλο καλυτερο σε αυτα τα λεφτα να πρεοτεινεις,ευχαριστως να το ακουσω.
Καλημερα.
ναι αλλά έτσι όπως σου το λέω βγαίνει στα χρήματα που σου είπα 750
αν πιστεύεις ότι αξίζει με όλα αυτά τα + (μόνο οι τροχοί έχουν 80ε +)να κάνεις την υπέρβαση των 100 ευρό μου το λες
αλλιώς όταν περάσω από θες θα δω τι υπάρχει στο ταβάνι των 650 που λες
και για αποφυγή παρεξηγήσεων δεν λέω ότι το βοομμαχ δεν είναι καλό :D
Τι αλλος υπαρχει με 600-650€??
Κ δν μου ειπες,τι ποδηλατο εχεις εσυ?
fidusa kaboom me full lx kai max pro eta v-brake
καλά θα δω και θα σου πω λογικά θα σου βάλω απλούς τροχούς
και καμία πιο μικρή ανάρτηση και θα σου πω
Δν μπορω να καταλαβω γιατι δν μοιραζεσαι μαζι μας εδω το ποδηλατο σου!
όταν λες να μοιραστώ??
να δώσω σε έναν τα φρένα μου στον άλλον τους τροχούς μου και πάει λέγοντας?
ΟΧΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ!ΑΝ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΕΣΥ,ΘΑ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΥΨΕΙ