Πολύ συγκινημένη διαβάζω πριν λίγα λεπτά για το θάνατο της Κίττυς Αρσένη. Στην εφηβεία μου άνθρωποι και ειδικά γυναίκες σαν την κ. Αρσένη ήταν πρότυπα. Στην καρδιά μιας δικτατορίας, κάθε φανός αντίστασης είναι πρότυπο. Πολύ δε μάλλον περιπτώσεις σαν της κ. Αρσένη, που δέχτηκε τη βία του τότε καθεστώτος ανεξίτηλα στο σώμα και τη ψυχή της κι ΕΠΕΒΙΩΣΕ, για να υπάρξει σαν ζωντανή μαρτυρία πράξεων ανομολόγητων και φρικαλέων. Είναι θαύμα πώς μερικοί άνθρωποι πέθαναν από αλλότριες αιτίες και δεν πέθαναν τότε με τα βασανιστήρια που τους υπεβλήθηκαν για τη δράση τους την ανατρεπτική.
Αξίζει, νέοι συμποδηλάτες μου, να ανατρέξετε στα ντοκουμέντα της ζωής αυτής της εξαιρετικής γυναίκας! Μάλλον την εξόντωσε η πολύκαιρη μάχη με τον καρκίνο. Κι άλλη μάχη για την υπέροχη και ίσως άγνωστη στους πολλούς κ. Αρσένη. Ας ησυχάσει τουλάχιστον όπου κι αν ευρίσκεται πιά! Της πρέπει να την σκεφτόμαστε με αγάπη κι απέραντο σεβασμό!
Η άγνωστη αντίσταση κατά της δικτατορίας...
ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ!!! καραδοκούν όλα. Στη μνήμη της Κίττυς Αρσένη. Εγρήγορση στο Φασισμό! Είναι δίπλα μας. Στο σπίτι μας. Σε μας τους ίδιους...
μόνο που ο φασισμός έχει στεριώσει για τα κάλα στο ποδηλατικό κίνημα..εδώ και χρόοοονια .. αφού το πήρατε πρέφα έστω και τώρα είναι θετικό
και δεν αντιμετωπίζεται με ασπίρινες ούτε με αμφεταμίνες .. ούτε με κλειστά μάτια..
δυο τρόπους αντιμετώπισης έχει καταγεγραμμένους ιστορικά
α) τον τσακίζεις αλλά εμπεριέχει τον κίνδυνο να γίνεις σαν και αυτόν (άμεσα αποτελέσματα αλλά βραχύχρονα και πρεπει να επαναλαμβάνεται τακτικά)
β) με περισσότερη δημοκρατία για όλους.. (χρονοβόρο και επίπονο) αλλά κάνει θαύματα
διαλέχτε...και γω θακολουθήσω..
αυτο το "τσακιζεις" μου ακουγεται με 2 χροιες:
α)αντι-φασιστικο
β)πρωτοτυπο φυσικα.τι περιμενατε;δε το εχω ξαναδει πουθενα.εκτος αν εξαιρεσουμε το οτι ειναι γραμμενο ανα 2 τετραγωνα σε καθε τοιχο.αρα τι ειναι φασισμος τελικα?τα υπολοιπα σε -ισμος τι ειναι?γιατι χρησιμοποιουνται ακομα εννοιες 70+ χρονων το 2013 για να περιγραψουν "πολιτικη"?
γιατι μπλεκεται η "πολιτικη" με το ποδηλατο?
(ποση ρηχοτητα-ανωριμοτητα υπαρχει τελικα σαυτον τον τοπο;)
Δεν θεωρώ ότι είναι του παρόντος νήματος η συζήτηση του τι κάνει κανείς με το φασισμό και τα σύγχρονα φαινόμενά του. Μπορώ να πω ποιά είναι η δική μου θέση, αλλά όχι εδώ. Εδώ μνημονεύω μια γυναίκα που άφησε αυτό τον κόσμο έχοντας πολεμήσει για τις ισορροπίες του με την ίδια της την ακεραιότητα. Μιλώ λοιπόν για αγώνα επιβίωσης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Και σαν τέτοιος είναι κατά τη γνώμη μου ο αγώνας κόντρα στο φασισμό. Είναι αγώνας για την υπεράσπιση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, και υπόστασης. Τα υπόλοιπα είναι άλλου χώρου κι άλλου χρόνου κατά την άποψή μου και δεν θα εκφράσω ούτε τη θέση, ούτε την αντίθεσή μου εδώ, σε σχἐση με ό,τι γράφεται πιο πάνω.
Η πολιτική όμως κι όχι η ῾πολιτική῾έχει σχέση με όλα. Αυτό μπορώ να το εκφράσω. Κι όποιος θεωρεί ότι αυτό είναι ένα ξέχωρο πεδίο άλλης καθημερινότητας νομίζω βαυκαλίζεται.
Αυτή τη στιγμή διάγουμε την βεβαιωμένη από παντού κατάντια μας να επιλέγουμε την κοινωνική αδιαφορία, την ουδετερότητα που δεν κρατά ίσες αποστάσεις, όπως νομίζουν αυτοί που την υιοθετούν, αλλά ενθαρύνει την μία ή την άλλη πλευρά.
Απ᾽την άλλη, η φτώχια και η ηθική εξαθλίωση που έχουμε περιέλθει και όλο και χειρότερα θα βυθιζόμαστε, καθόλου δεν μοιάζει να έχει αγγίξει το αίσθημα της συλλογικής μας ευθύνης. Της συνείδησης του ρόλου μας σε μια κοινότητα.
Παραμένουμε φαινομενικά παρατηρητές και βολευόμαστε να νομίζουμε πως είμαστε στα παρασκήνια. Ο φόβος προς ένα σωρό πράγματα μας έχει εξωθήσει στη χειρότερη αντικοινωνική στάση.
Δεν έχει κανείς παρά να βαδίσει μέσα στην πόλη για να το νιώσει στο πετσί του.
Η ῾πολιτική῾ είναι ό,τι έχει απομείνει κι έχει διαβρώσει κάθε χιλιοστό της ύπαρξής μας. Η πολιτική έχει τελειώσει κατά την άποψή μου εδώ και πολύ καιρό. Χρειάζεται μηδενισμός κι έναρξη εκ του μηδενός, ψηλαφώντας με ό,τι η φύση μας έχει προικίσει τα τρέχοντα δεδομένα.
Μακράν των αρχικών προθέσεων του αρχικού ποστ κατά συνέπεια η ῾πολιτική῾μικροπαρέμβαση.
δεν μπορω να πιστεψω οτι υπάρχουν ποδηλάτες που ειναι φασίστες. ο ποδηλάτης ειναι ελευθερο ον
Πόσο θα 'θελα να συμφωνήσω μαζί σου. Έχεις δίκιο.
Όμως, ο κόσμος -και του ποδηλάτου- δεν είναι μόνο ακτίνες, καψούλια, κέντρα και μπίλιες.
Δυστυχώς, όταν μεγαλώσεις θα μάθεις.
Πιστεύω ή ακόμα καλύτερα θέλω να ελπίζω, πως ακόμα κι αυτοί που στέκονται επιφυλακτικά στην αντιφασιστική θέση και στάση, σε μια δεδομένη στιγμή, που θα έρθουν σ᾽επαφή με το πραγματικό πρόσωπο του φασισμού, θα συγκλονιστούν και δεν θα το αντέξουν. Ίσως δε αντιδράσουν πιο ισχυρά κι απ᾽τους δηλωμένους αντιφασίστες.
Αλλά πιστέψτε με, δεν πρέπει να φτάσει εκεί κανείς. Εννοώ στην επι τόπου διαπίστωση. Θα είναι τραγικά αργά.
Η εγρήγορσή μας πρέπει να στέκεται κυρίως στα υφέρποντα φαινόμενα, που μπορεί ακόμα κι εμείς οι ίδιοι να είμαστε συμμέτοχοί τους εκούσια ή ακούσια.
Το ποδήλατο είναι ένα εργαλείο. Η χρήση του αναμφίβολα ένας μηχανισμός αλλαγής της προσωπικότητάς μας, αλλά πάλι αν η προσωπικότητά μας δεν έχει την πετριά της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας, ποδήλατο δεν θα διαλέξει να κάνει. Θα το θεωρεί γραφικό παιχνίδι...και κατά συνέπεια η χρήση του τέτοια θα είναι και τέτοια αποτελέσματα θα έχει...
ημουν λιγο ειρωνικος.συνηθιζω να απεχω απο συζητησεις που καταληγουν να περιεχουν στερεοτυπες λεξεις τυπου "-ισμος" καθοτι για μενα ειναι ξυλινες ανουσιες ουτοπικες κ επικινδυνες.κοινως σπαταλη ενεργειας για κατι που μεγεθυνεται προς κακο της κοινωνιας κ του κοσμου γενικα.πως το λεγε ενας..α ναι "διαιρει κ βασιλευε"
τουλαχιστον εδω μεσα μπορουμε να ζουμε κ χωρις αυτα.μονο με μπιλιες ρουλεμαν πηρουνια κ αλυσιδες.ποδηλατου..
ΥΓ:my apologies για το σουπιασμα του αρθρου.αλλα δεν κρατηθηκα.
Είσαι κούκλος. Μακάρι να είσαι πάντα έτσι.
ο μεγαλύτερος φασισμός της εποχής μας παιδιά είναι να μην επιτρέπεις στους πολίτες νασχολούνται με την πολιτική και μετά να μην μιλάνε γιαυτήν..
και οι ποδηλατες ασχολούνται με την πολιτική μόνο μέσα όμως από κομματικά κανάλια ... γιαυτό και το κίνημα είναι στασιμο εδώ και χρόνια... παρολο που ο αριθμός των ποδηλατιστων έχει υπερδιπλασιαστεί.. και όλα αυτά παιδιά χωρίς να κουνήσετε το δαχτυλάκι σας... γιατί ασχολείστε με την κλίκα σας περισσότερο.. η κρίση είναι που εβγαλε τα ποδήλατα στον δρόμο, δηλαδή καθαρά πολιτικοί λόγοι.. και αντι να τους υποστηρίξετε στήνετε μαγαζάκια για τα νεοφιλελε φασιστάκια.. που το τελευταίο διάστημα έχουν ξεσαλώσει στο φόρουμ επειδή είναι κυβερνηση..
βελανιδια είμαι εσκεμμένα offtopic για να νοιώσεις και συ τον φασισμό του offtopic...που τοχετε εξυψώσει σε υπερτατο εργαλείο αυτοδαχείρισης...
μεχρι ναρχισετε να λογοδοτείτε στα μελη του φόρουμ και στους απλούς ποδηλατες..θα σας προσφέρω απλόχερα την κριτική μου
υ.γ νεοφιλελάδα γω είμαι χαλίφης του εαυτού μου...δεν εχω ανάγκη ποιμνιο ή πελατες που έχεις εσύ και οι άλλοι..δεν διαφέρετε πια σε τίποτα από τους κεφαλοκυνηγούς των λεωφορείων
αλήθεια πόσα έχεις δώσει για το φόρουμ είπαμε;
@Κούκλε. Όλες οι απαντήσεις ήταν εντός θέματος.
Παράδειγμα:
Σκασμός όλοι!
Τώρα μιλάω εγώ.
Σημ. Ένας αστεροειδής θα μας σώσει.
Να λογοδοτεί ποιος σε ποιον;;
Δεν ήξερα ότι υπήρχαν εδώ μέσα απλοί ποδηλάτες και πιο περίπλοκοι.
Τα έχεις κάνει κουλουβάχατα στο κεφάλι σου Αίναστρε. Άλλος ένας που μπερδεύει το ίντερνετ με την πραγματικότητα.
Η συλλογικότητα δεν είναι η ιστοσελίδα της μόνον, και οι διαχειριστές της σελίδας δεν είναι ποδηλάτες στα pro tour. ( για να μιλάς και για απλούς).
Οι podilat-iss-es δεν είναι πολιτικό κόμμα, ( σόρρυ που στο χαλάσανε ), και δεν ανήκουν σε κάποιο πολιτικό χώρο όπως πολύ θα σε βόλευε.
Είναι μία παρέα ατόμων που έχει μία σελίδα στο ίντερνετ και την συντηρεί με δικά της χρήματα, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς να μαζεύει λεφτά από τα μέλη της και χωρίς να επιβάλλει σε κανέναν τις απόψεις της.
Όσο για τα αναρχοφασιστικά σου, ( αφού ίδια νοοτροπία μοιράζεσαι με τους φασίστες που τόσο αγαπάς να μισείς):
Εκεί που κλάνουν οι πραγματικοί αναρχικοί, εκεί στέκεσαι Αίναστρε. Είσαι η κλασική περίπτωση του Αμεσο-Δημοκράτη, που κάνει την επανάσταση του στην πλάτη των άλλων και εκ του ασφαλούς, αφού φυσικά τους προσδώσει και τις ιδιότητες που εκείνον τον εξυπηρετούν καλύτερα.
Η πραγματικότητα είναι ότι είσαι ένας τύπος κρυμμένος πίσω από την οθόνη σου και το ψευδώνυμο σου, που δεν έχει εμφανιστεί ποτέ και πουθενά σε καμία δράση, που δεν έχει έρθει ποτέ σε καμία συνέλευση της συλλογικότητας, που βρίσκεσαι εδώ γιατί αυτοί που έχουν την σελίδα ΑΚΡΙΒΏΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΣΠΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ σε αφήνουν να τους προσβάλεις και να υποτιμάς την νοημοσύνη τους. Είναι γνωστό άλλωστε ότι σε όσα άλλα φόρα έχεις μπει, έχεις φάει ξεγυρισμένα μπαν για το ξεγυρισμένο τρολάρισμα που κάνεις.
Και να έκανες και ποδήλατο.. να είχαμε να λέγαμε. Αλλά δεν κάνεις, όπως δεν κάνουν και τα υπόλοιπα τρολάκια που μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα το τελευταίο διάστημα.
Οπότε .. αυτά που λες εγώ τα ακούω βερεσέ.. Και βερεσέ θα πρέπει να αρχίσουν να τα ακούνε και οι άλλοι και να σταματήσουν να σου δίνουν την όποια σημασία γιατί είσαι αλλού για αλλού νυχτωμένος.
Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του και βέβαια εισπράττει αυτό που του πρέπει...
Αν στη μνημη μιας αγωνίστριας πρέπει να γίνεται κάτι τέτοιο, εγώ δεν είμαι αυτή που θα το πολεμήσει ή θα το σταματήσει.
Τα γραπτά μας μένουν κι όσο κι αν το διαδίκτυο είναι απρόσωπο, μην εφησυχάζετε, ότι δεν έχουν σαφώς πολιτικό χαρακτήρα.
Μην εφησυχάζετε ότι δεν είναι φορείς της ίδιας μας της πολιτικής μέσα σ᾽αυτή τη κοινότητα.
Εδώ δεν μιλάμε με τον εαυτό μας, δεν μιλάμε μόνο ως προς ένα δεύτερο ή τρίτο άνθρωπο, μιλάμε και σε έναν αριθμό ανθρώπων που κατά κανόνα δεν γράφουν. Μόνο διαβάζουν. Κι αυτοί είναι άνθρωποι με σάρκα και οστά και νου που εργάζεται.
Τι θα πει απρόσωπο; Ότι δεν βλέπουμε ο ένας τον άλλον σε απόσταση αναπνοής; Ότι δεν ξέρουμε το ονοματεπώνυμο και την προέλευσή του; Το επαγγελμά του, αν παντρεύτηκε ή όχι ακόμα, αν έχει σκοτώσει ή βιάσει ή μονάζει σε κάποιο μοναστήρι;
Θέλω να πιστεύω πως όποιος διαβάζει, ότι κι αν επιλέξει να διαβάζει είναι πρόσωπο με σαφή χαρακτηριστικά και αυτό είναι τεράστια κουβέντα. Το ψευδώνυμο δεν φτάνει για να κρυφτεί κάποιος. Ακόμα και ο τρολλισμός (για να ελληνικοποιήσω το σπορ) αποκαλύπτει συγκεκριμένο χαρακτήρα. Η πλάκα που κάνει κάποιος και ο τρόπος που διαλέγει για να την κάνει το ίδιο. Η βρισιά επίσης, πολύ δε περισσότερο αν γίνεται εύκολα αντιληπτό πως πρόκειται για προέκταση προσωπικών εμπαθειών.
Δέκα φερετζέδες να φοράει ένα εγγεγραμμένο μέλος στο φόρουμ, είναι εξαιρετικά προβλέψιμο το πού και πώς θα λειτουργήσει και μόνο παρατηρώντας την ίδια του την ιστορία. Δεν χρειάζεται κανείς να παραβιάσει προσωπικά δεδομένα.
Τα ξέρουν άλλοι καλύτερα από μένα όλα αυτά. Δεν κομίζω γλαύκας στην Αθήνα.
Επίσης προσωπικά νιώθω απέχθεια για τους τιμωρούς. Κατά κανόνα βγάζουν τον εαυτό τους έξω απ᾽το αμάρτημα κι αυτό μόνο ο Θεός μπορεί να το κάνει. Εν τω μεταξύ εδώ κι απ᾽την Παλιά Διαθήκη, ούτε ο Θεός δεν τιμωρεί πια.Τιμωρούσε ως την Παλιά Διαθήκη. Μετά έγινε φιλέυσπλαχνος. Κατανόηση δείχνει και ζητά να αναλογίζεται ο καθένας την ευθύνη των επιλογών του, πριν τις κάνει...με τιμωρίες δεν διορθώνονται λάθη, ούτε αλλάζουν κι ωριμάζουν συνειδήσεις... Με τιμωρίες να περιμένουμε την κατεργασία της τέχνης του πώς θα γίνεται στη λούφα αυτό που είναι να τιμωρηθεί, ώστε να ακυρωθεί η τιμωρία.
και για να επιστρέψουμε στο νήμα, μετά το ουσιωδες και ζουμερό offtopic..που εμπνεύστηκε όμως και από την την κίττυ...σαν φόρος τιμής .. 2 αποσπάσματα από την σκηνοθετική της ματιά .. και τη συνεργασία της με τους σατύρους..
...στο πρώτο σκαλί της σχιζοφρένειας, και αν κρίνω από το κόλλημα που έχεις θα ανέβεις πολλά σκαλιά ακόμα.


...δηλαδη το αποκλειεις να ειναι εντεταλμενος εδω μεσα...?
...και δεν το αποκλείω.
Αλλά δε νομίζω να ανήκει στον κύκλο, επειδή χτυπιέται και ζορίζεται πάρα πολύ.
Περισσότερο μου φαίνεται πως θέλει να δημιουργήσει εντυπώσεις.
βρε guys, it’s not the place, it’s not the time...do it somewhere else, πλήηηηηηηηζ!