Αναβάθμιση Κουρσας

36 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
maliopoulo
Εικόνα maliopoulo
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας! Δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό φόρουμ γι αυτό συγνώμη.

Πρόσφατα αγόρασα μία κούρσα COPPI SAN REMO η οποία ειχε shimano 2300 groupset 2x8 με κασσετα γραναζιων 26χ11. Επειδή ειμαι καινούριος στον κόσμο των ποδηλάτων είχα την απορία για το αν μπορώ να το αναβαθμίσω σε shimano tiagra η 105. Με λιγα λογια αν μπορουσα να βαλω στην θεση της 8αρας κασσετας μια με 9 ή 10 γρανάζια. (Συγχωρεστε με αν ακουγομαι χαζος)

Ευχαριστω!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Wicca
Απών/απούσα

Φυσικά και μπορείς να αλλάξεις την σειρά. Αλλά γιατί να αλλάξεις την σειρά αυτή;
Για να έχεις περισσότερες ταχύτητες,για να έχεις ελαφρύτερα πατήματα, ή για να ρίξεις το βάρος του ποδηλάτου;

Γιατί ρωτάω. Διότι αν θες το δεύτερο, δηλαδή ελαφρύτερα πατήματα μπορείς να το κάνεις αυτό αλλάζοντας πίσω την κασέτα με κάποια που να έχει μερικά μεγαλύτερα γρανάζια.Δηλαδή το 26, ( που δεν είναι μάλλον 26 αλλά 25) μπορεί να το κανεις 27 ή 28.

Αυτό που σε ενδιαφέρει με άλλα λόγια σε μία σειρά ενός ποδηλάτου που δεν προορίζεται για αγώνες, είναι το εύρος των ταχυτήτων και όχι πόσες είναι οι ταχύτητες.

Τώρα αν το ποδήλατο θες να το γυρίσεις στο πιο αγωνιστικό, εκεί σε ενδιαφέρουν οι περισσότερες ταχύτητες αλλά όχι απαραίτητα το εύρος που θα έχουν αυτές.
Δηλαδή μπορείς να βάλεις μία σειρά 105, που να είναι 2χ10, αλλά να έχει εύρος 11-23 και να γίνονται οι αλλαγές ένα ένα δόντι στα γρανάζια..( μπορείς αν βάλεις και 12-28 απλά σου εξηγώ λίγο πως είναι αυτά).
Τα γρανάζια που κλιμακώνονται ένα ένα δόντι είναι χρήσιμα για αυτούς που πάνε σε αγώνες για να μην χάνουν τον ρυθμό τους, άχρηστο στους υπόλοιπους που δεν τους νοιάζει μη χάσουν καμία πεταλιά.

Τώρα .. αν σε ενδιαφέρει να αλλάξεις σειρά για να χαμηλώσεις το βάρος του ποδηλάτου, θα πρέπει να σε ενημερώσω ότι το βάρος που θα χάσει το ποδήλατο από μία τέτοια αλλαγή μπορεί να είναι της τάξεως των 50-100 γραμμαρίων. Τα κλειδιά σου δηλαδή να ξεχάσεις στο σπίτι, πάνε τα 100 γραμμάρια. Το νερό από το μπουκάλι να πιεις, πάνε άλλα 200..

Οπότε αν είναι αυτό που σε απασχολεί θα πρέπει να πας σε πάρα πολύ ακριβή σειρά, αλλά μάλλον θα πρέπει να είναι και αντίστοιχης αξίας και τεχνολογίας το ποδήλατο για να μπεις σε τέτοιες διαδικασίες. Αν τρέχεις σε αγώνες και αν κόπτεσαι για τέτοια πράγματα.

Η καλύτερη αναβάθμιση τέλος που μπορείς να κάνεις σε ένα ποδήλατο, και που αξίζει στα σοβαρά τα χρήματα που θα επενδύσεις, είναι να αγοράσεις ένα καλό σετ τροχούς, ΠΑΝΤΑ ανάλογα με το τι θες να κάνεις με το ποδήλατο, που θα το πηγαίνεις, αν θα το φορτώνεις ή όχι, αν πας σε αγώνες ή κάνεις καμιά πιο μακρινή βόλτα, αν είσαι ελαφρύς ή βαρύς κτλ.

Αυτά περί αναβαθμίσεων.. Σκέψου το και ξαναρώτα αν έχεις κάποια απορία.

alekan
Εικόνα alekan
Απών/απούσα

Με μανετες 2x8 να βάλεις 9 άρα ή 10ρα κασέτα πάντως, δεν μπορείς.

maliopoulo
Εικόνα maliopoulo
Απών/απούσα

Wicca
Δεν εχω σκοπο να συμμετασχω σε αγωνες! Οχι για την ωρα τουλαχιστον. Οπως προανεφερα ειμαι καινουριος σε αυτο το κομματι. Εαν αποφασισω να συμμετασχω σε αγωνες θα σκεφτω την αλλαγη ποδηλατου και οχι την αναβαθμιση! Οι πληροφοριες σου ωστοσο με βοηθησαν αφανταστα. Ο λογος για τον οποιο σκεφτομαι να κανω την αναβαθμιση ειναι απλα το οτι ο οπισθιος εκτροχιαστης ειναι "δυσλειτουργικος" καθως και η μανετα του μπροστινου δισκοβραχιωνα. Και σκεφτηκα πως αφου μπηκα στον χορο της αλλαγης ταχυτητων, να το αναβαθμισω.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Κάνε τα χιλιόμετρά σου και όταν θα έχεις αποκτήσει μια βάση
σύγκρισης θα αγοράσεις το επόμενο ποδήλατο. Το να δώσεις τό-
σα λεφτά για να προσθέσεις ένα (1) γρανάζι είναι τελείως χα-
ζό, εκτός και αν είναι το τόσο σημαντικό γρανάζι που χωρίς
αυτό δεν κάνεις.

Αν θες σώνει και καλά να κάψεις χρήματα σε εισαγωγικό ποδήλατο,
δες για αλλαγή τροχών όπου θα δεις πραγματική διαφορά.

Για τη κακή λειτουργία του εκτροχιαστή κατά 99,99% είναι θέμα
ρύθμισης. Για τη λειτουργία της μανέτας πρέπει να γίνεις πιο
συγκεκριμένος. Πάντως στο κατάστημα απ' όπου το αγόρασες θα
σου κάνουν 1ο σέρβις δωρέαν εαν δεν είναι τελείος κάφροι.

Wicca
Απών/απούσα

Αν δεν μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες τότε μάλλον φταίει ότι δεν είναι καλά ρυθμισμένο όλο το σύστημα.
Έχω την ίδια σειρά ακριβώς, είχα και εγώ ίδια θέματα με αυτή σε κάποια δόση.

Ήθελε απλά καλύτερη ρύθμιση γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα τεντώνουν τα σύρματα και θέλουν τράβηγμα και ρύθμιση εκ νέου.

Προσωπικά το τελευταίο που θα αναβάθμιζα είναι η σειρα. Μάλιστα το παράπονο μου είναι γιατί δεν φτιάχνουν ελαφριές και αντίστοιχης τεχνολογίας σειρές με 8 ταχύτητες γιατί σκέφτομαι ότι γιατί ρε φίλε να κουβαλάω 10 ή 11 ταχύτητες αφού δεν τρέχω σε αγώνες και αφού πάλι με ένα συγκεκριμένο εύρος θα παίζω έτσι και αλλιώς...( εκτός αν δεν μπορώ να το πάω το ποδήλατο και θέλω μεγαλύτερο).

Πρόσεξε τι παίζει με τις πολλές ταχύτητες και όταν έχεις δύο δίσκους μπροστά.
Κάποιες ταχύτητες δεν μπορείς να τις βάλεις γιατί δεν είναι αυτό σωστό για την λειτουργία του ποδηλάτου. Δηλαδή τον μεγάλο δίσκο μπροστά με τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω και τον μικρό δίσκο με τα μικρά, δεν μπορείς να τα έχεις γιατί έρχεται διαγώνια η αλυσίδα. Τα γρανάζια πίσω είναι λεπτά σαν φυλλαράκια για να χωράνε στα ψαλίδια πίσω τόσες ταχύτητες και αντίστοιχα είναι πιο λεπτή η αλυσίδα για να πιάνει σε αυτά, οπότε όταν την φέρνεις διαγώνια μπορεί να φαγωθεί είτε αυτήν είτε τα γρανάζια.

Οπότε σε ένα συνδυασμό 2x11 τις τρεις μικρές και τις τρεις μεγάλες δεν μπορείς να τις έχεις. οπότε: 22-6 =16 που τις χρησιμοποιείς κανονικά.
Έχεις λοιπόν 22 ονομαστικές ταχύτητες αλλά όχι πραγματικές.

Στα συστήματα με πιο λίγες ταχύτητες δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα αυτό γιατί η κασέτα πίσω έχει μεν πιο χοντρά γρανάζια αλλά έχει και πιο αραιά διαστήματα ανάμεσα στα γρανάζια. Άντε να χάνεις στην χειρότερη μία δύο ταχύτητες προσωπικά όμως τις χρησιμοποιώ όλες. και δεν βλέπω να ζορίζεται κάτι ιδιαίτερα.

Προτιμώ λοιπόν να έχω 2x8 και να μου μένουν 14 παρά να έχω ονομαστικά 2x11 και να μου μένουν 16 για χρήση, από την στιγμή που η κλιμάκωση δεν με ενδιαφέρει και δεν μου χρησιμεύει σε τίποτα.

Και 2x5 να ήταν δηλαδή καλύτερα θα ήταν για μένα γιατί θα είχα 10 πραγματικές ταχύτητες και όχι φύρα λόγο διαγώνιας θέσης της αλυσίδας..

Άντε όμως τώρα και εξήγησε το αυτό στις εταιρίες που νομίζουν ότι περισσότερες ισούται με το όλες λειτουργικές και χρήσιμες.

skaz96
Εικόνα skaz96
Απών/απούσα

maliopoulo wrote:
Καλησπέρα σας! Δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό φόρουμ γι αυτό συγνώμη.

Πρόσφατα αγόρασα μία κούρσα COPPI SAN REMO η οποία ειχε shimano 2300 groupset 2x8 με κασσετα γραναζιων 26χ11. Επειδή ειμαι καινούριος στον κόσμο των ποδηλάτων είχα την απορία για το αν μπορώ να το αναβαθμίσω σε shimano tiagra η 105. Με λιγα λογια αν μπορουσα να βαλω στην θεση της 8αρας κασσετας μια με 9 ή 10 γρανάζια. (Συγχωρεστε με αν ακουγομαι χαζος)

Ευχαριστω!

Γειά σας! Εαν κάνετε σοβαρή ποδηλασία μην αλλάξετε σε shimano πάλι. Βάλτε campagnolo veloce που έχει 10 δίσκους πίσω και είναι και χίλιες φορές καλύτερο από τα shimano. Και αργότερα εαν εξικοιωθείτε πολύ μπορείτε να αναβαθμίζετε σταδιακά. Εγώ αγόρασα olmo deep με campagnolo veloce και δεν πιάνετε. Και δεν είμαι ούτε σε ομάδα ούτε παω σε αγώνες. Αυτή είναι η γνώμη μου για εσάς. Σκεφτείτε το.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Αν δεν μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες τότε μάλλον φταίει ότι δεν είναι καλά ρυθμισμένο όλο το σύστημα.
Έχω την ίδια σειρά ακριβώς, είχα και εγώ ίδια θέματα με αυτή σε κάποια δόση.

Ήθελε απλά καλύτερη ρύθμιση γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα τεντώνουν τα σύρματα και θέλουν τράβηγμα και ρύθμιση εκ νέου.

Προσωπικά το τελευταίο που θα αναβάθμιζα είναι η σειρα. Μάλιστα το παράπονο μου είναι γιατί δεν φτιάχνουν ελαφριές και αντίστοιχης τεχνολογίας σειρές με 8 ταχύτητες γιατί σκέφτομαι ότι γιατί ρε φίλε να κουβαλάω 10 ή 11 ταχύτητες αφού δεν τρέχω σε αγώνες και αφού πάλι με ένα συγκεκριμένο εύρος θα παίζω έτσι και αλλιώς...( εκτός αν δεν μπορώ να το πάω το ποδήλατο και θέλω μεγαλύτερο).

Πρόσεξε τι παίζει με τις πολλές ταχύτητες και όταν έχεις δύο δίσκους μπροστά.
Κάποιες ταχύτητες δεν μπορείς να τις βάλεις γιατί δεν είναι αυτό σωστό για την λειτουργία του ποδηλάτου. Δηλαδή τον μεγάλο δίσκο μπροστά με τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω και τον μικρό δίσκο με τα μικρά, δεν μπορείς να τα έχεις γιατί έρχεται διαγώνια η αλυσίδα. Τα γρανάζια πίσω είναι λεπτά σαν φυλλαράκια για να χωράνε στα ψαλίδια πίσω τόσες ταχύτητες και αντίστοιχα είναι πιο λεπτή η αλυσίδα για να πιάνει σε αυτά, οπότε όταν την φέρνεις διαγώνια μπορεί να φαγωθεί είτε αυτήν είτε τα γρανάζια.

Οπότε σε ένα συνδυασμό 2x11 τις τρεις μικρές και τις τρεις μεγάλες δεν μπορείς να τις έχεις. οπότε: 22-6 =16 που τις χρησιμοποιείς κανονικά.
Έχεις λοιπόν 22 ονομαστικές ταχύτητες αλλά όχι πραγματικές.

Στα συστήματα με πιο λίγες ταχύτητες δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα αυτό γιατί η κασέτα πίσω έχει μεν πιο χοντρά γρανάζια αλλά έχει και πιο αραιά διαστήματα ανάμεσα στα γρανάζια. Άντε να χάνεις στην χειρότερη μία δύο ταχύτητες προσωπικά όμως τις χρησιμοποιώ όλες. και δεν βλέπω να ζορίζεται κάτι ιδιαίτερα.

Προτιμώ λοιπόν να έχω 2x8 και να μου μένουν 14 παρά να έχω ονομαστικά 2x11 και να μου μένουν 16 για χρήση, από την στιγμή που η κλιμάκωση δεν με ενδιαφέρει και δεν μου χρησιμεύει σε τίποτα.

Και 2x5 να ήταν δηλαδή καλύτερα θα ήταν για μένα γιατί θα είχα 10 πραγματικές ταχύτητες και όχι φύρα λόγο διαγώνιας θέσης της αλυσίδας..

Άντε όμως τώρα και εξήγησε το αυτό στις εταιρίες που νομίζουν ότι περισσότερες ισούται με το όλες λειτουργικές και χρήσιμες.


'Οτι πιο σωστό έχω διαβάσει περί ταχυτήτων και μη αγωνιστικής χρήσης.
Στην χειρότερη αν στην αρχή δεν βγαίνουν κάποιες ανηφόρες αλλάζεις μια κασσέτα πχ. 11-30 μέχρι να δυναμώσεις και είσαι οκ.Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ που φοράω την ίδια σειρά χωρίς να χρειαστεί τελικά κάτι άλλο.
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?65039-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE...

skaz96
Εικόνα skaz96
Απών/απούσα

TL wrote:
Wicca wrote:
Αν δεν μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες τότε μάλλον φταίει ότι δεν είναι καλά ρυθμισμένο όλο το σύστημα.
Έχω την ίδια σειρά ακριβώς, είχα και εγώ ίδια θέματα με αυτή σε κάποια δόση.

Ήθελε απλά καλύτερη ρύθμιση γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα τεντώνουν τα σύρματα και θέλουν τράβηγμα και ρύθμιση εκ νέου.

Προσωπικά το τελευταίο που θα αναβάθμιζα είναι η σειρα. Μάλιστα το παράπονο μου είναι γιατί δεν φτιάχνουν ελαφριές και αντίστοιχης τεχνολογίας σειρές με 8 ταχύτητες γιατί σκέφτομαι ότι γιατί ρε φίλε να κουβαλάω 10 ή 11 ταχύτητες αφού δεν τρέχω σε αγώνες και αφού πάλι με ένα συγκεκριμένο εύρος θα παίζω έτσι και αλλιώς...( εκτός αν δεν μπορώ να το πάω το ποδήλατο και θέλω μεγαλύτερο).

Πρόσεξε τι παίζει με τις πολλές ταχύτητες και όταν έχεις δύο δίσκους μπροστά.
Κάποιες ταχύτητες δεν μπορείς να τις βάλεις γιατί δεν είναι αυτό σωστό για την λειτουργία του ποδηλάτου. Δηλαδή τον μεγάλο δίσκο μπροστά με τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω και τον μικρό δίσκο με τα μικρά, δεν μπορείς να τα έχεις γιατί έρχεται διαγώνια η αλυσίδα. Τα γρανάζια πίσω είναι λεπτά σαν φυλλαράκια για να χωράνε στα ψαλίδια πίσω τόσες ταχύτητες και αντίστοιχα είναι πιο λεπτή η αλυσίδα για να πιάνει σε αυτά, οπότε όταν την φέρνεις διαγώνια μπορεί να φαγωθεί είτε αυτήν είτε τα γρανάζια.

Οπότε σε ένα συνδυασμό 2x11 τις τρεις μικρές και τις τρεις μεγάλες δεν μπορείς να τις έχεις. οπότε: 22-6 =16 που τις χρησιμοποιείς κανονικά.
Έχεις λοιπόν 22 ονομαστικές ταχύτητες αλλά όχι πραγματικές.

Στα συστήματα με πιο λίγες ταχύτητες δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα αυτό γιατί η κασέτα πίσω έχει μεν πιο χοντρά γρανάζια αλλά έχει και πιο αραιά διαστήματα ανάμεσα στα γρανάζια. Άντε να χάνεις στην χειρότερη μία δύο ταχύτητες προσωπικά όμως τις χρησιμοποιώ όλες. και δεν βλέπω να ζορίζεται κάτι ιδιαίτερα.

Προτιμώ λοιπόν να έχω 2x8 και να μου μένουν 14 παρά να έχω ονομαστικά 2x11 και να μου μένουν 16 για χρήση, από την στιγμή που η κλιμάκωση δεν με ενδιαφέρει και δεν μου χρησιμεύει σε τίποτα.

Και 2x5 να ήταν δηλαδή καλύτερα θα ήταν για μένα γιατί θα είχα 10 πραγματικές ταχύτητες και όχι φύρα λόγο διαγώνιας θέσης της αλυσίδας..

Άντε όμως τώρα και εξήγησε το αυτό στις εταιρίες που νομίζουν ότι περισσότερες ισούται με το όλες λειτουργικές και χρήσιμες.


'Οτι πιο σωστό έχω διαβάσει περί ταχυτήτων και μη αγωνιστικής χρήσης.
Στην χειρότερη αν στην αρχή δεν βγαίνουν κάποιες ανηφόρες αλλάζεις μια κασσέτα πχ. 11-30 μέχρι να δυναμώσεις και είσαι οκ.Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ που φοράω την ίδια σειρά χωρίς να χρειαστεί τελικά κάτι άλλο.
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?65039-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE...

Εγώ θεωρώ ότι οι πολλές ταχύτητες είναι πλεονέκτημα εαν προσέχεις και έχεις μετρημένες τις κινήσεις σου. Γιατί κάποιος να αλλάξει εκατό κασέτες ανάλογα με την δύναμή του αντί να αλλάξει 2-3 και αυτές αν είναι για αναβάθμιση;

skaz96
Εικόνα skaz96
Απών/απούσα

maliopoulo wrote:
Καλησπέρα σας! Δεν ξέρω αν βρίσκομαι στο σωστό φόρουμ γι αυτό συγνώμη.

Πρόσφατα αγόρασα μία κούρσα COPPI SAN REMO η οποία ειχε shimano 2300 groupset 2x8 με κασσετα γραναζιων 26χ11. Επειδή ειμαι καινούριος στον κόσμο των ποδηλάτων είχα την απορία για το αν μπορώ να το αναβαθμίσω σε shimano tiagra η 105. Με λιγα λογια αν μπορουσα να βαλω στην θεση της 8αρας κασσετας μια με 9 ή 10 γρανάζια. (Συγχωρεστε με αν ακουγομαι χαζος)

Ευχαριστω!

Επίσης θα σας βοηθήσουν πολύ όταν εξοικιωθείτε τροχοί με λάστιχα μπουαγιών.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

skaz96 wrote:
TL wrote:
Wicca wrote:
Αν δεν μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες τότε μάλλον φταίει ότι δεν είναι καλά ρυθμισμένο όλο το σύστημα.
Έχω την ίδια σειρά ακριβώς, είχα και εγώ ίδια θέματα με αυτή σε κάποια δόση.

Ήθελε απλά καλύτερη ρύθμιση γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα τεντώνουν τα σύρματα και θέλουν τράβηγμα και ρύθμιση εκ νέου.

Προσωπικά το τελευταίο που θα αναβάθμιζα είναι η σειρα. Μάλιστα το παράπονο μου είναι γιατί δεν φτιάχνουν ελαφριές και αντίστοιχης τεχνολογίας σειρές με 8 ταχύτητες γιατί σκέφτομαι ότι γιατί ρε φίλε να κουβαλάω 10 ή 11 ταχύτητες αφού δεν τρέχω σε αγώνες και αφού πάλι με ένα συγκεκριμένο εύρος θα παίζω έτσι και αλλιώς...( εκτός αν δεν μπορώ να το πάω το ποδήλατο και θέλω μεγαλύτερο).

Πρόσεξε τι παίζει με τις πολλές ταχύτητες και όταν έχεις δύο δίσκους μπροστά.
Κάποιες ταχύτητες δεν μπορείς να τις βάλεις γιατί δεν είναι αυτό σωστό για την λειτουργία του ποδηλάτου. Δηλαδή τον μεγάλο δίσκο μπροστά με τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω και τον μικρό δίσκο με τα μικρά, δεν μπορείς να τα έχεις γιατί έρχεται διαγώνια η αλυσίδα. Τα γρανάζια πίσω είναι λεπτά σαν φυλλαράκια για να χωράνε στα ψαλίδια πίσω τόσες ταχύτητες και αντίστοιχα είναι πιο λεπτή η αλυσίδα για να πιάνει σε αυτά, οπότε όταν την φέρνεις διαγώνια μπορεί να φαγωθεί είτε αυτήν είτε τα γρανάζια.

Οπότε σε ένα συνδυασμό 2x11 τις τρεις μικρές και τις τρεις μεγάλες δεν μπορείς να τις έχεις. οπότε: 22-6 =16 που τις χρησιμοποιείς κανονικά.
Έχεις λοιπόν 22 ονομαστικές ταχύτητες αλλά όχι πραγματικές.

Στα συστήματα με πιο λίγες ταχύτητες δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα αυτό γιατί η κασέτα πίσω έχει μεν πιο χοντρά γρανάζια αλλά έχει και πιο αραιά διαστήματα ανάμεσα στα γρανάζια. Άντε να χάνεις στην χειρότερη μία δύο ταχύτητες προσωπικά όμως τις χρησιμοποιώ όλες. και δεν βλέπω να ζορίζεται κάτι ιδιαίτερα.

Προτιμώ λοιπόν να έχω 2x8 και να μου μένουν 14 παρά να έχω ονομαστικά 2x11 και να μου μένουν 16 για χρήση, από την στιγμή που η κλιμάκωση δεν με ενδιαφέρει και δεν μου χρησιμεύει σε τίποτα.

Και 2x5 να ήταν δηλαδή καλύτερα θα ήταν για μένα γιατί θα είχα 10 πραγματικές ταχύτητες και όχι φύρα λόγο διαγώνιας θέσης της αλυσίδας..

Άντε όμως τώρα και εξήγησε το αυτό στις εταιρίες που νομίζουν ότι περισσότερες ισούται με το όλες λειτουργικές και χρήσιμες.


'Οτι πιο σωστό έχω διαβάσει περί ταχυτήτων και μη αγωνιστικής χρήσης.
Στην χειρότερη αν στην αρχή δεν βγαίνουν κάποιες ανηφόρες αλλάζεις μια κασσέτα πχ. 11-30 μέχρι να δυναμώσεις και είσαι οκ.Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ που φοράω την ίδια σειρά χωρίς να χρειαστεί τελικά κάτι άλλο.
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?65039-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE...

Εγώ θεωρώ ότι οι πολλές ταχύτητες είναι πλεονέκτημα εαν προσέχεις και έχεις μετρημένες τις κινήσεις σου. Γιατί κάποιος να αλλάξει εκατό κασέτες ανάλογα με την δύναμή του αντί να αλλάξει 2-3 και αυτές αν είναι για αναβάθμιση;


Τις εκατό κασσέτες που τις είδες;Εγώ μία άλλαξα (12 ευρώ) και είμαι οκ μέχρι να δυναμώσω και να επιστρέψω στην προηγούμενη.

skaz96
Εικόνα skaz96
Απών/απούσα

TL wrote:
skaz96 wrote:
TL wrote:
Wicca wrote:
Αν δεν μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες τότε μάλλον φταίει ότι δεν είναι καλά ρυθμισμένο όλο το σύστημα.
Έχω την ίδια σειρά ακριβώς, είχα και εγώ ίδια θέματα με αυτή σε κάποια δόση.

Ήθελε απλά καλύτερη ρύθμιση γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα τεντώνουν τα σύρματα και θέλουν τράβηγμα και ρύθμιση εκ νέου.

Προσωπικά το τελευταίο που θα αναβάθμιζα είναι η σειρα. Μάλιστα το παράπονο μου είναι γιατί δεν φτιάχνουν ελαφριές και αντίστοιχης τεχνολογίας σειρές με 8 ταχύτητες γιατί σκέφτομαι ότι γιατί ρε φίλε να κουβαλάω 10 ή 11 ταχύτητες αφού δεν τρέχω σε αγώνες και αφού πάλι με ένα συγκεκριμένο εύρος θα παίζω έτσι και αλλιώς...( εκτός αν δεν μπορώ να το πάω το ποδήλατο και θέλω μεγαλύτερο).

Πρόσεξε τι παίζει με τις πολλές ταχύτητες και όταν έχεις δύο δίσκους μπροστά.
Κάποιες ταχύτητες δεν μπορείς να τις βάλεις γιατί δεν είναι αυτό σωστό για την λειτουργία του ποδηλάτου. Δηλαδή τον μεγάλο δίσκο μπροστά με τα πιο μεγάλα γρανάζια πίσω και τον μικρό δίσκο με τα μικρά, δεν μπορείς να τα έχεις γιατί έρχεται διαγώνια η αλυσίδα. Τα γρανάζια πίσω είναι λεπτά σαν φυλλαράκια για να χωράνε στα ψαλίδια πίσω τόσες ταχύτητες και αντίστοιχα είναι πιο λεπτή η αλυσίδα για να πιάνει σε αυτά, οπότε όταν την φέρνεις διαγώνια μπορεί να φαγωθεί είτε αυτήν είτε τα γρανάζια.

Οπότε σε ένα συνδυασμό 2x11 τις τρεις μικρές και τις τρεις μεγάλες δεν μπορείς να τις έχεις. οπότε: 22-6 =16 που τις χρησιμοποιείς κανονικά.
Έχεις λοιπόν 22 ονομαστικές ταχύτητες αλλά όχι πραγματικές.

Στα συστήματα με πιο λίγες ταχύτητες δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα αυτό γιατί η κασέτα πίσω έχει μεν πιο χοντρά γρανάζια αλλά έχει και πιο αραιά διαστήματα ανάμεσα στα γρανάζια. Άντε να χάνεις στην χειρότερη μία δύο ταχύτητες προσωπικά όμως τις χρησιμοποιώ όλες. και δεν βλέπω να ζορίζεται κάτι ιδιαίτερα.

Προτιμώ λοιπόν να έχω 2x8 και να μου μένουν 14 παρά να έχω ονομαστικά 2x11 και να μου μένουν 16 για χρήση, από την στιγμή που η κλιμάκωση δεν με ενδιαφέρει και δεν μου χρησιμεύει σε τίποτα.

Και 2x5 να ήταν δηλαδή καλύτερα θα ήταν για μένα γιατί θα είχα 10 πραγματικές ταχύτητες και όχι φύρα λόγο διαγώνιας θέσης της αλυσίδας..

Άντε όμως τώρα και εξήγησε το αυτό στις εταιρίες που νομίζουν ότι περισσότερες ισούται με το όλες λειτουργικές και χρήσιμες.


'Οτι πιο σωστό έχω διαβάσει περί ταχυτήτων και μη αγωνιστικής χρήσης.
Στην χειρότερη αν στην αρχή δεν βγαίνουν κάποιες ανηφόρες αλλάζεις μια κασσέτα πχ. 11-30 μέχρι να δυναμώσεις και είσαι οκ.Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ που φοράω την ίδια σειρά χωρίς να χρειαστεί τελικά κάτι άλλο.
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?65039-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE...

Εγώ θεωρώ ότι οι πολλές ταχύτητες είναι πλεονέκτημα εαν προσέχεις και έχεις μετρημένες τις κινήσεις σου. Γιατί κάποιος να αλλάξει εκατό κασέτες ανάλογα με την δύναμή του αντί να αλλάξει 2-3 και αυτές αν είναι για αναβάθμιση;


Τις εκατό κασσέτες που τις είδες;Εγώ μία άλλαξα (12 ευρώ) και είμαι οκ μέχρι να δυναμώσω και να επιστρέψω στην προηγούμενη.

Μήπως τα μπέρδεψα και λεω για ποιο επαγγελματικό επίπεδο απο ότι χρειάζεται ο κύριος;
Εαν κάνετε πολύ σοβαρή ποδηλασία χρειάζονται πολλές ταχύτητες. Οι λίγες δεν κάνουν.

maliopoulo
Εικόνα maliopoulo
Απών/απούσα

Τελικά με βοηθήσατε πολύ περισσότερο απ' ότι περιμενα! Δεν αντιμετωπίζω δυσκολία σε ανηφόρες μέχρι στιγμης (είμαι καινούριος στο ποδήλατο αλλά όχι στον αθλητισμό :P ) γι αυτό και θα αρκεστώ σε μια καλή ρύθμιση για την ώρα και σε ένα ζεύγος καλών τροχών στο μελλον! :D

Wicca
Απών/απούσα

Εκείνοι που έχουν πόδια και πνευμόνια και ασχολούνται με αγωνιστική ποδηλασία, έχουν κασέτες με πολύ μικρό εύρος. Στάνταρτ δισκοβραχίονα μπροστά συνήθως ( 53-39) και 11-23 το πολύ κασέτα πίσω.

Άρα η κλιμάκωση δεν έχει σχέση με το εύρος των ταχυτήτων.

Εκείνο που χρειάζεται ο μέσος ποδηλάτης είναι ένα εύρος ταχυτήτων, ( διαστάσεις δηλαδή γραναζιών) που να τον εξυπηρετούν στους δρόμους που πάει και να το διευκολύνουν ειδικά στις ανηφόρες.

Την σχέση ταχυτήτων 50-11 δεν την στροφάρουν απόλυτα ούτε επαγγελματίες αθλητές. Θεωρείται κλασική αγωνιστική σχέση, και την χρησιμοποιούν στο σπριντ συνήθως οι επαγγελματίες.

Άρα το 11 γρανάζι είναι συνήθως περιττό στους περισσότερους από τους ερασιτέχνες ποδηλάτες γιατί δεν έχουν ούτε τα πόδια ούτε και τα πνευμόνια για να το πάνε.. Ούτε καν αυτοί που πάνε σε αγώνες ;open δεν το έχουν, γιατί συνήθως είναι μεγαλύτερης ηλικίας.

Το κυριότερο πρόβλημα με τα περιφερειακά που έχουν τώρα τα ποδήλατα δρόμου, είναι ότι οι εταιρίες τα σετάρουν με αγωνιστικά χαρακτηριστικά που δεν είναι απαραίτητα σε εκείνους που απευθύνονται τα ποδήλατα αυτά..

Άλλο το road bike, άλλο το road race bike, άλλο το road touring bike, άλλο το road city bike, άλλο το road fixed geared bike, άλλο το road endurance bike..

Ότι είναι road δεν είναι για αγώνες..

Road είναι ότι απευθύνεται για χρήση στην άσφαλτο, δηλαδή οποιοδήποτε ποδήλατο δεν είναι φτιαγμένο για να πάει αποκλειστικά και μόνον στο χώμα.

skaz96
Εικόνα skaz96
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Εκείνοι που έχουν πόδια και πνευμόνια και ασχολούνται με αγωνιστική ποδηλασία, έχουν κασέτες με πολύ μικρό εύρος. Στάνταρτ δισκοβραχίονα μπροστά συνήθως ( 53-39) και 11-23 το πολύ κασέτα πίσω.

Άρα η κλιμάκωση δεν έχει σχέση με το εύρος των ταχυτήτων.

Εκείνο που χρειάζεται ο μέσος ποδηλάτης είναι ένα εύρος ταχυτήτων, ( διαστάσεις δηλαδή γραναζιών) που να τον εξυπηρετούν στους δρόμους που πάει και να το διευκολύνουν ειδικά στις ανηφόρες.

Την σχέση ταχυτήτων 50-11 δεν την στροφάρουν απόλυτα ούτε επαγγελματίες αθλητές. Θεωρείται κλασική αγωνιστική σχέση, και την χρησιμοποιούν στο σπριντ συνήθως οι επαγγελματίες.

Άρα το 11 γρανάζι είναι συνήθως περιττό στους περισσότερους από τους ερασιτέχνες ποδηλάτες γιατί δεν έχουν ούτε τα πόδια ούτε και τα πνευμόνια για να το πάνε.. Ούτε καν αυτοί που πάνε σε αγώνες ;open δεν το έχουν, γιατί συνήθως είναι μεγαλύτερης ηλικίας.

Το κυριότερο πρόβλημα με τα περιφερειακά που έχουν τώρα τα ποδήλατα δρόμου, είναι ότι οι εταιρίες τα σετάρουν με αγωνιστικά χαρακτηριστικά που δεν είναι απαραίτητα σε εκείνους που απευθύνονται τα ποδήλατα αυτά..

Άλλο το road bike, άλλο το road race bike, άλλο το road touring bike, άλλο το road city bike, άλλο το road fixed geared bike, άλλο το road endurance bike..

Ότι είναι road δεν είναι για αγώνες..

Road είναι ότι απευθύνεται για χρήση στην άσφαλτο, δηλαδή οποιοδήποτε ποδήλατο δεν είναι φτιαγμένο για να πάει αποκλειστικά και μόνον στο χώμα.

Τώρα συμφωνώ. Όσο για τα περιφερειακά πιστεύω πως για 2χ8 και 2χ5 η σιμανο είναι οκ. Για 2χ10 η 11 θεωρώ πως η καμπανιόλο είναι απαραίτητη. Αυτο πιστεύω θα σας βοηθήσει πολύ στο μέλλον. Εσείς τι λέτε;

Wicca
Απών/απούσα

Αρκετά με το hype της Campagnolo.
Μπορεί να έχουν το καλύτερο μάρκετινγκ και να πουλάνε Ιταλικό Ντιζάιν, ( και αυτοί που φτιάχνουν έπιπλα κουζίνας το κάνουν ) αλλά τι ακριβώς έχει η Campagnolo δηλαδή που δεν έχουν οι άλλες εταιρίες;

Και μην μου πείτε ότι οι ακριβές της σειρές είναι γαμάτες.. Συμφωνώ.. αλλά και των υπολοίπων κατασκευαστών οι ακριβές αγωνιστικές σειρές γαμάτες είναι και αυτές. Όποιος έχει να σκάσει 2000+ να πάει να τις αγοράσει.

Στις οικονομικές της όμως σειρές πάσχει. Τις έχει υποβαθμίσει συστηματικά τα προηγούμενα χρόνια, αντικαθιστώντας τα εξαρτήματα τους με ποιο φθηνής ποιότητας, και η τιμή της Veloce που είναι η εισαγωγική της σειρά, είναι αντίστοιχη με της 105 που αν μη τι άλλο δεν είναι εισαγωγική σειρά της Shimano.

Η αντίστοιχη δε εισαγωγική σειρά της Sram, είναι πενήντα φορές πιο πάνω από όλων των υπολοίπων. Επειδή δεν την "ξέρουμε" εμείς εδώ, δεν σημαίνει ότι δεν είναι.. Στην από εκεί πλευρά του Ατλαντικού πίνουν νερό στο όνομα της Sram.

Όσο για το Ιταλικό ντιζάιν, πάει και αυτό πήγε περίπατο στις φετινές σειρές. Κάτι που αποδεικνύει ότι και η Campangolo ακολουθεί τα trend της αγοράς και κοιτάει τι κάνουν οι ανταγωνιστές.

Καμία μα καμία όμως λέμε εταιρία δεν παρακολουθεί και δεν διαισθάνεται τις ανάγκες του μεγαλύτερου μέρους των ποδηλατών. Του κόσμου αυτού που δεν πάει σε αγώνες, δεν πάει σε προπονήσεις και θέλει σειρές ταχυτήτων φτιαγμένες για τις καθημερινές του ανάγκες.

Και ο κόσμος αυτός δεν θέλει τα πιο βαριά πατήματα και τις πιο ελαφρές κάρμπον σειρές, ( που θέλουν στοργή φροντίδα και προδέρμ για να επιβιώσουν σε καθημερινή χρήση), αλλά θέλει νορμάλ σχέσεις ταχυτήτων για να μην χαλάει τα γόνατά του, θέλει ανθεκτικά εξαρτήματα σε μεγάλη ποικιλία για κάθε τύπο ποδηλάτη και θέλει νορμάλ τιμές για να μπορεί να τα αγοράζει και να τα συντηρεί.

Όλες οι εταιρίες αυτές, έχουν δημιουργήσει μία λάθος εικόνα για την Ποδηλασία, σαν να είναι τάχα μία ενασχόληση για χομπίστες που έχουν να τα σκάσουν χοντρά για να κάνουν το κέφι τους, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που ποδηλατούν, το κάνουν κυρίως για να μετακινηθούν.. Κατά ανάγκη και ως τρόπο ζωής και όχι για χόμπι.

Έτσι έχουμε το εξής καθεστώς. Αν δεν αγωνίζεσαι διάλεξε κάτι από τις μπακατέλες για να σου έρθουν οικονομικά, ή διαφορετικά σκάσε και πλήρωνε για να αγοράσεις κάτι καλύτερο, που όμως θα είναι σεταρισμένο με τρόπο που δεν θα σου χρειαστεί ποτέ.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Wicca wrote:
Αρκετά με το hype της Campagnolo.
Μπορεί να έχουν το καλύτερο μάρκετινγκ και να πουλάνε Ιταλικό Ντιζάιν, ( και αυτοί που φτιάχνουν έπιπλα κουζίνας το κάνουν ) αλλά τι ακριβώς έχει η Campagnolo δηλαδή που δεν έχουν οι άλλες εταιρίες;

Iiiiiiiiiiiiiiii.
http://www.youtube.com/watch?v=8xmUYEjyJU0

Ε, δηλαδη δεν υποφερεσαι. Αφου εαν ερθεις για καλαμαρακια στην Σαλαμινα δεν θα σου μιλαω.
Την μια δεν ξερεις ποια ειναι η Καλομοιρα (ημαρτον), την αλλη δεν τρως χοιρινο σουβλακι (ξανα ημαρτον) και τωρα μας λες και για την campagnolo.
Ε μα, πια.

Wicca
Απών/απούσα

Εμ τι να κάνουμε καλέ μου.. εγώ δεν έχω τηλεόραση για να κάθομαι να τρώω πλύση εγκεφάλου με άκυρα άτομα που δεν ξέρει ούτε η μάνα τους και hype που δεν ισχύουν ..
Για τα χοιρινά ... πως κάνεις έτσι ρε συ.. Τόσα μύρια μουσουλμάνοι δεν τρώνε χοιρινό... δεν είδα να χαλιέται κανείς για αυτό το θέμα.

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Κοίτα το αν αντιμετωπίζεις δυσκολίες ή όχι θα στο πουν πιο πολύ τα γόνατα και όχι η φυσική κατάσταση. Πιο πολύ να ασχοληθείς με το πως πεταλάρουμε. Από κει και πέρα οι 8 ταχύτητες είναι στοπ με την έννοια ότι δεν μπορείς να κάνεις κάποια μεγάλη επέμβαση εκτός από τροχούς και ίσως δισκοβραχίωνες.
Το τι θα έχει πάνω είναι πάλι προσωπική επιλογή. Εγώ στα ποδήλατά μου έχω και τις τρεις εταιρείες και έχω οδηγήσει ποδήλατα φίλων με σχεδόν ότι σειρά κυκλοφορεί. Αν με ρωτήσεις σε δρόμο campagnolo είναι η προσωπική μου επιλογή. Για πόλη shimano 8ρα με HT2 δισκοβραχίωνα για να μου στοιχίζει ελάχιστα η συντήρηση. Βουνό x7 με shimano δισκοβραχίωνα.
Οι πολλές ταχύτητες έχουν νόημα για 2 διαφορετικούς λόγους.
Ο πρώτος έχει να κάνει με το εύρος και την κλιμάκωση. πχ 11 34 ή 36 όπου και να είσαι ότι και να κουβαλάς θα βρεις μια ταχύτητα να σε πάει.
Ο δεύτερος έχει να κάνει με την κλιμάκωση και τον ρυθμό. Όταν πηγαίνεις και έχεις ανέβα κατέβα και θες να κρατήσεις τον ίδιο ρυθμό .
Αν πηγαίνεις βόλτα τα παιδιά κανένα από τα δύο δεν έχει σημασία. Αν πηγαίνεις αποστάσεις τότε και τα 2 σε ενδιαφέρουν και πρέπει να αποφασίσεις τι από τα 2 σου είναι απαραίτητο γι αυτό που θέλεις να πετύχεις.
Αλλά όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω πρώτα δες μάθε και μετά ψάξε. Αλλιώς δεν έχει νόημα.Αυτό που μπορείς να σκέφτεσαι είναι αν σε βολεύει το στάνταρντ ή το κόμπακτ και αν θες μεγάλα η μικρά γρανάζια πίσω. Με 2 3 εργαλειάκια σχετικά φτηνά και φτηνά ανταλλακτικά στην 8ρα μπορείς να κάνεις πειράματα.

Snake_
Απών/απούσα

Hello everybody!
Μια κ μιλατε για κασετες, εγω εχω 8αρα κασετα και σειρα 2300. Αν δεν κανω λαθος τα γραναζια ειναι 12-25. Θελω να ελαφρυνω το πατημα για τις ανηφορες, οποτε σκεφτομαι την αλλαγη κασετας. Εχετε να μου προτεινετε καποια νουμερα? Σημειωτεον οτι το 12αρι γραναζι δεν το πολυχρησιμοποιω, αλλα οκ δεν ειναι αυτο που μ ενδιαφερει ν αλλαξω φυσικα. Καπου ειδα οτι στη 2300 το πολυ μεχρι 26αρι μεγαλο γραναζι μπορεις να πας. Ξερετε αν ισχυει αυτο? Και αν ισχυει αξιζει η αλλαγη για ενα δοντι παραπανω, θα δω διαφορα?
Thanks!

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Μπροστά τι έχεις?

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Snake_ wrote:
Hello everybody!
Μια κ μιλατε για κασετες, εγω εχω 8αρα κασετα και σειρα 2300. Αν δεν κανω λαθος τα γραναζια ειναι 12-25. Θελω να ελαφρυνω το πατημα για τις ανηφορες, οποτε σκεφτομαι την αλλαγη κασετας. Εχετε να μου προτεινετε καποια νουμερα? Σημειωτεον οτι το 12αρι γραναζι δεν το πολυχρησιμοποιω, αλλα οκ δεν ειναι αυτο που μ ενδιαφερει ν αλλαξω φυσικα. Καπου ειδα οτι στη 2300 το πολυ μεχρι 26αρι μεγαλο γραναζι μπορεις να πας. Ξερετε αν ισχυει αυτο? Και αν ισχυει αξιζει η αλλαγη για ενα δοντι παραπανω, θα δω διαφορα?
Thanks!

Έχω την ίδια σειρά και άλλαξα κασσέτα πρόσφατα.Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω θέμα που άνοιξα στο Cyclist.
http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?65039-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE...

Snake_
Απών/απούσα

μπροστα εχω 50/34

Wicca
Απών/απούσα

Snake_ wrote:
Hello everybody!
Μια κ μιλατε για κασετες, εγω εχω 8αρα κασετα και σειρα 2300. Αν δεν κανω λαθος τα γραναζια ειναι 12-25. Θελω να ελαφρυνω το πατημα για τις ανηφορες, οποτε σκεφτομαι την αλλαγη κασετας. Εχετε να μου προτεινετε καποια νουμερα? Σημειωτεον οτι το 12αρι γραναζι δεν το πολυχρησιμοποιω, αλλα οκ δεν ειναι αυτο που μ ενδιαφερει ν αλλαξω φυσικα. Καπου ειδα οτι στη 2300 το πολυ μεχρι 26αρι μεγαλο γραναζι μπορεις να πας. Ξερετε αν ισχυει αυτο? Και αν ισχυει αξιζει η αλλαγη για ενα δοντι παραπανω, θα δω διαφορα?
Thanks!

Κάνε ότι έκανε ο TL. Ισχύει..
Θα δεις διαφορά μέχρι να δυναμώσουν τα πόδια σου.. Μόλις δυναμώσουν μπορείς να ξανά βάλεις την 12/25 κασέτα..

atomgr
Εικόνα atomgr
Απών/απούσα

Να δεις όμως πρώτα πόσα δόντια σηκώνει το πίσω ντρεαγιέ για να ξέρεις με τι μαξ γρανάζι μπορείς να παίξεις.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

αποτι εμαθα κιεγω τους περασμενους μηνες..η 2300 ειναι μια χαρα..το ντεραγιε σηκωνει μεχρι 30..απλα η 11-30 σου αφηνει καποια μεγαλυτερα κενα στην μεση ..πως το ελυσα εγω ? εφτειαξα μια κασσετα ενα ενα γραναζι οπως παλιοτερα με ειχαν συμβουλεψει εδω..12, 14, 16, 18,20,23,25, 28...το 28 θα μπορουσε να ειναι εως και 29, αλλα μικρη η διαφορα..ετσι ελαφρωσαν και τα πατηματα στο κεντρο και εχω και 28 μια χαρα για ανηφορες..

Snake_
Απών/απούσα

Για 28αρι μεγαλο με βλεπω...
Καλη ιδεα να φτιαξω μονος μου κασετα, δεν το ηξερα, μπορω να βρω χυμα γραναζια δηλαδη?
Και γιατι λες οτι θα μπορουσε να ειναι εως και 29 αφου το ντεραγιε σηκωνει και 30αρι?

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Χύμα γρανάζια έχει η Miche την οποία θα βρεις στον Τζωρτζόπουλο.
5-6 Ευρώ το γρανάζι περίπου απλά η ποιότητα δεν είναι κάτι τρελό.
Βέβαια σε επίπεδο 2300 ίσως να είναι μια η άλλη, απλά στο λέω να
το έχεις στα υπόψην.

Δεν υπάρχει κάποια κασέτα Shimano που να έχει τα γρανάζια που θες.

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

ο αποπανω μου...χυμα στον Τζωρτζοπουλο 4 ευρω το ενα αλλα εχει εως 29..οχι μεγαλυτερο..εννοειται οτι μπορεις να βαλεις οτι θελεις εσυ αναμεσα σε 11 εως 29, αφου πρωτα μελετησεις τα πατηματα σου και δεις τι χρειαζεσαι και τι σου λειπει...

skar
Απών/απούσα

καλησπερα παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι σχεδον πανω στο ιδιο θεμα, εχω ενα παλιο κουρσακι που χρησιμοποιω. Θα τα παρω λιγο απο την αρχη γεινκα επειδη εχω θεμα με τον πισω τροχο και μου χαρισε ενας φιλος εναν καλο πισω τροχο σκεφτομαι οτι ειναι ευκαιρια να τον αλλαξω. Στο κουρσακι μου οι ταχυτητες αλλαζουν αναλογικα δλδ με λεβιεδακι οπου δεν ειναι διακριτες οι θεσεις των ταχυτητων. Πηγα στον ποδηλατα μου και ειδε οτι η καινουρια ροδα καθεται καλα στο ποδηλατο αλλα τωρα μενει να παρω κασετα για τη ροδα, και εδω ειναι το ερωτημα επειδη ουτε αυτος ξερει ουτε ο φιλος που μου τον χαρισε, το κεντρο του καινουριου τροχου γραφει campagnolo veloce επομενως εγω τι κασετα πρεπει να αγορασω της campagnolo η μπορω και shimano? Επισης τι κασετες κανουν 9αρες 10ρες 11αρες παραπανω λιγοτερο?  Με λιγα λογια βαση του πισω τροχου εγω τι κασετες μου κανουν για να ψαξω να αγορασω?Γενικα οποιαδηποτε βοηθεια ειναι ευπροσδεκτη γτ και γω δεν ειμαι πολυ σχετικος.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Περίεργη περίπτωση, πιθανά να την έχεις πιάσει και λίγο ανάποδα....

Αν κατάλαβα καλά, υπολογίζεις να κρατήσεις τα λεβιεδάκια που έχεις τώρα (και που δεν είναι καν indexed....) και να βάλεις τον πίσω τροχό που σου έδωσαν και κάθεται καλά στο υπάρχον ποδήλατο.... (άρα το πίσω κέντρο ταιρειάζει με το άνοιγμα των πίσω ψαλιδιών του σκελετού σου....)

Θα πρέπει να δεις ποιό ακριβώς κέντρο είναι, από κει θα προκύψει τι κασέτα δέχεται, οπότε επιλέγεις κασέτα με βάση τον αφαλό του κέντρου. Κάποιες σειρές δέχονται 8-9-10, άλλες δέχονται 10-11... και δεν έχω ιδέα τι γίνεται με τα 12αρια.... Φυσικά, το ερώτημα είναι αν το ντεραγιέ θα παίζει με την κασέτα που επέλεξες, αν θα μπορεί να στέλνει την αλυσίδα σε όλα τα γρανάζια της - σε όλο το εύρος της κασέτας που θα έχεις πάρει....

Επίσης δεν έχω ιδέα τι θα γίνει και με το λεβιεδάκι του πίσω ντεραγιέ, αν και αφού δεν είναι indexed ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ όπου το πας εκεί θα στείλει το ντεραγιέ..... (μεσα στα όρια κίνησης που έχει.....).

Πάντως, ανάλογα με την κασέτα που θα βάλεις, θα πας και για αλυσίδα.... Εκεί δεν χωράνε πολλά-πολλά..... 8αρα κασέτα = 8αρα αλυσίδα κλπ.

Κοινώς... "σε φώτισα..." dance

contact