Καλησπέρα σε όλους παιδιά, είμαι ο Γιώργος. Παρακολουθώ το φόρουμ εδώ και αρκετές βδομάδες και σήμερα αποφάσισα να κάνω το πρώτο μου ποστ για να μου δώσετε εάν θελετε κάποιες πολύτιμες συμβουλές εσείς οι παλιότεροι όσον αφορά την επιλογή και την αγορά ποδηλάτου.
Νέος στο ποδήλατο αλλά όχι στον αθλητισμό.. Είμαι δρομέας με πολλά χιλιόμετρα στα πόδια μου, και γενικά άνθρωπος που ακολουθώ μια fitness ζωή δραστηρια με πολύ γυμναστική αερόβια αλλά και με αντιστάσεις (βάρη)..Το ποδήλατο το χώ βάλει ήδη στη ζωή μου προπονητικα το τελευταίο χρονο ελαφρυνοντας λίγο τα πόδια μου απ το πολυ τρέξιμο κερδίζοντας μια καθαρή αερόβια και αναερόβια άσκηση χωρίς παρα πολλές επιβαρύνσεις.
Τώρα χρεισιμοποιοω έναν παππου ένα παλιό ideal pro rider σε καλη κατασταση του 2002..Έτσι βλέποντας τα προπονητικα ωφελη του ποδηλάτου αλλά και ότι η όρεξη μου για ποδήλατο εδώ και μήνες είναι αναλλοίωτη αποφάσισα να αγοράσω ένα καινούριο ποδήλατο.
Εδώ όμως αρχίζει το δηλημα, τι ποδήλατο? Σε πρώτη επαφή που είχα με έναν τοπικό έμπορο και γνωστή του ποδηλάτου μιας και είναι και ο ίδιος αναβάτης, γνωρίζοντας το ιστορικό μου και την σχέση που έχω με τον αθλητισμό μου τόνισε πως η αγορά κούρσας για μένα είναι μονόδρομος. .όμως εγώ έχω τις ενστάσεις μου..Θεωρώ χωρίς βέβαια να μαι απολύτως σίγουρος, γιατί δεν έχω καβαλήσει κούρσα, ότι ένα τέτοιο ποδήλατο θα μου ήταν λίγο περιοριστικο χρεισιμοποιοντας το σε ένα διάλημμενο απ τα σκαψιματα επαρχιακό δυκτιο μιας και σε εθνικη οδο δε προκυται να βγω. Επίσης περιοριστικό θα είναι και σε παραλιακό δρόμο ή και εκτός δρόμου που σκέφτομαι να το χρεισιμοποιησω κάποιες φορές. .απ την άλλη ένα Mountain bike ίσως είναι λίγο βαρύ για μια προπόνηση 80-100 χλμ που σκέφτομαι να κάνω. Άρα τείνω προς την αγορά ενός cyclocross ποδηλάτου που θα χει το στήσιμο μιας κούρσας αλλά θα ναι πιο στιβαρό και με πιο πλατιά λάστιχα.
Δε ξέρω πραγμάτικα εαν σκέφτομαι σωστά και εάν τείνω προς τη σωστή επιλογή και γι αυτό ζητάω την συμβουλή σας..Τα χρήματα που διαθέτω ειναι έως 1200 ευρώ. Και τα ποδηλατα cyclocross που μου αρεσουν οπτικά ειναι της fuji και της scott..αλλα δε ξερω πραγματικα ποιο ειναι καλυτερο. Το βασικο όμως ειναι να ξεκάθαρισω με το είδος του ποδηλατου που θα διαλέξω..Ευχαριστω πολυ για την φιλοξενία το forum και ολους σας προκαταβολικα για τις πιθανές απαντήσεις!!
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αυτη την απορια την εχω εδω και πολυ καιρο. Σκεφτομαι τα ατομα που κανουν brevet (αλλα και αλλους που κανουν παρομοια πραγματα) που ειναι με κουρσες (και συνηθως και με μαλακα δρομισια λαστιχα). Και με αυτες οργωνουν ολο το επαρχιακο δικτυο της Ελλαδας, σε οποιοδηποτε δρομο μπορειτε να φανταστειτε και περνανε και απο (πατημενους) χωματοδρομους. Και εγω προσωπικα (ενταξει δεν κανω τιποτα τρομερα brevet) παω οπου βρω και σε οτι τεραιν ειναι μπροστα μου και δεν εχω ουτε λαστιχο ακομα.
Γιατι ολοι (που δεν εχουν ακομα επαφη με κουρσα) λενε "θα παω σε δρομο με λακουβες οποτε δεν κανει η κουρσα" και λενε οτι θελουν κατι διαφορετικο.
Δεν ειναι τοσο ευθραστες οι κουρσες.
Δεν μασάνε οι κούρσες...Τρώνε πολύ χτύπημα αρκεί να έχεις τους κατάλληλους τροχούς/ελαστικά και όχι ό,τι κούρσα να 'ναι(η γεωμετρία της δεν πρέπει να είναι αγωνιστική αλλιώς τρώς ξύλο σε συνδυασμό με πολύ άκαμπτους τροχούς) )...
Το πιστεύω οτι οι κούρσες ίσως να μη μασάνε και να αντέχουν σε διάφορα τερέν και με τα ανάλογα ελαστικά ,αλλα εχω μια ένσταση..Απ την στιγμή που γνωρίζω οτι οι προπονήσεις μου θα ειναι σε δρομους οχι στρωμενους με ροδοπεταλα ως επι των πλείστων αλλα σε σκαμένους και λακουβιάσμενους δρόμους που τους εχουν κανταντησει οι εκαστοτε Δημαρχαίοι σαν τα μούτρα τους και απ την στιγμή που μου αρέσει και σαν ιδέα το off road πιστεύετε οτι η κούρσα θα ηταν μια ιδανική αγορα? Ξέρω οτι ισως μερικοί εμπειροι ποδηλατες εδω μεσα να πονοκεφαλιάζετε βλεπωντας τετοια ποστ απο νεούδια αλλα πραγματικά θα με βοήθησετε με τις απόψεις σας γιατί αυτα τα χρήματα τα μαζεψα με πολυ κόπο και στερησεις προκυμένου να αγοράσω ενα ποδήλατο στα μέτρα μου..Τα ποδήλατα που ζαχαρώνω προς το πάρόν ειναι αυτά!
http://www.stockbikes.gr/stock/bikes/trekking-bikes/fuji-bikes-cross-20-...
http://www.centerbike.gr/?section=2511&language=el_GR&itemid1494=2669&de...
Και εγω που δεν εχω σχεση με κουρσες συμμερίζομαι τον προβληματισμο σου για το κακο οδόστρωμα .
Αν επερνα σήμερα ποδήλατο μαλλον θα διαλεγα και εγω cyclocross και λογος ειναι για να εχω επιλογές στο μέγεθος του ελαστικού γιατι κάποιους μηνες εχω την διαθεση(και το χρονο) να κανω κάμποσα χιλιομετρα οποτε θα έβαζα ενα 28αρι λάστιχο ενω τον υπόλοιπο καιρό θα εβαζα κατι ποιο φαρδύ για να εχω άνεση.
Βαιβεα αν κανεις αρκετα χιλιόμετρα σε ασφαλτο μετα απο λιγο καιρο εχω την εντύπωση οτι θα σου μπει η ιδεα να βάλεις λεπτότερα λαστιχα γιατι τα τρακτερωτα που εχουν cyclocross ίσως θα σε εμποδίζουν να κάνεις το κάτι παραπάνω σε χιλιομετρα.
Εμένα πάλι , το cyclocross μου φαίνεται πιο πλήρης επιλογή γι αυτό που θέλεις να κανεις. Αν δεν ψειριζεις τα γραμμάρια και δεν σε νοιαζει μόνο ταχύτητα στην άσφαλτο, νομίζω ότι θα έχεις μεγαλύτερο εύρος επιλογών με την χωματοκουρσα.
Εγώ πιστεύω ότι ένας νέος στον χώρο του ποδηλάτου, μη γνωρίζοντας τι θέλει να κάνει ακριβώς και επειδή θέλει η επιλογή που θα κάνει να μπορεί να τα συνδιάζει όλα, μην έχοντας την ευκαιρία να δοκιμάσει 4-5 διαφορετικά ήδη ποδηλάτου στα αντίστοιχα τεραίν για τα οποία έχουν φτιαχτεί, καταλήγει να αναζητά ένα ποδήλατο που μπορεί να καλήψει όσον το δυνατόν περισσότερα τεραίν. Ετσι λοιπόν έχοντας στο μυαλό του ότι η κουρσα θέλει ασφαλτινο τεραίν και μάλιστα καλό (για πολλούς λανθασμένα), την αποφεύγει σαν πρώτη επιλογή και για να το τεκμηριώσει, γράφει και για τους βρομόδρομους που έχουμε στην Ελλάδα. Αυτό που λέω μπορεί να διαπιστώθεί, θέτοντας ένα απλό ερώτημα, πόσοι από εσάς που έχετε κούρσα, την αγοράσατε σαν 1 ποδήλατο;
Καλά κάνεις και σκλεφτεσαι το cyclocross αλλά δεν ξέρω αν στη δική σου περίπτωση θα είναι το ιδανικό μιας και τις ανάγκες δεν τις γνωρίζεις ακόμα αλλά τις υποθέτεις.
Το να πάρεις ένα ποδήλατο κατάλληλο για πολλά τερέν είναι μια λύση αλλά το μειονέκτημα αυτής είναι πως το ποδήλατο που θα έχεις δεν θα διακρίνεται πουθενά. Αυτός ο πολύπλευρος χαρακτήρας είναι και μειονέκτημα. Ποτέ δεν θα νιώσεις να βγάζεις στο δρόμο όσα θα βγαζες με μια κούρσα και ποτέ δεν θα το στίψεις σαν ένα ΜΤΒ. Πάντα θα ακολουθείς. Φυσικά δεν είναι πραγματικό μειονέκτημα αλλά χρησιμοποίησες τη λέξη "προπόνηση" γι' αυτό και έχω τον ενδοιασμό μου και θα σου πρότεινα να το σκεφτείς δυό φορές. (εκτός αν στο μέλλον έχεις βλέψεις για τέτοιους αγώνες!)
Τα ποδήλατα που κοιτάς ωραία είναι αλλά έχουν αλουμινενιο σκελετό και καρμπον πιρούνι που ουσιαστικά είναι κούρσες με άνεση να πάρουν φαρδύτερα ελαστικά. Στη θέση σου θα έψαχνα για ατσαλινο σκελετό και ατσάλινο πιρούνι. Ο λόγος είναι πως με το ατσάλι θα έχεις μεγαλύτερη απορροφητικότητα/άνεση σε κακούς δρόμους κρατώντας τον χαρακτήρα OFF πιο ζωντανό (αν είναι αυτό που θες).
Τα λεφτά που έχεις είναι πολύ καλά και μάλιστα θα μπορούσες να στήσεις ένα ποδήλατο custom (Παράδειγμα: πλαίσιο Surly Cross Check έχει κόστος 400 ευρώ και με τα υπόλοιπα το "ντύνεις" όπως εσύ θες). Αν δεν ξέρεις, αυτό θα μπορούσε να στο κάνει κάποιος ποδηλατάς. Αν επιμένεις παίρνεις κάποιο ετοιματζίδικο (Παράδειγμα: Genesis Croix de Fer 2014 με κόστος 1300-1400 ευρώ, reynolds 725 + χρωμολένιο πηρούνι με tiagra). Αλλά να θυμάσαι πως τα cyclocross τα "φέρνεις" εσύ πιο κοντά σε αυτό που θες. Γι' αυτό, πριν πάρεις πρέπει να είσαι ξεκάθαρος πως αυτό θέλεις.
Καλησπέρα, σωστός ο προβληματισμός σου. Λοιπόν είχα κούρσα Scott με καλή σειρά (105) και κάρμπον πηρούνι. Δηλαδή ελαφρύ σχετικά και γρήγορο. Την έδωσα και πήρα cyclocross. Με τη φθηνότερη σειρά (2303) και ατσάλινο. Οπότε πιο βαρύ και συνεπώς πιο αργό. Δεν το έχω μετανιώσει όμως. Σου δίνει αρκετά περιθώρια κίνησης σε μέρη που κούρσα δεν θα έβαζες εύκολα (αν πληρώνεις εσύ τυχόν ζημιές). Δεν αναφέρομαι σε άσφαλτο με λακούβες και πατημένο χωματόδρομο, αλλά σε singletrack μονοπάτι (με τρακτερωτά).
Είναι αλήθεια, υπάρχουν φορές που θέλω λίγη παραπάνω ταχύτητα στην άσφαλτο και λιγότερο βάρος. Πιστεύω πως όταν μπορέσω να βάλω καλύτερη σειρά (και τροχούς) θα είναι ότι πρέπει.
Αν ξαναγόραζα , πάλι CX θα έπαιρνα και πιθανόν να προτιμούσα με δισκόφρενα.
Υ.Γ. Έχω 3 σετ λάστιχα 700χ28 για δρόμο, 700χ35 τρακτερωτά για εκτός, 700χ37 σλικ για την πόλη. Ανάλογα τα κέφια..
Υ.Γ. 80-100 χμ βόλτες πάει μια χαρά παρέα με κούρσες.
Ρε johnny δεν ειναι εκει το θεμα. Ακομα και σημερα που μιλαμε το Ν.1 ποδηλατο μου ειναι ΜΤΒ και απο ΜΤΒ ξεκινησα. Αλλα οδηγω και κουρσα. Δεν κατηγορω τον φιλο αλλα καλο ειναι να πουμε και κατι παραπανω που εχουμε διαπιστωσει οδηγωντας.
Επισης συμφωνω μαζι σας οτι ενα CX δινει επιλογη περισσοτερων τεραιν αλλα αν δειτε τι ζηταει ο φιλος (ποδηλατο για αεροβια ασκηση) και απλως φοβαται την κουρσα γιατι λεει-νομιζει (οχι επιτηδες αλλα επειδη δεν εχει εμπειρια και για αυτο ρωταει κιολας) οτι στα συνηθη τεραιν που θα κινηθει (και που τελικα κινουμαστε ολοι μας) η κουρσα δεν προκειται να αντεξει. Ε, δεν παιζει κατι τετοιο, αντεχει.
Τωρα εαν πουμε οτι δεχομαι ενα μικρο συμβιβασμο για να μπορω να παω και σε λιγο πιο αγρια τεραιν τοτε ΟΚ να παρει CX.
Συμφωνώ μαζί σου ότι αντέχει, απλά βλέπω ότι τελικά κούρσα πέρνουν όσοι κατάλαβαν μετά από καιρο, τι ακριβώς θέλουν να κάνουν με το ποδήλατό τους και ότι τελικά τους αρέσει ο δρόμος και τα πολλά χιλιόμετρα. Επίσης βλέπω πολλές λάθος επιλογές γύρω μου. Πέτυχα άνθρωπο στην Αποστόλου Παύλου πηγαίνοντας Φιλοπάππου να καβαλάει fs και μάλιστα από τα πιο ακριβά, και πιάνοντας την κουβέντα για λίγο μαζί του, μου είπε ότι το πήρε για να έχει άνεση στην πόλη και δεν το βάζει σε χώμα.
. Δεν του είπα τίποτα για να μην τον απογοητεύσω-ξενερώσω και εξηγώ ότι ο άνθρωπος δεν μου φάνηκε για ψώνιο ή επιδειξίας, αλλά κατάλαβα ότι κάποιο ποδηλατάδικο του το πάσαρε έτσι. Δυστυχώς τα παραδείγματα λάθους επιλογής είναι πολλά και κάποιοι πατάνε στην επιθυμία νέων με το άθλημα για να πουλήσουν.
Κατ αρχήν να σας ευχαριστήσω όλους σας για τα μηνύματα και την βοήθεια σας..επειδη και εγω σε αντιστοιχο forum δρομικο λογο καποιας εμπειριας που εχω μικρης ή μεγαλης δεινω συμβουλες σε αρχαρια παιδια που ασχουλουντε με τρεξιμο για διαφορα πραματα και απορίες τους,τώρα εως αρχάριος στο ποδήλατο διαβαζω με πολυ προσοχη τα μηνυματα σας και προσπαθω να βγαλω τα συμπερασματα μου..
Η αληθεια ειναι οτι το ποδηλατο ειναι ενα ακριβοπληρωμενο σπορ..Πρέπει να βάλεις το χέρι στη τσέπη και εάν σου κολήσει το σαράκι ίσως το βάλεις πολλές φορές..
Ομως οι δυσκολες αυτες εποχές που περναμε δεν ειναι γενικα για μεγαλα αγοραστικά λάθη και γι αυτό σέβομαι απόλυτα την αποψη σας οτι θα πρεπει να ειμαι σίγουρος για την επιλόγη..
Η επιλογη μου θα είναι μεταξυ κουρσας ή cylocross.. Το MTB το βγάζω εκτός γιατι δεν θα ποδηλατώ σε χώμα εως επι το πλείστων αλλα σε άσφαλτο.
Τώρα ας ερθω στην σκέψη που με αποτρέπει απ την κούρσα και με προτρέπει προς το cx και εαν ειμαι λαθος παρακαλω πολυ ευχαριστως να με διωρθώσετε γιατι δεν είμαι γνώστης και ίσως να μην τα λέω και σώστα.
Το οτι μια κουρσα αντεχει και σε πιο ανώμαλα τερεν και σε κανα μονοματι αμα λαχει ή σε κανα παραλιακο δρομο 30 χλμ που ειναι ολος σκαμενος και μπαζωμένος ξανα και ξάνα η σε επαρχιακο δρομο που ειναι διαλλυμενος δεν μου φενεται εμενα σαν Γιώργο καθαρό κρητήριο για την αγορα της..
Οταν φανταζομαι μια κούρσα στημενη με τα ωραια λαστιχακια της τα λεπτα τα ελαφρια και κομψη και ομορφη την φανταζομαι σε ωραιους δρομους καθαρους,αψεγαδιαστους οπως βλεπουμε τα βιντεακια στους αγώνες και γουσταρουμε. Δε με μπορω να με φανταστώ σε ενα τετοιο ποδήλατο να δεινω μαχή για την αποφυγή της κακιας λακούβας ακομή και εαν μου υπογράψει ο κατασκευαστης οτι το ποδήλατο δεν θα πάθει κάτι.ΕΙναι θέμα αισθητικης και νοοτρόπιας..
Βεβαια εδώ θα σταθώ στο θέμα πρόπονηση που είπε ο φίλος παραπάνω, αναφέρω συχνα την λέξη προπόνηση διότι το ποδήλατο γι αυτόν τον λόγο το θέλω και σε καμιά περίπτωση για βόλτα ή για ψώνια. Το πόδηλατο το θέλω για αεορόβια και περισσοτερο για αναερόβια άσκηση μεταξύ προπόνησεων τρέξιματος για να μην καταπονώ συνέχως τα ποδια μου και για να δουλέυω αναερόβια που το ποδήλατο στη δείνει με λιγότερη γενικά καταπόνηση.
Αρα το ποδήλατο το θέλω περισσοτερο απ την αθλητική του όψη..Οι προπονήσεις μου θα ειναι 2 φορές την βδομάδα 70-100 χλμ σε επαρχιακό δρομο αρκετά ανωμαλο ασφάλτινο με πολύ λιγα χωμάτινα κομμάτια με ποικιλη κλιση(ανηφορα - κατηφόρα)και σε παραλιακό ασφαλτινο δρόμο πάλι σε κακη κατασταση σε ευθεία..Σε αγώνες ποδήλατου δεν εχω σκόπο να κάτεβω γιατι προτερεοτητα μου ειναι το τρεξιμο και στο ποδηλατο ειμαι άρχαριος για τέτοιες σκέψεις..
Αυτες οι σκέψεις με οδηγουν στο κροσακι αν και ξαναλεγω οτι ισώς να μην σκεφτομαι σωστα λογο οτι δεν εχω καβαλησει τιποτα και κανω υποθεσεις..Ομως λιγο δυσκολα να βρω ποδηλατα να δοκιμασω,ιδιαιτερα εδω στην επαρχια για να αποφασισω..Τωρα οσον αφορα τις καστομιες που προτεινε ο φιλος παραπανω εδω και εαν ειμαι άσχετος.
Χωρις να διαφωνω με το cyclocross θα πρεπει καποιος να εξηγησει στο παιδι που ρωταει τι πρεπει να προσεξει.
1.Τα cyclocross βρισκονται σε περιοδο αλλαγης χαρακτηριστικων (με μεγαλυτερη αλλαγη τα φρενα) οπου ειμαστε στο σταδιο cantilever-μηχανικα δισκοφρενα-υδραυλικα δισκοφρενα με τα τελευταια να ειναι αυτα που θα φορανε τα περισσοτερα στο μελλον.
2.Τα μαχιμα cyclocross εχουν αλλους δισκοβραχιωνες απο τις κλασικες κουρσες (για να μην βρισκουν κατω στα ανομαλα εδαφη) , συνηθως 46-38 και 170 μηκος που δεν πολυβολευει για αυτο που λεμε οτι θελει να κανει.
Υπαρχουν καποια ποδηλατα που ειναι cyclocross υβριδια (θα τα ελεγα περισσοτερο σαν all-terain) οπου ουσιαστικα ειναι cyclocross αλλα με καποια χαρακτηριστικα που βοηθουν την κινηση στην ασφαλτο (με κυριοτερες διαφορες τον δισκοβραχιωνα και τα ελαστικα που δεν ειναι τοσο χωματινα) που νομιζω οτι θα ηταν καλυτερα για αυτο που θελει να κανει το παιδι. Το θεμα ειναι οτι αυτα ειναι λιγα (ειδικα στην ελληνικη αγορα πολυ λιγοτερα) και θα πρεπει να τα βρει.
Συμφωνώ με τον kktsol...
Ειδικά αν δείς το fuji που έβαλες στο link έχει δισκοβ/να 36/46..Όσο να 'ναι, αν όπως λές είσαι αθλητικός θα θές κάτι βαρύτερο απο 46 δόντια μπροστά. Και τα λάστιχα είναι τρακτερωτά...Με λίγα λόγια μην περιμένεις να δείς την ίδια συμπεριφορά σε δρόμο όπως μία καθαρόαιμη κούρσα..
Νομίζω πως μπορείς να κάνεις την δουλειά σου με κάτι custom, ή απλώς να χτυπήσεις ένα ατσαλένιο ποδήλατο με φαρδιά ελαστικά.
Και εγώ όταν ήμουν νιούφης και δεν ήξερα τι ήθελα απο ένα ποδήλατο, έλεγα στον εαυτό μου "πάρε κάτι που να κάνει τα πάντα όλα". Στην αρχή σκεφτόμουν για cyclocross. Κατέληξα σε λάθος επιλογές μέχρι να καταλήξω σε κούρσα. Για προπόνηση σε δρόμο η κούρσα είναι η πιο σωστή επιλογή.
Και όσο για τους δρόμους που λές, το πολύ πολύ άλλαξε διαδρομή.
Υπάρχει και μία άλλη λύση. Αγοράζεις μτχ ποδήλατο και το πουλάς. Μέχρι να το πουλήσεις θα καταλάβεις τι θέλεις απο μόνος σου.
To Grade http://www.gtbicycles.com/gbr_en/2014/bikes/road/enduroad το νεο μοντελο της GT ανήκει αν δεν κανω λαθος στην κατηγορία που περιγράφεις αλλα δεν πρεπει να εχει κυκλοφορήσει ακόμα, ερχεται με 28αρι λαστιχο και πρεπει να περνει και πανω απο 35 http://www.bikesports.gr/%CE%9D%CE%AD%CE%B1/gt-grade.html
πριν από όλα να σκεφτόσουν να διαθέσεις ένα μικρότερο ποσό?Επειδή η ποδηλασία δεν είναι το κυρίως σπορ που κάνεις και επιπλέον θα πάρεις και ένα ρίσκο γιατί ίσως το ποδήλατο να μη σου κάνει τελικά και μετά να ψαχτείς πάλι για καθαρόαιμη κούρσα.
Μια εισαγωγική κούρσα ξεκινάει από 550-700 ευρώ.
εγω κατι τετοιο ζαχαρώνω
http://www.tsirikosbikes.gr/kona-honky-tonk-2014.html
Οκ και εμένα μου αρέσουν τα cyclocross.
Απλά θέλω να θεσω δυο ερωτηματα.
1)Εχεις σκεφθει αν εκει που εισαι ειναι αλλοι με κουρσες που θα μπορουσες να κανεις προπονησεις μαζί.
2)Επειδη δεν ειναι συνηθισμένο ποδηλατο σε περιπτωση μεταπωλησης θα χασεις αρκετα λεφτα.
Αυτα απο εμενα και καλές βαλτες με καλο κρανος οτι κι αν πάρεις :-)
Να το πάρεις το κορίτσι...
Καλησπέρα και πάλι παιδιά,μέτα από λίγο καιρό σκέψης και ψαξίματος αποφάσισα λοιπόν να κάνω το βήμα και να προβώ τελικά στην αγορά ενός cyclocroos ποδηλάτου..Είμαι ένα βήμα πρίν την αγορά του Kona jake 2014 που έχει γένικα κάλα χαρακτηριστικά και προσιτή τίμη κοντά στο χρηματικό πόσο που διαθέτω..Το ποδήλατο είναι αυτό
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-off-road-bikes/cyclocross/kona-jake...
Βέβαια εχω και κατα νού και αυτή την επιλογή αρκέτα ακριβότερη..
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-off-road-bikes/cyclocross/cannondal...
Αλλά τείνω πρός την πρώτη λόγο τιμής περισσότερο, θα ήθελα την άποψη σας όσοι απο έσας γνωρίζουν τα συγκέκριμένα ποδήλατα,σας ευχάριστώ πόλυ!
Η διαφορα στην τιμη ειναι πολυ μεγαλη.
Το caad ομως ειναι ενα απο τα κορυφαια (αν οχι το κορυφαιο) αλουμινενιο πλαισιο. Το θεμα ειναι οτι το παιρνεις (για ενα παραξενο λογο που εχεις αναφερει παραπανω) στην cyclocross μορφη του που σημαινει οτι με τον 46/36 δισκοβραχιωνα θα βρεις τις σχεσεις πολυ κοντες για αυτο που θες να κανεις.
Με κανενα απο τα δυο δεν θα απογοητευτεις απλως το kona ειναι πιο κοντα σε αυτο που ειπα πιο πανω (δλδ cyclocross αλλα με αλλαγες για να μπορει να κυκλοφορησει στην ασφαλτο πιο μαχιμα).
Εμενα μου αρεσει πολυ το cannondale με tiagra του 14 http://www.evanscycles.com/products/cannondale/caadx-disc-6-tiagra-2014-... το οποιο πρεπει να είχε γυρο στα 1200Ε αλλα δύσκολα μπορει πια να το βρει κάποιος διαθέσιμο.
Ευχαριστώ πολυ φίλε kktsol με αφορμή τα προηγούμενα ποστ σου ψάχτηκα και κατέληξα σε αυτό το ποδήλατο που σε σχεση με τα περισσότερα ποδήλατα της κατηγορίας έχει πιο μεγάλο δίσκο μπροστά..βέβαια υπάρχει και αυτό στό ίδιο κατάστημα βέβαια μια χρονιά πίσω 2013 σε σχέση με το πρώτο που πόσταρα με τριπλό δίσκο στο δισκοβραχίονα αλλα παίζει να μου είναι οριακα μεγαλο στο μέγεθος..
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-off-road-bikes/cyclocross/kona-jake...
Καλησπέρα σε όλους σας και καλή βδομάδα..Τελικα το cyclocross kona jake 14 αγόραστηκε από εμενα την προηγούμενη δευτέρα απ το κάταστημα του Τσιρίκου στο ψύχικο, εμεινα άφωνος απ τη εξυπηρέτηση των παιδιων,δεν εχω λόγια...το δε ποδήλατο ειναι μια κούκλα και οι πρώτες βόλτες με εχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο,σας ευχαριστω πολυ όλους σας για την πολυτιμη βοηθεια,να στε ολοι καλά.