Καλή η θεωρία αλλά....τι να αγοράσω?

26 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ccode
Απών/απούσα

Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούργιος στο άθλημα (η μάλλον επανερχόμενος μετά από πολλά πολλά χρόνια)
και εδώ και καιρό θέλω προσπαθώ να καταλήξω σε κάποια αγορά ποδηλάτου.
Δεν περίμενα ότι θα είναι τόσο μεγάλο δίλημμα.
Έχω ψάξει αρκετά forum αλλά δυστυχώς η πληθώρα επιλογών και επιμέρους χαρακτηριστικών μέ εχει μπερδέψει.
Το ίδιο έχουν κάνει και οι ποδηλατάδες που επισκέφτηκα που καθένας έχει διαφορετική γνώμη για το τι πρέπει να πάρω.

Τελικά το συμπέρασμα είναι 1.
Καλή η θεωρία αλλά από ότι κατάλαβα το τι μου ταιριάζει και τι όχι θα φανεί στην πράξη.

Θέλω ένα ποδήλατο για την πόλη αλλά κυρίως για βολτούλες σε επαρχιακό ασφάλτινο δρόμο. Μπορεί να πάω και σε κάποιον χωματόδρομο, προς το παρόν όμως δεν έχω σκοπό
να πάρω τα βουνά και τα λαγκάδια.

Προσανατολιζόμουν σε trecking αλλά μετά την ανάγνωση κάποιων απόψεων σε forum (βλέπε plannet ) καθώς και η άποψη ενός από τους ποδηλατάδες που επισκέφτηκα με κατεύθυναν σε mountain.
Δεν το αποκλείω το mountain μιας και τα νιάτα μου σε mountain τα έφαγα
αλλά κατά κοινή ομολογία δεν είναι τόσο για διαδρομές σε άσφαλτο όσο θα είναι
ένα trecking ή ένα κουρσάκι.
Μετά όπως έιπα δεν έχω σκοπό να βγω πολύ από τον πολιτισμό με το ποδήλατο.

Μια δεύτερη επιλογή θα ήταν κάποιο fitness ή κουρσάκι αλλά το αποφεύγω διότι δεν ξέρω αν θα με βολέψει η σκυφτή θέση οδήγησης.
Τώρα όσο αφορά το fitness έχω διαβάσει ότι είναι ποιό όρθιο αλλά δεν έχω δει κάποιον τέτοιο διαχωρισμό σε εταιρίες οπότε δεν μπορώ να τα εντοπίσω.
Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον αυτά είναι κατάλληλα για μέσα στην πόλη
με τους "βομβαρδισμένους" γεμάτους λακκούβες δρόμους που έχουμε.

Από μάρκες υπάρχει ένα ποδηλαταδικο στη γειτονιά αρκετά ψαγμένο από ότι φαίνεται
που φέρνει cube,ghost specialized, cronus και fidusa.
Καλά ποδήλατα και με τιμές που ξεφεύγουν λίγο.
Υπάρχουν και αλλού φθηνότερα (π.χ. ideal) αλλά πιστεύω καλό θα ήταν να το πάρω από τον "γείτονα" ώστε να έχω άμεση εξυπηρέτηση σε ότι χρειαστεί και κάποιον να... βρίζω σε περίπτωση που με κοροϊδέψουν.

Όσο αφορά τα λεφτά υπάρχουν δυνατότητες μέχρι 600 αντε 700 €

Σίγουρα το ιδανικό θα ήταν να είχα μερικές χιλιάδες ευρώ να αγοράσω 5-6 διαφορετικών τύπων ποδήλατα και να δω ποιο μου ταιριάζει.
Επειδή όμως δεν έχω αυτή την δυνατότητα απευθύνω μια "έκκληση σε βοήθεια" στους experts του forum προκειμένου να κάνω μια όσο το δυνατόν λιγότερο λανθασμένη επιλογή.

Επίσης παραθέτω και κάποια μοντέλα (κυρίως cube) που μου άρεσαν πάνω κάτω στα λέφτα που διαθέτω.

bike1
bike 2
bike 3
bike 5
bike 6

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και αναμένω απόψεις...

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Να ξεκινησουμε με μια ευκολη βοηθεια. Τα 27.5 ειναι χωματινα οποτε για την χρηση που το θες τα ξεχνας. (σου εβγαλα ηδη δυο εκτος)

Wicca
Απών/απούσα

ccode wrote:

Θέλω ένα ποδήλατο για την πόλη αλλά κυρίως για βολτούλες σε επαρχιακό ασφάλτινο δρόμο. Μπορεί να πάω και σε κάποιον χωματόδρομο, προς το παρόν όμως δεν έχω σκοπό
να πάρω τα βουνά και τα λαγκάδια.[...]

Καλησπέρα. Κανένα από τα ποδήλατα που μας έδωσες εδώ δεν θα σε εξυπηρετήσει για αυτό που θες να κάνεις γιατί αυτά είναι ποδήλατα για χωματόδρομο ή δασικό δρόμο.
Τώρα αστικοί και επαρχιακοί ασφάλτινοι δρόμοι είναι το ίδιο πράγμα. Ασφάλτινοι δρόμοι άρα οτιδήποτε με ανάρτηση το βγάζεις έξω από τις επιλογές σου.

Αρα αυτό που χρειάζεται για αυτό που θες να κάνεις, είναι ένα ποδήλατο χωρίς ανάρτηση, με σκέτο πιρούνι, με πιο λεία λάστιχα, με κάμποσες ταχύτητες για να μην σε κουράζει και με γεωμετρία τέτοια ώστε να κάθεσαι άνετα και ξεκούραστα πάνω του για να κάνεις την βόλτα σου. Ούτε να σκύβεις ιδιαίτερα ( άρα κούρσες αποκλείονται) ούτε να κοπανιέσαι ( οπότε απέφυγε τις πολύ επιθετικές γεωμετρίες - οπότε μάλλον και τα φίτνες είναι έξω από τις επιλογές σου).

Μην κοιτάς για mtb με την προοπτική ότι ίιιισωωως θα πατήσεις χώμα. Και με ένα οποιοδήποτε άλλο ποδήλατο πατάς χώμα, ένα σχετικά φθηνό δε mtb, δεν προσφέρει και παραπάνω από ένα καλύτερης ποιότητας άλλο ποδήλατο (και αυτό γιατί δεν θα πάρεις σβάρνα να κατηφορίζεις μονοπάτια, οπότε μία ή άλλη είναι).

Οπότε ξανά ψάξε και κοίτα σε city, touring με σκέτο πιρούνι, τρεκινγκ με σκέτο πιρούνι, με 24+ ταχύτητες και ξανά βάλε εδώ όσα σου κάνουν κλικ να σου πούμε τι ψάρια πιάνουν.. Σε ότι αποφασίσεις να αγοράσεις κοίτα να σου κάθεται σαν μέγεθος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

καταρχήν το βασικότερο εξάρτημα που ορίζει το τερέν είναι το λάστιχο
που σημαίνει πως αν πάρεις ένα 27.5 και του βάλεις ένα δρομίσιο λάστιχο
θα είσαι μια χαρά στον δρόμο και με καλύτερα γεωμετρία για μεγάλες αποστάσεις
σε σχέση με ένα trekking μιλάμε πάντα
(αν πας σε tor θα θέλεις έτσι και αλλιώς ασφάλτινα λάστιχα)
το μόνο ποδήλατο που θα υπερτερούσε θα ήταν μία κούρσα
:D
οπότε όταν και αν αποφασίσεις να πατήσεις βουνό απλα του επαναφέρεις τα αρχικά λάστιχα και είσαι οκ
βέβαια αν δεν πατήσεις χώμα τότε άλλα ποδήλατα θα βολέψουν καλύτερα
βέβαια τα trekking δεν είναι μέσα στα άλλα ποδήλατα :D

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet θες να βοηθησεις και παρασυρεσαι σε υπερβολες.

Το βασικοτερο εξαρτημα που χαρακτηρισει και την χρηση και το τεραιν και το ποδηλατο γενικα ειναι ο σκελετος του. Extreme παραδειγμα. Σε ενα Downhill οτι και λαστιχο και οτι τροχους να του βαλεις δεν προκειται να κανεις τιποτα εκτος απο το να αχρηστευσεις το ποδηλατο (αφου κανει μονο για μια χρηση).

Για την αρχικη ερωτηση.
Τα 27.5 δεν κανουν για ασφαλτο. Θα πανε αλλα ειναι σχεδιασμενα για αλλη χρηση και για να αποδιδουν καλα σε αυτη την χρηση (και για να ειναι εμφανης η διαφορα τους με τα 26αρια που καλουνται να αντικαταστησουν) εχουν σαφη προσανατολισμο. Εαν τελικα αποφασισεις να πας σε ΜΤΒ για την χρηση που θελεις τοτε καλυτερα παρε το αντιστοιχο σε 29αρι. Και καλυτερο βημα θα εχεις στην ασφαλτο και πιο "ανετη" θεση για μεγαλυτερες ασφαλτινες διαδρομες. Και θα βρεις και πολυ πιο ευκολα ασφαλτινα λαστιχα.

Το θεμα ειναι ομως οτι αυτο που περιγραφεις γινετε πολυ καλυτερα με αλλο τυπο ποδηλατου. Ποιος ο λογος να κουβαλας τα δυο κιλα της αναρτησης αφου η χρηση που θες να κανεις δεν την δικαιολογει??
Γιατι να μην εχεις κατι που να "απλωνει" το σωμα σου και να σε βοηθα να κανεις πιο αποδοτικα πεταλι στο τεραιν που θελεις να κινηθεις??
Για να καταλαβεις παραπανω προσπαθησε να δεις τον εαυτο σου πως θα καθεται στο sl road και πως σε ολα τα αλλα για να καταλαβεις

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Plannet θες να βοηθησεις και παρασυρεσαι σε υπερβολες.

Το βασικοτερο εξαρτημα που χαρακτηρισει και την χρηση και το τεραιν και το ποδηλατο γενικα ειναι ο σκελετος του. Extreme παραδειγμα. Σε ενα Downhill οτι και λαστιχο και οτι τροχους να του βαλεις δεν προκειται να κανεις τιποτα εκτος απο το να αχρηστευσεις το ποδηλατο (αφου κανει μονο για μια χρηση).

Για την αρχικη ερωτηση.
Τα 27.5 δεν κανουν για ασφαλτο. Θα πανε αλλα ειναι σχεδιασμενα για αλλη χρηση και για να αποδιδουν καλα σε αυτη την χρηση (και για να ειναι εμφανης η διαφορα τους με τα 26αρια που καλουνται να αντικαταστησουν) εχουν σαφη προσανατολισμο. Εαν τελικα αποφασισεις να πας σε ΜΤΒ για την χρηση που θελεις τοτε καλυτερα παρε το αντιστοιχο σε 29αρι. Και καλυτερο βημα θα εχεις στην ασφαλτο και πιο "ανετη" θεση για μεγαλυτερες ασφαλτινες διαδρομες. Και θα βρεις και πολυ πιο ευκολα ασφαλτινα λαστιχα.

Το θεμα ειναι ομως οτι αυτο που περιγραφεις γινετε πολυ καλυτερα με αλλο τυπο ποδηλατου. Ποιος ο λογος να κουβαλας τα δυο κιλα της αναρτησης αφου η χρηση που θες να κανεις δεν την δικαιολογει??
Γιατι να μην εχεις κατι που να "απλωνει" το σωμα σου και να σε βοηθα να κανεις πιο αποδοτικα πεταλι στο τεραιν που θελεις να κινηθεις??
Για να καταλαβεις παραπανω προσπαθησε να δεις τον εαυτο σου πως θα καθεται στο sl road και πως σε ολα τα αλλα για να καταλαβεις


είσαι ηλίθιος
και αν ψάχνεις το γιατί είναι
α) κανείς δεν πρότεινε dh ποδήλατο
β) δεν είπα ότι αν βάλεις ένα λάστιχο αλλάζεις το ποδήλατο
αλλά είπα το βασικότερο κομμάτι είναι το λάστιχο
γ) τι είναι αυτό που κάνει ακατάλληλο ένα 27.5 για άσφαλτο
μιας και λες ότι είναι ακατάλληλο και δεν μας λες το γιατί
δ) αν διαβάσεις ξανά το κείμενο την λύση την προτείνω μόνο αν σκοπεύει να κάνει αργότερα χώμα
αλλιώς του έχω ήδη πει (άλλη μια υπερβολή να φανταστώ) ότι υπάρχουν πιο κατάλληλα ποδήλατα
ε) τι σημαίνει πιο άνετη θέση οδήγησης για εσένα??? θεωριτικά και το 29" και το 27'5 έχουν μούνταιν θέση οδήγησης αν κάνω λάθος τότε πάω πάσο

ccode
Απών/απούσα

Το Sl-ROAD (bike 3) έχει σκέτο rigid πιρούνι λεία λάστιχα και 27 ταχύητες.
Νομίζω ότι έιναι αυτό που περιγράφεις εκτός και αν μου έχει ξεφύγει κάτι.

Συμφωνώ ότι η ανάρτηση είναι άχρηστη για την άσφαλτο αλλά ίσως μια ανάρτησ(ούλα) με κάποιο lockout να ήταν η χρησή τομή?
Ας μην ξεχνάμε ότι οι Ελληνικοί δόρμοι (κυρίως μέσα στις πόλεις)
έιναι μαλλον χειρότεροι και απο τις βουνοκορφές. Χαντάκια, λακούβες, πλακόστρωτα, έργα ΔΕΥΑ έργα ΟΤΕ, αρκετές φορές θα χρειαστεί να ανέβοκατεβείς στο πεζοδρόμιο και ίσως να κάνεις και μια παράκαμψη με 2-3 σκαλιά... και εξαρτάται τι άλλο είσαι διατεθιμένος να κάνεις προκειμένου να φτάσεις στον προορισμό σου

Προτεραιότητά μου δεν είναι τόσο η άνεση με την ένοια ότι δεν θέλω κάτι τέτοιο.:D
Δεν θα με πείραζε να αθλούμαι και λίγο κάνοντας την βόλτα μου, και να "κοπανιέμαι" ακόμα αλλά με μέτρο. Θα έπερνα κουρσάκι αλλά νομίζω ότι η γεωμετρία του ξεφεύγει από το όριο του "μαζοχισμού" μου.:D

Πάντως γενικά καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Θα ψάξω κάποια μοντέλα και εκτός cube και θα linkάρω.

ccode
Απών/απούσα

Plnnet εσύ και ο ποδηλατάς της γειτονιάς που ανέφερα γενικά κάτι έχετε με τα trecking.
Αυτουνού η πρόταση όταν του είπα για τι το θέλω ήταν ένα τρακτερ - mountain με 29ρες ρόδες και αναρτήσεις 4Χ4 (με machanical lockout όμως) :D
Η αλήθεια έιναι ότι σαν πρόταση με έβαλε σε υποψίες ότι θέλει να ξεστοκάρει.

Ως άσχετος όμως δεν έχω παρά να σεβαστώ οποιδήποτε γνώμη.
Αλήθεια όμως αν πω όχι στα κουρσάκια τι επιλογές έχω (εκτός Mountain και ενοείτε εκτός trecking)? Ποια έιναι αυτά τα άλλα ποδήλατα που αναφέρεις?

Ρωτάω γιατί από ότι έχω δει σε γενικές γραμμές οι κατηγορίες κάθε εταιρίας έιναι
FS για extreme καταστάσεις - ΗΤ -Trecking με άπειρες παραλαγές - Κουρσάκια.

Θα με βοηθούσε πολύ αν μπορείς να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο η σειρά κατα προτίμηση στις μάρκες που ανέφερα.

Wicca
Απών/απούσα

City δεν είναι μόνο τα τέτοια..

Η ανάρτηση σου προσθέτει έξτρα βάρος και αν δεν είναι πολύ καλής ποιότητας δεν προσφέρει κάτι περισσότερο σε άνεση, στον κακοφτιαγμένο δρόμο, από ότι ένα καλό, πιθανότατα χρομολένιο, σκέτο πιρούνι. Στα χρήματα που περίπου ψάχνεις δεν θα βρεις ποδήλατο με πολύ ποιοτική ανάρτηση, αλλά και γιατί να διαθέσεις παραπάνω χρήματα για να πάρεις κάτι που ουσιαστικά δεν σου χρειάζεται...

Από εκεί και πέρα υπάρχουν ποδήλατα κάθε είδους που προσπαθούν να τα κατηγοριοποιήσουν.. εσύ κοιτάς για road bike, δηλαδή για άσφαλτο, όχι κούρσα που είναι road race bike, όχι road fitness bike που είναι γεωμετρία κούρσας με ίσιο τιμόνι ( πρόσεξε τι γίνεται εδώ με τις κατηγορίες), ούτε city low step ( σαν το "τέτοιο" που λέγαμε).

Ψάξε και σε άλλες εταιρίες όπως και να έχει.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
είσαι ηλίθιος
και αν ψάχνεις το γιατί είναι
α) κανείς δεν πρότεινε dh ποδήλατο
β) δεν είπα ότι αν βάλεις ένα λάστιχο αλλάζεις το ποδήλατο
αλλά είπα το βασικότερο κομμάτι είναι το λάστιχο

Ειμαι αλλα τουλαχιστον διαβαζω τι μου γραφουν. Εγραψα αυτο
" Extreme παραδειγμα. Σε ενα Downhill οτι και λαστιχο και οτι τροχους να του βαλεις δεν προκειται........μπλα μπλα μπλα"
Δλδ οτι φερνω ενα εξωφρενικο (extreme) παραδειγμα για να γινει κατανοητο οτι δεν ειναι το βασικοτερο κομματι το λαστιχο αλλα ο σκελετος. Και αυτη ειναι η υπερβολη που εννοω για εσενα αφου πρεπει να το κανουμε νια νια. Δλδ οτι υπερβαλεις οτι το λαστιχο ειναι το βασικοτερο κομματι (βασικο αλλα οχι το βασικοτερο). Και εκει κλεινω το θεμα γραφωντας ακριβως μετα
"για την αρχικη ερωτηση" δλδ οτι απο εδω και περα απαντω σε αλλον.

Plannet wrote:

γ) τι είναι αυτό που κάνει ακατάλληλο ένα 27.5 για άσφαλτο
μιας και λες ότι είναι ακατάλληλο και δεν μας λες το γιατί
δ) αν διαβάσεις ξανά το κείμενο την λύση την προτείνω μόνο αν σκοπεύει να κάνει αργότερα χώμα
αλλιώς του έχω ήδη πει (άλλη μια υπερβολή να φανταστώ) ότι υπάρχουν πιο κατάλληλα ποδήλατα
ε) τι σημαίνει πιο άνετη θέση οδήγησης για εσένα??? θεωριτικά και το 29" και το 27'5 έχουν μούνταιν θέση οδήγησης αν κάνω λάθος τότε πάω πάσο

Για ολα αυτα η απαντηση μου παραπανω ειναι αναλυτικοτατη και φυσικα ειναι η γνωμη μου και δεν εχει να κανει με το τι προτεινεις εσυ. Να προσθεσω μονο οτι πρακτικα (και θεωρητικα) τα 29 και τα 27.5 εχουν πολυ διαφορετικη θεση οδηγησης. Ουτε καν ολα τα 29 δεν εχουν ιδια θεση οδηγησης. Για να μην υπαρχει απορια και μιλωντας παντα για τον μεσο ορο των κατηγοριων (γιατι δεν ειναι ολα τα ποδηλατα ιδια) τα 29αρια ειναι περισσοτερο φτιαγμενα για να οδηγουνται καθιστα και με εμφαση στην διανυση χωματινων αποστασεων. Και σε αυτη την βαση αρχιζουν αλλαγες μπας και τα κανουν πιο ευελικτα κτλ κτλ. Τα 27.5 ειναι φτιαγμενα να οδηγουνται καλυτερα ορθια και να ειναι ευελικτα ωστε να πλησιαζουν σε αισθηση τα 26.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

Καλημερα και καλη εβδομαδα.
Ειχα τρεκινγκ και το πουλησα, βαρυ με χαλια λειτουργια αναρτησης, και γενικοτερα βαρυ ποδηλατο που πλησιαζε σε βαρος και ελαστικοτητα ενα 29αρι ΜΤΒ χωρις να ειναι ομως!
Αποτελεσμα...το πουλησα και πηρα ενα sport city, το οποιο φυσικα και κανει την δουλεια του και κατ επεκταση την δουλεια μου καλυτερα, γρηγοροτερα και πιο ευελικτα!
Βεβαια το χρησιμοποιω μονο σε ασφαλτο μεσα στην Αθηνα.
Ουτε πατημενο χωμα, ουτε τιποτα!
Τελος με βαση τα παραπανω και την προσωπικη μου εμπειρια, εχοντας περασει απο Τρεκινγκ (και οχι της πλακας), οντας ιδιοκτητης τωρα του sport city και κανοντας πολλα χρονια ΜΤΒ θα σου προτεινα να παρεις ενα MTB (26,27,5,29, κατα προτιμηση 29). Το εαν θα αλλαξεις τα λαστιχα σε λεπτοτερα ειναι δικο σου θεμα, (κατα την γνωμη μου καντο εφοσον κινεισαι συνηθως σε ασφαλτο).
Τωρα στο budget που διαθετεις η αληθεια ειναι οτι δεν αγοραζεις αξιολογο ΜΤΒ 27,5 η 29 (26 θα βρεις πολυ καλυτερο), αλλα μια καλη λυση ειναι το μεταχειρισμενο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Ειμαι αλλα τουλαχιστον διαβαζω τι μου γραφουν. Εγραψα αυτο
" Extreme παραδειγμα. Σε ενα Downhill οτι και λαστιχο και οτι τροχους να του βαλεις δεν προκειται........μπλα μπλα μπλα"
Δλδ οτι φερνω ενα εξωφρενικο (extreme) παραδειγμα για να γινει κατανοητο οτι δεν ειναι το βασικοτερο κομματι το λαστιχο αλλα ο σκελετος. Και αυτη ειναι η υπερβολη που εννοω για εσενα αφου πρεπει να το κανουμε νια νια. Δλδ οτι υπερβαλεις οτι το λαστιχο ειναι το βασικοτερο κομματι (βασικο αλλα οχι το βασικοτερο). Και εκει κλεινω το θεμα γραφωντας ακριβως μετα
"για την αρχικη ερωτηση" δλδ οτι απο εδω και περα απαντω σε αλλον.


πόσο στόκος είσαι ???
κανείς δεν λέει πως δεν είναι σημαντικός ο σκελετός
αλλά εξίσουε σημαντικά είναι πολλά πράγματα
μόνο που ο σκελετός δεν έχει να κάνει τόσο με το τερέν εκτός αν είναι extreme
εδώ μιλάμε για άσφάλτινη χρήση
ακόμα και το dh αν του ρυθμίσεις τις αναρτήσεις στο τέρμα σκληρό και καταφέρεις να σηκώσεις την σέλα αρκετα ψηλά λάστιχα μια χαρά θα πάει με ένα σλικ λάστιχο στην άσφαλτο
βέβαια το λάστιχο είναι αυτό που θα κάνει θόρυβο το ποδήλατο ή όχι
το λάστιχο είναι αυτό που θα δώσει ταχύτητα ή όχι
το λάστιχο είναι αυτό που θα δώσει πρόσφυση και κρατήματα στο δρόμο
ο σκελετός??
ο σκελετός δίνει και αυτός πολύ σημαντικά πράγματα
αλλά δεν έχουν να κάνουν με το τερέν

kktsol wrote:

Για ολα αυτα η απαντηση μου παραπανω ειναι αναλυτικοτατη και φυσικα ειναι η γνωμη μου και δεν εχει να κανει με το τι προτεινεις εσυ. Να προσθεσω μονο οτι πρακτικα (και θεωρητικα) τα 29 και τα 27.5 εχουν πολυ διαφορετικη θεση οδηγησης. Ουτε καν ολα τα 29 δεν εχουν ιδια θεση οδηγησης. Για να μην υπαρχει απορια και μιλωντας παντα για τον μεσο ορο των κατηγοριων (γιατι δεν ειναι ολα τα ποδηλατα ιδια) τα 29αρια ειναι περισσοτερο φτιαγμενα για να οδηγουνται καθιστα και με εμφαση στην διανυση χωματινων αποστασεων. Και σε αυτη την βαση αρχιζουν αλλαγες μπας και τα κανουν πιο ευελικτα κτλ κτλ. Τα 27.5 ειναι φτιαγμενα να οδηγουνται καλυτερα ορθια και να ειναι ευελικτα ωστε να πλησιαζουν σε αισθηση τα 26.

ελα ρε
σοβαρά όλα τα ποδήλατα δεν έχουν την ίδια θέση οδήγησης?
κοίταξε τι μαθένει κανείς
αερολογείς και λες μαλακίες
δλδ κανένα ποδήλατο εκ των 26-29 δεν έχει μουντεν θέση οδήγησης ή όλα έχουν ???
εγώ θέλω να φανταστώ ότι όλα έχουν, απλά με διαφορές ανάλογα με το για πια χρήση τα προορίζουν δλδ αγώνες (πιο επιθετική θέση) ή τουρισμό (πιο όρθια θέση) αλλά παραμένουν μαουντεν
βέβαια εσύ λες πως τα 27.5 έχουν διαφορετική θέση οδήγησης σε σχέση με τα 29 και περιμένω να μου πεις τις διαφορές
όχι τπτ άλλο μπας και μάθουμε και τπτ παραπάνω
από εκεί και πέρα στοκούλη το ότι ένα 29ρι είναι πιο δυσκίνητο στο δρόμο σε σχέση με ένα 26ρι δεν έχει να κάνει με την θέση οδήγησης αλλά με το μεταξόνιο και κατά πόσο μακρύ είναι

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ccode wrote:
Plnnet εσύ και ο ποδηλατάς της γειτονιάς που ανέφερα γενικά κάτι έχετε με τα trecking.
Αυτουνού η πρόταση όταν του είπα για τι το θέλω ήταν ένα τρακτερ - mountain με 29ρες ρόδες και αναρτήσεις 4Χ4 (με machanical lockout όμως) :D
Η αλήθεια έιναι ότι σαν πρόταση με έβαλε σε υποψίες ότι θέλει να ξεστοκάρει.

Ως άσχετος όμως δεν έχω παρά να σεβαστώ οποιδήποτε γνώμη.
Αλήθεια όμως αν πω όχι στα κουρσάκια τι επιλογές έχω (εκτός Mountain και ενοείτε εκτός trecking)? Ποια έιναι αυτά τα άλλα ποδήλατα που αναφέρεις?

Ρωτάω γιατί από ότι έχω δει σε γενικές γραμμές οι κατηγορίες κάθε εταιρίας έιναι
FS για extreme καταστάσεις - ΗΤ -Trecking με άπειρες παραλαγές - Κουρσάκια.

Θα με βοηθούσε πολύ αν μπορείς να μου προτείνεις κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο η σειρά κατα προτίμηση στις μάρκες που ανέφερα.


http://www.idealbikes.net/?section=2541&language=el_GR&itemid1494=2578&d...
αυτό είναι μια καλή λύση
http://www.idealbikes.net/?section=2541&language=el_GR&itemid1494=2578&d...
και αυτό και γενικότερα ποδήλατα αυτού του τύπου
βέβαια εδώ τα πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα
τι είναι αυτά τα ποδήλατα
trekking χωρίς ανάρτηση
ή κουρσάκια με μεγαλύτρα ψαλίδια για να παίρνει χοντρό λάστιχο και v-brake"??
κάποια που έχω δει ανοίκουν στην μία κατηγορία κάποια στην άλλη
όπως και να έχει είναι ποδήλατα με χαμηλό βάρος
χωρίς περιτές αναρτήσεις
και πάνε καλά και άσφαλτο και χωματόδρομο

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Πήγε κάποιος σε ένα ράφτη να ράψει ένα κουστούμι. Όταν ετοιμάστηκε και το φόρεσε, του έκανε ένα ελάττωμα στον ώμο.

- Με στενεύει λίγο στη δεξιά ωμοπλάτη, κύριε.
- Δεν είναι τίποτα, του λέει ο ράφτης. Σήκωσε λίγο τον ώμο σου και δεν θα φαίνεται.

Ανασηκώνει αυτός τον ώμο του αλλά έκανε άλλο ελάττωμα.

- Μα και τώρα σαν να με στενεύει πιο κάτω!
- Έτσι είναι τα καλά κουστούμια, κύριε... κάντε λίγο έτσι και θα σας κάτσει καλά!, του απαντά ο ράφτης και του δείχνει να καμπουριάσει κάπως στραβά και περίεργα.
- Μα κάνει και εδώ ένα ελαττωματάκι, συνεχίζει ο άνθρωπος.
- Αυτό δεν είναι τίποτα! Κράτα το άλλο σου χέρι λίγο τεντωμένο προς τα εμπρός με την παλάμη προς τα πάνω ...; Βλέπεις, στρώνει μια χαρά!
- Ναι, αλλά και το παντελόνι, στραβά μου κάθεται.
- Ε, κύριέ μου, αν δεν ξέρετε από ρούχα, τι έρχεστε εδώ... θα περπατάτε έτσι (ένα βήμα κουτσό και στραβό) και όσοι ξέρουν από ευρωπαϊκή μόδα θα καταλάβουν.

Βγαίνει ο άνθρωπος στο δρόμο με ανασηκωμένο τον ώμο, τεντωμένο το ένα χέρι, λυγισμένο το άλλο, η μια παλάμη γυρισμένη στον ουρανό κάνοντας μια ένα βήμα κουτσό και μια ένα στραβό.

Τον βλέπουν δυο φίλοι και λέει ο ένας στον άλλο:
- Άλα κουστουμιά ο σακάτης!

Tasakos10
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Πήγε κάποιος σε ένα ράφτη να ράψει ένα κουστούμι. Όταν ετοιμάστηκε και το φόρεσε, του έκανε ένα ελάττωμα στον ώμο.

- Με στενεύει λίγο στη δεξιά ωμοπλάτη, κύριε.
- Δεν είναι τίποτα, του λέει ο ράφτης. Σήκωσε λίγο τον ώμο σου και δεν θα φαίνεται.

Ανασηκώνει αυτός τον ώμο του αλλά έκανε άλλο ελάττωμα.

- Μα και τώρα σαν να με στενεύει πιο κάτω!
- Έτσι είναι τα καλά κουστούμια, κύριε... κάντε λίγο έτσι και θα σας κάτσει καλά!, του απαντά ο ράφτης και του δείχνει να καμπουριάσει κάπως στραβά και περίεργα.
- Μα κάνει και εδώ ένα ελαττωματάκι, συνεχίζει ο άνθρωπος.
- Αυτό δεν είναι τίποτα! Κράτα το άλλο σου χέρι λίγο τεντωμένο προς τα εμπρός με την παλάμη προς τα πάνω ...; Βλέπεις, στρώνει μια χαρά!
- Ναι, αλλά και το παντελόνι, στραβά μου κάθεται.
- Ε, κύριέ μου, αν δεν ξέρετε από ρούχα, τι έρχεστε εδώ... θα περπατάτε έτσι (ένα βήμα κουτσό και στραβό) και όσοι ξέρουν από ευρωπαϊκή μόδα θα καταλάβουν.

Βγαίνει ο άνθρωπος στο δρόμο με ανασηκωμένο τον ώμο, τεντωμένο το ένα χέρι, λυγισμένο το άλλο, η μια παλάμη γυρισμένη στον ουρανό κάνοντας μια ένα βήμα κουτσό και μια ένα στραβό.

Τον βλέπουν δυο φίλοι και λέει ο ένας στον άλλο:
- Άλα κουστουμιά ο σακάτης!

Είσαι σίγουρος οτι είναι off topic το ανέκδοτο;;;

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Plannet wrote:
πόσο στόκος είσαι ???

Το απαντησα και αυτο προηγουμενως. Πολυ.

Plannet wrote:
κανείς δεν λέει πως δεν είναι σημαντικός ο σκελετός
αλλά εξίσουε σημαντικά είναι πολλά πράγματα
μόνο που ο σκελετός δεν έχει να κάνει τόσο με το τερέν εκτός αν είναι extreme
εδώ μιλάμε για άσφάλτινη χρήση
ακόμα και το dh αν του ρυθμίσεις τις αναρτήσεις στο τέρμα σκληρό και καταφέρεις να σηκώσεις την σέλα αρκετα ψηλά λάστιχα μια χαρά θα πάει με ένα σλικ λάστιχο στην άσφαλτο
βέβαια το λάστιχο είναι αυτό που θα κάνει θόρυβο το ποδήλατο ή όχι
το λάστιχο είναι αυτό που θα δώσει ταχύτητα ή όχι
το λάστιχο είναι αυτό που θα δώσει πρόσφυση και κρατήματα στο δρόμο
ο σκελετός??
ο σκελετός δίνει και αυτός πολύ σημαντικά πράγματα
αλλά δεν έχουν να κάνουν με το τερέν

Προφανως εαν το δοκιμασεις μια φορα αυτο με το bold θα αλλαξεις γνωμη. Στην θεωρια ολα γινονται, πρακτικα οχι και τοσο. Η απαντηση σε ολα τα αλλα που γραφεις εκτος απο αυτο με τον θορυβο ειναι ΟΧΙ. Και εαν το δεις και εσυ χωρις εγωισμο θα το δεις και εσυ. Οποιοσδηποτε κανει εστω και λιγο ποδηλατο μπορει να το δει.

Plannet wrote:

ελα ρε
σοβαρά όλα τα ποδήλατα δεν έχουν την ίδια θέση οδήγησης?
κοίταξε τι μαθένει κανείς
αερολογείς και λες μαλακίες
δλδ κανένα ποδήλατο εκ των 26-29 δεν έχει μουντεν θέση οδήγησης ή όλα έχουν ???
εγώ θέλω να φανταστώ ότι όλα έχουν, απλά με διαφορές ανάλογα με το για πια χρήση τα προορίζουν δλδ αγώνες (πιο επιθετική θέση) ή τουρισμό (πιο όρθια θέση) αλλά παραμένουν μαουντεν
βέβαια εσύ λες πως τα 27.5 έχουν διαφορετική θέση οδήγησης σε σχέση με τα 29 και περιμένω να μου πεις τις διαφορές
όχι τπτ άλλο μπας και μάθουμε και τπτ παραπάνω
από εκεί και πέρα στοκούλη το ότι ένα 29ρι είναι πιο δυσκίνητο στο δρόμο σε σχέση με ένα 26ρι δεν έχει να κάνει με την θέση οδήγησης αλλά με το μεταξόνιο και κατά πόσο μακρύ είναι

Για ολα αυτα η απαντηση ειναι σε ολα αυτα που εχω απαντησει παραπανω. Διαβασε τα και θα βρεις τις απαντησεις σε ολα οσα ρωτας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol][quote=Plannet wrote:
πόσο στόκος είσαι ??.................ω απαντησει παραπανω. Διαβασε τα και θα βρεις τις απαντησεις σε ολα οσα ρωτας.

2 μεγάλες παραθέσεις καμία απάντηση
ναι ξέρω δεν σε έπιασα
και για αυτό φταίω μόνο εγώ
i got the point
how many points you got
2 points

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

ccode wrote:

1... Είμαι καινούργιος στο άθλημα
2... Έχω ψάξει αρκετά forum αλλά δυστυχώς η πληθώρα επιλογών και επιμέρους χαρακτηριστικών μέ εχει μπερδέψει.
3... Καλή η θεωρία αλλά από ότι κατάλαβα το τι μου ταιριάζει και τι όχι θα φανεί στην πράξη.
4... Θέλω ένα ποδήλατο για την πόλη αλλά κυρίως για βολτούλες σε επαρχιακό ασφάλτινο δρόμο. Μπορεί να πάω και σε κάποιον χωματόδρομο, προς το παρόν όμως δεν έχω σκοπό να πάρω τα βουνά και τα λαγκάδια.
5... Όσο αφορά τα λεφτά υπάρχουν δυνατότητες μέχρι 600 αντε 700 €

Καλώς τονα.
Οι περισσότεροι εδώ μέσα, δεν μιλάμε για θεωρίες. Ούτε θέλουμε να πουλήσουμε κάτι. Οι περισσότεροι εδώ μέσα καταθέτουμε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ κυρίως βασισμένες στην καθημερινή εμπειρία μας / στην καθημερινή χρήση του ποδήλατου.
Προφανώς είναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΑΤΕΣ και μάλλον λαμβάνουν υπόψη ένα γεγονός, ότι χρησιμοποιούμε ήδη κάποια χρόνια το ποδήλατο και έχουμε φύγει από το στάδιο "τώρα ξεκινώ" ή "τώρα ξανα-ξεκινώ".

Με δεδομένα αυτά και όλα όσα γράφεις, θα άφηνα απέξω τα μτβ και θα επέλεγα κάποιο από τα τρεκκιν.
Αν όντως σκοπεύεις να πας σε χωματόδρομο και σε πατημένα μονοπάτια, επέλεξε κάτι με ανάρτηση.
Αν τελικά ΔΕΝ πατήσεις ποτέ χώμα - ΧΩΜΑ (όχι λασπωμένο οδόστρωμα λόγω βροχής, ούτε 5 μέτρα χωματόδρομο... μιλάω για ΧΩΜΑ) η ανάρτηση όχι μόνο θα σου είναι άχρηστη, αλλά μάλλον θα σε δυσκολεύει και από πάνω.

Αν όντως έχεις ξεψαχνίσει το φόρουμ, ίσως να έχεις δει 1.546 αναρτήσεις αντίστοιχες με την δική σου, που όλοι, ΜΑ ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ αρχικά θέλουν ποδήλατο ΚΑΙ για χωματόδρομο... και μετά από κανα 6μηνο επανέρχονται με θέματα όπως: "πως μπορώ να αλλάξω ελαστικά / να απαλλαγώ από την ανάρτηση / να το κάνω πιο "δρομίσιο" κλπ κλπ κλπ.

Πιθανόν (και εύχομαι) να είσαι η εξαίρεση.

Συνηθίζω να προτείνω ποδήλατα που α) γουστάρουμε (οπτικά κλπ), β) είναι στο μέγεθός μας και γ) ταιριάζουν με αυτά της "παρέας". πχ αν στην παρέα σου έχουν ΜΤΒ... πάρε ΜΤΒ, αν έχουν δρόμου πάρε κάτι αντίστοιχο κλπ κλπ. Αλλιώς θα δυσκολεύεσαι αρκετά να ακολουθήσεις ή θα πρέπει να βρεις "άλλη παρέα"... χαχαχα

Καλές πεταλιές σε ότι / με ότι καταλήξεις

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά το πρόβλημα όπως και συζητιέται σε ένα άλλο θέμα είναι πως δεν υπάρχουν 27.5 δρομίσια λάστιχα
ή αν υπάρχουν είναι ιδιαίτερα σπάνια
http://www.schwalbe.com/en/tour-reader/big-ben.html
εδώ βρήκα ένα
και άλλο ένα
http://www.schwalbe.com/en/tour-reader/marathon-plus.html
βασικά swalbe βλέπω να έχει αρκετά μοντέλα
:D
το θέμα είναι να βρεις να τα αγοράσεις

α και να πάρεις trekking πρώτα
βοηθάει να κάνουν λεφτά οι ποδηλατάδες
:D

ccode
Απών/απούσα

Ποιο έχεις τώρα (αν επιτρέπεται) και γιατί μου προτέινεις MTB?
Δεν θα έιναι και αυτό βαρύ με άχρηστη ανάρτηση όπως το trecking?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

ccode wrote:
Ποιο έχεις τώρα (αν επιτρέπεται) και γιατί μου προτέινεις MTB?
Δεν θα έιναι και αυτό βαρύ με άχρηστη ανάρτηση όπως το trecking?

απλά υπήρχε η πρόταση για 27.5 και παρέθεσα δρομίσια λάστιχα για 27.5
αν δεν σκοπεύεις να πατήσεις χώμα τότε πάσο

ccode
Απών/απούσα

Plannet wrote:
ccode wrote:
Ποιο έχεις τώρα (αν επιτρέπεται) και γιατί μου προτέινεις MTB?
Δεν θα έιναι και αυτό βαρύ με άχρηστη ανάρτηση όπως το trecking?

απλά υπήρχε η πρόταση για 27.5 και παρέθεσα δρομίσια λάστιχα για 27.5
αν δεν σκοπεύεις να πατήσεις χώμα τότε πάσο

βασικά στον κωστίκα πήγαινε η ερώτηση. Μάλλον κάτι λάθος έγινε...

Αλλά btw με αφορμή αυτό που μου έιχες δείξει της ideal τι γνώμη έχεις για
αυτό ?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

δεν μου αρέσουν τα δισκόφρενα στα Mtb λες να μου αρέσουν κάπου που είναι εντελώς άχρηστα?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

.

Kostikas
Εικόνα Kostikas
Απών/απούσα

ccode wrote:
Ποιο έχεις τώρα (αν επιτρέπεται) και γιατί μου προτέινεις MTB?
Δεν θα έιναι και αυτό βαρύ με άχρηστη ανάρτηση όπως το trecking?

Καλημερα, δεν καταλαβα οτι ρωτας εμενα, κι εγω για τον Πλανετ νομιζα οτι πηγαινε η ερωτηση.
Λοιπον, οπως ειπα αρχικα εγω προσωπικα χρησιμοποιω ενα Sport City για να πηγαινω στην δουλεια μου, αλλα αυτο σημαινει οτι κανω μονο ασφαλτο!
Τα ΜΤΒ που εχω ειναι performance και τα χρησιμοποιω μονο στο βουνο, για ασφαλτο ειναι αχρηστα, οποτε δεν θεωρω οτι ταιριαζουν στην συγκεκριμενη συζητηση.
Σου προτεινα λοιπον με αυτα τα χρηματα 600-700 να κινηθεις σε μεταχειρισμενο ΜΤΒ κατα προτιμηση 29αρι. Με την προσθηκη λεπτοτερων ελαστικων θα ειναι μια χαρα για ασφαλτο, αλλα οποια στιγμη θελησεις πας οπου θελεις στο βουνο και ξεκινας παιχνιδι!
Αγοραζοντας ενα μεταχειρισμενο ΜΤΒ (ελαφρως) με 600-700 ευρω, αγοραζεις ποδηλατο της ταξης των 1000-1200 ευρω τουλαχιστον, που οπως καταλαβαινεις αυτης της ταξης τα ποδηλατα δεν εχουν αχρηστες αναρτησεις και το βαρος τους κυμαινεται σε λογικα επιπεδα!

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Απλα μαθηματικα:

ccode wrote:

Τελικά το συμπέρασμα είναι 1.
Καλή η θεωρία αλλά από ότι κατάλαβα το τι μου ταιριάζει και τι όχι θα φανεί στην πράξη.
+
Θέλω ένα ποδήλατο για την πόλη αλλά κυρίως για βολτούλες σε επαρχιακό ασφάλτινο δρόμο. Μπορεί να πάω και σε κάποιον χωματόδρομο, προς το παρόν όμως δεν έχω σκοπό
να πάρω τα βουνά και τα λαγκάδια.
=
bike 3

λεω εγω τωρα ρε παιδι μου μηπως το χεις και το βασανιζεις αδικα. Ειναι και ομορφο το καημενο.