Παρά τρίχα ατύχημα - Τι κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις;

92 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Siggerou
Απών/απούσα

Καλημέρα σε όλους, μιας που ξημερώνει σε λίγο... Έχω αρκετό καιρό να γράψω στο φόρουμ διότι έλειπα λογω εξεταστικών και διακοπών, αλλά επανέρχομαι δριμύτερος!

Λοιπόν σήμερα στις 00:30 ήμουν στην Βασιλίσσης Σοφίας, την ανέβαινα για να στρίψω Μεσογείων και να κατευθυνθώ προς τον Χολαργό (είχα πάει στο bike festival, μετά βγήκα με ποδηλατοπαρέα, γνώρισα υπέροχο κόσμο, όλα καλά και ρόδινα!)

Εδώ να κάνω μια χρήσιμη παρένθεση, από τότε που έγραψα στο φόρουμ πρώτη φορά (νομίζω Μάρτιο του '14) ψάχνοντας ποδήλατο, έχω προπονηθεί πολύ καθώς μετακινούμαι με αυτό σε καθημερινή βάση, κι έχω ωριμάσει αρκετά στον δρόμο (δηλαδή κινούμαι ασφαλέστερα, κουράζομαι πολύ λιγότερο και φυσικά τηρώ πάντα τον Κ.Ο.Κ.)

Που λέτε λοιπόν ποδηλατούσα στο μέσο της δεξιάς λωρίδας (ας την ονομάσουμε νο4) με περίπου 35 km/h, αρκετά μέτρα πριν τη στροφή προς Μεσογείων. Σε αυτό το σημείο μάλιστα ο δρόμος έχει 4 λωρίδες αν δεν κάνω λάθος.
4 λωρίδες σε συνδυασμό με την ικανοποιητική ταχύητά μου για ελαφρώς ανηφορικό δρόμο, συν το ότι δεν είχε πολλή κίνηση μπορώ να συμπεράνω με ασφάλεια ότι δεν παρεμπόδιζα την κυκλοφορία (αν και θα παρέμενα στο μέσο της λωρίδας ακόμα κι αν ήμουν εμπόδιο, διότι όποτε πάω δεξιά κινδυνεύω από οδηγούς που προσπερνούν υπερβολικά κοντά)

Ξαφνικά λοιπόν χωρίς καμία προειδοποίηση με φώτα ή κόρνα ή μαρσάρισμα, ή κάτι τέλος πάντων, περνάει σχεδόν ΞΥΣΤΑ (πολύ λιγότερο από μισό μέτρο ενώ ο νόμος λέει τουλάχιστον ενάμιση...) ένα Χ95 που ήθελε μετά να στρίψει στη Μεσογείων.
Υπήρχε άλλη μία λωρίδα, η δεύτερη από δεξιά, από την οποία θα μπορούσε να στρίψει (η νο3)
Επίσης προλάβαινε άνετα να με προσπεράσει από την νο3, και μετά να αλλάξει στην νο4 αφού θα με είχε προσπεράσει νόμιμα και με ασφάλεια.
Καθώς με προσπερνούσε έστριβε κι άλλο προς τα δεξιά, με αποτέλεσμα το λεωφορείο να είναι έτοιμο να πέσει πάνω μου, διότι είναι και μακρόστενο. Εννοείται ότι αυτά συνέβησαν πολύ γρήγορα κι εγώ έκανα δεξιά όσο πιο γρήγορα μπορούσα, πάνω σε κάτι λακούβες κι ανωμαλίες του δρόμου που παραλίγο να με στείλουν ιπτάμενο στο δρόμο ή το πεζοδρόμιο.
Ο οδηγός φυσικά είχε μια τεράστια φαγούρα, είχε γίνει καπνός μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Δεν είναι η πρώτη φορά που με προσπερνάνε έτσι, αλλά πλέον οδηγώ πολύ πιο προσεκτικά, ξέρω τον ΚΟΚ και τον σέβομαι, προσπαθώ να σέβομαι και τους υπόλοιπους που χρησιμοποιούν τον δρόμο και να μην γίνομαι βάρος με οποιοδήποτε τρόπο. Εφοσον λοιπόν εγώ είμαι εντάξει απέναντι στο σύνολο, έχω την απαίτηση να είναι κι αυτοί εντάξει απέναντί μου.

Θα ήθελα λοιπόν τη συμβουλή σας σχετικά με το τι μπορώ να κάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν σκοπεύω να το αφήσω να περάσει έτσι. Αναφορά στον ΟΑΣΑ, καταγγελία στην αστυνομία, κάτι άλλο, δεν ξέρω, αλλά και γενικότερα τι μπορώ να κάνω εγώ αλλά κι ο κάθε ποδηλάτης όταν είναι μάρτυρας μιας απόπειρας δολοφονίας ενός ποδηλάτη.

Ευχαριστώ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Στην συγκεκριμένη περίπτωση καταγγελία στον ΟΆΣΑ.
Να αναφέρουμε πως για την νοοτροπία των οδηγών των γραμμών αυτών ως προς την οδηγίκή τους συμπεριφορά υπάρχουν παράπονα τόσο από τους έξω όσο και από τους μέσα.

Siggerou
Απών/απούσα

Το θέμα είναι, μια απλή καταγγελία μέσω διαδικτύου θα ληφθεί υπόψιν, ή απλά θα την διαβάσει κάποιος βαριεστημένος φονιάς της ασφάλτου, θα τραβήξει μια ακόμα ρουφηξιά από την φραπεδιά και θα την στείλει να αναπαυθεί εν ειρήνη σε κάποιο αρχείο που δεν θα ξαναδει ποτέ κανείς, μαζί με τόσες άλλες;
Υπόψιν δεν μιλάμε για καθυστέρηση λεωφορείου ή για λεκτική βία οδηγού κλπ, αλλά για παρολίγον σοβαρό ατύχημα επειδή ο συγκεκριμένος οδηγούσε πολύ επικίνδυνα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Με τις καταγγελίες δεν καταλαβαίνουν αυτοί οι τύποι.
Πρέπει να αποφασίσεις αμέσως. Και αν το αποφασίσεις, μπουκάρεις μέσα, του παίρνεις το τιμόνι από τα χέρια, ζητάς ταυτότητα, και ζητάς από τον κόσμο δυο μάρτυρες, και τον κυνηγάς μέχρι να χάσει τη δουλειά του.
Αν δεν το αποφασίσεις, το πολύ πολύ μπαίνεις σε κανένα φόρουμ να πεις τον πόνο σου.
Αυτά.

Visualizer
Απών/απούσα

Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι , όπως αναφέρεις και εσύ είναι πάρα τρίχα ατύχημα. Έχε το νου σου γιατί τα λεωφορεία δεν ακούγονται επειδή έχουν την μηχανή στο πίσω μέρος.Δεν πιστεύω πως είναι θέμα χώρου ..απλά ήθελε να σου δώσει ένα μάθημα επειδή δεν ήσουν κολλημένος δίπλα στο πεζοδρόμιο.

Μεγάλη προσοχή στους ταξιτζήδες και στους οδηγούς λεωφορείων , είναι με διαφορά οι ποιο επικίνδυνοι .

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Visualizer wrote:
Δεν πιστεύω πως είναι θέμα χώρου ..απλά ήθελε να σου δώσει ένα μάθημα επειδή δεν ήσουν κολλημένος δίπλα στο πεζοδρόμιο.

Αν ήξερε πως δεν θα τιμωρηθεί, θα πάταγε τον οποιονδήποτε ποδηλάτη με μίσος και μετά θα γέλαγε, διότι τον "καθυστερεί" και "του άξιζε", όπως μου έλεγε κάποιος...

Εγώ πια δεν δίνω σημασία, είμαι ζωντανός λέω, γύρισα στην οικογένειά μου, αυτό έχει σημασία...

Οι μισοί εκεί έξω είναι κανίβαλοι...
και η μ@λ@κία του Έλληνα αθεράπευτη...

ath.nasi
Εικόνα ath.nasi
Απών/απούσα

Είχα μια παρόμοια εμπειρία με ένα 608 στη Βασιλίσσης Σοφίας πριν από μερικούς μήνες. Για να αποφύγω το πίσω μέρος τού λεωφορείου ανέβηκα κακήν καλώς στο πεζοδρόμιο. Ευτυχώς υπήρχε διασταύρωση και δεν υπήρχε κάγκελο ενώ είχε ράμπα για ΑΜΕΑ σ'εκείνο το σημείο...

Visualizer
Απών/απούσα

zoslen wrote:

Αν ήξερε πως δεν θα τιμωρηθεί, θα πάταγε τον οποιονδήποτε ποδηλάτη με μίσος και μετά θα γέλαγε, διότι τον "καθυστερεί" και "του άξιζε", όπως μου έλεγε κάποιος...

Εγώ πια δεν δίνω σημασία, είμαι ζωντανός λέω, γύρισα στην οικογένειά μου, αυτό έχει σημασία...

Οι μισοί εκεί έξω είναι κανίβαλοι...
και η μ@λ@κία του Έλληνα αθεράπευτη...

Εντάξει αυτό που λες πιστεύω πως είναι ακραίο και δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα σκότωναν κάποιον και θα γελούσαν. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί μίζεροι άνθρωποι που "ξεσπάνε " στο τιμόνι.
Σίγουρα το να χαλιέσαι με τον κάθε μαλάκα δεν είναι λύση και σε κάνει να μην περνάς καλά όταν κάνεις ποδήλατο.Η Ελλάδα είναι αρκετά πίσω στο θέμα της ποδηλασίας οπότε θα πρέπει να κάνουμε υπομονή και πάνω από όλα να έχουμε τα ματάκια μας 14 .

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Visualizer wrote:
Η Ελλάδα είναι αρκετά πίσω στο θέμα της ποδηλασίας

Καλοπροαίρετα θα σε διορθώσω. Η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου οι οδηγοί είναι προσεκτικοί σε σύγκριση με πολλά μέρη του κόσμου, και ειδικά σύγχρονες δυτικές χώρες. Με το Λονδίνο π.χ. καμία σύγκριση. Οι κάφροι αυτοί είναι οι λιγοστές εξαιρέσεις.

Visualizer
Απών/απούσα

Δεν έχω ποδηλατήσει στον Λονδίνο όποτε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.Γνωρίζω πάντως πως έχουν αρκετούς ποδηλατοδρομους πράγμα το οποίο δείχνει πως υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον για το ποδήλατο αντιθέτως με την Ελλάδα.
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες άλλα θα με ενδιέφερε να μάθω που στηρίζεται αυτή η άποψη.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου οι οδηγοί είναι προσεκτικοί σε σύγκριση με πολλά μέρη του κόσμου, και ειδικά σύγχρονες δυτικές χώρες. Με το Λονδίνο π.χ. καμία σύγκριση. Οι κάφροι αυτοί είναι οι λιγοστές εξαιρέσεις.

;;;
Που το είδες αυτό;;; (εκτός αν το λες ειρωνικά).
η χώρα μας βρίσκεται στη δεύτερη θέση τροχαίων ατυχημάτων βάσει στατιστικών στοιχείων .Στη σελίδα αυτή είναι επίσης ενδιαφέροντες και οι υπόλοιποι πίνακες.
Επίσης οι Έλληνες οδηγοί έχουν την πρωτιά στην Ευρώπη στην οδική παραβατικότητα. (στοιχεία της ΕΛΑΣ)

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Visualizer wrote:
Η Ελλάδα είναι αρκετά πίσω στο θέμα της ποδηλασίας

Καλοπροαίρετα θα σε διορθώσω. Η Ελλάδα είναι μια χώρα όπου οι οδηγοί είναι προσεκτικοί σε σύγκριση με πολλά μέρη του κόσμου, και ειδικά σύγχρονες δυτικές χώρες. Με το Λονδίνο π.χ. καμία σύγκριση. Οι κάφροι αυτοί είναι οι λιγοστές εξαιρέσεις.

Για το Λονδίνο πάντως ξάδερφος που μένει μόνιμα εκεί (εγώ έχω πάει μόνο καμιά δεκαριά ημέρες) καμιά δεκαετιά μου έχει πει πως δεν προσέχουν καθόλου τους ποδηλάτες.Μάλιστα σχετικά πρόσφατα νομίζω έκαναν μαζική ποδηλατοπορεία για τα συχνά ατυχήματα-θανάτους.To συγκεκριμένο γεγονός μάλιστα τελικά τον απέτρεψε να προβεί στην αγορά ποδηλάτου και πήρε στατικό για προπόνηση μέσα στο σπίτι.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Μπορείς να καταθέσεις παράπονο εδώ.

Απαντάνε 1 ή 2 φορές. Την πρώτη φορά γράφουν οτι θα ερευνήσουν το περιστατικό. Τη 2η φορά αναφέρουν το αποτέλεσμα. Δεν θυμάμαι αν χρησιμοποιούν email για την πρώτη ενημέρωση. Η 2η απάντηση είναι με ταχυδρομείο.

Η διαδικασία τους δίνει την εντύπωση οτι παίρνουν τα παράπονα στα σοβαρά και τα ερευνούν, αλλά μου φαίνεται υπερβολικά βαριά και γραφειοκρατική για τα μικρά παράπονα που έχω κάνει εγώ. (π.χ. το τάδε λεωφορείο ξεκίνησε σε εντελώς άσχετη ώρα από την προγραμματισμένη). Αξίζει να κάνεις το παράπονο μόνο και μόνο για να καταγραφεί.

Μια φορά που με πέρασε ξυστά ένα λεωφορείο το πρόλαβα στο επόμενο φανάρι, του έκλεισα το δρόμο και ζήτησα εξηγήσεις. Δεν βγήκε τίποτα. Απειλήσαμε ο ένας τον άλλο οτι θα καλέσουμε το 100 και τελικά τα παράτησα κι έφυγα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Visualizer wrote:
Δεν έχω ποδηλατήσει στον Λονδίνο όποτε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.Γνωρίζω πάντως πως έχουν αρκετούς ποδηλατοδρομους πράγμα το οποίο δείχνει πως υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον για το ποδήλατο αντιθέτως με την Ελλάδα.
Μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες άλλα θα με ενδιέφερε να μάθω που στηρίζεται αυτή η άποψη.

Εννοώ ότι οι υποδομές όπως ποδηλατόδρομοι και το πώς συμπεριφέρονται οι οδηγοί, δηλ. αυτό που συζητάμε εδώ, είναι δυο διαφορετικά πράγματα.

Προσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στις στατιστικές, γιατί το μαγείρεμα των στατιστικών έχει καταντήσει αηδία. Βλέπω στη σελίδα που έβαλες lyhadj ότι στις ευρωπαϊκές στατιστικές συμπεριλαμβάνεται και το Ισραήλ. Έγινε μήπως καμία μετατόπιση του φλιού της γης και δεν το πήρα πρέφα;

Ξέρω από ανθρώπους, και Άγγλους, το τι γίνεται εκεί. Πάντα μιλάω για την οδική συμπεριφορά απέναντι στους ποδηλάτες.

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

lyhadj wrote:
η χώρα μας βρίσκεται στη δεύτερη θέση τροχαίων ατυχημάτων βάσει στατιστικών στοιχείων
Αυτά τα στατιστικά είναι λίγο παλιά (2009). Πήγα όμως σε σχετική ευρωπαϊκή ιστοσελίδα για να βρω πιο πρόσφατα στοιχεία και είναι ακόμα παλιότερα (2006)! Η ετήσια αναφορά που ανανεώνεται κάθε χρόνο, έχει μείνει στο 2008.

Βρήκα πιο πρόσφατα στοιχεία εδώ (2012) αλλά προσέξτε οτι είναι στοιχεία μόνο για οδηγούς και επιβάτες αυτοκινήτων. Δεν περιλαμβάνονται μοτοσυκλέτες, πεζοί, ή ποδήλατα.

Αυτά τα βρήκα ψάχνοντας για "european traffic safety statistics".

Με το "european road safety" ήμουν πιο τυχερός:
http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/index_en...

Η Ελλάδα πάει καλύτερα τα τελευταία χρόνια.
Εδώ δείχνει οτι η Ελλάδα ήταν στην 5η καλύτερη θέση στη μείωση των τροχαίων θανάτων μεταξύ 2010-2013, με μείωση 20%. Στο σύνολο της Ευρώπης η μείωση ήταν 17%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ το 2012 οι νεκροί από τροχαία ήταν λιγότεροι από 1000 (για πρώτη φορά).

Οι νεκροί ποδηλάτες είναι σταθερά γύρω στους 21 το χρόνο, εδώ και αρκετά χρόνια.

Υ.Γ. Το οτι σε έναν πίνακα ευρωπαϊκών στατιστικών έχουν βάλει και το Ισραήλ, δεν σημαίνει οτι έκαναν λάθος ήπειρο ή οτι προσπαθούν να επαναχαράξουν τα σύνορα της Ευρώπης. Για κάποιο λόγο έχουν στοιχεία Ευρώπης + Ισραήλ.

Visualizer
Απών/απούσα

Δεν είναι διαφορετικά πράγματα ..συνδέονται μεταξύ τους.Όταν υπάρχει μια λωρίδα στον δρόμο που είναι για ποδήλατα δίνει το νόημα στους υπόλοιπους οδικούς χρήστες ότι πρέπει να υπολογίζουν το ποδήλατο και ότι έχει θέση στον δρόμο..αυτό πιστεύω πως τους κάνει ποιο προσεχτικούς και αλλάζει τον τρόπο που βλέπουν το ποδήλατο.

Δεν ξέρω σε ποια περιοχή μετακινείσαι αλλά σίγουρα όχι στο κέντρο της Αθήνας.Καλό είναι όταν θες να διορθώσεις κάποιον η άποψη σου να έχει κάποια βάση και όχι το τι έχεις ακούσει από τους άλλους..

Υ.Γ
Δεν ανέβασα εγώ τα στατιστικά στοιχεία

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Απόπειρα αποσαφήνισης, προς θεού δεν σε εγκαλώ για τίποτα. Υπάρχουν μέρη του κόσμου όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι ούτε για μυρουδιά κι οι οδηγοί σέβονται. Επίσης σε άλλα μέρη υπάρχουν ποδηλατόδρομοι αλλά δεν σέβονται. Υπάρχει σχέση ή όχι;

Ο οδηγός σύμφωνα με τον υπάρχοντα ΚΟΚ, έχει την ευθύνη και την υποχρέωση να προσέχει τον ποδηλάτη. Και ο ποδηλάτης είναι ρητώς ισότιμος χρήστης του δρόμου. Άρα έχει σχέση η ύπαρξη ποδηλατόδρομων με την οδική συμπεριφορά ή όχι;

Χαλάρωσε, όλοι μαζί ψαχνόμαστε. Στατιστικές δεν εμπιστεύομαι για το συγκεκριμένο θέμα και για έναν άλλο λόγο όμως που θεωρώ σημαντικό. Όταν σε μια χώρα 10 εκατομ. 21 άτομα το χρόνο σκοτώνονται, είναι τόσο μικρό το δείγμα που αυτομάτως μειώνει τη στατιστική αξιοπιστία, κι αυτό ισχύει όχι μόνο για Ελλάδα φυσικά, όμως για μια χώρα που σκοτώνονται/σακατεύονται 3.000 ποδηλάτες το χρόνο δεν χρειάζομαι πολλές στατιστικές για να βγάλω κάποια συμπεράσματα για το πώς συμπεριφέρονται στο δρόμο οι οδηγοί.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

απο τα παραπανω αλλα και απο το πολυ χρησιμο σαϊτ που στελνει ο i.alli.elatha προκυπτουν τα εξης:
...
21 θανατοι στην Ελλαδα/109 θανατοι στο Ην.Βασ.=1/5
10 εκ. πληθυσμος Ελλαδας /64 εκ.Ην.Βασ. = 1/6
...
21/10.000.000=0.00021%
109/64.000.000=0.00017%
...
Αν σε αυτο προσθεσουμε οτι στην Αγγλια πολυ περισσοτερος κοσμος χρησιμοποιει το ποδηλατο ειτε για αναψυχη ειτε για αθληση ειτε για καθημερινη μετακινηση τοτε νομιζω οτι θα επρεπε να ειμαστε λιγο πιο επιφυλακτικοι με τα συμπερασματα.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Κοίτα τώρα πώς την πάτησα.
Λέει "3.000 killed or injured" αλλά τα 109 είναι killed!
Μου τη δίνουν οι στατιστικές ...

Φαίνεται ίδια η κατάσταση, αλλά μου εξηγείς όμως γιατί τότε λένε ότι αισθάνονται πολύ επικίνδυνα στο δρόμο εκεί; Έλα ντε.

Stel10s
Απών/απούσα

Πριν αρκετα χρονια που ημουν φοιτητης στην Αγγλια, χρησιμποποιουσα αποκλειστικα ποδηλατο εκει. ΚΑΜΜΙΑ σχεση η οδηγικη συμπεριφορα των Αγγλων με των Ελληνων. Θελουμε πολλα χρονια να τους φτασουμε (και γενικοτερα την οδηγικη συμπεριφορα).

Εδω δεν τηρουμε βασικα πραγματα πχ διαβαση πεζων οταν ακομα και π.χ. στην Βουλγαρια διπλα μας φρεναρουν σε διαβαση πεζων.

Το βασικο ειναι οτι δεν ενιωσα απειλη στον δρομο ποτε στα τοσα χρονια.
Εδω την νιωθω αρκετα συχνα(και δεν εχω αποκλειστικο μεσω μονο το ποδηλατο).

Και το γεγονος οτι εχουν μειωθει τα ατυχηματα οφειλετε στην αυξηση της τιμης των καυσιμων κυριως, και οχι στην βελτιωση της συμπεριφορας μας στους δρομους.

Visualizer
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Απόπειρα αποσαφήνισης, προς θεού δεν σε εγκαλώ για τίποτα. Υπάρχουν μέρη του κόσμου όπου δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι ούτε για μυρουδιά κι οι οδηγοί σέβονται. Επίσης σε άλλα μέρη υπάρχουν ποδηλατόδρομοι αλλά δεν σέβονται. Υπάρχει σχέση ή όχι;

Ο οδηγός σύμφωνα με τον υπάρχοντα ΚΟΚ, έχει την ευθύνη και την υποχρέωση να προσέχει τον ποδηλάτη. Και ο ποδηλάτης είναι ρητώς ισότιμος χρήστης του δρόμου. Άρα έχει σχέση η ύπαρξη ποδηλατόδρομων με την οδική συμπεριφορά ή όχι;

Θες να αναφέρεις που είναι αυτά τα μέρη ; Δηλαδή θες να μου πεις ότι αν θα σέβονται η όχι το ποδήλατο βασίζεται σε τι ;

πχ οι Έλληνες για ποιόν λόγο είναι ποιο προσεχτικοί όπως αναφέρεις;

Ναι έχει σχέση και θα σου εξηγήσω τον λόγο . Το ποιο μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι ποδηλάτες είναι οι επικίνδυνες προσπεράσεις από οδηγούς που δεν αφήνουν απόσταση ασφαλείας.Όταν υπάρχει ένας σωστός ποδηλατόδρομος ο οδηγός που βρίσκεται πίσω από τον ποδηλάτη θα σκεφτεί δυο και τρεις φορές πριν επιχειρήσει να παραβιάσει τον ΚΟΚ χρησιμοποιώντας τον ποδηλατόδρομο.

Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι πως μεγάλο ποσοστό των οδηγών μόλις δουν ποδηλάτη μπροστά τους νομίζουν πως πρέπει να τους αφήσει να περάσουν επειδή ο ποδηλάτης δεν έχει θέση στον δρόμο.Όταν υπάρχει ποδηλατόδρομος το ποδήλατο ανεβαίνει στα μάτια της κοινωνίας και αυξάνονται οι ποδηλάτες.

Μόνο με την άυξηση των ποδηλάτων μεγάλος αριθμός των οδηγών θα αποκτούσαν σεβασμό για το ποδήλατο έχοντας έστω και ένα μέλος στην οικογενειά τους που θα χρησιμοποιούσε το ποδήλατο.

Stel10s
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Κοίτα τώρα πώς την πάτησα.
Λέει "3.000 killed or injured" αλλά τα 109 είναι killed!
Μου τη δίνουν οι στατιστικές ...

Φαίνεται ίδια η κατάσταση, αλλά μου εξηγείς όμως γιατί τότε λένε ότι αισθάνονται πολύ επικίνδυνα στο δρόμο εκεί; Έλα ντε.

Το λενε Αγγλοι και κρινουν με τα δικα τους δεδομενα.
Για εναν Ελληνα φαινεται ποδηλατικος παραδεισος.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ενα πραγμα που εχω παρατηρησει και με το ποδηλατο και με το αυτοκινητο ειναι το προσπερασμα απο την δεξια λωριδα.
...
Εισαι στημενος στην δεξια λωριδα στη θεση που πρεπει, με ή χωρις αλλον ποδηλατη διπλα σου και ο καγκουροειδης, βιαστικος, πονηρουλης, ασχετος, εξυπνος, σχετικος, οικογενειαρχης ο,τι τελος παντων ειναι αυτος ο τυπος, προσπερναει με τα χιλια απο δεξια τον "καρφωμενο" στην μεσαια και τον "νομιμο" μεν αλλα "κολλημενο στην αριστερη λωριδα" απο την αλλη.
...
Αποτελεσμα: πρωτα ακους το φρεναρισμα πισω σου και μετα νιωθεις τον αερα απο το "ξυσιμο" που σου κανει ο αεροδυναμικος συμπολιτης σου προσπερνώντας σε αφηνοντας αποστασεις της ταξεως των 45 εκατοστων αναμεσα σε σενα και τον "μεσαιο".

Visualizer
Απών/απούσα

didotou wrote:
Ενα πραγμα που εχω παρατηρησει και με το ποδηλατο και με το αυτοκινητο ειναι το προσπερασμα απο την δεξια λωριδα.
...
Εισαι στημενος στην δεξια λωριδα στη θεση που πρεπει, με ή χωρις αλλον ποδηλατη διπλα σου και ο καγκουροειδης, βιαστικος, πονηρουλης, ασχετος, εξυπνος, σχετικος, οικογενειαρχης ο,τι τελος παντων ειναι αυτος ο τυπος, προσπερναει με τα χιλια απο δεξια τον "καρφωμενο" στην μεσαια και τον "νομιμο" μεν αλλα "κολλημενο στην αριστερη λωριδα" απο την αλλη.
...
Αποτελεσμα: πρωτα ακους το φρεναρισμα πισω σου και μετα νιωθεις τον αερα απο το "ξυσιμο" που σου κανει ο αεροδυναμικος συμπολιτης σου προσπερνώντας σε αφηνοντας αποστασεις της ταξεως των 45 εκατοστων αναμεσα σε σενα και τον "μεσαιο".

Για αυτό τον λόγο πρέπει να βρίσκεσαι σχεδόν στην μέση της λωρίδας και όχι κολλημένος με το πεζοδρόμιο .Σίγουρα όταν πηγαίνεις με πολύ μικρές ταχύτητες δεν μπορείς να διεκδικείς την λωρίδα γιατί θα δημιουργήσεις ουρά πίσω σου.Όσο λιγότεροι σε προσπερνάνε τόσο ποιο ασφαλής είσαι !

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Ειχαμε πολλα κρουσματα τις τελευταιες μερες. Προτεινω να αυτο-οργανωθουμε

Ποδηλατ-ισσ-ες,
πορδηλατες-ισσες,
νεοι-νεες,
Μην χασετε!

Αυτη την παρασκευη!
κατεβαινουμε ΟΛΟΙ-ΕΣ στην ΝΕΑ εναλλακτικη οπλο-ποδηλατο-πορεια σαν αστακοι.

Αυριανος στοχος: μοναχικα βραδυνα τυρβο-λεοφωρεια (Χ-κατι) και οι κιτρινοι τρομπαριφες

Για την νεα οπλο-ποδηλατο-πορεια θα χρειαστειτε:

  • κρανος και καθε ειδους προστατευτικο που διαθετετε (επιγονατιδες, επιαγκωνιδες κ.ο.κ (προσεχουμε και το λογοπαιγνιο εδω))
  • το παλιο flat τιμονι στο σακο σαν σπαθι για τους ευκινητους ninj-οδηλατες (οι παυλες μας αρεσουν πολυ)
  • το πεταλο στο χερι για τους πιο αργοκινητους αλλα με δυνατα μπρατσα. Κατεβαζει διαφορα... τζαμια, καθρεπτες, μουρες κ.ο.κ

για τους πιο χειροδυναμους και εμπειρους με 2ble lock system (πεταλο/αλυσιδα) συνισταται να δεσετε το πεταλο πανω στην 1-1.5μ/φ10+ αλυσιδα, κανει εξαιρετικο flail και χτυπαει απο πιο μακρια

109 ποδηλατες πεθαναν τον τελευταιο χρονο
Ηρθε η ωρα να ακουστουμε και εμεις (αυτο το πηρα απο ενα οργανωτικο στελεχος του ΠΑΜΕ, ειναι πιασαρικο).
Εσυ θα μεινεις απρακτος?

Visualizer
Απών/απούσα

rnd wrote:
Ειχαμε πολλα κρουσματα τις τελευταιες μερες. Προτεινω να αυτο-οργανωθουμε

Ποδηλατ-ισσ-ες,
πορδηλατες-ισσες,
νεοι-νεες,
Μην χασετε!

Αυτη την παρασκευη!
κατεβαινουμε ΟΛΟΙ-ΕΣ στην ΝΕΑ εναλλακτικη οπλο-ποδηλατο-πορεια σαν αστακοι.

Αυριανος στοχος: μοναχικα βραδυνα τυρβο-λεοφωρεια (Χ-κατι) και οι κιτρινοι τρομπαριφες

Για την νεα οπλο-ποδηλατο-πορεια θα χρειαστειτε:

  • κρανος και καθε ειδους προστατευτικο που διαθετετε (επιγονατιδες, επιαγκωνιδες κ.ο.κ (προσεχουμε και το λογοπαιγνιο εδω))
  • το παλιο flat τιμονι στο σακο σαν σπαθι για τους ευκινητους ninj-οδηλατες (οι παυλες μας αρεσουν πολυ)
  • το πεταλο στο χερι για τους πιο αργοκινητους αλλα με δυνατα μπρατσα. Κατεβαζει διαφορα... τζαμια, καθρεπτες, μουρες κ.ο.κ

για τους πιο χειροδυναμους και εμπειρους με 2ble lock system (πεταλο/αλυσιδα) συνισταται να δεσετε το πεταλο πανω στην 1-1.5μ/φ10+ αλυσιδα, κανει εξαιρετικο flail και χτυπαει απο πιο μακρια

109 ποδηλατες πεθαναν τον τελευταιο χρονο
Ηρθε η ωρα να ακουστουμε και εμεις (αυτο το πηρα απο ενα οργανωτικο στελεχος του ΠΑΜΕ, ειναι πιασαρικο).
Εσυ θα μεινεις απρακτος?

ΤΡΑΤΖΙΚ

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Θα έπρεπε να πάω Αγγλία -και όχι μόνο... όπως θα ηθελα...- για να αποκτήσω ιδίαν άποψιν, αλλά επειδή δε προβλέπεται παραδίνομαι...

Πάντως εδω που τα λέμε, μόνο σε Αθήνα Θεσσαλονίκη, έχω αισθανθεί ότι πρέπει να είμαι μόνιμα σε επιφυλακή. Σε οποιοδήποτε άλλο μέρος σε αυτή τη χώρα, η αίσθηση που έχει ο ποδηλάτης στο δρόμο είναι παράδεισος από αυτή την άποψη. Και πάλι όμως δε νομίζω ότι τα πράγματα είναι τόσο άσχημα, απλά η γκρίνια είναι εθνικό μας σπορ, ακόμα και δικαιολογημένη.

TL
Εικόνα TL
Απών/απούσα

Stel10s wrote:
Πριν αρκετα χρονια που ημουν φοιτητης στην Αγγλια, χρησιμποποιουσα αποκλειστικα ποδηλατο εκει. ΚΑΜΜΙΑ σχεση η οδηγικη συμπεριφορα των Αγγλων με των Ελληνων. Θελουμε πολλα χρονια να τους φτασουμε (και γενικοτερα την οδηγικη συμπεριφορα).

Εδω δεν τηρουμε βασικα πραγματα πχ διαβαση πεζων οταν ακομα και π.χ. στην Βουλγαρια διπλα μας φρεναρουν σε διαβαση πεζων.

Το βασικο ειναι οτι δεν ενιωσα απειλη στον δρομο ποτε στα τοσα χρονια.
Εδω την νιωθω αρκετα συχνα(και δεν εχω αποκλειστικο μεσω μονο το ποδηλατο).

Και το γεγονος οτι εχουν μειωθει τα ατυχηματα οφειλετε στην αυξηση της τιμης των καυσιμων κυριως, και οχι στην βελτιωση της συμπεριφορας μας στους δρομους.


Όταν λες Αγγλία εννοείς στο Λονδίνο;Επίσης στις βόλτες που έκανα έξω με τα πόδια δεν μπορώ να πω πως είδα και πολλούς ποδηλάτες..τουλάχιστον όχι περισσότερους από εδώ σήμερα.Βέβαια έκατσα μόνο δέκα ημέρες.Ένα άλλο που μου είχε κάνει εντύπωση είναι πως επιτρέπεται η αναστροφή.Στην επαρχία πάντως που πήγα επίσης έχουν κάτι απίστευτες διαδρομές σε καταπράσινα λιβάδια κλπ.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Στο Λονδινο συγκεκριμενα και ειδικα στην πρωτη ζωνη, μπορει οι οδηγοι να σταματουν σε διαβασεις γιατι εχουν μαθει ετσι αλλα ειναι ετοιμοι να σου κοψουν το λαιμο και να σε σκοτωσουν σε καθε αλλη περιπτωση ειτε εισαι πεζος, ειτε ποδηλατης, ειτε ακομα με καποιο μηχανοκινητο. Ειναι χειροτεροι απο τους ταριφες μας σε αυτο το θεμα

Stel10s
Απών/απούσα

Κεντρο Λονδινου οι Αγγλοι ειναι μειοψηφια, και η νοοτροπια διαφορετικη(πλησιαζει Αθηνας).
Νοτο που ημουν εγω, θα σε σταματισει η αστυνομια γιατι οδηγεις στη μεσαια λωριδα και οχι στην αριστερη (δεξια για εμας) σε δρομο με 3 λωριδες.
Το πρωτο διαστημα, οταν νοικιαζα κανενα αυτοκινητο με σταματαγανε 3-4 φορες την μερα για τετοιους λογους, που εδω αν σε σταματησει αστυνομια θα τους βγαλεις στα καναλια.

Η ουσια ειναι οτι δεν αισθανομουν κανενα κινδυνο.
Στην Ελλαδα αν δεν ξεκινουσα με ποδηλατοβολτες να παρω θαρρος, δεν υπηρχε περιπτωση να βγω στο δρομο.

Visualizer
Απών/απούσα

Stel10s wrote:

Στην Ελλαδα αν δεν ξεκινουσα με ποδηλατοβολτες να παρω θαρρος, δεν υπηρχε περιπτωση να βγω στο δρομο.

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα , απλά υπάρχουν κάποιες περιοχές που είναι αρκετά επικίνδυνες .

contact