Παρά τρίχα ατύχημα - Τι κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις;

92 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Μέσα στην πόλη
Οκτώ ξεκάθαρες φαρδυές λωρίδες:
Πεζοί-Σταθμευμένα-Ρεύμα-Ρεύμα-Λεωφορία-Ποδήλατα-Σταθμευμένα-Πεζοί.

Λοζάνη

Παραλίμνια λεωφόρος.
Ξανά ξεκάθαρες λωρίδες, από αριστερά προς δεξιά:
Λίμνη-Πεζοί-Δέντρα-Πεζοί-Ποδήλατα-Ρεύμα-Ρεύμα-Ποδήλατα-Πεζοί.
Εδώ ο ποδηλατόδρομος ανεβαίνει στο πεζοδρόμιο επειδή συναντά
ζώνη σταθμευσης. Επίσης αυτό ο ποδήλατόδρομος πήγαινε καμιά
30άρα χλμ. Άλλο πήγαιναν για 15, 20, 28 διότι το ποδήλατο
θεωρείται και είναι μέσο μετακίνησης και όχι παιχνιδιού.

Λοζώνη παραλίμνια
--

Διακρίνεται η παντελής απουσία αμαξιών χύμα στο κύμα, η απουσία δικύκλων
επάνω σε πεζοδρόμια, τα φαρδυά πεζοδρόμια, η απουσία κάδω σκουπιδιών και
πάει λέγοντας. Εδώ όμως, σε μια λεκάνη με εκατομύρια κατοίκους και χωρίς
να έχουμε λύσει τίποτα από τα παραπάνω, θέλουμε να πάμε από το Α στο Ω.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Τι ωρα ειναι αυτες οι φωτο και δεν κυκλοφορει κανενας????

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Η πρώτη είναι γύρω στις 18:00 και η δεύτερη 11-12 το πρωΐ.

Κόσμος κυκλοφορεί κανονικά, απλά δεν κυκλοφορούν με αμάξια.
Είχε γιάπιδες με γραβάτα και πατίνια, είχε γιαγιάδες με δί-
χαλο να σκαρφαλώνουν 6-7% κλίσεις με mountain, είχε πολύ
περπάτημα. Η αθλητική παιδεία που λέγαμε....

Βέβαια μιλάμε για μια πόλη 140.000 κατοίκων, έκτασης 41,38
τετραγωνικών χιλιομέτρων με 3,2 κατοίκους ανά τετραγωνικό
χιλιόμετρο.

Στον αντίποδα, μόνο ο Δήμος Αθηναίων έχει 664.000 κατοίκους,
έκταση 38,96 τετραγωνικών χιλιομέτρων με 17 κατοίκους ανά
τετραγωνικό χιλιόμετρο. Νούμερα που ίσως είναι μεγαλύτερα
εαν υπολογίσεις και τους ετήσιους μόνιμους "επισκέπτες".

Visualizer
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Μέσα στην πόλη
Οκτώ ξεκάθαρες φαρδυές λωρίδες:
Πεζοί-Σταθμευμένα-Ρεύμα-Ρεύμα-Λεωφορία-Ποδήλατα-Σταθμευμένα-Πεζοί.

Λοζάνη

Παραλίμνια λεωφόρος.
Ξανά ξεκάθαρες λωρίδες, από αριστερά προς δεξιά:
Λίμνη-Πεζοί-Δέντρα-Πεζοί-Ποδήλατα-Ρεύμα-Ρεύμα-Ποδήλατα-Πεζοί.
Εδώ ο ποδηλατόδρομος ανεβαίνει στο πεζοδρόμιο επειδή συναντά
ζώνη σταθμευσης. Επίσης αυτό ο ποδήλατόδρομος πήγαινε καμιά
30άρα χλμ. Άλλο πήγαιναν για 15, 20, 28 διότι το ποδήλατο
θεωρείται και είναι μέσο μετακίνησης και όχι παιχνιδιού.

Λοζώνη παραλίμνια
--

Διακρίνεται η παντελής απουσία αμαξιών χύμα στο κύμα, η απουσία δικύκλων
επάνω σε πεζοδρόμια, τα φαρδυά πεζοδρόμια, η απουσία κάδω σκουπιδιών και
πάει λέγοντας. Εδώ όμως, σε μια λεκάνη με εκατομύρια κατοίκους και χωρίς
να έχουμε λύσει τίποτα από τα παραπάνω, θέλουμε να πάμε από το Α στο Ω.

Η λωρίδα για το ποδήλατο στην φωτογραφία μου φαίνεται αρκετά επικίνδυνη μιας και δίπλα είναι η λωρίδα για τα λεωφορεία.Ουσιαστικά δίνει το δικαίωμα στα λεωφορεία να προσπερνάνε ξυστά τα ποδήλατα.Θα ήταν προτιμότερο το πάρκινγκ για τα αυτοκίνητα να έπιανε όλο το μέρος του τωρινού ποδηλατόδρομου και ο ποδηλατόδρομος να ήταν από την μέσα μεριά .

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Αυτό που δεν βλέπω είναι φρεάτια και κακοτεχνίες

το οτι δεν χρειάζονται 150 πινακίδες 28 κιλά χρώμα .10000+ ανακλαστήρες οδοστρώματος (κάπου 5Ε το ένα λιανική ) για να ορίσεις λεφωρειολωρίδα ...

προσωπικός μου λέει πολλά (και εν μέρη βουρκώνω)

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Visualizer wrote:
Η λωρίδα για το ποδήλατο στην φωτογραφία μου φαίνεται αρκετά επικίνδυνη μιας και δίπλα είναι η λωρίδα για τα λεωφορεία.Ουσιαστικά δίνει το δικαίωμα στα λεωφορεία να προσπερνάνε ξυστά τα ποδήλατα.Θα ήταν προτιμότερο το πάρκινγκ για τα αυτοκίνητα να έπιανε όλο το μέρος του τωρινού ποδηλατόδρομου και ο ποδηλατόδρομος να ήταν από την μέσα μεριά .

δλδ σε ενα δρομο που οπως φαινεται δεν εχει την τεραστια κινηση και ειναι και απλωμενος και με πολλες λουριδες και ξεροντας και τους ελβετους δεν θα πηγαινει και κανενας μεσα στην πολη με πανω απο 50χλμ κτλ ουσιαστικα θελεις ποδηλατοδρομο τελειως διαχωρισμενο απο την υπολοιπη κινηση.
Και εδω θελεις ποδηλατοδρομο στην Συγγρου που δεν γινεται να ειναι διαχωρισμενος απο την υπολοιπη κινηση εκτος εαν μιλαμε για ολικη ανακατασκευη του δρομου και της βοηθητικης λουριδας και που τα υπολοιπα οχηματα ολοι ξερουμε πως πανε.
Πιστευω βλεπεις το παραλογο.

Κατι που συζηταγα την Κυριακη. Εγινε μεταξυ των στασεων του ηλεκτρικου του Θησειου και Πετραλωνων, ποδηλατοδρομος. Δεν εχει παραδωθει ακομα αλλα το βασικο εχει γινει. Και λεω τωρα........
Αυτος ο ποδηλατοδρομος επειδη ειναι παραλληλα με τις γραμμες δεν εχει καμμια καθετη να τον κοβει οποτε δεν εχει σταματα-ξεκινα. Εχει ικανοποιητικο πλατος γιατι μπορουσε ευκολα να το παρει απο τον δρομο που δεν ειχε κινηση. Εαν του βαλουνε και κατι που να εμποδιζει τα αμαξια να παρκαρουν πανω του θα ειναι μια χαρα.
Γιατι αυτος ο ποδηλατοδρομος δεν κανει και προτιμαμε εναν που θα ειναι στην Πειραιως πχ.???? Γιατι δλδ δεν μας κανει αυτος που ειναι σε δρομο με χαμηλη κινηση και θελουμε σε λεωφωρο???

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Οι φωτό μπήκαν για να δείξω το γιατί είναι μαλακία να
φυτεύεις έναν ποληλατόδρομο στον οποιοδήποτε δρόμο
χωρίς να έχεις εξασφαλίσει μια σειρά από άλλα πρά-
γματα όπως φαρδυά πεζοδρόμια, νησίδα με πράσινο,
θέσεις στάθμευσης, γερό σύστημα υπέργειων και υπό-
γειων ΜΜΜ κτλ.

Όχι δεν υπάρχει ο κίνδυνος που περιγράφεις καθώς ούτε
τα λεωφορεία είναι μαούνες σαν τα δικά μας, ούτε τρέ-
χουν σαν μανιακοί, ούτε χρειάζεται να κάνουν 200 μα-
νούβρες και ούτε έχει κίνηση καθώς ο κόσμος προτιμά
το περπάτημα, τα πατίνια, το ποδήλατο κτλ.

Οι θέσεις στάθμευσης είναι σωστά φτιαγμένες για να μπο-
ρείς να ανοίγεις το πίσω μέρος του αμαξιού και να βάζεις
βγάζεις πράγματα χωρίς να φοβάσαι μήπως σε πατήσει κά-
ποιο λεωφορείο.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Για να αυξηθούν οι ποδηλάτες χρειάζεται αθλητική παιδεία. Κάποιος
που θεωρεί αδιανόητο να περπατήσει 300 μέτρα, είναι απολύτως λογι-
κό να φοβάται (κοινώς βαριέται) να ποδηλατήσει 3χλμ, πόσο μάλλον
να ιδρώσει, να κρυώσει, να λαχανιάσει κτλ.

Βάλτε και για κερασάκι την όλη καμμένη νοοτροπία ότι το ποδήλατο
είναι για "τα παιδιά", για "φτωχαδάκια", για "τρελούς" κτλ και
δένει το γλυκό.

Στο θέμα τον ποδηλατόδρομων είμαστε στο 0 και θέλουμε να πάμε απ'
ευθείας στο 10. Θα ανεβάσω το βράδυ μια χαρακτηριστική φωτό από
Ελβετία (Λοζάνη) για να δείξω τα στοιχεία που μας λείπουν.


...
Το ειχα αρκετο καιρο μεσα στο μυαλο μου αυτο που ειχες γραψει φιλε εαγκλος και να σου πω τι σκεφτηκα:
γραφεις: "φοβουνται (κοινως βαριουνται)"
λοιπον οσον αφορα την αθλητικη παιδεια, ή την αγαπη-συνηθεια της ασκησης (ή και την επιδιωξη της, θα προσθετα εγω), εχεις απολυτο δικιο. Βαριεται πολυς κοσμος. Ισως παρα πολυς. Ισως ο περισσοτερος. Δεν υπαρχει καμια τετοια παιδεια. Καμια αμφιβολια περι αυτου.
...
Οσον αφορα το "φοβουνται" ομως,ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Βλεπεις πολλους ανθρωπους που ενω εχουν αθλητικη παιδεια, ασκουνται καθημερινα πολλες φορες, και το βλεπω αυτο απο πολλους φιλους δρομεις, ενω λοιπον εχουν ενταξει την ασκηση στην καθημερινοτητα τους, εξακολουθουν να αισθανονται οτι φοβουνται να βγουν εξω στους δρομους με το ποδηλατο τους για καθημερινη μετακινηση μεσα στην πολη. Και ο λογος δεν ειναι η ελλειψη αθλητικης παιδειας διοτι αυτου του ειδους ο κοσμος την εχει και την παραεχει και την επιδιωκει σε αλλα αθληματα μεσα σε στιβο ή σε γυμναστηρια ή τρεχοντας διαδρομες σε ησυχους δρομους. Ο λογος ειναι Ο ΦΟΒΟΣ. Και αυτος ο φοβος δεν εχει να κανει με την βαρεμαρα (που οχι μονο υπαρχει αλλα παραυπαρχει στον υπολοιπο κοσμο,ετσι, μην παρεξηγηθουμε τωρα). Ειναι ενας απλος φοβος μην σε πατησουνε οι τρελοι με τα αυτοκινητα εφοσον δεν υπαρχει σαφης διαχωρισμος λωριδων, δεν υπαρχει οδηγικη παιδεια, ή ακομη και ποδηλατοδρομοι ισως, σαν απωτερος στοχος.
...
αλλο η βαρεμαρα λοιπον και αλλο ο φοβος.
....
ενα αλλο θεμα επισης ειναι οτι ειναι αλλο ο αθλητισμος (ακομη και ο ποδηλατικος) και αλο η μετακινηση. Οπως δεν παω τρεχοντας στη δουλεια παρὀτι δρομεας ετσι δεν παω και πλακωμενος με το ποδηλατο - παω χαλαρα, λαου-λαου, σαν ανθρωπος. Οποτε αυτο αποτελει απαντηση και στους διαφορους "νευρωδεις" αστικους ποδηλατες που οοοοοταν γινουν οι ποδηλατοδρομοι τοοοοοτε θα εχουν προβλημα να περιμενουν να αναψει το φαναρι τους, πισω απο το ποδηλατο μιας μαμας που παει το μωρο στο νηπιαγωγειο. Γιατι ακουγονται και τετοιες αγωνιες.
...
Το θεμα δεν ειναι να βγει στο δρομο ο αποφασισμενος φιξας ή ο οργανωμενος κουρσας ή ο υπερεξοπλισμενος ταξιδιαρης διοτι αυτοι θα βγουν και βγαινουν ουτως ή αλλως και σημερα. Αυτοι παει, βγηκανε.
Απο δω και περα το θεμα ειναι να βγει και η μαμα και το παιδι που παει σχολειο ή ο κυριος που δουλευει σε μια τραπεζα στην οδο Πανεπιστημιου και θελει να παει μεχρι εκει με το κουστουμι του.
Και πολλοι απ'αυτους κανουν στατικο στο σπιτι ή στο γυμναστηριο οπως και τα παιδια τους ειναι γραμμενα σε συλλογους για μπαλα, για στιβο, για κολυμβηση. Αρα δεν ειναι το αθλητικο πνευμα που τους λειπει για να ξεμυτισουν "σαν τα σαλιγκαρια"που λεει και η λιχατζ πιο πανω. Ο Φοβος ειναι.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Μισό λεπτό, γιατί διαβάζω και απορώ.....

Όπως είπε και η Λυδια, μην κρίνετε από 5-10-500 ποδηλάτες που καθημερινά ποδηλατούν. Βάλτε με το μυαλό σας και κάτι χιλιάδες άλλους ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥΝ αλλά διστάζουν λόγω αίσθησης "έλλειψης ασφάλειας".

Σε πόλεις όπως η Καρδίτσα και τα Τρίκαλα και ο Βόλος και η Κως (και άλλες πόλεις που δεν θυμάμαι ή δεν έχω ποδηλατίσει), που υπάρχει δίκτυο ποδηλατοδρόμων, η χρήση γίνεται από όλους - από όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ποδηλατιστών. Ένα μεγάλο κομμάτι της καθημερινής μετακίνησης γίνεται με ποδήλατο. Ο κόσμος νιώθει ασφάλεια και προτιμάει το ποδήλατο, τουλάχιστον για τις μικρές - καθημερινές - απλές μετακινήσεις.

Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο - σε αντίστοιχη κλίμακα - και στην Αθήνα. Ο απλός κόσμος, από όλες τις ηλικίες, να χρησιμοποιεί ποδήλατο για μικρές καθημερινές απλές διαδρομές. Μπορείτε να φανταστείτε τι μορφή θα πάρει η πόλη? Πόσα προβλήματα θα λυθούν?
Για να γίνει αυτό, ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΒΗΜΑ είναι και η δημιουργία ουσιαστικού δικτύου ποδηλατοδρόμων.
... και μέχρι να μπορεί να πάει με ασφάλεια το 10χρονο στο σχολείο του, 2 χλμ από το σπίτι του, ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ.

Ο σβέλτος, ο προ, το τσαμπιόνι, θα βρει και πάλι τις διαδρομές του, θα ανοιχτεί πάλι πέρα από το κέντρο, θα ποδηλατίσει στο ρυθμό που θέλει, ανεξάρτητα από το δίκτυο ποδηλατοδρόμων.
Και ο φιξάς, που θέλει να κάνει σφίνες μπροστά από ΙΧ και να κρεμιέται από τρόλλευ και ότι άλλο, πάλι θα κάνει τα ίδια και εκτός ποδηλατοδρόμου... (και όπως δεν τον "γράφουν" τώρα, έτσι δεν θα τον "γράφουν" και μετά).

.. εκτός και γίναμε τόοοσοι πολλοί οι προ στο κέντρο της Αθήνας .....

Όσο για την αθλητική παιδεία που λέτε και ξαναλέτε.
Προσωπικά, ΔΕΝ είχα αθλητική παιδεία, τουλάχιστον μέχρι το Λύκειο που ξεκίνησα το μπάσκετ..... Αλλά με θυμάμαι πάντα, από το Δηματικό, να κινούμαι με ποδήλατο. Για εμένα, το ποδήλατο δεν έχει να κάνει ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Έχει να κάνει με απλή - απλούστατη κάλυψη της ανάγκης καθημερινής μου μετακίνησης. Κάτι που απεχθάνομαι να κάνω με ΙΧ, ή με ταξι, ή με ΜΜΜ. Κάτι που με κουράζει ή/και με καθυστερεί όταν ο κάνω με τα πόδια. Κάτι που με ευχαριστεί όταν το κάνω με ποδήλατο.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

+1000
...
πολυ χρησιμη η αντιδιαστολη της Επιθυμιας απεναντι στο Φοβο.
ΘΕΛΟΥΜΕ vs ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ.
Αυτο ειναι.
Και ο λεγομενος "απλος κοσμος" αυτο κανει: θελει αλλα φοβαται.
Απλως εμεις στην εξισωση αυτη βγαζουμε αποτελεσμα θετικο. Μενουμε στο ποσο θελουμε. Και ξεμυταμε.
Ενω ο πολυς ο κοσμος βγαζει αρνητικο αποτελεσμα και μενει στο φοβο. Υπερισχυει ο φοβος. Και δεν το τολμαει και μενει το αγορασμενο ποδηλατακι στο μπαλκονι, στο καθιστικο, στην αποθηκη, στην πιλοτη.
Και εχει λογο που το κανει αυτο ο κοσμος.
(Και μιλω -εγω τουλαχιστον- μονο για την Αθηνα ετσι. προφανως αλλου ειναι εντελως αλλιως.)
Ποιος απο μας ας πουμε, που μενει στο Κουκακι ας πουμε, θα αφηνε το παιδι του, της εκτης δημοτικου ή του γυμνασιου, να κατεβει τη Βεϊκου (δεν λεω κατι παραπανω) με το ΒΜΧ του, για να παει στο σχολειο του και να γυρισει απο τη Δημητρακοπουλου; και λεω τωρα κατι στοιχειωδες και σε καποια γειτονια που ειναι μια χαρα γενικα.

lyhadj
Εικόνα lyhadj
Απών/απούσα

@RockaRolla +100
ε ναι.. τόσο απλά... Θυμάμαι το "διεκδικούμε το αυτονόητο" που λέμε και ξαναλέμε στους εκάστοτε άρχοντες ζητώντας ασφαλείς υποδομές κλπ... και σκέφτομαι, μήπως δεν είναι τελικά τόσο αυτονόητο, ούτε καν στους ας πούμε ποδηλατικούς κύκλους το "ποδήλατο για όλους" και το "ποδήλατα παντού";;;... :(

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

.. ΟΚ, είναι δύο.... (σας ξεγέλασα).

1ος. Έχουμε φτιάξει ποδηλατοδρόμους. Είναι τίγκα στα παρκαρισμένα ΙΧ. Δεν περνάει ούτε ζογκλερικό μονόροδο, πόσο μάλλον ποδήλατο.... Και αναγκαστικά βγαίνουμε στο δρόμο... και μας "την λένε" οι ΙΧήδες ή οι τροχαίοι..... ή μας την λέει η συνείδησή μας: "τόσοι άνεργοι, τόση φτώχια, και εμείς παλεύαμε για φρου-φρου και αρώματα, που τελικά κατέληξαν χρήμα στις τσέπες εργολάβων"...
ΝΟΜΙΖΩ οτι όλοι καταλαβαίνουμε ΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ. Τέτοιο σκεπτικό απλά ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ, ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Προσωπικά δεν θα μπω καν στη διαδικασία να το σχολιάσω παραπάνω.

2ος. Έχουμε ποδηλατοδρόμους. Μια χαρά ανοικτούς και "μάχιμους". Και η χρήση τους είναι έντονη από μπόλικους ποδηλάτες. Και δυστυχώς, εγώ που είμαι "σβέλτος" και ταυτόχρονα "βιαστικός" καθυστερώ από την γιαγιά που πεταλάρει μπροστά μου με αργούς ρυθμούς....
Αυτο ΚΑΝΟΝΙΚΑ θα έπρεπε επίσης να μείνει ασχολίαστο.... αλλά ας το βασανίσουμε λιγάκι.
Ένα σωστά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο δίκτυο, που παραμένει "ανοικτό", έχει - ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ - σταθερή χρήση. Ομαλή ροή. Συνεχή ροή.
Πόση καθυστέρηση να φας άραγε?????????
Πόσο δύσκολο θα σου είναι να προσπεράσεις τον αργό-μπροστινό σου???????
Πόσο ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ή ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ θα ήταν να βγείς ελάχιστα και για ελάχιστο χρονικό διάστημα, εκτος ποδηλατοδρόμου, και να προσπεράσεις????????
Και εν τέλει, ως ποδηλάτες, που έχουμε φάει κόρνες και φωνές και ειρωνίες από βιαστικούς ΙΧήδες, θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε διαφορετικά τέτοιες περιπτώσεις.

... προσωπικά κάπως έτσι τα έχω σκεφτεί με το φτωχό ρομαντικό μυαλό μου.
Αν υπάρχει και κάτι άλλο, ευχαρίστως να το δούμε.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Θέλω να κάνω παιδιά αλλά δεν είμαι ακόμα ώριμος.
Είμαι ώριμος αλλά δεν έχω βρει την κατάλληλη.
Βρήκα την κατάλληλη αλλά δεν έχω δουλειά.
Έχω δουλειά αλλά δεν με πληρώνουν πολλά.
Με πληρώνουν πολλά αλλά κάτσε να μαζέψω καβάτζα
.......
......
και πάει λέγοντας.

Μια κοπέλα ήξερα που πραγματικά χέστηκε την 1η φορά
που βγήκαμε βόλτα αλλά όπως αποδείχθηκε δεν ήταν ο
φόβος για τα αμάξια αλλά ο φόβος για το ποδήλατο ε-
πειδή είχε να κάνει από παιδάκι πριν 15 χρόνια.
Πλέον ανεβοκατεβαίνει Υμηττούς και βολτάρουμε
μέχρι Γλυφάδα για πλάκα.

Προφανώς αυτός που περιμένει τις "κατάλληλες πο-
δηλατικές συνθήκες" στην αυτοκινητοκρατούμενη Ελ-
λάδα όπου ούτε για τα αυτοκίνητα υπάρχουν οι συν-
θήκες αυτές μετά από τόσες δεκαετίες, δεν καίγε-
ται να ασχοληθεί με το άθλημα.

Προσωπικά όσους ξέρω και τους λεω για ποδήλατο με
κοιτάνε σαν εξωγήινο. Είναι τα ίδια άτομα που θεω-
ρούν το περπάτημα αθλητισμό και μου λένε "καλά εσύ
είσαι και αθλητής" επειδή πηγαίνω από το Βύρωνα
μέχρι το Θησείο με τα πόδια....

Εαν τα ηλεκτροκίνητα δίτροχα κόστιζαν 200 ευρώ,
όλοι θα ξεχνούσαν τους "φόβους" και γεμίζαμε
"ποδηλάτες" διότι ο μεγαλύτερο "φόβος" είναι το
"πονέσουν τα πόδια μου", "θα ιδρώσω" κτλ.
---

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Οπως φαινεται ο "κακος" ειμαι εγω. Που συνεχιζω να πιστευω οτι δεν ειναι θεμα ποδηλατοδρομων (οπως τους ζητατε). Ολοι λετε παραπανω οτι το θεμα ειναι οτι φοβουνται κτλ κτλ. Τελευταια ερωτηματα και το αφηνω το θεμα.

Ολοι εμεις που κυκλοφορουμε τοσο καιρο γεννηθηκαμε ετσι ή μαθαμε να κυκλοφορουμε??? Μηπως θα ηταν καλυτερο να μαθαινε ο κοσμος να κυκλοφορει ή να του πουμε παρε τους ποδηλατοδρομους και κοιτα να κυκλοφορεις εκει περα (γιατι εκτος δικτυου ποδηλατοδρομων θα φοβασαι ετσι και αλλιως, οποτε μιλαμε για υπερπληρη δικτυο ποδηλατοδρομων)??
Εκτος εαν εχει αλλαξει κατι απο την τελευταια φορα που μου ειπαν σε ποιους δρομους θελουμε ποδηλατοδρομους (Βουλιαγμενης, Συγγρου, Κηφισιας, Μεσογειων, παραλιακη κτλ) δεν βλεπω κανενα λογο να δωθει μια λουριδα (μιση, 1/3) απο τον ηδη υπαρχοντα δρομο για ποδηλατολουριδα. Ασφαλες δεν ειναι (μεγαλη η διαφορα ταχυτητας των κινουμενων οχηματων, αναγκαστικα τα αυτοκινητα θα κοβουν τον ποδηλατοδρομο για να βγουν απο αυτον τον δρομο και λογω της μορφης αυτων των δρομων δεν μπορουν να σταματουν για να περιμενουν να περασει ο ποδηλατης κτλ κτλ), ευκολο δεν ειναι γιατι ζηταμε χωρο (και κεκτημενο) απο αλλες ομαδες οχηματων και γενικως δεν μπορω να δω ουτε ενα πλεονεκτημα και ουτε το οτι προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια κτλ.
Αντιθετα εαν μιλαμε για πληρες δικτυο ποδηλατοδρομων αλλα με τελειως αλλη σχεδιαση (απλο παραδειγμα σε καποιους δρομους γινεται πεζοδρομηση, γιατι να μην γινεται ποδηλατοδρομηση??) δεν θα ηταν πιο ασφαλες, πιο ευκολο να το διεκδικησουμε, με λιγοτερες αντιδρασεις, με μικροτερο κοστος κτλ???

Wicca
Απών/απούσα

Δεν νομίζω ότι είναι έτσι. Συμφωνώ με τον didotou. Ποιος θα άφηνε το παιδί του να πάει με το ποδήλατο στο σχολείο; Εδώ δεν τα αφήνουν να πάνε με τα πόδια.
Μην κοιτάς που έχεις πετύχει κάποιες περιπτώσεις συνήθως με νεότερης ηλικίας άτομα.
Ψήσε και τους γείτονες μου αν μπορείς, που είναι όλοι μεσήλικες, ( που πάνε και στα γυμναστήρια δηλαδή), να καβαλήσουν ποδήλατο και να βγουν να κάνουν τα ψώνια τους με αυτό. Δεν λέω να πάνε από τον Βύρωνα στη Γλυφάδα- που και πάλι κοντά είναι.
Σε ολόκληρο τον δρόμο μου, μόνον εγώ το χρησιμοποιώ καθημερινά και ένας ακόμα που πάει όμως σε βόλτες και δεν θα τον δεις ποτέ να πηγαίνει στην δουλειά του με αυτό, (παρόλο που είναι κοντά η δουλειά από το σπίτι και θα μπορούσε να πηγαίνει άνετα βρέξει χιονίσει).

Το σουρεάλ είναι ότι το ξέρουν ότι κυκλοφορώ με το ποδήλατο, μου έχουν δώσει και εύσημα, τελευταία "εκπαιδεύτηκαν"να μην μου κλείνουν την καγκελόπορτα με τα παρκαρισμένα τους αυτοκίνητα για να μπορώ να βγαίνω, ( θετικότατο το κλίμα δηλαδή), θα ήθελαν να κυκλοφορούν και εκείνοι... αλλά... ΔΕΝ ρε φίλε Eaglo και δεν είναι θέμα ότι δεν έχουν την αντοχή ή την ικανότητα, ή είναι τεμπέληδες ή βαριούνται..

Φοβούνται.. αυτό λένε και αυτό επαναλαμβάνουν.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Θέλω να κάνω παιδιά αλλά δεν είμαι ακόμα ώριμος.
Είμαι ώριμος αλλά δεν έχω βρει την κατάλληλη.
Βρήκα την κατάλληλη αλλά δεν έχω δουλειά.
Έχω δουλειά αλλά δεν με πληρώνουν πολλά.
Με πληρώνουν πολλά αλλά κάτσε να μαζέψω καβάτζα
.......
......
και πάει λέγοντας.

Μια κοπέλα ήξερα που πραγματικά χέστηκε την 1η φορά
που βγήκαμε βόλτα αλλά όπως αποδείχθηκε δεν ήταν ο
φόβος για τα αμάξια αλλά ο φόβος για το ποδήλατο ε-
πειδή είχε να κάνει από παιδάκι πριν 15 χρόνια.
Πλέον ανεβοκατεβαίνει Υμηττούς και βολτάρουμε
μέχρι Γλυφάδα για πλάκα.

Προφανώς αυτός που περιμένει τις "κατάλληλες πο-
δηλατικές συνθήκες" στην αυτοκινητοκρατούμενη Ελ-
λάδα όπου ούτε για τα αυτοκίνητα υπάρχουν οι συν-
θήκες αυτές μετά από τόσες δεκαετίες, δεν καίγε-
ται να ασχοληθεί με το άθλημα.

Προσωπικά όσους ξέρω και τους λεω για ποδήλατο με
κοιτάνε σαν εξωγήινο. Είναι τα ίδια άτομα που θεω-
ρούν το περπάτημα αθλητισμό και μου λένε "καλά εσύ
είσαι και αθλητής" επειδή πηγαίνω από το Βύρωνα
μέχρι το Θησείο με τα πόδια....

Εαν τα ηλεκτροκίνητα δίτροχα κόστιζαν 200 ευρώ,
όλοι θα ξεχνούσαν τους "φόβους" και γεμίζαμε
"ποδηλάτες" διότι ο μεγαλύτερο "φόβος" είναι το
"πονέσουν τα πόδια μου", "θα ιδρώσω" κτλ.
---


...
εχεις δικιο σε ολα αυτα.
Προφανως υπαρχει αυτη η τεραστια μεριδα ανθρωπων που θα ηταν οι τελευταιοι που θα ....σουρνονταν με το ...ζορι να δοκιμασουν να ποδηλατισουν ακομη και μεχρι το περιπτερο στη γωνια.
...
Δεν μιλαω γι αυτους.
Αυτοι ας κοψουν το λαιμο τους.
...
Μιλαω για μια αλλη ενδιαμεση κατηγορια αν θες, για ανθρωπους που ενω αγαπουν τον αθλητισμο, και κανουν, μεταξυ αλλων και ψυχαγωγικο-αθλητικο ποδηλατο ή ΜΤΒ μονο στο βουνο ή στατικο στο σπιτι ή στο γυμναστηριο (πληρωνοντας κιολας απο πανω), σταματουν εκει.
Αυτη η κατηγορια ανθρωπων γιατι δεν ξεμυταει στο δρομο;
...
Θα προσπαθησω να σου απαντησω:
Διοτι ΚΑΙ τους λειπει που δεν υπαρχει το πλεγμα διαχωρισμος λωριδων (εστω σαν μινιμουμ προαπαιτουμενο)-οδηγικη παιδεια-υποδομες απο τη μια ΚΑΙ (ισως το σημαντικοτερο) δεν εχουνε καμια κουλτουρα διεκδικησης ή ακτιβιστικης συμβολικης επεμβασης στην πραγματικοτητα. Οι πιο πολλοι ανθρωποι στα γυμναστηρια και στους στιβους και στα διαφορα τουμπανοΜΤΒ και τουμπανοΝτάουνχιλ (που ακομα και στον Υμηττο πανε με το ΜΤΒ του 3χιλιαρου αγκιστρωμενο στη THULE του RENEGADE τους, παρὀλο που μπορει να ξεκινανε απο το Κολωνακι ή ακομη και το Παγκρατι)πολυ συχνα μπορει να ειναι παραλληλα και πολυ συντηρητικοι κοινωνικα. Και αρα να σκεφτονται του τυπου "καλο το ποδηλατο φιλαρακι αλλα δεν θα βγαλω εγω και το παιδι μου το φιδι απο την τρυπα"
...
Απ'την αλλη υπαρχει αυτη η τεραστια μαγιά των ποδηλατοβολτων και της οργανωμενης παρεϊστικης (ή οπως θες πες την) ποδηλασιας.
Ποσοι απ'αυτους που πανε σε ποδηλατοβολτες πανε στη δουλεια τους με ποδηλατο;
Ειδα κοσμο στο Ice Ride προχθες πχ που ετριβα τα ματια μου. Που ειναι αυτος ο κοσμος καθημερινα. Και αυτοι οι "ασχετοι και ασχετες" με τα χρεπια και τα καρουλια και τα ΒΜΧ και τα παιδικα και τα πάνβαρια γυναικεια κλπ κλπ κανανε περιπου 9χλμ ΚΑΙ δεν ητανε και κυκλικη η διαδρομη, αρα επρεπε και να πανε Συνταγμα μονοι τους ΚΑΙ να γυρισουνε μονοι τους.
Αυτοι που ειναι στο δρομο καθημερινα;

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

@Wicca/Didotou

Εαν ήταν θέμα εγκαταστάσεων τότε τα ελάχιστα
γήπεδα με ταρτάν της Αθήνας θα είχαν ουρές
χιλιομέτρων από ενθουσιώδεις μεσήλικες ή
κρυφούς αθλήτές που ενώ θέλουν τόοοοσο πο-
λύ να αθληθούν, "φοβούνται" διότι δεν έχουν
ένα "σωστό" χώρο.

Τον κολλημένο μεσήλικα θα πρέπει πρώτα να τον
πείσεις να αρχίσει το περπάτημα και μετά όλα
τα άλλα. Είπαμε, από το Α στο Ω δεν γίνεται
να πάμε. Ας αφήνει 1-2 φορές τη βδομάδα το
αμάξι και ας μην κάνει ποτέ του ποδήλατο.

Αλήθεια, αυτοί που φοβούνται το ποδήλατο έχουν
καβαλήσει παπάκια; Θα άφηναν το παιδί τους να
καβαλήσει παπάκια; Έχουν νοικιάσει σκουτεράκια
σε νησιά; Θα πήγαιναν με σκουτερ στη δουλειά τους;

Αυτά από εμένα. Το βασικό που ήθελα να θίξω με
τις φωτογραφίες από τη Λοζάνη είναι ότι δεν μπο-
ρείς να χτίσεις μια πολυκατοικία ξεκινώντας από
τον 5ο όροφο. Φτιάξε πεζοδρόμια, φτιάξε φθηνά
ΜΜΜ, προώθησε τον αθλητισμό στα σχολεία και τα
υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

scrabler wrote:
Τα ίδια συμβαίνουν παντού.

...
ναι με τη διαφορα οτι σε αυτο το βιντεο εφυγε ο μοτοριστας ενω para nosotros δεν φευγει με τιποτα αλλα σου τη λεει κι απο πανω.
...
ασε που ο π/δρομος ειναι και κοντρα στο ρευμα των αυτοκινητων.
...
(απο που ειναι;Πορτογαλια ή Βραζιλια;)

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Βραζιλία

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Eaglos wrote:
Εαν ήταν θέμα εγκαταστάσεων τότε τα ελάχιστα
γήπεδα με ταρτάν της Αθήνας θα είχαν ουρές
χιλιομέτρων από ενθουσιώδεις μεσήλικες ή
κρυφούς αθλήτές που ενώ θέλουν τόοοοσο πο-
λύ να αθληθούν, "φοβούνται" διότι δεν έχουν
ένα "σωστό" χώρο.

...
παντως αμα πας απογευμα στο γηπεδο του ΑΟΠΦ στο Π.Φαληρο γινεται τετοιος χαμος που δεν μπορεις να τρεξεις σχεδον και απο μεσηλικες και απο πιτσιρικια και απο υπερηλικες και απο νεα παιδια.
Το ιδιο γινεται και στον Αγιο Κοσμα απλα εκει χανονται μεσα σε ολο το δασος.
Ενα αλλο χοτ σποτ επισης ειναι το Αλσος Νεας Σμυρνης.Με τα απειρα παρκαρισμενα παπια και αυτοκινητα δρομεων οι οποιοι πομως ΔΕΝ ερχονται με το ποδηλατο τους απο τις παρακειμενες περιοχες.
...
υ.γ.Σε ολα οσα λες συμφωνω. Δεν διαφωνω. Απλως σου λεω οτι δεν θα πεισεις τον αχρηστο που δεν κουνιεται απο την καρεκλα του. Θα ξεκινησεις να πεισεις τον ασκουμενο-αθλουμενο τουλαχιστον. Οπως λες και συ, οπως δεν πας απο το Α στο Ω στην πολη, ετσι δεν πας απο το Α στο Ω και στους ανθρωπους. Ας πεισθουν πρωτα οι ιδιοι οι ΜΤΒαδες που πανε Υμηττο (πχ) να ανεβαινουν μεχρι Καλοπουλα ον μπαϊκ απο το Παγκρατι και μετα επονται και οι δρομεις και οι συμμετεχοντες σε φριντεϊ ή σε Ice Ride. Δεν διαφωνω καθολου μαζι σου. Υπαρχει πολυς δρομος μπροστα ακομη. Για το απο που θα περασουμε απλα συζηταμε.

aldro
Απών/απούσα
to
Εικόνα to
Απών/απούσα

didotou wrote:
παντως αμα πας απογευμα στο γηπεδο του ΑΟΠΦ στο Π.Φαληρο γινεται τετοιος χαμος που δεν μπορεις να τρεξεις σχεδον και απο μεσηλικες και απο πιτσιρικια και απο υπερηλικες και απο νεα παιδια.
Το ιδιο γινεται και στον Αγιο Κοσμα απλα εκει χανονται μεσα σε ολο το δασος.
Ενα αλλο χοτ σποτ επισης ειναι το Αλσος Νεας Σμυρνης.Με τα απειρα παρκαρισμενα παπια και αυτοκινητα δρομεων οι οποιοι πομως ΔΕΝ ερχονται με το ποδηλατο τους απο τις παρακειμενες περιοχες.

Ξέρω περίπτωση που πάει συχνά για τρέξιμο αλλά στην δουλειά δεν θα πάει με το ποδήλατο που έχει - και πουθενά αλλού. Μόνο με το αυτοκίνητο.

Eaglos wrote:
(...) διότι ο μεγαλύτερο "φόβος" είναι το
"πονέσουν τα πόδια μου", "θα ιδρώσω" κτλ.

Αυτό ακριβώς, συν "βαριέμαι", "θα τσαλακωθώ", "θα μου πέσει το λάπτοπ", "θέλω το αυτοκίνητο" κοκ.

Wicca
Απών/απούσα

Είναι ένας συνδυασμός προπαγανδιστικής διαφήμισης-προώθησης/νοοτροπίας* και φόβου αφού οι συνθήκες δεν βοηθάνε.

*Προπαγανδιστική διαφήμιση-προώθηση/νοοτροπία σημαίνει ότι για πολλές δεκαετίες στην Ελλάδα το αυτοκίνητο προωθήθηκε ως ένα μέσο κοινωνικής καταξίωσης, στάτους, ευκολίας και έτσι δημιουργήθηκε μία συγκεκριμένη νοοτροπία που όμως τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει να φθίνει, αφού ο κόσμος δεν ενημερώνεται πλέον μόνον τοπικά.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Ξεχνατε ενα πολυ σημαντικοτερο προβλημα που το εχουν ολοι οι ποδηλατες. Το που θα αφησεις το ποδηλατο σου για να κανεις την δουλεια που εχεις. Ειναι παρα πολλες φορες που δεν παιρνω ποδηλατο γιατι στην υπηρεσια που θα παω δεν εχει χωρο σταθμευσης οπου θα μπορω να αφησω με ασφαλεια το ποδηλατο μου.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Κώστα, κυκλοφορώ, όπως καλά ξέρεις, στην Αθήνα με ποδήλατο καθημερινά.
Τις μέρες που δεν το αφήνω έξω είμαι "γυμνός".
Αν θα το αφήσω έξω για δουλειά, το κλειδώνω με δύο κλειδαρίες.
Μια καλή κουλούρα και μια σπιραλ του 5ευρού. Και συνήθως το κλειδώνω είτε σε κολώνα, είτε σε κάγκελο, είτε σε δένδρο.
Δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ούτε φωτάκι δεν μου έχουν αφαιρέσει, ούτε τρόμπα - που είναι μόνιμα επάνω στο ποδήλατο και πανεύκολο να "φύγουν".
Μπορεί να έτυχε...
Μπορεί να το κλειδώνω σε μέρη που δεν δίνει στόχο εύκολα.
Μπορεί να τους "μπερδεύουν" οι ΔΥΟ κλειδαριές.

... δεν νομίζω ότι είναι λόγος αυτός για να μην χρησιμοποιήσω το ποδήλατό μου. Λύσεις υπάρχουν.

Προφανώς αν το αφήνεις ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στο ίδιο μέρος, για πχ 8 ώρες μόνο του, θέλεις ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΛΕΙΔΩΜΑΤΑ.
Αλλά για καθημερινές δουλειές, της 1 και 2 ωρών, σε μέρη με δημόσιες υπηρεσίες, ή στην αγορά, μπορείς να προστατευθείς αρκετά αποτελεσματικά.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Το ιδιο υπερβολικους σας βρισκω και εγω οταν λετε οτι εαν κανουμε ενα ποδηλατοδρομο στην Βουλιαγμενης ολοι οσοι φοβουνται να βγουν στον δρομο θα αρχισουν να χρησιμοποιουν το ποδηλατο για μεσο μετακινησης.

Λυσεις υπαρχουν και για το κλειδωμα (αλλους τους ικανοποιουν και αλλους οχι) και λυσεις υπαρχουν και για την μετακινηση.

Επισης ξερεις οτι και εγω κυκλοφορω καθημερινα με ποδηλατο. Αλλα δεν το αφηνω καπου που δεν το βλεπω και δεν μπορω να το παρω αγκαλεια γιατι δεν εμπιστευομαι τις κλειδαρειες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Το ιδιο υπερβολικους σας βρισκω και εγω οταν λετε οτι εαν κανουμε ενα ποδηλατοδρομο στην Βουλιαγμενης ολοι οσοι φοβουνται να βγουν στον δρομο θα αρχισουν να χρησιμοποιουν το ποδηλατο για μεσο μετακινησης.

Λυσεις υπαρχουν και για το κλειδωμα (αλλους τους ικανοποιουν και αλλους οχι) και λυσεις υπαρχουν και για την μετακινηση.

Επισης ξερεις οτι και εγω κυκλοφορω καθημερινα με ποδηλατο. Αλλα δεν το αφηνω καπου που δεν το βλεπω και δεν μπορω να το παρω αγκαλεια γιατι δεν εμπιστευομαι τις κλειδαρειες.

Μόνος σου καρφώθηκες.
Δες τι έγραψες επάνω.
Φοβάσαι και ο φόβος σε οδηγεί στο να "μην χρησιμοποιείς" το ποδήλατο όσο θα ήθελες.
Αυτό λέμε.
Αν όμως υπήρχαν: οι κατάλληλες υποδομές (σταντ για να κλειδώνεις το ποδήλατο) και η θέληση της πολιτείας να υποστηρίξει το ποδήλατο (πχ κυνηγάμε τους κλέφτες ποδηλάτων, όσοι πιάνονται "πληρώνουν" και δεν αφήνονται με ένα χτύπημα στην πλάτη) θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.

Πάμε να ξαναδούμε αυτήν την τελευταία πρόταση.
Αν όμως υπήρχαν: οι κατάλληλες υποδομές (ποδηλατόρομοι με ουσία) και η θέληση της πολιτείας να υποστηρίξει το ποδήλατο (πχ κρατάμε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ του ποδηλατοδρόμους από ΙΧ) θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.

ε, τι λες?
.
.
.
.
.
.
.
.
ένας ποδηλατόδρομος στη Βουλιαγμένης ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Το λέμε χρόνια τώρα. Ένας ποδηλατόδρομος (πχ στην Ελευσίνα.... πολλά γέλια) που συνδέει το "τίποτα" με το "πουθενά" ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Ένα σωστά σχεδιασμένο ΔΙΚΤΥΟ (βλ. μελέτη ΕΜΠ - Βλαστού κλπ) ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.
Ναι είναι δύσκολο, ναι θα στοιχίσει, αλλά αν φτιαχτεί σωστά και ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΑ, θα "δουλέψει".
Δες τα ολυμπιακά έργα. Στοίχισαν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Αφέθηκαν στην τύχη τους. Ρίμαξαν. (εκτός από 1-2 εξαιρέσεις, Φάληρο και Γουδί, που βρήκαν κάποια χρήση).

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
Μόνος σου καρφώθηκες.
Δες τι έγραψες επάνω.
Φοβάσαι και ο φόβος σε οδηγεί στο να "μην χρησιμοποιείς" το ποδήλατο όσο θα ήθελες.
Αυτό λέμε.
Αν όμως υπήρχαν: οι κατάλληλες υποδομές (σταντ για να κλειδώνεις το ποδήλατο) και η θέληση της πολιτείας να υποστηρίξει το ποδήλατο (πχ κυνηγάμε τους κλέφτες ποδηλάτων, όσοι πιάνονται "πληρώνουν" και δεν αφήνονται με ένα χτύπημα στην πλάτη) θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.

Πάμε να ξαναδούμε αυτήν την τελευταία πρόταση.
Αν όμως υπήρχαν: οι κατάλληλες υποδομές (ποδηλατόρομοι με ουσία) και η θέληση της πολιτείας να υποστηρίξει το ποδήλατο (πχ κρατάμε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ του ποδηλατοδρόμους από ΙΧ) θα ήταν αλλιώς τα πράγματα.

ε, τι λες?
.
.
.
.
.
.
.
.
ένας ποδηλατόδρομος στη Βουλιαγμένης ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. Το λέμε χρόνια τώρα. Ένας ποδηλατόδρομος (πχ στην Ελευσίνα.... πολλά γέλια) που συνδέει το "τίποτα" με το "πουθενά" ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Ένα σωστά σχεδιασμένο ΔΙΚΤΥΟ (βλ. μελέτη ΕΜΠ - Βλαστού κλπ) ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.
Ναι είναι δύσκολο, ναι θα στοιχίσει, αλλά αν φτιαχτεί σωστά και ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΑ, θα "δουλέψει".
Δες τα ολυμπιακά έργα. Στοίχισαν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Αφέθηκαν στην τύχη τους. Ρίμαξαν. (εκτός από 1-2 εξαιρέσεις, Φάληρο και Γουδί, που βρήκαν κάποια χρήση).

Ναι με επιασες. Κρατα με τωρα μην σου φυγω

επανερχομαι.
Πρεπει να διαβασω την μελετη ΕΜΠ-Βλαστου (ομολογω δεν την εχω διαβασει αλλα μου την εχουν περιγραψει αλλοι και αυτο που εχουμε εδω στο site δεν ανοιγει τοσο ωστε να καταλαβω ολο το δικτυο απο ποιους δρομους περναει).

Αλλα συνεχιζω να λεω οτι το σκεφτεστε λαθος και το εχω αναλυσει τοσες φορες παραπανω με επιχειρηματα (στα οποια κανενας δεν μου εχει απαντησει). Κανενας δεν διαφωνει οτι ενα πληρες δικτυο ποδηλατοδρομων θα ειναι πιο ασφαλες. Ακομα καλυτερα θα ειναι εαν ειναι ανεξαρτητο απο τους υπολοιπους δρομους οπως το κανουν τωρα στην Ευρωπη (νομιζω Κοπενχαγη κανουν δικτυο τελειως ανεξαρτητο απο ολα τα αλλα οχηματα το οποιο απλως σε καποια σημεια του διασταυρωνεται με σταθμους ΜΜΜ).
Αλλα δεν μιλαμε για κατι τετοιο και ο λογος που λεμε "οτι το κανουμε για να προσελκυσουμε νεους ποδηλατες" πολυ απλα δεν με πειθει.
Ολοι παραπανω λενε οτι οι νεοι ποδηλατες δεν ερχονται γιατι
Φοβουνται, βαριουνται, δεν ειναι σικ, δεν θελουν να ιδρωνουν, πονανε τα ποδαρακια τους κτλ κτλ.
Εκτος απο το πρωτο (και αυτο υπο προυποθεσεις) σε ποιο αλλο βοηθαει ο ποδηλατοδρομος, πολυ περισσοτερο εαν ισχυουν αυτα που μου εχουν πει για το πως ειναι ο σχεδιασμος (ξαναλεω οτι θα βρω να διαβασω την μελετη ΕΜΠ) που δεν βοηθουν τον αρχαριο να μην φοβαται.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

ΟΚ. Πως πειθεις λοιπον εναν ανθρωπο με τις υπαρχουσες υποδομες (οχι με τις υποδομες της δευτερας παρουσιας) να βγει και να παει απο το Φαληρο (θα σου πω εγω) μεχρι του Φιξ (λεμε τωρα). Συνολο 4 χλμ. Τιποτα δηλαδη. Θες να το κανουμε αναποδα να μην ξεκινησει με ανηφοριτσα. Το κανουμε Φιξ-Φαληρο. ΟΚ. Και σου μιλαω για τον τυπακο που κατεβαινει σε οργανωμενες βολτες αλλα δεν τολμαει το μεγαλο βημα. Τι του λες; πηγαινε απο Συγγρου; Πηγαινε απο τον παραδρομο της Συγγρου; Πηγαινε απο "μεσα"; Και που ξερεις αμα απο "μεσα" δεν του πεταχτει η κυρια "αχ δεν σε ειδα" ή ο καλος κυριος "που πα ρε φιλε" και τον χωσει σε κανενα μερος ωραιο;
...
Τιποτα.
...
Δεν μπορεις να παρεις την ευθυνη να βγαλεις καποιον αλλον εξω.
Διοτι παιρνεις μια ευθυνη που δεν μπορεις να σηκωσεις.
Ο καθενας βγαινει ΟΤΑΝ ειναι ετοιμος να βγει. ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΙΚΑ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.
...
Μεχρι τοτε ομως να μην διεκδικουμε τιποτα;
Ειναι ολα μια χαρα;
Δεν καταλαβαινω τι ακριβως θες να πεις φιλε κκτσολ. Σορρυ αλλα μοιαζει να μη πιστευεις οτι πρεπει να μειωθουν πχ οι λωριδες στη Βουλιαγμενης. Γιατι οχι;
Αυτο ακριβως δεν ειναι"η περιφημη "πολιτικη σταδιακης απομακρυνσης του ιχ απο το κεντρο πολης"; Πως αλλιως δηλ. θα μειωθουν αυτα για να αυξηθουν τα καλα (ΜΜΜ, ποδηλατα, πεζοι, κλπ);
Εφοσον δεν υπαρχει χωρος οπως στη Λωζαννη (καλα εκει περισσευει ο χωρος) απο καπου δεν πρεπει να δωθει;
Ενα αλλο θεμα ειναι το περιφημο φαρδος στις λωριδες κυκλοφοριας των αυτοκινητων. Οι λωριδες στη Συγγρου ειναι πολυ φαρδιες και γι αυτο τρεχουνε σα μουρλοι. Αμα κοψεις απο την καθε μια 50 ποντους δεν μειωνεις τα αυτοκινητα αλλα την (αχρηστη και εξωφρενικη τους) ταχυτητα ΚΑΙ βγαζεις και χωρο για ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
...
Οι λυσεις δεν ειναι δυο ή τρεις ειναι πολλες.
Στο Παρισι ας πουμε στο Σανζ Ελιζε οι λωριδες ειναι πολυ πολυ πιο στενες απο τη Συγγρου και υπαρχουν πολλες αλλες ζωνες πεζων, ποδηλατου, παρκαρισματος, πρασινου σε ενα δρομο φαρδους ΠΟΛΥ παραπλησιου με τη Συγγρου.(Δεν θυμαμαι τωρα, καπου αλλου τα ειχα ποσταρει τα νουμερα αλλα μπορειτε να τα τσεκαρετε αμα θελετε) Δε θα τρεχουνε τοσο πολυ τα τουτου. Δε θα παθουνε και τιποτα. Σιγα.
με 120χλμ τα 4χλμ γινονται σε ποσο; 8 λεπτα;
Οκ. κι αμα γινουνε 10 λεπτα δηλαδη τι εγινε, ή 12;
...
προφανως εχασα τα δυο τρια παραπανω ποστ γιατι εγραφα αυτο εδω. Αν κατι εχει διπλοαπαντηθει ειναι γι αυτο το λογο.