... και με την ευκαιρία της ερώτησης του Ιάσονα, παρέλαβα και αυτό που είχα παραγγείλει... http://www.ebay.com/itm/J-L-TRACK-Bike-Handlebar-Drop-Style-fit-FIXED-GE...
Επειδή δεν είναι το κλασικό ντροπ και πριν το βάλω επάνω, έχει κανείς άποψη 1. κατά πόσο βολεύει και 2. εάν θα ταιριάξουν επάνω οι κλασικές μανετούλες που έχω για τα φρένα?
Έχω μια ένσταση για το τιμόνι καθώς από ό,τι βλέπω οι μανέτες θα πάρουν κλίση προς τα έξω (ή μέσα αναλόγως πως το βλέπεις το θέμα). Αυτό που θες εσύ λογικά είναι ένα δρομίσιο τιμόνι με gimondi bend, oύτως ώστε οι μανέτες να παραμείνουν κάθετες.
Έχω μια ένσταση για το τιμόνι καθώς από ό,τι βλέπω οι μανέτες θα πάρουν κλίση προς τα έξω (ή μέσα αναλόγως πως το βλέπεις το θέμα). Αυτό που θες εσύ λογικά είναι ένα δρομίσιο τιμόνι με gimondi bend, oύτως ώστε οι μανέτες να παραμείνουν κάθετες.
Thanks
Αυτή την κλίση φοβάμαι κι εγώ.
Τι είναι το gimondi bend?
Έχω αντίστοιχο με μανέτες, μια χαρά κάθονται. Δε θα έχεις θέμα.
Θέλω φωτο παρακαλώ πολύ και από το τιμόνι με τις μανέτες και με τα χέρια επάνω (έστω το ένα χέρι) να δω πως είναι το κράτημα στα hoods και στα drops.
Ευχαριστώ πολύ.
... βάζω τις τελευταίεες φωτό από το ποδήλατο που αφού λύθηκαν κάποια μικροπροβλήματάκια (που παραλίγο να με σκοτώσουν) κυκλοφορεί πια κανονικά (και αξιόπιστα) με bullhorn + bar end levers (πάρα πολύ βολικός συνδυασμός, ειδικά για μέσα στην πόλη).
Το "low budget" είναι πλέον ανέκδοτο για την περίπτωσή σου αλλά αν μη τι άλλο, έχεις πολύ καλό γούστο! Κουκλί έγινε! Καλοτάξιδο με υγεία. Φτου φτου φτου!
Η αλήθεια έιναι ότι μέχρι πριν κανένα χρόνο, το να έφτιαχνες ένα αξιόπιστο μονοτάχυτο με 250-300 ευρώ ήταν στην κατηγορίου του low budget νομίζω.
Σήμερα που όπως μου είπε και προχθες φίλος ποδηλατάς "τα μονοτάχυταν πέθαναν, ήταν μόδα και πέρασαν και παραμένουν απλά λίγοι πιστοί κολλημένοι σε αυτά", βρίσκεις μεταχειρισμένο με λιγότερα χρήματα αλλά και καινούρια σχετικά αξιόλογα με αυτά τα χρήματα.
Και όπως μου λέει και ο φίλος kktsol... "Τι τα φτιάχνεις ρε, θα σου πάει πιο ακριβά από έτοιμο". σε κάθε περίπτωση όμως δε μπορώ να απαρνηθώ τη χαρά να το στήσω από το μηδέν και να του αλλάξω και 3-4 τιμόνια/μανέτες/λαιμούς/σέλες/ταινίες/χερούλια/δισκοβραχίονες κλπ. μέχρι να καταλήξω στο "τελικό"... για κανένα 6μηνο και μετά πάλι από την αρχή!
Μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε, σοβαρεύουμε και λύνουμε με σωστότερο τρόπο τα προβλήματα.
Ταυτόχρονα, με τη χρήση δένεσαι με ένα ποδήλατο και ανακαλύπτεις όλο και περισσότερο τις δυνατότητες του, αλλά και τις δικές σου.
Έτσι, ένα απλό μονοτάχυτο αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται από "δεύτερο", ποδήλατο κύριας μετακίνησης...
Αλλάχτηκε το πίσω QR σε μασίφ άξονα που ανέλαβε να με προμηθεύσει ο kktsol.
Ήταν το πρόβλημα που είχα με το συγκεκριμένο σκελετό (λεπτά dropouts), αλλά τώρα δεν πάει πουθενά.
και να προσθέσουμε εδώ και την ωριμότητα καθώς και την αισθητική που από τις αθώες και λευκές-σαν-τη-χιονάτη σελοταινίες πηγαίνουμε σε κλασσικές αξίες μαύρες και μπρουκς.
ΥΓ: μένει ν αλλαξεις και το αβαταρ για να ολοκληρωθεί!
Μα γι' αυτό ανέβασα και τις φωτό.
Μπορεί να παρασυρόμαστε αλλά στο τέλος επικρατεί η λογική.
Τώρα όμως που φόρεσε τη brooks, καλόμαθε και όλο μου ψυθιρίζει κάτι για MKS, κάνω ότι δεν τα πιάνω αλλά πολύ φοβάμαι ότι έχει μάθει τον κωδικό του PayPal μου και κάνει πράγματα χωρίς να με ρωτήσει.
Στο άβαταρ είναι άλλο ρε συ (αν κατάλαβα καλά τι λες). Βέβαια και εκείνο μάλλον αλλάζει σιγά σιγά χρώματα τελικά.
Αλλάχτηκε το πίσω QR σε μασίφ άξονα που ανέλαβε να με προμηθεύσει ο kktsol.
Ήταν το πρόβλημα που είχα με το συγκεκριμένο σκελετό (λεπτά dropouts), αλλά τώρα δεν πάει πουθενά.
καλά δεν είπαμε να κόψεις απο τις κακές παρέες ? πσλί καλα που δεν είχε χρωματιστά να στο κάνει κατάλογο τις βιβεχρομ
απλά έκανε μπαμ η βάση για το DISCOφρενο και δεν μου βγαίνανε οι διαστάσεις
.
ήθελε διαφορετικό κεντράρισμα ή ήταν 135 πίσω(dropouts) ή έκατσε ταμάμ ?
Το πίσω άνοιγμα του σκελετού είναι 135 γι' αυτό και μπήκε κέντρο για tracking. Centerlock ήταν το κέντρο εξ' αρχής απλά είχε ένα κάλυμμα που δε φαινόταν. Έτυχε και βρέθηκε διαθέσιμο το συγκεκριμένο κέντρο εκείνη τη στιγμή, ευθύνη το kktsol και αυτό.
ρε παλιοψευταρε. Δεν μου ειχες πει οταν το πλεξαμε να ειναι και disk ωστε να μπορεις να το βαλεις και αλλου (που εχεις μηχανικα δισκοφρενα) εαν χρειαστει??? Αμεσως να με διαβαλεις.
Δε θυμάμαι καλά αλλά νόμιζα ήταν το ανάποδο.
Δλδ ότι αυτό είχαμε βρει τότε εύκολα και λεω οκ, δεν πειράζει ας υπάρχει και μπορεί να μπει και αλλού αν τύχει.
Τι να σε διαβάλω, εγώ λέω ότι εσύ βοήθησες σε αυτά (με το ευθύνη εννοώ ότι εσύ το ανέλαβες) για να μη πω ότι τα έκανα μόνος μου.
έχουμε ενα στεφάνι με επιφάνεια για φρενάρισμα , κέντρο για σεντερλοκι και άξονα μπαμπάτσικο για να βάλουμε στην ακρη λεπίδια σαν τον Ρωμαίων που ειχαν στα άρματα
θα έπρεπε να ντρέπεστε για το τερατούργημα ου βγάλατε , δηλαδή οι ποδηλατικές εταιρίες κλέφτες θα γίνουν ?
δεν άλλαξες σκελετό , αν θες να μπεί κάπου με δισκόφρενο δεν χρειάζεσαι άλλο τροχό, μπαίνει σε 135 ,συντηρείται και εύκολα
να έχετε λίγη τσίπα πάνω σας δεν ντρέπεστε ! για αυτό πάμε κατα διαόλου μαζευτήκανε πολύ έξυπνοι φαίνεται
Αν δεν ήταν και centerlock αλλά 6-bolt θα μπορούσε να μπει και ένα 6-bolt fixed gear cog από την άλλη και ο τροχός θα ήταν και flip-flop!
Η ιδέα πάντoς για αποστάτες και μασίφ άξονα ήταν γνωστή... http://www.velosolo.co.uk/756rear.html
Αν δεν ήταν και centerlock αλλά 6-bolt θα μπορούσε να μπει και ένα 6-bolt fixed gear cog από την άλλη και ο τροχός θα ήταν και flip-flop!
Η ιδέα πάντoς για αποστάτες και μασίφ άξονα ήταν γνωστή... http://www.velosolo.co.uk/756rear.html[/quote]
Γύρνα τον κριό παράλληλα με το έδαφος, σκοτώνεις το look!
μεγιές!
Το γυρνάω σιγά σιγά όσο το συνηθίζω.
Σέλα είδες ποια πήρα. Δεν άντεξα στον πειρασμό.
Αγαπάμε Ian! Είναι πολύ αναπαυτική και το look σκοτώνει.
... και με την ευκαιρία της ερώτησης του Ιάσονα, παρέλαβα και αυτό που είχα παραγγείλει... http://www.ebay.com/itm/J-L-TRACK-Bike-Handlebar-Drop-Style-fit-FIXED-GE...
Επειδή δεν είναι το κλασικό ντροπ και πριν το βάλω επάνω, έχει κανείς άποψη 1. κατά πόσο βολεύει και 2. εάν θα ταιριάξουν επάνω οι κλασικές μανετούλες που έχω για τα φρένα?
Αγαπάμε track κριούς, μια χαρά θα τεριάξουν οι μανέτες και επιτέλους το οριζόντιο του κριού παράλληλα με το έδαφος!
Ρε μπας και είσαι ο Ιαν???
Εγώ στα έλεγα...τα πετάει και κάνει τον κινέζο...τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια?
Βασίλη έδειξε με τη λευκή σέλα!
Έχω μια ένσταση για το τιμόνι καθώς από ό,τι βλέπω οι μανέτες θα πάρουν κλίση προς τα έξω (ή μέσα αναλόγως πως το βλέπεις το θέμα). Αυτό που θες εσύ λογικά είναι ένα δρομίσιο τιμόνι με gimondi bend, oύτως ώστε οι μανέτες να παραμείνουν κάθετες.
Thanks
Αυτή την κλίση φοβάμαι κι εγώ.
Τι είναι το gimondi bend?
Σίγουρα θα πλαγιάσουν οι μανέτες. Μπορεί και να σε βολέψει αλλά θα έχεις άλλη αίσθηση.
http://ruedatropical.com/2009/03/road-drop-bar-geometry/
ok thanks
Όντως το συγκεκριμένο τιμόνι δεν προορίζεται για τέτοιες μανέτες αλλά μου αρέσει πολύ.
Κάποια άλλη άποψη, ίσως κάποιος που να έχει δοκιμάσει τέτοιο τιμόνι?
Έχω αντίστοιχο με μανέτες, μια χαρά κάθονται. Δε θα έχεις θέμα.
Θέλω φωτο παρακαλώ πολύ και από το τιμόνι με τις μανέτες και με τα χέρια επάνω (έστω το ένα χέρι) να δω πως είναι το κράτημα στα hoods και στα drops.
Ευχαριστώ πολύ.
... βάζω τις τελευταίεες φωτό από το ποδήλατο που αφού λύθηκαν κάποια μικροπροβλήματάκια (που παραλίγο να με σκοτώσουν) κυκλοφορεί πια κανονικά (και αξιόπιστα) με bullhorn + bar end levers (πάρα πολύ βολικός συνδυασμός, ειδικά για μέσα στην πόλη).
Το "low budget" είναι πλέον ανέκδοτο για την περίπτωσή σου αλλά αν μη τι άλλο, έχεις πολύ καλό γούστο! Κουκλί έγινε! Καλοτάξιδο με υγεία. Φτου φτου φτου!
Η αλήθεια έιναι ότι μέχρι πριν κανένα χρόνο, το να έφτιαχνες ένα αξιόπιστο μονοτάχυτο με 250-300 ευρώ ήταν στην κατηγορίου του low budget νομίζω.

Σήμερα που όπως μου είπε και προχθες φίλος ποδηλατάς "τα μονοτάχυταν πέθαναν, ήταν μόδα και πέρασαν και παραμένουν απλά λίγοι πιστοί κολλημένοι σε αυτά", βρίσκεις μεταχειρισμένο με λιγότερα χρήματα αλλά και καινούρια σχετικά αξιόλογα με αυτά τα χρήματα.
Και όπως μου λέει και ο φίλος kktsol... "Τι τα φτιάχνεις ρε, θα σου πάει πιο ακριβά από έτοιμο". σε κάθε περίπτωση όμως δε μπορώ να απαρνηθώ τη χαρά να το στήσω από το μηδέν και να του αλλάξω και 3-4 τιμόνια/μανέτες/λαιμούς/σέλες/ταινίες/χερούλια/δισκοβραχίονες κλπ. μέχρι να καταλήξω στο "τελικό"... για κανένα 6μηνο και μετά πάλι από την αρχή!
Μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε, σοβαρεύουμε και λύνουμε με σωστότερο τρόπο τα προβλήματα.
Ταυτόχρονα, με τη χρήση δένεσαι με ένα ποδήλατο και ανακαλύπτεις όλο και περισσότερο τις δυνατότητες του, αλλά και τις δικές σου.
Έτσι, ένα απλό μονοτάχυτο αρχίζει σιγά σιγά να γίνεται από "δεύτερο", ποδήλατο κύριας μετακίνησης...
επειδή είμαι γκαβός με μνήμη αμιβάδας , εχεις αλλάξει πίσω άξονα ?
Αλλάχτηκε το πίσω QR σε μασίφ άξονα που ανέλαβε να με προμηθεύσει ο kktsol.
Ήταν το πρόβλημα που είχα με το συγκεκριμένο σκελετό (λεπτά dropouts), αλλά τώρα δεν πάει πουθενά.
και να προσθέσουμε εδώ και την ωριμότητα καθώς και την αισθητική που από τις αθώες και λευκές-σαν-τη-χιονάτη σελοταινίες πηγαίνουμε σε κλασσικές αξίες μαύρες και μπρουκς.
ΥΓ: μένει ν αλλαξεις και το αβαταρ για να ολοκληρωθεί!
Μα γι' αυτό ανέβασα και τις φωτό.
Μπορεί να παρασυρόμαστε αλλά στο τέλος επικρατεί η λογική.
Τώρα όμως που φόρεσε τη brooks, καλόμαθε και όλο μου ψυθιρίζει κάτι για MKS, κάνω ότι δεν τα πιάνω αλλά πολύ φοβάμαι ότι έχει μάθει τον κωδικό του PayPal μου και κάνει πράγματα χωρίς να με ρωτήσει.
Στο άβαταρ είναι άλλο ρε συ (αν κατάλαβα καλά τι λες). Βέβαια και εκείνο μάλλον αλλάζει σιγά σιγά χρώματα τελικά.
ΤΙΙΙΙ? Ακόμα τα mks?
δε σε αναγνωρίζω Vass.
Μάλλον τα χτεσινά δακρυγόνα φταίνε
καλά δεν είπαμε να κόψεις απο τις κακές παρέες ?
πσλί καλα που δεν είχε χρωματιστά να στο κάνει κατάλογο τις βιβεχρομ
απλά έκανε μπαμ η βάση για το DISCOφρενο και δεν μου βγαίνανε οι διαστάσεις
.
ήθελε διαφορετικό κεντράρισμα ή ήταν 135 πίσω(dropouts) ή έκατσε ταμάμ ?
Το πίσω άνοιγμα του σκελετού είναι 135 γι' αυτό και μπήκε κέντρο για tracking. Centerlock ήταν το κέντρο εξ' αρχής απλά είχε ένα κάλυμμα που δε φαινόταν. Έτυχε και βρέθηκε διαθέσιμο το συγκεκριμένο κέντρο εκείνη τη στιγμή, ευθύνη το kktsol και αυτό.
ρε παλιοψευταρε. Δεν μου ειχες πει οταν το πλεξαμε να ειναι και disk ωστε να μπορεις να το βαλεις και αλλου (που εχεις μηχανικα δισκοφρενα) εαν χρειαστει??? Αμεσως να με διαβαλεις.
Δε θυμάμαι καλά αλλά νόμιζα ήταν το ανάποδο.
Δλδ ότι αυτό είχαμε βρει τότε εύκολα και λεω οκ, δεν πειράζει ας υπάρχει και μπορεί να μπει και αλλού αν τύχει.
Τι να σε διαβάλω, εγώ λέω ότι εσύ βοήθησες σε αυτά (με το ευθύνη εννοώ ότι εσύ το ανέλαβες) για να μη πω ότι τα έκανα μόνος μου.
θα έπρεπε να σας κρεμάσουμε για παραδειγματισμό,
έχουμε ενα στεφάνι με επιφάνεια για φρενάρισμα , κέντρο για σεντερλοκι και άξονα μπαμπάτσικο για να βάλουμε στην ακρη λεπίδια σαν τον Ρωμαίων που ειχαν στα άρματα
θα έπρεπε να ντρέπεστε για το τερατούργημα ου βγάλατε , δηλαδή οι ποδηλατικές εταιρίες κλέφτες θα γίνουν ?
δεν άλλαξες σκελετό , αν θες να μπεί κάπου με δισκόφρενο δεν χρειάζεσαι άλλο τροχό, μπαίνει σε 135 ,συντηρείται και εύκολα
να έχετε λίγη τσίπα πάνω σας δεν ντρέπεστε ! για αυτό πάμε κατα διαόλου μαζευτήκανε πολύ έξυπνοι φαίνεται
τρολ οφ
Αν δεν ήταν και centerlock αλλά 6-bolt θα μπορούσε να μπει και ένα 6-bolt fixed gear cog από την άλλη και ο τροχός θα ήταν και flip-flop!
Η ιδέα πάντoς για αποστάτες και μασίφ άξονα ήταν γνωστή... http://www.velosolo.co.uk/756rear.html
το ευχάριστο στη όλη υπόθεση είναι οτι βλέπω κάτι ντόπιο που συναντάω συχνά σε ξένα site
το να βρίσκουμε λύσεις και να σκεπτόμαστε out of the box που λένε και στο χωριό μου
http://www.ebay.com/bhp/centerlock-to-6-bolt
με το φλιπ φλοπ που λες είναι δεί ενα με μοτεράκι σε σχάρα