DIY LED φλασάκια

44 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Εδώ και καιρό παρατηρώ πολλούς καθημερινούς αστικούς ποδηλάτες που κυκλοφορούν νύχτα, κάποιοι από αυτούς -ως περισσότερο ευαισθητοποιημένοι- προσπαθούν φορώντας ανακλαστικά, φώτα κλπ να γίνουν ορατοί.

Ένα πράγμα που δεν βλέπω συχνά, είναι να κόβουν ταχύτητα και να κοιτάνε σε στροφές/αλλαγές κατεύθυνσης πίσω τους, από την εμπειρία μου (τόσα χρόνια φούρναρης) θεωρώ ότι είναι ένα κοινό λάθος που πολλές φορές στοιχίζει.

Αφού λοιπόν μάζεψα δικαιολογίες και τα χερια μου με τρώγανε, έφτιαξα το παρακάτω.

Σαν χαρακτηριστικά έχουμε:
led 14 σε κάθε πλευρά,
διακόπτη ΟΝ ΟFF ΟΝ,
ρυθμιζόμενη ταχύτητα flasher (πόσο γρήγορα/αργά αναβοσβήνει),
από τροφοδοσία είμαστε εντάξει με 4 ΑΑΑ ή μια 9V μπαταρία,
και από κατανάλωση, όσο υπολόγισα, αμελητέα (βάση σχεδίου δεν υπάρχει standby mode άρα 0 κατανάλωση όταν δεν λειτουργεί),
θήκη water resistant,
με βελκρο για εύκολη προσάρτηση - αφαίρεση όποτε θέλουμε και όπου θέλουμε.

Για τις δοκιμές το έβαλα σε ένα μπλουζάκι προπόνησης (με ραμμένο βελκρο) αλλά η ιδέα μου βασίζεται περισσότερο στο να μπεί σε τσάντα (πάλι αφαιρούμενο).

Είμαστε σε σχήμα "φάκελο" απλά απ' όσο έχω δεί μένει πολύς χώρος αναξιοποίητος και πρέπει να φύγει, επίσης λόγω των πολλών led φλερτάρουμε με το να θεωρηθεί παλλόμενο φως (πρακτικά είναι να το βάλεις σε κατάλληλη θήκη).

Να και ενα χάλια βίντεο μέχρι να βγάλω καμιά καλή φωτό τουλάχιστον.

https://www.youtube.com/watch?v=089JvQQvhXQ

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Καλή αρχή σε πρώτη φάση :)

Το χρώμα του φωτός πρέπει να είναι ίδιο με τα φλας
των οχημάτων. Δεν χρειάζεται να είναι σε σχήμα βέ-
λους, αρκεί να βρίσκεται στη σωστή μεριά και να πά-
λεται.

Τα καλώδια ειναι ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι
δεν θα βολέψει. Δεν ξέρω πόσο απλό είναι να γί-
νει ασύρματο.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Ευχαριστώ αγορίνα !

το φως πρέπει να είναι πορτοκαλί το έχω υπόψιν, αυτό που προσπαθώ να βρώ είναι το κατάλληλο led γιατί υπάρχουν διάφοροι τύποι και προς το παρόν βρίσκω μόνο τα ενδεικτικά που για μένα δεν βγάζουν αρκετή φωτεινή ένδειξη (τα διαφανή εδώ κάνουν και για φακό που λέμε ) .Για το χρήστη υπάρχει 1 καλώδιο (έχει λίγο σημασία καθώς θεωρητικά χρειαζόμαστε 2 διακόπτες αλα εδώ έχουμε 1 που κάνει 2 δουλειές )

Το ασύρματο το σκέφτηκα και το έψαξα , γίνετε αλλα είναι ασύμφορο γενικά , απο την μια θα έχουμε έξτρα τροφοδοσία στο διακόπτη (δεν συμπαθώ τα πολλά ηλεκτρονικά στο ποδήλατο οσο απλούστερα τόσο καλύτερα )
Απο την άλλη αυξημένο όγκο καθώς ο transmitter receiver που χρειάζεται δεν συμφέρει να παραχθεί στο απαιτούμενο μέγεθος (γίνετε αλλα δεν είμαι εταιρία να θέλω 1000+ κομμάτια ) και για τέος κάτι βασικό Παρεμβολές-αξιοπιστία

Στο ηλεκτρονικό κομμάτι δεν είχα κάποιο συμπαντικό θέμα.κόλλημα .
Ο περισσότερος χρόνος έφυγε στον τρόπο στήριξης και στο τι επιλογές υπάρχουν. (εδώ τα βρήκα σκούρα και έσπασα το κεφάλι μου κανονικά για να δώ τι κάνω )

Μερικά απο αυτά που με έπεισαν περισσότερο :

1.Υπάρχουσα υλοποίηση ΜΕ velcro ο διακόπτης τοποθετείται αριστερά δεξια στην μπλούζα (ή σε λουρί τις τσάντας )

προτερήματα : μπορεί να τοποθετηθεί παντού , χαμηλό κόστος, αξιοπιστία , εύκολη τοποθέτηση (δεν είμαι εταιρία να φτιάξω ειδικές βάσεις )
μειονεκτήματα : αφήνουμε τιμόνι

2.καλώδιο που συνδέετε με διακόπτη στο τιμόνι (είτε άμεσα είτε μέσα απο περικάρπιο )

προτερήματα:Δεν αφήνουμε το τιμόνι
μειονεκτήματα : ενα καλώδιο να κρέμεται (ή έστω απο ενα περικάρπιο μεχρι το τιμόνι),δύσκολη τοποθέτηση "άσχημη" τοποθέτηση

3.Να μην υπάρχει διακόπτης αλλα button σε περικάρπια (εδώ έχω ρίξει έρευνα αλλα δεν βλέπω πρακτικότητα

4 να μπει όλο το σύστημα πάνω στο ποδήλατο (led Πίσω στα ψαλίδια ή κάτω απο την σέλα)

Υπόψιν οτι το concept βασίστηκε σε ενα μπλουζάκι προπόνησης ποδοσφαίρου με την λογική οτι αντι να φορέσω αυτό http://www.emmanouil.com/content/images/thumbs/0003342_-c474.jpeg φωράω το μπλουζακι που έχει και τα φλασάκια

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Ωραίος ο νέος....
Το πρόβλημα υπάρχει. Η σκέψη είναι σωστή. Για πρώτη υλοποίηση παίρνεις 9/10.
Κόσμος να την εφαρμόσει.... χμμμ ....(γκουχ-γκουχ...)....

Πάμε και στα πρακτικά. Στο μυαλό μου ήρθε κατευθείαν κάτι που να κρεμιέται πίσω στο τσαντάκι σέλας. Μαζεμένο, λιτό, σε σωστή θέση, και το καλώδιο έρχεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ στο τιμόνι όπου θα έχεις τον διακόπτη. Επίσης, αν μπεί βύσμα αρσενικό - θηλυκό, θα μπορεί να αποδυνδέεται αύκολα και να αφαιρείται μαζί με το τσαντάκι σέλας (για θέματα κλοπής κλπ).

Επάνω μας, όπως το έχεις τώρα, είναι πιο ορατό, αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να μπλεχτείς με καλώδια και διακόπτες.... ή να αφήνεις χέρια για να λειτουργήσεις τον διακόπτη...

Εύγε νέε μου... είσαι σε καλό δρόμο.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

να πω και μια δικιά μου ιδέα??????
Κάτι φορεμένο στους καρπούς, με ελαστικό ιμάντα+vlecro, ένα για κάθε καρπό, που θα φέρει φωτάκια που θα αναβοσβήνουν.
Το πρόβλημά μου είναι ότι τεντώνω χέρια όταν στρίβω... αλλά σε χαμηλό φωτισμό, ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ οι πίσω μου χέρι τεντωμένο... (εδώ καλά-καλά δεν βλέπουν ποδηλάτη+ποδήλατο+ένα_σκασμό_φωτάκια_που_αναβοσβήνουν).

Έχω jacket που έχει ανακλαστικές λεπτομέρειες στους καρπούς... αλλά @@, προφανώς δεν κάνουν τίποτα.
Αν φορούσα led-ακια στους καρπούς, κάτι θα γινόταν.
Αν η κατανάλωση είναι χαμηλή, ίσως να μην χρειάζεται καν διακόπτης_για_κάθε_φορά_που_στρίβω, αλλά ένας απλός διακόπτης ανάβω_όταν_καβαλάω-σβήνω_όταν_ξεκαβαλαω.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
να πω και μια δικιά μου ιδέα??????
Κάτι φορεμένο στους καρπούς, με ελαστικό ιμάντα+vlecro, ένα για κάθε καρπό, που θα φέρει φωτάκια που θα αναβοσβήνουν.
Το πρόβλημά μου είναι ότι τεντώνω χέρια όταν στρίβω... αλλά σε χαμηλό φωτισμό, ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ οι πίσω μου χέρι τεντωμένο... (εδώ καλά-καλά δεν βλέπουν ποδηλάτη+ποδήλατο+ένα_σκασμό_φωτάκια_που_αναβοσβήνουν).

Έχω jacket που έχει ανακλαστικές λεπτομέρειες στους καρπούς... αλλά @@, προφανώς δεν κάνουν τίποτα.
Αν φορούσα led-ακια στους καρπούς, κάτι θα γινόταν.
Αν η κατανάλωση είναι χαμηλή, ίσως να μην χρειάζεται καν διακόπτης_για_κάθε_φορά_που_στρίβω, αλλά ένας απλός διακόπτης ανάβω_όταν_καβαλάω-σβήνω_όταν_ξεκαβαλαω.

το γενικό πρόβλημα που υπάρχει είναι η τροφοδοσία , το μεγαλύτερο βάρος όγκο τον έχουν οι μπαταρίες, το να βάλω μπαταρία κινητού είναι καλή ιδέα αλλα πρακτικά ασύμφορη , βάλε και το κόστος φορτιστή (οχι δεν δέχομαι να φορτίζω το κινητό και να παίρνω τν μπαταρία ) και η στήριξη του

Επίσης η κατανάλωση είναι θέμα γιατί η χρυσή τομή απαιτεί λιγότερη φωτεινότητα

Αυτό που λές για τους καρπούς γίνετε σχετικά εύκολα το θέμα είναι αν είσαι διατεθειμένος να φοράς 2 περικάρπια με 2 ΑΑΑ σε κάθε χέρι (μπορεί και μια )

επίσης το βασικότερο όλων είναι οτι οι δοκιμές μου γίνονται με απλές μπαταρίες πχ σε αυτό που λές με τα χέρια αν υποθέσουμε οτι έχουμε επαναφορτιζόμενες απλά δεν ασχολούμαστε με κατανάλωση

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

σκεφτόμουν μπαταρίες "ρολογιού". πχ 2032, που έχω σε κάποια φωτάκια.
Ελαφριές, με ελάχιστο όγκο, παμφθηνες (ειδικά από DX), κρατάνε πολύ καλά για φως με 2-3 ledακια.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Φλάς στα γάνια υπάρχει ήδη και ξεκίνησε από kickstarter
http://zackees.com/

Και αυτό το οποίο είναι τσόντα σε γάντι
http://www.doppelganger.jp/option/da050_051gl/

To θεωρώ τελείως ηλίθιο και επικίνδυνο να πρέπει να αφή-
νω το τιμόνι, πόσο μάλλον να το αφήνω για ικανό ( ; )
χρονικό διάστημα για να αντιληφθεί ο οδηγός το φλας.
Δεν εξετάζω καν το κατά πόσο είναι εκτός από το οπτι-
κό πεδίο του οδηγού... Η χρήση πρέπει να γίνεται και
με τα δυο χέρια στο τιμόνι, ειδικά σε ποδήλατα με
σκυφτή θέση οδήγησης.

Το ελάχιστα αποδεκτό από εμένα σύστημα είναι το εξής:
Α. Το φλας σε σταθερό σημείο κάτω από τη σέλα.
Β. Δυο διακόπτες στο τιμόνι, ένας δεξιά και ένας αρι-
στερά για το χειρισμό.
Γ. Ενσύρματη σύνδεση με καλώδια κάτω από τον οριζόντιο.

Το ιδανικό σύστημα θα ήταν το εξής:
Α. Το φλας σε σταθερό σημείο κάτω από τη σέλα.
Β. Γάντια με διακόπτη ΟN/OFF όπως το πρώτο link.
Γ. Ασύρματη επικοινωνία.
Δ. Πλακέ μπαταρίες (πχ AG1 364) στα γάντια.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
σκεφτόμουν μπαταρίες "ρολογιού". πχ 2032, που έχω σε κάποια φωτάκια.
Ελαφριές, με ελάχιστο όγκο, παμφθηνες (ειδικά από DX), κρατάνε πολύ καλά για φως με 2-3 ledακια.

2032+βάση +1 led παλλόμενο + 1 push button Που το κρατάς για να αναβοσβήνει ,αυτό γίνετε αρκεί να βρω το σωστό παλλόμενο led Ελλάδα . (δοκιμαστικά να εξιλεωθώ για τα κωνοκλειδα )
Με παραπάνω led δεν μου βγαίνει η κατανάλωση , τώρα με 1led είμαστε στην χειρότερη 60ώρες συνεχόμενα για αυτό είπα οτι αν πούμε για επαναφορτιζόμενες μπαίνουν παραπάνω άφοβα

Eaglos wrote:
Φλάς στα γάνια υπάρχει ήδη και ξεκίνησε από kickstarter
http://zackees.com/

Και αυτό το οποίο είναι τσόντα σε γάντι
http://www.doppelganger.jp/option/da050_051gl/

To θεωρώ τελείως ηλίθιο και επικίνδυνο να πρέπει να αφή-
νω το τιμόνι, πόσο μάλλον να το αφήνω για ικανό ( ; )
χρονικό διάστημα για να αντιληφθεί ο οδηγός το φλας.
Δεν εξετάζω καν το κατά πόσο είναι εκτός από το οπτι-
κό πεδίο του οδηγού... Η χρήση πρέπει να γίνεται και
με τα δυο χέρια στο τιμόνι, ειδικά σε ποδήλατα με
σκυφτή θέση οδήγησης.

Το ελάχιστα αποδεκτό από εμένα σύστημα είναι το εξής:
Α. Το φλας σε σταθερό σημείο κάτω από τη σέλα.
Β. Δυο διακόπτες στο τιμόνι, ένας δεξιά και ένας αρι-
στερά για το χειρισμό.
Γ. Ενσύρματη σύνδεση με καλώδια κάτω από τον οριζόντιο.

Το ιδανικό σύστημα θα ήταν το εξής:
Α. Το φλας σε σταθερό σημείο κάτω από τη σέλα.
Β. Γάντια με διακόπτη ΟN/OFF όπως το πρώτο link.
Γ. Ασύρματη επικοινωνία.
Δ. Πλακέ μπαταρίες (πχ AG1 364) στα γάντια.


αυτό έγραψα και παραπάνω , το υπάρχον σύστημα που έφτιαξα αν προσαρμοστεί για να μπει στο ποδήλατο (εύκολο είναι ) με 1 διακόπτη έχεις αριστερά κλειστό δεξιά

το μέγεθος τον διακοπτών που κάνουν την δουλειά είναι μικρό , αν πείς τώρα οιτ θές άλλο δεξια αριστερά εχεις περιορισμούς , ή θα βάλεις ξεχωριστά κυκλώματα για αριστερά δεξιά (2πλή μπαταρία) ή θα βάλεις έξτρα κύκλωμα χρονοδιακόπτη (ασύμφορο)

και τα καλώδια που χρειάζονται ανεβαίνουν (εδώ σε αυτό το σύστημα και μέσα στο κίτρινο εχει 5-6 )

αν τώρα σου πώ οτι βγαίνει με arduino αυτό που λές θα δούμε οτι το κόστος ανεβαίνει και πρακτικό δεν το λές (τώρα να αυριο κάναμε και εμείς kickstarter αλλάζει αλλα δυστηχώς αυτό δεν είνα ιεφυκτό για ολλούς λοους )

το θέμα μου ήταν τι κάνουμε για να είναι περισσότερο ορατό ενα άτομο (για αυτό κ η μπλούζα τσάντα κλπ ) με το λιγότερο δυνατό μπλέξιμο μπαταριών-συντήρησης κλπ

μια παρενθεσούλα , δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό υπάρχουν τα πάντα στην αγορά αλλα με ανάλογο κόστος , η γκρίνια μου είναι στην αξιοπιστία και αν τελικά αξίει να πάρω αυτό http://cdn.vectroave.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/09/Seil-Cycl...

η ψάχνω μια περισσότερο all around Λύση

pngts
Εικόνα pngts
Απών/απούσα

01

€4,10 στη πορτα σου...

http://www.ebay.com/itm/3in1-7-LED-Bicycle-Bike-Turn-Signal-Brake-Light-...

...το DIY ειναι αλλο πραγμα αλλα αξιζει ο κοπος;;;

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Με κοντά 1000 αρνητικά και άλλα 1000 ουδέτερα σχόλια,
σε 12 μήνες, μάλλον είναι καλύτερο στο DIY πατά το
συγκεκριμένο ;)

Κατά τα άλλα, ο μόνος λόγος για να το φτιάξεις μόνος
σου είναι ότι μπορείς να πετύχεις πολύ καλύτερη ποιό-
τητα σε χαμηλή τιμή.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

οι κινέζοι έχουν εταιρίες ακομα και σε καρότσια λαϊκής , δεν νομίζω να τίθεται θέμα αν αξίζει να πάς κόντρα δεν είναι αυτός ο σκοπός .

Το παράπονο μου είναι οτι δεν έχω/εχεις/έχουμε πρόσβαση σε ενα 3d printer (το φτηνότερο μέσω για prototyping ) και παίζω/εις/ουμε με οτι μας δίνετε (DIY παλαιάς κοπής ).

Για ebay
Αγοράζεις χωρίς εγγύηση/υποστήριξη, όσο απλά και να είναι, το να σου δίνουν τα χρήματα πίσω ή να στέλνουν αλλο (μεγάλο χρονικό διάστημα) δεν νομίζω να είναι ο σκοπός μιας αγοράς αλλα να έχεις ενα σωστό προϊόν

Στην τελική υπάρχουν λόγοι που η cateye (ενα παράδειγμα ) δεν έχει βγάλει το παραπάνω .

Αναφορικά συνφωνώ με τον πο πάνω , πολλά προϊόντα πωλούνται χαμηλότερα απο το κοστος παραγωγής του καθώς και με χαμηλότερης ποιότητας εξαρτηματα (αυτό φαίνεται ευκολότερα στον αγοραστή )

Επι τις ευκαιρίας είναι καλό να αναφέρω οτι τα προϊόντα των kickstarter πάσχουν και αυτα στο support αφού δεν ξέρεις την εταιρία που το εμπορεύεται (και πάλι μπορει να είναι σε καρότσι )

δεν ακυρώνω τίποτα έτσι , απλά ζυγιάζω τα πράγματα

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Το φωτάκι σε γάντι εύκολα υλοποιείται με μπαταρίες 2032 και με ένα ευαίσθητο μπουτονάκι-πλακέτας προσαρμοσμένο στη παλάμη. Όταν θα αφήνεις το τιμόνι θα ανάβει.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Επίσης για τιμόνι τύπου κρυάρι κάτω από τη ταινία τιμονιού εύκολα περνάει καλώδιο που μπορεί να καταλήγει σε μπουτόν πλακέτας που και αυτό χωράει κάτω από τη ταινία. Η ιδανική θέση για το μπουτόν είναι ακριβώς πίσω από τις μανέτες των φρένων για να υπάρχει πρόσβαση και από τα hoods και από τη σκυφτή θέση.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

οι έτοιμες λύσεις είναι όμορφες, μαζεμένες και οικονομικές, αλλά πολύ περιοριστικές.
Μια DIY κατασκευή έρχεται να καλύψει 100% τις ανάγκες κάποιου.
Και είναι και μια ευκαιρία να ακονίσουμε μυαλό και φαντασία.

Τα led-άκια σε γάντι έχουν κάποια αρνητικά, για μένα.
πχ δεν έχω ένα ζευγάρι γάντια μόνο.
Και συνήθως η επάνω πλευρά τους...... πως να το πω κόσμια.... φιλοξενεί .... γκουχ-γκουχ... περίεργα.... πράγματα.... [ειδικά όταν έχει κρύο]. Οπότε δεν βολεύει να βάλω led-ακια εκεί πέρα.

Αντίθετα, πιστεύω ότι αν ήταν σε περικάρπια, θα βόλευε πολύ περισσότερο.
Ο διακόπτης μέσα στο γάντι: "αφήνω ότι πιάνω => ανάβει το φωτάκι" είναι όλα τα λεφτά.... Είσαι πολύ μπροστά.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
οι έτοιμες λύσεις είναι όμορφες, μαζεμένες και οικονομικές, αλλά πολύ περιοριστικές.
Μια DIY κατασκευή έρχεται να καλύψει 100% τις ανάγκες κάποιου.
Και είναι και μια ευκαιρία να ακονίσουμε μυαλό και φαντασία.

Τα led-άκια σε γάντι έχουν κάποια αρνητικά, για μένα.
πχ δεν έχω ένα ζευγάρι γάντια μόνο.
Και συνήθως η επάνω πλευρά τους...... πως να το πω κόσμια.... φιλοξενεί .... γκουχ-γκουχ... περίεργα.... πράγματα.... [ειδικά όταν έχει κρύο]. Οπότε δεν βολεύει να βάλω led-ακια εκεί πέρα.

Αντίθετα, πιστεύω ότι αν ήταν σε περικάρπια, θα βόλευε πολύ περισσότερο.
Ο διακόπτης μέσα στο γάντι: "αφήνω ότι πιάνω => ανάβει το φωτάκι" είναι όλα τα λεφτά.... Είσαι πολύ μπροστά.

αυτό δεν βολεύει θα θές αλλο διακόπτη για να μείναι τελείως κλεισό ή χρονοδιακόπτη (αυτό γίνετε αλλα θέλει μπαταρία +χώρο )

το βραχιόλι γίνετε (απλά να βρώ τα σωστά led)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

....σκεφτόμουν κάτι σε: "διακόπτης" μέσα στο γάντι, στην πλευρά της παλάμης που ακουμπά στο τιμόνι. Όταν κρατάς το τιμόνι, ο διακόπτης πιέζεται, και το κύκλωμα είναι off.
Όταν αφήνεις το τιμόνι για να κάνεις σινιάλο, ο διακόπτης δίνει ΟΝ.
Μόλις ξαναπιάσεις / πιέσεις το τιμόνι, το κύκλωμα πάλι πάει σε κατάσταση off.
... επιστημονική φαντασία???
.
.
.
.
.
.
(*) η ιδανική θέση του διακόπτη θα ήταν στο μαλακό "μαξιλαράκι" του αντίχειρα. Ακόμα και σε drop τιμόνια, είτε είσαι στα hoods, είτε στο φλατ τμήμα, είτε χαμηλά, πάντα πιέζετια το συγκεκριμένο κομμάτι της παλάμης - συνήθως μάλιστα τα γάντια έχουν έξτρα padding εκεί => υπάρχει χώρος για "διακοπτάκι"....

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
....σκεφτόμουν κάτι σε: "διακόπτης" μέσα στο γάντι, στην πλευρά της παλάμης που ακουμπά στο τιμόνι. Όταν κρατάς το τιμόνι, ο διακόπτης πιέζεται, και το κύκλωμα είναι off.
Όταν αφήνεις το τιμόνι για να κάνεις σινιάλο, ο διακόπτης δίνει ΟΝ.
Μόλις ξαναπιάσεις / πιέσεις το τιμόνι, το κύκλωμα πάλι πάει σε κατάσταση off.
... επιστημονική φαντασία???
.
.
.
.
.
.
(*) η ιδανική θέση του διακόπτη θα ήταν στο μαλακό "μαξιλαράκι" του αντίχειρα. Ακόμα και σε drop τιμόνια, είτε είσαι στα hoods, είτε στο φλατ τμήμα, είτε χαμηλά, πάντα πιέζετια το συγκεκριμένο κομμάτι της παλάμης - συνήθως μάλιστα τα γάντια έχουν έξτρα padding εκεί => υπάρχει χώρος για "διακοπτάκι"....

Μα αυτό ακριβώς εννούσα και δεν είναι καθόλου επιστημονική φαντασία. Ο scarpedico βέβαια πολύ σωστά επισήμανε πως θέλει και εξτρα διακόπτη on off για το τέλος της διαδρομής ή χρονοδιακόπτη.

Εγώ πάντως πιστεύω ότι ίσως ίσως με λίγη φαντασία λύνεται και αυτό.

Και όσο για τα περικάρπια όλα γίνονται!

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

teofril wrote:
RockaRolla wrote:
....σκεφτόμουν κάτι σε: "διακόπτης" μέσα στο γάντι, στην πλευρά της παλάμης που ακουμπά στο τιμόνι. Όταν κρατάς το τιμόνι, ο διακόπτης πιέζεται, και το κύκλωμα είναι off.
Όταν αφήνεις το τιμόνι για να κάνεις σινιάλο, ο διακόπτης δίνει ΟΝ.
Μόλις ξαναπιάσεις / πιέσεις το τιμόνι, το κύκλωμα πάλι πάει σε κατάσταση off.
... επιστημονική φαντασία???
.
.
.
.
.
.
(*) η ιδανική θέση του διακόπτη θα ήταν στο μαλακό "μαξιλαράκι" του αντίχειρα. Ακόμα και σε drop τιμόνια, είτε είσαι στα hoods, είτε στο φλατ τμήμα, είτε χαμηλά, πάντα πιέζετια το συγκεκριμένο κομμάτι της παλάμης - συνήθως μάλιστα τα γάντια έχουν έξτρα padding εκεί => υπάρχει χώρος για "διακοπτάκι"....

Μα αυτό ακριβώς εννούσα και δεν είναι καθόλου επιστημονική φαντασία. Ο scarpedico βέβαια πολύ σωστά επισήμανε πως θέλει και εξτρα διακόπτη on off για το τέλος της διαδρομής ή χρονοδιακόπτη.

Εγώ πάντως πιστεύω ότι ίσως ίσως με λίγη φαντασία λύνεται και αυτό.

Και όσο για τα περικάρπια όλα γίνονται!

Μόλις μου ήρθε και αυτό, ο διακόπτης πολύ απλά θα είναι το σκρατσάκι- λουράκι που έχει το γαντάκι για να σφίγγει

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

δεν μας μπερδεύεις καθόλου , αν θέλετε έχω πολλά λινκ

πληροφοριακά το πρώτο τις κοπελιάς κοστίζει πολυ για το τίποτα , επίσης μετά απο μερικές βροχές θα κλαις τα πάντα

το δεύτερο που αντέγραψαν κάμποσοι κινέζοι είναι ολοκληρωμένο αλλα δεσμεύεσαι στη τσάντα κλπ (απο όλα εμένα μου αρέσει η τσάντα)

και κάτι βασικό , υποστηρίζει και εφαρμογή για κινητά , για μενα αρνητικό καθώς αυτόματα γκαρίζει οτι είναι Gadget

τ τρίτο ασχολίαστο , αμφιβόλου ποιότητας και 50ε ανεφ λόγου ,τι να τα κάνω τα λαμπάκια οταν η τσάντα είναι για πέταμα (έχουμε ελπίδες να είναι ποιοτική ? )

η επανάσταση έγινε με το arduino οπου έγινε φτηνό το protoptyping

να ναι καλά οι εταιρίες που τα περνάνε σε smd

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

scarpedico για τα βραχιολάκια τι led βρήκες; Ρωτάω γιατί υπάρχει τρόπος να ανάβει ανάλογα με την κλίση του χεριού οπότε δεν δεσμευουμε τον ποδηλάτη να φοράει συγκεκριμένα γάντια...

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Δεν πρόλαβα να δώ (σημερα πήγα για συνεντευξη και απογοητεύτηκα )

υπάρχει αυτό http://www.elektronik.gr/eshop/index.php?main_page=index&cPath=2142_232_...

απλά προσωπικα δεν μου αρέση ιδέα ναείναι κοντά στο χέρι μου

αν είδες κάτι αλλο πες (πάντως εμένα αυτό μου ήρθε στο μυαλό με το που έγραψες )

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Κι εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου και το απέρριψα για τους γνωστούς λόγους. Υπάρχει όμως και διακόπτης κλίσης χωρίς υδράργυρο, κάτι τέτοιο αλλά μου φαίνεται πολύ γκουμούτσα. Το γενικό on/off θα είναι το κουμπωμα του βραχιολιού.

Για το φωτισμό των βραχιολιών σκεφτόμουν ledοταινια έχεις καμία καλύτερη ιδέα;

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

LDRs? και απλα ανασηκωνεις λιγο το χερι σου ωστε να παρει αρκετο φως χωρις να αφησεις πληρως το τιμονι. Ειναι αρκετα λεπτα

Ετοιμα τετοια φλας πουλαει και στο πρακτικερ παντος

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

Τα ldrs θα ήτανε συζητήσημη λύση στην περίπτωση που το βάζαμε στο γάντι. Εμείς όμως θέλουμε βραχιόλι για να μη δεσμευομαστε με συγκεκριμένα γάντια.

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Πραγματικά θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό.
Όπου έχω δει βέλος στο δρόμο είναι για να
μου δείξει την πορεία που πρέπει να ακο-
λουθήσω επειδή μπροστά υπάρχει εμπόδιο.

Τραγικό να το πουλάνε σε φλας ποδηλάτου.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

ενα δίκιο το έχεις , πρακτικά πάντως μπορεί να θεωρηθεί τρόπος για να γίνει περισσότερο ορατό το τι συμβολίζει.

πρακτικά για να στο θέσω στο ποδηλατικό θα έπρεπε να μπει ανακλαστήρας (ογκος) και κάποιο led διάφανο μεγάλης ισχύος ή τουλάχιστον διπλή σειρά led για να έχουμε πιθανότητες να μην θεωρηθεί φως (παλλόμενο δηλαδή )

στο δικό μου έκανα δοκιμές και με ίσια γραμμή και με κύβο , η αλήθεια είναι οτι προτίμησα αυτά που έβλεπα ως περισσότερο ορατά , στο τέλος πάλι κατάλαβα οτι σε μορφή μπάρας βολεύει περισσότερο και σαν σχήμα(μπαίνει/προσαρμόζετε παντού )

ευελπιστώ μέσα στην εβδομάδα να έχω νέα και για τα 2 (φλάς/περικάρπιο )

ldrs θέλει καλώδια σε σημείο που θα ενοχλούν, επίσης πρακτικά είναι ευαίσθητο εξάρτημα και φθείρετε .

κάντε λίγο υπομονή ν και θα δούμε

kostas_orient
Απών/απούσα

Η λύση για φλας της προκοπής είναι εύκολη αλλά έχει βάρος.
Παίρνεις μια 12βολτη επαναφορτιζόμενη μπαταρία, σαν αυτή για παράδειγμα
http://www.ebay.com/itm/KDQ12-12V-4000mAh-Lithium-ion-Rechargeable-Batte...
ένα φλασέρ για να αναβοσβήνουν τα φλάς
http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Universal-DC12V-2-pin-Motorcycle-Flas...
και μετά 2 φλάς σαν αυτά που θα μπούν πάνω σε μια αλουμινένια λάμα κάτω απο την σέλα http://www.ebay.com/itm/Universal-Signal-Turn-ZT3-12-LED-Indicators-Moto...
ή αυτά που θα κολληθούν κάτω απο την σέλα και είναι πολύ πιο ελαφριά, και δεν έχεις και την ανάγκη της λάμας.
http://www.ebay.com/itm/2x-Black-Universal-Motorcycle-Mini-Surface-Bulle...
Και μετά χρειάζεται ένα μπουτόν με επαναφορά που δεν κλειδώνει δηλαδή,που θα μπεί ακριβώς δίπλα στην βάση της μανέτας σε κάθε πλευρά. 2 τον αριθμό.
http://www.ebay.com/itm/5PCS-R16-503BD-Without-Lock-ON-OFF-LED-Light-Pus...
Το φλασέρ και η μπαταρία θα τυλιχτουν με σακούλα και μονωτική και θα μπούν μέσα στο τσαντάκι της σέλας. Ανάλογα και του διακόπτες και τις βασεις τους στο τιμόνι το βάρος μπορεί να διατηρηθεί πολύ κάτω απο το κιλό.

teofril
Εικόνα teofril
Απών/απούσα

kostas_orient wrote:
Η λύση για φλας της προκοπής είναι εύκολη αλλά έχει βάρος.
Παίρνεις μια 12βολτη επαναφορτιζόμενη μπαταρία, σαν αυτή για παράδειγμα
http://www.ebay.com/itm/KDQ12-12V-4000mAh-Lithium-ion-Rechargeable-Batte...
ένα φλασέρ για να αναβοσβήνουν τα φλάς
http://www.ebay.com/itm/Adjustable-Universal-DC12V-2-pin-Motorcycle-Flas...
και μετά 2 φλάς σαν αυτά που θα μπούν πάνω σε μια αλουμινένια λάμα κάτω απο την σέλα http://www.ebay.com/itm/Universal-Signal-Turn-ZT3-12-LED-Indicators-Moto...
ή αυτά που θα κολληθούν κάτω απο την σέλα και είναι πολύ πιο ελαφριά, και δεν έχεις και την ανάγκη της λάμας.
http://www.ebay.com/itm/2x-Black-Universal-Motorcycle-Mini-Surface-Bulle...
Και μετά χρειάζεται ένα μπουτόν με επαναφορά που δεν κλειδώνει δηλαδή,που θα μπεί ακριβώς δίπλα στην βάση της μανέτας σε κάθε πλευρά. 2 τον αριθμό.
http://www.ebay.com/itm/5PCS-R16-503BD-Without-Lock-ON-OFF-LED-Light-Pus...
Το φλασέρ και η μπαταρία θα τυλιχτουν με σακούλα και μονωτική και θα μπούν μέσα στο τσαντάκι της σέλας. Ανάλογα και του διακόπτες και τις βασεις τους στο τιμόνι το βάρος μπορεί να διατηρηθεί πολύ κάτω απο το κιλό.

Δε χρειάζεται να βάλεις τέτοιες γκουμουτσες για φλας της προκοπής.

Κατ αρχάς η μπαταρία δεν είναι απαραίτητο να είναι τόσο μεγάλη καθώς τα Led δεν έχουν απαιτήσεις.

Φλασέρ μπορείς να βρεις η ακόμα και να φτιάξεις σε πολύ μικρότερο μέγεθος. Ενδεικτικά το Arduino mini αλλά είμαι σίγουρος υπάρχουν και πιο μινιον λύσεις.

Τα φλας μπορείς να τα ραψεις σε φωσφοριζε γιλεκο και να καλύπτουν όλη την πλάτη, υπάρχει κάτι πιο της προκοπής από αυτό;

Όσο για τα μπουτόν μπορούν να είναι τόσο μικρα που να χωράνε κάτω από την ταινία τιμονιού.

Το μοναδικό πρόβλημα είναι η επικοινωνία των buttons με τα φλας που τα καλώδια είναι αντί αισθητικά και ο τηλεχειρισμος πιάνει όγκο και θέλει έξτρα τροφοδοσία.

Όποιος θέλει μπορούμε να δοκιμάσουμε να φτιάξουμε παρέα ένα τέτοιο πρότζεκτ.

kostas_orient
Απών/απούσα

Δεν ξέρω μου μοιάζει λίγο αστείο αυτό για το γιλέκο, δεν θα το φοροούσα με τίποτα. Επίσης σε μια καλοκαιρινή βόλτα ή σε μια βόλτα μισό χιλιόμετρο μέχρι το σούπερ μαρκετ θα φορέσεις γιλέκο; Και τα φώτα του γιλέκου πώς θα δουλέυουν;; Θα πρέπει να καλωδιώνεσαι κάθε φορά που ανεβαίνεις στο ποδήλατο;;

wp