Ένα άρθρο και ένα σχόλιο. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;;

16 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Wicca
Απών/απούσα

Διάβασα σήμερα αυτό του άρθρο για τον ποδηλατόδρομο Φάληρο Γκάζι. Ρίξτε μια ματιά εδώ:

http://www.tanea.gr/opinions/blogs/article/5193806/orthopetalies-82-fwto...

Από κάτω από το άρθρο υπάρχει ένα και μοναδικό σχόλιο το οποίο όμως,εμένα προσωπικά, με βρίσκει σύμφωνη.

Το σχόλιο που έγινε χθες ανήμερα την Πρωτοχρονιά, λέει τα εξής:

Quote:
Σε όλες τις φωτογραφίες ο «ποδηλατόδρομος» έφαγε τον ελάχιστο ελεύθερο χώρο των πεζών. Λες και ο πεζός είναι το πρόβλημα της πόλης. Το αυτοκίνητο έμεινε ανέγγιχτο γιατί ως γνωστόν έχει πιό μεγάλη αξία από τον άνθρωπο. Και μόνο η προβολή του θέματος είναι ντροπιαστική πράξη.

Δεν μπορώ παρά να να συμφωνήσω με εκείνον που έκανε το σχόλιο σε ότι αφορά το θέμα των πεζών. Όντως ο ποδηλατόδρομος δεν φτιάχθηκε από χώρο που πήρε από τα αυτοκίνητα αλλά από χώρο που πήρε από τους πεζούς.

Για εμένα αυτό επιβεβαιώνει ότι τελικά οι ποδηλατόδρομοι δεν φτιάχνονται με σκοπό να παρέχουν καλύτερες συνθήκες σε πεζούς και ποδηλάτες αλλά να απομακρύνουν τους ποδηλάτες από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων, την έκταση της οποίας δεν την αγγίζει ποτέ κανείς.

Τώρα που το σκέφτομαι δε, αφού ο ποδηλατόδρομος ουσιαστικά περνάει από αρκετούς δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, γιατί δεν παραδόθηκαν αυτοί οι δρόμοι όπως ήταν για χρήση από τους ποδηλάτες, αλλά ξοδεύτηκαν οι κατασκευαστές ( που κλαίγονται ότι δεν έχουν και χρήματα να τελειώσουν το έργο), να πάρουν χώρο από τα πεζοδρόμια, να στρώσουν ποδηλατόδρομους με άσφαλτο, ( τι άλλο) και μετά να βάλουν και καγκελάκια για να τους προστατεύσουν από τα αυτοκίνητα;

Δηλαδή πιο απλό δεν θα ήταν σε μία πόλη σαν την Αθήνα που και το μικρότερο στενό της βρίσκεται υπό κατάληψη από τα αυτοκίνητα να παραχωρηθούν κάποιοι δρόμοι για να φτιαχθεί η ποδηλατική διαδρομή, αντί να κόβεται χώρος από τον ήδη περιορισμένο χώρο των πεζών;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

άδικο δεν έχεις αλλα πρακτικά το θέμα είναι αλλού

βαση φωτογραφιών ( θα πάω μια βόλτα να το δω μεσα στη βδομάδα )

να αποκοπή το αυτοκίνητο απο το δρόμο που μένεις δεν είναι εύκολο , ειδικά οταν υπάρχει το θέμα του πάρκινγκ , που θα το αφήσεις ? κάποιες περιοχές είναι προβληματικές.

Πρακτικά πάντως είναι ευκολότερο να φτιάξουν ενα πεζοδρόμιο που θα είναι και για τα ποδήλατα και για τους πεζούς παρα να φάνε δρόμο , τοτε θα έπρεπε να φτιάξουν και το πεζοδρόμιο και λεφτά δεν βλέπω να υπάρχουν.

Επίσης αφου πειράματα εχουν γίνει ξανα στη χώρα μας παραθέτω το ποδηλατοδρόμο Λαμία

http://www.lamia.gr/el/content/podilatodromoi

εδώ αυτές που είχα στο θέμα για το μεγάλο κομμάτι που φτιάχτηκε (εδω χτίσανε πεζοδρομία κλπ ) http://s891.photobucket.com/user/scarpedico/library/lamia%20podilatodromos

http://www.lamiareport.gr/index.php/kataggelies/item/2949-o-neos-podilat...

πρακτικά το πεζοδρόμιο δεν χρησιμοποιείτε ή συντηρείτε (λείπουν καπάκια κλπ )
οι πεζοί κινούνται στο ποδηλατοδρόμο και συνυπάρχουν με τους ποδηλάτες
και τέλος οι δέστρες είναι διακοσμητικές.

Για αυτούς που έχουν πάει φτάνει μέχρι Φάληρο ? (για να ξερω μέχρι πυο φτάνει )

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Τα σχολια ειναι λαθος. Πολυ απλα δειχνουν οτι δεν ξερουν την προηγουμενη κατασταση (πριν γινει ο ποδηλατοδρομος). Το μονο σημειο που πηραν μεγαλο κομματι πεζοδρομιου ειναι στα 50 μετρα στο τελος (κοντα στο γκαζι). Ποια ειναι τα προβληματα??
1.Οι πεζοι προτιμουν να κινουνται στον ποδηλατοδρομο και οχι στο πεζοδρομιο (δεν μιλαω να ειναι καποιοι στο πεζοδρομιο και καποιοι στον ποδηλατοδρομο ή καποιοι ξεχασμενοι να περπατανε και στον ποδηλατοδρομο, αλλα να ειναι αδειο το πεζοδρομιο και να ειναι στριμωγμενοι στον ποδηλατοδρομο (αυτο επρεπε να το ειχα παρει φωτο)σαν να τους εχουν πει οτι μονο εκει πρεπει να περπατανε και οχι στο πεζοδρομιο).
2.Τα παπια τον εχουν βρει πολυ βολικοτερο να πηγαινουν απο τον ποδηλατοδρομο παρα απο τον απο κατω δρομο.
3.Ειναι συνεχεια παρκαρισμενα αυτοκινητα και μηχανακια πανω (ειδικα στο μικρο κομματι μπροστα απο τον σταθμο του Ταυρου μετρησα 4 αυτοκινητα και 2 παπια και στο συγκεκριμενο κομματι αντε να χωρανε αλλα δυο αμαξια δλδ σχεδον πληρη καταληψη)
4.Εχει μικρο σχετικα πλατος.

scarpe εχει ενα κομματι στην Καλιθεα που δεν εχει ποδηλατοδρομο αλλα μετα παει μεχρι κατω. Εαν ειναι να το κανεις παρε με τηλ να στον δειξω και να τον κανουμε μαζι και να σου δειξω και μια εναλλακτικη οπου θα μπορουσε να γινει και θα καταλαβεις αυτο που λεω οτι οταν σχεδιαζουν ποδηλατοδρομους εχουν αλλου το μυαλο τους.

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

Οι φωτό στο άρθρο είναι από την περιοχή των Κ. Πετραλώνων που είναι το μόνο κομμάτι που έχει κατασκευαστεί μέχρι τώρα και φτάνει μέχρι τον σταθμό του τρένου στον Ταύρο.
Το κομμάτι που κατασκευάστηκε εφάπτεται σε ολόκληρη την έκταση του στον φράκτη των γραμμών του τρένου και η οδός Θεσσαλονίκης (αυτός είναι ο δρόμος) σε όλο το πλάτος της είναι πεζόδρομος εδώ και 20 χρόνια αλλά δυστυχώς είχε μετατραπεί από τους κατοίκους των πολυκατοικιών σε χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων τους.
Ο ποδηλατόδρομος που έγινε «πήρε» ένα κομμάτι του πεζόδρομου το οποίο ούτως ή άλλως το καταλάμβαναν πάντα αυτοκίνητα εδώ και 20 χρόνια τώρα.
Μάλλον για καλό έγινε.
Εκεί μεγάλωσα και περνάω συνέχεια.

Δυστυχώς, επάνω στην γέφυρα που φαίνεται στις υπόλοιπες φωτό, ο ποδηλατόδρομος έφαγε κομμάτι που πάρκαραν αυτοκίνητα και μόλις τελείωσαν τα έργα έχουν αρχίσει και ξαναπαρκάρουν τα αυτοκίνητα ΕΠΑΝΩ στον φρεσκοφτιαγμένο ποδηλατόδρομο !!!!

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

kktsol δες ποτε και πες να με πάς βόλτα θέλω να το δώ (θα σε κεράσω και καφε).
το πρόγραμμα μου είναι τόσο σταθερο οσο το χρηματιστήριο αρα κοιτάς εσυ ποτε βολεύεσαι να δω εγω αν προσαρμόζομαι

παιδια εχω σκεφτεί αρκετά το θέμα του αυτοκινήτου, αν εξαιρέσεις κεντρικούς δρόμους (πχ Συγγρού) δύσκολα δέχεσαι να μην έχεις δρόμο στο σπίτι σου .

Για αυτό το αναφέρω , οι πεζοι δεν ξέρουν τι είναι ποδηλατοδρόμος , ενα απλο παράδειγμα είναι στου Ζωγράφου που χρησιμοποιείτε σαν πεζοδρόμιο , ωραίο στο μάτι με λάθος σχεδίαση (διακόπτετε παράνομα σταθμεμμένα )

δεν είναι εύκολο αυτό πυο θέλουμε

Wicca
Απών/απούσα

...γιατί την έχουν χάσει έτσι και αλλιώς και εκείνοι που σχεδίασαν τον ποδηλατόδρομο.

Έχουμε έναν δρόμο π.χ με μία λωρίδα κυκλοφορίας αυτοκινήτων και με δεξιά και αριστερά παρκαρισμένα αυτοκίνητα και δύο πεζοδρόμια επίσης.

Αντί να φτιάξουν ένα ξεχωριστό ποδηλατόδρομο παίρνοντας χώρο από τα πεζοδρόμια θα μπορούσαν απλά να κλείσουν τον δρόμο για τα αυτοκίνητα και να τον κάνουν αποκλειστικής κίνησης ποδηλάτων. Τα πεζοδρόμια μένουν ως έχουν.

----------------

Όποιος δεν έχει πάρκινγκ σε κεντρικές περιοχές όπου γίνεται έτσι και αλλιώς το αδιαχώρητο, να μην έχει αυτοκίνητο. Αυτό ισχύει σε ένα σωρό πόλεις. ( και το λέω μιας και αναφέρθηκε ότι έχουν καταλάβει την Θεσσαλονίκης τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα).

Το θέμα θα έπρεπε να είναι ότι δεν δίνεται χώρος στους ανθρώπους αλλά δίνεται χώρος για τα αυτοκίνητα, κινούμενα ή ακίνητα. Το θέμα είναι ότι αυτός που έχει ένα αυτοκίνητο, φαίνεται να έχει περισσότερα δικαιώματα από εκείνον που δεν έχει.

Το τι έκαναν και κάνουν στον ποδηλατόδρομο αυτό δεν έχει και πολύ σημασία, αφού έτσι και αλλιώς τους ποδηλατόδρομους όπως είπαμε τους κάνουν για να βγάλουν τα ποδήλατα από την κίνηση των αυτοκινήτων. Και σε αυτόν και σε άλλους ποδηλατόδρομους η όλη λογική είναι λάθος.

Πάλι για τα αυτοκίνητα γίνονται όλα και όχι για τους ανθρώπους.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Wicca wrote:
...γιατί την έχουν χάσει έτσι και αλλιώς και εκείνοι που σχεδίασαν τον ποδηλατόδρομο.

Έχουμε έναν δρόμο π.χ με μία λωρίδα κυκλοφορίας αυτοκινήτων και με δεξιά και αριστερά παρκαρισμένα αυτοκίνητα και δύο πεζοδρόμια επίσης.

Αντί να φτιάξουν ένα ξεχωριστό ποδηλατόδρομο παίρνοντας χώρο από τα πεζοδρόμια θα μπορούσαν απλά να κλείσουν τον δρόμο για τα αυτοκίνητα και να τον κάνουν αποκλειστικής κίνησης ποδηλάτων. Τα πεζοδρόμια μένουν ως έχουν.

Γι'αυτο εγραψα οτι δεν εχετε γνωση της προηγουμενης καταστασης των δρομων που χρησιμοποιησαν για τον ποδηλατοδρομο. Αυτο που περιγραφεις δεν ισχυει σε κανενα κομματι του συγκεκριμενου ποδηλατοδρομου. Μεχρι και τα πρωτα 50 μετρα που ειναι κοντα σε αυτο που περιγραφεις παλι ετσι δεν ηταν. Στο καινουργιο κομματι ηταν πεζοδρομος ολο δεν ειχε δρομο για αυτοκινητα. Στο κομματι πανω στην γεφυρα ηταν για αυτοκινητα και πηραν ενα κομματι. Καλιθεα-Μοσχατο αν ισχυει αυτο που ξερω ο ποδηλατοδρομος υπαρχει διπλα στο ποταμι εδω και αρκετο καιρο και εαν θυμαμαι καλα ειχε γινει διαπλατυνση του πεζοδρομιου αφαιρωντας απο τον δρομο για να χωρεσει ο ποδηλατοδρομος. Στο κομματι του Ταυρου μετα την γεφυρα εαν παει απο εκει που νομιζω παει απο δρομους που εχουν πεζοδρομηθει. Τα προβληματα τα εγραψα παραπανω.

scarpe μιλαμε τηλ αυριο το πρωι (ξερεις το δικο μου το πρωι). 90% θα ειμαι στο γνωστο μερος και μετα κατεβαινουμε προς τα κατω.

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

scarpedico wrote:
Για αυτούς που έχουν πάει φτάνει μέχρι Φάληρο ? (για να ξερω μέχρι πυο φτάνει )

Όχι βέβαια...
Έφτιαξαν ένα κομμάτι που ξεκινάει από το Θησείο (γέφυρα Πουλόπουλου), διασχίζει τα Κ. Πετράλωνα και φτάνει μέχρι τον σταθμό του τρένου στον Ταύρο.
Εκεί συνεχίζονται τα έργα και το εργοτάξιο και μάλλον θα πάει πάνω από το σκεπασμένο ποτάμι μέχρι το Μοσχάτο.
Παρακάτω δεν ξέρω τί έχουν στο μυαλό τους.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Wicca wrote:

Όποιος δεν έχει πάρκινγκ σε κεντρικές περιοχές όπου γίνεται έτσι και αλλιώς το αδιαχώρητο, να μην έχει αυτοκίνητο. Αυτό ισχύει σε ένα σωρό πόλεις. ( και το λέω μιας και αναφέρθηκε ότι έχουν καταλάβει την Θεσσαλονίκης τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα).

Στην καλύτερη ισχύει σε πόλης που υπάρχουν παροχές στον πολίτη αυτο που λές.Αυτό πυο δεν μου λές είναι τι κάνουν αυτοί πυο έχουν αυτοκίνητο είδη

Στην χώρα μας δεν μπορείς να ζητάς ο διπλανό σου να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται και πράττει επειδή εσύ θες να μετακίνησε με το ποδήλατο, ειδικά οταν ζητάς ειδική μεταχείριση (ποδηλατόδρομο)

αν είναι ετσι να μαζευτούν ολοι οι επαγγελματίες οδηγοί και οι ιδιώτες, οργανωμένα και χαμογελαστοί και να απαιτήσουν απαγόρευση του ποδηλάτου σε κατοικημένες περιοχές .Είναι το ίδιο εγωιστικό με αυτό που αναφέρεις

τωρα αν έχουμε μια νεόχτιστη περιοχή με μέλλον (βλέπε Λαμία το μεγαλύτερο μέρος του ποδηλατοδρόμου ) ο ιδιοκτήτης χτίζει σπίτι/μαγαζί γνωρίζοντας οτι μπροστά του υπάρχει ποδηλατοδρόμος.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Και αντι για λυση να παραθεσω αλλο ενα προβλημα για να εχουμε συνολικοτερη εικονα...

Σαν πεζος να πω οτι 1000 φορες προτιμω το νεο πεζοδρομιοδρομο που ειναι και ωραια στρωμενος παρα αυτα τα στενα πραγματα που λενε πεζοδρομια και αποτελουνται απο δεντρα, κολονες πολυκατοικιων, σπασμενα καπακια φρεατιων, σταθμευμενα μηχανακια και αυτοκινιτα, ζαρντινιερες, ανασηκωμενα ή σπασμενα πλακακια, σκαλες νεοκλασσικων και περιπτωματα σκυλων και ανθρωπων.

Βασικα τα πεζοδρομια μου δινουν την εντυπωση οτι φτιαχτικαν για να επιβραδυνουν εγκληματιες ή για urban ολυμπιαδα μετ' έμποδιων και οχι για να κινουνται οι πεζοι.

Εμεις οι πεζοι ειμαστε περισσοτεροι και απο εσας τους ποδηλατες και απο τους κουτακιδες αλλα κανεις δεν κανει πραγματα για εμας

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Βρισκω το αρθρο ορθοτατο

Λεει: "Ποδηλατόδρομος για όλους. Για άντρες..." και δειχνει εναν ανδρα με ποδηλατο και πανω στον ποδηλατοδρομο μπροστα του κινειται αυτοκινητο.

Γιατι o ανδρας ο σωστος θελει και καποιο challenge βρε παιδι μου. Δεν μπορει να παει σαν τις γυναικες και τα παιδια στις παρακατω εικονες

Ολα ενταξει. False alarm patric

Wicca
Απών/απούσα

scarpedico wrote:

Στην καλύτερη ισχύει σε πόλης που υπάρχουν παροχές στον πολίτη αυτο που λές.Αυτό πυο δεν μου λές είναι τι κάνουν αυτοί πυο έχουν αυτοκίνητο είδη

Στην χώρα μας δεν μπορείς να ζητάς ο διπλανό σου να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται και πράττει επειδή εσύ θες να μετακίνησε με το ποδήλατο, ειδικά οταν ζητάς ειδική μεταχείριση (ποδηλατόδρομο)

αν είναι ετσι να μαζευτούν ολοι οι επαγγελματίες οδηγοί και οι ιδιώτες, οργανωμένα και χαμογελαστοί και να απαιτήσουν απαγόρευση του ποδηλάτου σε κατοικημένες περιοχές .Είναι το ίδιο εγωιστικό με αυτό που αναφέρεις

τωρα αν έχουμε μια νεόχτιστη περιοχή με μέλλον (βλέπε Λαμία το μεγαλύτερο μέρος του ποδηλατοδρόμου ) ο ιδιοκτήτης χτίζει σπίτι/μαγαζί γνωρίζοντας οτι μπροστά του υπάρχει ποδηλατοδρόμος.

Ζητάς από τον καθένα να αλλάξει τον τρόπο ζωής του, όπως ζητήθηκε π.χ να μπαίνουν εναλλάξ μονά/ζυγά στον δακτύλιο, ή να αποσυρθούν τα αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας για άλλα με -υποτίθεται- απορρυπαντικούς κινητήρες (εντελώς τυχαία τα παραδείγματα).
Θα μπορούσε ο καθένας από αυτούς να ισχυριστεί ότι κάποιος του επέβαλε κάτι που ήταν ενάντια στον τρόπο ζωής του και στην βόλεψη του, αλλά έχω την αίσθηση ότι ο τρόπος ζωής του καθενός θα πρέπει να προσαρμόζεται και στις ανάγκες και δυνατότητες του περιβάλλοντος που ζει.

Δεν μπορεί να μένεις μέσα στο κέντρο, πες στην Κυψέλη, και να έχεις την απαίτηση να έχεις τρία αυτοκίνητα, ( ένα για τα μονά /ζυγά και ένα για το Σ/Κ) αν δεν έχεις χώρο να παρκάρεις αυτά τα αυτοκίνητα.

Αν δεν γίνεται να έχεις ούτε ένα, γιατί αυτό επιβάλει η βελτίωση ζωής συνολικά στην πόλη που ζεις, ( ή στο κέντρο που ζεις) τότε δεν θα έχεις κανένα.

Ή εναλλακτικά βρες χώρο να το παρκάρεις. Αν τελικά είναι τόσο στριμόκωλα τα πράγματα και αυτό δεν γίνεται, τότε αποδέξου είτε ότι πήγες να μείνεις στην λάθος περιοχή, είτε τις συνθήκες τις οποίες επιβάλει στην ζωή σου η περιοχή που ζεις.
Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα... και σπίτι στο κέντρο, και καθαρό αέρα και ησυχία, και βιώσιμη κινητικότητα και από ένα αυτοκίνητο ο καθένας αραγμένο όπου μας βολεύει.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

Wicca το πρόβλημα είναι οτι δεν ζητάς σε κάποιον να κάνει υποχωρήσεις (πχ Δακτύλιος ) αλλα παραχωρήσεις.

Αν είχαμε ΜΜΜ και άλλες παροχές που λογικά θα έχεις δεί εξωτερικό (απο οσο βλέπω γνωρίζεις για εξω παραπάνω πράγματα απο μένα )

θα το δεχόμουν ,

τώρα λες στον 50ρη με 2 παιδιά και γυναίκα να ξεχάσει το αυτοκίνητο γιατί η περιοχή που μέχρι τώρα έμενε μπουχτισμένη θα ξεμπλοκάρει με μειονέκτημα τις θέσεις που δεν θα έχει στη γειτονιά του .

Δεν είναι εύκολο να το δεκτή κανείς .

Wicca
Απών/απούσα

Έχουμε ΜΜΜ.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Η φωτο ειναι αλλουνου απο το fb
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152978726061506&set=gm.8393248...

Δειχνει το προβλημα που εχει ο ποδηλατοδρομος, ολοι ειναι παρκαρισμενοι πανω του σε ολο του το μηκος. Ειναι το κομματι στον σταθμο του Ταυρου.

scarpedico
Εικόνα scarpedico
Απών/απούσα

την είδα και εγώ , ενα σχόλιο μου είναι να διαβαστούν και τα σχόλια παο κάτω να δείτε τι εικόνα βγάζουμε , εστω και απο εξαιρέσεις

γιατί οκ αυτοί εχουν παρκάρει παράνομα αλλα τραμπουκισμός δεν υπάρχει μονο στα γήπεδα

contact