Μη σεβασμός πεζών από τους ποδηλάτες

28 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Kostas8134
Απών/απούσα

Θα ήθελα να ρωτήσω τους ποδηλάτες που κυκλοφορούν στην πόλη γιατί έχουν τέτοια έλλειψη σεβασού προς τους πεζούς.

Τους τελευταίους μήνες έχει πέσει μία φορά πάνω μου ποδήλατο και άλλη μία παραλίγο να πέσει ενώ πέρναγα από διάβαση πεζών έχοντας τον φανάρι μου πράσινο ενώ για τα οχήματα (και τους ποδηλάτες) ήταν κόκκινο.

Και τις 2 φορές τα συγκεκριμένα γαϊδούρια που έκαναν ποδήλατο μου ζήταγαν και το λόγι γιατί δεν σταμάτησα ενώ τους έβλεπα (ξαναλέω πέρναγα με πράσινο) να έρχονται.

Έχω καταλάβει ότι ποδηλατούν έχοντας βάλει ένα στοίχημα με τον εαυτό τους να φτάσουν στον προορισμό τους χωρίς να πατήσουν το πόδι κάτω.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Δυστυχώς, όπως σε όλες τις "ομάδες", υπάρχουν πάντα καλοί και κακοί.
Έτσι και στους αστικούς ποδηλάτες υπάρχουν αυτοί που σέβονται τους κανόνες και τους άλλους (και πιστεύω ότι είναι οι περισσότεροι) και κάποιοι (πιστεύω η μειονότητα) που λειτουργούν με λάθος νοοτροπία.
Δυστυχώς, αυτό που γίνεται συνήθως είναι εξαιτίας των λίγων που δίνουν την κακή εικόνα να χαρακτηρίζεται αρνητικά όλο το σύνολο.
Ακριβώς δλδ όπως λέει ο τίτλος από το θέμα σου.
Όπως λες κι εσύ δλδ. έπεσαν επάνω σου 2 ποδηλάτες και ήταν αγενείς, άρα όλοι οι ποδηλάτες που κινούνται μέσα στην πόλη είναι κάφροι.
Την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση έχουν οι ποδηλάτες και από πολλούς οδηγούς.
Αντίστοιχα, κάποιοι ποδηλάτες πιστεύουν ότι οι οδηγοί είναι δολοφόνοι.
κ.ο.κ.
Είμαι ποδηλάτης, είμαι πεζός, είμαι οδηγός, κυκλοφορώ με παιδιά και παλιότερα με καροτσάκι στο δρόμο.
Με έχουν βρίσει και με έχουν κατηγορήσει σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω καταστάσεις χωρίς να φταίω.
Παντού υπάρχουν κάφροι.
Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Ελπίζω να καταφέρουμε να σου αλλάξουμε γνώμη για το σύνολο και ίσως να μας κάνεις και παρέα!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Οι πεζοί - ως πιο ευαίσθητη ομάδα - κανονικά έχουν προτεραιότητα.
Δυστυχώς, συμβαίνει αυτό που γράφεις, κάποιες φορές.
Όπως συμβαίνει και με ΙΧ και με μηχανάκια και με ΜΜΜ.
Οι πεζοί είναι πιο εκτεθειμένοι και την πληρώνουν - από όλους.

Από την άλλη, έχω δει πεζούς να κατεβαίνουν στο οδόστρωμα, χωρίς να ρίξουν ούτε ένα βλέμμα για να δουν τι έρχεται πίσω τους - κολλημένοι στο κινητό τους.....
Έχω δει παππούδια να διασχίζουν την Πατησίων - και τα 2 ρεύματα - από την μέση του δρόμου, σταματώντας ότι αυτοκίνητο έρχεται....

Όπως καταλαβαίνεις είναι θέμα συνείδησης / μαγκιάς / αντίληψης / αφηρημάδας / στριμάδας κλπ

Καλά κάνεις και γράφεις στο φόρουμ.... Ίσως κάποιοι διαβάσουν και σταματήσουν εγκαίρως την λάθος συμπεριφορά.

[ακόμα χειρότερο είναι αυτό που σου ζητούν και τα ρέστα. Δυστυχώς, η μόδα είναι να το παίζεις μάγκας παντού και πάντα. Να μην "αφήνεις τίποτα να πέσει κάτω". Το βλέπω και εγώ, σε όλες τις "ομάδες" και ηλικίες.... Είναι κατάντια. Είναι η τζάμπα μαγκιά του ΝεοΈλληνα]

Filopodaros
Εικόνα Filopodaros
Απών/απούσα

Αυτή η συμπεριφορά εξηγείται από γενικότερα χαρακτηριστικά της Ελληνική κοινωνίας: Εξ' αιτίας της ανοχής στην παρανομία και της έλλειψης αστυνόμευσης του Κ.Ο.Κ., ο καθένας κάνει ότι τον βολεύει, με αποτέλεσμα να αδικούνται οι πιο αδύναμοι, δηλαδή οι πεζοί.

Η έλλειψη σεβασμού προς τους πεζούς είναι γενικό φαινόμενο στην Ελλάδα. Ακόμα και οι πεζοί, σκέπτονται σαν πεζοί μόνο όταν περπατάνε, ή ακόμα και όταν περπατάνε θεωρούνε οτι έχουν προτεραιότητα όλοι οι άλλοι εκτός από αυτούς.

Οι ποδηλάτες πρέπει να ενημερωθούν και να δείχνουν περισσότερο σεβασμό προς τους πεζούς απ' ότι ο γενικότερος πληθυσμός, γιατί όσο αυξάνεται ο σεβασμός προς τους πεζούς, τόσο αποδυναμώνεται η κουλτούρα του αυτοκινήτου και αυξάνονται οι πιθανότητες να γίνει η πόλη πιο φιλική για τους ποδηλάτες.

Roul
Εικόνα Roul
Απών/απούσα

και ευγενικά τα ειπες.
Δώσε όμως μια ευκαιρία και στους άλλους που δεν είναι (είμαστε) κάφροι.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Αυτό γίνεται ακόμα και από πεζούς. Σε βλέπει να έρχεσαι, είτε με αυτοκίνητο είτε ακόμα και με ποδήλατο, και σε γράφει στα αχαμνά του κανονικότατα. Συνεχίζει να περπατάει σιγά στη μέση του δρόμου, και σε κοιτάει κιόλας! Σα να σού λέει δε πα να γ... και συ.

Από την άλλη μεριά και να περπατάς πεζός στην πόλη, πάλι κι αυτό είναι πρόβλημα. Δηλαδή δεν μπορείς να περπατήσεις ελεύθερα, πεζοδρόμια κλειστά, από ΙΧ παρκαρισμένα απράνομα, από μαγαζιά που βγάζουν παράνομα πάλι της παναγιάς τα μάτια, γενικά είναι μια ζούγκλα όπου κανένας δεν φταίει κι όλοι φταίνε. Ψυχραιμία θέλει και να έχεις επίγνωση του νόμου της ζούγκλας, να το έχεις στο λογαριασμό και νάσαι χαλαρός. Διαφορετικά χαλιέσαι και τσακώνεσαι συνέχεια, κι αυτό δε βγάζει πουθενά.

strouf
Εικόνα strouf
Απών/απούσα

Παραθέτω αυτό το λινκ. Πολύ σωστά νομίζω προσδιορίζει τι είναι ο "ποδηλάτης" και αν εμείς είμαστε τέτοιοι...

http://www.kathimerini.gr/805290/article/politismos/polh/eimaste-oloi-po...

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Εμένα αυτό που με στενοχωρεί είναι ότι ο φίλος Kostas8134 γράφτηκε χθες, έγραψε το παράπονο του (και καλά έκανε) και δεν ξανασχολήθηκε μέχρι τώρα με το θέμα.

Ίσως δεν περίμενε να βρει θετική ανταπόκριση.

Ίσως όντως πιστεύει ότι όλοι που χρησιμοποιούν ποδήλατο για αστικές μετακινήσεις είναι κάφροι και δε θα ανταποκρίνονταν θετικά στο σχόλιο του.

Ίσως πάλι απλά να ήθελε να μας την πει μόνο για να ξεσπάσει και τέλος.

Εγώ ελπίζω ότι απλά δεν έτυχε να μπει να διαβάσει ακόμα και κάποια στιγμή θα συνεχίσει την κουβέντα.

Καλή συνέχεια!

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Αληθεύει πάντως πως στις διαβάσεις πεζών αρχίζει να γίνεται πιο συχνό το φαινόμενο να υπάρχουν διαπληκτίσμοί και συγκρούσεις περισσότερο μεταξύ πεζού και ποδηλάτη παρά μεταξύ πεζού και αυτοκινητιστή.
Υπάρχει πληθώρα παραβάσεων από αυτοκίνητα που επιταχύνουν στο πορτοκαλί αλλά αυτό γίνεται αντιληπτό από τον πεζό που έτσι και αλλιώς δεν προλαβαίνει να έρθει σε επαφή με μια τέτοια περίπτωση.
Αντιθέτως ένα ποδήλατο λόγω όγκου δεν φαντάζει επικίνδυνο ακόμα και αν υπάρχει κόκκινο για τους πεζούς,μια λανθασμένη αντίληψη.
Ψυχραιμία όλα είναι θέμα παιδείας δεν τίθεται θέμα μιας κάστας ανθρώπων που περιφρονεί τους πεζούς και λέγεται ποδηλάτες λέγεται κρίση αξιών και έλλειψη παιδείας ένα κράτος απρόσωπο με σαθρες κοινωνικές υπηρεσίες και υποδομές έχει συμβάλλει τα μέγιστα για το χάος που επικρατεί.
Από την μεριά μας σαν σύλλογοι που δραστηρόποιούνται ποδηλάτες θα έπρεπε να έχουμε κάνει πολλά περισσότερα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχουμε κάνει ήδη αρκετά σύμφωνα πάντα με την δυναμική μας.

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Εγω παλι, εφόσον ο νομος δεν είναι ξεκάθαρος δεν βλεπω το λογο γιατι να περιορίζομαι.Προσεκτικα παντα και αναποδα θα παω και στο πεζοδρομιο θα ανεβω.
Επειδή εχω ροδες?Ροδες εχει και το καροτσακι της λαικης και το παιδικο,αλλα πανε οπου θελουν.Ας αποφασισει η πολιτεια τι ακριβως είναι το ποδηλατο,να ξερω τι θα κανω.
Αν ηθελα να περιοριστω θα επαιρνα μηχανη,οχι ποδηλατο.
Στο αμαξι είμαι άλλος ανθρωπος,δεν περναω το πιο ερημικο κοκκινο ουτε στις 03.00 την νυχτα,αλλα στο ποδηλατο δεν εχω κανονες.

dpolal
Εικόνα dpolal
Απών/απούσα

ninpo wrote:
Εγω παλι, εφόσον ο νομος δεν είναι ξεκάθαρος δεν βλεπω το λογο γιατι να περιορίζομαι.Προσεκτικα παντα και αναποδα θα παω και στο πεζοδρομιο θα ανεβω.
Επειδή εχω ροδες?Ροδες εχει και το καροτσακι της λαικης και το παιδικο,αλλα πανε οπου θελουν.Ας αποφασισει η πολιτεια τι ακριβως είναι το ποδηλατο,να ξερω τι θα κανω.
Αν ηθελα να περιοριστω θα επαιρνα μηχανη,οχι ποδηλατο.
Στο αμαξι είμαι άλλος ανθρωπος,δεν περναω το πιο ερημικο κοκκινο ουτε στις 03.00 την νυχτα,αλλα στο ποδηλατο δεν εχω κανονες.

Συγνώμη αλλά μια χαρά ξεκάθαρος είναι ο νόμος σε πολλά πράματα που αφορούν το ποδήλατο.
Αυτό που λες ότι κάνεις με το ποδήλατο, έστω και με προσοχή, εντάσεται στην κατηγορία του «κάνω ότι μου γουστάρει».

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Μπορεις να μου πεις που ακριβως είναι ξεκάθαρος ο νομος για το ποδηλατο?

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Στο μυαλο μας και στην καρδια μας. Αν εκει δεν ειναι ξεκαθαρος ....αστα.

Geraki
Απών/απούσα

Τον ΚΟΚ μπορείς να τον κατεβάσει κανείς από εδώ:
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=78&...

Ένα παράδειγμα:

στη σελ. 14 το ποδήλατο χαρακτηρίζεται ως όχημα.
"Ποδήλατο : Το όχημα δυο τουλάχιστον τροχών..."

στη σελ. 39 λέει ότι όλα τα οχήματα πρέπει να συμμορφώνονται με τους φωτεινούς σηματοδότες.

"Οι οδηγοί των οδικών οχημάτων υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις πιο κάτω ενδείξεις των φωτεινών σηματοδοτών ρύθμισης της κυκλοφορίας..."

Διαβάζοντας τον κατάλαβα είναι ο ποδηλάτης οφείλει να τηρεί τα φανάρια,τα σήματα,τους μονόδρομους,τους πεζόδρομους κλπ ακριβώς όπως και ένας οδηγός αυτοκινήτου ή μοτοσυκλέτας.

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Οι νόμοι στην Ελλάδα είναι καλοί μόνο για ... να τους συζητάμε...

Η εφαρμογή και η ερμηνεία τους γίνονται όπως νά ΄ναι...

Ο νόμος με υποχρεώνει να χρησιμοποιώ ποδηλατόδρομους όπου υπάρχουν.
Οι οποίοι ποδηλατόδρομοι τις περισσότερες φορές είναι πολύ επικίνδυνοι λόγω κακοτεχνιών και παραβάσεων από αυτοκίνητα και πεζούς.
Ο νόμος με υποχρεώνει να έχω κουδουνάκι, αλλά όχι φώτα.

Ο νόμος με εξισώνει με μηχανή, μου δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιώ το οδόστρωμα, αλλά δεν με υποχρεώνει να είμαι ασφαλισμένος ή να έχω πινακίδες ή δίπλωμα.
Επίσης δεν ορίζει κατώτατο όριο ταχύτητας για τους χρήστες του δρόμου.

Όλα είναι αχταρμάς, μετρά μόνο το δίκιο του ισχυρότερου.

Και επειδή οι ποδηλάτες είμαστε τα μικρά ψάρια στο δρόμο, ας μην στηριζόμαστε στο τι λέει ο νόμος και η κοινή λογική...

Ας πράττουμε το ασφαλές, κι ας είναι αντίθετο με το νόμο...

Άλλωστε κανείς δεν μας λέει πως ο νομοθέτης είχε κάνει ποτέ ποδήλατο στη ζωή του...

Wicca
Απών/απούσα

Πωωωωω.....Τι κακοί που είναι οι ποδηλάτεεεεςςςς....

Αυτοί φταίνε για όλα τα δεινά που έχουν οι πεζοί.. Λέω να απαγορευτεί δια νόμου το ποδήλατο και να πάρουμε όλοι ένα αυτοκίνητο έτσι ώστε να μην υπάρχουν παραπονούμενοι πεζοί, ( γιατί απλά δεν θα τολμάνε να παραπονεθούν.. για αυτό... ).

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

zoslen wrote:
Ο νόμος με υποχρεώνει να χρησιμοποιώ ποδηλατόδρομους όπου υπάρχουν.
...
Ο νόμος με υποχρεώνει να έχω κουδουνάκι, αλλά όχι φώτα.
...
Άλλωστε κανείς δεν μας λέει πως ο νομοθέτης είχε κάνει ποτέ ποδήλατο στη ζωή του...

Τα πρώτα δύο λάθος, το τρίτο σωστό.
Είδες που κι εσύ δεν ξέρεις καλά το νόμο;

zoslen
Εικόνα zoslen
Απών/απούσα

Πού διαφωνείς;

Άρθρο 40 ν.2696/1999

5. Σε οδούς, οι οποίες έχουν λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση ποδηλάτων ή μοτοποδηλάτων, απαγορεύεται στους οδηγούς αυτών να χρησιμοποιούν το υπόλοιπο του οδοστρώματος.

Άρθρο 81 ν.2696/1999 ν.
Μηχανισμοί, εξαρτήματα και συσκευές οχημάτων

6. Τα ποδήλατα, εκτός από τα χρησιμοποιούμενα σε αθλητικούς αγώνες, επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με ένα κουδούνι.

http://www.ecoreview.gr/pdf/KOK%201.pdf

Ομολογώ πως έκανα λάθος για τα φώτα

Άρθρο 76 ν.2696/1999
Φώτα ποδηλάτων

Τα ποδήλατα επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με ένα λευκό ή κίτρινο φως μπροστά και ένα ερυθρό φως και αντανακλαστικό στοιχείο πίσω, ως και με έναν τουλάχιστον αντανακλαστήρα σε κάθε πλευρά. Ομοίως αντανακλαστικό στοιχείο κίτρινου χρώματος επιβάλλεται να τοποθετείται σε κάθε ποδομοχλό. Εξαιρούνται της υποχρέωσης να φέρουν τα ως άνω φώτα, εφόσον δεν κυκλοφορούν τη νύκτα, τα ποδήλατα των οποίων η διάμετρος τροχού δεν υπερβαίνει τα 500 χιλιοστά, τα αγωνιστικά και τα ορειβατικά ποδήλατα.

Επισης δεν γνώριζα το παρακάτω

Άρθρο 53 ν.3452/2007
Τροχοπέδηση Ποδηλάτων

Η παράγραφος 2 του άρθρου 59 αντικαθίσταται ως εξής:

1.Τα ποδήλατο επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με δύο συστήματα τροχοπέδησης, ανεξάρτητα μεταξύ τους, άμεσης και αποτελεσματικής ενέργειας, εκ των οποίων το μεν ένα θα επενεργεί στο μπροστινό, το δε άλλο στον πίσω τροχό.

i.alli.ellatha
Εικόνα i.alli.ellatha
Απών/απούσα

Εσύ λάθος για τα φώτα, εγώ λάθος για τους ποδηλατόδρομους.

Νόμιζα ότι δεν έχει ο ποδηλάτης υποχρέωση να πάει στον π.δ.
Κι αυτό είναι πρόβλημα. Και δε νομίζω να κάνω λάθος σε αυτό...
Αυτή η απαγόρευση μου βρωμάει...

Wicca
Απών/απούσα

i.alli.ellatha wrote:
Εσύ λάθος για τα φώτα, εγώ λάθος για τους ποδηλατόδρομους.

Νόμιζα ότι δεν έχει ο ποδηλάτης υποχρέωση να πάει στον π.δ.
Κι αυτό είναι πρόβλημα. Και δε νομίζω να κάνω λάθος σε αυτό...
Αυτή η απαγόρευση μου βρωμάει...

Όταν σας έλεγα ότι στην Ελλάδα φτιάχνουν τους ποδηλατόδρομους με σκοπό να αποσύρουν τα ποδήλατα από την κίνηση των αυτοκινήτων, με λέγατε υπερβολική..

Voila! ( το τριτοκοσμικό κράτος μας).

Laou Laou
Εικόνα Laou Laou
Απών/απούσα

Εκτός θέματος για πεζούς ποδηλάτες αλλά εντός θέματος για την ανυπαρξία του κράτους.
Δεδομένου του νόμου περί φρενάρίσματος αντιλαμβάνεστε ότι υπάρχει πόδηλατική εταιρεία ταχυμεταφορών που χρησιμοποιεί τέτοια ποδήλατα χωρίς φρένα και λειτουργεί κανονικότατα.
Μπορεί μάλιστα ενώ παράβαίνουν τον νόμο να βγάζουν το μεροκάματο και να έχουν μηδενικά ατυχήματα ενώ επίσης οι πελάτες τους να μην είναι ενήμεροι για το ότι εμπιστεύονται μια εταιρεία που δεν πλήρεί τις βασικές προδιαγραφές.
Flame post

Athws
Απών/απούσα

από τον άνθρωπο που επιλέγει το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του θα περίμενε κανείς κάποια πνευματική ευρύτητα κάποιο πολιτισμό κάποιους προβληματισμούς ...
τρίχες.
ο ποδηλάτης δε διαφέρει σε τίποτα από το μέσο κάφρο νεοέλληνα.
και στις διαβάσεις πάλι καλά ..
εδώ σε πατάνε πάνω στα πεζοδρόμια.
και μέσα στον εθνικό κήπο ..

Wicca
Απών/απούσα

Athws wrote:
από τον άνθρωπο που επιλέγει το ποδήλατο για τις μετακινήσεις του θα περίμενε κανείς κάποια πνευματική ευρύτητα κάποιο πολιτισμό κάποιους προβληματισμούς ...
τρίχες.
ο ποδηλάτης δε διαφέρει σε τίποτα από το μέσο κάφρο νεοέλληνα.
και στις διαβάσεις πάλι καλά ..
εδώ σε πατάνε πάνω στα πεζοδρόμια.
και μέσα στον εθνικό κήπο ..

Ναι το είπαμε αυτό. Ποδήλατο μπορεί να καβαλάει ο καθένας.
Αλλά ας το δούμε πρακτικά το θέμα...

Θεωρώ όμως ότι ο μέσος κάφρος νεοέλληνας θα είναι πολύ λιγότερο επικίνδυνος για τον εαυτό του και για τους γύρω του αν οδηγεί πιο συχνά ποδήλατο.

Άλλο να σε πάρει σβάρνα με ποδήλατο πάνω στο πεζοδρόμιο και εντελώς διαφορετικό πράγμα να σε πάρει σβάρνα με το αυτοκίνητο του που πάει με 90 (όπως συνέβη σχετικά πρόσφατα ).

Οπότε ας καβαλήσουν οι κάφροι τα ποδήλατα και δεν ξέρεις ποτέ.. μπορεί στην πορεία να ξεκαφροποιηθούν ( νεολογισμός).

ninpo
Εικόνα ninpo
Απών/απούσα

Καποιοι καβαλάμε το ποδηλατο όχι γιατι εχουμε πνευματικη ευρητητα και προβληματισμούς,αλλα αλλου είδους προβλήματα,οπως να φτασουμε καπου γρηγορα και φτηνα.
Οσο για τον πολιτισμο,συμφωνα με το σκεπτικο σου,οι Κινέζοι και οι Ολλανδοι πρεπει να είναι οι πιο πολιτισμένοι ανθρωποι του κοσμου.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

και μόνο που θεωρούμε ότι ο ποδηλάτης είναι κάτι διαφορετικό από τον πεζό και κάτι διαφορετικό από αυτός που οδηγάει αυτοκίνητο μας βοηθάει να έρθουμε σε λάθος συμπεράσματα
είναι στην ίδια την κοινωνία
που το κάθε μέλος της κοινωνίας μαθαίνει με τον ίδιο τρόπο να σέβεται τον συνάνθρωπο τους νόμους και τα πάντα
οπότε θα συμφωνήσω με το ότι παντού υπάρχουν καλοί και κακοί
και αυτό δεν έχει να κάνει με το όχημα που καβαλάμε ή δεν καβαλάμε

αυτός που άνοιξε το θέμα λέει ότι είχε πράσινο άρα είχε προτεραιότητα άρα φταίει
ο ποδηλάτης που θα τον πατούσε

πρέπει σε αυτή την περίπτωση να δούμε την νομική ευθύνη που είναι 70-30 μέχρι και 50-50 υπέρ του πεζού
και την πραγματική ευθύνη που είναι του πεζού
το 70-30 και 50-50 ορίζετε από το αν όντως το ποδήλατο είχε την δυνατότητα να σταματήσει το όχημα του
χωρίς να προκαλέσει ατύχημα
έχω δει περίπτωση να βγαίνει άλλος από το στοπ και το δικαστήριο να δείχνει ευθύνη 50-50
δεν θυμάμε την αιτιολογία
οπότε το νομικό θέλει πολύ συζήτηση

στο θέμα της πραγματικής ευθύνης
ο πεζός κόβει την πορεία του οχήματος
ο πεζός είναι ο μόνος που μπορεί να αποτρέψει το ατύχημα γιατί αρκεί να περπατάει με ανοιχτά τα μάτια

όλα αυτά τα λέω μπας και καταλάβουμε ότι έχουμε πλήρη έλλειψη σεβασμού και αντίληψης στο δρόμο
δεν είναι μόνο ο ΚΟΚ στον δρόμο και πρέπει επιτέλους να το καταλάβουμε αυτό

Kostas8134
Απών/απούσα

Plannet wrote:
κ

πρέπει σε αυτή την περίπτωση να δούμε την νομική ευθύνη που είναι 70-30 μέχρι και 50-50 υπέρ του πεζού
και την πραγματική ευθύνη που είναι του πεζού
το 70-30 και 50-50 ορίζετε από το αν όντως το ποδήλατο είχε την δυνατότητα να σταματήσει το όχημα του
χωρίς να προκαλέσει ατύχημα
έχω δει περίπτωση να βγαίνει άλλος από το στοπ και το δικαστήριο να δείχνει ευθύνη 50-50
δεν θυμάμε την αιτιολογία
οπότε το νομικό θέλει πολύ συζήτηση

στο θέμα της πραγματικής ευθύνης
ο πεζός κόβει την πορεία του οχήματος
ο πεζός είναι ο μόνος που μπορεί να αποτρέψει το ατύχημα γιατί αρκεί να περπατάει με ανοιχτά τα μάτια

όλα αυτά τα λέω μπας και καταλάβουμε ότι έχουμε πλήρη έλλειψη σεβασμού και αντίληψης στο δρόμο
δεν είναι μόνο ο ΚΟΚ στον δρόμο και πρέπει επιτέλους να το καταλάβουμε αυτό

Τελικά η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και τραυματισμός πεζού που περνάει με πράσινο είναι 100% ευθύνη του οχήματος που παραβιάζει τον ερυθρό σηματοδότη. Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση. Οποιοσδήποτε δικηγόρος μπορεί να στο επιβεβαιώσει. Αυτά που λες για το στοπ με 70/30 μπορεί να ισχύσουν μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις όπου το όχημα που είχε την προτεραιότητα έκανε και αυτό με τη σειρά του κάποια παράβαση (π.χ. έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα).

Όσο για την "πραγματική ευθύνη" που μας λες ότι έχει ο πεζός εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια. Είσαι το κλασικό παράδειγμα του κάφρου Ελληναρά που πιστεύει ότι αυτός και μόνο αυτός έχει δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει και οι νόμοι και ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας είναι για τα "γατάκια".

Kostas8134
Απών/απούσα

Plannet wrote:
κ

πρέπει σε αυτή την περίπτωση να δούμε την νομική ευθύνη που είναι 70-30 μέχρι και 50-50 υπέρ του πεζού
και την πραγματική ευθύνη που είναι του πεζού
το 70-30 και 50-50 ορίζετε από το αν όντως το ποδήλατο είχε την δυνατότητα να σταματήσει το όχημα του
χωρίς να προκαλέσει ατύχημα
έχω δει περίπτωση να βγαίνει άλλος από το στοπ και το δικαστήριο να δείχνει ευθύνη 50-50
δεν θυμάμε την αιτιολογία
οπότε το νομικό θέλει πολύ συζήτηση

στο θέμα της πραγματικής ευθύνης
ο πεζός κόβει την πορεία του οχήματος
ο πεζός είναι ο μόνος που μπορεί να αποτρέψει το ατύχημα γιατί αρκεί να περπατάει με ανοιχτά τα μάτια

όλα αυτά τα λέω μπας και καταλάβουμε ότι έχουμε πλήρη έλλειψη σεβασμού και αντίληψης στο δρόμο
δεν είναι μόνο ο ΚΟΚ στον δρόμο και πρέπει επιτέλους να το καταλάβουμε αυτό

Τελικά η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και τραυματισμός πεζού που περνάει με πράσινο είναι 100% ευθύνη του οχήματος που παραβιάζει τον ερυθρό σηματοδότη. Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση. Οποιοσδήποτε δικηγόρος μπορεί να στο επιβεβαιώσει. Αυτά που λες για το στοπ με 70/30 μπορεί να ισχύσουν μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις όπου το όχημα που είχε την προτεραιότητα έκανε και αυτό με τη σειρά του κάποια παράβαση (π.χ. έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα).

Όσο για την "πραγματική ευθύνη" που μας λες ότι την έχει ο πεζός εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια. Είσαι το κλασικό παράδειγμα του κάφρου Ελληναρά που πιστεύει ότι αυτός και μόνο αυτός έχει δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει και οι νόμοι και ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας είναι για τα "γατάκια".

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

Kostas8134 wrote:

Τελικά η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια. Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και τραυματισμός πεζού που περνάει με πράσινο είναι 100% ευθύνη του οχήματος που παραβιάζει τον ερυθρό σηματοδότη. Δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση. Οποιοσδήποτε δικηγόρος μπορεί να στο επιβεβαιώσει. Αυτά που λες για το στοπ με 70/30 μπορεί να ισχύσουν μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις όπου το όχημα που είχε την προτεραιότητα έκανε και αυτό με τη σειρά του κάποια παράβαση (π.χ. έτρεχε με υπερβολική ταχύτητα).

Όσο για την "πραγματική ευθύνη" που μας λες ότι την έχει ο πεζός εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια. Είσαι το κλασικό παράδειγμα του κάφρου Ελληναρά που πιστεύει ότι αυτός και μόνο αυτός έχει δικαίωμα να κάνει ότι γουστάρει και οι νόμοι και ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας είναι για τα "γατάκια".

διορθώνω καταρχήν κάτι
πιο πάνω λέω 70-30 και 50-50 που το έγραψα λάθος από κεκτημένη ταχύτητα
έιναι 70-30 και 100-0 υπέρ του παιζού και στις 2 φορές
αλλά όπως τονίζω τα νομικά θέμα θέλουν συζήτηση
όπως και να έχει είναι θέμα προς συζήτηση
η πραγματική ευθήνη είναι ένα άλλο θέμα
θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να καταλάβεις
αν δεις έναν πεζό με πράσινο και ένα αυτοκίνητο να έρχεται με 50--60 χλμ
και ο πεζός παρόλα αυτά περνάει την διάβαση
ποιος από τους 2 μπορούσε να αποφύγει το ατύχημα???
και αν ο πεζός πάει στον άγιο Πέτρο τι θα του πει??? είχα πράσινο???
πραγματική ευθήνη είναι όταν μπορούμε να αποφύγουμε κάτι και απλά δεν το κάνουμε
γιατί νομικά ειμαστε καλύμένοι
αν πας σε άλλες χώρες όπως η Γερμανία θα δεις πολλά ατυχήματα που νέμεν ο οδηγός έχει την νομική ευθύνη
αλλά ο πεζός ή ο ποδηλάτης έχει την πραγματική ευθύνη γιατί προκαλεί το ατύχημα
πέφτοντας πάνω στο όχημα