Καλησπέρα, είμαι κάτοχος ενός Ideal Megisto 2012 (trekking) εδώ και 2 χρόνια και έχω αρχίσει να ψάχνω για κάτι διαφορετικό. Αν και έχω μείνει ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο θα ήθελα να πάω σε κάτι πιο ευέλικτο/γρήγορο οπότε και έχω μερικές ερωτήσεις.
Καταρχάς να πω πως το θέλω για βόλτες μέσα στην πόλη και συνήθως συναντάω πεζοδρόμια/λακούβες κτλ οπότε δεν γνωρίζω και πολλά για το πως συμπεριφέρονται τα road bikes σε αυτούς τους τομείς.
Θα ήθελα αν είναι εύκολο να μου πει κάποιος τα αρνητικά/θετικά των δύο αυτών κατηγοριών (ίσως να προσθέσουμε και τα road-hybrid με ίσιο τιμόνι);
Τέλος όσων αναφορά την τελική ταχύτητα και γενικά την επιτάχυνση πιο υπερτερεί, και ποιο είναι πιο ξεκούραστο οδηγικά (από άποψη σωματικής προσπάθειας).
Με το Ideal για παράδειγμα σε ευθεία φτάνω στα 40χμ/ω για μικρό διάστημα, οι άλλες δύο κατηγορίες πόσα αποδίδουν;
Καλυτερα να εχεις 2 ποδηλατα.
Σημερα με την κουρσα πορωθηκα στην ασφαλτο , ειναι κατι το απερηγραπτο , κουμπωμενος και με πεταλια , αλλα μετα επρεπε να περασω κατι χωματα και γυαλια και λακουβες για να φτασω στις μαρινες του φλοισβου και δεν πηγα .
Ενω με το τρεκιν και πηγαινα και εκανα οτι γουσταρα .
Λογικα με την κουρσα θα πας 60κλμ .
Λογικα αυτο που θες ειναι πχ Ideal City me 700 x 28 λαστιχο χωρις ανναρτηση 450ε και γενικα αυτη η κατηγορια .Urban oxi Hyprid .
Σε στυλ το urban μου αρέσει περισσότερο από τα road αλλά θα δω διαφορά από το megisto και που ακριβώς;
Αν μιλάς γι αυτό το μοντέλο (cityrun) απ'ότι βλέπω οι διαφορές είναι πως δεν έχει ανάρτηση, έχει πιο λεπτά λάστιχα 700x28 έναντι 700x40 του megisto και είναι λίγο πιο ελαφρύ (2 κιλά).
Αυτά όμως πως μεταφράζονται στον δρόμο;
Τέλος ένα urban ή road στα ίδια λεφτά με το megisto (350ε) είναι ανάλογης ποιότητας ή πρέπει να διαθέσεις παραπάνω σε αυτές τις κατηγορίες;
Απ'ότι βλέπω υπάρχει και η κατηγορία fitness που είναι παρόμοια με urban.
Υπαρχει και με 27 ταχυτητες το City .
ΔΙαφορα υπαρχει αναμεσα και σε 2 τρεκιν ακομα{ ειχα 2 μαζι }
Λογικα τα Ity εχουν πιο ενισχυμενα πραγματα , ρωτα και τον εκθεσα
Πολυ ανθεκτικο Urban ειναι το Gian Seek kai βεβαια φοραει 700 χ 50 swable big apple μπαλονι αλλα πιστευω θα ειναι πιο αργο απο το Ideal .
Απο κουβεντα με εκθεσαδες στα λεω αυτα , ξερεις μπορει να λενε και οτι να ειναι ........
Βλέποντας τα fitness συγκλίνω σε κάτι σαν και αυτό:
KTM STRADA 800 SPEED
http://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/fitness-bikes/ktm-strada-800-s...
Απ'ότι βλέπω έχει 23" ελαστικό, αυτό θα είναι πρόβλημα; Επίσης σε σύγκριση με τα road πως θα είναι σε ταχύτητα/επιτάχυνση;
Αυτα ειναι μονο για ασφαλτο ! Αυτα ειναι road με φλατ τιμονι . Σχεδον ιδια ταχυτητα .
Απλα οσοι περνουν φιτνεσσ μετα τα δινουν για να παρουν road .
Παρε ενα road και ενα mountain 29ari και θα τα εχεις ολα
Βασικά τα road λέω να τα αποκλείσω καθώς οι βόλτες που κάνω είναι των 10 χιλιομέτρων και σε όχι ίσιο δρόμο οπότε ίσως δεν αξιοποιηθεί στο έπακρον.
Αν υπάρχουν και άλλες προτάσεις ευχαρίστως να τις ακούσω.
Tote που θα σε βοηθησει το fitness me lastixo 700 x 23 ? apo ena Road me 700x 23 ?
TI enoeis δεν ειναιισιος δρομος ? τι περιλαμβανει?
Δεν ξέρω, το ότι έδωσα link γι αυτό δεν σημαίνει πως γνωρίζω και την διαφορά 700x23 με 700x28 π.χ απλά σε τιμή/κατηγορία μου φάνηκε πως μου ταιριάζει.
Η διαδρομή που κάνω συνήθως έχει ανηφόρες/πεζοδρόμια κτλ.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι γρήγορο/ελαφρύ και άνετο σε σύγκριση με το ideal που έχω τώρα με ίσιο τιμόνι κατά προτίμηση.
ΤΟ φιτνεσσ και ειδικα αυτο που εδειξες ,ειναι κουρσα με ισιο τιμονι. MONO ASFALTO .
Τι σε χαλαει στο Megisto ? Τι λαστιχο φοραει τωρα?
Βαλε στο Megisto 700 x 28 ή 30 να γρηγορεψει αλλα θα εισαι οριακα γιαπολλα πολλα πεζοδρομια.....
Για εμανα πρωτεινω IDeal City 27 taxythtes gia esena εκτος αν δινεις παραπανω χρηματα οποτε βλεπουμε......
Το Megisto φοράει: Kenda K948 Kwick 700x40C
Με χαλάει στο ότι μου φαίνεται αργό και κουραστικό, τουλάχιστον στην διαδρομή που κάνω.
Το 700χ40 φταιει!!!! , το οποιο κακομηρο σου δινει ανεση , αντοχη στα πεζοδρομια , λιγοτερους κραδασμους και λιγο χωμα παραπανω........
Βαλε 700χ28 η 700 χ30 η 700 χ 32 και πελμα και διασταη αναλογα την χρηση σου και θα δεις αισθητη διαφορα .
εγω ειχα 700 χ40 και το 700 χ35 καταλαβαινα διαφορα αρκετη φαντασου και ενοειται κλειδωμενη αναρτηση.
Ετσικι αλλιως λαστιχα θες και θα σου εχουν ανοιξει , σιγα 30ε ειναι το θεμα. και σου μενουν και για το επομενο
Και θα δω διαφορά; αν είναι έτσι γιατί άλλοι αγοράζουν road/fitness και δεν κάνουν αυτό που λες;
Π.χ το KTM είναι 4 κιλά ελαφρύτερο.
Επίσης κοιτάζω και το Bianchi Camaleonte 1 αλλά είναι μοντέλο του 2013 και δεν βλέπω διαθεσιμότητα καλή στα ελληνικά μαγαζιά.
Στην τελική τα αποφεύγω τα πεζοδρόμια αν δω μεγάλη διαφορά σε άνεση/ταχύτητα πηγαίνοντας σε άλλη κατηγορία.
Θα ήθελα και άλλες απόψεις αν είναι εύκολο.
MAG πες μας οταν τελειωσεις την παραπληροφορηση να τα διορθωσουμε. Μην γραφουμε συνεχεια.
Ημαρτον ρε φιλε, φτανει το τρολαρισμα. Στο ξαναλεω θα σε παρει καποιος σοβαρα και θα την πληρωσει χωρις λογο.
Σε αυτά εδώ συγκλίνω περισσότερο χωρίς να έχω γνώσεις:
SCOTT SPEEDSTER 50FB 2014
BIANCHI CAMALEONTE 1 2013
KTM STRADA 800 SPEED 2014
MERIDA SPEEDER T2D 2014
Ενταξει Πασο
Αλλα δεν φταιω εγω αν θελει fitness kai πεζοδρομια.......
Παμε απο την αρχη. Μην διορθωνουμε τα πανω και μπερευομαστε.
Το επομενο βημα απο αυτο που εχεις ειναι τα urban-hybrid ή οπως αλλιως θες να τα πεις.
Το μεθεπομενο ειναι οι κουρσες-fitness αλλα τα χλμ που κανεις δεν δικαιολογουν τετοια πραγματα. Δεν δικαιολογουν καν ουτε τις καινουργιες κουρσες με τα φαρδια λαστιχα και τα δισκοφρενα.
Για να καταλαβεις οι διαφορες που αναφερεις ειναι απλως το επακολουθο της σημαντικης διαφορας που εχουν τα urban με το τρεκινγκ που εχεις και των απαιτησεων που δημιουργει.
Η τελειως διαφορετικη θεση οδηγησης. Φαντασου την ορθια σχετικα θεση που εχεις τωρα. Φαντασου την τελειως σκυφτη θεση της κουρσας οταν πιανεσαι απο την κατω θεση. Η ενδιαμεση θεση ειναι η θεση των urban.
Στα urban θα πρεπει να ξοδεψεις λιγα παραπανω. Και να προσεξεις πολυ παραπανω τους τροχους (λογω πιο γρηγορης και πιο επιθετικης οδηγησης θελεις κατι καλυτερο).
Προσπαθώ να το δω λίγο διαφορετικά το θέμα, δηλαδή:
Στις διαδρομές και τα χιλιόμετρα που κάνω αν πάω σε κατηγορία urban ή fitness δεν θα γίνεται πιο ξεκούραστα/γρήγορα η διαδρομή;
Για παράδειγμα με το Ideal που έχω τώρα θέλω να κάνω παραπάνω αλλά δεν μπορώ λόγο της κούρασης που μου προκαλεί εκτός αν σε αυτό ευθύνομαι εγώ ή ο τρόπος που κάνω ποδήλατο (ίσως και η διαδρομή ή συνδυασμός όλων αυτών που ανέφερα).
Αν η διαφορά που θα μου προσφέρει η αλλαγή σε κατηγορία ωφελεί τότε τα πεζοδρόμια κτλ μπορώ να τα αποφύγω ή να βρω άλλη διαδρομή.
Αν το μόνο που αλλάζει είναι η στάση του σώματος για πιο ξεκούραστες αλλά μεγάλες διαδρομές πολλών χιλιομέτρων τότε προφανώς πρέπει να μείνω με το Ideal.
ΤΟ Ideal einai sto νουμερο σου?
Εχεις ρυθμισει σωστα την θεση οδηγησης? Στα ειπε αυτα κανας ειδικος.. Μηπως κουραζεσαι για αυτους τους λογους?
Τα φιτνεσσ δεν αποροφανε κραδασμους και εχουν σελα στριγκακι αλλα αυτο αλλαζει.........
Είναι το 47 που είναι για 1.75-1.80 ύψος (1.80 είμαι εγώ).
http://www.idealbikes.net/?section=2298&language=el_GR&itemid1494=2335&d...
Την σέλα την έχω ρυθμίσει όπως ανέφερε το εγχειρίδιο χρήσης, αλλά δοκίμασα και ψηλότερα χωρίς αποτέλεσμα...
ΤΟ γονατο με το πεταλι παραληλο στο εδαφος το ρυθμισες? Δες utube....
Βαλε αρχικα κανα λαστιχο 700 χ 28 να δεις μηπως την βγαλεις οικονομικα , ετσι και αλλιως για πεταμα ειναι τα δικα σου και ειναι και χοντρα
Aera ebalew tigka sta lastixa ?
Kai αμα ειναι σιγα παρε και ενα Scott fb 50 με λαστιχο 700χ23 και αντε γγεια απο ταχυτητα αλλα μονο ασφαλτο........και θες και καμια μαλακη σελα οπως σε κοβω μετα........
Όχι εντελώς παράλληλα, να έχει μια μικρή γωνία αλλά το δοκίμασα και παράλληλα το οποίο με δυσκόλευε περισσότερο στο πετάλι.
Στα λάστιχα έχω 85psi που είναι το max απ'ότι γράφουν και το πίσω το άλλαξα πρόσφατα επειδή είχε σκάσει (είναι 700x38 ενώ το μπροστά 700x40).
α) Ποδήλατο έχεις, από σένα εξαρτάται το πόσο γρήγορα θα πάει.
Οι διαφορές σε θέμα κούρασης-βάρους-ποιότητας κύλισης είναι μικρές, αν εσύ δεν τραβάς δεν θα σε μεταμορφώσει το ποδήλατο.
β) Για μόνο 10 χλμ που κάνεις δεν αξίζει να δώσεις λεφτά για κάτι άλλο.
Μείνε με το Megisto.
Βαλε λεστιχα λεπτα
κουμποσου με πεταλια SPD και παπουτσια σκαρακια
κατεβα κουμπομενος στο χωριο και θα σε ψαχνουν
Τα πεταλια ειναι η μιση ποδηλασια
ΓΙα κανα χρονο θα εισαι οκ μετα και ολο πιο μετα θα θες ολο και κατι πιο γρηγορο
Αν βάλω 28άρια λάστιχα θα πρέπει να έχω την ανάρτηση κλειδωμένη πάντα;
οχι , απλα κερδιζεις λιγο ταχυτητα και στην ανηφορα με το κλειδωμα, παρε και πεταλια να κουμπωνεις, καιρος να γινεις επαγγελματιας ποδηλατης και εσυ πηγαινε στο επομενο level.
Θα δοκιμάσω τις προτάσεις σου και βλέπουμε.
Τα SPD πετάλια κάνουν για όλα τα ποδήλατα; π.χ αυτά:
http://www.tsirikosbikes.gr/bike-spare-parts/pedals/shimano-pd-m324-spd-...
τα οποία είναι και πλατφόρμα και SPD κάνουν για το Ideal;
Τέλος τα αντίστοιχα παπούτσια http://www.tsirikosbikes.gr/bike-clothing-shoes/shoes-spd/on-road-triath... που θα πρέπει να πάρω κάνουν για όλα τα SPD πετάλια η πρέπει να προσέξω κάτι;
Δεν ειμαι ειδικος αλλα καλο μου φενεται το πεταλι για διπλη χρηση , παρε και παπουτσι pio mountain για να προχωρας και λιγο , τα αλλα δεν προωρας ειναι κοκαλο
Δεν ειμαι ειδικος αλλα καλο μου φενεται το πεταλι για διπλη χρηση , παρε και παπουτσι pio mountain για να προχωρας και λιγο , τα αλλα δεν προωρας ειναι κοκαλο
SPD προτεινεις στον ανθρωπο για διαδρομες των 10χλμ σε πολη με τρεκκιν? Θα το δει ο kktsol και θα καραφλιασει.
zefs αν θες την ταπεινη μου αποψη αν στα 10 χλμ κουραζεσαι (αν δεν μιλαμε για τιποτα τρελα υψομετρικα) δεν χρειαζεσαι καινουριο ποδηλατο αλλα περισσοτερη προπονηση :)
Τα πεταλια είναι SPD (mountain) και τα παπούτσια spd-sl road και δεν είναι συμβατα μεταξύ τους.