Γεια σε όλους !! Είμαι μόλις δυο μηνών ποδηλάτης με ένα MTB και κινούμαι μόνο στην άσφαλτο . Έχω λατρέψει το αντικείμενο και η ιδέα της αγοράς μιας καινούριας κούρσας όλο έρχεται και πιο κοντά στην πραγματικότητα . Αν έχετε κάποια βασικά σημεία που πρέπει να προσέξω πριν την αγορά θα μου ήταν πολύ χρήσιμα
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Η κούρσα είναι εργαλείο προπόνησης και όχι άνετης γενικής χρήσης.
Αν ο ρυθμός σου είναι "χαλαρός" τύπου 25χλμ μέση ταχύχητα, αν σε
ενδιαφέρει η πρακτικότητα τύπου σχάρες, λασπωτήρες, αν σε ενδια-
φέρει η άνεση και η "τουριστική" προσέγγιση στις βόλτες σου, τό-
τε δεν πας σε κούρσα. Ένα ποδήλατο τύπου urban/fitness με ίσιο
τιμόνι, 28'' τροχούς, βάσεις για σχάρες/λασπωτήρες είναι πολύ 7
πιο πρακτικό.
Από εκεί και μετά, καλό είναι να κοιτάξεις για πιο "χαλαρές" γε-
ωμετρίες στις κούρσες. Δηλαδή μοντέλα τα οποία προορίζονται για
"μεγάλες" αποστάσεις τα οποία έχουν συνήθως πιο ψηλό κούτελο και
πιο χαλαρές γωνίες στον κάθετο. Επίσης καλή επιλογή είναι και τα
Cyclocross με τη δυνατότητα φαρδύτερου ελαστικού.
Για γραναζώματα δεν έχει νόημα να σου πούμε κάτι καθώς είναι προ-
σωπικό και σωματικό το όλο θέμα.
να προσθεσω-ξεκαθαρισω απλως στα λεγομενα του απο πανω οτι πια υπαρχουν δυο τυποι "cyclocross". Αυτα που ειναι πραγματικα cyclocross και αυτα που πια τα λεμε all terain bikes. Το δευτερο ειναι αυτο που εννοουμε οι περισσοτεροι οταν λεμε παρε cyclocross. Κουρσα με πιο χαλαρη γεωμετρια που παιρνει και πιο φαρδυ λαστιχο (και συνηθως φετος ειναι με δισκοφρενα) αλλα τα περισσοτερα ειναι προσαρμοσμενα στην ασφαλτινη χρηση. Με αυτα δεν μπορεις να κανεις cyclocross αλλα θα σε βολεψουν σε ολα τα αλλα. Αντιθετα τα πραγματικα cyclocross δεν κανουν για την all around ασφαλτινη χρηση που λεμε.
Thanx για τις πληροφορίες , αν και τώρα ένας γνωστός που εχει ποδηλαταδικο προσπαθεί να με πείσει για trekking μέχρι ναποκτησω την κατάλληλη εμπειρία και μετά να δω για κούρσα . Η αλήθεια ειναι ότι μπερδεύτηκα με τόσους παράγοντες οπότε λέω ακολουθήσω το ένστικτο μου .... ( κούρσα ήθελα εξαρχής )
Έχεις mountain, θες να πας σε κάτι με ακόμα πιο "επι-
θετική" στάση σωματος και σου προτείνει trekking όπου
θα έχεις πιο όρθια στάση και από το mountain και το
μόνο που θα σου προσφέρει είναι πίσωγύρισμα...
Δεν υπάρχουν πιο πεταμένα λεφτά από τα trekking για
κάποιον που θέλει να γράψει ασφάλτινα χιλιόμετρα. Να
σου έλεγε τουλάχιστον κάτι σε urban/fitness, θα είχε
νόημα.
Ακολούθα το ένστικτό σου απλά ψάξε για κούρσες με πιο
χαλαρές γεωμετρίες. Μη δώσεις πολλά λεφτά για 1η κούρ-
σα καθώς οι πραγματικές ανάγκες θα βγουν μετά από κά-
μποσες εκατοντάδες χιλιόμετρα.
............και πολύ καλά θα κάνεις........
ναι δίκιο έχει ο ποδηλατάς σου
το λέει και ο rockarolla
πρώτα παίρνουμε ένα Mtb μετά παίρνουμε ένα trekking
μετά παίρνουμε ένα urban μετά ένα fitness
και μετά αφού αποκτήσουμε εμπειρία στο να πετάμε λεφτά
παίρνουμε μια κούρσα των 500 ευρό
μετά μια κούρσα των 1000 ευρό
και μετά μια κούρσα των 3000 ευρό
:D
καλό θα ήταν να μας πεις τι έχεις στο μυαλό σου πέραν του ότι θέλεις να πάρεις κούρσα
αυτο που θελω ειναι καθαρα ασφαλτος , το τρεκκινγκ μου το προτεινει γιατι λεει οτι εχει τα ιδια πατηματα (οσων αφορα τα βηματα των πεταλ ) με της κουρσας και ισχυριζεται οτι πρεπει πρωτα να φαω χιλιομετρα γνωριζοντας αυτα τα πατηματα και μετα να παρω το ρισκο μιας κουρσας . Επισης μου λεει οτι η κουρσα ειναι πιο πολυ αθλημα απο την αποψη οτι κανεις πολλα χλμ και συνηθως θες παρεα γιατι μονος ειναι αρκετα βαρετο .
Εχεις καμια προταση για κουρσες με χαλαρη γεωμετρια ?
.
το σίγουρο είναι πως ο ποδηλατάς είναι κλασικός έμπορος
οπότε αν πάρεις από εκεί ποδήλατο καλά θα κάνεις
αλλά να προσέχεις τι σου λέει
το ότι θέλεις καθαρά άσφαλτο δεν μου λέει τίποτα
και εγώ κάνω κυρίως άσφαλτο και έχω Mtb
και δεν χρειάζομε κάτι παραπάνω
αλλά ξέρω τι ζητάω
οπότε περιμένω να μου πεις και άλλα πράγματα
:D
αλλά μιας και θέλεις κάτι με χαλαρή γεωμετρία αυτό είναι αυτό που ζητάς
http://www.custombicycles.gr/index.php?act=viewProd&productId=1171
Πιο πολλές πα..ριές μαζί από έμπορο παίζει να μην έχω ξανακούσει-διαβάσει....όσο περί ομαδικού αθλήματος....όλα είναι προσωπικές επιλογές.....και με παρέα είναι καλά και μόνος σου ότι γουστάρεις κάθε φορά....από παρέες για βόλτες στο facebook,στα διάφορα forum γεμάτο....προσωπικά στην κούρσα μ'αρέσει πιο πολύ μόνος μου και μια χαρά έχω φτάσει να κάνω από 5χλμ. που έκανα στην αρχή στα 150......στο βουνό γουστάρω πιο πολύ παρέα.......για πιο χαλαρές γεωμετρίες κοίταζε στις διάφορες εταιρείες στην κατηγορία endurance....
Δες τον παρακάτω σύνδεσμο και ακολούθησε τις οδηγίες μέτρησης είναι ο ποιο ασφαλής τρόπος για επιλέξεις κούρσα στα μέτρα σου
http://www.competitivecyclist.com/Store/catalog/fitCalculatorBike.jsp#me...
Μια ελαφρώς μεταχειρισμένη κούρσα , με καλή αξία μεταπώλησης ποτέ δεν είναι ρίσκο, τα πατήματα τα συνηθίζεις βάζοντας χλμ και όχι αλλάζοντας είδη ποδηλάτων και δίσκοβραχιόνων, το ποδήλατο είναι όσο ομαδικό η ατομικό θες εσύ, τέλος καλό είναι να έχει 18 ταχύτητες δηλ από shimano sora 9-Speed και πάνω για να έχεις καλύτερη κλιμάκωση ταχυτήτων και αναβαθμίζετε σε 10-Speed πιο οικονομικά ( δεν αλλάζεις δισκοβραχίωνα). Ελπίζω να βοήθησα , καλή επιλογή και πολλά και καλά χλμ.
Ξεπερνώ το αρχικό σου λάθος [πήρες ΜΤΒ ποδήλατο, ενώ κινείσαι αποκλειστικά και μόνο στην άσφαλτο....], και πάω στο επόμενο.
]
Δύο μήνες ποδηλάτης. ΔΕΝ δικαιολογείται αγορά νέου ποδηλάτου (... ακούγομαι σαν την μάνα σου ή σαν την γυναίκα σου... χαχαχα).
Μείνε με αυτό που έχεις. Φούσκωσε τα ελαστικά στην ΜΑΧ πίεση, ρύθμισε σωστά τη θέση / στάση σου πάνω στο ποδήλατο (ελπίζω να μην είναι σε λάθος νούμερο ο σκελετός) και ΓΡΑΨΕ ΧΛΜ. ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ.
... μετά, αφού θα έχεις λιώσει ένα ζευγάρι ελαστικά, το ξανασυζητάμε.
.
.
.
.
.
.
αν παρόλαυτά, σου περισσεύουν, σε γαργαλάει η τσέπη σου, κέρδισες το λόττο ή καμιά κληρονομιά, ε τότε μην ακούς κανέναν, αγόρασε μια full carbon επώνυμη κούρσα να γουστάρεις και εσύ και ο ποδηλατάς που θα στην πουλήσει....
[....αστειεύομαι, δεν έχω σκοπό να σε προσβάλλω...
...η συνέχεια για τους επόμενους (τουλάχιστον δύο μήνες) μπορεί να είναι αυτό που λέει ο φίλος RR πιό πάνω ή να πάρεις ένα ζευγαράκι λαστιχα δρόμου καλής ποιότητας που να σηκώνουν μεγάλες πιέσεις και μια τρόμπα για να το φουσκώνεις (δαπέδου που θα σου μείνει και για την μελλοντική όποια άλλη αγορά σου)
Θα δεις άλλο ποδήλατο. Κάνε πρώτα αυτό (που οικονομικά είναι στοιχειώδες) και μετά όταν λειώσεις τουλάχιστον τα λαστιχάκια βλέπεις και συ και το σώμα σου και κυρίως το μυαλό σου αλλά και η τσεπη σου.
Μέχρι τότε πετάλι και ...διάβασμα εδώ, αλλού, παντού!
Η αλήθεια ειναι ότι τη ιδανικό σενάριο θα ήταν να συνεχίσω με το υπάρχον μτβ (που φοράει λάστιχα ασφάλτου) αλλά επειδή ειναι ποδήλατο τουλάχιστον δεκαετίας εχω βαρεθεί να βλέπω ποδηλάτες στον δρόμο με νέας γενιάς ποδήλατα να τρέχουν πολύ γρηγορότερα και με μεγαλύτερη άνεση απο εμένα ( λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου τροχών και αλλά)
αν το ποδήλατο είναι στο σωστό μέγεθος
τότε η διάμετρος τροχούς θέλει ακόμα για να είναι ο λόγος που συμβαίνει αυτό
:D