Καλησπερίζω την ποδηλατική κοινότητα.
Είμαι αρκετά μπερδεμένος κυρίως γιατί βλέπω ότι η αγορά καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τους κανόνες του μάρκετινγκ.
Έιμαι 33 και 1,81 με 84 κιλά και σε καλή φυσική κατάσταση. Μόλις χθες έδωσα ένα beretta srx100 με σιδερένιο σκελετό, vbrakes και χωρίς ανάρτηση. Αν και φθηνό δεν μου έβγαλε κάποιο πρόβλημα. Βέβαια το πρόσεχα αρκετά με σέρβις κλπ. Το είχα 5 χρόνια και έκανα μαζί του ΠΑΡΑ πολλά χιλιόμετρα. Ήταν "trekking". Χρησιμοποιώ τα εισαγωγικά επειδή δεν είχε ανάρτηση και του έβγαλα με την 1η ευκαιρία τα λάστιχα που φορούσε βάζοντας σλικ όπου και το ευχαριστήθηκα μιας και κινούμαι μόνο σε άσφαλτο και ελάχιστα σε πατημένο χώμα.
Λοιπόν, για να μην σας κουράσω πολύ. Τι θέλω; Επειδή ήδη σήμερα έχω πάθει στερητικό σύνδρομο που δεν καβάλησα έχω ξεκινήσει και ψάχνω αλλά όπως προανέφερα είμαι μπερδεμένος.
Σκεφτόμουν αρχικά για ποδήλατο κατηγορίας touring πχ
σαν αυτό. Κυρίως επειδή έχει σχάρα και φτερά ώστε να βάλω παιδικό κάθισμα. Αλλά επειδή έχω οδηγήσει με ανάρτηση ξινίζω που έχει γιατί θα την έχω συνέχεια στο lock και απλά θα την κουβαλάω. Και εννοείται ότι δεν με ενδιαφέρει η μόδα με τα δισκόφρενα. Αλλά δύσκολο να τα αποφύγεις.
Οπότε είπα μήπως πάω σε κατηγορία "πόλης" (ή fitness ή όπως αλλιώς λέγονται) όπως πχ αυτό. Και λέω "πόλης", επειδή δεν έχει ούτε φτερά, ούτε φώτα, ούτε σχάρα. Με την τοποθέτησή τους φτάνω σε τιμή το πιο πάνω που σας έδειξα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι τέτοια ποδήλατα πόλης.
Οπότε θέλω τη γνώμη σας. Τα ideal απλά τα ανέφερα σαν παράδειγμα. Δεν έχω θέμα με τις εταιρείες αρκεί να με καλύπτουν.
Τι θα μου προτείνατε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας.
εχεις μπερδεψει τις κατηγοριες και τα ονοματα τους αλλα μην κολλας σε ονομασιες κατηγοριων.
Αυτο που κανονικα λεμε πολης δεν εχουν πολυ σχεση με τα urban-hybrid που δειχνεις (τα δευτερα). Δεν εχει σημασια το ονομα της κατηγοριας ομως.
Anyway γενικως ολα αυτα τα ποδηλατα παιρνουν σχαρα κτλ. Ξερω και πολλους που σε τετοια (με χωρις αναρτηση δλδ) εχουν βαλει και παιδικο καθισμα. Δλδ δεν σε περιοριζει σχεδον τιποτα απο τα χρηστικα που μας λες. ΑΠο εκει και περα το τι θα πρεπει να παρεις θα εξαρτηθει απο το τι χρηση θα κανεις οταν δεν θα εχεις το παιδικο καθισματακι φορτωμενο. Δλδ θα κινηθεις "γρηγορα", οι διαδρομες σου θα ειναι μεγαλες και μονο ασφαλτινες(μεσα και πατημενοι χωματοδρομοι), εισαι επιθετικος οδηγος, οι φιλοι σου ειναι ολοι με κουρσα κτλ κτλ κτλ.
Ναι όντως έχω μπερδεμένες τις κατηγορίες αλλά νομίζω κατάλαβες τι εννοώ. Οι διαδρομές είναι σχεδόν 100% άσφαλτος. Μου αρέσει να κινούμαι γρήγορα και η πλειοψηφία των διαδρομών επι καθημερινής βάσεως είναι σπίτι-δουλεια-μάρκετ κλπ.
Όταν μένει χρόνος το ΣΚ μπορεί να κάνω καμία εξόρμηση μικρή πχ 30χλμ συνολικά. Αλλά δεν είναι ο κανόνας αυτός. Καθημερινά πάντως επειδή χρησιμοποιώ αποκλειστικά ποδήλατο στην πόλη που μένω (κωμόπολη, οπότε όλα είναι προσβάσιμα) κάνω σχεδόν 10-15χλμ πέρα δώθε. Άρα δεν θέλω κάτι "βαρύ" όπως πχ κατηγορίας touring όπως το 1ο που έβαλα γιατί φοβάμαι μην με κουράσει. Αν και η κατηγορία αυτή έχει όλα αυτά που εγώ προσωπικά θα ήθελα να έχει ένα ποδήλατο πόλης.
Ισως . http://2015.konaworld.com/minute.cfm .
Δεν την ήξερα την εταιρεία (καλά δεν είμαι και ειδικός). Ωραίο φαίνεται με καλά χαρακτηριστικά. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να το βρω για να το οδηγήσω πρώτα.
Βέβαια να πω τι πρόσεξα ότι δεν έχει φως. Μπορεί σε κάποιους να είναι περιττό αλλά τόσο δύσκολο τους είναι; Το λέω επειδή δεν φαίνεται και για φθηνό.
Παρε ιντεαλ .Ειναι αξιοπρεπη ποδηλατα.Για τη χρηση που θελεις φροντισε να εχει η να παιρνει κεντρικο γερό σταντ και αν δεχεται σκαρα με το μεγιστο βαρος του παιδιου στο καροτσακι.Μαθε πως να κατεβαινεις ωστε να μην φαει το παιδι το ποδι σου στο κεφαλι.Εαν θελεις να βαλεις φως που φωτιζει απο ροδα η τιμη ξεκιναει απο 60 και φτανει 500. Με μπαταρια μπορει να βρεις με 30 €
Παρε ιντεαλ .Ειναι αξιοπρεπη ποδηλατα.Για τη χρηση που θελεις φροντισε να εχει η να παιρνει κεντρικο γερό σταντ και αν δεχεται σκαρα με το μεγιστο βαρος του παιδιου στο καθισμα.Μαθε πως να κατεβαινεις ωστε να μην φαει το παιδι το ποδι σου στο κεφαλι.Εαν θελεις να βαλεις φως που φωτιζει απο ροδα η τιμη ξεκιναει απο 60 και φτανει 500. Με μπαταρια μπορει να βρεις με 30 €
ωραιο το ΚΟΝΑ αλλα σε καμμια περιπτωση ΔΕΝ κανει για αυτο που λες. Ειναι πολυ "ορθιο" και το τιμονι που φοραει δεν θα σου δωσει την θεση που θελεις.
Αυτο που περιγραφεις θελει "ελαφρυ" και επιθετικο ποδηλατο (το ελαφρυ ειναι σε εισαγωγικα δλδ δεν μιλαω για το απολυτο βαρος αλλα για την αισθηση που θα σου βγαζει στην οδηγηση). Το θεμα ειναι οτι αυτα τα ποδηλατα ειναι συνηθως "γυμνα" πραγμα οχι απαραιτητα κακο αφου διαλεγεις εσυ το τι θα βαλεις πανω (πχ αντι να εχει τα χαλια φωτακια που δινουν συνηθως μπορεις να διαλεξεις εσυ κατι καλυτερο).
Για το καθισματακι παντως εγω προτιμω αυτα που ειναι στον οριζοντιο οποτε να εχω το παιδι μπροστα μου και να μπορω να το ελεγχω.
1. πλέον κυκλοφορούν ΠΟΛΛΕΣ μάρκες ποδηλάτων με πολλά μοντέλα η κάθε μια. Αν ψάξεις, ΑΝ ΔΕΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ, είναι σίγουρο ότι εκεί έξω υπάρχει το σωστό ποδήλατο για σένα.
2. Άρα, πρώτα θα πρέπει να αποφασίσεις τι είναι σωστό για σένα.
3. Αναρτήσεις, δισκόφρενα ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΠΕΡΙΤΤΑ για την χρήση που θα κάνεις.
4. Φτερά, σχάρα, φώτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ. Αν κυκλοφορείς ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, αν ποδηλατέις και μετά την δύση του ήλιου, αν θα μεταφέρεις ψώνια ή καρεκλάκι με το παιδί σου, ΤΑ ΘΕΛΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.
5. Βέβαια, μπαίνουν και "μετά", σε γυμνό ποδήλατο, απλά θα σου στοιχίσει πιο ακριβά.
6. Αν το παιδί είναι πολύ μικρό, μέχρι 2 - 2,5 ετών, θα έλεγα μάλλον για καθισματακι μπροστά, στον οριζόντιο σωλήνα. Αν είναι μεγαλύτερο, ή έχει εξοικοιωθεί με την όλη φάση βάλτο σε σχάρα πίσω (καλύτερα για σένα).
7. Για μένα, θέλεις απλό τρεκκιν, με v-brakes, ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, 700C τροχούς, ελαστικά από 28χιλ. μέχρι 32χιλ. (φάρδος). Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν τέτοια μοντέλα.
Κοιτα το Kona ravall 2016 660e
to Specialized Sirus
to Specialized Work
to to Specialized daily 2
Και εγώ αυτή την άποψη έχω για τα ideal, αλλά απο άτομα που ασχολούνται περισσότερο δεν ακούω και τα καλύτερα. Τα ψιλοσνομπάρουν. Π'αντως δεν θα καταδεχτώ να δώσω 500 για ποδήλατο και να αγοράσω φώτα με μπαταρίες όταν θα μπορούσε να έχει από άξονα.
Για το κάθισμα να μπαίνει μπροστά έχω ρωτήσει αλλά μου είπαν ότι είναι μέχρι κάποιας ηλικίας. Μετά πρέπει να πάρεις για πίσω.
Μα αυτό ακριβώς έγραψα στο 1ο μήνυμα. Ότι δεν με ενδιαφέρουν δισκόφρενα και ανάρτηση αλλά σχάρα, φτερά και φώτα. Για αυτό και μου ταιριάζει περισσότερο η κατηγορία touring που τα έχει όλα αυτά μαζί.
Θα τα κοιτάξω αυτά που λες. Αν και έχω βάλει ταβάνι 500 άντε να το τραβήξω 600 παρά. Αλλά όπως προανέφερα εννοείται στα 600 παρά δεν θα δεχτώ να βάλω εγώ φως κλπ. Θα πρέπει να τα έχει.
Ευχαριστώ παιδιά.
Τι εννοεις να εχει φως ? με δυναμο ?
Αρχικα θες ενα καλο φως με μπαταρια 35ε
και ενα με επαναφορτιζομενη μεγαλο 90ε για πολλα σκοταδια γιατι κρατανε 4 ωρες μονο .
και μετα πισω κοκκινο ,οσο πιο καλο ειναι τοσο πιο πολυ θα σε σεβοντε τα αυτοκινητα .
Με δυναμό αλλά από άξονα. Όχι από ρόδα. Προσπαθώ να αποφύγω με μπαταρίες επειδή δεν μπορώ να έχω να φορτίζω και άλλες μπαταρίες.
Ας καταλήξω σε ποδήλατο και θα ελέγξω και τα φώτα του.
Πολυ δυσκολο. Ποδηλατο με τα χαρακτηριστικα που θελεις αλλα να εχει και δυναμο στον αξονα δεν θα βρεις (γιατι θελουν τον μπροστα τροχο οσο το δυνατον πιο ελαφρυ για να εχει αυτη την σβελτη συμπεριφορα που λες).
Νομίζω ότι βρήκα το ποδήλατο που έψαχνα. Οικογενειακό αλλά και σπορ.
Πως το βλέπετε από χαρακτηριστικά; Και για ποιο μοντέλο;
Να τσεκάρεις λίγο το βάρος που αντέχει η συγκεκριμένη σχάρα του scott. Είναι πιθανό να μη μπορεί να σηκώσει παιδικό κάθισμα. Προσωπικά δε θα το ρίσκαρα.
Θα προτιμούσα μια καλή σχάρα από την αγορά με τις κατάλληλες προδιαγραφές.
Ετσι ρωταω, ξερεις απο ποσο ξεκινανε τα EVO?? Επειδη ειχες πει και αυτο.
Εκτος εαν κανω εγω λαθος γιατι εχω την εντυπωση οτι ξεκινανε απο τα περιπου 1000 ευρω. Εαν κανω λαθος καλοριζικο και καλοταξιδο. Αφου σου αρεσε τοσο πολυ μην το πολυσκεφτεσαι.
Ήμουν αφελής.. το 40 στα 720 και οσο προχωραμε ανεβαινει και η τιμη. Απλά απαγορευτικό.
Γεια σας κι από 'μένα.
Αν είσαι μερακλής, να μια πρόταση στα 300€.
Με τρεις εσωτερικές ταχύτητες, κόντρα, μποτίλια δυναμό, σχάρα, φτερά.
http://www.zelvegianbikes.gr/details2.php?lang=1&wh=1&the1id=22&the2id=2...
http://www.bikeexpert.gr/cycle/category-1/category-5/asphalt/city/gepida...
Δεν χρειάζονται εκνευρισμοί. Ίσως ζητάω πολλά Και εγώ. Πάντως εκτός από τα Scott που ερωτεύτηκα Αλλά απλησίαστα, έχω 2 επιλογές μετά. Ή να πάρω το Travelon του 14 που έχει σκληρό πιρούνι και τακάκια επειδή του 2015 έρχεται με ανάρτηση και δίσκους, ή σε περίπτωση που το οδηγήσω το δω βαρύ, να πάω σε ένα fitness και να προσθέσω πράγματα.
Νομιζω θελεις κατι οπως αυτο . https://www.stevensbikes.de/2015/index.php?bik_id=183&cou=FI&lang=en_US .αλλα εχει 800
to Specialized Sirus
to Specialized Work
to to Specialized daily 2
Giant Seek .
Rvta kai kana allo patera ekei sto floisbo poy kanoyn boltes me ta paidia πισω
Εγω θα επερνα ενα mountain της Ideal me 380e που τα εχουν και θα του εβαζα αλλα λαστιχα και σχαρα με προδιαγραφες που θες....... Τα λαστιχα θα στα εκανε αλλαγη μια η αλλη ο ποδηλατας......
To atsalaki που προτεινε καποιος με 300ε και τον κραζετε ..... αμα εγραφε κανα Cinelli πανω θα λεγατε , τι ωραιο φοβερο , αντεχει , αποροφαει κραδασμους εχει touring γεωμετρια αλλα εχει 1000ε ειναι ακριβο........
ρε MAG ποιο ατσαλακι προταθηκε???
Απλα η κορυφαια ατακα της εβδομαδας.
Ayto
http://www.zelvegianbikes.gr/details2.php?lang=1&wh=1&the1id=22&the2id=2...
Και Cinelli να έγραφε, και Bianchi να έγραφε (έχω δεί), και Colnago να έγραφε (θου Κύριε φυλακί το βρωμόστομά μου!) τα ίδια ακριβώς θα του λέγαμε.
Άν δε ζεί στη Santa Monica και/η θέλει να πηγαίνει με οποιαδήποτε ταχύτητα > 10-15 km/h, απλά ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Τέλος.