χαιρετω την παρεα , εχω το παραπανω ποδηλατο και σκεφτομουν εαν θα πρεπει να του αλλαξω τιποτα ωστε να μου προσφερει κατι παραπανω , απο εκει που το πηρα μου ειπαν μονο τα φρενα να αλλαξω με καποια καλυτερα σε καποια φαση γιατι δεν συμβαδιζουν με τα κιλα μου, 2.02 υψος 120 κιλα (και πεφτουν)
ideal pro rider 2015 XL 29"
σκεφτομουν να βαλω λαστιχα καινουργια τωρα που εχει προσφορες στο chain
η χρηση του ποδηλατου ειναι χωματινες διαδρομες και ασφαλτο αναγκαστικα μεχρι να παω σε καποιο αλσος η παρνηθα
Επισης σκεφτομουν για σελα σε δευτερο χρονο και καποιο κολαν με μαξιλαρι σε πρωτο χρονο διοτι μεχρι να παω παρνηθα με ποναει το σημειο εκεινο στην σελα πανω , κοντα στα 13 χιλιομετρα ανηφορα μετα απο κανα 45" .
Αυτα ειχα να ρωτησω , περιμενω γνωμες.
Το βασικότερο, ειδικα αν κανεις mtb, ειναι ενα κρανος. Δευτερα ερχονται στολη, πεταλια, παπουτσια και ποιοτηκα λαστιχα(αν αντεχει η τσεπη σου tubeless). Μετα απο αυτα αν σου περισευουν λεφτα μπορεις να κοιταξεις για σελα που θελεις ή να παρεις μια καλη αναρτηση. παντως τα φρενα εγω δεν θα τα αλλαζα.
Έχω κράνος τον 35€ μέτριο φαντάζομαι πως είναι, γάντια φοξ , από λάστιχα τυβελεςς πόσο πάνε;ένα value for money
ωραια δεν χρειαζεται ακριβο κρανος. και ενα φθηνο σε προστατευει καλα. οσο για τα λαστιχα, θελει λιγο ψαξιμο. εξαρταται απο τις αναγκες σου. εμενα δεν με νοιαζει να ειναι και λιγο πιο βαρυ αρκει να αντεχει και να ποιανει καλα. εσυ αμα δεν κανεις τιποτα extreme ισως σε ενδιαφερει η αντισταση κυλισης. ψαξτο λιγακι και θα βρεις ποια σου ταιριαζουν καλυτερα ;)
Εχεις κάποια να μου πρoτείνεις εσύ ή κάποιος άλλος κάποιο σωστό με .grip λάστιχο που να έχει δοκιμάσει;
Τα περισσότερα που προτεινετε ειναι εξοπλησμός του αναβάτη. Και εγώ εχω ενα IDEAL ZIGZAG 27.5 του 2014 και ψαχνω "τι βελτίωση ή προσθηκη να του κανω" τωρα που κλεινω 1 χρόνια που το έχω...
για "φθηνη" αναβαθμιση κοιτας τα σημεια επαφης. δλδ λαστιχα, πεταλια, σελα, χειρολαβες.
για "βαρια" αναβαθμιση μπαινουν στο παιχνιδι αναρτησεις, ροδες, μεταδοση, φρενα.
Απαραιτητη προυποθεση για να βαλεις λαστιχα tubuless ειναι να εχεις και στεφανια TR (tubuless ready)!
Οποτε παει μακρια η βαλιτσα...ισως θα επρεπε να αρχισεις να κοιτας κανενα καλο μεταχειρισμενο ποδηλατο.
αυτην την εντυπωση ειχα και εγω πριν καποια χρονια. ομως πλεον υπαρχουν διαφορα kit σαν αυτο εδω(δεν προσπαθω να κανω διαφημιση) που "μετατρεπεις" cylinder ζαντες ωστε να υποδεχθουν tubeless ready ελαστικα.
Τα κιτ αυτα ειναι για να σφραγιζει το λαστιχο πανω στην ζαντα και να μην χανει αερα...παραμενει ομως ο κινδυνος του ξεζανταρισματος και ειναι σοβαρος και μεγαλος!!
Τα TR στεφανια εχουν ειδικα "χειλη" για να κουμπωνει το ειδικο ελαστικο TR και να μην ξεζανταρει!
Αν ηταν με ενα κιτακι να τα πετυχαινες ολα, τοτε δεν θα πουλιοντουσαν TR στεφανια, οι τροχοι!
Γενικά το pro rider έχει αρκετά καλό σκελετό για να πω ότι πρέπει να κοιτάξω για μεταχειρισμένο άλλο, τσάμπα λεφτά δλδ καλύτερα με τα λεφτά αυτά να επερνα μια ανάρτηση ή κάτι άλλο
Πολυ δυσκολα θα βρεις αξιοπρεπη αναρτηση 1 1/8. Oi αναρτησεις πλεον ειναι tappered και δεν μπαινουν στο pro rider.!
Ο σκελετος σου ειναι εισαγωγικος, πολυ βασικος δλδ, και δεν αξιζει να του βαλεις κατι περισσοτερο απο αυτα που ηδη φοραει επανω. Λιωστο οσο μπορεις και οταν δεις οτι δεν σε καυπυει πλεον δωστο και παρε και τι σωστο!