Γνώμες για αγορα ποδηλατου

14 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
giota-1989
Απών/απούσα

Καλησπέρα, στο παρελθόν είχα ένα ideal optimus 2012 και ήμουν πολύ ευχαριστημενη αλλά δυστυχώς κλαπηκε!!! Θέλω να αγοράσω ξανα ποδήλατο και είμαι ανάμεσα σε ideal optimus 2016 και ideal megisto 2016!! Η σημαντικότερη διάφορα τους(εκτός της τιμής που είναι γύρω στα 50 ευρω) είναι στα φρένα (υδραυλικά και μηχανικά δισκόφρενα αντιστοιχα), το ποδήλατο το χρησιμοποιώ κυρίως τα σαββατοκυριακα για βόλτες!!! Είναι σημαντικη- αισθητή η διαφορά ανάμεσα στους δύο τύπους των φρενων;; τι μου προτεινετε;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
MAG
Εικόνα MAG
Απών/απούσα

Αξιζει τα 50ε παραπανω ειναι πιο ποιοτικο που το εχω κανει βολτα .
ΤΙ την θες την αναρτηση ? Καλυτερα χωρις αναρτηση , παρε ΤΟ specialized Sirus να κανεις και πιο μακρινες αποστασεις πιο γρηγορα και ξεκουραστα με αλλα παιδια που παμε εκδρομες.
Και το Ιντελα city run που πουλανε σημερα παει ακαλα . αλλα ξεχνας πεζοδρομια και λακουβες

giota-1989
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Θα κοιτάξω τα ποδηλατα που μου πρότεινες!!!

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

εφόσον η "ποδηλατική" χρήση αναμένεται απλή και σποραδική, δεν υπάρχει λόγος να πας σε πολύπλοκα συστήματα που μάλλον δεν έχουν να σου προσφέρουν κατιτι παραπάνω.

Τα δισκόφρενα είναι καλά και άγια ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ την ύπαρξή τους. Αν οι βόλτες σου είναι αστικές, μακρυά από χωματόδρομους και δύσβατα μονοπάτια, μακρυά από νερά - λάπσες - κοτρώνια... δεν χρειάζεσαι δισκόφρενα....
Σαν να λέμε: αν δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να ποδηλατίσεις νύχτα - σούρουπο, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΦΩΤΑ.
Είναι κάτι αντίστοιχο.

Το ποδήλατο, πρόσεξε να είναι ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΟΥ (όχι πολύ μικρό, όχι πολύ μεγάλο) και προσπάθησε να το αγοράσεις από κάπου που θα έχεις υποστήριξη_μετά_την_πώληση, και φυσικά εγγύηση.
Καλές βόλτες.
(τα 2 μοντέλα που ανέφερες και το 3ο που έγραψαν ποιό πάνω, θεωρώ ότι είναι καλά για την περίπτωση που θέλεις)

giota-1989
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ!! Έχεις να μου προτείνεις κάτι πιο απλό και κατάλληλο για τη χρήση που το θελω;; θεωρείς το sirrus καταλληλοτερο από τα ideal που ανεφερα;

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

για μένα, το sirrus είναι πιο ελαφρύ, πιο γρήγορο, πιο "άνετο" για το στυλ μου....
ίσως για σένα να είναι πιο "σκληρό" και τελικά λιγότερο άνετο....
.
.
.
αν και δεν είναι "ίδια" με το sirrus, τσέκαρε και το KTM manhatan, και το bianchi camaleonte. Το 1ο είναι ποιό τρεκκιν.... το 2ο είναι προς το sirrus (αν και βγαίνει και σε άλλες εκδόσεις, τρεκκιν...).
Δες και τα scott... sportster νομίζω λέγεται η σειρά...

giota-1989
Απών/απούσα

Δε θέλω να κάνω μια επιλογή στη τύχη και θα το ψάξω όσο μπορω, γι αυτό και ζήτησα να μου προτείνεις κάποια! Σε ευχαριστω

Rapid
Εικόνα Rapid
Απών/απούσα

giota-1989 wrote:
Ευχαριστώ πολύ!! Έχεις να μου προτείνεις κάτι πιο απλό και κατάλληλο για τη χρήση που το θελω;; θεωρείς το sirrus καταλληλοτερο από τα ideal που ανεφερα;

Κοίτα και το kona dew (την απλή έκδοση με το cro-mo πηρούνι και με vbrakes). Δε σπάει δε χαλάει και παίρνει λάστιχα κάθε πάχους γιαυτό και είναι ιδανικό αν θες ένα μόνο ποδήλατο για πολλές χρήσεις.

geatle
Απών/απούσα

επειδη σε κοβω για αρχαρια, καλυτερα παρε το optimus να μην εχεις παραπονο οτι πονας πανω στο ποδηλατο. αν παλι κανεις καμποσα χιλιομετρα, τοτε παρε ενα rigid με τακακια στην ζαντα. για πιο ελαφρυ ποδηλατο και καλυτερη πολυωρη χρηση.

giota-1989
Απών/απούσα

Με βοηθάτε πραγματικά πάρα πολύ!!!

giota-1989
Απών/απούσα

Είμαι όντως αρκετά άπειρη αλλά λατρεύω τις βόλτες με το ποδηλατο και γι αυτό θέλω ένα άνετο και καλο ποδηλατο!!!

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

giota-1989 wrote:
Είμαι όντως αρκετά άπειρη αλλά λατρεύω τις βόλτες με το ποδηλατο και γι αυτό θέλω ένα άνετο και καλο ποδηλατο!!!

η άνεση έχει να κάνει τόσο με τον αναβάτη όσο και με το ποδήλατο
από εκεί και πέρα
στην αρχική σου ερώτηση προτιμάμε τα υδραυλικά από τα μηχανικά
και δυστηχώς σε trekking η ideal δεν βγάζει το megisto με v-brakes
θα μπορούσες να δεις το ideal citirun που είναι πιο spor
αλλά αυτό θέλει συζήτηση για το αν θα σου αρέσει
το οποίο έχει να κάνει κυρίως με τον τρόπο που κάνεις τις βόλτες σου
:D

____________________________________________
Συνήθεις μέθοδοι κλοπής ποδηλάτου
http://www.podilates.gr/node/7992

Andreas_p
Εικόνα Andreas_p
Απών/απούσα

Γιώτα αν δεν έχεις προβεί ακόμα σε αγορά θα σου πρότεινα να κάνεις το εξής, μιας και σαρέσει το ποδήλατο και δεν είναι κάτι που απλά θες να το πάρεις να τελειώνεις.

Οι 2 κύριες κατηγορίες που σου προτάθηκαν παραπάνω είναι trecking και fitness*.
Στο πρώτο έχεις πιο χοντρό λάστιχο, μπροστινή ανάρτηση (γνώμη μου δεν χρειάζεται, διότι αν στέκεσαι σωστά στο ποδήλατο και δεν στηρίζεις όλο το βάρος σου με τα χέρια, αλλά ένα συνδυασμό μέσης-ραχιαίων και χέρια δεν θα χτυπάνε), και πιο όρθια θέση. Όλα αυτά συγκριτικά με το δεύτερο το οποίο έχει (όχι πάντα) πιο λεπτό λάστιχο, ξερό πιρούνι (δηλ. χωρίς ανάρτηση) και πιο σκυφτή θέση.

Για αστική χρήση και βόλτες των 30χλμ ας πούμε ένα λεπτό (700χ28) σε σχέση με ένα χοντρό (700χ38) αν και νιώθεις διαφορά στο ρολάρισμα, θεωρώ το 2ο καλύτερο ως πιο άνετο, λιγότερα γκαπα γκουπα κτλ. (ιδανικό θεωρώ σε τέτοιες περιπτώσεις το 700χ32 βέβαια).

Από εκεί και πέρα ένα άλλο για όρθια και σκυφτή θέση. Αν και φαινομενικά η πιο όρθια θέση φαίνεται πιο άνετη, πέφτει περισσότερο βάθος στην λεκάνη από ότι στην πιο σκυφτή θέση. Αυτό το καταλαβαίνεις με την ώρα, όσο πιο πολύ ώρα κάθεσαι πάνω τόσο πιο πολύ το βλέπεις.

Οπότε αυτό που σου προτείνω είναι εάν υπάρχει η δυνατότητα να δοκιμάσεις και τις 2 κατηγορίες ποδηλάτων αρκεί να ναι στο μέγεθος σου και με μοναδική ρύθμιση το σωστό ύψος της σέλας, για 5-10 χιλιόμετρα έστω να το δεις πως το νιώθεις στο όρθια-σκυφτή θέση. (γενικά μια τέτοια δοκιμή δεν αρκεί με 5-10 χιλιόμετρα για να καταλάβεις την διαφορά άνεσης...αλλά από το τίποτα είναι κάτι).
Από την άλλη αν δεν υπάρχει κάποιος γνωστός για να το κάνεις αυτό, έστω και 1χλμ να κάνεις με ποδήλατο από ποδηλατάδικο είναι κάτι που θα δεις πως σου φαίνεται η όρθια συγκριτικά με την σκυφτή. Σαν θέση, όχι σαν άνεση.

Εμένα για παράδειγμα μαρέσει η σκυφτή θέση. Δεν μπορώ να καβαλήσω ποδήλατο με όρθια θέση, και για λίγο να πάρω κάποιου φίλου θα σκύψω προς τα μπρος γιατί το νιώθω περίεργα.

Τέλος να προσθέσω πως δεν χρειάζεσαι δισκόφρενα, η απόδωση από τα τακάκι θα σε καλύψει. (είναι πλην και χρηματικά και σαν βάρος (οκ λεπτομέρεια το 2ο αλλά το αναφέρω)).

Προσπαθώ να τα πω όσο πιο απλά γίνεται ώστε να τα καταλάβαινε και ο εαυτός μου όταν δεν ήξερα αυτά που ξέρω τώρα.
Συνοψίζοντας, για εμένα θεωρώ ποδήλατο για τη χρήση που λες είναι ένα ποδήλατο, χωρίς αναρτήσεις, με 28άρα (ή αλλιώς 700άρα ζάντα (στεφάνι)), με τακάκια. Αυτά τα βασικά. Γεωμετρικά σκυφτό-όρθιο είναι προτίμηση για την φάση σου. Πάχος ελαστικού για άνεση 38άρι (700χ38) ή αλλιώς 1,5άρι (28χ1,5) αναλόγος αν μετριέται σε χιλιοστά ή ίντσες.

Αυτά, ελπίζω να σε βοήθησα, και ότι άλλο θες εδώ είμαστε.

* για να μην γίνει μπέρδεμα, ενώ τα τρεκινγκ είναι στανταρ κατηγορία... τα φιτνες μπορεί να περιέχουν πολλές.
Για παράδειγμα φιτνες ποδηλατο μπορεί να ονομάσουν ένα κουρσάκι που αντί το κυρτό τιμόνι του έχουν βάλει στο εργοστάσιο ένα ίσιο και 25άρι (πάχος 700χ25) ελαστικό. Αυτό είναι ακόμα πιο σφιχτό και σκληρό για παράδειγμα δεν είναι η κατηγορία που σου προτείνω.
Ενώ το sirrus πχ που σου λένε πιο πάνω είναι στα μέτρα του "φιτνες" που εννοώ εγώ. Πρόσεξε δηλαδή αν πας σε κατάστημα και ψάξεις φιτνες (επειδή άλλοι τα λένε hybrid city) και γενικά διάφορα περίεργα ονόματα, να δεις τι λάστιχο έχει πάνω κτλ ώστε να καταλάβεις αν πρόκειται όντως για φιτνες ή για κουρσα με ίσιο τιμόνι.

geatle
Απών/απούσα

πολυ ωραια τα εξηγησες ανδρεα απλα να συμπληρωσω οτι τα fitness (το λεει και η λεξη) ειναι για ελαφρια ασκηση ή προπονηση παρα για βολτουλες. γι'αυτο το λογο ενα σωστο fitness θα εχει εκτος απο την λιγο σκυφτη θεση και πιο λεπτα λαστιχα αλλα και πιο σκληρο σκελετο(συνηθως). ενω απο την αλλη τα trekking για να πανε δρομο και χωμα θα εχουν και πιο φαρδια λαστιχα και πιο χαλαρη γεωμετρια και ισως τον αναλογο σκελετο για τα τρανταγματα. ειναι σαν να συγκρινουμε road bike vs touring/travel bike ή αντοιστιχα cross country vs all-mountain bike ή στην περιπτωση μας fitness vs trekking.
πολλοι ειναι αυτοι που θελουν κατι ενδιαμεσο απο τις δυο κατηγοριες και δυσκολευονται να το βρουν. δηλαδη εγω θα προτιμουσα ενα με ξερο πιρουνι, απλα φρενα με τακακια στην ζαντα, φαρδια λαστιχα, χαλαρη γεωμετρια αλλα καπως σκυφτη θεση οδηγησης και εννοειται οχι oversized αλλουμινενιο σκελετο αλλα κατι πιο μαλακο που να μην κουραζει. μμμ τωρα που το σκεφτομαι ενας παλιος ματρακας ειναι οτι πρεπει. :)

contact