καλησπέρα παιδια
είμαι καινούργιος στο forum και θελω βοηθεια γιατι ενας ποδηλατας..μου διαλυσε το ποδηλατο... το πηγα επειδή ¨ετριζαν λιγο τα φρενα και πεταξε αντισκουριακο και τα διαλυσε..
εχω δισκόφρενα όχι V-brakes..
και από εκεινη την ημερα παιδεύομαι.. εχω αλλαξει τακακια
και το πισω φρενο
αλλα ακομα δεν εχω φρενα
επισης αρχισε ένα ενοχλητικο τριξιμο
κυριως από την μεση του ποδηλατου
τωρα είναι από το αμορστισερ η από την σελλα δεν ξερω.
συγχωρεστε με εάν τα λεω πολύ χαλια
αλλα μου αρσει πολύ το ποδηλατο και σιγα σιγα ασχολούμαι ολο και περισσοτερο.
η βοηθεια από καποιον που ξερει θα με βοηθησει παρα πολύ
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΥΣ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ"
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
κανεις ρε παιδια δεν μπορει να βοηθησει >?
Πως να σε βοηθήσει κάποιος και σε τι;; Δεν ξέρεις ούτε τι σου έκανε ο επαγγελματίας, ούτε λες που σου "πέταξε" το αντισκωριακό, ούτε τι ποδήλατο έχεις ούτε τι ακριβώς πρόβλημα έχεις. Με το "ένα ενοχλητικο τριξιμο
κυριως από την μεση του ποδηλατου τωρα είναι από το αμορστισερ η από την σελλα δεν ξερω". δεν μπορεί καποιος να καταλάβει τίποτα!
Αν θέλεις να σου συστήσει κάποιος έναν καλό τεχνικό ποδηλάτων, αυτό ΄δυσκολα θα γίνει μια και ίσως θεωρηθεί διαφήμιση. Διάβασε καλύτερα το "Κριτικές καταστημάτων πώλησης και επισκευής ποδηλάτων" στο http://www.podilates.gr/node/9937 και αποφάσισε που θα το πας να το δει κάποιος απο κοντά.
Η δώσε πιο πολλές πληροφορίες - έτσι κουβέντα για να γίνεται.
είμαι καινούργιος και δεν τα γνωρίζω αυτά
το ποδηλατο μου είναι παρομοιο με αυτό
https://www.amazon.co.uk/KCP-MOUNTAIN-BICYCLE-ATTACK-SHIMANO/dp/B005ZRTG...
φοραει 26αρεσ ζαντες
δισκόφρενα 160 promax
ο "ποδηλατας"εριξε αντισκουριακα στα δισκόφρενα(εκει ετριζε στην αρχη)
και μετα τα κατεστρεψε..
(γενικη ερωτηση?γιατι δεν μου ερχεται email όταν καποιος απανταει στο θεμα μου )
lyhadj σε ευχαριρστω πολύ για το ενδιαφερον
ελπιζω να με βοηθήσεις με συνχωρεις που δεν ξερω τους ποδηλατικούς ορους και τα λεω όπως ναναι ,ελπιζω να καταλαβετε
κακός ασχολείθηκε ο ποδηλατάς με το συγκεκριμένο ποδήλατο
το ποδήλατα κατά πάσα πιθανότητα είναι για πέταμα
τα φρένα και με και χωρίς αντισκουριακό
απλά δεν πιάνουν
το ποδήλατο έχει πάρα πολλούς συνδέσμους οπότε ο θόρυβος δεν θα φύγει ποτέ
λύση :
κρατάς ότι ανταλλακτικό "αξίζει" από το ποδήλατο
βρίσκεις ένα ΗΤ σκελετό και τον ντύνεις και συμπληρώνεις με v-brake αν παίρνει ή shimano μηχανικά αν η ζάντα σου δεν δέχεται v-brake
κόστος ~100 ευρό
και ησυχάζεις
δε γνωρίζω γενικα για σκελετούς
δεν νομιζεις με αντισκουριακο η γρασο θα κανει την δουλεια του
ηδη εδωσα σε 2 ποδηλατάδες 70 ευρω συνολο
δεν μου περισσευουν τωρα...
αλλα εάν μου εδειχνες καποιο λινκ θα το ειχα στα υποψην για μελλοντικη αναβαθμιση !αλλα μηπως οντως φταει το δισκοφρενο που δεν παινει καλα η δαγκανα (το φρενο του ποδηλατου) ?
.... διαφορετική...
Το ποδήλατο, για τα χρήματά του, είναι μια χαρά. Προφανώς και θα υπάρχουν καλύτερα και πολύ καλύτερα. το αφήνουμε στην άκρη και συνεχίζουμε.
Τέτοια ποδήλατα, μοιάζουν "φορτωμένα", αλλά η αλήθεια είναι ότι απλά τους βάζουν ότι πιο οικονομικό σε ανταλλακτικά, με χαμηλή ποιότητα και χαμηλή απόδοση.
Την δουλειά του την κάνει και αν το προσέχεις θα την κάνει για καιρό. Απλά μην περιμένεις ότι με τέτοιο ποδήλατο - επειδή και καλά έχει διπλή ανάρτηση - θα μπορείς να πας σε τίποτα γκρεμίλες ή όπου αλλού πάει ένα ΜΤΒ με τιμή γύρω στο χιλιάρικο.
Κρατάς αυτό στο μυαλό σου και μην σκιάζεσαι για κάτι άλλο.
Θόρυβοι.... Δυστυχώς, όπως είπε και ο Πλάνετ (και όπως προσπάθησα να στο φέρω "μαλακά", πιο πάνω) τέτοια ποδήλατα είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι θα βγάλουν πολλούς θορύβους. Και τριξίματα και σκουξίματα και ότι άλλο....
Δεν είναι όλα "κακά". Είναι ενοχλητικά, αλλά ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να ασχοληθείς για να απαλλαγείς από δαύτους. Μάθε να ζεις με αυτούς. Πες ότι δίνουν χαρακτήρα στο ποδήλατό σου.
Οι δισκόπλακες πρέπει να καθαριστούν. Πάρε καθαρό οινόπνευμα και τρίψε τες καλά, με κάποιο χαρτί κουζίνας. Ξανά και ξανά. Μέχρι να φύγει οτιδήποτε έχει καθίσει επάνω. Κάνε το ίδιο και με τα τακάκια (με πανάκι, με καμιά τσόχα, κάτι πο να μην αφήνει χνούδι....)
Καλές πεταλιές και μην χαλιέσαι. Ποδήλατο είναι. Το βασικό είναι κα καβαλάμε και να γράφουμε χλμ.
από που είσαι?>????
βασικά θα έπρεπε να ρωτήσεις στο forum Πριν την αγορά
και όχι μετά
λαμια μενω τωρα επειδή σπουδαζω
τι εννεοςι το forum εδώ το είναι ? :/
υπαρχει καμια πατεντα να καθαρισω το δισκοφρενο ετσι ώστε το τακακι να παταει κανονικα?επισης γρασο τι προτείνετε ?
...λιγα-λιγα, η και ολα μαζι.
Μερικες σκορπιες σκεψεις:
Τα 70 ευρω που εδωσες, ειναι παρα πολλα για επισκευες που (δεν) εγιναν.
Φανταζομαι βρισκεσαι επαρχια.
Οχι οτι ειναι κακο το οτι βρισκεσαι επαρχια, αλλα δυστυχως πολυ συχνα το service και γενικα η αντιμετωπιση απο τον-τους ποδηλατα-αδες στην επαρχια ειναι προβληματικη.
Το καλυτερο ειναι να μαθεις να κανεις τις επισκευες και τη συντηρηση μονος-η σου.
Αν ομως δεν εχεις την απαραιτητη γνωση/εμπειρια/εργαλεια, ειναι απο πολυ δυσκολο εως απαγορευτικο.
Το αντισκωριακο στις δισκοπλακες, το αφηνω ασχολιαστο. Ο τυπος που το εκανε, θελει βρεγμενη σανιδα το λιγοτερο.
"...Οι δισκόπλακες πρέπει να καθαριστούν. Πάρε καθαρό οινόπνευμα και τρίψε τες καλά, με κάποιο χαρτί κουζίνας. Ξανά και ξανά. Μέχρι να φύγει οτιδήποτε έχει καθίσει επάνω. Κάνε το ίδιο και με τα τακάκια (με πανάκι, με καμιά τσόχα, κάτι πο να μην αφήνει χνούδι....)
Καλές πεταλιές και μην χαλιέσαι. Ποδήλατο είναι. Το βασικό είναι κα καβαλάμε και να γράφουμε χλμ...."
Το οινοπνευμα μπορει να καθαρισει πολυ καλα τις δισκοπλακες, τα τακακια ομως φοβαμαι οτι αν "μολυνθουν" με λαδι, δεν καθαριζουν πρακτικα ποτε. Ειναι τετοιο το υλικο τους, με πορους, που "ποτιζει" με λιπαντικο, το οποιο ειναι αδυνατον να αφαιρεθει.
Η απλη αλλαγη τακακιων δεν αρκει για να ξαναλειτουργησει το φρενο, αν πρωτα δεν καθαριστουν απο το λιπαντικο επιμελως οι δισκοπλακες.
Διαφορετικα, οι λαδωμενες δισκοπλακες "μολυνουν" και τα καινουρια τακακια, και ξανα απο την αρχη.
Επισης: Ακομα και τα πιο χαλια φρενα, ΑΝ ρυθμιστουν σωστα, φρεναρουν. Ισως οχι τελεια, ουτε καν αρκετα, αλλα παντως φρεναρουν.
Το βασικοτερο προβλημα, σε ολα τα μηχανικα δισκοφρενα, ειναι το σωστο ρυθμισμα, για να μπορεσουν να φρεναρουν (οπως φρεναρουν...).
Τωρα το να κατσει καποιος και να σου εξηγησει αναλυτικα τι πρεπει να κανεις για να λυσεις/ξαναδεσεις/συντηρησεις/ρυθμισεις τα δισκοφρενα σου, ειδικα οταν δεν εχεις καποιες στοιχειωδεις βασικες και απαραιτητες γνωσεις, ειναι χωρις νοημα.
Το καλυτερο απο ολα, ειναι να σε παραπεμψει κανεις σε καποια σχετικα βιντεακια στο u-tube, ωστε να καταλαβεις πως γινεται και γιατι, κι απο κει και περα να αποφασισεις αν μπορεις να το κανεις μονος σου:
https://www.youtube.com/watch?v=Pz58MA1Qe3Y
https://www.youtube.com/watch?v=EHifNC6F0UI
https://www.youtube.com/watch?v=cJl-TOIjIwQ
https://www.youtube.com/watch?v=bj2icc2O2NY
https://www.youtube.com/watch?v=OoDdBzvUBug
https://www.youtube.com/watch?v=sMk-AiuyfYk
https://www.youtube.com/watch?v=bGE9T4NlKeA
Νομιζω τα παραπανω ειναι αρκετα. Κι αν δεν σου φτανουν, τωρα ξερεις που μπορεις να ψαξεις να βρεις κι αλλες πληροφοριες αν το θελεις.
Good luck.
το εχω παει σε 3 ποδηλατάδες
1. είναι αυτος με το αντισκουριακο (που στην ουσια το χαλασε ) είναι κοντα
στο αιγαλεω-αθηνα
2. κατσουλης ο οποιος μου αλλαξε δαγκανες και τακακια (Χωρισ να κοιταξει εάν λειτουργουν)
3. ο τριτος ηταν εδώ στη λαμια (φοιτητης πλεον) ο οποιος ειπε ότι δεν ξερει τι μπορει να φταει και ότι μαλλον πρεπει να αλλαξω δισκοφρενο με 25 ευρω
τα τριξιματα στο κεντρο του ποδηλατου ηταν μετα την επισκεψη του 3 ποδήλατα
..
Τι αλλο θα δουν τα ματια μας και θα ακουσουν τα αυτια μας...
σε 3 διαφορετικούς εχω παει..
αν είναι δυνατον
φαντασου να ειχα κανενα ποδηλατο 1.000ρικου τι θα γινοταν,...αν είναι δυνατον ρε παιδια
..το ξερω ότι είναι δυκκολο να σταματήσω τα τριξιματα
αλλα δυστυχως.. για λιγο καιρο πρεπει να βγουν οικονομικα...
μονο τα τριξιματα(εστω και για λιγο) να σταματησουν,.,
...σε πρωτη δοση, ειναι να λιπανεις τις αρθρωσεις της αναρτησης πισω (με καποιο λιπαντικο spray, με αντισκωριακο κλπ).
Αν αυτο δεν λυσει το προβλημα, θα πρεπαι να ελεγξεις δισκοβραχιονα, πεταλια, παλουκοσελλο, την ιδια τη σελλα, τιμονι, σχαρα (αν υπαρχει).
Οπως καταλαβαινεις, σε περιπτωσεις τριξιματος, δεν ειναι παντα ευκολη η ευρεση της πηγης του κακου.
Συστηματικο ψαξιμο θελει, ωστε να αποκλειεις μια-μια τις περιπτωσεις.
παρατηρησα ότι το τριξιμο ερχεται κυριοως από το κολαρο που κραταει τη σελα και λιγο από τηην μπουκαλα ! τιμ πορω να κανω ?
απο λαμία οταν ήμουν εγω εκει φοιτητής ο μονος που αγαπούσε αυτό που έκανε ήταν ο καστάνης .
Γενικά έχει να κάνει και με το αν θέλει να ασχοληθεί ο ποδηλατάς ή προσπαθεί να σε "διώξει "
Βγάλε το παλουκόσελο λύσε τα πάντα καθάρισε και λίπανε τα .Εγω θα αρχιζα απο την σέλα και εαν συνέχιζε θα εκανα τα ίδια και στο μοχλικό .
Γενικά η πίσω ανάρτηση σου δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει (δεν δουλεύει σωστά ) προσωπικά θα βίδωνα όσο πάει ετσι ώστε να σκληρύνει (προσπαθώντας φυσικά να ελαχιστοποιήσω τις πηγές τριξίματος )
2 ερωτήσεις
1.από που μπορω να παρω καλο λιπαντικο για ποδήλατα ? το wd-40 κανει ?
2. τι είναι το μοχλικο ?
το καστανη δεν το ηξερα αλλα τωρα που τον βρηκα(https://www.facebook.com/KastanisBikesPodelataKastanes/) θα τον εχω στα υποψην
Γενικά η πίσω ανάρτηση σου δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει (δεν δουλεύει σωστά ) προσωπικά θα βίδωνα όσο πάει ετσι ώστε να σκληρύνει (προσπαθώντας φυσικά να ελαχιστοποιήσω τις πηγές τριξίματος )[/quote]
τι εννοεις δεν λειτουργει σωστα? ποιος ο ρολος του ?
?
1.υπαρχουν διαφορα λιπαντικα. το wd-40 δεν ειναι λιπαντικο. ειναι κατι σαν καθαριστικο. σαν πρωτη φαση ας πουμε οτι κανει και ενα ψιλο λαδακι που βαζουν στα οπλα, στις ραπτομηχανες ή στις κλειδαριες. εξαλλου νομιζω οτι δεν θα ηθελες να ξοδευτεις για λαδια και γρασσα.
2.το ποδηλατο σου εχει το πιο απλο μοχλικο. ή καποιος μπορει να πει και οτι δεν εχει καθολου. λιγο μπακαλικα και με δικα μου λογια: μοχλικο ειναι αυτο που ενωνει την αναρτηση με το μπροστα και πισω μερος του σκελετου και καθοριζει την διαδρομη της αναρτησης.
3.ειναι αληθεια οτι σε τετοια ποδηλατα η αναρτηση δεν λειτουργει σωστα και κανει περισσοτερο κακο παρα καλο. αλλα σφιγνωντας τερμα το ελατηριο δεν ειναι λυση. διοτι στα χυπηματα θα πηδαει σαν κατσικι. και ετσι το προβλημα θα γινει χειροτερο. το καλυτερο σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι να εχει μια ελαστικοτητα τοσο ωστε να υποστηριζει το βαρος του αναβατη. δηλαδη με το ελαχιστο sag αλλα να παιζει οταν χρειαζεται.
ενας σωστος αποσβεστηρας/αμορτισερ/αναρτηση δεν μπορει να βασιζεται μονο σε ενα απλο ελατηριο. το ελατηριο οσο το πιεσεις τοσο θα ταλαντωθει. εσυ θες να περιορισεις τις ταλαντωσεις. και γι'αυτο προτιμαται να μην υπαρχει καθολου αναρτηση παρα μια που δεν μπορει να ανταποκριθει σωστα. ομως το να σφιξεις την αναρτηση τερμα δεν ειναι το ιδιο σαν να μην εχεις καθολου. διοτι οπως εγραψα και παραπανω οταν συμπιεστει θα ταλαντωθει πιο αποτομα και με μεγαλυτερη δυναμη. ελευθερο ελατηριο=μαλακες ταλαντωσεις. πιεσμενο ελατηριο=βιαιες ταλαντωσεις.
ευχαριστω πολύ για τις πληροφοριες
αλλα πρεπει να παρω ένα γρασο και ένα λαδακι..
εχω ηδη λαδακι για την αλυσιδα
τελικα δεν είναι η σελα παιδια..
τωρα η ερχεται από το αμορτισέρ ειτε από μια τριπα διπλα από τα πεταλια
κατι άλλο
εχ8εσ εγινε κατι τρελο
καθως κοιμομουν εχω κρεμασει με 8αρια ουπα στον τοιχο το ποδηλατο..σε μια στιγμη ακούγεται ένα γκραπ και εφυγε η βαση μαζι με το ποδηλατο κατω..
τι μπορει να εφταιξε...η βαση είναι ολοκαινουργια...https://www.skroutz.gr/products/show/23852944
το ουπα το εχωσες μεχρι να ειναι προσωπο με τον τοιχο?
Μη μου πεις , προφανως "ναι"
Κι αυτο εφυγε μαζι με το σοβα.
Γιατι μονο στον σοβα στηριζοταν...
Για δες το ποδηλατο μηπως με την πτωση του φυγαν τα τριξιματα!
Το ουπα για να μην σου ξαναπεσει θα στερεωθει τουλαχιστον 3-4cm
μεσα στο τουβλο, αυτη ειναι η θεση του για να κανει τη δουλεια του.
Τρυπάς τουλαχιστον 5cm μεσα στο τουβλο. Το ποτε βρισκεις τουβλο το καταλαβαινεις απο τον ηχο και την δονηση.
Αυτα.
σας ευχαριστω πολύ παιδια
μου ειπε ενας φιλος ότι βρηκε στο jumbo γρασο και λιπαντικο σε μορφη σπρευ ?λετε να αξιζει ?
επισης σημερα αγορασα και 2 http://www.ebay.com/itm/272217267267?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPage...
δισκόφρενα...(δεν νομιζω να πανε χαμενα)
σας ευχαριστω παρα πολύ παιδια για τη βοηθεια . :D ελπιζω να μου απαντησετε και για το τι γρασο και λιπνατικο να παρω για το ποδηλατο και που να το βαζω?
δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα χαμενα θα πανε. μεχρι να φαγωθουνε οι δισκοπλακες θα ειναι ολο το ποδηλατο για πεταμα.
να αναφερω όπως μαλλον ξεχασα ότι οι δισκοπλακες εχουν αλλαχτεί
και ειδικα πισω εχει αλλαξει και ο μηχανισμος..
οποτε εάν αλλαξω τα disk rotors.. και τα κανω σωστα adjust..πιστευωω θα δουλεψουν ?
οσο για το γρασο και το λιπαντικο ? τι εννοεςι θα πανε χαμενα?
κακος η καλος δεν γινεται να αλλαξω το ποδηλατο μου..και πιστεψε με είναι το ονειρο μου να εχω ένα ποδηλατο για downhill τυπου 1000 ευρω//
προσπαθησα... να βρω μεσω ιντερνετ
να φτιαξω ένα κιτ
γρασο ,λιπαντικο ,λαδι
αλλα μεσω skroutz εχει πολλα μεταφορικα...
Οπως αναφερθηκε και απο τον Colompus τακακια επρεπε να αλλαξεις που δεν καθαριζουν. Αν τοποθετησεις αυτα που πηρες το μονο που θα καταφερεις ειναι παλι να μη φρεναρει αφου το αντισκωριακο εχει ποτισει τα τακακια και θα βρεθεις παλι στην ιδια κατασταση.
Επισης γραψε εδω τις εμπειρίες σου απο τα ποδηλαταδικα που πηγες, προσπαθησε να περιγραψεις οσο μπορεις με λεπτομέρειες το γεγονος και τους διαλογους. Δε χρειαζονται ποδηλατικοι οροι, αρκει να καταλαβαινουμε τι ακριβως εγινε.
Τουλαχιστον για αυτον που σου εβαλε το αντισκωριακο...
αυτή τι στιγμη στο ποδηλατο πανω υπαρχουν καινουργια τακακια
και δεν πιανει το πισω
αρα η μονο λυση να φταιει το δισκοφρενο (Rotor)
τα τακακια είναι καινουργια ξαναλεω..!