Ideal Megisto 2016 vs Kone Dew 2016

18 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Orestis93
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας.

Θέλω εδώ και καιρό να αγοράσω ένα αξιόπιστο ποδήλατο κοντά στα 400 ευρώ για διαδρομές αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Μετά από πολύ έρευνα κατέληξα στα δυο ποδήλατα του τίτλου. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σε ποιο από τα δυο να καταλήξω δεδομένου πως το Kona το βρίσκω και 50 ευρώ φτηνότερο;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Κατά περίεργη σύμπτωση, ένας φίλος αυτές τις μέρες σκεφτόταν να (ξανα)πάρει το μεγίστο και του αντιπρότεινα το κονα που βλέπεις εσυ. Κι αυτός είχε την ίδια απορία γι αυτο θα σου πω αυτο που του είπα κι εκείνου:

Το κονα είναι 3 κιλά ελαφρύτερο, κάτι που μπορεί να δείχνει λίγο αλλά το καταλαβαίνεις στο δρόμο (και το σήκωμα).

Το μεγκίστο έχει ανάρτηση μπροστά, κάτι που αφενός δεν χρειάζεσαι στην πόλη και αφετέρου είναι "φτηνιάρες" αναρτήσεις που δεν προσφέρουν τίποτα στην απόσβεση αφού οι περισσότεροι τις "κλειδώνουν".

Το Κονα έχει χρωμολένιο πηρούνι κάτι που προσδίδει όμορφη απόσβεση των μικροκραδασμών (αντί για αλουμινένιο που έχει το ακριβότερο μοντέλο). Επιπλέον νιώθεις τη δύναμη να βγαίνει πιο άμεσα στο δρόμο μιας που η ανάρτηση λείπει.

Αν και τα λάστιχα αλλάζουν, το κονα φορά 700Χ35, ένα συμβιβασμό μεταξύ άνεσης και βάρους/ταχύτητας. Το μεγκίστο προσανατολίζεται περισσότερο σε άνεση.

Οι σχέσεις των ταχυτήτων ειναι ίδιες.

Το μεγκίστο έχει δισκόφρενα μηχανικά. Δισκόφρενα δεν χρειάζεσαι στην πόλη και το πλεονέκτημά τους είναι σε νερά, λάσπες και σε βροχές. Έχουν όμως αυξημένη πολυπλοκότητα συντήρησης/ρύθμισης.

Οι εκτροχιαστές του μεγκίστο είναι καλύτερης σειράς από του κονα. Για τα κέντρα των τροχών δεν έχω άποψη.

Συνολικά το μεγκίστο σίγουρα αξίζει τα 50 αυρώ παραπάνω αν πάρεις τα περιφερειακά ένα ένα και τα μετράς. Αλλά το κονα είναι πιο κοντά στο do-it-all ποδήλατο. Αν το ποδήλατο το χρησιμοποιείς συχνά, γράφεις χιλιόμετρα, το πας σε πολλά τεραίν, δεν είσαι κανα παπούδι, αν δεν μασας στα μαρκετινίστικα δισκόφρενα/αναρτήσεις, τότε το ΚΟΝΑ είναι αυτό που πρέπει να πάρεις. Αν πάλι το άθροισμα των περιφερειακών κάνει το ποδήλατο, αν η ανάρτηση είναι το ζητούμενο και το δισκόφρενο must, τότε το MEGISTO σε περιμένει.

Φυσικά όλα αυτά είναι προσωπική άποψη, εσύ αποφασίζεις...

Orestis93
Απών/απούσα

Σε ευχαριστώ για την απάντηση, με βοήθησες πολύ. Βάσει αυτών που έγραψες θα πάω στο Kona.

geatle
Απών/απούσα

το dew με κλειστα ματια.

Orestis93
Απών/απούσα

Τι λέτε για το Ideal Cityrun ως εναλλακτική του Kona Dew; Θα με ταλαιπωρήσει με τις λακούβες των δρόμων της Αθήνας;

geatle
Απών/απούσα

Orestis93 wrote:
Τι λέτε για το Ideal Cityrun ως εναλλακτική του Kona Dew; Θα με ταλαιπωρήσει με τις λακούβες των δρόμων της Αθήνας;

το dew προφανως ειναι πιο ανετο. πολυ καλο ποδηλατο. προτιμησε αυτο αντι του ideal.

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Αξιόλογο και το Cityrun αλλά κι εγω θα προτιμουσα το dew λόγω πηρουνιού και μόνο.

Mr. Pol
Απών/απούσα

Ειχα το ίδιο δίλημμα , τελικά προτίμησα το kona dew. Δεν έχω εμπειρία από το megisto αλλά αυτό που μπορώ να πω για το kona είναι ότι αξίζει με χίλια. Αν το θες πιο μαλακό λόγω κολόδρομων βάλε την ελάχιστη προτεινόμενη πίεση στα ελαστικά 50 psi αν δεν κάνω λάθος και πραγματικά θα δεις ότι το ποδήλατο θα είναι αρκετά απορροφητικό.

Orestis93
Απών/απούσα

Μετά από άπειρες δοκιμές αδυνατώ να καταλήξω κάπου. Απέκλεισα το Cityrun 2017 και έβαλα στο παιχνίδι το Specialized Sirrus 2017. Μου αρέσει η πιο sport/επιθετική γεωμετρία του σε σχέση με το Dew αν και δεν έχουν μεγάλες διαφορές. Να απαντήσουν οι γνώστες, αξίζει τα επιπλέον 90 ευρώ σε σχέση με το Dew;

Arxarios
Απών/απούσα

...σε αυτές τις κατηγορίες τα ποδήλατα είναι εξαιρετικά παραπλήσια, με αρκετά κοινά μηχανικά μέρη, οπότε θα έλεγα να ξεχάσεις την πολή ανάλυση και να πάρεις αυτό που σου αρέσει πιο πολύ.

Εάν όμως θέλεις να το αναλύσουμε πιο τεχνικά δηλαδή θα παρατηρήσω συγκρίνοντας τα ακόλουθα:
https://www.tsirikosbikes.gr/specialized-sirrus-2017.html
https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew-20...
-Πηρούνι +1 στο Dew καθώς είναι cromoly έναντι του απλού Hi-Ten του Sirrus
-Βάρος +1 στο Dew όντας 300 γραμμάρια ελαφρύτερο (στα χαρτιά τουλάχιστον
-Λάστιχα +1 στο Sirrus όντας πιο ασφάλτινα
-Οι σέλες της Specialized είναι οι καλύτερες γενικώς οπότε +1 στο Sirrus

Και το ίδιο να κόστιζαν θα προτιμούσα το Dew λόγω πηρουνιού, αλλά και πάλι τονίζω οι διαφορές είναι εξαιρετικά μικρές, πάρε αυτό που θες να το βλέπεις και μόνο.

radaristas
Απών/απούσα

Τα είπαν όλα τα παιδιά πιο πάνω. Όποιο και να πάρεις θα το ευχαριστηθείς στο δρόμο. Οπότε πάρε αυτό που σου αρέσει περισσότερο στο μάτι...

41ex
Απών/απούσα

Πρώην κάτοχος μεγκίστο, μέσα στην εβδομάδα θα πάω εκτός απροόπτου να χτυπήσω το κονα (εκτός αν βρω κάποιο αξιόλογο μεταχειρισμένο στο ενδιάμεσο).

Αν δεν έχει αποφασίσει ακόμα περίμενε λίγες μέρες και θα σου κάνω full comparison.

 

Update:

Λοιπόν το σκ βρήκα και δοκίμασα ένα dew κι εντυπωσιάστηκα.

Θετικά: ελαφρύ, γρήγορο, άνετο, όμορφο

Αρνητικά: χειρότερα περιφερειακά (φρένα, ταχύτητες)

 

Με το μεγκίστο που είχε alivio είχα κάνει μια φορά μόνο ρύθμιση, το σασμάν altus που φόραγε το ντιου δε μου γέμισε το μάτι.

 

Σαν σύνολο όμως για την περίπτωσή μου (πήγαινε-έλα στη δουλειά και χαλαρές ποδηλατάδες νομίζω είναι καλύτερο το ντιου).

 

Νομίζω έχουν δίκιο οι παλιοί που λένε δε χρειάζεται ανάρτηση. Σε συνδυασμό με το σταθερό λαιμό δίνουν άλλη αίσθηση οδήγησης-ελέγχου!!

 

αιθεροβάμων
Εικόνα αιθεροβάμων
Απών/απούσα

...γιατι το θεμα μαλλον εχει παλιωσει...δεν ξερω τι απαιτησεις μπορει να εχει καποιος απο ενα αλιβιο η ενα αλτους..αυτο που μπορω να σου πω ειναι πως εχω το dew απο το ,2015 ,εχει κανει απο μπρεβετ μεχρι φορτωμα και ταξιδι ,του εχω αλλαξει χειριστηρια (barend ),εχει πεσει και εχει στραβωσει και με το χερι ξαναρθε ,κλπ. κλπ.., κανει καθημερινα το σπιτι δουλεια και το αλτους που εχει δεν εχει χρειαστει ποτε τιποτα..ε..κιαν παθαινε και κατι..αλτους ειναι..ποσο να εχει ?οποτε γιαυτον και μονο τον λογο μην το φοβασαι..yes

41ex
Απών/απούσα

ίσως δεν ήμουν ξεκάθαρος, σαν πρώην κάτοχος μεγκίστο εντυπωσιάστηκα από το dew και μάλλον θα το χτυπήσω!

Παρόλο που trekking με road-hybrid είναι κοντινά εγώ ένιωσα αμέσως τις διαφορές.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@41ex

το σασμάν θέλει ρύθμισμά όταν η ντίζα/ντιζοκαλόδιο δεν είναι ποιοτικά

δεν έχει να κάνει με το σασμάν

 

Panosfr
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας,

Σηκώνει αλλαγή σε 10 άρα κασσετα και μικρότερους δίσκους ....για πιο ευκολες  ανηφόρες ή θέλει πολλά για την μετατροπή ;

Arxarios
Απών/απούσα

...έχει πίσω 34άρι μέγιστο γρανάζι που χρησιμοποιείς στις μεγάλες ανηφόρες. Εάν θες να βάλεις 10άρα κασσέτα, πρέπει να αλλάξεις κασσέτα και χειριστήριο σίγουρα και μάλλον αλυσίδα αν όχι και μπροστινό δισκοβραχίονα. Το μισό ποδήλατο δηλάδη.

Νομίζω ότι ο συνδυασμός 34 πίσω 28 μπροστά επαρκεί για τις περισσότερες ασφάλτινες ανηφόρες που θα πετύχεις. Εάν ωστόσο ζορίζεσαι ακόμα, ο πλέον απλός τρόπος είναι να αλλάξεις τον trekking δισκοβραχίονα εμπρός με ένα ΜΤΒ σαν αυτό https://www.bike-components.de/en/Shimano/Acera-Kurb...

Panosfr
Απών/απούσα

 

Στο https://www.tsirikosbikes.gr/mobile/bikes/on-road/ro...

Βλέπω ότι έχει 32 πίσω και επειδή στο δικό μου τώρα έχω 28 πίσω και 24 μπροστά με 26 τροχό βέβαια και σε παρατεταμένες ανηφόρες με κουράζει για αυτό και ρώτησα. 

Βεβαιως εάν με αλλαγή δίσκοβραχίονα μόνο καθαρίζεις τότε ακόμη καλύτερα φαντάζομαι. 

 

contact