Καλησπέρα!!!
Πριν από ένα χρόνο πήρα το camaleonte I(μαύρο ματ)θυμάται ο planet, φανταστικό ποδήλατο,αλλά το έδωσα πριν από μια εβδομάδα και πήρα το via nirone xenon10(2008)καινούριο,άλλο πράμα τι να πω,απλά απογείωση,χρόνια έκανα mtb και αν αχολήσαι με χώμα είναι φοβερό σπορ,αλλά αν πας μόνο άσφαλτο τότε η κούρσα είναι μονόδρομος, βοηθάει και την μεση και μιλάω από ιδία πείρα. Αν αγαπάς το ποδήλατο και το θέλεις για ασφάλτινες βόλτες τότε κούρσα!!!
Ο planet έχει δίκιο η μεσοβέζικες επιλογές δεν σου δίνουν την απόλυτη χαρά της ποδηλασίας,σίγουρα τα fit και τα treking είναι καλά χρήσιμα αλλά
δεν σου δίνουν αυτό το κάτι του ποδηλάτου.
Αυτή είναι η γνώμη χωρίς να σημαίνει ότι έχω και δίκιο!!!
Χωρίς να θέλω να βάζω λόγια στο στόμα του planet απλά αυτό έχω καταλάβει από τα λεγόμενά του sorry planet αν κάνω λάθος!!!
το mtb το προτείνουμε γιατί πάει σε όλα τα τερέν
για άσφαλτο η κούρσα είναι ότι καλύτερο
αλλά στην ουσία καλό είναι αν είναι να πας σε ασφάλτινες διαδρομές να ξεκινήσεις τα πρώτα σου χλμ με κάποιο fitness Ποδήλατο και μετά να πας σε κούρσα
η κούρσα είναι καλό να έχεις ήδη κάποια ποδηλατικά χλμ
και δεν θυμάμαι
γενικότερα σπάνια θυμάμαι άτομα από το forum :D
Λογικό είναι να μην θυμάσαι αφού η κουβέντα έγινε πριν ένα χρόνο,είμαι από Σταυρό Θεσ/νικης και λέγαμε για το μέγεθος any way ευχαριστώ πάντος και πάλι για τις τότε συμβουλές σου!
Μιας και ο τίτλος του νήματος είναι κατάλληλος, θα θέσω εδώ την απορία μου.
Τι διαφορές έχουν οι κουρσάδικες σειρές από τις βουνίσιες;
(εκτροχιαστές, φρενα(θεωρούμε βουνίσια V και όχι δισκους), γραναζια κτλ).
Με βασανίζει εδώ και λίγο καιρό αυτό το πράγμα...
Δηλαδή αν μπει σε ένα mtb σειρα ultegra και σε μια κουρσα σειρά deore, τι θα γίνει;
...άλλη φιλοσοφία, άλλα βάρη, άλλες τιμές, άλλα μεγέθη.
Στα ΜΤΒ μάλλον θέλεις ανταλλακτικά αντοχής, πιο μαλακές σχέσεις, πιο δυνατά φρένα.... θέλεις να ανεβαίνεις γκρεμίλες με 3 κιλά λάσπη και να μπορείς να φρενάρεις....
Στις κούρσες θέλεις ελαφρυά, λεπτούτσικα, αεροδυναμικά ανταλλακτικά, με πιο μεγάλες σχέσεις, θέλεις να σπριντάρεις σε καλοστρωμένη άσφαλτο και να μπορείς να πεταλάρεις ακόμα και στην κατηφόρα.
πχ στα ΜΤΒ θα βρείς τριπλό με δίσκους 22-32-42 και στις κούρσες θα βρείς 39-52.
Αν μου βρείς κάποιον που να μπορεί να ανέβει χωμάτινο μονοπάτι με ΜΤΒ και να μπορέσει να στροφάρει με δίσκους 39-52....!!!!
Αντίστοιχα αν μπορέσεις να μου βρείς κουρσά που να μπορεί να στροφάρει σε πελοτον με τον 42αρι μπροστά....!!!!!
ΑΛΛΑ η πράξη έχει δείξει ότι τελικά τίποτα δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΟ. Έτσι έχουμε δει κασέτες ΜΤΒ σε κούρσες και έχουμε δει κουρσάδικα πίσω ντεραγιέ σε ΜΤΒ....
Να πούμε ότι αλυσίδες κασέτες και δισκοβραχίωνες
μπαινοβγαίνουν χωρίς πρόβλημα. Οι εκτροχιαστές
παίζουν απλά πρέπει να μπορούν να σηκώνουν τις
διαφορές δοντιών. Από όσο ξέρω τα χειριστήρια
πρέπει να πάνε πακέτο με τα φρένα και τον πίσω
εκτροχιαστή.
Γενικά το να βάλεις κασέτα βουνό σε κούρσα και
αντίστοιχο εκτροχιαστή βουνό γίνεται σίγουρα
στις 9άρες σειρές.
Καλησπέρα σας!Ενδιαφέρομαι για αγορά Road με κόστος απο 1300-2000 τι θα μου προτείνατε?Ευχαριστώ!
να ανοίξεις ένα θέμα εκεί που πρέπει :D
plannet
σεχτικά με το Bianchi Camaleonte 1 του 2010 ποιο χρώμα σου αρέσει πιο πολύ, το ασημί ή το μαύρο ματ?
και αυτό είναι σε λάθος θέμα
μαυρό ματ μου αρέσει
εσένα ήθελα να ρωτήσω γιατί είσαι ειδικός...
ευχαριστώ.... αύριο το παίρνω..
εσένα πρέπει να αρέσει όχι εμένα :D
...προς το μαύρο ματ έκλινα έτσι και αλλιώς το φοβήθηκα λίγο γιατί είναι πολύ κοινό (σούπα) ...
Καλησπέρα!!!
Πριν από ένα χρόνο πήρα το camaleonte I(μαύρο ματ)θυμάται ο planet, φανταστικό ποδήλατο,αλλά το έδωσα πριν από μια εβδομάδα και πήρα το via nirone xenon10(2008)καινούριο,άλλο πράμα τι να πω,απλά απογείωση,χρόνια έκανα mtb και αν αχολήσαι με χώμα είναι φοβερό σπορ,αλλά αν πας μόνο άσφαλτο τότε η κούρσα είναι μονόδρομος, βοηθάει και την μεση και μιλάω από ιδία πείρα. Αν αγαπάς το ποδήλατο και το θέλεις για ασφάλτινες βόλτες τότε κούρσα!!!
Ο planet έχει δίκιο η μεσοβέζικες επιλογές δεν σου δίνουν την απόλυτη χαρά της ποδηλασίας,σίγουρα τα fit και τα treking είναι καλά χρήσιμα αλλά
δεν σου δίνουν αυτό το κάτι του ποδηλάτου.
Αυτή είναι η γνώμη χωρίς να σημαίνει ότι έχω και δίκιο!!!
Χωρίς να θέλω να βάζω λόγια στο στόμα του planet απλά αυτό έχω καταλάβει από τα λεγόμενά του sorry planet αν κάνω λάθος!!!
το mtb το προτείνουμε γιατί πάει σε όλα τα τερέν
για άσφαλτο η κούρσα είναι ότι καλύτερο
αλλά στην ουσία καλό είναι αν είναι να πας σε ασφάλτινες διαδρομές να ξεκινήσεις τα πρώτα σου χλμ με κάποιο fitness Ποδήλατο και μετά να πας σε κούρσα
η κούρσα είναι καλό να έχεις ήδη κάποια ποδηλατικά χλμ
και δεν θυμάμαι
γενικότερα σπάνια θυμάμαι άτομα από το forum :D
Λογικό είναι να μην θυμάσαι αφού η κουβέντα έγινε πριν ένα χρόνο,είμαι από Σταυρό Θεσ/νικης και λέγαμε για το μέγεθος any way ευχαριστώ πάντος και πάλι για τις τότε συμβουλές σου!
Κάτι θυμάμε
:D
να φανταστώ πως ότι σου είχα πει έπεσα 100% μέσα?
Yes master!!!
Μιας και ο τίτλος του νήματος είναι κατάλληλος, θα θέσω εδώ την απορία μου.
Τι διαφορές έχουν οι κουρσάδικες σειρές από τις βουνίσιες;
(εκτροχιαστές, φρενα(θεωρούμε βουνίσια V και όχι δισκους), γραναζια κτλ).
Με βασανίζει εδώ και λίγο καιρό αυτό το πράγμα...
Δηλαδή αν μπει σε ένα mtb σειρα ultegra και σε μια κουρσα σειρά deore, τι θα γίνει;
...άλλη φιλοσοφία, άλλα βάρη, άλλες τιμές, άλλα μεγέθη.
Στα ΜΤΒ μάλλον θέλεις ανταλλακτικά αντοχής, πιο μαλακές σχέσεις, πιο δυνατά φρένα.... θέλεις να ανεβαίνεις γκρεμίλες με 3 κιλά λάσπη και να μπορείς να φρενάρεις....
Στις κούρσες θέλεις ελαφρυά, λεπτούτσικα, αεροδυναμικά ανταλλακτικά, με πιο μεγάλες σχέσεις, θέλεις να σπριντάρεις σε καλοστρωμένη άσφαλτο και να μπορείς να πεταλάρεις ακόμα και στην κατηφόρα.
πχ στα ΜΤΒ θα βρείς τριπλό με δίσκους 22-32-42 και στις κούρσες θα βρείς 39-52.
Αν μου βρείς κάποιον που να μπορεί να ανέβει χωμάτινο μονοπάτι με ΜΤΒ και να μπορέσει να στροφάρει με δίσκους 39-52....!!!!
Αντίστοιχα αν μπορέσεις να μου βρείς κουρσά που να μπορεί να στροφάρει σε πελοτον με τον 42αρι μπροστά....!!!!!
ΑΛΛΑ η πράξη έχει δείξει ότι τελικά τίποτα δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΟ. Έτσι έχουμε δει κασέτες ΜΤΒ σε κούρσες και έχουμε δει κουρσάδικα πίσω ντεραγιέ σε ΜΤΒ....
Να πούμε ότι αλυσίδες κασέτες και δισκοβραχίωνες
μπαινοβγαίνουν χωρίς πρόβλημα. Οι εκτροχιαστές
παίζουν απλά πρέπει να μπορούν να σηκώνουν τις
διαφορές δοντιών. Από όσο ξέρω τα χειριστήρια
πρέπει να πάνε πακέτο με τα φρένα και τον πίσω
εκτροχιαστή.
Γενικά το να βάλεις κασέτα βουνό σε κούρσα και
αντίστοιχο εκτροχιαστή βουνό γίνεται σίγουρα
στις 9άρες σειρές.
αν το πελοτόν δεν πάει πάνω από 50 χλμ την ώρα το mtb μπορεί να ακολουθήσει
@plannet
Γιατι χρησιμοποιεις τον παλιο tracker? Ειδες τι παθαινεις?
Τι σου λειπει απο τον καινουριο?
3eeee??????
λαθος, ακυρο