Αγορα Καινουριου Ποδηλατου

61 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
zmanos
Απών/απούσα
Καλησπερα σας. Ενδιαφερομαι να αγορασω ενα ποδηλατο στο γιο μου ο οποιος ειναι 12 ετων και περιπου 1,65 υψος.

Χωρις να γνωριζω πολλα απο ποδηλατα κι εχοντας παει προς το παρων μονο σε ενα καταστημα (θα παω και σε αλλα εννοειται) ειδα δυο ποδηλατα που μου αρεσαν πολυ και θα ηθελα την αποψη σας. Ειναι τα Lombardo Sestriere 130 27.5″ & Lombardo Sestriere 270 27.5″ για τα οποια θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη ή την εμπειρια σας.

Επισης θα ηθελα να ακουσω προτασεις που να κυμαινονται μαξιμουμ στα 250-270 ευρω.

Ευχαριστω πολυ.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

να ρωτήσω από που είσαι και γιατι σκέφτεσαι να πάρεις mtb στον γιο σου?
 

zmanos
Απών/απούσα

Ειμαι απο Ηρακλειο. Οσον αφορα το MTB δεν εχω κανενα συγκεκριμενο λογο, απλα ειδα στο καταστημα τα συγκεκριμενα τα οποια εκτος του οτι μ αρεσαν πολυ μου τα εκθειασε και ο πωλητης. Περαν τουτου ομως δεν εχω καποιο συγκεκριμενο λογο, ουτε ιδιαιτερες γνωσεις επι του θεματος.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

εδώ τίθετε ένα θέμα

που πρέπει να το λύσεις μόνος σου /??
ο γιός σου θέλει mtb για να πουλάει μούρη

ή δεν τον νοιάζει

αν δεν τον νοιάζει τότε να τον πας σε ένα ποδήλατο υβριδικό σαν το ideal cityrun (απλά για να ξέρεις για πιο πράγμα μιλάμε)

αν όχι θα πας σε mtb κατά προτίμηση 29 και όχι 27.5

το μέγεθος καλό είναι να το πάρεις πιο μεγάλο γιατί το παιδί σου θα ψηλώσει

και προσπάθησε να βρεις κάτι με 24 ταχ.

και όχι δισκόφρενα σε αυτά τα λεφτά

 

zmanos
Απών/απούσα

Οχι δε νοιαζει ουτε αυτον και προφανως ουτε εμενα και γεινκοτερα δεν πουλαμε μουρη σαν οικογενεια :)

Δεν τον εχω παει καν να δει τα ποδηλατα απο κοντα. Μονος μου πηγα μια βολτα σε ενα καταστημα και ειδα αυτα τα 2 που αναφερω οτι μου αρεσαν.

Απο κει και περα ειπα να παρω μια δυο γνωμες πριν τον παρω μαζι μου και γυρισουμε τα καταστηματα κανονικα, ωστε να εχω εστω μια γενικη αποψη περι του θεματος.

Οσο για το ποδηλατο που προτεινεις επειδη δε μπορω να ανεβω σε τετοια τιμη νομιζεις οτι κανει καποιο οπως π.χ. το Ideal Moovic 28" https://www.skroutz.gr/s/13898086/Ideal-Moovic-28-2018.html  ή οχι?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όχι

αν είναι να πάρεις trekking πάρε mtb

κάτι τέτοιο θα έλεγα

http://www.custombicycles.gr/index.php?act=viewProd&...

σαν στήσιμο

όχι σαν μάρκα

 

click
Απών/απούσα

Το τι ποδήλατο θα πάρει έχει να κάνει με το για ποια χρήση το θέλει. Αν το θέλει για τα καλοκαίρια στο χωριό που βρίσκεται στην ύπεθρο στα βουνά και θα κάνει διαδρομές σε κατσικόδρομους χωματόδρομους τότε να πάρει MTB. Αν το θέλει για μέσα στην πόλη, είτε μιλάμε για το Ηρακλειο Κρήτης, είτε για το Ηρακλειο της Αθήνας, τότε δεν χρειάζεται MTB. Και το trekking θα τον βολέψει και το ποδήλατο δρόμου με σκληρό πιρούνι επίσης.

Απο εκεί και πέρα έχει να κάνει και με τις αποστάσεις που θα κάνει και το είδος του δρόμου. Αν κάνει μακρινές αποστάσεις και με ανηφορικούς δρόμους κλπ. καλύτερα το σκληρό πηρούνι. Αν κάνει χαλαρές βόλτες και ειδικά σε δρόμους πόλης με πολλές λακούβες κλπ. το trekking θα είναι πιο άνετο. Αν και στις ηλικίες αυτές τα παιδιά είναι όλο ενέργεια, ελάχιστα κάθονται στην σέλα και ποδηλατούν γρήγορα, οπότε η ανάρτηση δεν θα προσφέρει και πολλά.

 

zmanos
Απών/απούσα

Χρηση για καθημερινες σχετικα κοντινες βολτες (φανταζομαι απο φετος θα γινουν λιγακι πιο μακρινες) παρεα με τα φιλαρακια του το χρησιμοποιει, κατα 90% σε ασφαλτο χωρις τεραστιες ανηφορες κι αντε ν ανεβοκατεβαινουν κανενα πεζοδρομιο οταν δεν τους βλεπω :)

Απο κει και περα το καλοκαιρι ακομα και να το παρει στο χωριο για κανα διμηνο κυριως σε τσιμεντο αλλα και σε ασφαλτο θα πηγαινει, ελαχιστα σε χωμα.

41ex
Απών/απούσα

Σαν ποδηλατικές συμβουλές κράτα αυτά:

 

   το μέγεθος καλό είναι να το πάρεις πιο μεγάλο γιατί το παιδί σου θα ψηλώσει

   και προσπάθησε να βρεις κάτι με 24 ταχ.

   και όχι δισκόφρενα σε αυτά τα λεφτά

Τα παραπάνω τα βρίσκεις σίγουρα σε 26-άρι στο μπάτζετ σου. Αν μπορείς καλύτερα 27,5.

Όταν το παιδί μεγαλώσει μπορεί να το δώσει και να πάρει είτε πιο ασφάλτινο (σαν το σιτυραν) είτε 29αρι καλύτερης κατηγορίας.

 

Ψάξε λοιπόν να βρεις στο μπάτζετ σου με 24 ταχύτητες vbrakes λίγο μεγαλύτερο νούμερο (με τη σέλα τέρμα κάτω να μην ακουμπάει το πόδι ή λίγο οριακά με τις μύτες)

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

να πω την άποψη μου και εγώ...για εμένα ένα τρεκινκ  λίγο μεγαλύτερο αλλά μην ξεπεράσει ένα μπατσέτ τον  300 ευρώ γιατί τα άτιμα μεγαλώνουν απότομα....και θα χρειαστεί σύντομα ένα άλλο ποδήλατο...λέω τρεκινκ για να του είναι πιο άνετο σε λακκούβες και ανωμαλίες δρόμου γιατι σαν παιδια δεν  ειναι και πολυ προσεκτικά και δεν θέλουμε να αρχίσει παράπονα.. ο! η μέση μου πονανει! τα χεράκια μου πονάνε!  και το παρατήσει λόγο ξερού πιρουνιού.. γιατι ακομα δεν γνωρίζει πως να στήσει το σώμα του για να μειωση τον κραδασμό σε μια λακουβα...μην ξεχνάμε πως μιλάμε για παιδάκι 12 χρόνων...το τρεκινκ έχει 28 τροχό η ανάρτηση απορροφά κραδασμούς...σαν θέση οδήγησης είναι πιο όρθια πιο άνετη σε τέτοιες ηλικίες πιστεύω. νας που το θέλει μόνο για σουλατσάρισμα  σε χαλαρούς  ρυθμούς γίνετε   πιο άνετο σε βόλτες...αν του μείνει η τρέλα όπως στους περισσότερους από εμάς μεγαλώνοντας τότε βλέπεις που έχει κλήσεις σε δρόμου η βουνού...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@maniakos

και γιατί να πάρει trekking Και να μην μείνει στην αρχική του επιλογή

το mtb στα ίδια χρήματα θα έχει καλύτερη ανάρτηση

και πιο αντοχης τροχούς

???
 

click
Απών/απούσα

Γιατί για την χρήση στην πόλη δεν την χρειάζεται ούτε την καλύτερη ανάρτηση ούτε τους τροχους αντοχής, αλλά αντίθετα χρειάζεται την πιο όρθια γεωμετρία του trekking και τους μεγαλύτερους τροχους με τα λεπτότερα ελαστικά για καλυτερη κύλιση στην άσφαλτο.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

τελικά τα τορ έχουν όρθια θέση η συφτή

???
ξέρω τι θα πεις

έχει όσο χρειάζεται

 

πέραν τούτου

το αν χρειάζετε την καλύτερη ανάρτηση ή όχι δεν έχει σημασία εκτός αν την μία που δεν χρειάζεται την πληρώνει πιο ακριβά

για τους μεγαλύτερους τροχούς θα μπορούσε να πάει σε 29ρι Mtb και όχι σε άθλιο trekking

 

ελαστικά βάζεις ότι θέλεις και στα μεν και στα δε

ίσα ίσα που ένα Mtb έχει πιο πολλές επιλογές ιδικά αν είναι 29ρι

 

zmanos
Απών/απούσα

Λοιπον χαζευοντας στο ιντερνετ και λαμβανοντας υπ οψιν οσα μπορω να καταλαβω απ αυτα που λετε :) ειδα μερικα που με ενδιαφερουν και θα παω απο κοντα με το μικρο να τους ριξουμε μια ματια. Θα ηθελα λοιπον την αποψη σας για τα

https://www.skroutz.gr/s/14028430/Ideal-Trial-27-5-2018.html

https://www.skroutz.gr/s/13898086/Ideal-Moovic-28-2018.html

https://www.skroutz.gr/s/8556958/Lombardo-Sestriere-270-27-5.html

https://www.skroutz.gr/s/11800026/Lombardo-Sestriere-270-29.html

https://www.skroutz.gr/s/7125076/Carrera-M7-2000-27-5-2017.html

https://www.skroutz.gr/s/6952945/Carrera-M9-2000-29-2017.html

https://www.skroutz.gr/s/12266920/Carrera-T-2000-28-2017.html

click
Απών/απούσα

Plannet wrote:

τελικά τα τορ έχουν όρθια θέση η συφτή

???
ξέρω τι θα πεις

έχει όσο χρειάζεται

 

πέραν τούτου

το αν χρειάζετε την καλύτερη ανάρτηση ή όχι δεν έχει σημασία εκτός αν την μία που δεν χρειάζεται την πληρώνει πιο ακριβά

για τους μεγαλύτερους τροχούς θα μπορούσε να πάει σε 29ρι Mtb και όχι σε άθλιο trekking

 

ελαστικά βάζεις ότι θέλεις και στα μεν και στα δε

ίσα ίσα που ένα Mtb έχει πιο πολλές επιλογές ιδικά αν είναι 29ρι

Και εγώ είμαι της άποψης πως για αυτό που το θέλει καλύτερα να μην πάρει trekking, αλλά όχι πως ένα trekking είναι άθλιο ενώ ένα MTB στα ίδια χρήματα είναι γαμάτο! Ότι πληρώνεις παίρνεις, το ένα υπερτερεί κάπου το άλλο κάπου αλλού. Γενικά τα MTB από άποψη γεωμετρίας έχουν πιο χαμηλό κέντρο βάρους με λιγο πιο σκυφτή θέση για καλύτερη ισορροπία, που χρειάζεται στον ανώμαλο δρόμο ενώ τα trekking έχουν πιο όρθια και άνετη θέση οδήγησης που τα κάνει πιο ξεκούραστα στην χαλαρή βόλτα.

Επίσης δεν νομίζω να θέλει να πάρει καινούριο ποδήλατο και να αρχίσει από την πρώη μέρα της άλλαγές με άλλα ελαστικά κλπ...

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

όχι στα ίδια χρήματα δεν είναι ότι το trekking είναι άθλιο και το mtb είναι γαμάτο

αλλά αν είναι να δώσει λίγα χρήματα

στην κατηγορία Mtb θα πάρει καλύτερο ποδήλατο

ναι το Mtb είναι πιο σκυφτή η θέση

αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα

όσο για τα λάστιχα

και στις 2 περιπτώσεις θα πρέπει να τα αλλάξει για να βάλει αυτό που του τεροιάζει περισσότερο

ούτε το trekking φοράει λάστιχα πόλης

αλλά τα χωρίς λόγο semi slick

που δεν κάνουν για τίποτα

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

zmanos wrote:

 

https://www.skroutz.gr/s/11800026/Lombardo-Sestriere-270-29.html

 

 

αυτό δείχνει οκ

και το βρείσκεις και κρήτη

 

zmanos
Απών/απούσα

Plannet wrote:

 

zmanos wrote:

 

 

https://www.skroutz.gr/s/11800026/Lombardo-Sestriere-270-29.html

 

 

 

 

αυτό δείχνει οκ

και το βρείσκεις και κρήτη

 

 

Αυτο εχω στο μυαλο μου σαν πρωτη επιλογη αυτη τη στιγμη και ειναι αλλωστε το μονο απ αυτα που εβαλα που το ειδα απο κοντα σε μαγαζι. Ισως αλλαξω γνωμη οταν παω και σε αλλα μαγαζια μαζι με το μικρο, ομως προς το παρων αυτο εχω ξεχωρισει.

click
Απών/απούσα

Plannet wrote:

ούτε το trekking φοράει λάστιχα πόλης

αλλά τα χωρίς λόγο semi slick

που δεν κάνουν για τίποτα

 

Έχεις στο μυαλό σου τα cross trekking ποδήλατα. Υπάρχουν και τα trekking με slick λάστιχα που είναι ότι πρέπει για χρήση 90% σε άσφαλτο όπως θέλει. Άποψη μου είναι αν δεν πάρει υβριδικό trekking να πάρει ποδήλατο δρόμου τύπου fitness ή καθαρό urban, αλλά ΜΤΒ για 90% χρήση σε άσφαλτο, ένα ποδήλατο που είναι σχεδιασμένο για 100% χωματόδρομο, το βρίσκω υπερβολικό. 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

90% χρηση σε ασφαλτο ,κινηση στην πολη κ κοντινες αποστασεις λιγο εξω απο αυτη φωναξει fitness

ελαφρια ,σωστα στημενα ποδηλατα χωρις περιτα πραγματα που ειναι καλα κ στην πολη κ εξω απο αυτη

αργοτερα αν θελησει μεγαλυτερες αποστασεις κατεβαζει οσο μπορει κατω το τιμονι η βαζει drops

οτιδηποτε αλλο για αυτη την χρηση απο mtb η κ trekking θα ειναι λαθος επιλογη που δεν θα μαζευεται οτι κ να κανεις πανω του

cittyrun απο εμενα (το αγορασα προσφατα για ιδια ακριβως χρηση κ το καταευχαριστιεμαι,φτηνο ομορφο ελαφρυ ,αξιοπρεπεστατο

 

zmanos
Απών/απούσα

Και μενα μ αρεσει πολυ οπως το βλεπω το Cityrun ομως δυστυχως δε μπορω ν ανεβω πανω απ τα 280-300 ευρω (κι εκει με δυσκολια παω αλλωστε), οποτε το αφηνουμε στην ακρη.

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

τουλαχιστον δες fitness για να μην κανεις λαθος αγορα που θα την πληρωσεις ακριβα στην συνεχεια ειτε με προσπαθειες αναβαθμισης ειτε με καινουργια αγορα

δες πχ αυτο

https://www.orient-bikes.gr/el/%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE...

γενικοτερα κανε μια βολτα στα ποδηλαταδικα κ ζητα fitness (αν δεν ξερουν πες κουρσακι με ισιο τιμονι) να δεις τι υπαρχει κ σε τι τιμες ,εγω βρηκα το cittyrun στα 330 με καλυτερα περιφερειακα απο οτι εχει το μοντελο 2018

στην επαρχια αγοραζουν ειτε mtb ειτε trekking ειτε κουρσακια κ ολα τα υπολοιπα οι εμποροι τα σκοτωνουν για να τα διωξουν ,κανε κ κανενα παζαρι δεν ειναι κακο

πριν κανοντας τις ιδιες διαδρομες με 26 mtb το οποιο ειναι καλυτερο ποδηλατο ως κατασκευη κ σειρες περιφερειακων, δεινοπαθουσα κ εβγαινα βολτα με το ζορι ,τωρα με το fitness δεν περιμενω την ωρα να βγω βολτα

δες τι θα βρεις κ ποσταρε να σου πουμε

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

redshift wrote:

90% χρηση σε ασφαλτο ,κινηση στην πολη κ κοντινες αποστασεις λιγο εξω απο αυτη φωναξει fitness

ελαφρια ,σωστα στημενα ποδηλατα χωρις περιτα πραγματα που ειναι καλα κ στην πολη κ εξω απο αυτη

αργοτερα αν θελησει μεγαλυτερες αποστασεις κατεβαζει οσο μπορει κατω το τιμονι η βαζει drops

οτιδηποτε αλλο για αυτη την χρηση απο mtb η κ trekking θα ειναι λαθος επιλογη που δεν θα μαζευεται οτι κ να κανεις πανω του

cittyrun απο εμενα (το αγορασα προσφατα για ιδια ακριβως χρηση κ το καταευχαριστιεμαι,φτηνο ομορφο ελαφρυ ,αξιοπρεπεστατο

 

συμφωνώ απόλυτα

για αυτό και η πρώτη πρόταση είναι ποδήλατο σαν το cityrun

όχι απαρέτητα το ίδιο αλλά το ίδιο στυλ

από εκεί και πέρα έχουμε 2 άλλα στοιχεια

το παιδί είναι 12 ετών

που σημαίνει ότι αν είναι λίγο αλιτάμπουρας θα θέλει ένα πιο all around Ποδήλατο

και τα χρήματα είναι λίγα που διαθέτει ποδήλατα υβριδικά

@click

τι θα πει 100% βουνό???
με το ποδήλατο των 300 ευρό θα πήγαινες εσύ σε μονοπάτι???
θα σου μείνει το μισό ποδήλατο πάνω στο βουνό

και γιατι αν ένα ποδήλατο του δόσουμε λίγο πιο όρθια θέση ξαφνικά γίνετε πόλης ??
(αυτό με έναν λαιμό με κλίση το πετυχένεις και στο Mtb)

βέβαια το ακόμα χειρότερο είναι ότι προτίνεις στον πιτσιρικό ένα παπουδίστικο city (μισό πάω να ξεράσω)

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

redshift wrote:

 
πριν κανοντας τις ιδιες διαδρομες με 26 mtb το οποιο ειναι καλυτερο ποδηλατο ως κατασκευη κ σειρες περιφερειακων, δεινοπαθουσα κ εβγαινα βολτα με το ζορι ,τωρα με το fitness δεν περιμενω την ωρα να βγω βολτα

δες τι θα βρεις κ ποσταρε να σου πουμε

εγώ κάνω βόλτες με 26ρι Mtb και δεν με κουράζει πουθενά

πιο πολύ με κουράζει η κοιλιά μου :D
 

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Για ένα παιδί γυρω στα 12+ ένα ΜΤΒ 26άρι, όσο πιο καγκούρικο γίνεται, είναι μια χαρά. Μακάρι να το έχει λιώσει μέχρι τα 14, αυτός είναι ο καλύτερος δρόμος για ν αγαπησει το ποδήλατο. Τ' άλλα περί "πολης", "βουνού", "χρήσης" κρατήστε τα για μας τους μεγάλους.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

scrabler wrote:

Για ένα παιδί γυρω στα 12+ ένα ΜΤΒ 26άρι, όσο πιο καγκούρικο γίνεται, είναι μια χαρά. Μακάρι να το έχει λιώσει μέχρι τα 14, αυτός είναι ο καλύτερος δρόμος για ν αγαπησει το ποδήλατο. Τ' άλλα περί "πολης", "βουνού", "χρήσης" κρατήστε τα για μας τους μεγάλους.

συμφωνώ

απλά δεν υσχίει για όλα τα παιδιά

και εγώ με την ίδια λογική πήγα να πάρω ποδήλατο σε παιδί φίλου

και κατέληξε σε fitness

 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

minimum επωνυμο ποδηλατο με τροχους 27,5+ κ αναρτηση που κλειδωνει με περιφερειακα shimano

scrabler
Εικόνα scrabler
Απών/απούσα

Plannet wrote:

συμφωνώ

απλά δεν υσχίει για όλα τα παιδιά

και εγώ με την ίδια λογική πήγα να πάρω ποδήλατο σε παιδί φίλου

και κατέληξε σε fitness

Αν μόνος του κατέληξε σε αυτή την επιλογη, ακόμα καλύτερα. Απλά ένα παιδί, αν του τα πρήξεις με το πόσο "καλύτερο" είναι ενα φιτνες για την περίπτωσή του, θα βαρεθεί, θα συγκατανεύσει και μετά θα το παρατησει χωρις ωα θέλει να το καβαλήσει γιατί πιθανόν τα φιλαράκια του να έχουν όλα ΜΤΒ και να τα σπάνε στις πλατείες. Γι' αυτό, σ αυτές τις ηλικίες, δεν παίρνουμε κατ αναγκη "χρηστικό" ποδήλατο ή ποδήλατο "γυμναστικής" αλλά παίρνουμε ότι γουστάρουμε γιατί αυτή τη φάση περνάμε και, απ όσο θυμάμαι, ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΦΑΣΗ!

zmanos
Απών/απούσα

scrabler wrote:

 

Plannet wrote:

 

συμφωνώ

απλά δεν υσχίει για όλα τα παιδιά

και εγώ με την ίδια λογική πήγα να πάρω ποδήλατο σε παιδί φίλου

και κατέληξε σε fitness

 

 

Αν μόνος του κατέληξε σε αυτή την επιλογη, ακόμα καλύτερα. Απλά ένα παιδί, αν του τα πρήξεις με το πόσο "καλύτερο" είναι ενα φιτνες για την περίπτωσή του, θα βαρεθεί, θα συγκατανεύσει και μετά θα το παρατησει χωρις ωα θέλει να το καβαλήσει γιατί πιθανόν τα φιλαράκια του να έχουν όλα ΜΤΒ και να τα σπάνε στις πλατείες. Γι' αυτό, σ αυτές τις ηλικίες, δεν παίρνουμε κατ αναγκη "χρηστικό" ποδήλατο ή ποδήλατο "γυμναστικής" αλλά παίρνουμε ότι γουστάρουμε γιατί αυτή τη φάση περνάμε και, απ όσο θυμάμαι, ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ ΦΑΣΗ!

 

Μαλλον εχεις δικιο φιλε μου. Ετσι κι αλλιως αλλωστε λες αυτο που ισχυει και σε ολα τ αλλα θεματα που εχουν να κανουν με τα παιδια. Απ τη μια εμεις να τους λεμε τι ειναι σωστο, υγιεινο, πρεπον, εκπαιδευτικο κλπ κι απ την αλλη το τι θελουν τα ιδια τα παιδια με βαση την ηλικια τους, τα γουστα τους, τις παρεες τους και γενικοτερα το χαρακτηρα τους.

Αν δε βαρεθω (εχει πολυ ζεστη σημερα) σε λιγακι θα παρω το μικρο για μια βολτα στα μαγαζια και θα σας γραψω τι ειδαμε, τι μας προτειναν, τι μου αρεσε και κυριως τι θελει και τι αρεσει σ αυτον :)

Υ.Γ. Για τα Energy, Ballistic, Bullet, Sector και Orient τι γνωμη εχετε? Στο μυαλο μου (χωρις να ειμαι γνωστης) τα εχω πιο κατω σε προτιμηση σε σχεση με τα Lombardo, Ideal και Carrera που κοστιζουν πανω κατω τα ιδια χρηματα (ισως ενα κλικ παραπανω). Εσας ποια ειναι η αισθηση σας περα απ το οτι καμια απ ολες αυτες δεν ειναι πρωτοκλασατη μαρκα?

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

η Ballistic ειναι αξιολογοτατη ελληνικη εταιρεια περιπου στο επιπεδο της ideal ,ισως ενα με δυο κλικ φθηνοτερη με αναλογους συμβιβασμους ,η orient στο ιδιο μηκος κυματος επισης 

η sector ειναι ενα κλικ πανω απο τα ποδηλατα supermarket ισως κ λιγο καλυτερα αναλογως το ποδηλατο

τις αλλες δεν τις ξερω καν

click
Απών/απούσα

Plannet wrote:

@click

τι θα πει 100% βουνό???
με το ποδήλατο των 300 ευρό θα πήγαινες εσύ σε μονοπάτι???
θα σου μείνει το μισό ποδήλατο πάνω στο βουνό

και γιατι αν ένα ποδήλατο του δόσουμε λίγο πιο όρθια θέση ξαφνικά γίνετε πόλης ??
(αυτό με έναν λαιμό με κλίση το πετυχένεις και στο Mtb)

βέβαια το ακόμα χειρότερο είναι ότι προτίνεις στον πιτσιρικό ένα παπουδίστικο city (μισό πάω να ξεράσω)

Που έγραψα εγώ 100% βουνό??? Είπα πως είναι για 100% χωματόδρομο. Τα ΜΤΒ αυτής της κατηγορίας δεν είναι για να κατέβεις τον Όλυμπο σε απάτητα πονοπάτια, αλλά είναι για χωμάτινες διαδρομές, για αυτό προορίζονται.

Επίσης που πρότεινα εγώ συγκεκριμένο ποδήλατο;;; Είπα πως για χρήση στην πόλη και 90% άσφαλτο, τα ποδήλατα δρόμου κατά πρώτο λόγο και κατά δεύτερο τα υβριδικά ποδήλατα ενδείκνυνται. Και τέλος δεν υπάρχει παπουδίστικο και νεανικό ποδήλατο, υπάρχουν ποδήλατα για την κάθε χρήση!