https://postimg.cc/image/p83qggpjx/
Στα 1500€ είναι καλή τιμή για το παραπάνω ποδήλατο?, είναι 2012 μοντέλο με group ultegra di2 και αλλαγμένους τροχούς και κέντρα mavic (δεν προσεξα σειρά)
Στη βόλτα που το έκανα μου άρεσε πολύ, είναι επιθετικό, ανάλαφρο και γρήγορο.
Δεν είχα ποτέ δική μου κούρσα, βόλτες έχω κάνει αρκετές αλλά τούτο εδώ είναι πύραυλος.
Το πλαίσιο λόγια είναι της ideal.
Η μπαταρία κρατάει όντως 2000 χιλιόμετρα?
Τα φώτα σας παρακαλώ...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
https://postimg.cc/image/p83qggpjx/
αν η μπαταρια είναι 6 ετών το πιο πιθανό είναι να θέλει άλλαγμα
από εκεί και πέρα 6 χρονών στοκ
οι σειρές να φανταστώ είναι 6 ετών οπότε παλιές
δλδ μια 105 σημερίνη είναι κατά πάσα πιθανότητα καλύτερη ή ίδια με την ultegra του 12
οπότε το πρόβλημα δεν είναι στην ποιότητα του ποδηλάτου
αλλά στην παλαιότητα του
βέβαια το κόστος είνια δελεαστικό αν είναι όντως όλα αχρησημοποίητα
οπότε αν σου είναι οκ στο μέγεθος
τότε όλα μια χαρά
Εντάξει είναι μεταχειρισμένο αλλά όχι λιωμένο στα χλμ. Ούτε ταλαιπωρημένο είναι.
Το group είναι για πολλά πολλά χλμ. ακόμα.
Αυτό με την μπαταρία ίσως να είναι ένα θέμα, δεν πιστεύω όμως να είναι και πανάκριβη, δεν το έχω ψάξει....
Αγαπητέ φίλε
Δεν ειχες ποτε δική σου κουρσα να γραψεις τα χιλιομετρα σου, και σκεφτεσαι να αγορασεις μια μεταχειρισμενη 6 ετων με ηλεκτρονικη στα1.500 € ?? Μάλλον υπερβολή ακουγεται. Νομίζω ότι πιο σοφο θα ήταν να παρεις μια πιο προσιτη - με τα μισα λεφτα νομιζω υπαρχει πληθος επιλογων σε μεταχειρισμενα - που αργοτερα αν επιβεβαιωσεις στον εαυτο σου ότι η κουρσα ειναι αυτο που θελεις την πουλάς χωρίς ν χασεις πολλα χρηματα και να κανεις πλεον πολυ πιο εμπειρος την επομενη επιλογη σου.
χωρίς να είμαι σίγουρος, θυμάμαι το συγκεκριμένο κιτρινάκι, με αυτά τα αυτοκόλλητα, σε ποδηλατικές εκθέσεις, όταν είχαν πρωτοκυκλοφορήσεις οι ηλεκτρονικές σειρές. Το είχαν σε προπονητήριο, ανέβαινες και δοκίμαζες τις ηλεκτρονικες αλλαγές...... Μαγεία..... Πρωτόγνωρη εμπειρία.....
Επίσης, πάλι χωρίς να είμαι σίγουρος, είχα ρωτήσει τι πλαίσιο είναι και μου είχαν πει ότι είναι της Giant. Δεν πολυασχολήθηκα, δεν το έψαξα παραπάνω, δεν έχω και μεγάλη επάφή με Giant κουρσοπλαίσια (δεν φτουράνε και πολύ στην ποδηλατοπαρέα μου)
Η μπαταρία λογικά θα έχει φάει μπόλικο από τ οψωμί της, αλλά αν με το καλό το αγοράσεις, θα διαπιστώσεις για πόσο κρατάει. Μετά, βλέπεις αν χρειάζεται αντικατάσταση (πχ αν κάνεις δύο 100αρες βόλτες τη βδομάδα, και έστω ότι την φορτίζεις μια φορά τη βδομάδα... ίσως και να μην αντιμετωπίσεις ποτέ πρόβλημα. Ίσως....)
Μου κάνει εντύπωση η "αναντιστοιχία" των τροχών. Άλλος μπροστά, εντελώς άλλο στυλ ο πίσω. Αν δεν κάνω λάθος, ο πίσω μοιάζει πολύ φρέσκος... πάρα πολύ φρέσκος.... και είναι ένας τυπικός απλός κουρσοτροχός (δεν βλέπω τι κέντρο φοράει). Ο μπροστά είναι καρβουνένιος, προφιλάτος, με καλές "περγαμηνές" και σίγουρα από τους ακριβούς..... Τι έγινε? Τι παίχτηκε? Τι έπαθε ο πίσω mavic cosmic carbone sl και αντικαταστάθηκε με τον DT???
Η τιμή μοιάζει καλή..... ίσως να μπορεί να γίνει και καλύτερη... [τσέκαρε καλά και σε τι κατάσταση είναι: ελαστικά / αλυσίδα / γρανάζια / κασέτα]. Να υποθέσω ότι μπροστά φοράει 50-34 ε?
Καλησπέρα, κούρσα δεν είχα ποτέ, ποδήλατο όμως κάνω τα τελευταία 5 χρόνια με ένα ktm trakking.
Έχω φτάσει σε ένα επίπεδο που το ποδήλατο με βάζει φρένο, συνήθως πάνω από τα 60 χιλιόμετρα τουριστικής πορείας.
Έτσι γεννήθηκε η ανάγκη για κούρσα, η συγκεκριμένη κούρσα είναι στη επαρχεία και την έχει πρώτο χέρι μια κοπέλα.
Έχει κάνει χλμ. αλλά ειχε την φροντίδα που αξιζει ενα τέτοιο ποδήλατο.
Το πίσω στεφάνι είναι αλλαγμενο με dt Swiss γιατί χτυπήθηκε μου είπε.
Τα κέντρα είναι μπρος-πισω mavic.
Όπως καταλαβαίνεται μετά το trekking έκανα βόλτα αυτό το ποδήλατο και όπως κάθε κλασικός ποδηλάτης έπαθα τεχνολογικό ΣΟΚ σε κύλιση κλπ.
Αυτά και Ευχαριστώ για τη γνώμη σας.
[quote=bretsos].....η συγκεκριμένη κούρσα είναι στη επαρχεία και την έχει πρώτο χέρι μια κοπέλα. Έχει κάνει χλμ. αλλά ειχε την φροντίδα που αξιζει ενα τέτοιο ποδήλατο. Το πίσω στεφάνι είναι αλλαγμενο με dt Swiss γιατί χτυπήθηκε μου είπε.
/quote]
χχχχμμμμμμμμ
εεχχχμμμμμμμ
Ξέρεις κάτι?
Το ποδήλατο το πήρα εντέλει πριν από λίγο, έκανα τα πρώτα 20km από εκεί που το πήρα ως το σπίτι.
Θα πω μονάχα αυτό....βελούδο!!
χαχαχα
βελουουουουδο.
μεγεια και πιες του το αίμα...
έλα, πύραυλο πήρες, όχι ποδήλατο.....
Καλές πεταλιές
Ευχαριστω παιδιά, έστω και από αυτή τη μικρή επαφή μαζί του η διαφορά σε σχεση με πριν ήταν εμφανέστατη, στη συνήθης διαδρομή πήγαινα με πιο βαρυ πετάλι χωρις να ζορίζομαι οποτε και η διαδρομή καλύφθηκε πιο γρήγορα.
Το di2 συνηθίζεται άμεσα αφού τα κουμπιά βρίσκονται σε πολύ εργονομική θέση πάνω στις μανέτες, οι αλλαγές είναι άμεσες και ακριβής.
Ένα πράμα που πρόσεξα με τις αλλαγές ταχυτήτων και με εντυπωσίασε....αλλάζοντας θέση η αλυσίδα πάνω στη κασέτα το μπροστά ντεραγιέ κάνει διορθώσεις ώστε η γωνία που κάνει η αλυσίδα να μην βρίσκει στο μεταλλικό μέρος του.
Αυτά και καλές βόλτες να έχουμε όλοι μας !
καλές βόλτες και από εμένα
Δεν ξέρω πώς να το πω.....Κάποιος έγραψε ότι το ποδήλατο είναι πύραυλος, έτσι είναι ακριβός, εντέλει φοράει τους mavic cosmic carbone sl τροχούς που είναι όντως τροχοί αξιώσεων. Μόνο το στεφάνι πίσω διαφοροποιεί την όλη κατάσταση αλλά ακτίνες και κέντρο είναι της mavic. Έχω κάνει 200 χιλιόμετρα στις 3 μέρες που το έχω και σήμερα ήταν η καλύτερη βόλτα, αρχίζω δειλά να το βρίσκω και γίνεται απόλαυση. Αρχίζω και συνηθίζω την νέα στάση σώματος, τα νέα χειριστήρια, την νέα φιλοσοφία γενικώς. Το ποδήλατο ως σύνολο είναι για τρελές επιδόσεις, ένα θέμα με τη μαμά σέλα έχω μετά από αρκετή ώρα στενής επαφής που ελπίζω να τα βρούμε.... Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω, είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Η μπαταρία ως τόσο είναι ακόμα υπό δοκιμή, 3 μέρες με πολύ χρήση κυρίως σε φάση προσαρμογής με τα χειριστήρια και είναι ακόμα στο full, 80€ κάνει καινούρια.
είχες trekking Πριν αν δεν κάνω λάθος
και πατίνι να έπερνες πύραλο θα τον έλβεπες
γενικά οι κούρσες
είναι γρήγορα ποδήλατο
όχι μόνο η συγκεκριμένη
και ένα κουρσάκι των 500 ευρό να έπερνες πάλι το ίδιο θα ένιωθες
:D