Αγορά fitness

145 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
tommi
Απών/απούσα

Καλησπέρα σας

 

Έχω ένα scott P5 του 2009  το όποιο έχουν αρχίσει τα ψιλοπροβλήματα στις ταχύτητες και τροχούς λόγο παλαιότητας ή περιφερειακών και με κουράζει στις αποστάσεις των 50 χλμ

Όποτε σκέπτομαι να κινηθώ προς την κατηγορία fitness ώστε να μην χάσω τόσο σε χρηστικότητα όπως με μια κούρσα αλλά να μπορώ να κάνω και χλμ παραπάνω

Ψάχνοντας νομίζω ότι value for money είναι τα παρακάτω

https://grigorioubikes.gr/urban-fitness/408-speeder-200.html

https://grigorioubikes.gr/urban-fitness/409-speeder-300.html

https://www.tsirikosbikes.gr/specialized-sirrus-sport-2017.html

ή αξίζει να ανέβω σε λεφτά για τα παρακάτω

https://grigorioubikes.gr/urban-fitness/527-merida-speeder-400-2018.html

 https://www.wheelmania.gr/index.php?r=product&id=11686&o=

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

θεωρω πως στην συγκεκριμένη κατηγορία δεν χρειάζετε να ξεφύγεις στα χρήματα

ακόμα και το https://grigorioubikes.gr/urban-fitness/525-merida-s...

είναι μια χαρά ποδήλατο να μην πω καλύτερο σε αρκετά σημεία όπως τροχούς και πιρούνι από το 200 Που έβαλες εσύ

και το έχει και σε χαμηλή τιμή

οπότε γίνετε μονόδρομος

 

όσο αφορά τις κούρσες

αν βάλεις κουρσάδικα λάστιχα

ναι τις ακολουθείς μια χαρά

βέβαια η κούρσα έχει και πιο αεροδυναμική θέση και περισσότερες; θέσεις αλλά όχι τόσα ώστε να μην μπορείς να ακολουθήσεις

βέβαια το να πας στην φτηνή επιλογή σου δίνει και την δυνατότητα αργότερα να αγοράσεις και κούρσα

":D

 

tommi
Απών/απούσα

Plannet wrote:

είναι μια χαρά ποδήλατο να μην πω καλύτερο σε αρκετά σημεία όπως τροχούς και πιρούνι από το 200 Που έβαλες εσύ

Έβαλα τα άλλα λόγο των περιφερειακών sora, tiagra κτλ ή δεν έχουν σημαντική σημασία ?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

έχουν αλλά όχι τόσο μεγάλη

υβριδικό ποδήλατο είναι

το πιο σημαντικό είναι ο τροχός

τα άλλα πάνω κάτω είναι τα ίδια

αν βέβαια δεις ότι χρειάζεσαι κάτι παραπάνω σε ανταλλακτικό τύπου σασμάν

τότε θέλεις και άλλο ποδήλατο

δλδ κούρσα

αν παρόλα αυτά με 700 παίρνεις το 200

:D
 

 

click
Απών/απούσα

tommi wrote:

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

Μεταφέρω μια εμπειρία σχετικά με το παραπάνω ερώτημα.

Πριν από κανένα μήνα πήγαμε βόλτα 3 φίλοι, μια διαδρομή περίπου 70 χλμ. που περιλάμβανε ανάβαση και κατάβαση σε ένα βουνό με συνολική υψομετρική διαφορά περίπου 700μ. Οι δυο μας είμασταν με σούπερ ντούπερ carbon κούρσες και ο τρίτος με καλό αλουμινένιο fitness αλλά αξίας τουλάχιστον 1/3 της αξίας των κουρσών. Επίσης ο φίλος με το fitness είναι αυτός με την καλύτερη φυσική κατάσταση από τους τρεις μας που κάνει με διαφορά τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στον χρόνο από όλους και επίσης είναι και ο ελαφρύτερος από τους 3 μας, εγώ είμαι ο αρκετά βαρύτερος. 

Στα τελευταία 4-5 χιλιόμετρα της ανάβασης όπου οι κλήσεις στην ανηφόρα ήταν αρκετά απότομες ο φίλος με το fitness μας άφησε πίσω και έφτασε στην κορυφή πρώτος, εξώ έφτασα κανένα 5λεπτο μετά τελευταίος και ο τρίτος φίλος κάπου ενδιάμεσα. Όμως σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή όπου οι ανηφορικές κλήσεις ήταν ως επί το πλείστον μικρές και κυρίως επίπεδο έδαφος, ο fit φίλος με το fitness πάσχιζε να ακολουθήσει τον ρυθμό των άλλων 2. Σε 2-3 σημεία αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό και να τον περιμένουμε, για να μην μείνει πίσω προκειμένου να πηγαίνουμε όλοι μαζί.  

Συμπερασματικά τον πρώτο λόγο τον έχει ο ποδηλάτης και στα δύσκολα ότι ποδήλατο και αν έχεις, αν δεν έχεις φυσική κατάσταση δεν κάνεις τίποτα. Αλλά στην μεγάλη διαδρομή, εκεί που δεν φέρνεις το σώμα σου στα όρια του, η κούρσα κάνει διαφορά σε σχέση με το fitness προκειμένου να σου δώσει εύκολα ένα γρήγορο ρυθμό. Βέβαια εύκολη απάντηση στο ερώτημα σου δεν μπορεί να δωθεί αφού αυτή εξαρτάται κατα πολύ από το είδος της βόλτας και από τους ποδηλάτες της παρέας. 

tommi
Απών/απούσα

Plannet wrote:

έχουν αλλά όχι τόσο μεγάλη

υβριδικό ποδήλατο είναι

το πιο σημαντικό είναι ο τροχός

τα άλλα πάνω κάτω είναι τα ίδια

αν βέβαια δεις ότι χρειάζεσαι κάτι παραπάνω σε ανταλλακτικό τύπου σασμάν

τότε θέλεις και άλλο ποδήλατο

δλδ κούρσα

αν παρόλα αυτά με 700 παίρνεις το 200

:D
 

 

Καταλαβαίνω ότι το 100 και το 200 του 2018 έχουν carbon πιρούνι σε σχέση του 200 και 300 του 2017

Που βλέπω ποιο έχει καλύτερο τροχό ?

tommi
Απών/απούσα

click wrote:

 

tommi wrote:

 

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

 

 

Μεταφέρω μια εμπειρία σχετικά με το παραπάνω ερώτημα. Πριν από κανένα μήνα πήγαμε βόλτα 3 φίλοι, μια διαδρομή περίπου 70 χλμ. που περιλάμβανε ανάβαση και κατάβαση σε ένα βουνό με συνολική υψομετρική διαφορά περίπου 700μ. Οι δυο μας είμασταν με σούπερ ντούπερ carbon κούρσες και ο τρίτος με καλό αλουμινένιο fitness αλλά αξίας τουλάχιστον 1/3 της αξίας των κουρσών. Επίσης ο φίλος με το fitness είναι αυτός με την καλύτερη φυσική κατάσταση από τους τρεις μας που κάνει με διαφορά τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στον χρόνο από όλους και επίσης είναι και ο ελαφρύτερος από τους 3 μας, εγώ είμαι ο αρκετά βαρύτερος. 

Στα τελευταία 4-5 χιλιόμετρα της ανάβασης όπου οι κλήσεις στην ανηφόρα ήταν αρκετά απότομες ο φίλος με το fitness μας άφησε πίσω και έφτασε στην κορυφή πρώτος, εξώ έφτασα κανένα 5λεπτο μετά τελευταίος και ο τρίτος φίλος κάπου ενδιάμεσα. Όμως σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή όπου οι ανηφορικές κλήσεις ήταν ως επί το πλείστον μικρές και κυρίως επίπεδο έδαφος, ο fit φίλος με το fitness πάσχιζε να ακολουθήσει τον ρυθμό των άλλων 2. Σε 2-3 σημεία αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό, για να μην μείνει πίσω προκειμένου να πηγαίνουμε όλοι μαζί.  

 

Εννοείτε ότι δεν περιμένω να έχει την ιδία επίδοση με κούρσα αλλά να μπορώ να ακόλουθο αν κόψουν ρυθμό γιατί με το τρεκκινγκ  μόνο αν σταματήσουν και με περιμένουν γίνεται αυτό

Το fitness πως τα πάει με τους ελληνικούς ασφαλτινους δρόμους ?

click
Απών/απούσα

Ναι αν έχεις μια σχετικά καλή φυσική κατάσταση και αν οι άλλοι με τις κούρσες δεν τα δίνουν όλα στην διαδρομή και έχουν παρόμοια φυσική κατάσταση με την δική σου, τότε μπορείς να τους ακολουθείς, σίγουρα πολύ καλύτερα από το trekking. Εξάλλου τόσο οι κούρσες όσο και τα fitness πρόκειται για ασφάλτινα ποδήλατα δρόμου. Αν στις ανωμαλίες της ελληνικής ασφάλτου τα καταφέρνουν οι κούρσες τότε τα καταφέρνει και το fitness, αυτό είναι κυρίως θέμα ελαστικού παρά γεωμετρίας ποδηλάτου.  

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

tommi wrote:

Εννοείτε ότι δεν περιμένω να έχει την ιδία επίδοση με κούρσα αλλά να μπορώ να ακόλουθο αν κόψουν ρυθμό γιατί με το τρεκκινγκ  μόνο αν σταματήσουν και με περιμένουν γίνεται αυτό

Το fitness πως τα πάει με τους ελληνικούς ασφαλτινους δρόμους ?

μάλλον δεν διάβασες αυτό

https://www.podilates.gr/forum/agora-podilatoy-klp/p...

από εκεί και πέρα ναι όταν π.χ. πας σε carbon Ποδήλατο που είναι στα 8 κιλά

με ένα που είναι 11-12 τότεν σε μια μεγάλη διαδρομή θα πρέπει να κουβαλάς πιο πολλά κιλά

αλλά δεν αξίζει να επενδύσεις σε fitness τόσα χρήματα

αν είναι να κάνεις πολλά χλμ συνέχεια

καλύτερα να δεις σε μια κούρσα

όσο αφορά τους τροχούς το συγκεκριμένο που πρότεινα έχει αρκετά καλούς τροχούς

shimano Κέντρα ktl ktl ktl

αν με ρωτούσες θα το ζητούσα με καλύτερους τροχούς

μόνο εκεί αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα

βέβαια θα πρέπει το κατάστημα να δεχτει να πάρει πίσω τους παλιούς τροχούς

αλλιώς θα σου μείνουν αμανάτi.

βέβαια επιμένω πως και με τους αρχικούς τροχούς θα είσαι μια χαρά

 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

click wrote:

 

tommi wrote:

 

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

 

 

 

Όμως σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή όπου οι ανηφορικές κλήσεις ήταν ως επί το πλείστον μικρές και κυρίως επίπεδο έδαφος, ο fit φίλος με το fitness πάσχιζε να ακολουθήσει τον ρυθμό των άλλων 2. Σε 2-3 σημεία αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό και να τον περιμένουμε, για να μην μείνει πίσω προκειμένου να πηγαίνουμε όλοι μαζί.  

 

 

Αυτο γιατι συμβαινει ακριβως; μπορουμε να το εξηγησουμε λιγο;

ειναι η διαφορα στο βαρος;

ειναι διαφορετικο το γραναζωμα συνολικα;

ειναι οι ανωτερες σειρες περιφερειακων;

θελω να πω οτι ακομα κ ολα αυτα μαζι δεν φτανουν να φτιαξουν τις κραυγαλεες διαφορες που λετε, πιστευω

εγω αυτο που εχω δει με την λιγη εμπειρια μου αναμεσα σε fitness κ αρκετα βαρυτερο και ανωτερο γενικα 26αρι mtb ειναι οτι τα παντα κυριολεκτικα εξαρτωνται απο τους αναβατες και τα ποδια τους

θεωρω οτι αν παρω τον ιδιο αναβατη κ του δωσω 2 τελειως διαφορετικα ποδηλατα ναι μεν θα υπαρξει μια διαφορα αλλα οχι κατι φοβερο

πχ

https://www.youtube.com/watch?v=Wdb7KEc7xJI

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

@redshift

ο βασικότερος λόγος που ένα ποδήλάτο πάει πιο γρήγορα από ένα άλλο είναι το λάστιχο

ναι βοηθάει και η αεροδυναμική και το βάρος (ειδικά του τροχού) αλλά το σημαντικοτέρο είναι το λάστιχο

δλδ αν έχεις ένα υβριδικό σαν αυτό που πρότεινα με 70 psi και μία κούρσα με 120 psi

ή κούρσα στον ίδιο αναβάτη θα πηγαίνει πιο γρήγορα

ακόμα και ένα υβριδικό αν του βάλεις 120 πσι λάστιχο θα πηγαίνει πιο γρήγορα από το ίδιο ποδήλατο με 70 πσι

χωρίς καμία άλλη αλλαγη

το βίντεο δεν λέει κάτι τέτοιο αναφέρετε γενικότερα σε σύγκριση φτηνό με ακριβό ποδήλατο

 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

Plannet wrote:

@redshift

ο βασικότερος λόγος που ένα ποδήλάτο πάει πιο γρήγορα από ένα άλλο είναι το λάστιχο

ναι βοηθάει και η αεροδυναμική και το βάρος (ειδικά του τροχού) αλλά το σημαντικοτέρο είναι το λάστιχο

δλδ αν έχεις ένα υβριδικό σαν αυτό που πρότεινα με 70 psi και μία κούρσα με 120 psi

ή κούρσα στον ίδιο αναβάτη θα πηγαίνει πιο γρήγορα

ακόμα και ένα υβριδικό αν του βάλεις 120 πσι λάστιχο θα πηγαίνει πιο γρήγορα από το ίδιο ποδήλατο με 70 πσι

χωρίς καμία άλλη αλλαγη

 

 

νομιζω οτι ολοι εχουμε μια ταση να υπερτιμαμε την επιδραση του εξοπλισμου στις επιδοσεις ειδικα στην ποδηλασια ,αυτο ηθελα να δειξω με το προηγουμενο βιντεο

τωρα για τα λαστιχα που λες δες αυτο το βιντεο, η διαφορα αν δεν εισαι αγωνιζομενος νομιζω ειναι αστεια

https://www.youtube.com/watch?v=Kr7u9hgUKJs

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

οπώς συμπλήρωσα και πιο πάνω η διαφορά δεν είναι στην ταχύτητα

αλλά στον εξοπλισμό

τα σχόλεια που κάνουν για θορυβους και ευκολία/δυσκολία στις ταχύτητες έχει να κάνει με τον εξοπλισμό

παίζει κάποιο ρόλο το τσούλιμα των τροχών κάποιο ρόλο το βάρος τους

αλλά όπως λες μικρό

αν πάρεις μια κούρσα και κάνεις 5 χλμ με αερά 120 psi και μετά κάνεις την ίδια διαδρομή με 90 πσι

εκεί θα καταλάβεις την διαφορά

 

click
Απών/απούσα

redshift wrote:

 

click wrote:

 

 

tommi wrote:

 

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

 

 

 

Όμως σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή όπου οι ανηφορικές κλήσεις ήταν ως επί το πλείστον μικρές και κυρίως επίπεδο έδαφος, ο fit φίλος με το fitness πάσχιζε να ακολουθήσει τον ρυθμό των άλλων 2. Σε 2-3 σημεία αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό και να τον περιμένουμε, για να μην μείνει πίσω προκειμένου να πηγαίνουμε όλοι μαζί.  

 

 

 

 

Αυτο γιατι συμβαινει ακριβως; μπορουμε να το εξηγησουμε λιγο;

ειναι η διαφορα στο βαρος;

ειναι διαφορετικο το γραναζωμα συνολικα;

ειναι οι ανωτερες σειρες περιφερειακων;

θελω να παω οτι ακομα κ ολα αυτα μαζι δεν φτανουν να φτιαξουν τις κραυγαλεες διαφορες που λετε, πιστευω

εγω αυτο που εχω δει με την λιγη εμπειρια μου αναμεσα σε fitness κ αρκετα βαρυτερο 26 mtb ειναι οτι τα παντα κυριολεκτικα εξαρτωνται απο τους αναβατες και τα ποδια τους

θεωρω οτι αν παρω τον ιδιο αναβατη κ του δωσω 2 τελειως διαφορετικα ποδηλατα ναι μεν θα υπαρξει μια διαφορα αλλα οχι κατι φοβερο

πχ

https://www.youtube.com/watch?v=Wdb7KEc7xJI

Γιατί και πως συμβαίνει αυτό ακριβώς, ειδικός δεν είμαι για να στο αναλύσω τεχνικά, όμως το γεγονός είναι ότι συμβαίνει και είναι παραπάνω από αισθητό, πράγμα που το έχω διαπιστώσει και σε 2 ξεχωριστές περιπτώσεις. Σίγουρα πάντως θα υπάρχει μια λογική εξήγηση, και νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με το γεγονός πως η κούρσα είναι γενικότερα σχεδιασμένη ακριβώς για αυτόν το σκοπό, δηλαδή να βγάζει πολλά χιλιόμετρα και γρήγορα ενώ το fitness είναι σχεδιασμένο με άλλη φιλοσοφία κατά νου.

Πρέπει να είναι συνδιασμός διαφόρων πραγματών, χαμηλότερο βάρος, γεωμετρία, αεροδυναμική, γρανάζωμα, ελαφρυτερα κινητά μέρη, καλύτεροι τροχοί, μικρότερες τριβές, ακαμψία και ευκαμψία πλαισίου κλπ. Προσωπικά εκτιμώ πως μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει και το carbon υλικό, χωρίς όμως να είχα ποτέ την ευκαιρία να κάνω το συγκριτικό και με αλουμινένια κούρσα να δω τι συμβαίνει, όμως το λέω αυτό με βάση την αίσθηση που σου δίνει η carbon κούρσα στον δρόμο που είναι διαφορετική και αντιληπτή από την πρωτη στιγμή.

Θεωρώ πως έχει να κάνει με το ότι η κούρσα περνάει την ενέργεια του ανθρώπινου σώματος καλύτερα και αμεσότερα στον δρόμο, αυτή η μικρή διαφορά στην απόδοση, που μπορεί στην μικρή βόλτα να μην γίνεται αντιληπτή αλλά όταν τα χιλιόμετρα αυξάνονται, πολλαπλασιαζόμενη κάνει την διαφορά σημαντική. Τον ρυθμό που εμείς κρατάγαμε με τις κουρσες χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, ο κατά 30-40 κιλά ελαφρύτερος από εμένα και πιο γυμνασμένος φίλος με το fitness δυσκολευόταν να ακολουθήσει. Και εγώ κουβαλούσα και 1-2 λίτρα επιλέον νερό στο σακίδιο στην πλάτη μου, και το fitness δεν ήταν κανένα φτηνό, η αξία του πλησίαζε το 1000ρικο. Και δεν αναφέρομαι σε κατάβαση όπου η κούσρα σαφώς και φεύγει μπροστά πολύ πιο γρήγορα και σταθερά, αλλά αναφέρομαι κυρίως σε επίπεδο και σε ελαφρώς ανηφορική διαδρομή.  Μετά τα πρώτα 15-20χλμ. ο φίλος αρχισε να ξεμένει πίσω μας.

Όσο για το βιντεάκι του συγκριτικού που παρέθεσες, αυτό πρόκειται για εντελώς διαφορετική περίπτωση και συγκεκριμένα για την περίπτωση που ανέφερα πιο πάνω, στο απότομο τμήμα της ανάβασης των μερικών χιλιομέτρων, όταν το σώμα ασκείται στα όρια του, εκεί που ο αναβάτης παίζει τον πρώτο και σχεδόν αποκλειστικό ρόλο, εκεί που φίλος με το fitness μας άφησε πίσω.

Από εκεί και πέρα εγώ μεταφέρω την προσωπική μου εμπειρία και αυτό που έχω διαπιστώσει ιδίοις όμμασι από πρώτο χέρι, όποιος θέλει έχει την ελευθερία της γνώμης να το αμφησβητήσει. Πάντως ένα ακόμα γεγονός είναι πως όποιος συμμετέχει συχνά σε μεγάλες διαδρομές με το ποδήλατο σε ανοιχτό δρόμο είτε με fitness, είτε με trekking είτε με οποιοδήποτε άλλου τύπου ποδήλατο, αργά η γρήγορα καταλήγει να πηγαίνει σε κούρσα.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

to 2o βιντεο το βλεπω τωρα

και λένε αυτό που είπα και εγώ

ότι το λάστιχο μπορεί να κάνει την διαφορά

χωρίς βέβαια να αφήνουμε άλλες παραμέτρους στην άκρη

5% είναι σημαντική διαφορά για αθλητές

σε μια 3ωρη βόλτα αν δεν κάνω λάθος είναι 10 λεπτά

sto tour de france είναι 30 θέσεις κατάταξης :D

βέβαια το πιο φαρδύ λάστιχο δεν είναι τόσο πρόβλημα

γιατί δεν έχει διαφορετική αντίστησταση από το λεπτό λάστιχο

αλλά δίνει ένα + μεγαλύτερη διάμετρο τροχών που δίνει ταχύτητα

βέβαιθα cyclocross ελαστικά συνήθως είναι στα 80 Psi κουρσάδικα 120-140 αν θυμάμαι καλά

 

click
Απών/απούσα

Να προσθέσω σχετικά με το λάστιχο, πως το fitness του φίλου και η δική μου κούρσα φοράγαν ακριβώς το ίδιο λάστιχο, 28αρι Continental Grand Prix 4000s II. Ο άλλος φίλος με την κούρσα φορούσε πιο λεπτό 23άρι ελαστικό.

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

νομιζω οτι εδω μεσα δεν μιλαμε ως αγωνιζομενοι αλλα ως καθημερινοι αναβατες

φυσικα ο αγωνιαρης θα κανει οτι μπορει για να κερδισει κ το δεκατακι ξργω

απο την αλλη ολοι εμεις οι υπολοιποι καλο ειναι να συνειδητοποιησουμε οτι ο ακριβοτερος εξοπλισμος δεν μεταφραζεται σε μεγαλες διαφορες στις επιδοσεις

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

redshift wrote:

απο την αλλη ολοι εμεις οι υπολοιποι καλο ειναι να συνειδητοποιησουμε οτι ο ακριβοτερος εξοπλισμος δεν μεταφραζεται σε μεγαλες διαφορες στις επιδοσεις

ναι συμφωνώ

βασικά υπάρχει η χρυσή τομή του ιδανικού εξοπλισμού

βέβαια ιδανικός εξοπλισμός δεν σημαίνει και ο πιο γρηγορος

απλά πολλές φορές κάτι το πληρόνουμε για αντοχή π.χ. τροχός

άλλες φορές πληρόνουμε άνεση π.χ. μια ακριβή σέλα

και πάει λέγοντας

αυτό υσχίει σε όλα τα προιόντα που αγοράζουμε 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

redshift wrote:

 

click wrote:

 

 

tommi wrote:

 

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

 

 

 

Όμως σε όλη την υπόλοιπη διαδρομή όπου οι ανηφορικές κλήσεις ήταν ως επί το πλείστον μικρές και κυρίως επίπεδο έδαφος, ο fit φίλος με το fitness πάσχιζε να ακολουθήσει τον ρυθμό των άλλων 2. Σε 2-3 σημεία αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό και να τον περιμένουμε, για να μην μείνει πίσω προκειμένου να πηγαίνουμε όλοι μαζί.  

 

 

 

 

Αυτο γιατι συμβαινει ακριβως; μπορουμε να το εξηγησουμε λιγο;

ειναι η διαφορα στο βαρος;

ειναι διαφορετικο το γραναζωμα συνολικα;

ειναι οι ανωτερες σειρες περιφερειακων;

θελω να πω οτι ακομα κ ολα αυτα μαζι δεν φτανουν να φτιαξουν τις κραυγαλεες διαφορες που λετε, πιστευω

εγω αυτο που εχω δει με την λιγη εμπειρια μου αναμεσα σε fitness κ αρκετα βαρυτερο και ανωτερο γενικα 26αρι mtb ειναι οτι τα παντα κυριολεκτικα εξαρτωνται απο τους αναβατες και τα ποδια τους

θεωρω οτι αν παρω τον ιδιο αναβατη κ του δωσω 2 τελειως διαφορετικα ποδηλατα ναι μεν θα υπαρξει μια διαφορα αλλα οχι κατι φοβερο

πχ

https://www.youtube.com/watch?v=Wdb7KEc7xJI

η μεγαλη διαφορα ειναι απο την διαφορετικη θεση οδηγησης. Ο τροπος με τον οποιο καθεσαι στην κουρσα και στα αλλα ποδηλατα. Στην κουρσα "κλειδωνεις"και κανεις πιο αποδοτικα ποδηλατο. Η επομενη διαφορα ειναι στην συνολικη σχεση μεταδοσης. Ολα τα αλλα ακολουθουν με μικροτερες διαφορες. Εννοειται οτι δεν μιλαμε για κατι τελειως διαφορετικο (πχ downhill ποδηλατο με 200αρες διαδρομες και 2.6 ελαστικα με τεραστια τακουνια)

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

για να μην λέμε πολλά (άρχισα να γράφω κατεβατά, και τα έσβησα όλα):

- ένας πιο δυνατός αναβάτης, που έχει κάτσει ΣΩΣΤΑ στο ποδήλατο, έχει το πλεονέκτημα, ανεξάρτητα αν αυτός καβαλά φίτνες και οι άλλοι κούρσα.

- ένας αναβάτης με κουμπωτά πετάλια / παπούτσια έχει το πλεονέκτημα απέναντι σε άλλους αναβάτες που είναι με απλά παπούτσια, ανεξάρτητα αν αυτός καβαλά φίτνες και οι άλλοι κούρσα.

Οι διαφορές μεταξύ καθαρόαιμης κούρσας και καθαρόαιμου φιτνες είναι μικρές. ΟΧΙ ΑΜΕΛΗΤΕΕΣ. Αλλά αν συντρέχουν οι δύο πιο πάνω παράγοντες, μεγαλώνει επικίνδυνα (ή αντίστοιχα μικραίνει πολύ) το άνοιγμα της ψαλίδας. Άρα αν εσύ είσαι με ακριβή κούρσα και απλά πετάλια και εγώ με φίτνες και κουμπωτά, θα πηγαίνουμε μια χαρά μαζί. Αν εσύ πας με φίτνες και απλά πετάλια και εγώ με ακριβή κούρσα και κουμπωτά θα κυνηγάς (και δεν θα φτάνεις).

Για να κερδίσεις, με το υπάρχον σύστημα, προχώρα σε διορθωτικές κινήσεις, ΠΡΙΝ αγοράσεις νέο ποδήλατο. 1ον, σταθερό rigid πιρούνι. Αν έχεις αμορτισέρ μπροστά, ότι και να κάνεις έχασες.... Λεπτά λεία ελαστικά, φουσκωμένα στην ΜΑΧ πίση που αντέχουν (πχ 700χ23 στα 110psi). Κουμπωτά πετάλια - παπούτσια. Σκυφτή θέση, που μπορεί να την πετύχεις με μακρύτερο λαιμό και αρνητική κλίση στο λαιμό του τιμονιού. Πρέπει να απλωθείς επάνω στον οριζόντιο...... Και εννοείται ότι αφαιρείς φτερά, σχάρες, τζάντζαλα και λοιπά άχρηστα μπιχλιμπίδια. Μόνο παγούρι σε παγουροθήκη, άντε και ένα μικρό τσαντάκι σέλας με τα απολύτως απαραίτητα....

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

για να μην λέμε πολλά (άρχισα να γράφω κατεβατά, και τα έσβησα όλα):

ευτηχώς δλδ

 

ξέχασες όμως να πεις το πιο σημαντικό

αν ο ένας έχει κοντρά άνεμο και ο άλλος έχεις ευνοικό άνεμο

ο 2ος θα πηγαίνει πιο γρήγορα και πιο ξεκούραστα

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

kktsol wrote:

η μεγαλη διαφορα ειναι απο την διαφορετικη θεση οδηγησης. Ο τροπος με τον οποιο καθεσαι στην κουρσα και στα αλλα ποδηλατα. Στην κουρσα "κλειδωνεις"και κανεις πιο αποδοτικα ποδηλατο. Η επομενη διαφορα ειναι στην συνολικη σχεση μεταδοσης.

1) ναι η κούρσα έχει θέσεις οδήγησης πιο αεροδυναμικές

2) και στο fitness κλειδώνεις αν είναι σωστό το νούμερο και σωστά ρυθμισμένο το ποδήλατο

απλά δεν έχεις τις πιο αεροδυναμικές θέσεις που έχει η κούρσα που έχει να κάνει με το 1

3)  όταν λες σχέση μετάδωσεις εννοείς οι ταχύτητες και τα γραννάζια ?
 

 

click
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

για να μην λέμε πολλά (άρχισα να γράφω κατεβατά, και τα έσβησα όλα):

- ένας πιο δυνατός αναβάτης, που έχει κάτσει ΣΩΣΤΑ στο ποδήλατο, έχει το πλεονέκτημα, ανεξάρτητα αν αυτός καβαλά φίτνες και οι άλλοι κούρσα.

- ένας αναβάτης με κουμπωτά πετάλια / παπούτσια έχει το πλεονέκτημα απέναντι σε άλλους αναβάτες που είναι με απλά παπούτσια, ανεξάρτητα αν αυτός καβαλά φίτνες και οι άλλοι κούρσα.

Οι διαφορές μεταξύ καθαρόαιμης κούρσας και καθαρόαιμου φιτνες είναι μικρές. ΟΧΙ ΑΜΕΛΗΤΕΕΣ. Αλλά αν συντρέχουν οι δύο πιο πάνω παράγοντες, μεγαλώνει επικίνδυνα (ή αντίστοιχα μικραίνει πολύ) το άνοιγμα της ψαλίδας. Άρα αν εσύ είσαι με ακριβή κούρσα και απλά πετάλια και εγώ με φίτνες και κουμπωτά, θα πηγαίνουμε μια χαρά μαζί. Αν εσύ πας με φίτνες και απλά πετάλια και εγώ με ακριβή κούρσα και κουμπωτά θα κυνηγάς (και δεν θα φτάνεις).

Για να κερδίσεις, με το υπάρχον σύστημα, προχώρα σε διορθωτικές κινήσεις, ΠΡΙΝ αγοράσεις νέο ποδήλατο. 1ον, σταθερό rigid πιρούνι. Αν έχεις αμορτισέρ μπροστά, ότι και να κάνεις έχασες.... Λεπτά λεία ελαστικά, φουσκωμένα στην ΜΑΧ πίση που αντέχουν (πχ 700χ23 στα 110psi). Κουμπωτά πετάλια - παπούτσια. Σκυφτή θέση, που μπορεί να την πετύχεις με μακρύτερο λαιμό και αρνητική κλίση στο λαιμό του τιμονιού. Πρέπει να απλωθείς επάνω στον οριζόντιο...... Και εννοείται ότι αφαιρείς φτερά, σχάρες, τζάντζαλα και λοιπά άχρηστα μπιχλιμπίδια. Μόνο παγούρι σε παγουροθήκη, άντε και ένα μικρό τσαντάκι σέλας με τα απολύτως απαραίτητα....

Επιστρέφω και πάλι στο περιστατικό και διευκρινίζω περαιτέρω. Ούτε ο fit φίλος με το fitness ούτε εγώ με την κούρσα φορούσαμε κουμπωτά πετάλια, κουμπωτά πετάλια και ειδικά παπούτσια φορούσε ο τρίτος φίλος με την κούρσα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θεωρώ πως ούτε τα πετάλια ούτε τα ελαστικά ήταν αυτά που έκαναν την διαφορά. Τα πετάλια πιστεύω πως σου δίνουν το πλεονέκτημα κυρίως στην ανάβαση ή στις αγωνιστικές συνθήκες οπου ποδηλατείς στο όριο των δυνάμεών σου, όχι τόσο την πολύωρη ευθεία της τουριστικής ποδηλασίας.

Ωστόσο στα μεγάλα ανηφορικά τμήματα της διαδρομής τόσο εγώ με τα απλά πετάλια όσο και φίλος με την κούρσα με τα κουμπωτά πετάλια, φάγαμε και οι 2 την σκόνη του φίλου με το fitness με τα απλά πετάλια. Εγώ έφαγα την σκόνη και των 2 άλλων.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

click wrote:

Επιστρέφω και πάλι στο περιστατικό και διευκρινίζω περαιτέρω. Ούτε ο fit φίλος με το fitness ούτε εγώ εγώ με την κούρσα φορούσαμε κουμπωτά πετάλια, κουμποτά πετάλια και ειδικά παπούτσια φορούσε ο τρίτος φίλος με την κούρσα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν θεωρώ πως ούτε τα πετάλια ούτε τα ελαστικά ήταν αυτά που έκαναν την διαφορά. Τα πετάλια πιστεύω πως σου δίνουν το πλεονέκτημα κυρίως στην ανάβαση ή στις αγωνιστικές συνθήκες οπου ποδηλατείς στο όριο των δυνάμεών σου, όχι τόσο την πολύωρη ευθεία της τουριστικής ποδηλασίας.

Ωστόσο στα μεγάλα ανηφορικά τμήματα της διαδρομής τόσο εγώ με τα απλά πετάλια όσο και φίλος με την κούρσα με τα κουμπωτά πετάλια, φάγαμε και οι 2 την σκόνη του φίλου με το fitness με τα απλά πετάλια. Εγώ έφαγα την σκόνη και των 2 άλλων.

για να είμαστε σίγοροι τι φταίει θέλουμε περισσότερα στοιχεία

όπως αναλύθηκε πιο πάνω και από το σχετικό video

το λάστιχο είναι πολύ σημαντικό ίσως το πιο σημαντικό

από εκεί και πέρα παίζουν πάρα πολοι παράγοντες γιατί κάτι μπορεί να συμβεί

σίγουρα η ανηφόρα είναι μεγαλύτερο ζόρι για τον χοντρό από ότι τον fit αδύνατο

τον 60 κιλών

:D
ενώ στην κατηφορά άντε να τον πιάσεις τoν χοντρό :D (σαν τις κατηφόρες δεν έχει)

 

τα άλλα που λέει ο rockarolla δεν βοηθάνε γιατί όπως μπορεί να έχει ο ένας κουμποτά έτσι μπορεί και ο άλλος

:D
όπως μπορεί να έχει ο ένας λάθος ποδήλατο μπορεί και ο άλλος

:D

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν ο 3ος που είχε κουμπωτά δεν ξέρει να στροφάρει σωστά και να πατάει-τραβάει εκεί που πρέπει (εκεί που του φεύγει ο άλλος μπροστά), είναι σαν να μην τα έχει.

Αν αυτός που έχει τα λεία στενά ελαστικά, βάζει πίεση 80psi, είναι σαν να χάνει δυό νούμερα, σαν να ποδηλατεί με 700χ28....

Αν αυτός που έχει την κούρσα είναι κορδωτός και στημένος "όρθια" και ο άλλος με το φίτνες είναι στημένος "σκυμμένος και απλωμένος", επίσης, μειώνονται οι διαφορές / χάνεται το πλεονέκτημα.

Παραμένει ως βασικός παράγοτνας το ποιός είναι πιο γυμνασμένος, ποιός έχει καλύτερη φυσική κατάσταση και είναι πιο ξεκούραστος (πχ αν οι κουρσάτοι συνέχεια τραβούσαν μπροστά και ο άλλος ήταν κρυμμένος πίσω τους, στην ανηφόρα θα είχε αρκετές δυνάμεις ακόμα).

Είναι πολλοί οι παράγοντες, πολλές οι μεταβλητές. Και το βασικότερο... δεν κάνουμε αγώνες... το κέφι μας κάνουμε.... thumb up

click
Απών/απούσα

Για τον 3ο με τα κουμπωτά παπούτσια δεν παίζει να κάνει κάτι λάθος, μιλάμε για πολύ έμπειρο ποδηλάτη, που έχει γυρίσει όλη την Αυστρία, την Ελβετία και την Βόρεια Ιταλία με το ποδήλατο και που φοράει full εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας τα πάντα όλα, που έχει κολητούς διανομείς προιόντων ποδηλασίας κλπ. κλπ! Γενικά μιλάμε για τρελαμένο ποδηλάτη. Μάλιστα παρεπιπτόντως πριν 1 εβδομάδα γύρισε από από τουρ στα βουνά της Αυστρίας με ποδήλατο.

Στο θέμα κούρασης και οι 3 το ίδιο ξεκούραστοι είμασταν, μαζί ξεκινήσαμε από το ίδιο σημείο και μπροστά πήγαιναν στο περισσότερο τις διαδρομής οι 2 κούρσες πότε εγώ πότε ο άλλος και από πίσω ακολουθούσε το fitness. Όμως δεν κάναμε αγώνες, πηγαίναμε μεν με έναν αθλητικό γρήγορο ρυθμό αλλά δεν παίζαμε και με το χρονόμετρο, πηγαίναμε όσο χρειαζόταν ώστε να βγαίνουν οι ανάσες άνετα. Προσωπικά μπορούσα να πάω και αρκετά πιο γρήγορα αν ήθελα.

Τώρα για το ποιος έχει την καλύτερη φυσική κατάσταση, νομίζω πως δεν υπάρχει αμφιβολία πως αυτός με το fitness την έχει και φάνηκε αυτό και στις ανηφόρες. Γνωρίζω πως ο συγκεκριμένος κάνει πολύ ποδήλατο, κατά μέσο όρο 3 φορές την εβδομάδα από τουλάχιστον 60 χλμ, την φορά, όλο τον χρόνο παντώς καιρού, χειμώνα καλοκαίρι, είναι ελαφρύς 1.70 ύψος σχετικά μικρόσωμος με ελάχιστο λίπος επάνω του (είναι και μαύρος αν κάτι λέει αυτό για την σωματοδομή του).

 

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

βασικά υπάρχουν 100δες λόγοι που κάποιος μπορεί να περάσει κάποιον

αλλά δεν νομίζω να έχει νόημα να το συζητάμε

θεωρώ πως η αρχική ερώτηση είναι αν ένα fitness μπορεί να ακολουθήσει μία κούρσα

και εκεί δεν έχει να κάνει με το αν είναι φιτ ή όχι

 

και για να τελειώνουμε

αν δεις στο τουρ ντε φρανζε υπάρχουν αναβάτες που είναι καλοί στις ανηφόρες

και άλλοι που είναι καλοί στο τέμπο

για αυτό και δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η όλη συζήτηση

 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Η αρχική εώτηση είναι αν η θέση οδήγησης ενός φίτνες και μιας κούρσας ευνοούν περισσότερο στην ταχύτητα.
Με τα ίδια περιφεριακά και τον ίδιο αναβάτη, στην ίδια φυσική κατάσταση (όχι μετά από δυο χρόνια).
Στο ίδιο μέρος  και με τις ίδιες συνθήκες.
Έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
...
Και μόνο έτσι έχει και ενδιαφέρον το ερώτημα κιόλας.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

didotou wrote:

Η αρχική εώτηση είναι αν η θέση οδήγησης ενός φίτνες και μιας κούρσας ευνοούν περισσότερο στην ταχύτητα.
Με τα ίδια περιφεριακά και τον ίδιο αναβάτη, στην ίδια φυσική κατάσταση (όχι μετά από δυο χρόνια).
Στο ίδιο μέρος  και με τις ίδιες συνθήκες.
Έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
...
Και μόνο έτσι έχει και ενδιαφέρον το ερώτημα κιόλας.

ενδιαφέρουσα η ερώτηση όντως

δεν έγινε αυτή

tommi wrote:

Επίσης με fitness μπορείς να βγεις βόλτα με άλλους που έχουν κούρσα ?

Συγγνώμη αν σας κούρασα, θα εκτιμούσα πολύ τις άποψη  σας.

click
Απών/απούσα

didotou wrote:

Η αρχική εώτηση είναι αν η θέση οδήγησης ενός φίτνες και μιας κούρσας ευνοούν περισσότερο στην ταχύτητα.
Με τα ίδια περιφεριακά και τον ίδιο αναβάτη, στην ίδια φυσική κατάσταση (όχι μετά από δυο χρόνια).
Στο ίδιο μέρος  και με τις ίδιες συνθήκες.
Έτσι το καταλαβαίνω εγώ.
...
Και μόνο έτσι έχει και ενδιαφέρον το ερώτημα κιόλας.

Δεν ξέρω αν είναι η θέση οδήγησης (μάλλον είναι συνολικά το ποδήλατο) αλλά με βάση την παραπάνω εμπειρία, θεωρώ πως ναι η κούρσα ευνοεί περισσότερο συνολικά ως προς την ταχύτητα τον ίδιο αναβάτη στις ίδιες συνθήκες σε σχέση με το ποδήλατο fitness, και μάλιστα υπό ορισμένες συνθήκες η διαφορά μπορεί είναι τέτοια που με το fitness οι χρόνοι σου να υστερούν ακόμα και από αυτούς που κάνουν αναβάτες χαμηλότερων επιδόσεων αλλά με καλύτερο ποδήλατο κούρσας. 

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Ναι σωστα.

Όχι η "αρχική ερώτησή" λοιπόν αλλά η "σωστή" θα ήταν καλύτερο.

contact