Ναι οκ, δεν το ανοιγω για συμβουλες, πιο πολυ για να κλαψω την μοιρα μου. Προστιθεται λοιπον στην μακρα λιστα ζημιων (μπρος-πισω τροχοι, πεταλια, δισκοβραχιωνας, αλυσιδες, ντεραγιε) και το τιμονι. Και οκ τα αλλα πες βαρυς ειμαι, λογικο, το τιμονι πως ρε παιδια? Και μιλαμε για πτωση απο σταση σχεδον (το πως ειναι μια αλλη ηλιθια ιστορια) που δεν θυμαμαι καν να επεσα απο εκεινη την πλευρα και σηκωνομαι και βλεπω αυτο:
https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/...
https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/...
Δεν καταλαβαινω...
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αργα η γρηγορα θα το παθαινες. Και ησουνα και τυχερος που δεν σου ετυχε να σπασει εν κινησει. Τοτε πιθανον να ηταν πολυ πιο ασχημα τα πραγματα. Εχει τυχει να σπασει σε παρα πολλους, εμου συμπεριλαμβανομενου. Ετυχε πριν πολλα χρονια να βρισκομαι στη Σκυρο, οπου εκανα τη βλακεια και δανεισα το ποδηλατο μου σε τοπικο πιτσιρικα, ο οποιος μολις το πηρε στα χερια του, το πλακωσε στις σουζες, και σε χρονο μηδεν μου το επεστρεψε με το μισο τιμονι να κρεμεται απο τις ντιζες. Για να καταφερω να γυρισω σπιτι μου, εχωσα στα δυο μισα του τιμονιου ενα κομματι σκληρο ξυλο, και πολυ προσεκτικα το πηγα στο πλοιο, και καποια στιγμη καταφερα κι εφτασα σπιτι μου. Με το παραπανω θελω να πω οτι παντα βρισκεται καποια λυση, ειτε on the road, ειτε στο σπιτι, με προχειρα υλικα.
Και μετα το παραπανω, ας περασουμε στην ουσια του πραγματος: Το αλουμινιο σαν υλικο, η τουλαχιστον σε σχεση με αλλα -κυριως μεταλλικα-υλικα, παρουσιαζει μικροτερη αντοχη στην κοπωση. Καποιοι το θεωρουν σιγουρο οτι θα σπασει, και σε προκαθορισμενα χρονικα διαστηματα το αντικαθιστουν, προτου προλαβει να τους εκπληξει δυσαρεστα. Ειδικα οι αγωνιζομενοι, ειναι πρωτοι και καλυτεροι σ'αυτο. Λες λοιπον οτι σου εχουν σπασει τα παντα, (πεταλια, τροχοι, δισκοβραχιονες κλπ.) χωρις να αναλογιζεσαι που στηριζεται το βαρος του σωματος σου. Μα δεν σκεφτηκες ποτε οτι μεγαλο μερος απο το βαρος του σωματος σου υποστηριζεται απο το τιμονι; Κι οτι απο αυτο το βαρος καταπονειται λυγιζοντας "ανεξηγητα";
Εν πασει περιπτωσει, υπαρχει μονιμη λυση και σ'αυτο το προβλημα, και δεν ειναι αλλη απο ενα καλο χρωμολενιο τιμονι. Το βαζεις μια φορα, και μετα το ξεχνας. Μπορει να το βρεις λιγο ακριβο, αλλα το πληρωνεις μια φορα και τελος. Και βεβαια τα πιο καλα και ελαφρα χρωμολενια τιμονια εχουν κι αλλες χαρες: Απορροφουν καλυτερα κραδασμους και αποσβενουν οσο γινεται καλυτερα τα διαφορα ναρκοπεδια που συνανταει κανεις στους σημερινους δρομους της Αθηνας αλλα και της επαρχιας.
Αυτα τα ολιγα απο εμενα, και καλα ξεμπερδεματα με τα διαφορα προβληματα που αντιμετωπιζεις. Να ξερεις ομως, οτι υπαρχει πολυς κοσμος με βαρος σαν το δικο σου η και μεγαλυτερο, που δεν αντιμετωπισε ποτε τα προβληματα που εχεις εσυ. Βεβαια, οταν διαλεγαν σκελετους και περιφερειακα, δεν σκεφτηκαν τοσο το κοστος, οσο την αντοχη και την αποδοση σε βαθος χρονου, γνωριζοντας εκ των προτερων σε τι ταλαιπωρια θα υποβαλοταν το ποδηλατο τους. Για δες το κι απο αυτην την πλευρα λιγακι...
Δεν εχεις αδικο στο τελευταιο που λες (αν και ειμαι πολυ βαρυς, 140) αλλα οταν πηρα ποδηλατο δυστυχως το ταβανι μου ηταν αυστηρο και ηταν εκει, γυρω στα 300. Με τα χρονια αυτα που εσπασα αντικαταστηθηκαν με πιο ανθεκτικα και ποιοτικα πραγματα που μου κοστισαν οσο ολο το ποδηλατο (πλακα πλακα εχω αλλαξει τα παντα εκτος απο τον σκελετο πλεον) αλλα τοτε που το πηρα δεν μπορουσα να κανω αλλιως δυστυχως.
Για το τιμονι αυτο που λες δεν το ειχα σκεφτει, οτι πχ σε καθε φρεναρισμα με την μετατοπιση του (μεγαλου μου) βαρους πεφτει πανω στο τιμονι και μου φανηκε περιεργο. Η επιφανειακη σκουρια που φαινεται στις φωτο πιστευεις επαιξε ρολο?
Για το νεο τιμονι θα κοιταξω αυτο που λες για cromoly, με προβληματισε αυτο που λες για το αλουμινιο, πιστευεις οτι ο σκελετος μπορει να εχει παρομοιο θεμα? Γιατι στον σκελετο αν συμβει τα πραγματα θα ειναι πολυ χειροτερα. Πως μπορω να ελεγξω αν ολα ειναι καλα?
Υπάρχει ονομασία για "τύπους" σαν εσένα.... ΣΙΔΕΡΟΦΑΓΟΙ.....ΧΧχαχαχχχαχα.
Αστειεύομαι, αλλά όπως καταλαβαίνεις, η φύση και η φυσική ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ να σου πουν κάτι..... βρες τι είναι αυτό και προχώρα σε "διορθωτικές / προληπτικές" κινήσεις....
Στα του θέματος: το αλουμίνιο ΔΕΝ σκουριάζει. Επιφανειακά μπορεί να κάνει λεκέδες ή να εμφανίζει "σκουριά", αλλά δεν προχωράει σε βάθος και δεν επηρεάζεται η αντοχή του από αυτό το φαινόμενο. Ειδικά στα κράματα αλουμινίου που χρησιμοποιούνται για ποδηλατικές εφαρμογές.
Ο σκελτός μπορεί να τσεκαριστεί ΟΠΤΙΚΑ, αν δηλαδή έχει ήδη εμφανίσει ρωγμές, είτε από εσένα, είτε από κάποιον ΣΟΒΑΡΟ ποδηλατά που ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ. Ένας λόγος που προτείνουμε ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ του ποδήλατου είναι και αυτός. Αν μια φορά το χρόνο κάνεις ΔΙΕΞΟΔΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ (δες σχετική ενότητα του φόρουμ με αναλυτικότατες οδηγίες) θα έρθεις πολύ κοντά με όλες τις "ύποπτες" επιφάνεις και τα σημεία που μπορεί να ενφανιστούν ρωγμές.... και τότε θα ξέρεις.....!!!!
Το τιμόνι δέχεται περίεργες δυνάμεις, ειδικά σε κατηφόρες, ανηφόρες και σε φρεναρίσματα.... Και όλες αυτές οι δυνάμεις τη μια είναι ελκτικές και την άλλη απωθητικές, οπότε το τιμόνι καταπονείται ακριβώς στα άκρα του σημείου που πιάνει ο λαιμός του τιμονιού.... (θυμήσου τι κινήσεις κάνεις για να κόψεις με τα χέρια ένα σύρμα... κάπως έτσι δουλεύουν οι δυνάμεις και στο τιμόνι). Και για τους ίδιους λόγους, πολλές φορές θέλουν καλό τσεκάρισμα οι 4 βίδες που σφίγγουν το λαιμό στο τιμόνι (μπροστινές, στο faceplate).
Άλλα σημεία που θα πρέπει να σε προβληματίσουν είναι: το παλουκόσελο και ο κάθετος σωλήνας του σκελετού (στο σημείο που σφίγγει το κολάρο) και η αρχή του πλάγιου σωλήνα, αμέσως μετά το κούτελο (από την κάτω μεριά), ΕΙΔΙΚΑ αν δεν έχει ενίσχυση εκεί ο σκελετός (σε κάποιους σκελετούς βάζουν τζόντα - ενίσχυση, αν και δεν φαίνεται πολύ καλά, νομίζω στον δικό σου σκελετό δεν έχει ενίσχυση).
...
στην περίπτωση του φίλου morgoth θα έπρεπε να λέμε .....ΑΛΟΥΜΙΝΟΦΆΓΟΙ !!!
Τα εχουμε πει απο παλια Morgoth the Destroyer :p
είναι αυτό που λέω
για να γλιτώσεις 100 ευρό στην αρχική σου αγορά (που μάλλον δεν στο είπε κανεις στο forum )
πλήρωσες 2 φορές το ποδήλατο
Μου το ειπαν πολλοι, και οπως ειπα ακομα και τοτε το εβλεπα οτι ειχαν δικιο, αλλα δεν γινοταν αλλιως. Η 300 η καθολου, οποτε δεν το εχω μετανοιωσει.
Σε αναζήτηση για τουρινγκ τιμόνι εδώ και καιρό, έχω παρατηρήσει ότι η Nitto κυρίως αλλά και άλλες εταιρίες, δεν βγάζουν τα "δημοφιλή" μοντέλα τους cromoly αλλά αλουμίνιο. Υπάρχουν κάποιες προτάσεις για δοκιμασμένα τιμόνια από chromoly?Αναφέρομαι και σε flat αλλά και σε touring drop.
για εμένα ένα καλό αλουμινίου oversize τιμόνι
είναι μια χαρά
έτσι και αλιώς σε αστική μετακίνηση το τιμόνι δεν τρώει κάποιο ιδιαίτερο ζόρι
το ψάξεις να βρείς cro-mo τιμόνι γιατί απλά θα είναι αθάνατο ενώ το αλουμινίου θα αντέξει μόνο 20 χρόνια
ε είναι λίγο υπερβολή και τζάμπα βάρος
Ανέφερα τουρινγκ τιμόνι, και μου απαντάς για αστική χρήση. Δεν διαφωνώ ότι θα αντέξει και το αλουμίνο, αλλά το cromo θα προσφέρει και κάποια ελάχιστη έξτρα άνεση που είναι ευπρόσδεκτη. Το βάρος δεν με απασχολεί καθόλου, δεν βάζω αγώνες.
ακόμα και στην touring den καταπονείτε το τιμόνι τόσο όσο να σπάσει
εκτός αν είναι τπτ κινεζίλα
το πόσο ευπρόσδεκτο είναι η ελαστικότητα του τιμονιού έχει να κάνει με το πως κάνεις ποδήλατο
εμένα π.χ. δεν μου αρέσει εσένα σου αρέσει
αλλά δεν θα διλέξει σύμφωνα με αυτό το παιδί
αλλά με το τι θέλει ο ίδιος
αν λες απλά άνεση τότε μπερδεύεις κόσμο