Fitness ή κουρσα?

19 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
ag-stath
Απών/απούσα

Καλησπέρα, ποδήλατο κατα καιρους έκανα πολύ, δηλαδη απο 45 μεχρι 100 χμλ τη μερα και αυτα με ενα ΚΤΜ πολης με μπροστινη ανάστηση, τώρα που θελω να ασχοληθώ πιο εντατικά ειμαι αναμεσα σε δυο μοντελα, τα πεισυναπτω παρακατω, αλλά το μεγαλύτερο μου δηλημα, γενικότερα, περα απο τα μοντελα που επισυνατω, ειναι να πρω fitness ή κουρσα για χρηση καραθα ασκησης και για τα χιλιομετρα που ανεφερα παραπανω, η κουρσα τι ιδιετεροτητα ειχε, θα μπρουσε να μην με βολεψει, επισεις  το fitness ειναι για τετοιες αποστασεις? 

Ευχαριστώ πολύ

 

ΣυνημμένοΜέγεθος
Image icon vivio-fitness.jpg337.34 KB
Image icon vivio-road.jpg342.8 KB
Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Εγώ που έχω φίτνες(COLNAGO IMPACT) για μέσα στην πόλη είναι αρκετά πρακτικό, όταν έκανα αποστάσεις 50-60χλμ, κάπου δεν βόλευαν τα flatbar και νομίζω για τέτοιες αποστάσεις καλύτερα να πάς σε καθαρή κούρσα, υπάρχουν όμως εδώ περισσότερο ειδικοί από μένα που θα σου πουν.

Εγώ θα επέλεγα κούρσα πάντως...

ag-stath
Απών/απούσα

ευχαριστω πολύ 

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

ag-stath wrote:

Καλησπέρα, ποδήλατο κατα καιρους έκανα πολύ, δηλαδη απο 45 μεχρι 100 χμλ τη μερα και αυτα με ενα ΚΤΜ πολης με μπροστινη ανάστηση, τώρα που θελω να ασχοληθώ πιο εντατικά ειμαι αναμεσα σε δυο μοντελα, τα πεισυναπτω παρακατω, αλλά το μεγαλύτερο μου δηλημα, γενικότερα, περα απο τα μοντελα που επισυνατω, ειναι να πρω fitness ή κουρσα για χρηση καραθα ασκησης και για τα χιλιομετρα που ανεφερα παραπανω, η κουρσα τι ιδιετεροτητα ειχε, θα μπρουσε να μην με βολεψει, επισεις  το fitness ειναι για τετοιες αποστασεις? 

Ευχαριστώ πολύ

 

Χρήστος Ανέστη κ χρόνια πολλά! Εγώ θα έλεγα ψάξε gravel!πιο άνετη γεωμετρία παίρνει σχάρα για μέσα στην πόλη (τα αλουμινένια πλαίσια)  βάζεις φτερά και σε λακούβες πολύ απορροφητικό και τρώει χιλιόμετρα για πλάκα!   Το μόνο κατά που έχει για κάποιους είναι  ότι στα οικονομικά μοντέλα βάζουν  μηχανικά δισκόφρενα. Για εμένα προσωπικά που κυκλοφορώ κ σε βροχή έχουν αποδειχθεί 1000 φορές πιο ασφαλές από τα κλασικά κουρσαδικα φρενα! Όμως τα μηχανικά δεν τα συγκρίνεις με τα υδραυλικά!

ag-stath
Απών/απούσα

Καλησπέρα και χρόνια πολλά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μήπως έχετε κάποια άποψη για το μοντέλο αυτο ή έστω η μάρκα? Στη κούρσα της φωτογραφίας που έχω επισυνάψει?

 

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

ag-stath wrote:

Καλησπέρα και χρόνια πολλά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις, μήπως έχετε κάποια άποψη για το μοντέλο αυτο ή έστω η μάρκα? Στη κούρσα της φωτογραφίας που έχω επισυνάψει?

 

Έχει πολύ χάλια περιφερειακά! να κοιτάξεις ποδήλατο που να έχει τουλάχιστον οκτώ ταχύτητες και πάνω, γιατί θα έχει καλύτερα κέντρα, και σειρά τουλάχιστον claris εφόσον μιλάμε για κούρσα! Υπάρχουν ποδήλατα με 100 ευρώ παραπάνω που τουλάχιστον φοράνε claris! Drag,lombardo ventimiglia 2200(fitnes καθαρό), κάποια Merida, και σήμερα είδα ένα site εδώ στην Αθήνα που έχει αρκετά οικονομικά ποδήλατα και θα στο στείλω σε μήνυμα για να μην ειπωθεί ότι κάνω διαφήμιση! Αν και ποτέ δεν έχω ψωνίσει από κει απλά το είδα τυχαία σήμερα! Και να κοιτάξεις οποίο ποδήλατο και να πάρεις να έχει carbon πιρούνι!το λομπάρντο που το είχα για αρκετά χρόνια ήτανε μαύρο σκυλί με αρκετά καλά περιφερειακά για τα λεφτά του!και το πιο σημαντικό να είναι στο νούμερο σου!

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Επειδή τώρα είδα πιο προσεκτικά το Ballistic Vivio corse, είναι ένα ποδήλατο των περίπου 500€ με τραγικά περιφερειακά, όταν λοιπόν λέω ''καλύτερα κούρσα'' εννοώ μία πιο σωστή κούρσα με πιο καλά περιφερειακά(πάνω από claris, πχ tiagra ή sora) κ ένα κάρμπον πηρουνάκι είναι ότι πρέπει, οπότε νομίζω και το μπάτζετ πρέπει να ανέβει στα 800€ μίνιμουμ... να πάρεις ένα ποδήλατο να το χαρείς, να το έχεις πολλά χρόνια.

Eδώ ένα CUBE με claris κ carbon πηρούνι, κάπου 800 κάνει https://www.cube.eu/en/2020/bikes/road/road/attain/cube-attain-greynflashyellow-2020/ 

Kαι εδώ ένα SCOTT https://www.scott-sports.com/it/it/product/scott-speedster-30-bike?article=274760025

mikoud
Εικόνα mikoud
Απών/απούσα

Καλησπέρα φίλε μου. Εγώ με fitness κάνω 80άρες βόλτες αλλά με κουράζει λίγο παραπάνω γιατί δεν μπορώ να αλλάξω ουσιαστικά θέση στα χέρια. Είχα το ίδιο δίλημμα με σένα πριν καιρό και κατέληξα στο fitness γιατί ήθελα να κυκλοφορώ σχεδόν καθημερινά μέσα στην Αθήνα (~20χλμ) και το flat τιμόνι μου δίνει καλύτερο έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες, λίγο πιο όρθια θέση ώστε να μπορώ να βλέπω λίγο πιο μακρυά και να με βλέπουν πιο εύκολα. Να ξέρεις πως σε ένα τέτοιου είδους ποδήλατο μπορείς να βάλεις drop τιμόνι με λεβιεδομανέτες στο μέλλον αρκεί να έχει αξιοπρεπή περιφερειακά. Τα συγκεκριμένα ποδήλατα είναι entry level. Εσύ πιο μοντέλο ενδιαφέρεσαι να πάρεις;

Ποιο έχεις δει συγκεκριμένα και σε τι τιμή; Οι επιλογές του κατασκευαστή (με τιμές καταλόγου) είναι οι εξής:

Για το drop:

  • Tourney RD-A070 7sp. Alloy fork, 510 € //
  • Shimano Sora 9sp. Alloy fork, 675 € //
  • Tourney RD-A070 7sp. Carbon fork, 545 € //
  • Sora 9sp. Carbon fork, 710 € //

Για το flat:

  • Claris RD-2400, Alloy fork, 499 € //
  • Claris RD-2400, Carbon fork, 529 € //
ag-stath
Απών/απούσα

δηλαδη γινεται να εξοπλησω αυτο το ποδηλατ με τα περιφεριακα που θελω? και καρμπον πιρουνι? εαν γινεται θεωρητε οτι αξιζει για το συγκεκριμενο πλαισιο?

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

ag-stath wrote:

δηλαδη γινεται να εξοπλησω αυτο το ποδηλατ με τα περιφεριακα που θελω? και καρμπον πιρουνι? εαν γινεται θεωρητε οτι αξιζει για το συγκεκριμενο πλαισιο?

όχι γιατί θα σας στοιχίσει πολύ παραπάνω από το να το πάρετε έτοιμο! 

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

YokoChoco wrote:

Επειδή τώρα είδα πιο προσεκτικά το Ballistic Vivio corse, είναι ένα ποδήλατο των περίπου 500€ με τραγικά περιφερειακά, όταν λοιπόν λέω ''καλύτερα κούρσα'' εννοώ μία πιο σωστή κούρσα με πιο καλά περιφερειακά(πάνω από claris, πχ tiagra ή sora) κ ένα κάρμπον πηρουνάκι είναι ότι πρέπει, οπότε νομίζω και το μπάτζετ πρέπει να ανέβει στα 800€ μίνιμουμ... να πάρεις ένα ποδήλατο να το χαρείς, να το έχεις πολλά χρόνια.

Eδώ ένα CUBE με claris κ carbon πηρούνι, κάπου 800 κάνει https://www.cube.eu/en/2020/bikes/road/road/attain/cube-attain-greynflashyellow-2020/ 

Kαι εδώ ένα SCOTT https://www.scott-sports.com/it/it/product/scott-speedster-30-bike?article=274760025

καλησπέρα! Υπάρχει και το ideal on road που φοράς σειρά sora με carbon πιρούνι αλουμινένιος σκελετός 6061 τ4 τ6 καινούργιο, σε αρκετά καλή τιμή παρόμοια με το vivio! Σχετικά παλιό μοντέλο αλλά αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω και αφού είναι και στο μέγεθος του ενδιαφερόμενο αγοραστή!

mikoud
Εικόνα mikoud
Απών/απούσα

ag-stath wrote:

δηλαδη γινεται να εξοπλησω αυτο το ποδηλατ με τα περιφεριακα που θελω? και καρμπον πιρουνι? εαν γινεται θεωρητε οτι αξιζει για το συγκεκριμενο πλαισιο?

Το πλαίσιο δεν μπορώ να ξέρω αν είναι καλό. Πάντως μάλλον ένα αλουμινένιο 6061 από Ταιβάν θα είναι όπως τα πιο πολλά σε αυτή την κατηγορία. Αυτά που σου παραθέτω είναι από το site του εισαγωγέα που κάνει την συναρμολόγηση. Με Sora και Carbon πιρούνι μια χαρά ποδήλατο θα είναι. Εγώ δεν θα έπαιρνα "κούρσα" με Tourney και κασέτα με 7 ταχύτητες.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

Το Ideal On Road πρέπει να είναι stock μοντέλο, γιατί δεν το βλέπω στην παραγωγή του 2020 ή του 2019, υπάρχει στον κατάλογο του 2017 απ'ότι μου δείχνει το site της IDEAL, οπότε αν βρεθεί νούμερο θα είναι σε έκπτωση το μοντέλο. Γενικά τα IDEAL σίγουρα δεν είναι τα ''σούπερ'' ποδήλατα, αλλά στηρίζουν την γεωμετρία τους στα SCOTT της προηγούμενης 5ετίας-7ετίας και γενικά θεωρούνται αξιόπιστα, δεν σπάνε δλδ.

Λοιπόν για αυτό το μοντέλο υπάρχει του 2017 https://www.idealbikes.net/?section=3203&language=el_GR&itemid1494=3266&detail1494=1 απλά θα έλεγα να κοιτάξεις CUBE και SCOTT είναι καλύτερα απ'τα IDEAL. Και σίγουρα όταν πάρεις μία κούρσα να είναι κούρσα, όχι με μετάδοση mtb κτλ δεν θα αποδίδει μετά ως κούρσα πιστεύω. Έχεις ήδη ένα KTM πόλης οπότε χρειάζεται κάτι άλλο για προπόνηση και αποστάσεις, η επιλογή λοιπόν πρέπει να είναι η καθαρή κούρσα.

Επίσης σε καμία περίπτωση μην πάρεις ένα ποδήλατο που μετά πρέπει να αλλάζεις μεταδόσεις, τροχούς, φρένα, πηρούνια κτλ γιατί αν πχ το πάρεις 600€ θα στοιχίσει μετά 1600+ και πάλι λίγα λέω. Προσωπικά αγόρασα COLNAGO IMPACT fitness με flatbar κόστισε περίπου 1300€ μετρητοίς(το 2014) χάλασε η μετάδοση έβαλα άλλη, άλλαξα ελαστικά, έβαλα λασπωτήρες φώτα κτλ κλειδαριά ABUS Bordo Granit ε το ποδήλατο κόστισε σχεδόν 2300-2400€ και σκέψου έχει μηχανικά δισκόφρενα και η σέλα γδάρθηκε δλδ αν αλλαξω κι'αυτά θα ανέβει κι'άλλο η τιμή και κάθομαι και σκέφτομαι εντάξει Κολνάγκο είναι αλλά ρε φίλε τόσα λεφτά δλδ; Δεν έπαιρνα ένα Merida Fitness με υδραυλικά να κοστίσει σύνολο 1000€ να είναι όλα κομπλέ; Κάπου το έχω λίγο μετανοιώσει...

Σκέψου δλδ το γενικό κόστος, καλύτερα το ποδήλατο απ'την αρχή να είναι έτοιμο όχι να αρχίσεις να προσθέτεις.. υπολόγισε μόνο ότι θα χρειαστείς καλύτερα ελαστικά που να μην σκάνε εύκολα και ίσως κάποιο κοντέρ, φώτα κτλ μία κλειδαριά κτλ πεντάλ κουμπωτά κ.α. τα έξοδα γενικά είναι παραπάνω απ'ότι φαίνονται. Κάνε μία λίστα και θα δείς, πχ 600€ λές κοντά στο 1000ρικο βγαίνει. Αν αρχίσεις τις μετατροπές δεν φτάνουν τα διπλά...

morgoth
Απών/απούσα

Απλα ρε σεις μην τον τρομαζετε τον ανθρωπο, αμα λεει το μπατζετ μου ειναι Χ και του λετε αμα δεν δωσεις 2*Χ δεν κανεις τιποτα ξεχνα το το πιο πιθανο ειναι να μην παρει τιποτα στο τελος. Καλυτερα να παρει το intempo η κανα Triban που και την Sora τους εχουν πανω και τα καρμπον πηρουνακια και εινια γυρω στα 650 και αμα δει οτι το γουσταρει και κανει χιλιομετρα κανει και τις αναβαθμισεις του στο μελλον.

μανιακος
Εικόνα μανιακος
Απών/απούσα

morgoth wrote:

Απλα ρε σεις μην τον τρομαζετε τον ανθρωπο, αμα λεει το μπατζετ μου ειναι Χ και του λετε αμα δεν δωσεις 2*Χ δεν κανεις τιποτα ξεχνα το το πιο πιθανο ειναι να μην παρει τιποτα στο τελος. Καλυτερα να παρει το intempo η κανα Triban που και την Sora τους εχουν πανω και τα καρμπον πηρουνακια και εινια γυρω στα 650 και αμα δει οτι το γουσταρει και κανει χιλιομετρα κανει και τις αναβαθμισεις του στο μελλον.

δεν το κάνουμε για να την τρομάξουμε... Να μην πετάξεις 500 ευρώ για το τίποτα! Με τον άνθρωπο που μιλήσαμε  σε  μνμ βρήκαμε τελικά το ideal το onroad στο μέγεθος του  καινούργιο με μικρή διαφορά από το vivio (50 η 100 ευρα νομίζω)με σειρά sora και καρμπονιες. Ήταν κρίμα να δώσεις τόσα λεφτά για το τίποτα! Λίγο ψάξιμο θέλει και έχει πολλές προσφορές!και ειδικά τα ideal τα road που είναι στοκ! 

morgoth
Απών/απούσα

Μα και εγω για κατι τετοιο ελεγα, σε αυτα τα λεφτα μια χαρα παιρνεις κατι εισαγωγικο, αλλα εβλεπα τα χιλιαρικα να φευγουν στα προηγουμενα ποστ σαν καραμελες γι'αυτο το ειπα.

Doctor
Απών/απούσα

"...αλλά το μεγαλύτερο μου δηλημα, γενικότερα, περα απο τα μοντελα που επισυνατω, ειναι να πρω fitness ή κουρσα για χρηση καραθα ασκησης και για τα χιλιομετρα που ανεφερα παραπανω (45-100χλμ)..."

Γνώμη μου να δεις αποκλειστικά σε road bike εφόσον το θέλεις για άθληση. Θα το ευχαριστηθείς περισσότερο. Τουλάχιστον σε 750 ευρώ πρέπει να πας για να πάρεις ένα εισαγωγικό road bike. Υπολόγισε επιπλέον ποδηλατικό σορτς, γαντάκια, κράνος, γυαλιά. 

Thessalos
Εικόνα Thessalos
Απών/απούσα

Θα πρότεινα μεταχειρισμένη κούρσα, αλλά να εχει κάρμπον πιρούνι και όχι αλουμινίου. Πχ κάποιο ideal που προαναφέθηκε ή το bianchi via nirone

πάντως όχι τα vivio που προτείνεις

 

Αναντα
Απών/απούσα

mikoud wrote:

Καλησπέρα φίλε μου. Εγώ με fitness κάνω 80άρες βόλτες αλλά με κουράζει λίγο παραπάνω γιατί δεν μπορώ να αλλάξω ουσιαστικά θέση στα χέρια. Είχα το ίδιο δίλημμα με σένα πριν καιρό και κατέληξα στο fitness γιατί ήθελα να κυκλοφορώ σχεδόν καθημερινά μέσα στην Αθήνα (~20χλμ) και το flat τιμόνι μου δίνει καλύτερο έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες, λίγο πιο όρθια θέση ώστε να μπορώ να βλέπω λίγο πιο μακρυά και να με βλέπουν πιο εύκολα. Να ξέρεις πως σε ένα τέτοιου είδους ποδήλατο μπορείς να βάλεις drop τιμόνι με λεβιεδομανέτες στο μέλλον αρκεί να έχει αξιοπρεπή περιφερειακά. Τα συγκεκριμένα ποδήλατα είναι entry level. Εσύ πιο μοντέλο ενδιαφέρεσαι να πάρεις;

Ποιο έχεις δει συγκεκριμένα και σε τι τιμή; Οι επιλογές του κατασκευαστή (με τιμές καταλόγου) είναι οι εξής:

Για το drop:

  • Tourney RD-A070 7sp. Alloy fork, 510 € //
  • Shimano Sora 9sp. Alloy fork, 675 € //
  • Tourney RD-A070 7sp. Carbon fork, 545 € //
  • Sora 9sp. Carbon fork, 710 € //

Για το flat:

  • Claris RD-2400, Alloy fork, 499 € //
  • Claris RD-2400, Carbon fork, 529 € //

Υπαρχουν και τα ακρομπαρα για αλλαγες θεσης στα χερια.

Παντως γενικα δεν μπορεις να μετατρεψεις φλατμπαρ σε κουρσα και το αντιστροφο γιατι αν πχ ο σκελετος του φλατμπαρ ειναι σωστος για το υψος σου, με μετατροπη σε κουρσα θα σου ερθει 1 με 2 νουμερα πιο μεγαλος. Τυπικα αν εισαι πχ 1.80 θες οριζοντιο περιπου 590 σε φλατμπαρ και 550 σε κουρσα. Αντιστροφως, αν μια κουρσα σου πεφτει μεγαλη μπορεις να την κανεις ανετα φλατμπαρ. Τα νουμερα στο περιπου παντα.  

Στο θεμα κουρσα vs φλατμπαρ για αποστασεις, προφανως και η κουρσα θα ειναι πιο γρηγορη και ισως και πιο ανετη (η ανεση εχει να κανει πρωτιστως με την καλη επιλογη μεγεθους και εργονομιας για σενα, παρα με ειδος ποδηλατου), αλλα οταν κανουμε ασκηση κανουμε με κριτηριο χρονου και εντασης, οχι αποστασης.