Kona Dew City 2019 vs Ideal Cityrun 2019

45 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
omast
Απών/απούσα

Γεια σε όλους! Θέλω να αγοράσω ποδήλατο για μετακίνηση στην πόλη και είμαι μεταξύ του Kona Dew City 2019 και του Ideal Cityrun 2019. Ποιο θεωρείτε ότι είναι καλύτερο; 

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Στο θέμα μας!
Χελο omast!
...
Βάλε και το Sirrus να παίζει στο ερωτηματολόγιο.
Και είναι και το Merida Speeder.
Και το Cube Hyde.
Και το Cannondale Quick.
Και το ....
Ζητώ συγγνώμη, που λένε και οι θεατράνθρωποι, αν ξεχνάω κάποιον!
 

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

το κονα μονο κ μονο για το χρωμολενιο πιρουνι του κ στο λεει καποιος που εχει cityrun

omast
Απών/απούσα

Είπα να περιοριστώ στο δίλημμά μου, να μην μπερδευτώ περισσότερο smile. Επίσης, αυτά τα δύο τα βρήκα σε παρόμοια τιμή που για μένα είναι οριακά καλή.  

omast
Απών/απούσα

redshift θα σε εμπιστευτώ και θα σου πω πως είναι όταν το πάρω!

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Πέρα από το πιρούνι που αναφέρθηκε, η βασική διαφορά είναι ότι το kona εχει μικρότερους τρoχούς κ πολύ πιο φαρδιά ελαστικά.
Το cityrun είναι περισσότερο ασφάλτινο κ πόλης ενώ το kona κάπως για "όλες τις χρήσεις". Πιο γκαζιάρικο το cityrun, πιο χαλαρό το Kona.
Αν μιλάμε για αποκλειστική χρήση πόλης, το cityrun φαντάζει καλύτερη επιλογή. Αν βάλουμε κ βόλτες σε δασάκια κ εξοχές, τότε σίγουρα Kona.

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

ωπα δεν το προσεξα οτι εχει μικροτερους τροχους το kona

cityrun τοτε ,πιο ασφαλτινο κ ταχυτερο 

ελπιζω να σε προλαβαμε κ να μην αγορασες

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

redshift wrote:
ωπα δεν το προσεξα οτι εχει μικροτερους τροχους το kona
Απ' το '19 κ μετά. Μπορεί ακόμη να βρει του '17 ή του '18 με 28άρηδες.

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

Ιπτάμενο Μυρμήγκι wrote:

 

redshift wrote:

ωπα δεν το προσεξα οτι εχει μικροτερους τροχους το kona

Απ' το '19 κ μετά. Μπορεί ακόμη να βρει του '17 ή του '18 με 28άρηδες.

 

φοβερη εμπνευση εκει στην kona ,πηραν ενα απο τα πιο vfm κ πασπαρτου ποδηλατα κ το περιορισαν σε χρησεις χωρις κανενα φοβερο κερδος για τον αναβατη μονο κ μονο με την αλλαγη τροχων

προφανως marketing για να πιασουν τον αρχαριο που τον τρομαζει το ψηλο ποδηλατο 

κριμα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

Σιγα μην το εκαναν για να μην τρομαζουν με το ψηλο ποδηλατο. Η διαφορα που εχουν με τα ελαστικα που φορανε ειναι στην συνολικη διαμετρο του τροχου 13 χιλιοστα δλδ διαφορα υψους 6,5 ολοκληρα χιλιοστα. Και αυτο με τα ελαστικα που κυκλοφορει στην Ελλαδα. Γιατι το dew που κυκλοφορει εξω φοραει τα wtb σε διασταση 650βχ47 που ειναι και λιγο μεγαλυτερα σε διαμετρο. Αλλα ειτε ετσι ειτε αλλιως η διαφορα ειναι σε επιπεδα χιλιοστων. Δεν το εχουν κανει για αυτο. Το εκαναν γιατι η ταση στα gravel ποδηλατα ειναι να εχουν μεγαλυτερο volume στα ελαστικα οποτε ο τροπος για να το κανουν αυτο αφου δεν ηθελαν να αλλαξουν την εξωτερικη διαμετρο να βαλουν μικροτερης διαστασης τεφανι και μεγαλυτερα ελαστικα. Με αυτο ηθελε η ΚΟΝΑ να πει οτι το ποδηλατο της μπορει να κινηθει πιο ανετα και σε gravel επιφανειες και αυτος ειναι και ο σωστος τροπος για να κινηθεις χωματοδρομο χωρις να μπλεξεις με τυπου Treking αναρτησεις κτλ. Δλδ το ΚΟΝΑ ειναι σαν να λεμε το τρεκινγκ οπως επρεπε να ειναι. Βεβαια ο μικρος τροχος εχει αλλα μειονεκτηματα στο dew city που ειναι με v-brake ενω εαν ηταν disc οπως το κανονικο dew τοτε το παλευες. Δδλ το dew city μειονεκτει ακριβως γιατι λογου κοστους δεν υιοθετησαν ολες τις αλλαγες που εγιναν στο κανονικο dew. Εχει παει ενα βημα προς το gravel αλλα ειναι ελλειπες και δεν μπορεις να το φτιαξεις λογω φρενων. Αντιθετα το cityrun  ειναι ξεκαθαρα ασφαλτινο. Πιο σκυφτο και πιο "γρηγορο" αλλα με περιορισμενες δυνατοτητες σε αλλες επιφανειες.

Κατι εξτρα για να βοηθησω και λιγο παραπανω. Οταν κοιτατε προηγουμενα Threads πρεπει να κοιτατε και ημερομηνιες. Τα ποδηλατα καλως ή κακως εξελισονται οποτε το Kona dew (και οχι το Kona dew city) εχει σταματησει να ειναι VFM εδω και πολλα χρονια. Το ειχαν ξεπερασει πολλα ποδηλατα και αυτο δεν ειναι κακο. Αλλα οταν καποιος εχει προτεινει το συγκεκριμενο ποδηλατο το 1920(υπερβαλω στην ημερομηνια για να γινει κατανοητο) δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι συνεχιζει να ειναι η ιδια καλη προταση και το 2020 και πολυ πιθανο το ιδιο ατομο που το προτεινε το 1920 το 2020 να ελεγε αλλο ποδηλατο. Αντιστοιχα το ιδιο ισχυει και με το cityrun (χωρις να παρεξηγηθω αξιοπρεπεστατο ποδηλατο) αλλα απο εκει εως το "ειναι η προταση του podilates.gr" που γραφτηκε καπου ειναι πολυ μακρια.

Ευτυχως υπαρχουν παρα πολλα ποδηλατα στην αγορα και μπορει ο καθενας να βρει αυτο που τον καλυπτει σχεδον απολυτα για την χρηση που θελει. Εχει γραφτει και ενας οδηγος του τι πρεπει να κοιταει καποιος οταν αγοραζει πρωτο ποδηλατο (του 2015 αλλα σκοπιμα δεν περιεχει μοντελα  αλλα μονο χαρακτηριστικα ωστε να μπορει να κρινει μονος του ο αγοραστης).

Ελπιζω ο omast να μην ετρεξε να αγορασει με την πρωτη απαντηση που ελαβε και να το μελετησει λιγο παραπανω.

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

redshift wrote:
προφανως marketing για να πιασουν τον αρχαριο που τον τρομαζει το ψηλο ποδηλατο
΄Οχι μωρέ, δεν νομίζω ότι είναι θέμα ύψους. Το είχε αναλύσει παλιότερα ο kktsol σε μια παρόμοια συζήτηση. Είναι νέα αμερικάνικη τάση για πιο all around ποδήλατα.  Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί (εφόσον υπάρχουν διάφορα μοντέλα dew), δεν κράτησαν 28άρηδες στο dew city τουλάχιστον.

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

kktsol wrote:

Σιγα μην το εκαναν για να μην τρομαζουν με το ψηλο ποδηλατο. Η διαφορα που εχουν με τα ελαστικα που φορανε ειναι στην συνολικη διαμετρο του τροχου 13 χιλιοστα δλδ διαφορα υψους 6,5 ολοκληρα χιλιοστα. Και αυτο με τα ελαστικα που κυκλοφορει στην Ελλαδα. Γιατι το dew που κυκλοφορει εξω φοραει τα wtb σε διασταση 650βχ47 που ειναι και λιγο μεγαλυτερα σε διαμετρο. Αλλα ειτε ετσι ειτε αλλιως η διαφορα ειναι σε επιπεδα χιλιοστων. Δεν το εχουν κανει για αυτο. Το εκαναν γιατι η ταση στα gravel ποδηλατα ειναι να εχουν μεγαλυτερο volume στα ελαστικα οποτε ο τροπος για να το κανουν αυτο αφου δεν ηθελαν να αλλαξουν την εξωτερικη διαμετρο να βαλουν μικροτερης διαστασης τεφανι και μεγαλυτερα ελαστικα. Με αυτο ηθελε η ΚΟΝΑ να πει οτι το ποδηλατο της μπορει να κινηθει πιο ανετα και σε gravel επιφανειες και αυτος ειναι και ο σωστος τροπος για να κινηθεις χωματοδρομο χωρις να μπλεξεις με τυπου Treking αναρτησεις κτλ. Δλδ το ΚΟΝΑ ειναι σαν να λεμε το τρεκινγκ οπως επρεπε να ειναι. Βεβαια ο μικρος τροχος εχει αλλα μειονεκτηματα στο dew city που ειναι με v-brake ενω εαν ηταν disc οπως το κανονικο dew τοτε το παλευες. Δδλ το dew city μειονεκτει ακριβως γιατι λογου κοστους δεν υιοθετησαν ολες τις αλλαγες που εγιναν στο κανονικο dew. Εχει παει ενα βημα προς το gravel αλλα ειναι ελλειπες και δεν μπορεις να το φτιαξεις λογω φρενων. Αντιθετα το cityrun  ειναι ξεκαθαρα ασφαλτινο. Πιο σκυφτο και πιο "γρηγορο" αλλα με περιορισμενες δυνατοτητες σε αλλες επιφανειες.

Κατι εξτρα για να βοηθησω και λιγο παραπανω. Οταν κοιτατε προηγουμενα Threads πρεπει να κοιτατε και ημερομηνιες. Τα ποδηλατα καλως ή κακως εξελισονται οποτε το Kona dew (και οχι το Kona dew city) εχει σταματησει να ειναι VFM εδω και πολλα χρονια. Το ειχαν ξεπερασει πολλα ποδηλατα και αυτο δεν ειναι κακο. Αλλα οταν καποιος εχει προτεινει το συγκεκριμενο ποδηλατο το 1920(υπερβαλω στην ημερομηνια για να γινει κατανοητο) δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι συνεχιζει να ειναι η ιδια καλη προταση και το 2020 και πολυ πιθανο το ιδιο ατομο που το προτεινε το 1920 το 2020 να ελεγε αλλο ποδηλατο. Αντιστοιχα το ιδιο ισχυει και με το cityrun (χωρις να παρεξηγηθω αξιοπρεπεστατο ποδηλατο) αλλα απο εκει εως το "ειναι η προταση του podilates.gr" που γραφτηκε καπου ειναι πολυ μακρια.

Ευτυχως υπαρχουν παρα πολλα ποδηλατα στην αγορα και μπορει ο καθενας να βρει αυτο που τον καλυπτει σχεδον απολυτα για την χρηση που θελει. Εχει γραφτει και ενας οδηγος του τι πρεπει να κοιταει καποιος οταν αγοραζει πρωτο ποδηλατο (του 2015 αλλα σκοπιμα δεν περιεχει μοντελα  αλλα μονο χαρακτηριστικα ωστε να μπορει να κρινει μονος του ο αγοραστης).

Ελπιζω ο omast να μην ετρεξε να αγορασει με την πρωτη απαντηση που ελαβε και να το μελετησει λιγο παραπανω.

μην διαστρεβλωνεις αυτο που εγραψα 

ειπα οτι το cityrun ειναι το φθηνοτερο ποδηλατο με minimum σωστα specs εννοειται αν σου ταιριαζει ,οχι για πασα νοσο κ μαλακια , κ ναι προτεινεται πολυ σωστα σε πολλες περιπτωσεις εδω μεσα 

τωρα ποσο gravel ειναι ενα ποδηλατο με αυτο το πλαισιο κ τις προδιαγραφες που στο ονομα του πλασαρεται ως city ειναι αλλη ιστορια

τεσπα νομιζω πως χαλασαν μια καλη κ σωστη συνταγη για να πουλησουν παραμυθι offroad κ οχι σε αυτες τις τιμες δεν ειναι η ελλειψη δισκων το προβλημα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

redshift wrote:

 

μην διαστρεβλωνεις αυτο που εγραψα 

ειπα οτι το cityrun ειναι το φθηνοτερο ποδηλατο με minimum σωστα specs εννοειται αν σου ταιριαζει ,οχι για πασα νοσο κ μαλακια , κ ναι προτεινεται πολυ σωστα σε πολλες περιπτωσεις εδω μεσα 

τωρα ποσο gravel ειναι ενα ποδηλατο με αυτο το πλαισιο κ τις προδιαγραφες που στο ονομα του πλασαρεται ως city ειναι αλλη ιστορια

τεσπα νομιζω πως χαλασαν μια καλη κ σωστη συνταγη για να πουλησουν παραμυθι offroad κ οχι σε αυτες τις τιμες δεν ειναι η ελλειψη δισκων το προβλημα

Θα σου ελεγα να ξαναδιαβασεις αυτο που εγραψα. 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

kktsol wrote:
το dew city μειονεκτει ακριβως γιατι λογου κοστους δεν υιοθετησαν ολες τις αλλαγες που εγιναν στο κανονικο dew.
Εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο μπήκε εξ' αρχης σε αυτή τη διαδικασία το city.  Εφόσον υπάρχουν εκδόσεις του dew που ικανοποιούν το -κατά την εταιρεία- ζητούμενο, γιατί δεν κράτησαν τη συγκεκριμένη έκδοση ως είχε, με προσανατολισμό στην πόλη; Πρέπει σόνι κ καλά όλη η σειρά dew να έχει ίδιους τροχούς;  Το σκεπτικό τους  πίσω από την αλλαγή τροχών (όπως το παρουσίασες) το καταλαβαίνω. Δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί πχ σε dew κ dew plus κ να αφήναν το dew city ως είχε;
Το οποίο dew city δεν υπάρχει καν στην κολεξιόν 2020. Πάει το μοντελακι, το φάγαν τα κυκλώματα.

YokoChoco
Εικόνα YokoChoco
Απών/απούσα

didotou wrote:

Στο θέμα μας!
Χελο omast!
...
Βάλε και το Sirrus να παίζει στο ερωτηματολόγιο.
Και είναι και το Merida Speeder.
Και το Cube Hyde.
Και το Cannondale Quick.
Και το ....
Ζητώ συγγνώμη, που λένε και οι θεατράνθρωποι, αν ξεχνάω κάποιον!
 

 

Merida και Cannondale εξαιρετικές επιλογές, και 'γω αυτά θα πρότεινα(πάντα προτίνουμε αναλογα το μπάτζετ). Το Sirrus δεν το θεωρώ καλό ποδήλατο, το'χω βολτάρει

omast
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λόγω του ότι το μπάτζετ μου είναι μάξιμουμ 400 και επειδή θα το χρησιμοποιήσω και σε βόλτες στη φύση πήρα το kona.

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

τοτε σου ηρθε κουτι ,βολταρε το λιγο κ γραψε μας εντυπωσεις αν θες ,γραψε κ τι αλλο εχεις οδηγησει ομως

καλες πεταλιες κ καλοριζικο καλοταξιδο

omast
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ! Εδώ και περίπου 8 χρόνια πήγαινα στη δουλειά με ένα ποδήλατο δύσκολο στη μετακίνηση, ένα Hawk Woodland, κι έκανα περίπου 20-24 χμ τη μέρα. Νομίζω μετά από αυτό ό,τι και να χρησιμοποιήσω θα μου φανεί καλό. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω όμως

redshift
Εικόνα redshift
Απών/απούσα

πλατιες ροδες ,χρωμολενιο πιρουνι ,σωστο πλαισιο ,περιφερειακα αξιοπρεπη ,λογικα θα νομιζεις οτι ανεβηκες σε αεροστρωμα

κοιτα να βαλεις την σελα στο σωστο υψος (κ μην την αλλαξεις πριν γραψεις καμποσα χλμ κ την συνηθισεις ωστε να δεις πραγματικα πως σου καθεται) κ ναι η θεση πρεπει να ειναι λιγο σκυφτη για να εισαι οκ στην μεση κ πιο γρηγορος - ξεκουραστος

ενα καλο σεταρισμα ειναι να βαλεις την σελα παραλληλα με το εδαφος κ στο μεσον της ρυθμισης εμπρος πισω μετα ανεβαινεις στο ποδηλατο με τα ρουχα κ παπουτσια που οδηγας συνηθως κ φερνεις το πεταλι στο τερμα κατω σημειο τελειως καθετο με το εδαφος ,μετα η φτερνα πανω στο πεταλι κ το ποδι πρεπει να ειναι ολοισιο χωρις λυγισματα αλλα κ χωρις να γερνεις ,πρεπει να καθεσαι φυσιολογικα οπως οταν οδηγεις

εκει η σελα θα ειναι στο σωστο υψος κ ναι δεν θα πατας κατω σταματημενος αλλα ετσι πρεπει για να μην κανεις κακο στο σωμα σου κ να ποδηλατεις γρηγορα κ ανετα

επισης φουσκωσε τα λαστιχα στο 80% (αν το θες να αποσβενει λακουβες καλυτερα) - 90% (αν το θες πιο σκληρο αλλα γρηγορο) της max πιεσης που αναφερει ο κατασκευαστης κ να τα τσεκαρεις καθε εβδομαδα γιατι θα χανουν

γραψε μας

johnkops
Απών/απούσα

Διάβασα αυτό το θρεντ και αρκετά άλλα προσπαθώντας να βγάλω μια απόφαση μεταξύ των δυο. Εχω παρατήσει το ποδήλατο από τα 10 μου και ηρθε ο καιρός νομίζω για ένα ρισταρτ 30 χρόνια μετά.

Κατέληξα κι εγω στο KONA DEW CITY 2019 και εκεί είναι που είδα στο public να ανεφέρει οτι είναι για αναβάτη μέχρι 100 κιλά. δεν μπορω να το διασταυρώσω αυτό από κάπου online.Είμαι 110. να το θεωρήσω απαγορευτικό και να παω για το ideal cityrun που ομως ουτε για αυτο βλεπω μεγιτο βαρος αναβατη;

Ευχαριστώ,

J

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Αποκλείεται να είναι για μέχρι 100 κιλά

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Όπως επίσης αποκλείεται το cityrun να "σηκώνει" περισσότερο βάρος από το kona.
Aλλά περίμενε λίγο να βρω τα manuals

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Ορίστε. Από το manual του 2019.
Το manual εδώ.

 

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Nice one, και λογικα αντεχει και λιγο παραπανω απο οτι γραφει στο manual για την ασφαλεια της εταιριας

Sopranos
Απών/απούσα

γεια σας  και από μένα.. τι διάφορες έχει το Kona dew city με το Kona dew σκέτο εκτός που είναι κανα 40 Ε πιο ακριβό το σκέτο dew ?? 

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Sopranos wrote:
γεια σας  και από μένα.. τι διάφορες έχει το Kona dew city με το Kona dew σκέτο εκτός που είναι κανα 40 Ε πιο ακριβό το σκέτο dew ??
Γεια σου.
Έχει σημασία να αναφέρεις κ την χρονιά κάθε μοντέλου γιατί αλλάζουν συνεχώς. Το city μάλιστα έχει καταργηθεί πλέον. Αν αναφέρεσαι στα μοντέλα του 2019, οι βασικές διαφορές είναι φρένα κ ελαστικά. Επίσης νέα σχεδίαση σκελετού στο dew, ελαφρώς μεγαλύτερο εύρος σχέσεων ταχυτήτων, καλύτερα χειριστήρια. Και τα στεφάνια είναι διαφορετικά αλλά δεν ξέρω αν είναι κ διαφορετικής ποιότητας.
Που τα βρίσκεις με μόνο 40€ διαφορά;

Sopranos
Απών/απούσα

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew.html

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/kona-dew-city-2019.html

 

Είμαι νέος στα ποδήλατα μπορεί και να έχω κάνει γκάφα .. απλά τώρα αρχίζω και μαθαίνω !!ευχαριστω  

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Sopranos wrote:

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/road-hybrid-bikes/kona-dew.html

https://www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-road/kona-dew-city-2019.html

 

Είμαι νέος στα ποδήλατα μπορεί και να έχω κάνει γκάφα .. απλά τώρα αρχίζω και μαθαίνω !!ευχαριστω  

Είναι μοντέλα διαφορετικής χρονιάς, το ένα του '17 κ το άλλο του '19. Αυτά που έγραψα αναφερόντουσαν στα kona dew & kona dew city του '19, οπότε άκυρα όλα.
Για τα μοντέλα που ρωτάς, η βασικότατη διαφορά είναι το μέγεθος των τροχών τους.
Αλλά του '17 υπάρχει μόνο σε μέγεθος 59, για αναβάτη +1,90. Είσαι τόσο;

Sopranos
Απών/απούσα

Μακάρι να ήμουν είμαι 183!

το θέμα ειβαι δεν βρίσκω κανένα στο μέγεθος μου .. είμαι σε αναζήτησή kona dew και ideal city run..

Διότι το θέλω αποκλειστικά για βόλτα μαζί με γυμναστική.. μένω Λυκαβητο όποτε έχω ανηφόρες γι αυτό έλεγα να είναι σχετικά καλό βάρος..

αναρτησεις δεν με απασχολούν και τόσο 

τωρα για δισκόφρενα είναι παραπάνω έξοδα και δεν νομίζω να τα χρειαστώ και τόσο..

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Τις αναρτήσεις να τις αποφύγεις, ειδικά εφόσον έχεις ανηφόρες. Δισκόφρενα δεν χρειάζονται αλλά αν δεν βρίσκεις κάτι άλλο κ βρεις ποδήλατο που σου κάνει κ έχει δισκόφρενα, μην κολλήσεις εκεί. Βλέπεις ότι είναι κ περιορισμένες οι επιλογές αυτή την περίοδο.

Sopranos
Απών/απούσα

Το γνωρίζω και είναι  δυσάρεστο αυτό το γεγονός να μην υπάρχει διαθέσιμο κάτι..