Αναζωογόνηση κουφαριού

9 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
kiaRRa
Απών/απούσα

Και εξηγούμαι....

εδω και 11 χρόνια που ξεκινησα το ποδήλατο (με διάλειμμα 3 χρόνων όταν πηρα τον δεύτερο σκυλο μου) είχα ενα trekking των 250 ευρώ (τότε εμπορικη τιμή) συγκεκριμένα το beretta srx200 (γυναικείο σκελετό που να μην έσωνα, για να μη χωράει καλά παγούρι).  Ως και φέτος πέρα από τα βασικά του λαδώματα, δεν είχα ασχοληθεί με την "Υγεία" του (και ηλιθιωδώς με τη δική μου ως συνεπαγόμενη παράμετρο), οπότε και απο Αύγουστο που πήρα το κουρσάκι, επιασε παλι αποθηκη το τρέκινγκ. 

Έλα όμως που με εχει πιασει τώρα να το στρώσω λίγο και εκείνο, ώστε περα από το σέρβις του, θέλω να βάλω και λάστιχα που -προφανέστατα- χρειάζεται! Οπότε θέλω ιδεες για λάστιχα, 28αρια...οι συνθήκες της πόλης ειναι ασφαλτος της κακιάς ώρας, αλλά και σκαμmένα σημεία (λόγω εργων Προαστιακού -μπορεί να αποκτήσουμε και μετρό πριν τη θεσσαλονίκη έτσι που πάει) όπου υπάρχει είτε πατημένο χώμα είτε το χαλίκι, που πέφτει πριν τον ασφαλτοτάπητα. Προφανώς για τη χρήση που προτίθεμαι (κυρίως μεταφορά μου για ψώνια σ/μ ή απλά ξεμουδιασμα) δεν θέλω να φύγω σε κόστος too much.

 

Και αν δεν βαριέστε, πείτε μου και για λάστιχα για το κουρσάκι 700*28 γιατι μετά από 2.000χλμ νομιζω θα πρέπει να αλλάξω σιγά σιγά (συνθήκες επισης κακιάς ώρας άσφαλτος, σε πόλη που βρέχει και έχει υγρασία φουλ -για την ολισθηρότητα το λέω, δεν σκοπεύω να βγω με καταιγίδα)

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Για το 11χρονο μπερέτα δες κάτι φτηνό. Μια χαρά είναι και τα κέντα και τα νοτόριους cst τα (παμφθηνα) κινέζικα κλπ. Σιγά. Το 90 τοις εκατό της υφηλίου με τέτοια πάει. Θα σου πούνε πολλά: η γόμμα, η χάραξη, το ένα το άλλο, τα λινά, τα μάλλινα, τα βαμβακερά αλλά δεν πείθομαι ότι σε ένα απλό ποδήλατο de courses και όχι de course πρέπει να παίρνουμε λάστιχα πάνω από το δεκάρικο. Σόρι αν πικραίνω κάποιους. Εκτός κι αν είμαστε προ και στα ψώνια από το σ/μ.
Άλλα μπορεί να θελει αν δεν τα έχεις κάνει ποτέ: γρασάρισμα κέντρων και μεσαίας (αν είναι ανοιχτού τύπου - που θα ναι - τι θαναι;- χολοτεκ;) τακάκια φρένων; έχεις αλλάξει; αλυσίδα λάδωμα; Καμιά ντίζα; Καμιά ακτίνα; Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά; Αν όλα αυτά είναι εντάξει ...έφυγες!
Εκτός κι αν γουστάρεις να φορέσεις επάνω κάτι διαφορετικό σαν λάστιχο. Πιο παχύ, πιο φαρδύ, πιο απορροφητικό, με προστασία για τα τρυπήματα, χρωματιστό ή ... κάτι άλλο. Οπότε πάσο.
Τώρα για το κουρσάκι θα αναλάβουν (φαντάζομαι) και οι άλλοι φίλοι οι βιτόρια, οι ραντονέρ, οι κοντινένταλ, οι 4000, οι φορσίζονς, οι πιο προ από μένα να σου τα πούνε κι αυτά.
Καλές βόλτες.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν σκοπεύεις να βολτάρεις στο χαλαρό 1 φορά το μήνα, προφανώς κια θα πας σε ελαστικά του 10ευρου....

Αν σκοπεύεις να κυκλοφορείς καθημερινά - να πηγαίνεις στη δουλειά σου, να κυκλοφορείς με βροχές κλπ, τότε θέλεις ελαστικά ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ... του 20ευρου..... sarcastic1

Αν σκοπεύεις να προπονείσαι, να ανεβοκατεβαίνεις βουνά, να γράφεις πολλά χλμ κάθε βδομάδα, να κατηφορίζεις τον Υμηττό με την ταυτότητα στα δόντια, τότε θέλεις ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ.... τόσο ακριβά που θα πρέπει να κόψεις τον καφέ για μια βδομάδα.... δηλαδή του 30ευρου.....sarcastic2

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΖΩΗΣ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΝΕΦΡΟ.......

Πέραν της όποια πλάκας, κουμάντο ας μην κάνει κανείς στο πορτοφόλι των άλλων (το γράφω πρώτα για να το διαβάζω εγώ...) και για κάποιον όντως τα 10 - 20 - 30 ευρώ μπορεί να είναι ένα ποσό που δεν περισσεύει να επενδυθεί στο ποδήλατό του.

Πάμε και σε προσωπική μαρτυρία. Όποτε πήγα σε πολύ οικονομικά ελαστικά, σύντομα το μετάνιωσα. Άρχισαν τα σκασίματα πολύ νωρίς και επίσης πολύ σύντομα ένιωθα το ελαστικό να γλιστράει, να κάνει άσχημα κόλπα. Οπότε υποχρεωτικά πήγαινα σε αγορά νέων ελαστικών. Αλλά η χρήση που κάνω είναι καθημερινή, οπότε είναι άλλες και οι αναγκές μου. Τα Vittoria Randonneur σε 700χ28 reflective συρμάτινα, που συχνά πρτείνω, είναι βαριά ελαστικά, με επιπλέον προστασία από σκασίματα, με καλό κράτημα σε στεγνό και βρεγμέο και βγάζουν πολλά χλμ / αντέχουν. Κοστίζουν λιγότερο από 20 ευρώ (κάπου στα 17-18 τα θυμάμαι) και με έχουν βολέψει.

Στην κούρσα, τόοοοοοτε που βγαίναμε 3 φορές τη βδομάδα, και γράφαμε κάπου 1.000 χλμ το μήνα, προτιμούσαμε (όλη η παρέα) τα Conti 4000s. Πλέον, πάω σε πιο οικονομικά, Vittoria Rubino pro νομίζω κάπου στο 25αρι €, ....έχω καιρό να τα αλλάξω, [πλέον ούτε 1.000 το χρόνο με την κούρσα.... blush... χάλια μαύρα...].

Η Schwalbe βγάζει επίσης καλά ελαστικά, και δεν χρειάζεται να ανέβεις πολύ στην τιμή για να βρεις κάτι αξιόλογο.

Πάντως έχει να κάνει με τη χρήση και όχι με την αξία του ποδηλάτου ή των τροχών.

 

kiaRRa
Απών/απούσα

Με κανατε και γελασα πρωι πρωι... 

Με δεδομένο οτι είμαστε ημικλειστοι  και αρα δεν εχω ανάγκη διαρκώς να ειμαι με το dresscode της δουλειάς, μπορώ να βάλω κανα αθλητικούλι και να πηγαινοερχομαι οταν δεν μου πέφτει η μύτη από το κρύο, στο γραφείο μεριά, ή για να πεταχτώ να παίρνω αναγκαία ψώνια με το trekking (εχω και καλάθι για το μικρό σκυλι μπροστά που βολεύει για ψώνια). Θελει γενικό σέρβις, να αναστηθεί, είναι δεδομένο αυτό γιατι φετος που το επιασα μετά από χρόνια δεν ασχοληθηκα (ήμουν ήδη φευγάτη προς κουρσάκι). Και όχι οι ταχυτητες δεν μπαίνουν σε μεγαλύτερο γρανάζι μπροστά αλλά παρόλα αυτά πηγαινα κάποια 20αρα χιλιομετρα τη φορά ετσι, χωρίς να αλλάζω μπροστινο.... 

Το κουρσάκι τώρα γράφει χλμ στο zwift λόγω καιρού, πάνω σε ενα dumb προπονητήριο αλλά οκ τη δουλειά του την κάνει (αυτή την ηλιθιότητα με τα κατά προσέγγιση watt να μπορούσα να μην καταγράφονται και τι στο κοσμο), οπότε μόλις κατεβει ξανα σε άσφαλτο θέλω να ειναι φρέσκο σε λάστιχα... Ήδη και πριν κλειστώ μεσα, τα αρχικά του λάστιχα (kenda....) είχαν αρχίσει να γλυστράνε.

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

για το κουρσακι, continental grand prix, το απλο/φθηνο και ξερο ψωμι :)

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

kiaRRa wrote:
Και αν δεν βαριέστε, πείτε μου και για λάστιχα για το κουρσάκι 700*28 γιατι μετά από 2.000χλμ νομιζω θα πρέπει να αλλάξω σιγά σιγά (συνθήκες επισης κακιάς ώρας άσφαλτος, σε πόλη που βρέχει και έχει υγρασία φουλ -για την ολισθηρότητα το λέω, δεν σκοπεύω να βγω με καταιγίδα)

2000 χλμ ειναι λιγα για το κουρσακι εκτος εαν τα ελαστικα σου ηταν χαλια απο την αρχη. Με 2000 δεν χαλανε ουτε τα corsa που ειναι racing γομμα για λιγα χλμ. 

Ο φιλος rnd προφανως δεν εννοει τα grand prix (που ειναι ψηλα στην γκαμα) αλλα τα ultrasport. Που οντως ειναι και δικη μου προτιμηση για workhorse. Απλα προσεξε να ειναι τα ultrasport III και οχι τα ΙΙ που τα πουλανε καποιοι ακομα που τα ειχαν σε στοκ. Τα ultrasport II εχουν καταργηθει αρκετο καιρο οποτε και να τα βρεις θα ειναι παλιας κοπης ελαστικα.

Νομιζω σε εσενα σου ειχα ξαναπει οτι μαλλον εχεις λαθος πιεσεις στα ελαστικα. Αυτο ειναι πολυ σημαντικο για το "κοπανημα" που νιωθεις και τα γλυστριματα που εχεις. Δες τις πιεσεις σου.

Κατι ακομα. Γραφεις οτι το κουρσακι σου τωρα γραφει χλνμ πανω στο προπονητηριο. Εαν στο προπονητηριο σου χρησιμοποιεις τον κανονικο σου πισω τροχο με το λαστιχο που εχεις για τον δρομο τοτε ........πως να στο φερω ομαλα........το ελαστικο σου ειναι αχρηστο. Τα ελαστικα δρομου καιγονται στο προπονητηριο. Εαν το βαλεις στο προπομητηριο μπορεις μετα να το χρησιμοποιησεις ωσπου να τα φτυσει τελειως πανω στο προπονητηριο (αυτο κανω με τα παλια ελαστικα μου) αλλα ειναι αχρηστο και επικινδυνο για τον δρομο. Και κατι παλι με τις πιεσεις. Στο προπονητηριο η πιεση ειναι 10 psi κατω απο αυτη που επρεπε να εχουμε για τον δρομο με μεγιστο το 80 εαν μιλαμε για 700χ23 (το γραφει και στο manual του προπονητηριου)

rnd
Εικόνα rnd
Απών/απούσα

Ναι, και τα ultrasport ειναι καλα και αρκετα οικονομικοτερα και ισως αντεχουν λιγο παραπανω (με επιφυλαξη). Αλλα ελεγα για τα grand prix τα σκετα, χωρις καποιο αριθμο ή κατι αλλο. Τα βρισκεις απο 21 το καθενα εξω (clincher, λιγο παραπανω για folding) και απο 32 εδω. Ειναι το οικονομικοτερο μοντελο που βγαζει με black chili.

Eδω και το review τους απο rolling resistance. Εχει και τα ultrasport III για συγκριση. Επισεις το ενα φτιαχνεται στην ινδια, ενω το αλλο στη γερμανια, αν σημαινει κατι αυτο.

kiaRRa
Απών/απούσα

Στο προπονητήριο ειναι με αλλο ελαστικό και όχι το κανονικό που είχε να βγαίνει στο δρόμο (το κανονικό προφανώς είδα στο δρόμο ότι γλυστράει τις τελευταίες φορές). Οι πιέσεις εχουν κατέβει έτσι κ αλλιώς (ήταν ευκαρια να παίξω παλι με την ηλ.τρόμπα). Άλλωστε από τότε που ανεβηκε προπονητήριο δεν εχει βγει στο δρόμο για να πω ότι ξεχάστηκε με το λάθος ελαστικό.

@rnd thanks για το site με τις κριτικές/συγκρίσεις, θα το ξεψαχνίσω, γιατι εχω και ενα κολλημα να διαβάζω τετοια!

(btw @kktsol μην παίρνεις όρκο γιατι δεν εχουν ολα τα προπονητήρια νορμαλ οδηγίες...πέφτει ψάξιμο στο νετ για να βγάλεις ακρη---ας ΄όψεται που είναι ακομα out of stock αυτό που θέλω)

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

rnd wrote:

Ναι, και τα ultrasport ειναι καλα και αρκετα οικονομικοτερα και ισως αντεχουν λιγο παραπανω (με επιφυλαξη). Αλλα ελεγα για τα grand prix τα σκετα, χωρις καποιο αριθμο ή κατι αλλο. Τα βρισκεις απο 21 το καθενα εξω (clincher, λιγο παραπανω για folding) και απο 32 εδω. Ειναι το οικονομικοτερο μοντελο που βγαζει με black chili.

Eδω και το review τους απο rolling resistance. Εχει και τα ultrasport III για συγκριση. Επισεις το ενα φτιαχνεται στην ινδια, ενω το αλλο στη γερμανια, αν σημαινει κατι αυτο.

Νομιζα οτι εννοουσες οτι ηταν το πιο φτηνο στην γκαμα. Δικο μου λαθος.

contact