Μετατροπη μαουντεν σε τρεκινκ

20 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Μπεμπης
Απών/απούσα

Μπορει ενα ποδηλατο μαουντεν με 26αρι τροχο να μετατραπει σε τρεκινκ αν αλλαξεις λαστιχα με πιο ισια κ λαιμο με ενα ρυθμιζομενο;

Κ ποσο σωστο ειναι αυτο;

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Με λεπτά και λεία ελαστικά, φουσκωμένα σε ΜΑΧ πίεση, ξεφεύγεις λίγο από τον χωμάτινο προσανατολισμό ενός ΜΤΒ και γίνεσαι αρκετά πιο ασφάλτινος. Αν όμως έχεις καμιά χοντροανάρτηση (πιρούνι) ή ακόμα χειρότερα διπλές αναρτήσεις (μπροστά και πίσω), το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο.

[υποθέτω ότι όταν λες "τρεκκιν" εννοείς ασφάλτινο ποδήλατο]

Τον λαιμό γιατί τον ανακατέβεις? Ψάχνεις για πιο όρθια στάση? Αν ναι, τότε ένας λαιμός με μεγαλύτερη (θετική) κλίση, ή κάποιος ρυθμιζομενος όπως αναφέρεις, θα μπορεί να σε σηκώσει λίγο. Αν θέλεις να γίνεις πιο αεροδυναμικός θέλεις πιο σκυφτή στάση, λαιμό με μεγαλύτερη αρνητική κλίση. Αν θέλεις λιγότερο σκύψιμο (πόνος στη μέση ή καλύτερο οπτικό πεδίο μέσα στην κίνηση) τότε πας για μεγαλύτερη θετική κλίση.

Μπεμπης
Απών/απούσα

Το λαιμο τον ανακατευω γιατι το τρεκιν εχει πιο ορθια θεση

Ναι τρεκιν εννοω να τσουλαει καλα σε ασφαλτο γιατι το λαστιχο βουνου δεν τσουλαει σε ασφαλτο

Δε θελω να κανω αγωνες ,θελω να παω μια βολτα 5 χλμ ανετα κ ωραια

Τωρα απο θεμα μεγεθος τροχου μια ερωτηση

Γινετε ενας τροχος 27.5 ή 28 να εχει δισκόβραχιονα 24/34/42 ή ειναι καλυτερα να εχει 28-38-48;

Ευχαριστω

Μπεμπης
Απών/απούσα

Ειναι καλη ιδεα να σηκωσεις το λαιμο με προσθηκη η κ αλλο πηρουνι πιο χοντρο χωρις αναρτηση κ να αλλαξεις τιμονί κ λαστιχα σε ποδηλατο κουρσα για να το κανεις λιγο πιο city η λιγο πιο offroad?

Δε θελω σκυφτη θεση οδηγησης

Κ απο το να παρω ποδηλατο τρεκιν κ να χω καμια χαζοαναρτηση να με ταλαιπωρει σκεφτηκα τη παραπανω ιδεα

Πόια η γνωμη σας;

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Μπεμπης wrote:
Γινετε ενας τροχος 27.5 ή 28 να εχει δισκόβραχιονα 24/34/42
Ναι

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

εχεις δισκοφρενα ή v-brakes??

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Με λεπτά και λεία ελαστικά, φουσκωμένα σε ΜΑΧ πίεση, ξεφεύγεις λίγο από τον χωμάτινο προσανατολισμό ενός ΜΤΒ και γίνεσαι αρκετά πιο ασφάλτινος.

 

Δεν το περιμενα αυτο απο εσενα. cool

Δεν φουσκωνσεις σε ΜΑΧ πιεση. Φουσκωνεις στην σωστη πιεση αναλογα το βαρος σου, το που θα κινηθεις και τον τυπο του ελαστικου σου

Μπεμπης
Απών/απούσα

Ακομα δεν εχω τιποτα καθοτι ψαχνω

Απλα βλεπω τρεκινκ ποδηλατα 28αρια με 28,38,48 κ βλεπω κ μαουντεν ποδηλατα με 27.5 κ 29 τροχο που εχουν 24.34.42δισκοβραχιονα κ αναρωτιεμαι πρωτον γιατι υπαρχει διαφορα κ υστερα ποιο ειναι το καλυτερο

Ρωταω μηπως παρω κανα μαουντεν κ του αλλαξω λαστιχα κ σελα κ ισως λαιμο κ κανω καμια ασφαλτινη βολτα

Διοτι τρεκινκ δε βρισκω στο μεγεθος μου κ βρισκω μαουντεν  που θελουν στανταρ αλλαγη λαστιχα κ σελα κ διοτι τα τρεκιν που βρισκω ειναι με revoshieft κ κατι αναρτησεις δραμα...

 

 

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

[1] @Κωστή: έλα ρε συ, αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... Βλέπω στο δρόμο κάτι ποδήλατα και κοιτάω τα ελαστικά και πάντα μου "χαμογελάνε" πάρα πολύ... σουβλάκι ΠΙΤΑ γύρο.............βαριέται ο κόσμος να φουσκώνει ή βαριέται να πάει μέχρι το διπλανό βενζινάδικο....

Η άσφαλτος θέλει αέρα μπόλικο στα λάστιχα. Προφανώς αν ο άλλος είναι 60 κιλά δεν θα φοσκώνει στα 120psi, αλλά δεν είναι και ΜΤΒ που όλοι φουσκώνουν στα 35 - 45psi!!!!!

[2] @ Μπέμπη: το γρανάζωμα του ποδηλάτου έχει σχέση με το τεραιν που ποδηλατείς. Τα ΜΤΒ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι είναι σχεδιασμένα για κακοτράχαλους δρόμους / γκρεμίλες / βράχους / λάσπες. εκεί δεν μπορείς να πηγαίνεις με πολύ σκληρά πατήματα, ένας 48αρης δίσκος είναι άχρηστος. Στην άσφαλτο, αν είσαι και λίγο σκυφτός / αεροδυναμικός εύκολα φτάνεις τα 25 - 30 χ.α.ω Εκεί θέλεις μεγάλους δίσους, να δίνεις δύναμη στο πετάλι να φεύγεις. Το 48 είναι μια χαρά (σε συνδυασμό με το 38αρι μεσαίο). Γιαυτό οι κούρσες έχουν 50αρι (κόμπακτ δ/β) ή και 52αρι (στανταρντ δ/φ).

Αν θέλεις άσφαλτο και τρέκκινγκ, η λογική λέει να ξεκινήσεις με τρέκκινγ, ότι σκατά και αν είναι αυτό (αρκεί ο σκελετός να είναι στο νούμερό σου). Το revoshift αλλάζει, οι αναρτήσεις ούτως-ή-άλλως είναι άχρηστες, άλλαξέ τες μια και καλή με rigid / σταθερό πιρούνι.... Θα είναι λάθος να ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΜΤΒ για να το μετατρέψεις σε τρέκκινγκ.

Μπεμπης
Απών/απούσα

Φιλε ευχαριστω πολυ

Αν θες πεσμου μια γνωμη για BALISTIC MAGNUM 27.5''με λαστιχο race king continental κ μια μικρη προσθηκη στο λαιμο--BERETTA SRX 200 28''--IDEAL MEGISTO 28''--MATRIX EXTREME 28''

Τιμες 210,200,280,200 στο megisto k στο magnum κλειδωνει η αναρτηση

Γκρεμοι βραχια λασπες δεν παω

Αντε κανα χωματοδρομο στο τσακιρ κεφι

Το ενδεχομενο να παρω μια κουρσα κ να αλλαξώ τιμονι λαιμο κ λαστιχα πως το βλεπεις;

Το να αλλαξω πηρουνι κ shifter μόυ ανεβαζει το budget κ δεν παιζουν φραγκα

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

με βάση τιμές / μοντέλα / κλείδωμα ανάρτησης, μάλλον στο IDEAL MEGISTO 28'' .... αλλά απορώ που το βρήκες 280 €.... μάλλον αναφέρεσαι σε μτχρ / αγγελίες. ΟΚ, σωστός, αλλά βεβαιώσου ότι είναι στο νούμερό σου.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

[1] @Κωστή: έλα ρε συ, αφού καταλαβαίνεις τι εννοώ... Βλέπω στο δρόμο κάτι ποδήλατα και κοιτάω τα ελαστικά και πάντα μου "χαμογελάνε" πάρα πολύ... σουβλάκι ΠΙΤΑ γύρο.............βαριέται ο κόσμος να φουσκώνει ή βαριέται να πάει μέχρι το διπλανό βενζινάδικο....

Η άσφαλτος θέλει αέρα μπόλικο στα λάστιχα. Προφανώς αν ο άλλος είναι 60 κιλά δεν θα φοσκώνει στα 120psi, αλλά δεν είναι και ΜΤΒ που όλοι φουσκώνουν στα 35 - 45psi!!!!!

Εγω καταλαβαινω, οι υπολοιποι που διαβαζουν δεν το καταλαβαινουν. Πραγματικα με ολα αυτα που βλεπω εχω φριξει. Οταν τους λεω την πραγματικη πιεση που χρειαζονται οι μισοι δεν με πιστευουν και κανουν τα δικα τους και οι αλλοι μισοι με κοιτανε με ανοιχτο το στομα. 

Δες εδω την πιεση που χρειαζεσαι και ειμαι σιγουρος οτι και εσυ καμμια δεκαρια psi παραπανω (που για παραπανω σε κοβω) τα βαζεις.

 https://axs.sram.com/guides/tire/pressure

johnny_alex
Εικόνα johnny_alex
Απών/απούσα

Μπεμπης wrote:

Το λαιμο τον ανακατευω γιατι το τρεκιν εχει πιο ορθια θεση

Ναι τρεκιν εννοω να τσουλαει καλα σε ασφαλτο γιατι το λαστιχο βουνου δεν τσουλαει σε ασφαλτο

Δε θελω να κανω αγωνες ,θελω να παω μια βολτα 5 χλμ ανετα κ ωραια

Τωρα απο θεμα μεγεθος τροχου μια ερωτηση

Γινετε ενας τροχος 27.5 ή 28 να εχει δισκόβραχιονα 24/34/42 ή ειναι καλυτερα να εχει 28-38-48;

Ευχαριστω

Για 5 και 10 άνετα χίλιόμετρα όπως γράφεις, δεν χρειάζεται καμια αλλαγη! Πέρνεις το mtb ακόμα και με 2,6 λάστοιχο και κάνεις την βόλτα σου.  Το κα κάτσεις και να αναλυσεις τι αλλαγές θα πρέπει να κάνεις και την όρθια θέση και το λάστοιχο, νομίζω ότι είναι εντελώς περιττο.

Μπεμπης
Απών/απούσα

Ευχαριστω  

Ναι για μεταχ.μιλαω

Κ το ολο θεμα ξεκινησε γιατι ενω ψαχνω για τρεκινκ βρηκα καποια με 42 δισκοβραχ.που φορανε ολα τα μαουντεν κ λεω μηπως θα μπορουσα να παρω ενα 27.5αρι μαουντεν να τσουλαει πιο γρηγορα απο το 26αρι κ να του αλλαξω λαστιχα αφου δεν βρισκω τρεκινκ στα χρηματα που μπορω να διαθεσω.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
Δες εδω την πιεση που χρειαζεσαι και ειμαι σιγουρος οτι και εσυ καμμια δεκαρια psi παραπανω (που για παραπανω σε κοβω) τα βαζεις.

 https://axs.sram.com/guides/tire/pressure

Κάποιος κάνει πλάκα...... (1Απριλιάτικη)

Ας πούμε ότι είμαι 100 κιλά (...γκουχ....γκουχ....) και το ποδήλατο άλλα 7,8  με ελαστικά 700χ23 και στενούτσικα στεφάνια (όχι τις μοντερνιές με τα U κλπ κλπ), με σαμπρέλα και ανθρώπινο ελαστικό διπλωτό (Vittoria Rubino pro). Μου βγάζει ΑΣΤΕΙΑ χαμηλή πίεση, Μπροστά 87 και πίσω 93, σε στεγνό δρόμο.

Το θεωρώ αστείο, τέτοιες πιέσεις βάζω για βροχή..... για στεγνό δρόμο βάζω τουλάχιστον 115 πίσω και 110 μπροστά. Αλλιώς χαμογελάνε επικίνδυνα....., τα νιώθω πλαδαρά και "επικίνδυνα"...

Στο cityrun για κάθε μέρα, που δεν φοράω ποδηλατικά ρούχα και έχω 700χ28 ελαστικά, βάζω Μπρ 90 - Πίσω 100psi, αλλά τα αφήνω έτσι μέχρι να πέσουν Μπρ 70 - Πίσω 80psi.

... είμαι της παλιάς σχολής, το ελαστικό πρέπει να είναι μαύρο, στενό, πέτρα και (α) διπλωτό για κούρσα ή (β) ανακλαστικό, βαρύ, συρμάτινο με ενίσχυση για καθημερινό commuting.....

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

 

kktsol wrote:

Δες εδω την πιεση που χρειαζεσαι και ειμαι σιγουρος οτι και εσυ καμμια δεκαρια psi παραπανω (που για παραπανω σε κοβω) τα βαζεις.

 

 https://axs.sram.com/guides/tire/pressure

 

Κάποιος κάνει πλάκα...... (1Απριλιάτικη)

Ας πούμε ότι είμαι 100 κιλά (...γκουχ....γκουχ....) και το ποδήλατο άλλα 7,8  με ελαστικά 700χ23 και στενούτσικα στεφάνια (όχι τις μοντερνιές με τα U κλπ κλπ), με σαμπρέλα και ανθρώπινο ελαστικό διπλωτό (Vittoria Rubino pro). Μου βγάζει ΑΣΤΕΙΑ χαμηλή πίεση, Μπροστά 87 και πίσω 93, σε στεγνό δρόμο.

Το θεωρώ αστείο, τέτοιες πιέσεις βάζω για βροχή..... για στεγνό δρόμο βάζω τουλάχιστον 115 πίσω και 110 μπροστά. Αλλιώς χαμογελάνε επικίνδυνα....., τα νιώθω πλαδαρά και "επικίνδυνα"...

Στο cityrun για κάθε μέρα, που δεν φοράω ποδηλατικά ρούχα και έχω 700χ28 ελαστικά, βάζω Μπρ 90 - Πίσω 100psi, αλλά τα αφήνω έτσι μέχρι να πέσουν Μπρ 70 - Πίσω 80psi.

... είμαι της παλιάς σχολής, το ελαστικό πρέπει να είναι μαύρο, στενό, πέτρα και (α) διπλωτό για κούρσα ή (β) ανακλαστικό, βαρύ, συρμάτινο με ενίσχυση για καθημερινό commuting.....

Οι πιεσεις με τα χαρακτηριστικα που λες ειναι 104 και 111 μπροστα και πισω αντιστοιχα. Κατι λαθος εκανες

Μπεμπης
Απών/απούσα

Καταλαβαινώ φιλε Το παραδοξο ειναι οτι βρισκω ποδηλατα τρεκινκ με γραναζωμα 24,34,44 τα sector k 22,32,42 τα ferrini  κ απορω γιατι να το κανουν αυτο στα τρεκινκ;

Ενω ολα τα μαουντεν εχουν 24,34,44;

Το 22,32,42 να το αποφυγω στο τρεκινκ;;

Ιπτάμενο Μυρμήγκι (χωρίς επαλήθευση)

Μπεμπης wrote:
Το παραδοξο ειναι οτι βρισκω ποδηλατα τρεκινκ με γραναζωμα 24,34,44 τα sector k 22,32,42 τα ferrini  κ απορω γιατι να το κανουν αυτο στα τρεκινκ;
Η διαφορά ενός δισκοβραχίονα 24/34/44 με έναν 28/38/48 είναι ότι ο 1ος δίνει πιο ελαφριές σχέσεις ενώ ο 2ος πιο βαριές. Τα ποδήλατα βουνού έχουν ελαφριές σχέσεις λόγω της χρήσης που προορίζονται κ αντίστροφα οι κούρσες έχουν βαριές σχέσεις για τον ίδιο λόγο. Το trekking είναι ένα υβριδιακό ποδήλατο που φτιάχτηκε με τη λογική να είναι κάτι ανάμεσα σε ποδήλατο δρόμου κ ποδήλατο βουνού. Σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να πλησιάζει περισσότερο προς τη μία κατεύθυνση κ σε κάποιες άλλες προς την άλλη. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο πρότυπο το οποίο θα πρέπει να ακουλουθεί. Συνήθως έχει τριπλό δισκοβραχιονα 28/38/48, χωρίς αυτό να είναι κανόνας.

Μπεμπης wrote:
Ενω ολα τα μαουντεν εχουν 24,34,44;
  Δεν ισχύει αυτό, δεν έχουν όλα τα mtb 24/34/44, ούτε καν τα περισσότερα.

Μπεμπης wrote:
Το 22,32,42 να το αποφυγω στο τρεκινκ;;
Δεν υπάρχει κάτι περίεργο κ ανυσηχητικό που θα πρέπει να σε κάνει να το αποφύγεις. Είναι καθαρά πρακτικό κ υποκειμενικό το ζήτημα. Θέλεις χαλαρές βόλτες, με άνεση, να μπορείς να ανεβαίνεις ευκολότερα ανηφόρες; Πάνε σε ελαφριές σχέσεις. Θέλεις μεγαλύτερες διαδρομές, με περισσότερη ένταση/γκάζια; Πάνε σε βαριές σχέσεις.
Εγώ έχω trekking που είχε 28/38/48 κ τον άλλαξα με 24/34/42. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες αλλά με έχει βολέψει περισσότερο.

Μπεμπης
Απών/απούσα

Φιλε μου χιλια ευχαριστω

Ναι χαλαρα να ανεβαινω ευκολα ανηφορα θελω

Να σαι καλα μπρο

Μπεμπης
Απών/απούσα

Πηρα ενα τρεκινκ τελικα βρηκα ενα οκ αλλα με το δισκοβραχιονα 48.38.28 ζοριζομαι πολυ στην ανηφορα κ θα τον αλλαξω

Τι προτεινετε;42.34.24 ή 42.32.22;;;

Παντως μια δοκιμη που εκανα με 42.34.24 σε αλλο ποδηλατο υπαρχει μεγαλη διαφορα προς το καλυτερο

Ειναι πιο ανετο

Απλα δεν ξερω μηπως πρεπει να κατεβω κιαλλο κ να βαλω 42.32.22

Οι ταχυτητες μου 21 ο τροχος 28 ο σκελετος μεγεθος 47 χωρις αναρτηση

Ευχαριστω

contact