....Νεκρή η ποδηλάτισσα που παρασύρθηκε από φορτηγό.....

35 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Άλλο ένα τραγικό περιστατικό. Οι φωτος (βίντεο είναι στην ουσία, από το "μετά") στο παρακάτω λινκ, δείχνουν το δράμα.

https://www.klik.gr/gr/el/greece/nekri-i-podilatissa...

Ένα φορτηγό, στρίβει δεξιά και βάζει κάτω από τις ρόδες του μια ποδηλάτισσα. Η κούρσα έχει γίνει χαλκομανία. Βλέπω τιμονόμπαρες, το πιο πιθανό είναι ότι μιλάμε για αθλητρια / αθλούμενη που θα έχει γράψει άπειρες ώρες στη σέλα. Και όμως. Όσα χλμ και αν έχεις κάνει, όσους αγώνες και αν έχεις τρέξει, όσες χιλιάδες ώρες προπόνησης και αν έχεις κάνει, μπροστά\απέναντι σε ένα φορτηγό η εξέλιξη θα είναι πάντα η ίδια.....

Δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τέτοια οχήματα μπροστά μας, στην κίνηση, σταματημένα σε φανάρι, να ξεκινούν, ή να στρίβουν. Δεν ξέρουμε πως κινούνται. Θέλουν το χώρο τους, και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ. Είμαστε ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΔΙΟΥ. Είμαστε το αντίστοιχο ενός κουνοπιού στον προβολέα ενός ΙΧ.

Παράκληση, ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, μην χώνεστε, μην στριμώχνεστε, μην κάθεστε δίπλα τους ούτε πίσω τους ούτε μπροστά τους ούτε πουθενά τους. ΜΑΚΡΥΑ. απο μακρυά. σε απόσταση ασφαλείας και ψυλιασμένοι ότι μπορέι να κάνουν την "αδιανόητη για εμάς" κίνηση......

.

.

.

.

.

[δεν ξέρω πως έγινε το συγκεκριμένο ατύχημα, και ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ. Απλά πριν χρόνια ήμουν μάρτυρας σε αντίστοιχο τραγικό δυστύχημα και έχω ακόμα "θέματα" μέσα μου..... Για μένα το ζητούμενο είναι "να γυρίσουμε όλοι σπίτι μας" και όχι να κουνάμε το δάκτυλο "ποιός φταιει". Η τροχαία και η δικαιοσύνη θα βρουν ποιός φταίει.]

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
ilias
Απών/απούσα

Συνήθως μαθαίνουμε για τα ατυχήματα, αλλά δεν έχουμε εικόνα. Εδώ γυρίζει το στομάχι...

Red33
Απών/απούσα
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

θα γίνω κακός, αλλα πρέπει να μας βλέπουν και να τους βλεπουμε. To see, and be seen. Υπήρχε θεωρητικά μιά πιθανότητα, αν το σώμα ήταν όρθιο, κάτι να έβλεπε ο οδηγός. Ποιός ξέρει τι κοίταζε. Διάφορα έρχονται στο νου. Μπορεί και το smartphone του. Ίσως την πλάτη της άτυχης. Καλό θα ήταν να μάθουμε αν φόραγε σκουρα ρούχα, αλλα ας είναι το τελευταίο αίμα. Ας αναπαυτεί η ψυχούλα της

morgoth
Απών/απούσα

Αμα γραφονται τετοια πραγματα σε ποδηλατικο φορουμ φαντασου τι λενε οι αλλοι. Και μετα λεμε για την οδηγικη παιδεια και α μωρε δεν μας υπολογιζουν στον δρομο.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

εννοουσα κάτι να έβλεπε, απο μιά κουκίδα ίσως, αν έβλεπε βέβαια. Πολύ σημαντικό να βλέπεις και να σε βλέπουνε, δεν ξερω τι μπορεί να κατάλαβες. Μιά μικρή λεπτομέρεια, ένα eye contact, είναι ικανο να σε σώσει ή να σε σκοτώσει. Αν όλοι πάνε και βάζουνε φουλ αντι ηλιακές μεμβράνες, ή αγνοούν την άμεση, οπτική επαφή, φταίμε εμεις?!

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://velosurance.com/blog/riding-at-night-see-and... μήπως διαφωνούμε και με αυτά;

Morgoth?

Vasscott
Εικόνα Vasscott
Απών/απούσα

Πολύ έμπειρη η ποδηλάτισσα, μαραθωνοδρόμος, τριαθλήτρια κλπ. 

Πέρα από τις προπονήσεις κλπ., κάθε μέρα πήγαινε στη δουλειά της με το ποδήλατο.

Πιστεύω ότι οι πιθανότητες να έκανε λάθος η ίδια είναι μικρές.

Πολύ κρίμα πραγματικά…

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

... πάμε μια "γενική" κουβέντα... ? Σε κόσμιο τόνο και χωρίς χαρακτηρισμούς.... έτσι να ανταλλάξουμε απόψεις... μπας και βγει κάτι?

1. Στο κομμάτι "να με βλέπουν" συνήθως είμαι από υπερβολικός μέχρι αυτιτισκά εμμονικός... Διπλά φωτάκια μπρος και πίσω, όλα να αναβοσβήνουν (αν τύχει και δεν βλέπω εγώ, βάζω το μεγάλο-μπροστά σταθερό.... ), ανακλαστικά ελαστικά (για το πλάι) και ανακλαστικό γιλέκο. Αυτές τις μέρες τυχαίνει σούρουπο να κατεβαίνω τη Συγγρού μέχρι ΣΝΙΠ και να την ανεβαίνω ξανά αργά το βράδυ..... Κοιτάω πίσω μου σαν δαιμονισμένος σε κάθε διασταύρωση-παράδρομο, μπας και πετύχω καναν βιαστικό που θα με πάρει παραμάζωμα, γιατί δεν θα με έχει "δει".... Φοβάμαι, αλλά θεωρώ ότι παίρνω τα μέτρα μου, και όσο προσέχω διπλά-τριπλά, πιστεύω ότι δεν θα μου κάτσει στραβή.... [θα δούμε].

2. Ακόμα και σκυμμένος, καβάλα σε ένα ποδήλατο, όταν φοράς κράνος, είσαι πάνω/ψηλότερα από τα περισσότερα ΙΧ. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι είμαστε αμελητέα ποσότητα. Προσωπικά με ύψος 1,93 και βάρος άνω των 100 κιλών, πάνω σε ποδήλατο τρεκκιν Νο 59, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΔΕΙΣ. Παρόλαυτα, δύο φορές που με έχουν χτυπήσει ΙΧηδες (και τις δύο φορές γυναικες) είπαν ότι "δεν με είδαν". Μέρα μεσημέρι, ντάλα ήλιος, σε ανοικτό δρόμο (την 1η ήταν στη Συγγρού - Ωνάσειο, την 2η δίπλα στους στήλους Ολ. Διός).

3. Με αυτά σαν δεδομένα, και επειδή σε κάθε σύγκρουση ποδηλάτη με: ΙΧ, ή με νταλίκα ή με ταξί ή ακόμα και με μηχανάκι, ΜΑΝΤΕΨΤΕ ποιός κλαίει περισσότερο...!!!!! θεωρώ ότι το μεγαλύτερο βάρος πέφτει επάνω μου. Άρα καλά και άγια τα μέσα ατομικής προστασίας, αλλά οφείλω να έχω μεγάλη προσοχή ΣΥΝΕΧΕΙΑ, δεν θα πρέπει να αφαιρούμαι, δεν θα πρέπει να χαζέυω στο δρόμο. Είναι πολύ δύσκολο αυτό, είμαστε άνθρωποι, αλλά ειδικά σε κάποια κομμάτια, ωφείλουμε να είμαστε στην τσίτα. Όπως είπα, σε κάθε διασταύρωση, σε κάθε κομμάτι που βγάζει σε παράδρομο, κοιτάω συνέχεια πίσω - πλάι μου, και προσπαθώ να μαντέψω τι κάνουν οι άλλοι οδηγοί ή να έχω eye contact ώστε να δουν ότι τους είδα και ότι οφείλουν να με ΔΟΥΝ και εκείνοι....!!! Δεν ξέρω πόσο αποτελεσματικο είναι όλο αυτό, αλλά ελπίζω να με γλιτώσει από τα χειρότερα.

4. Στο τραγικό θανατηφόρο δυστύχημα με την κοπέλα και την νταλίκα, δεν ξέρω τι έγινε. Μόνο φωτογραφίες από το "μετά" έχω δει. Ξέρω ότι ήταν πρωί, ξέρω ότι η ποδηλάτισσα ήταν ΕΜΠΕΙΡΗ, βλέπω ένα μάχιμο ποδήλατο, διάβασα ότι έβρεχε ότι μάλλον ήταν γλιστερό το οδόστρωμα. Μέχρι εκεί. Τα υπόλοιπα είναι για το ανακριτικό της τροχαίας να τα ψάξει να τα βρει να τα καταγράψει.

.

.

.

.

.

.

.

.

[.... αλλού / εντελώς αλλού θέλω να καταλήξω, θα το κάνω μόνο αν δω την κουβέντα να πηγαίνει προς "κάπου".... wasnt me]

morgoth
Απών/απούσα

ειναι ενα πραγμα να δινουμε (σωστοτατες) συμβουλες για την ασφαλεια μας.

ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα το "μηπως φοραγε μαυρα ρουχα", το victim blaming του τυπου "ε ηταν πρκλητικα ντυμενη, τι εκανε και αυτη εξω τετοια ωρα".

Νομιζω την καταλαβαινουμε την διαφορα.

Προσωπικα οι ποδηλατες ειμαστε η μονη κατηγορια στην οποια ολο το βαρος και η ευθυνη αν μας σκοτωσουν πεφτει πανω μας, τι φορουσαμε, σε τι δρομο τολμησαμε να κινηθουμε, πως πηγαιναμε κτλ. Δεν εχω ακουσει ποτε κανεναν να αναρωτιεται σαν πρωτη κουβεντα μετα απο ειδηση για τροχαιο με πεζο, τι φοραγε. Δεν ειδα κανεναν να απαιτει απο οδηγους παπιων να φορανε ανακλαστικο γιλεκο αλλιως "ε καλα να παθουν, τι θελουνε και αυτοι".

 

Με λιγα λογια, σωστες οι συμβουλες ασφαλειας, αλλα ακομα πιο σημαντικο ειναι να εχουν τα γαμημενα τα ματια τους στον δρομο οταν κουμανταρουν 2 τονους σιδερα και να μην μας σκοτωνουν. Λεω μια ιδεα τωρα.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

[Καλά morgoth...... μιλάμε.... πιο μέσα δεν θα μπορούσες να πέσεις.... μέσα στις ξόβεργες.....

Πάμε....zbomb]

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Εκεί ήθελα να καταλήξω και τραβώντας ακόμα παραπέρα να πάω και σε άλλο θέμα που δεν είναι ποδηλατικό......

Victim blaming λοιπον....

....καταρχήν ΑΦΗΝΩ ΕΞΩ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ακόμα. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ κάτι παραπάνω από ότι έγραψα. Οπότε μην συνδέετε τα παρακάτω με το ανοιγμένο θρεντ.... έστω ότι έτυχε....

Είμαι ποδηλάτης. Μέχρι που φτάνουν οι ευθύνες μου, μέχρι που πρέπει να προσέχω? Πόσο να το "τραβήξω" με την τύχη μου, μέχρι να μου καταλογήσουν ότι φταίω και εγώ "λιγάκι", ότι δεν έπραξα "σοφά" αλλά έπραξα "απερίσκεπτα" [το "πήγαινα γυρεύοντας" είναι πολύ μεγάλη κουβέντα, την θεωρώ εντελώς λάθος έκφραση σε κάθε τέτοια κουβέντα].

Κυκλοφορώ με ποδήλατο, ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ τηρώντας τον ΚΟΚ, φοράω όλα τα προστατευτικά, έχω ένα σωρό φώτα και ανακλαστικά και ΠΡΟΣΕΧΩ πολύ. Αλλά εκεί που κυκλοφορώ ξέρω ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος. Και ξέρω ότι είμαι ιδιαίτερα ευάλωτος. Και ξέρω ότι την συγκεκριμένη χρονική περίοδο: η ψυχραιμία, η κοινή λογική, η αλληλεγγύη, η ανθρωπιά έχουν χαιρετίσει, έχουν πεθάνει και σε λίγο θα κάνουμε τα 2α μνημόσυνά τους....

... και ξεφεύγω και ανοίγω τους ασκούς του αιόλου και όποιον πάρει ο διάολος...!!!! Είμαι κοπέλα, φοράω ότι μου καπνίσει ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ και πάω με την παρέα μου σε όποιο μπαρ γουστάρω και πίνω και φλερτάρω με όποιον μου αρέσει ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ. Και μετά παρατάω την παρέα μου στο μπαρ και φεύγω με έναν τύπο που μόλις γνωρισα και πάω να τα πιώ στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του, μόνοι μας οι δυό μας.... και αφού τα πιώ και δεν έχω αίσθηση της πραγματικότητας... ξυπνάω το επόμενο πρωινό γυμνή στο κρεβάτι του και δεν καλοθυμάμαι και πολλά.... αλλά τελικά με έχει βιάσει....

Ως θύματα [ξεκάθαρα ΘΥΜΑΤΑ και 101% ΘΥΜΑΤΑ εξαιτίας της μ@λ@κίας που δέρνει κάποιον άλλο], και στην μια και στην άλλη περίπτωση, και δεδομένου ότι δεν ζούμε σε μια αγγελικά πλασμένη ιδεατή κοινωνία.... τι παίζει τελικά? τι πρέπει να κάνουμε? να αυτοπεριοριζόμαστε? ή να θυσιαζόμαστε αγωνιζόμενοι για τα δίκαια και αυτονόητα?

[κόρη μεγαλώνω, έχω και τέτοια θέματα πλέον να αντιμετωπίσω.....]

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
............................... Αυτές τις μέρες τυχαίνει σούρουπο να κατεβαίνω τη Συγγρού μέχρι ΣΝΙΠ και να την ανεβαίνω ξανά αργά το βράδυ..... Κοιτάω πίσω μου σαν δαιμονισμένος σε κάθε διασταύρωση-παράδρομο, μπας και πετύχω καναν βιαστικό που θα με πάρει παραμάζωμα, γιατί δεν θα με έχει "δει".... Φοβάμαι, αλλά θεωρώ ότι παίρνω τα μέτρα μου, και όσο προσέχω διπλά-τριπλά, πιστεύω ότι δεν θα μου κάτσει στραβή.... [θα δούμε]...................................................

Οχι ρε φιλε δεν παιρνεις τα μετρα σου. Γιατι ανεβαινεις την Συγγρου και μετα περιγραφεις οτι τρεμεις σε καθε εξοδο (αφου το ξερεις οτι ειναι επικινδυνο γιατι πας απο εκει και οχι απο την Θησεως????). ????? 

morgoth
Απών/απούσα

Εγω παντως (ειδικα στο κατεβασμα) βρισκω την Συγγρου λιγοτερη επικινδυνη απο την Θησεως με τους καθετους δρομους, τα παρκαρισμενα με τις πορτες που σου ανοιγουνε στην μουρη και τους πεζους που πετγονται απο το πουθενα. Τουλαχιστον στην Συγγρου ξερεις οτι ναι, πρεπει να προσεχω στις 2-3 δεξιες στροφες που εχει και μετα ειμαι οκ, μια χαρα χωρο εχει στα δεξια να σε προσπερασουνε με ασφαλεια και ειδικα στο κατεβασμα που κινεισαι με ταχυτητα παπιου δεν βλεπω κατι τρομερο.

Δικη μου εμπειρια καθαρα ετσι? Ο καθενας μας εχει το δικο του συλ και τροπο.

Ροκα τεραστια κουβεντα, επιμενω πανω κατω σε αυτα που ειχα πει πιο πανω. Θα πεις στην κορη σου οτι ναι προσεχε που βγαινεις και με ποιον, αλλα εκει που θα ακουστει καποιος να λεει "μα και αυτη τι φοραγε, η που τριγυρναγε τετοια ωρα" περναμε σε victim blaming και για εμενα αυτο ειναι κοκκινη γραμμη. Γενικα το που σταματαει η καλοπροεραιτη συμβουλη και το που ξεκιναει το victim blaming (γιατι να "πρεπει" οι γυναικες να κανουν μαθηματα αυτοαμυνας? Μηπως θα ηταν καλυτερα να μαθουν οι αντρες να μην βιαζουν ξερω γω πρωτα?) ειναι πολυσυνθετο και περιπλοκο θεμα και θελει μια ενοτητα απο μονο του.

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

Αν πάω από Θησέως έχω φύγει εντελώς έξω. Ο προορισμός μου είναι Αγ. Αλεξάνδρου - Π. Φάληρο. Κατεβαίνω Συγγρού, περνάω από τη υπόγεια διάβαση στο ΣΝΙΤ και συνεχίζω από τον πλακόστρωτο παράδρομο δίπλα στα ψηλά κτίρια (ναυτιλιακές? χρηματιστηριακές?) και τσουπ έφτασα. Το ίδιο και για τον γυρισμό, αν και βγαίνω αρκετά πιο ψηλά στη Συγγρού (νομίζω στο Σπανό κάπου...) και συνεχίζω ευθεία-ανηφόρα μέχρι ΦΙΞ.

Αν πάρω όλη τη Θησέως για να πιάσω παραλία, θα χάσω 20 λεπτά ανά διαδρομή. Δεν προλαβάινω.

Wicca
Απών/απούσα

Οι οδηγοί των φορτηγών δεν βλέπουν τι γίνεται ακριβώς από κάτω από το παρμπρίζ τους και δίπλα στις πόρτες τους. 

Είχε τεθεί ζήτημα στους κατασκευαστές φορτηγών να επεκτείνουν το παρμπρίζ και άλλο προς τα κάτω, όπως είναι σε ορισμένα τουριστικά λεωφορεία και να γίνουν διάφανες ( προς τα έξω) οι πόρτες τους. Αλλά παρόλο που έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για αυτό το θέμα δεν έχει γίνει κάτι για αυτό. 

Είχε προταθεί να τους βάλουν και κάμερες για τα άπειρα νεκρά σημεία που έχουν τα φορτηγά αλλά και αυτό δεν έγινε αν και ακόμα και αν γινόταν πάλι δεν θα ήταν και τόσο αποτελεσματικό από την στιγμή που όλες οι κάμερες θα έβγαιναν στην ίδια οθόνη σε δέκα παραθυράκια. 

Οπότε έχουμε κάποια οχήματα που δεν είναι σωστά σχεδιασμένα, τους οδηγούς τους που μοιραία έχουν να κάνουν με πολλά νεκρά σημεία στον δρόμο και τους ποδηλάτες και τους πεζούς που είναι οι πιο ευάλωτοι.

 

Επείδη όμως δεν γίνεται να βγούν εντελώς από τον δρόμο οι άνθρωποι - γιατί τον δρόμο τον έχουμε για τους ανθρώπους ξέρετε- θα πρέπει να ρυθμιστεί με κάποιο τρόπο το ποιες ώρες θα κινούνται τα φορτηγά - αφού άλλωστε ο σχεδιασμός τους δεν πρόκειται να αλλάξει. Γιατί να κυκλοφορούν τα φορτηγά μέρα μεσημέρι και δη σε πολυσύχναστους αστικούς δρόμους δημιουργώντας κιόλας δυσκολίες στην κίνηση των άλλων οχημάτων και των πεζών και των ποδηλατών και όλων. 

 

Όταν είχε γίνει η Ολυμπιάδα φορτηγά και μεγάλα οχήματα, τροφοδοσία κτλ όλα γινόντουσαν μετά τις 10-11 το βράδυ και είχαν αδειάσει ξαφνικά οι δρόμοι. Δεν  είχε μποτιλιάρισμα πουθενά γιατί τα πιο ογκώδη οχήματα και αυτά που έκαναν τις πιο πολλές στάσεις ( τροφοδοσία κτλ) είχαν το δικό τους ωράριο κυκλοφορίας και όλοι είχαν κανονίσει τις δουλειές τους με αυτή την λογική.  

Γιατί δεν ζητάμε να γίνει μία τέτοια ρύθμιση. Όχι μόνον εμείς ως ποδηλάτες αλλά και οι πεζοί και οι υπόλοιποι που πρέπει να μετακινούνται σε ώρες αιχμής , που γίνονται ώρες αιχμής και πανικού γιατί μες τον δρόμο μπαίνουν και τα οχήματα που δεν χωράνε να περάσουν, δεν βλέπουν καλά, σταματάνε κάθε δέκα μέτρα, πάνε πιο αργά κτλ. 

 

Το να βρούμε ποιος έφταιγε αν ήταν ο οδηγός ή η αθλήτρια, δεν λέει κάτι, διότι όταν αφήνουμε τους πάντες να κυκλοφορούν όλοι μαζί, τέτοια σκηνικά θα έχουμε. Είναι θέμα αστικού χώρου και αριθμού οχημάτων και ανθρώπων που κυκλοφορούν ταυτόχρονα. Είναι χωροταξικό το πρόβλημα. 

 

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Αν πάω από Θησέως έχω φύγει εντελώς έξω. Ο προορισμός μου είναι Αγ. Αλεξάνδρου - Π. Φάληρο. Κατεβαίνω Συγγρού, περνάω από τη υπόγεια διάβαση στο ΣΝΙΤ και συνεχίζω από τον πλακόστρωτο παράδρομο δίπλα στα ψηλά κτίρια (ναυτιλιακές? χρηματιστηριακές?) και τσουπ έφτασα. Το ίδιο και για τον γυρισμό, αν και βγαίνω αρκετά πιο ψηλά στη Συγγρού (νομίζω στο Σπανό κάπου...) και συνεχίζω ευθεία-ανηφόρα μέχρι ΦΙΞ.

Αν πάρω όλη τη Θησέως για να πιάσω παραλία, θα χάσω 20 λεπτά ανά διαδρομή. Δεν προλαβάινω.

To κανεις χειροτερο και η ερωτηση μου δεν ηταν γιατι πας απο την Συγγρου. Ηταν στο οτι λες οτι κανεις οτι μπορεις για να αποφυγεις το κακο (που να μην μας τυχει ποτε). Δεν το κανεις (ουτε εγω). Κατεβαινεις την Συγγρου και οχι καποιον αλλο δρομο (η Θησεως ηταν απλα μια αναφορα υπαρχουν αλλοι τοσοι δρομοι) γιατι δεν θελεις  να χασεις 20 λεπτα. Αντε στο κατεβασμα να σου πω οτι και εγω παω με 50-60 οποτε παει στα κομματια. Στο ανεβασμα?? Και εκει βιαζεσαι τοσο πολυ?? Που ανεβαινεις με 20 (μπορει να λεω και πολλα)?? Δεν υπαρχει κανενας αλλος δρομος (εαν θες να σου δειξω καμμια δεκαρια)???? Και παλι ομως χανεις το νοημα. Που ειναι οτι δεν κανεις οτι γινεται για να αποφυγεις την ασχημη στιγμη. Καθε αλλο, το οτι ομως το κανεις για να γλυτωσεις 20 λεπτα ή γιατι ετσι γουσταρεις ειναι καθαρα δικη σου επιλογη ετσι και το οτι μπαινεις σε ενα παραπανω ρισκο για τους δικους σου ξαναλεω λογους. 

Ξαναλεω το προβλημα σε αυτα που λες δεν ειναι οτι επιλεγεις να πας απο την Συγγρου για τους δικους σου λογους. Ειναι οτι λες οτι κανεις οτι μπορεις για την ασφαλεια (δεν το κανεις). Και διαβαζοντας εσενα και τους υπολοιπους λεει ο αλλος οτι "ε αφου παει ο rocka και λεει οτι κανει οτι μπορει για την ασφαλεια, ε απο εκει θα παω και θα ειμαι ασφαλης". Ειναι σαν το αλλο του ****** που παει απο τον κλειστο δρομο απο Καραισκακη προς Φαληρο για να αποφυγει τα φαναρια για να βελτιωσει τον χρονο στο strava.(Που εκει απαγορευεται κιολας)

****** ειχα γραψει το ονομα αλλα να μην τον εκθεσω

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

ο  Rockarolla στο πρώτο κι όλας post, είπε όλα όσα χρειάζονταν, αλλα και παλιότερα είχε γράψει για τον Τεχνικό ασφαλείας, τις πιθανότητες εμπλοχής σε εργατικό ατύχημα, δυστύχημα και λοιπά. Η από, και προς διαδρομή στη δουλειά, θεωρητικά προσμετράται ως χρόνος εργασίας και δύναται κάποιος, υπο κάποιους όρους να διεκδικήσει αποζημιώσεις, δεν ξέρω πως και απο ποιούς φορείς, ανάλογα πάντα τι πραγματικά έγινε.

Ας δούμε το θέμα απο αυτή την οπτική σκοπιά, των πιθανοτήτων και των προφυλάξεων που πρέπει εμείς να πάρουμε, για να βελτιωθούμε, να εξελιχθούμε και να επιζήσουμε τελικά. Είναι η κούρσα κατάλληλη για αστική ποδηλασία; oι μπάρες μήπως μας κατεβάζουν τελείως και ο σβέρκος βλέπει ουρανό, τα δε μάτια τα κέντρα των τροχών; Φορέσαμε φλουο, φωσφοριζέ, ή ότι άλλο απο τα 1001 είδη ρούχων που υπάρχουν για να μας βλέπουν και οι τυφλοί; Είδαμε φορτηγο, ακούσαμε και είμαστε σε ασφαλή, μεγάλη απόσταση απο αυτό;Συν Αθηνά και χείρα κίνει, μέσα σε μιά άσφαλτο-ζούγκλα.Όμως, παρ όλα αυτά, (για να σου αποδείξω πόσο λάθος είσαι με το να με κατηγορείς οτι κατηγορώ), αμέσως σηκώθηκαν αντιδραστικά video με έναν ποδηλάτη με μαύρα να πηγαίνει γύρω γύρω απο ένα φορτηγό, στις ορατές απο τον οδηγό ζώνες και τις αόρατες. Απο κεί και πέρα μη περιμένουμε γιατρειά.

Προσφάτως ένας φίλος τραυματίστηκε βαριά με μιά καβασάκι που απο κατασκευής, σε φέρνει παράλληλο πάνω της, σαν να κάνεις push ups. Του έλεγα τα τελευταία δύο χρόνια. Ρε συ με αυτό δε βλέπεις στο πλάι, πίσω, μπροστά σου, παρα μόνο τη ρόδα σου, Δεν είναι αυτό για δρόμους Ελλάδας. Σμπαράλια το δεξί ποδαράκι, θρύψαλα έγινε. Συνέχισε όμως έφτιαξε τη μηχανή του, έγιανε και το πόδι! και νά σου πάλι με το ίδιο εργαλείο! και μάλιστα, αυτή τη φορά με τη πατερίτσα στη πλάτη παρακαλώ! Δηλαδή το οτι του είπα δυό πράγματα πάει να πει οτι τον στοχοποίησα, ή του οτι του έκανα bulling ή ότι άλλο πες καμπανάκι του χτύπαγα ήταν κατηγορία?! μη τρελλαθούμε κι όλας.

Η στάμνα θα σπάσει μία φορά, κι ας πάς χιλιες φορές στη βρύση. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για το κακό. Επόμενα υποψήφια θύματα (καλά αυτά θα πέφτουνε σε λακούβες), η νέα "τάξη" των ηλεκτρονικών πατινιών. Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλα στη στατιστική, όλες οι πιθανότητες υπάρχουν, Δεν αποκλείονται επειδή είμαστε εμείς οι ωραίοι

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

https://www.alamy.com/stock-photo/blind-spot.html

blindzone υποχρεωτικές πινακίδες σε κάποια κράτη, ακόμα και για μέτριου μεγέθους φορτηγά. Είδα μιά νταλίκα πρόσφατα και είχε πίσω και πλάι τέτοιες σημάνσεις ασφαλείας

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

kktsol wrote:
To κανεις χειροτερο και η ερωτηση μου δεν ηταν γιατι πας απο την Συγγρου. Ηταν στο οτι λες οτι κανεις οτι μπορεις για να αποφυγεις το κακο (που να μην μας τυχει ποτε). Δεν το κανεις (ουτε εγω). Κατεβαινεις την Συγγρου και οχι καποιον αλλο δρομο (η Θησεως ηταν απλα μια αναφορα υπαρχουν αλλοι τοσοι δρομοι) γιατι δεν θελεις  να χασεις 20 λεπτα.

Γιαυτό ξεκίνησα το 2ο σκέλος του θρεντ. Νιώθω ότι κάπου - κάτι δεν είναι και τόοοοοσο σωστό. Δεν ξέρω αν θα το διορθώσω, αλλά μαζεύω ιδέες / γνώμες / απόψεις και θα δω πως θα προχωρήσω....

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ περί ασφάλειας [τα λέω για να τα διαβάζω εγώ πρώτος από όλους....χχαχχαχαχααα]. Καταρχήν το βασικότερο είναι να προσπαθήσεις να εξαλύψεις τον κίνδυνο. Χρησιμοποίησε εναλλακτική μέθοδο / εργασία / διαδρομή / εργαλείο. πχ πάρε ηλεκτρική ενέργεια μέσω του ήλιου και όχι από πυρηνικά....  Αν δεν γίνεται, προσπάθησε να απομονώσεις τον κίνδυνο από τους ανθρώπους. πχ βάλε τον στρόβιλλο σε θωρακισμένο χώρο και τον χειριστή του σε δωμάτιο ελέγχου μακρυά, σε ασφαλή απόσταση. Αν και αυτό είναι δύσκολο, προσπάθησε να μειώσεις την πιθανότητα να συμβεί το κακό και την βαρύτητα των αποτελεσμάτων αν συμβεί τελικά το κακό. πχ φόρα κράνος, πήγαινε με μικρότερη ταχύτητα, πήγαινε από λιγότερο επικίνδυνη διαδρομή....

Στο προκέιμενο θέμα μας "Μετακίνηση με ποδήλατο" θα είχαμε τα παρακάτω ως αντιστοιχία: Άλλαξε μέσο μετακίνησης, πάρε μια τζιπάρα 4χ4 θωρακισμένη και αλώνιζε τους δρόμους και όλα ΣΜΠουΤΣαΜ. Αν δεν μπορείς, καβάλα ποδήλατο, αλλά φόρα στολή αστροναύτη με αερόσακους και τυλίξου με bubble wrap από πάνω, εγκατέστησε ηχητικό σύστημα 2χ400w που θα εκπέμπει κατάλληλο ηχητικό σήμα προς τους οδηγούς και τοποθέτησε 4 laser κανονάκια με ισχύ 1.000 lux για το οπτικό κομμάτι προειδοποίησης προς τους οδηγούς. Αν δεν το βρίσκεις αρκετά κομψό ή ελαφρύ (δεν ξέρω πόσα από αυτά τα μηχανήματα βγαίνουν και σε full carbon έκδοση.....!!!!), φόρα κράνος, ντύσου συνδυασμός: χριστουγεννιάτικου δέντρου με φωτάκια και μπετατζή με ανακλαστικό γιλέκο εργοταξιακό, και πήγαινε στην ευχή του Άγιου Λάντσιου του Αρμστρόνγκιου (μεγάλη η χάρη του).

Προφανώς και μπορείς να συνδυάσεις ΟΛΑ τα παραπάνω, και να αποκτήσεις ταυτόχρονα και άπειρα views σε ΥΤ και κανάλια.... [οπότε, έχεις και απόσβεση της αρχικής επένδυσης σε κανα 6μηνο!!!!]

Η εναλλακτική που αναφέρεις "κόψε από Θησέως ή άλλο παράδρομο", μειώνει θεωρητικά την βαρύτητα των αποτελεσμάτων, και ίσως και την πιθανότητα, αν τελικά με πάρουν σβάρνα. Θεωρητικά, στη Συγγρού τρέχουν πιο πολύ και πιο πολλοί. Αλλά, η πράξη έχει δείξει ότι και στη Θησέως, αλλά και στα στενότερα στενάκια, αν ο άλλος έχει πήξει στη μ@λ@κία, πάλι μπορεί να τρέχει σαν τον Schumacher-πριν-το-ατύχημα με διάθεση, να γίνει ο ίδιος ή να κάνει άλλους, Schumacher-μετά-το-ατύχημα..... Άσε που στη Συγγρού έχεις ανοικτό πεδίο, βλέπεις τους άλλους. Ενώ στα στενάκια σου πετάγονται τελευταία στιγμή ότι-μπορείς-να-φανταστείς, από τις πιο κρυφές γωνίες ή πίσω από παρκαρισμένα φορτηγά.... ή ανοίγουν πόρτα ή σταματούν απότομα, ή ΦΥΣΙΚΑ στρίβουν χωρίς να βγάλουν φλας... ['ετσι θέλω να πείσω τον εαυτό μου, ώστε να δικαιολογώ ό,τι κάνω....].

.

.

.

.

.

.

.

.... τελικά, ξέρει κανείς αν η HUMMER εκτός από τα H1 & Η2 βγάζει και τίποτα αντίστοιχο σε ποδήλατο?

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:
.............................................................

........................

Η εναλλακτική που αναφέρεις "κόψε από Θησέως ή άλλο παράδρομο", μειώνει θεωρητικά την βαρύτητα των αποτελεσμάτων, και ίσως και την πιθανότητα, αν τελικά με πάρουν σβάρνα. Θεωρητικά, στη Συγγρού τρέχουν πιο πολύ και πιο πολλοί. Αλλά, η πράξη έχει δείξει ότι και στη Θησέως, αλλά και στα στενότερα στενάκια, αν ο άλλος έχει πήξει στη μ@λ@κία, πάλι μπορεί να τρέχει σαν τον Schumacher-πριν-το-ατύχημα με διάθεση, να γίνει ο ίδιος ή να κάνει άλλους, Schumacher-μετά-το-ατύχημα..... Άσε που στη Συγγρού έχεις ανοικτό πεδίο, βλέπεις τους άλλους. Ενώ στα στενάκια σου πετάγονται τελευταία στιγμή ότι-μπορείς-να-φανταστείς, από τις πιο κρυφές γωνίες ή πίσω από παρκαρισμένα φορτηγά.... ή ανοίγουν πόρτα ή σταματούν απότομα, ή ΦΥΣΙΚΑ στρίβουν χωρίς να βγάλουν φλας... ['ετσι θέλω να πείσω τον εαυτό μου, ώστε να δικαιολογώ ό,τι κάνω............................

..................................

....................

Πολυ κειμενο και χανεις το βασικο νοημα. Ξαναειπα και εγω αυτο κανω (απλα δεν το λεω). Αλλα εχω σαν κανονα στο μυαλο μου οτι δεν παω απο δρομους που η διαφορα της ταχυτητας μεταξυ εμενα και των βαρυτερων οχηματων ειναι πανω απο 30-40 χλμ. Για αυτο σου ειπα οτι κατεβαινω και εγω την Συγγρου αλλα δεν την ανεβαινω. Δεν εχει νοημα παραπανω αναλυση.

Μεχρι και αυτο που λες  "Άσε που στη Συγγρού έχεις ανοικτό πεδίο, βλέπεις τους άλλους." δημιουργει αποριες. Εξηγω, ανοιχτο πεδιο εχεις και στον Κηφισο, μην σου πω και περισσοτερο. Θα πηγαινες απο τον Κηφισο??? (μιλαω για τα κομματια που δεν ειναι κλειστος αυτοκινητοδρομος και θεωρητικα επιτρεπεται αλλα μην μπεις στην διαδικασια επιτρεπεται ή οχι, θεωρητικο ειναι το θεμα). Ή για να μην τιθεται τετοιος προβληματισμος βαλε το ιδιο ερωτημα για τον δρομο (Λεωφ.Αλιμου Κατεχακη) απο το Γουδι προς Καισαριανη. Θα πηγαινες απο εκει??

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

johnheret wrote:
....Απο κεί και πέρα, το να αλληλοκατηγορούμεθα περι blame victim είναι σαν να πάμε να δημιουργήσουμε εντυπώσεις. Μάθαμε τώρα όλοι blame victim, είχαμε και στο χωριό μας τέτοιο όρο. Ούτε τον ξέρουμε, ούτε τον καταλαβαίνουμε, να ζήσουμε πάμε, να επιβιώσουμε και να δούμε τι πραγματικά έφταιξε, αυτή είναι η αλήθεια. Χρησιμότητατη για όλους.Και μη περιμένουμε εκπαιδευτικά video απο την Ελληνική πραγματικότητα. Μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας. ....

Φίλε johneret,

Ενώ γενικά τα λες καλά για το ότι η κούρσα μέσα στην πόλη δεν βοηθάει, για το είδος του εργατικού ατυχήματος/δυστυχήματος κλπ, για τον φίλο σου με το Kawasaki κλπ, εδώ λίγο θα σε στεναχωρήσω.
...
Δυστυχώς αυτό ακριβώς το victim blaming που λες είναι που κληρονόμήσαν από το χωριό (όσοι ακόμα έχουν κάποιο χωριό από το οποίο αισθάνονται ακόμη ότι προέρχονται).
...
Όπως λες βέβαια, δεν υπήρχε τότε ο όρος "victim blame".
(Πότε ακριβώς είναι αυτό το ''τοτε" άραγε; το 1980; το '70; το '50; το 1830; το 1453; επι αρχαιότητος;)
...
Υπήρχαν όμως φράσεις όπως "το φαγε το κεφάλι του/της", το "ας πρόσεχε", το "τώρα ποιός του/της φταίει;", το "που πας ρε Καραμήτρο;" το "τα ήθελε ο κώλος του/της", το "τι κατάλαβε; τα φαγε τα μούτρα του/της", το "ήθελές τα και παθές τα", το "πήγαινε γυρεύοντας".
Αυτά λέγανε και στην κατοχή και μετά για τους αντιστασιακούς, αυτά λένε και για τις κοπέλες που δεν φοράνε ράσο για να πάνε σε ένα πάρτυ, κλπκλπ.
...
Αν είναι έτσι πρέπει όλοι να  τα "μάσουμε" τα ποδήλατα και τα μηχανάκια και "να μαζευτούμε". Να πούμε "αυτά που ξέραμε να τα ξεχάσουμε", να "σοβαρευτούμε", να "σκύψουμε το κεφάλι και να κοιτάξουμε τη δουλειά μας" και να πάει "ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του", δηλαδή στο αμαξάκι του και να τελειώνουμε.
Έτσι δεν είναι;
...
Το θέμα είναι ποιοί είναι αυτοί που τα λένε και γιατί τα λένε;
Δεν απαντώ.
Τα αφήνω ανοιχτά σαν ερώτηση.
Αυτά τα ξέρουν άλλοι.
...
Γιατί όμως άραγε να αισθανόμαστε ακόμη ότι είμαστε σε εκείνο εκεί το χωριό του 1300 ενώ υπάρχει το google στο οποίο θα μπορούσαμε να googlάρουμε την φράση "victim blaming" και να διαβάσουμε και να καταλάβουμε τι σημαίνει, όπως ακριβώς καλούμαστε να το κάνουμε και για τη φράση "blind spot";
Δόξα σοι ο Θεός, (που λέγανε και σε εκείνο εκεί το χωριό), αγγλικά ξέρουμε.

 

 

 

ΥΓ
Επίσης ποιό είναι αυτό το χωριό;
Όλα τα χωριά είναι ίδια;
Γιατί τότε στα Τρίκαλα και την Καρδίτσα οι ποδηλατικές υποδομές και συμπεριφορές είναι τόσο μα τόσο διαφορετικές από αλλού;
 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Αφαιρέθηκε η "επίμαχη" φράση, ίσως ήμουν υπερβολικός (τα έχει αυτά η γραπτή επικοινωνία, άλλωστε-αν κάναμε προφορικό διάλογο- θα ήταν ωραίο κάποιες φορές να αναιρούσαμε, ή να ζητούσαμε συγνώμη για όσα είπαμε και λοιπά), όμως (Γενικά) συνηθίζεται να λέμε "είχαμε και στο χωριό μου";? ως ερώτημα φιλολογικό περισσότερο, παρά ουσιαστικό, νεολογισμός και λοιπά

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Φίλε johnheret,

Δεν σου κρύβω ότι όταν είδα να έχεις απαντήσει, πριν το ανοίξω να δω τι έχεις γράψει, είπα από μέσα μου "ωχ, τώρα θα αρχίσουμε τις σφαλιάρες".

Αλλά η απάντηση σου, παρόλο που ίσως το παράκανα, ήταν πολύ  ευχάριστη.

Χαίρομαι.

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Πολιτισμένοι άνθρωποι είμαστε!   Δεν ήμουν μπροστά/δεν ξέρω τι έγινε, τα video στο youtube και κάποια δημοσιεύματα είπαν οτι δεν την είδε/δεν τον είδε και την παρέσυρε το φορτηγό απο το πλάϊ την παρα - "μάζεψε". 

 Η σύγκρουση έγινε στη συμβολή των οδών, όταν είχαν πορεία διασταυρούμενη, ή (για λίγο ) παράλληλη

Το ποδήλατο δεν ήταν δυνατόν να φτάσει απο τον εμπρός προφυλακτήρα μέχρι τόσο πίσω, και να περάσει απο κάτω. Λογικά το σύνολο ποδηλάτισσας- ποδήλατου, θα  εκσφενδονιζόταν, θα την πέταγε μακριά(αν την χτύπαγε με τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα) και το ποδήλατο θα γινόταν κομμάτια.

Άρα απο το πλάϊ έγινε η επακούμβηση/σύγκρουση. Κάτι η βροχή ως θόρυβος, λίγο το πρωϊνό σκοτάδι, δεν αργεί να γίνει η ζημιά. Πιστεύω πως όλοι συμφωνούν, οτι σχεδόν το ποδήλατο μαζί με την αναβάτισσα "ρουφήχτηκε" απο το "κάτω" μέρος του φορτηγού, απο το πλάϊ.  Απο όσο φαίνεται, μετά το χτύπημα, το ποδήλατο πήρε κλίση (τα λάστιχα αυτά δεν ήταν για βροχή, είναι slick σαν να λέμε), γλίστρησε  και οι γωνίες των δύο συγκρουόμενων στοιχείων, ήταν διασταυρούμενες, με αποτέλεσμα να χωθεί απο κάτω, σαν να λειτουργησε δηλαδή ως hoover, απορροφητική σκούπα το φορτηγό. Αυτό απο μόνο του σημαίνει οτι για λίγες στιγμές, οι πορείες των οχημάτων ίσως ήταν για λίγο παράλληλες, μπορεί όμως και για λίγα δευτερόλεπτα να ήταν σε γωνία πρόσκρουσης. Κανείς δεν ξέρει τη διάταξη στο καρτεσιανό x, ψ, z εκείνου  του θλιβερού momendum.

Ήταν ο Δαβίδ εναντίον του Γολιάθ και μάλιστα μέσα σε γλιστερό τοπίο, βροχερό, οπου δεν σε παίρνει καν να αγγίξεις ούτε μύγα χωρίς να κουνηθείς Αν αγγίξεις/αγγιχτείς, τελείωσες, μέσα σε συνθήκες ορατότητας πρακτικά μηδενικής. Δεν ξέρω αν φταίνε και οι δύο, αν δεν φταίει κανένας, απλά προσπαθώ να περιγράψω με όλα τα στοιχεία που βρήκα, το τι πραγματικά έγινε. Θεός δεν είμαι, ούτε τεχνικός σύμβουλος θέλω να γίνω.

 Κοιτώντας τις φωτογραφίες θα μπορούσε κανείς να πει οτι το ποδήλατο για λίγο συμπορεύτηκε παράλληλα ή ελαφρώς παράλληλα με το φορτηγό, το οποίο ήρθε σε επαφή ή συγκρούστηκε  με την ποδηλάτισσα, το ποδήλατο έγειρε ως προς τον κάθετο άξονα οδόστρωμα-ποδήλατο και έγινε ένα "V" θανατηφόρο.  Αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα της επαφής ή της σύγκρουσης, μόνο όσοι ήταν μπροστά ίσως μπορούσαν να μας πουν την αλήθεια. Δεν αποκλείεται να λειτούργησε όλο αυτό το σκηνικό, σαν "άρπαγμα" μιάς θανατηφόρας "ταινίας"

(σαν να βάζεις κάτι δίπλα σε έναν ιμάντα (δυναμό αυτοκινήτου για παράδειγμα), θεωρητικά η Υποπίεση ή άλλη λέξη, καθώς δεν βρίσκω άλλη πλησιέστερη, θα το τραβήξει /μαγκώσει/αρπάξει ) Θεωρώ πως το τελειωτικό χτύπημα ίσως ήρθε απο τα μαύρα κουμπωτά pdr Shimano 540 πετάλια, δηλαδή "μπήκε" κουμπωμένη απο κάτω, δεν πρόλαβε καν να ξεκουμπώσει.. Αυτά τα άτιμα, ενώ έχουν πλατιά βάση, δεν αποκλείεται να ήταν η μοιραία λεπτομέρεια, δηλαδή να χτυπήθηκε έτσι, ωστε ως αποτέλεσμα να μη μπορούσε να ξε-κουμπώσει, παρα μόνο όταν είχε παραμορφωθεί κάποιο στοιχείο, μέρος δηλαδή, απο το set ποδηλάτισσα-ποδήλατο. Πραγματικά τραγικός θάνατος, μαρτυρικός. Ίσως αν υπήρχαν απλά πετάλια, να μπορούσε "να αμυνθεί", να "βάλει κόντρα", να ζήσει.

Εδώ με στεγνό οδόστρωμα  μπορεί να αφεθείς για λίγο...  να ξεχαστείς και  δεν ξεκουμπώνεις, τι να λέμε τώρα για βρεγμένο?! βροχή, κουμπωτά, περιορισμένη ορατότητα και απο τους δύο και σκοτάδι κάνουν όλα μαζί ένα 100% .Το ένα τοις εκατό μπορεί να ήταν τα πετάλια. Αν ήταν απλά ίσως να είχε ζήσει, να είχε αρπαχτεί απο κάπου και να έμπαινε στη θλιβερή "σκούπα" μόνο το ποδήλατο. Δεν ξερω, εικασίες κάνω

Κρίμα μεγάλο, αλλα κάπως έτσι πρέπει να έχουν γίνει μέσα σε δευτερόλεπτα. Σε αυτό το "μιξερ θανάτου " που μπήκε, τη πλήρωσε το κεφάλι ως πιό ευάλωτο, το δε ποδήλατο φαίνεται να μην έχει πάθει κάποια σοβαρή ζημιά, γεγονότα που στηρίζουν την παραπάνω άποψη, η οποία είναι βγαλμένη μόνο απο όσα είδα ή άκουσα απο το διαδίκτυο, και ουδεμία έχω σχέση με τα γεγονότα.

 

Για την ιστορία, ο φίλος με τη Βάσω (έτσι έλεγε την Κawasaki), συγκρούστηκε υπο γωνία περίπου ενενήντα μοιρών με το αυτοκίνητο. Ο φίλος είπε "δεν τον είδα", ο οδηγός του αυτοκινήτου που έκανε θρύψαλα το πόδι του φίλου, είπε "δεν τον είδα".

Στην ασφάλτινη ζούγκλα ο μεγάλος πρέπει να σέβεται τον μικρότερο. Και ο μικρότερος να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα. Όσο πιό μικρός και αφύλακτος είναι, τόσο περισσότερο πρέπει να προσέχει. Κάτι τέτοια περιγράφει και ο ΚΟΚ (να προσέχουν τα μεγάλα οχήματα, αλλα να έχουν και σημάνσεις για τις αποστάσεις των φορτηγών, το "απαγορεύεται η προσπέραση απο δεξιά" και λοιπά).

Ο οδηγός του φορτηγού (όπως ήταν φυσικό) αφέθηκε ελεύθερος χωρίς καμία απολύτως κατηγορία. Το οδηγικό του "μητρώο" είναι λευκό. Ουδεμία τιμωρία, κανένα πρόβλημα για αυτόν.

 Για μας μένει να ψάξουμε να βρούμε τι έγινε, να προσπαθήσουμε όσο το δυνατόν την αποφυγή τέτοιων περιστατικών

https://www.atiximata.gr/ypiresies/      να προλαμβάνουμε και να αλληλο ενημερωνόμαστε

Ας την αναπαύσει ο Θεός και μακάρι να είναι το τελευταίο θύμα

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

johnheret wrote:

Πολιτισμένοι άνθρωποι είμαστε!   Δεν ήμουν μπροστά/δεν ξέρω τι έγινε, τα video στο youtube και κάποια δημοσιεύματα είπαν οτι δεν την είδε/δεν τον είδε και την παρέσυρε το φορτηγό απο το πλάϊ την παρα - "μάζεψε". 

 Η σύγκρουση έγινε στη συμβολή των οδών, όταν είχαν πορεία διασταυρούμενη, ή (για λίγο ) παράλληλη

Το ποδήλατο δεν ήταν δυνατόν να φτάσει απο τον εμπρός προφυλακτήρα μέχρι τόσο πίσω, και να περάσει απο κάτω. Λογικά το σύνολο ποδηλάτισσας- ποδήλατου, θα  εκσφενδονιζόταν, θα την πέταγε μακριά(αν την χτύπαγε με τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα) και το ποδήλατο θα γινόταν κομμάτια.

Άρα απο το πλάϊ έγινε η επακούμβηση/σύγκρουση. Κάτι η βροχή ως θόρυβος, λίγο το πρωϊνό σκοτάδι, δεν αργεί να γίνει η ζημιά. Πιστεύω πως όλοι συμφωνούν, οτι σχεδόν το ποδήλατο μαζί με την αναβάτισσα "ρουφήχτηκε" απο το "κάτω" μέρος του φορτηγού, απο το πλάϊ.  Απο όσο φαίνεται, μετά το χτύπημα, το ποδήλατο πήρε κλίση (τα λάστιχα αυτά δεν ήταν για βροχή, είναι slick σαν να λέμε), γλίστρησε  και οι γωνίες των δύο συγκρουόμενων στοιχείων, ήταν διασταυρούμενες, με αποτέλεσμα να χωθεί απο κάτω, σαν να λειτουργησε δηλαδή ως hoover, απορροφητική σκούπα το φορτηγό. Αυτό απο μόνο του σημαίνει οτι για λίγες στιγμές, οι πορείες των οχημάτων ίσως ήταν για λίγο παράλληλες, μπορεί όμως και για λίγα δευτερόλεπτα να ήταν σε γωνία πρόσκρουσης. Κανείς δεν ξέρει τη διάταξη στο καρτεσιανό x, ψ, z εκείνου  του θλιβερού momendum.

Ήταν ο Δαβίδ εναντίον του Γολιάθ και μάλιστα μέσα σε γλιστερό τοπίο, βροχερό, οπου δεν σε παίρνει καν να αγγίξεις ούτε μύγα χωρίς να κουνηθείς Αν αγγίξεις/αγγιχτείς, τελείωσες, μέσα σε συνθήκες ορατότητας πρακτικά μηδενικής. Δεν ξέρω αν φταίνε και οι δύο, αν δεν φταίει κανένας, απλά προσπαθώ να περιγράψω με όλα τα στοιχεία που βρήκα, το τι πραγματικά έγινε. Θεός δεν είμαι, ούτε τεχνικός σύμβουλος θέλω να γίνω.

 Κοιτώντας τις φωτογραφίες θα μπορούσε κανείς να πει οτι το ποδήλατο για λίγο συμπορεύτηκε παράλληλα ή ελαφρώς παράλληλα με το φορτηγό, το οποίο ήρθε σε επαφή ή συγκρούστηκε  με την ποδηλάτισσα, το ποδήλατο έγειρε ως προς τον κάθετο άξονα οδόστρωμα-ποδήλατο και έγινε ένα "V" θανατηφόρο.  Αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα της επαφής ή της σύγκρουσης, μόνο όσοι ήταν μπροστά ίσως μπορούσαν να μας πουν την αλήθεια. Δεν αποκλείεται να λειτούργησε όλο αυτό το σκηνικό, σαν "άρπαγμα" μιάς θανατηφόρας "ταινίας"

(σαν να βάζεις κάτι δίπλα σε έναν ιμάντα (δυναμό αυτοκινήτου για παράδειγμα), θεωρητικά η Υποπίεση ή άλλη λέξη, καθώς δεν βρίσκω άλλη πλησιέστερη, θα το τραβήξει /μαγκώσει/αρπάξει ) Θεωρώ πως το τελειωτικό χτύπημα ίσως ήρθε απο τα μαύρα κουμπωτά pdr Shimano 540 πετάλια, δηλαδή "μπήκε" κουμπωμένη απο κάτω, δεν πρόλαβε καν να ξεκουμπώσει.. Αυτά τα άτιμα, ενώ έχουν πλατιά βάση, δεν αποκλείεται να ήταν η μοιραία λεπτομέρεια, δηλαδή να χτυπήθηκε έτσι, ωστε ως αποτέλεσμα να μη μπορούσε να ξε-κουμπώσει, παρα μόνο όταν είχε παραμορφωθεί κάποιο στοιχείο, μέρος δηλαδή, απο το set ποδηλάτισσα-ποδήλατο. Πραγματικά τραγικός θάνατος, μαρτυρικός. Ίσως αν υπήρχαν απλά πετάλια, να μπορούσε "να αμυνθεί", να "βάλει κόντρα", να ζήσει.

Εδώ με στεγνό οδόστρωμα  μπορεί να αφεθείς για λίγο...  να ξεχαστείς και  δεν ξεκουμπώνεις, τι να λέμε τώρα για βρεγμένο?! βροχή, κουμπωτά, περιορισμένη ορατότητα και απο τους δύο και σκοτάδι κάνουν όλα μαζί ένα 100% .Το ένα τοις εκατό μπορεί να ήταν τα πετάλια. Αν ήταν απλά ίσως να είχε ζήσει, να είχε αρπαχτεί απο κάπου και να έμπαινε στη θλιβερή "σκούπα" μόνο το ποδήλατο. Δεν ξερω, εικασίες κάνω

Κρίμα μεγάλο, αλλα κάπως έτσι πρέπει να έχουν γίνει μέσα σε δευτερόλεπτα. Σε αυτό το "μιξερ θανάτου " που μπήκε, τη πλήρωσε το κεφάλι ως πιό ευάλωτο, το δε ποδήλατο φαίνεται να μην έχει πάθει κάποια σοβαρή ζημιά, γεγονότα που στηρίζουν την παραπάνω άποψη, η οποία είναι βγαλμένη μόνο απο όσα είδα ή άκουσα απο το διαδίκτυο, και ουδεμία έχω σχέση με τα γεγονότα.

 

Παλι βγαζεις συμπερασματα που δεν εχουν καμμια σχεση με το τι πραγματικα μπορει να εχει γινει. Σε τετοια θεματα καλο ειναι να μην μιλαμε αν δεν ξερουμε ακριβως τι εχει γινει. Μια ερωτηση μονο. Αφου το φορτηγο εστριβε δεξια και η ποδηλατισα ηταν δεξια απο το φορτηγο πως βρεθηκε το ποδηλατο πατημενο απο τις αριστερες ροδες;;;; 

 

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

δεν ξέρω φίλε μου, είπα και πιό πάνω δεν ήμουν εκεί/εικασίες κάνω και υποθέσεις χωρίς κανένα συμφέρον. Ούτε θέλω να δείξω οτι είμαι "παραπάνω ποδηλάτης" απο κανέναν. Ακόμα και στις οδηγίες χρήσεως αυτοκινήτων (ξέρεις, τα μεταφρασμένα user manual, που λένε μεγάλες αλήθειες, έστω και αν φαίνονται απλά πραγματάκια), λέει "μείνετε όσο περισσότερο μπορείτε μακριά απο μεγαλύτερα οχήματα. Δημιουργείται πίεση ή υποπίεση, παρόμοια με αυτή που λένε στην ιστιοπλοΐα ως σπιλιάδα, ξαφνική, κοφτή ριπή ανέμου. Καταλαβαίνω οτι ίσως να μην είναι σεβαστές όλες οι γνώμες (για κάποιο λόγο), αλλα πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις. Δεν είπα οτι φταίει ένας απο τους δύο, απλά ανέλυσα τις πιθανότητες με βάση τα δεδομένα, τα οποία δείχνουν οτι χάθηκε η πρόσφυση μετά τη σύγκρουση, γλίστρησε το σύνολο αναβάτισσα-ποδήλατο και σφηνώθηκε απο κάτω. Οπότε ίσως έτσι εξηγήθηκε το πως έφτασε απο τη μιά μεριά στην άλλη. Δεν πατήθηκε το ποδηλατο δεν έπαθε τιποτα, επειδή ήταν απο κάτω σε οριζόντια θέση. Δεν αποκλείεται τα χτυπήματα στο κεφάλι να ήταν στο έδαφος, κάτω απο το φορτηγό, ή (πολύ πιό πιθανό) στο απο κάτω μέρος του φορτηγού.

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

johnheret wrote:

δεν ξέρω φίλε μου, είπα και πιό πάνω δεν ήμουν εκεί/εικασίες κάνω και υποθέσεις χωρίς κανένα συμφέρον. Ούτε θέλω να δείξω οτι είμαι "παραπάνω ποδηλάτης" απο κανέναν. Ακόμα και στις οδηγίες χρήσεως αυτοκινήτων (ξέρεις, τα μεταφρασμένα user manual, που λένε μεγάλες αλήθειες, έστω και αν φαίνονται απλά πραγματάκια), λέει "μείνετε όσο περισσότερο μπορείτε μακριά απο μεγαλύτερα οχήματα. Δημιουργείται πίεση ή υποπίεση, παρόμοια με αυτή που λένε στην ιστιοπλοΐα ως σπιλιάδα, ξαφνική, κοφτή ριπή ανέμου. Καταλαβαίνω οτι ίσως να μην είναι σεβαστές όλες οι γνώμες (για κάποιο λόγο), αλλα πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις. Δεν είπα οτι φταίει ένας απο τους δύο, απλά ανέλυσα τις πιθανότητες με βάση τα δεδομένα, τα οποία δείχνουν οτι χάθηκε η πρόσφυση μετά τη σύγκρουση, γλίστρησε το σύνολο αναβάτισσα-ποδήλατο και σφηνώθηκε απο κάτω. Οπότε ίσως έτσι εξηγήθηκε το πως έφτασε απο τη μιά μεριά στην άλλη. Δεν πατήθηκε το ποδηλατο δεν έπαθε τιποτα, επειδή ήταν απο κάτω σε οριζόντια θέση. Δεν αποκλείεται τα χτυπήματα στο κεφάλι να ήταν στο έδαφος, κάτω απο το φορτηγό, ή (πολύ πιό πιθανό) στο απο κάτω μέρος του φορτηγού.

οτι να'ναι. Τετοιες υποθεσεις (και καλα ψαγμενες (απο μεταφρασμενα user malual κτλ κτλ κτλ) και χρησιμοποιωντας ψαγμενες λεξεις για να φανουν legit) εχεις κανει πολλες και ολες λαθος σε πολλα θεματα. Απλα επειδη εδω υπαρχει μια χαμενη ψυχη καλο θα ηταν να ελειπαν απο σεβασμο και μονο. 

Και αφου ψαχνεις πολυ στο ιντερνετ, ψαξε για μαρτυριες απο αυτοπτες μαρτυρες για να διαβασεις ποσο λαθος εισαι. 

Η υποπιεση που λες δημιουργειται οταν το μεγαλο οχημα κινειται με καποια σεβαστη ταχυτητα οχι οταν στριβει με δεκα. Και οχι δεν μπορει να την παει απο την αλλη μερια τραβωντας τη κατω απο το φορτηγο.   Μπα δεν εχει νοημα να συνεχισω, εχει και αλλα που μπαζει η υποθεση σου αλλα δεν εχει νοημα, ειναι λαθος απο την αρχη (εχεις λαθος τις αρχικες συνθηκες και λαθος τα δεδομενα).

johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

Xιακός λαός

https://www.xiakoslaos.gr/ellada/107883/tragodia-sti...

 "έστριψαν ταυτόχρονα"

 Ιούνιο, κάτω απο τις ρόδες

https://www.protothema.gr/greece/article/1132788/pat...

 σώθηκε απο θαύμα, φορούσε κράνος.

Υπάρχει πάντα η "κακιά στιγμή" μη το ξεχνάς. Για φαντάσου, να είναι υπέρβαρο, να έχει κωλοκάτσει που λέμε το φορτηγό και να μη χωράει απο κάτω τίποτα? Ενώ αν είναι χωρίς βάρος, η απόσταση αυτή μεγαλώνει και θεωρητικά για ένα εκατοστό, ίσως κάποιος να ζούσε. Ποιός θα κάτσει να κάνει έλεγχο για κάτι τέτοιες λεπτομέρειες, όταν έχουμε θανατηφόρο ;  Πλάκα κάνεις? Εχεις δει πολλούς φορτηγατζήδες να πηγαίνουν με το σταυρό στο χέρι, να έχουν Κτεο, ταχογράφους, να μην είναι ίσαμε το έδαφος η καρότσα? όμως απο κάτι τέτοιες λεπτομέρειες εξαρτάται η ζωή και η υγεία ανθρώπων. Αυτά τα λέω ως ερασιτέχνης, απλός ασκούμενος, μή αθλητής, ούτε θέλω να δείξω τη τεράστια Ποδηλατοσύνη μου όπως κάποιοι εδώ μέσα . Εσύ δεν ήσουν ο εν Ελλάδι αντιπρόσωπος της Ιταλικής vicini αντιπροσωπείας ποδηλάτων, με αντικείμενο δραστηριότητας κι όλας ποδηλατάδικο?  Ε, άσε με κι εμένα που και που, να κάνω λάθη, να πέφτω κάτω, να ξανασηκώνομαι, να διορθώνομαι, εσύ τα γνωρίζεις όλα, απο επαγγελματική σκοπιά μάλιστα. Είσαι και συγγραφέας ποδηλατικών άρθρων, Σίγουρα δεν μπορείς να τα δεις απο τη δική μου πλευρα, του Ερασιτέχνη, του εραστή της τέχνης. Αλλωστε εδώ, το 99 τοις εκατό όσων λένε τη γνώμη τους είμαστε ερασιτέχνες, μή επαγγελματίες. Ασε με λοιπόν που και που να μιλάω, μην αναμασάς αυτά που λέω, και (αφού δεν θέλεις να μου μιλήσεις), μην διαγράφεις όσα "ήθελες " να μου πεις. Ευγενικοί άνθρωποι είμαστε

Ένας ερασιτέχνης

kktsol
Εικόνα kktsol
Απών/απούσα

johnheret wrote:

Xιακός λαός

https://www.xiakoslaos.gr/ellada/107883/tragodia-sti-thessaloniki-pethan...

 "έστριψαν ταυτόχρονα"

 Ιούνιο, κάτω απο τις ρόδες

https://www.protothema.gr/greece/article/1132788/patra-trohaio-me-mihani...

 σώθηκε απο θαύμα, φορούσε κράνος.

Υπάρχει πάντα η "κακιά στιγμή" μη το ξεχνάς. Για φαντάσου, να είναι υπέρβαρο, να έχει κωλοκάτσει που λέμε το φορτηγό και να μη χωράει απο κάτω τίποτα? Ενώ αν είναι χωρίς βάρος, η απόσταση αυτή μεγαλώνει και θεωρητικά για ένα εκατοστό, ίσως κάποιος να ζούσε. Ποιός θα κάτσει να κάνει έλεγχο για κάτι τέτοιες λεπτομέρειες, όταν έχουμε θανατηφόρο ;  Πλάκα κάνεις? Εχεις δει πολλούς φορτηγατζήδες να πηγαίνουν με το σταυρό στο χέρι, να έχουν Κτεο, ταχογράφους, να μην είναι ίσαμε το έδαφος η καρότσα? όμως απο κάτι τέτοιες λεπτομέρειες εξαρτάται η ζωή και η υγεία ανθρώπων. Αυτά τα λέω ως ερασιτέχνης, απλός ασκούμενος, μή αθλητής, ούτε θέλω να δείξω τη τεράστια Ποδηλατοσύνη μου όπως κάποιοι εδώ μέσα . Εσύ δεν ήσουν ο εν Ελλάδι αντιπρόσωπος της Ιταλικής vicini αντιπροσωπείας ποδηλάτων, με αντικείμενο δραστηριότητας κι όλας ποδηλατάδικο?  Ε, άσε με κι εμένα που και που, να κάνω λάθη, να πέφτω κάτω, να ξανασηκώνομαι, να διορθώνομαι, εσύ τα γνωρίζεις όλα, απο επαγγελματική σκοπιά μάλιστα. Είσαι και συγγραφέας ποδηλατικών άρθρων, Σίγουρα δεν μπορείς να τα δεις απο τη δική μου πλευρα, του Ερασιτέχνη, του εραστή της τέχνης. Αλλωστε εδώ, το 99 τοις εκατό όσων λένε τη γνώμη τους είμαστε ερασιτέχνες, μή επαγγελματίες. Ασε με λοιπόν που και που να μιλάω, μην αναμασάς αυτά που λέω, και (αφού δεν θέλεις να μου μιλήσεις), μην διαγράφεις όσα "ήθελες " να μου πεις. Ευγενικοί άνθρωποι είμαστε

Ένας ερασιτέχνης

Ξανα προσωπικη επιθεση οταν δεν εχουμε τι να πουμε. Το οτι δουλευα (και οχι ημουν αντιπροσωπος) στην οποιαδηποτε εταιρεια μπορει και να μην το ηξερε κανενας εαν δεν το ανεφερες εσυ απαγορευοντας μου  κιολας να γραφω εδω (κατι που ειχα κανει και θα συνεχιζα να το κανω εαν δεν λαμβανα μνμ που μου ελεγαν να συνεχισω και να μην σε παιρνω σοβαρα). Κατι το οποιο δεν ενδιαφερει και κανεναν (εκτος εαν εκανα διαφημιση που ετσι και αλλιως θα ηταν εναντια στους κανονες του φορουμ). 

Το οτι εγραψα εδω ομως και οχι σε τοσα αλλα θεματα που παλι ξεφευγες ειναι γιατι εδω εχει χαθει μια ανθρωπινη ψυχη. Και απο σεβασμο και μονο σε αυτο δεν κανουμε υποθεσεις και γραφουμε οτι να'ναι. Και δεν κανω καθολου πλακα πανω σε αυτο. Καποια πραγματα πρεπει να τα σεβομαστε και οχι να γραφουμε σαν "εραστες της τεχνης" υποθεσεις και "λογοτεχνικα" κειμενα. Υπαρχουν αλλα θεματα που μπορεις να γραψεις οτι θες.

Και καπου να το κοιταξεις. Δεν ειναι λυση με το που τα βρισκεις δυσκολα  να ξεκινας τις προσωπικες υποθεσεις και συκοφαντιες. Να σου θυμισω και αυτο που μου ειχες πει τοτε που λεγαμε στο φορουμ για τα κοινοχρηστα ποδηλατα στο Κερατσινι και ειπα για τα προβληματα που υπηρχαν και δεχθηκα ξανα προσωπικη επιθεση και βρηκες δρακους απεναντι μου και με κατηγορησες για προσωπικο συμφερον (λες και οτι ασχολιομουν με κοινοχρηστα ποδηλατα) και τελικα επαληθευομαι πληρως (τα κοινοχρηστα ποδηλατα στο Κερατσινι δεν τα ειδε κανενας, ο τοτε δημαρχος ελεγχεται για καταχρηση και αποδειχθηκε κομπινα χιλιαδων ευρω).   

Και για να μην κρυβομαστε και πισω απο το δαχτυλο μας, εχω και μνμ που ειχες στειλει σε αλλους εδω μεσα και με κατηγορουσες πισω απο την πλατη μου. Μην νομιζεις δλδ οτι δεν ξερω και τον πολεμο που εκανες απεναντι μου και ξερω και τον λογο που το εκανες.

didotou
Εικόνα didotou
Απών/απούσα

Μια πολύ ωραία απάντηση, από μια ποδηλάτισσα στο fb group Bycicle Commuters of Greece

 https://www.facebook.com/groups/bicyclecommutersgreece/permalink/3127413924170470/

"Για την ποδηλατισσα, Δήμητρα
Δε θα ζητήσω υποδομές, γιατί αν ζητάς λαμβάνεις Μεγάλους Περιπάτους και προχειρότητες που σκάνε στην πρώτη κακοκαιρία.
Θα ζητήσω όμως να γίνουμε πολλοί. Μόνο τότε θα γίνουμε ορατοί στον δρόμο. Αν θέλουμε αλλαγή, ας γίνουμε πολλοί!
Έπειτα από άπειρες ποδηλατοωρες και ταξίδια σε όλη την Ελλάδα, εκεί καταλήγω. Στη δύναμη της μάζας. Έτσι λειτουργεί η ανθρωπότητα και συνηθίζουν τα μάτια. Όταν είσαι μειονότητα, σε λιώνουν σε ρόδες.

Πάρτε ένα ποδήλατο και βγείτε έξω."

contact