Προς άγραν κούρσας!

6 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
Van the Man
Εικόνα Van the Man
Απών/απούσα

Χαιρετώ την ποδηλατική ομήγυρη.

Περήφανος κάτοχος εδώ και 2 χρόνια περίπου ενός Ideal Cityrun, πλην όμως τους τελευταίους μήνες βλέπω ότι οι βόλτες γίνονται όλο και μεγαλύτερες, τα χιλιόμετρα αυξάνουν (60-80 km τη φορά ανάλογα τη μέρα, βεβαίως δεν λείπουν και σύντομες διαδρομές των 20 km) και μαζί τους και η ανάγκη για ένα ποδήλατο πιο speedάτο, λίγο πιο ξεκούραστου στα χέρια λόγω dropbar (μετά από λίγο αρχίζουν οι ενοχλήσεις στο φλατ τιμόνι του ιντεάλ) και βέβαια επειδή, αν πιστέψουμε τα όσα γράφονται εδώ και αλλού, η κούρσα αποτελεί την ολοκλήρωση, το πέρασμα από την παιδική ηλικία στην ενηλικίωση, η απώλεια της παρθενίας αν θέλετε, στην πολυτάραχη διαδρομή εκάστου αναβάτη!

Λόγω budget αλλά και μεγαλύτερου VFM ψάχνω μάλλον σε μεταχειρισμένα αλλά δεν θα έλεγα όχι και σε καινούργιο φυσικά του οποίου η τιμή όμως δεν θα μπορούσε να υπερβεί το χιλιάρικο βαριά βαριά. Οι επιλογές είναι λίγες σε καινούργια, π.χ. Canyon Endurace 6 (που μάλλον πρέπει να το παραγγείλεις από εξωτερικό και δεν ξέρω τι μεταφορικά έχει), κανένα Giant Contend, ίσως Scott Speedster, άντε και το Trek Domane AL 2. 

Έχω βρει όμως μτχ. π.χ. το Via Nirone της Bianchi με Claris groupset με αρκετά λιγότερα χρήματα αλλά και κάτι τέτοια κουρσάκια 20ετίας που δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει και πόσο αξίζουν. Εκεί θα ήθελα μία γνώμη από κάποιον που έχει περισσότερη τριβή.

Π.χ. κάτι τέτοιο:

https://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/3241048...

https://www.car.gr/classifieds/bicycles/view/3225623...

Έχουν νόημα αυτά ή πάω κατευθείαν σε Bianchi; Ή μαζεύω παραπάνω και πάω σε καινούργια όπως αυτά που παρέθεσα πιο πάνω;

Να πω εδώ ότι έχω εμπειρία με κούρσα, είχα 7 χρόνια ένα παλιό Mercier που όμως ξεφορτώθηκα επειδή εμφάνιζε συνεχώς προβλήματα και έπρεπε να ασχοληθείς για να το φέρεις σε μία αξιοπρεπή κατάσταση. Με μετατροπές του Ιντεάλ δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ, διαβάζοντας εδώ κατάλαβα ότι είναι κοστοβόρο το "άθλημα" και με αμφίβολα αποτελέσματα (αλλαγή τιμονιού π.χ.) αφού το ποδήλατο έχει άλλη γεωμετρία επίσης.

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
johnheret
Εικόνα johnheret
Απών/απούσα

 Συμφωνώ με όλα όσα είπες!  Η ποδηλατική σου άλλωστε καταγωγή ! ( Van) ...δείχνει υποδομή και γνώση! Χααχα!   καλύτερα να πας σε χρωμολένιο, όπως το Batavus που είναι καί Ολλανδικό! Κατα την ταπεινή μου γνώμη, πρέπει να αποφύγεις τα αλουμινένια, και να στραφείς (Εφ όσον είναι στο νούμερο σου κοντά, ή πολύ κοντά), σε λειτουργική κούρσα. Οχι άλλο αλουμίνιο! Batavus (και όλους...΄Πάτα τους! ) for ever... Να σημειώσω οτι (Απο όσο έχω καταλάβει) ο πωλητής είναι αξιόπιστος, γνώστης και πουλάει κι άλλα καλούδια. Εχω μιλήσει κανα δυό φορές μαζί του, ακόμα δεν έχω αγοράσει κάτι. Τα φέρνει απο Ευρώπη, επιλεγμένα, ποιοτικά πραγματάκια. Ειδικότερα για το precisa τυπου πηρουνάτσι του Ολλανδού, ...  αμεσότητα νομίζω δίνει στο δρόμο, σταθερότητα, ίσως λίγο υπερβολική και αυστηρή, όχι τόσο αστική.  Το λέω με επιφύλαξη. Το έχουν πει κι άλλοι, το αισθάνθηκα και εγώ ,Σε σχέση με τα αλουμινάκια, η χρωμόλη είναι ξεκούραστη, απέθαντη, επισκευάσιμη και βέβαια διαχρονική αξία.Οπωσδήποτε παίζουν κι άλλες παράμετροι στο να φτάσεις εκεί που θέλεις, χωρίς κοπανήματα. Ότι και να επιλέξεις, εύχομαι, καλές βόλτες!

Van the Man
Εικόνα Van the Man
Απών/απούσα

Έτσι λες, φίλτατε johnheret; Batavus και όλους πάτας τους, χαχα! Κύλησε ο τέντζερης μου φαίνεται, διότι μόνο τυχαίο δεν μπορεί να είναι το ότι βρέθηκε το εν λόγω cr-mo στο διάβα μου και ναι, είναι στο νούμερο μου, τουλάχιστον με βάση την περιγραφή που δίνει ο πωλητής. Φυσικά θα πρέπει να το δοκιμάσω από κοντά, αν και με απασχολούν 2 πράγματα σχετικά με το συγκεκριμένο: πρώτον, το βάρος στα 11 + kg [θα μου πεις παλιοσίδερα χρωμολένιου δεν ήθελες στην εποχή της παντοκρατορίας του αλουμινίου;] και ύστερα είναι και η γεωμετρία του που φαίνεται πιο αγωνιστική/race παρά endurance που θέλω εγώ (για να πιάσεις τα φρένα κάτω πρέπει να γλείψεις και το πηρούνι έτσι όπως το βλέπω στις φωτογραφίες!). Έχεις ξαπλώσει πάνω στον οριζόντιο και σε πήρε και ο ύπνος μου φαίνεται. Βέβαια σε μία δοκιμή από κοντά θα διαλευκανθούν όλα αυτά.

Τον πωλητή προσωπικά δεν τον ήξερα και τον ανακάλυψα χαζεύοντας τις αγγελίες στο γνωστό site, κυρίως Ι.Χ. εμπορεύεται απ' ό,τι κατάλαβα, αλλά ναι, έχει και άλλα αναπαλαιωμένα κουρσάκια εποχής όπου απ' ό,τι βλέπω έχει κρατήσει τα περιφερειακά που φορούσαν από γεννησιμιού τους. Good to hear he has some credence among cyclists! Θα κάνω και εγώ κρούση να δω περί τίνος πρόκειται τότε.

Εφόσον το ποδήλατο προορίζεται για περιαστική και όχι αμιγώς αστική χρήση, μιά χαρά μου κάνουν αυτά που λες, ως ατού τα βλέπω. Εξάλλου το commuting το καλύπτει και με το παραπάνω το cityrun και είναι ιδανικό για κάτι τέτοιο. Αν και στο πλάνο είναι και ενδεχόμενη πώληση του και να πάω για αγορά ενός και μόνου κουρσιδίου που θα τα καλύπτει όλα.

Τέτοια αγάπη όμως για το χρωμολένιο! Εγώ νόμιζα ότι όλοι θα καταλήξουμε με μία ιταλίδα carbon καλλονή που όσο να πεις έχει άλλη χάρη και φινέτσα - τώρα το σιδερένιο Μπάταβους (άκου όνομα) είναι μπροστά σε ένα Bianchi ό,τι ο Ιμάνουελ Κάντ μπροστά στη Σκάρλετ Γιόχανσον: βαρύς, ανέραστος, σοβαροφανής και υπερβολικά βλοσυρός ως προτεστάντης!

Τέλος πάντων, καταμετρήθηκε η ψήφος, άλλος κανείς; Καμία γνώμη για το μάτς Batavus vs Via Nirone; Ή για την αξία των εισαγωγικών κουρσομοντέλων από Giant, Scott, Canyon, Merida και Trek; 

makips
Απών/απούσα

Είμαι κάτοχος επίσης ενός citirun περίπου τέσσερα χρόνια το έχω λιώσει στα χιλιόμετρα κοντά στα 50 χιλιάδες όμως όσο μεγαλωναν οι βόλτες λογικό ήταν να ψάξω για κάτι καλύτερο. Έτσι ήμουν στην ίδια θέση με εσένα έψαχνα για ένα ποδήλατο κούρσα με γεωμετρία edurance με την διαφορά πως κοιτούσα μόνο για νέο τελικά βρήκα ένα Scott speedster 30 στο σωστό μέγεθος το αγόρασα είναι αλουμινίου με carbon πιρούνι. Σε συνδυασμό με αλλαγή τροχών μετά από λίγο σε fulcrum 5 μαζί με ελαστικά continental grand prix 5000 οι μεγάλες βόλτες των 60-100 χιλιομέτρων είναι απολαυστικές και βελουδινες. Θα σου έλεγα να πάρεις κάτι αντίστοιχο από τις γνωστές μάρκες ότι βρεις διαθέσιμο μια χαρά είναι το αλουμίνιο και να μην κοιτάς για παλιό μεταχειρισμένο που δεν έχει την άνετη γεωμετρία για μεγάλες αποστάσεις παίρνει μόνο στενά ελαστικά και δεν θα βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά αν χρειαστείς γνώμη μου πάντα. 

Van the Man
Εικόνα Van the Man
Απών/απούσα

Ευχαριστώ για το σχόλιο, φίλε makips. 

Ναι, αυτές τις ανησυχίες είχα και εγώ, ότι παλιά κουρσάκια σαν το Batavus που παρέθεσα πιο πάνω ίσως έχουν πολύ επιθετική/σκυφτή θέση οδήγησης, πάνε πιο πολύ σε race γεωμετρία παρά endurance. Χώρια ότι και οι ταχύτητες Sora που έχει πάνω (του 2000 και όχι οι πιο πρόσφατες εκδόσεις που έχουν σημαντικές βελτιώσεις) δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Σίγουρα υπάρχει και το θέμα των ανταλλακτικών και της συμβατότητας όπως λες.

Κοιτάω και το Scott Speedster βέβαια, έχω βρει το Contessa Speedster 45 σε καλή τιμή μεταχειρισμένο, αλλά δεν μπορώ να βρω πολλά για το μοντέλο και τι παίζει. Κοιτάω ακόμα σε Specialized Allez Elite και Bianchi Nirone 7. Έχω βρει επίσης ένα παλιό μοντέλο του Cube Peloton Pro.

Μεταξύ αυτών είμαι, δεν ξέρω αν γνωρίζει κάποιος πιο έμπειρος να μας πει τι θα ήταν προτιμητέο για βόλτες των 80-100 km (με προοπτική να γίνουν και μεγαλύτερες ενδεχομένως) από άποψη άνεσης, ταχύτητας και οδηγικής "εμπειρίας". Ή ότι και να πάρω μικρή διαφορά θα κάνει;

 

makips
Απών/απούσα

Ναι σωστά όλα τα μοντέλα που αναφέρεις είναι κατάλληλα για μεγάλες αποστάσεις βέβαια αργότερα θα χρειαστεί να αλλάξεις και τους τροχούς. Επίσης το σωστό μέγεθος να προσέξεις είναι σημαντικό, Εύχομαι ότι και να πάρεις να απολαμβάνεις τις μεγάλες διαδρομές είναι ότι καλύτερο! 

contact