fixed gear

66 σχόλια / 0 νέα/ο
Τελευταία δημοσίευση
konstantina
Απών/απούσα

Γεια σας παιδιά!
Έχω καιρό να γράψω στο site λόγο ξενιτιάς, αλλά σας παρακολουθούσα συχνά.
Λοιπόν, ιδού η απορία μου. Το Σεπτέμβρη, παράτησα το ποδήλατο μου στην Ελλάδα και ήρθα στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό. Εδώ, στην αναζήτηση ποδηλάτου, μετά από κάποιο καιρό χρήσης ενός dahon, που δεν με ενθουσίασε, ξεκίνησα τους τελευταίους μήνες να χρησιμοποιώ καθημερινά ένα fixed gear bike. Παιδιά, συγγνώμη, δεν ξέρω να το πω στα ελληνικά, εδώ το είδα για πρώτη φορά. Μου άρεσε πολύ, και το γεγονός ότι είναι ελαφρύ, αλλά και γενικά η αίσθηση στον δρόμο.
Επειδή σε λίγο καιρό γυρνώ Ελλάδα, θα ήθελα να ξέρω που μπορώ να βρω στην Ελλάδα. Ή το φτιάξιμο είναι η μοναδική λύση?
Ευχαριστώ πολύ!!

Αξιολόγηση: 
0
Η αξιολόγηση σας: Κανένα
0
0 ψήφοι
george_
Απών/απούσα

Εγώ θα αγόραζα από εκεί και θα το έπαιρνα μαζί μου sto Ellada. Αρχικά μπορείς να συγκρίνεις τις τιμές σε κάποια μοντέλα που υπάρχουν και εδώ: Specialized Langster, Kona Paddy Wagon, Trek District κλπ. Επίσης όταν έρθεις με το καλό δές Πατησίων και Στουρνάρη γωνία στη στοά εντός.
Το φτιάξιμο που λές είναι μία λύση για να δώσεις και προσωπικό στύλ και από ότι έχω δεί 2-3 γνωστοί που άρχισαν το custom χτίσιμο αγόρασαν ανταλλακτικά από Εξωτερικό.

Edit: Για να μη γίνει παρανόηση μερικά απο τα μοντέλα που ανέφερα δεν είναι fixed
αλλά singlespeed.

http://www.evanscycles.com/categories/complete-bikes/single-speed-bikes/...

vang
Απών/απούσα

δέν ξέρω σε ποιά περιοχητης Ελλάδας σκοπέτεις να ποδηλατείς αλλά πολλές περιοχές με υψομετρικές διαφορές όπως η Αθήνα, δέν είναι τόσο φιλικές με το fixed gear.

Johnny.Tifosi
Εικόνα Johnny.Tifosi
Απών/απούσα

Νομίζω ότι το Kona Paddy Wagon ( http://www.konaworld.com/09_paddywagon_en.cfm ) έχει ένα κόλπο που βάζοντας το γράνάζι από την μία πλευρά είναι fixed gear και από την άλλη γίνεται κανονικό. Kona φέρνει ο Τσιρίκος κι έχει το μοντέλο του 2008 σε προσφορά http://www.tsirikosbikes.gr/search_res.asp

george_
Απών/απούσα

Εχεις δίκιο Βαγγέλη. Αν μένει το κορίτσι Λυκαβηττό θα γίνει έτσι:

Unlimited Free Image and File Hosting at MediaFire

konstantina
Απών/απούσα

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση βοήθεια!
Αρχικά σκεφτόμουν να φέρω Ελλάδα αυτο που έχω εδώ. Αλλα τα μεταφορικά θα ειναι αρκετά ακριβά, οπότε δεν ειμαι σίγουρη.
Επιπλέον, εχω αμφιβολίες σχετικά με το κατά πόσο ένα τέτοιο ποδήλατο ενδείκνυται στην Αθήνα. Δεν μένω Λυκαβητό (ευτυχώς!!), αλλά αν είναι να με ταλαιπωρεί, έχω το megisto μου, το οποόο με βόλευε πάρα πολύ.

Μια ακόμη ερώτηση, διότι ειμαι ασχετη επί του συγκεκριμένου: τα ποδήλατα αυτα έχουν κάποια σχέση με τις κούρσες; Θέση οδήγησης, κτλ...

Ευχαριστώ παααααρα πολύ!!

Nayarxos
Εικόνα Nayarxos
Απών/απούσα

Ποια η διαφορά single speed με fixed gear?

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να πάρει single speed σε κούρσα
είναι άτοπο
single speed σε πόλης το καταλαβαίνω
:D

charisma
Απών/απούσα

επειδη ενδιαφερθηκα και εγω προσφατα για fixed gear ποδηλατο, το μονο που βρηκα να πωλειται ειναι το kona που αναφερει ο johnny...

το kona εχει πισω κεντρο με γραναζι και στις 2 μεριες, το λεγομενο flip-flop.

εκτος απο αυτο, μπορεις να βρεις αν πουλαει κανεις(καπου ειχα δει μία αγγελια για ενα kona), αλλιως μετατροπη...

για μετατροπη πολυ βοηθαει αυτη η σελιδα:
http://www.sheldonbrown.com/fixed-conversion.html

καθως και το παραδειγμα μετατροπης σε single-speed, με χρηση flip-flop hub: http://www.cyclist-friends.gr/showthread.php?t=8913

αν και σκοπευω να ασχοληθω σοβαρα με την υποθεση fixed gear το καλοκαιρι, απο μια ματια που εριξα,αν ασχοληθεις τελικα με μετατροπη, θα σου προτεινα να προμηθευτεις το flip-flop κεντρο πριν κατεβεις (αν ειναι να αγορασεις θα ενδιαφερομουν να μας πεις καμια λεπτομερεια για τιμη κτλ :P)

spirosta
Απών/απούσα

Ωπα Ώπα... Πρώτα ξεκαθαρίζουμε το κάθε τι...

single speed: Μία μόνο ταχύτητα. Το κέντρο πίσω έχει ελεύθερο. Όταν σταματάς το πετάλι η ρόδα συνεχίζει και κάνει τσικ-τσικ-τσικ....

fixed gear: Μία ταχύτητα και πάλι. ΑΛΛΑ!!!!!! Πίσω δεν υπάρχει ελεύθερο. Τα πετάλια γυρνάνε όσο και η ρόδα. Δεν μπορείς να σταματήσεις το πετάλι όσο κινήστε αλλά μπορείς να "φρενάρεις" το ποδήλατο. Μπορείς μέχρι και όπισθεν να κάνεις όταν κάνεις ανάποδα πετάλι. Αν είσαι σε κατηφόρα και αφήσεις τα πετάλια κοινώς την έκατσες... (ιδιαίτερα αν δεν έχεις φρένα)

Επίσης μην τα μπερδεύετε αυτά με την κόντρα. Η κόντρα είναι άλλο πράμα και αυτό.

charisma
Απών/απούσα

δεν διαφωνουμε πουθενα...
απλα δεν το ανελυσα επειδη το ειχε αναφερει στο post του ο johnny.

αναλυτικα λοιπον το flip flop κεντρο εχει ενα γραναζι σε καθε πλευρα.αν συνδεσεις την αλυσιδα στην μια πλευρα το ποδηλατο ειναι single speed. αν βγαλεις την ροδα και την γυρισεις, και συνδεσεις με το αλλο γραναζι την αλυσιδα, το ποδηλατο γινεται fixed gear.

η περιπτωση που αναφερω ξεκινησε να κατασκευασει fixed gear, αλλα τελικα αποφασισε να το χρησιμοποιησει με το αλλο γραναζι, ως single speed.
η πορεια της κατασκευης ομως δεν εχει διαφορα...απλα συνδεσε την ροδα στο τελος απο την αλλη μερια.

το flip flop κεντρο θα ελεγα οτι επιβαλεται, για την περιπτωση που η χρηση δεν σηκωνει τελικα fixed gear...

abyss
Απών/απούσα

Είχα βάλει παλαιότερα αγγελία πώλησης του Kona Paddy Wagon, κυρίως ελλείψει χρόνου για ψυχαγωγική ποδηλασία, για την οποία κατά βάση χρησιμοποιούσα το Kona. Δεν είχε ουσιαστική ανταπόκριση και αποφάσισα να το κρατήσω. Το βρίσκω εξαιρετικά διασκεδαστικό στη χρήση, αλλά για καθημερινή μετακίνηση προτιμώ το Dahon με την όρθια θέση οδήγησης, τα πιο χοντρά λάστιχα, τα φτερά, τις τσάντες κλπ.

Αν ενδιαφέρεσαι, ρίξε μια ματιά στην αγγελία στο http://podilates.gr/node/2066 και το συζητάμε...

RockaRolla
Εικόνα RockaRolla
Απών/απούσα

χωρίς να είμαι ειδικός ή να έχω κάποια σχέση με τέτοια ποδήλατα (κάτι πάει και έρχεται με τα single speed, όλοι από κάτι τέτοιο ξεκινήσαμε, αλλά τα fixed τα θεωρώ τουλάχιστον επικίνδυνα) νοίζω ότι το βασικότερο είναι ο πίσω τροχός.
Αν έχεις τον τροχό με το ειδικόκέντρο και γρανάζι κάθε ποδήλατο μπορεί να γίνει fixed gear (αν έχει ταχύτητες απλά αφαίρεσε ντεραγιέ - συρματόσχοινα και μανέτες ταχυτήτων).

Fixed gear στην Αθήνα.... πολύ θα ήθελα να το δω....!!!
(μήπως είσαι αθλήτρια ή ποδηλάτης με "μικρόβιο" και το θες για προπόνηση και μας το κρύβεις????)

Eaglos
Εικόνα Eaglos
Απών/απούσα

Όποτε διαβάζω για single speed μου έρχονται στο μυαλό εικόνες από Ολλανδία με τις ατελείωτες ισιάδες. Στην Αθήνα θα πρέπει είτε να είσαι πολύ γυμνασμένος, είτε να περιοριστείς σε συγκεκριμένες διαδρομές, είτε να έχεις κάποιο γρανάζωμα που θα σε βγάζει άνετα στις ανηφόρες αλλά θα σε περιορίζει στις ευθείες και στις κατηφόρες.

Το Fixed Gear θέλει πολύ εξοικίσωση γιατί σε κατηφόρα θα χαθεί η μπάλα. Θυμάμαι κλασσικά, όποτε καβάλαγα μικρός fixed gear ποδήλατα, να σηκώνω τα πόδια και να το αφήνω να στροφάρει σαν παλαβό :P

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

γενικά είναι για μικρές αποστάσεις
γιατί λογικά όσο κάνεις ποδήλατο μεγάλων αποστάσεων βελτιώνεσαι άρα θέλεις πιο βαρύ πάτημα και πάει λέγοντας

abyss
Απών/απούσα

Η βασική απαίτηση για να έχεις ένα fixed gear είναι τα οριζόντια νύχια στο σκελετό για να μπαίνει ο τροχός, αλλιώς μπλέκεις με chain tensioners και αρχίζουν τα προβλήματα (για single speed είναι μια χαρά πάντως).

Πάντως δε χρειάζεται να είσαι αθλητής ή κάτι. Έχω κάνει και διαδρομές στην Αθήνα (με ανάβαση Κατεχάκη από Κηφισίας μέχρι Παπάγου), καθώς και διαδρομές Χολαργός - Βάρκιζα και πίσω χωρίς ούτε αθλητής να είμαι ούτε και να γυμνάζομαι ιδιαίτερα. Το δικό μου έχει 42-16 γρανάζια.

Εννοείται παρεπιπτόντως ότι αν δεν πας για το τσίρκο, θα έχεις φρένα στο ποδήλατο, ε; Είπαμε, μπορείς να φρενάρεις με τα πόδια, αλλά, εγώ τουλάχιστον, στην 10πλάσια απόσταση απ' ότι με φρένα.

Στο blog του Μάριου θα δείτε φωτο από αθηναικά fixies: http://roadmovie.wordpress.com/

vang
Απών/απούσα

RockaRolla wrote:

Αν έχεις τον τροχό με το ειδικό κέντρο και γρανάζι κάθε ποδήλατο μπορεί να γίνει fixed gear (αν έχει ταχύτητες απλά αφαίρεσε ντεραγιέ - συρματόσχοινα και μανέτες ταχυτήτων).

Αυτό δέν είναι απόλυτα σωστό...

Τό single speed/fixed gear χρειάζεται ένα τρόπο να τεντώνει η αλυσίδα.

Υπάρχουν διάφορα συστήματα με τεντωτήρες αλλά χάνεις το βασικό πλεονέκτημα της απλότητας στήν μετάδοση...

Τα οριζόντια ντοπάουτ είναι ένας. Αλλά δέν λειτουργεί σωστά με quick release ( δέν έχει αρκετή δύναμη να ακινητοποιήσει τον τροχό και κάτω από μεγάλυ τάση ξεκεντράρεται). Με τα κλασσικά μπουλόνια έιναι ΟΚ.

Πολύ καλύτερο σύστημα είναι το έκκεντρο botom bracket ( κεντρική τριβή). Από εκεί ρυθμίζεται άνετα η αλυσίδα και δέν χρειάζονται ειδικά ντοπ άουτς.

fixed gear
Απών/απούσα

Ασ πω λοιπον κι εγω τα δικα μου.
Το 2004 ημουν στο San Francisco. εκει χρησιμοποιεισα s.s και f.g.
Πολλα τετοια ποδηλατα κυκλοφορουσαν στο κεντρο,
με ανηφορες πολυ ποιο δυσκολες απο της Αθηνας.
Αφου χρησιμοποιεις ηδη f.g στο London
δεν θα εχεις προβλημα να το χρησιμοποιεισεις κι εδω.
Προβλημα δεν ειναι οι ανηφορες αλλα γενικα οι συνθηκες οδηγησης στους δρομους της Αθηνας.
Παντως η φιλοσοφια των f.g ειναι low budget και low maintenance.
Με 100-150euro βρισκεις κουρσακι 15 χρονων σε καλη κατασταση.Και με 50-100euro κανεις τις μετατροπες.
Θα εχεις λοιπον ενα ποδηλατο που δεν θα θελει καθε λιγο συντηρηση και ρυθμιση,
και δεν θα σε φαι το αγχος μην στο κλεψουν.
Κι αν σου αρεσει και αισθητικα.......less is better!
καλες βολτες!

george_
Απών/απούσα

Συνονόματε, άλλο S.F. άλλο το flat London και άλλη η Αθήνα. Το πιό απλό είναι να μεταφέρει το δικό της με έξοδα 40-50 ευρώ αεροπορικά και αν δεί ότι δεν αντέχει την Αθήνα με το πάτημα του fixed τότε το αλλάζει. By the way εσύ δε νομίζω να κατέβαινες breakless από Κάντζα για Κέντρο με τέτοιος οδηγούς ΙΧ που κυκλοφορούν.
;)

george_
Απών/απούσα

Συνονόματε, άλλο S.F. άλλο το flat London και άλλη η Αθήνα. Το πιό απλό είναι να μεταφέρει το δικό της με έξοδα 40-50 ευρώ αεροπορικά και αν δεί ότι δεν αντέχει την Αθήνα με το πάτημα του fixed τότε το αλλάζει. By the way εσύ δε νομίζω να κατέβαινες breakless από Κάντζα για Κέντρο με τέτοιους οδηγούς ΙΧ που κυκλοφορούν.
;)

george_
Απών/απούσα

Συνονόματε, άλλο S.F. άλλο το flat London και άλλη η Αθήνα. Το πιό απλό είναι να μεταφέρει το δικό της με έξοδα 40-50 ευρώ αεροπορικά και αν δεί ότι δεν αντέχει την Αθήνα με το πάτημα του fixed τότε το αλλάζει. By the way εσύ δε νομίζω να κατέβαινες breakless από Κάντζα για Κέντρο με τέτοιους οδηγούς ΙΧ που κυκλοφορούν.
;)

george_
Απών/απούσα

Συνονόματε, άλλο S.F. άλλο το flat London και άλλη η Αθήνα. Το πιό απλό είναι να μεταφέρει το δικό της με έξοδα 40-50 ευρώ αεροπορικά και αν δεί ότι δεν αντέχει την Αθήνα με το πάτημα του fixed τότε το αλλάζει. By the way εσύ δε νομίζω να κατέβαινες breakless από Κάντζα για Κέντρο με τέτοιους οδηγούς ΙΧ που κυκλοφορούν.
;)

george_
Απών/απούσα

george_ wrote:
Συνονόματε, άλλο S.F. άλλο το flat London και άλλη η Αθήνα. Το πιό απλό είναι να μεταφέρει το δικό της με έξοδα 40-50 ευρώ αεροπορικά και αν δεί ότι δεν αντέχει την Αθήνα με το πάτημα του fixed τότε το αλλάζει. By the way εσύ δε νομίζω να κατέβαινες breakless από Κάντζα για Κέντρο με τέτοιους οδηγούς ΙΧ που κυκλοφορούν.
;)

Πρέπει να αλλάξω browser............

psilos
Απών/απούσα

Οσοι νομιζετε οτι το fixed gear ειναι επικινδυνο στην Αθηνα κανετε λαθος...
Χρησιμοποιω fixed gear εδω και μηνες για καθημερινη μετακινηση στην δουλεια μου στην Αθηνα με καθημερινες διαδρομες απο Μαρουσι μεχρι κεντρο, Γλυφαδα και πειραια και δεν εχω απολυτως κανενα προβλημα. Ισια ισια δε θα το αλλαζα με τιποτα...

Υπαρχουν αρθρα στο ιντερνετ που εξηγουνε πως και γιατι με Fixed Gear εχεις καλυτερο ελεγχο ποδηλατου διχως φρενα....Και αληθευει...Απο εκει και περα οποιος θελει φρενα μπορει να βαλει απλα ενα μπροστινο για καταστασεισ εκτακτης αναγκης...

Επισης τονιζω πως για αθαροαιμο fixed gear ποδηλατο απαιτειτε χρηση TRACK σκελετου με παραλληλα πισω νυχια...κοινως ποδηλατο velodrome/pista...

Πολλοι μπορει να νομιζετε πως με το fixed Gear μεσα στην αθηνα να παω αργα...Τονιζω πως απο Μαρουσι μεχρι Γλυφαδα κανω ακριβως 55 λεπτα μετρημενα...τα συμπερασματα δικα σας...

Για περισσοτερες πληροφοριες στην σελιδα μου...

http://www.reclaimthestreets.gr

psilos
Απών/απούσα

konstantina wrote:
Γεια σας παιδιά!
Έχω καιρό να γράψω στο site λόγο ξενιτιάς, αλλά σας παρακολουθούσα συχνά.
Λοιπόν, ιδού η απορία μου. Το Σεπτέμβρη, παράτησα το ποδήλατο μου στην Ελλάδα και ήρθα στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό. Εδώ, στην αναζήτηση ποδηλάτου, μετά από κάποιο καιρό χρήσης ενός dahon, που δεν με ενθουσίασε, ξεκίνησα τους τελευταίους μήνες να χρησιμοποιώ καθημερινά ένα fixed gear bike. Παιδιά, συγγνώμη, δεν ξέρω να το πω στα ελληνικά, εδώ το είδα για πρώτη φορά. Μου άρεσε πολύ, και το γεγονός ότι είναι ελαφρύ, αλλά και γενικά η αίσθηση στον δρόμο.
Επειδή σε λίγο καιρό γυρνώ Ελλάδα, θα ήθελα να ξέρω που μπορώ να βρω στην Ελλάδα. Ή το φτιάξιμο είναι η μοναδική λύση?
Ευχαριστώ πολύ!!

Κωνσταντινα τσεκαρε επισης to fixedgearlondon.com οπου μπορεις να μιλισεις εκει με τα παιδια να σου φτιαξουν ενα Fix. Ελλαδα δεν ειναι ευκολο να βρεις πραγματα για Fixed Gear και το πιο πιθανο ειναι να σου βγει στο τελος κατι αλλο που παρα μονο Fixed Gear δε θα ειναι...Φερτο καλυτερα απο εξω οπως εκανα εγω κομματι κομματι...Το λονδινο εχει πολλα καταστηματα αποκλειστικα Fixed Gear...
SHOP4, Bricklane bikes kai London Fixed Gear...

Οσο για την Αθηνα, μια χαρα πολη ειναι για Fixed Riding και εχει και πολυ παιχνιδι και χαβαλε...

konstantina
Απών/απούσα

Γεια και πάλι!
Psile, και εγώ από την εμπειρία μου πιστεύω ότι δεν είναι επικίνδυνο. Τουλάχιστον εδώ το έχω συνηθίσει. Και επίσης, ούτε αργό είναι. Και η αίσθηση που μου δίνει είναι πολύ ωραιότερη από άλλα ποδήλατα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου. Δεν λέω ότι όλοι πρέπει να το κάνουν, άλλα αν σε κάποιον αρέσει γιατί όχι. Το γεγονός ότι δεν έχει φρένα, δεν είναι απαραίτητα απαγορευτικό. Στην αρχή είχα φρένο μπροστά, αλλά σιγά σιγά το έβγαλα και αυτό.
Στο fixed gear london είχα πάει και μου είχαν φτιάξει εκεί ένα τα παιδιά, αλλά επειδή πραγματικά έχει λιώσει, δεν ήξερα αν αξίζει να το φέρω Ελλάδα ή να φτιάξω εκεί ένα. Πάντως, από μια μικρή έρευνα που έκανα, μάλλον μπελάς θα είναι να το φτιάξω εκεί, οπότε μάλλον θα το λύσω και θα το στείλω σπίτι!!
Ήσουν Λονδίνο; Γιατί βλέπω ξέρεις και τα μαγαζιά και τα μέρη.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

konstantina αν θέλεις μπορώ να ρωτήσω πόσο βγαίνει ένα fixed gear να το φτιάξεις Ελλάδα :D

psilos
Απών/απούσα

Hmoun 8 xronia agglia incl. London

psilos
Απών/απούσα

konstantina wrote:
Γεια και πάλι!
Psile, και εγώ από την εμπειρία μου πιστεύω ότι δεν είναι επικίνδυνο. Τουλάχιστον εδώ το έχω συνηθίσει. Και επίσης, ούτε αργό είναι. Και η αίσθηση που μου δίνει είναι πολύ ωραιότερη από άλλα ποδήλατα. Είναι θέμα προσωπικού γούστου. Δεν λέω ότι όλοι πρέπει να το κάνουν, άλλα αν σε κάποιον αρέσει γιατί όχι. Το γεγονός ότι δεν έχει φρένα, δεν είναι απαραίτητα απαγορευτικό. Στην αρχή είχα φρένο μπροστά, αλλά σιγά σιγά το έβγαλα και αυτό.
Στο fixed gear london είχα πάει και μου είχαν φτιάξει εκεί ένα τα παιδιά, αλλά επειδή πραγματικά έχει λιώσει, δεν ήξερα αν αξίζει να το φέρω Ελλάδα ή να φτιάξω εκεί ένα. Πάντως, από μια μικρή έρευνα που έκανα, μάλλον μπελάς θα είναι να το φτιάξω εκεί, οπότε μάλλον θα το λύσω και θα το στείλω σπίτι!!
Ήσουν Λονδίνο; Γιατί βλέπω ξέρεις και τα μαγαζιά και τα μέρη.

Κονσταντινα εαν θες στειλε μου ενα email μεσω του contact απο το reclaimthestreets.gr μια φωτο του ποδηλατου σου na το προσθεσω στο gallery.
Επισης οποιοι ασχολουνται με Facebook και ενδιαφερονται για την Fixed Gear φαση join:

http://www.facebook.com/group.php?gid=45589139682

http://www.facebook.com/group.php?gid=32039441617

konstantina
Απών/απούσα

Ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Planet, ευχαριστώ. Θα με ενδιάφερε να μου έδινες μια ενδεικτική τιμή. Γενικά, είμαι της άποψης, ότι από την στιγμή που μιλάμε για fixed gear, το low cost – low maintenance είναι οδηγός. Αλλά, οκ, μην είναι κάνα σκελετός που σπάσει σε λίγα χιλιόμετρα!
Σήμερα, έφτασα Ελλάδα και το ποδήλατο μου έρχεται από Λονδίνο σε λίγες μέρες. Λυμένο, οπότε νομίζω θα φάω αρκετές μέρες να το συναρμολογήσω, γιατί είμαι και λίγο άσχετη με αυτό το θέμα, γιατί δεν έδινα καθόλου προσοχή όταν το λύναμε..
Psile, θα ανεβάσω φωτογραφία μόλις είναι έτοιμο. Έχω μια που είναι λίγο σκοτεινή, κ το ποδήλατο είναι κάτω στο πεζοδρόμιο, οπότε δεν ξέρω αν κάνει για το gallery. Θα στη στείλω να την δεις.

Plannet
Εικόνα Plannet
Απών/απούσα

απο μια ματιά που έριξα λογικά θα σου βγει κοντά στα 1000 ευρό
γιατί βλέπω οτι σε fixed gear ότι πιάνεις είναι ακριβό δλδ
δισκοβραχίονα βρήκα μόνο record και dura-ace
σκελετό βρήκα μόνο με 300 ευρό
θα ρωτήσω τον δικό μου και θα σου πω μήπως παίζει και τίποτα άλλο

να ρωτήσω και κάτι ακόμα
με το fixed gear Πως σταματάς το ποδήλατο?