Καλησπέρα σε όλους!
Σκεφτόμουν να πάρω το ideal pro rider (375-390euro) αλλά βρήκα προσφορά το περσινό μοντέλο ideal hillmaster 2008 με 450 ευρώ (αρχική τιμή 560ε)
το hillmaster 2008 διαφέρει απο το pro rider 2009 κυρίως στα εξής:
-έχει μηχανικά δισκόφρενα...
-27 ταχύτητες (το pro rider έχει 24)...
-κλείδωμα μπροστινής ανάρτησης από το τιμόνι
Ήμουν αποφασισμένος να πάρω το hillmaster, μέχρι σήμερα.Ο κύριος λόγος που μπαίνω στο δίλημμα ειναι επειδή στα διάφορα φόρουμ πέφτει θάψιμο στα μηχανικά δισκόφρενα τα οποία επισης προσθέτουν και βάρος.
Επιπλέον δεν ξέρω κατά πόσο αξίζουν οι 27 ταχυτητες και το κλείδωμα ανάρτησης από το τιμόνι (για το οποίο μάλιστα άκουσα την άποψη ότι ίσως χαλάει εύκολα).
Όποιος μπορεί ας μου πει την άποψή του.Να πω επίσης ότι το ποδήλατο το θέλω κυρίως για χωματόδρομο και βουνό εκτός δρόμου.
παραθέτω και τα χαρακτηριστικά τους:
PRORIDER 2009:
FRAME:
ALLOY 7005 T4 / T6
FORK-SHOCK:
RST GILA PRO-ML, LOCKOUT 100mm
TRANSMISSION:
SHIMANO DEORE-M191 COMBINATION
BRAKES:
SHIMANO ACERA V-BRAKES
WHEELS:
RIMS-ALLOY DOUBLE WALL, HUBS-SHIMANO, TIRES-KENDA KOYOTE
HILLMASTER 2008:
FRAME:
KINESIS #7005 T4/T6
FORK-SHOCK:
RST GILA-PRO 100mm DISC, REMOTE LOCKOUT
RD-FD-SHIFTERS:
DEORE-M531 RD, DEORE-M530 SLs & FD
CRANKSET-BB:
SHIMANO-M442 OCTALINK FC, DEORE-HG50 CASSETTE, DEORE-HG53 CHAIN
BRAKES:
DEORE-M530 V-BRAKES* (έκδοση με μηχανικά δισκόφρενα)
WHEELS:
DEORE-M530 HUBS*, DT STAINLESS SPOKES, EXAL ZX19 EYELETB RIMS, SCHWALBE 26*2.25 SMART-SAM TIRES*
Καλημερα φιλε μου.Να σου πω εγω την γνωμη μου.Εχω ΜΤΒ με μηχανικα δισκοφρενα.Οπως εχω γραψει και σε αλλα σημεια εδω μεσα,ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τα μηχανικα δισκοφρενα στο δικο μου.Μπλοκαρουνε αμεσα τους τροχους,κ δν εχω παρατηρησει κανενα ψεγαδι εδω κ 6 μηνες καθημερινης χρησης.Βεβαια,δν εχουν καμμια σχεση με τα υδραυλικα στην αισθηση κ στην αποδοση.Κ εννοειται οτι δν αξιζουν αυτο το θαψιμο που λες.
Εγω παντως θα προτιμουσα το ΗILLMASTER.Μου αρεσει περισσοτερο εμφανισιακα.
Αν κανεις ποδηλασια σκληρη στο βουνο...να ξερεις οτι το Pro Rider δεν θα σε παει σε καμια περιπτωση εκει που θα σε παει το Hillmaster. Το Hillmaster αν θυμαμαι καλα στην εκδοση με τα υδραυλικα φοραει τα Shimano Deore LX. Πιστευω πως πραγματικα αξιζει να παρεις το Hillmaster γιατι για 60€ θα εχει μια πολυ ωραια αισθηση φρεναρισματος και εκτος αυτου αμα αργοτερα θελισεις να παρεις υδραυλικα δεν θα δωσεις μονο 60€ για την αγορα τους. Και δεν ειναι μονο τα φρενα...το Hillmaster υπερτερει και σε τροχους, και σε ταχυτητες.
1) και εγω το hillmaster πιστευω οτι ειναι καλυτερο εμφανισιακα αλλα και εχει καλυτερες προδιαγραφες
2) οσο για τα δισκοφρενα
θα με τρελανετε!!! τι προσθετο βαρος????????
απο (περιπου) 14 κιλα να παει 14,70 ή 15 σιγα σημασια εχει οτι ειναι ποιο ανθεκτικα (ενοω κακοκεριες) και φρεναρουν καλυτερα το δικο μου bike ειναι 16 κιλα και οταν πηγαινω μακρινες βολτες βουνο,πολη δεν το πολυκαταλαβαινω
3) τρεις (μεχρι τωρα) ειπαν το hillmaster εγω στη θεση σου θα το αγοραζα αξιζει!!
εγώ είμαι υπέρ του pro rider
:P
για να γίνει 3-1
πέραν της πλάκας το Hillmaster όντος είναι καλύτερο λόγο προσφοράς
απλά να δεις αν σου κάνει σαν μέγεθος
και να κοιτάξεις να αλλάξεις γρήγορα τα φρένα σε υδραυλικά
θα σου κοστίσει περίπου 100 ευρό η μετατροπή :D
Γεια χαρά,
έχω το Hillmaster 2008, με μηχανικά δισκόφρενα, ενώ ένας φίλος πήρε το Pro Rider 2008 που δεν έχει παρά ελάχιστες διαφορές από το μοντέλο του 2009 που αναφέρεις- (καλάμια πιρουνιού μαύρου χρώματος).
Τα δύο ποδήλατα έχουν ακριβώς το ίδιο πλαίσιο, οπότε ότι μέγεθος θέλεις στο ένα, ισχύει και για το άλλο.
Οι τροχοί είναι διαφορετικοί. Του Hillmaster έχω την εντύπωση πως είναι λίγο καλύτεροι.
Καλύτερα είναι και τα μηχανικά μέρη, αφού φοράει σειρά deore εξολοκλήρου, ενώ και η σέλα είναι ποιοτικά ανώτερη.
Τα V-brakes του Pro Rider προσωπικά πιστεύω ότι λειτουργούν άψογα, προσφέροντας μεγαλύτερη δύναμη πέδησης λόγω του σημείου που ενεργούν (στο στεφάνι της ζάντας) σε σχέση με τα μηχανικά δισκόφρενα του Hillmaster. Παρ' όλα αυτά τα μηχανικά δισκόφρενα δεν υστερούν σε επάρκεια δύναμης πέδησης όσον αφορά τουλάχιστον στη δυνατότητά τους να ακινητοποιήσουν το ποδήλατο κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Αντίθετα τα V-brakes χάνουν μεγάλο μέρος της αποτελεσματικότητάς τους σε συνθήκες βροχής ή λάσπης που πολύ πιθανό να συναντήσεις όταν κινείσαι στο δρόμο ή το βουνό αντίστοιχα.
Τέλος συμφωνώ μαζί σου πως η διαφορά μεταξύ 24 ή 27 ταχυτήτων δεν είναι μεγάλη, αφού και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει κασσέττα, όμως τα γρανάζια του Hillmaster είναι καλύτερα από αυτά του Pro Rider.
Σημαντική διαφορά υπέρ του Hillmaster θεωρώ πως είναι η δυνατότητά του να δεχθεί υδραυλικά δισκόφρενα με σχετικά χαμηλό κόστος, ενώ το Pro Rider λόγω των κέντρων που χρησιμοποιεί απαιτεί (πέραν της αγοράς δίσκων), αλλαγή κέντρων και άρα και ακτινολόγηση, κάτι που αυξάνει αρκετά το κόστος, σε περίπτωση που μελλοντικά αποφασίσεις να το αναβαθμίσεις.
Το remote lock-out από το Νοέμβρη μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανίσει το παραμικρό πρόβλημα, τουλάχιστον στο δικό μου ποδήλατο.
Ενδεχομένως να μεροληπτώ υπέρ του Hillmaster, επειδή αυτό το ποδήλατο έχω, αλλά δεδομένου πως η διαφορά στην τιμή που αναφέρεις μου φαίνεται πολύ μικρή, στη θέση σου επέλεγα Hillmaster με κλειστά μάτια.
Σε κάθε περίπτωση... καλές βόλτες ότι κι αν επιλέξεις.
Η πλειοψηφία κερδίζει!Οκ παιδιά,ευχαριστώ, πιστεύω ότι έχω πειστεί για το hillmaster!
Αφού το λες και εσύ plannet που απ'ότι ξέρω είσαι υπέρμαχος των v-brakes!Όπως λέτε έχει ανώτερα περιφερειακά και αργότερα μπορώ να βάλω και υδραυλικά μόνο με 100ευρώ!
Επίσης διάβασα ότι το hillmaster του 2009 είναι ελαφρύτερο (αν κ κατά ελάχιστα) από το pro rider, οπότε δεν έχει καθόλου σημασία το επιπλέον βάρος των δισκόφρενων.
Τώρα σχετικά με το μέγεθος,έχω ύψος 1,75 και το μέγεθος του hillmaster που βρήκα σε προσφορά είναι medium αλλά δεν ξέρω ακριβές νούμερο,δηλ αν είναι 41 ή 46.Έχει μεγάλη σημασία αυτό;
Στο site της ideal λέει: 1,70-1,75m->μέγεθος 41,46 και για 1,75-1,80m-> μέγεθος 46, άρα να το αγοράσω είτε είναι 41 είτε 46??
Εγώ είμαι 1,80 κι έχω το 51 ... και φαντάσου ότι η σέλα είναι ανεβασμένη... Σημασία έχει να είναι εντάξει τα πόδια σου στα πετάλια, κι όχι να πατάνε και τα δύο στο έδαφος όταν κάθεσαι στη σέλα.
Το πόδι πρέπει να τεντώνει μεν όταν το πετάλι είναι στο κατώτερο σημείο, αλλά όχι να εκτείνεται πλήρως το γόνατο.
Καλού κακού ρώτα και κάποιον πιο ειδικό από μένα... (τα νούμερα ποδηλάτων πάνε ανάλογα με το μήκος από τον καβάλο σου μέχρι το έδαφος - χωρίς παπούτσια) και μπορείς να βρεις σχετικές κλίμακες στο δίκτυο, ενώ στην περίπτωση της IDEAL όταν αναφέρεται σε 46 ή 51 είναι το μήκος του κάθετου σωλήνα του σκελετού μέχρι το σημείο που αρχίζει η ντίζα της σέλας, μετρημένο σε εκατοστά.
λογικά μόνο με στο 46 μπορείς να πας
γιατί μετα το 51 θα σου είναι πολύ μεγάλο
46 ektos ke ena ise idietera xamilokolis. Kai egw tha sou protinw to Hillmaster logo perisoterwn komatwn Deore, Diskofrena (tha sou kostisi perisotero an anvathmisis apo Vbrake argotera) ke rodo/zandes. Ena poli sevasto podilataki.