Γεια σε ολους,[Αλληλεγγυη στους κοινωνικους αγωνες!]
λοιπον μολις χθες εγκατεστησα,σωστα νομιζω, υδραυλικα δισκοφενα στο τρεκινγκ ποδηλατο μου και λογω απειριας ζητω απο τους πιο πεπειραμενους τις προτροπες τους.Πιο συσκεκριμενα,οι μανετες για την ωρα ειναι πολυ σκληρες και οι δαγκανες "βρισκουν" στους ροτορες επιβραδυνοντας ετσι τη κινηση, παιζει καπως να χαλαρωσουν;
Αξιολόγηση:
0 ψήφοι
Αν ξέρεις ποιο ακριβώς μοντέλο είναι ψάξε στο σάιτ της εταιρείας σε κάποια ενότητα "support" η γράφοντας τον κωδικό στην αναζήτηση του σάιτ.
Χαλάρωσε τις βίδες που κρατάν τη δαγκάνα στο πλαίσιο.Πάτα το φρένο ΚΑΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟΣ σφίξε τις βίδες. Λογικά δεν θα βρίσκει μετά.
Η αίσθηση της μανέτας δεν αλλάζει.
Αυτο που εγραψες το έκανα κατα την εγκατασταση,δεν υπάρχει καποιο ειδος ρεγουλατόρου συνήθως;
Αν η δαγκάνα έχει ένα έμβολο και γλύστρα, πιθανόν να έχει τρόπο να ρυθμίζει την απόσταση του πίσω τακακιού από το δίσκο.Κοίταξε ποιό τακάκι βρίσκει.Ίσως να χρειάζεται να κεντράρεις την δαγκάνα χρησιμοποιόντας ροδέλες.
Οκ.
Τη βρικα την ακρη,οι βιδες σταθεροποιησης της δαγκανας στον σκελετο ειναι 4 ανω εγω νομιζα πως ηταν 2.Τις ξεσφιξα,πατησα τη μανετα και εσφιξα και οκ, δεν βρισκει πλεον,
ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας!
Ρε παιδιά ο Πλάνετ πως και δεν απάντησε; Άρχισα να ανησυχώ...μήπως πρέπει να ειδοποιήσουμε την αστυνομία; τον έχουν απαγάγει; τι;
:)
@nasty
ήμουν μεζεδόκηπο για μάσα :D
Άσε που θα του έλεγες ότι τα υδραυλικά σε Trekking είναι άχρηστα και καλύτερα να έβαζε τα vbrakes :P
Πλακα πλακα εγω εχω ενα προβλημα με τα υδραυλικα και κανει δεν μπορει να μου πει ξεκαθαρα τι συμβαινει.Θελω ο PLANNET να μου πει και αν εχει δικιο θα τον παραδεχτω.
Νιωθω οτι τα φρενα μου 'λιωνουν' πιο γρηγορα απο οσο πρεπει.Ακομα και με ολοκαινουργια τακακια.Οκ παραδεχομαι οτι στην τελευταια αλλαγη δεν τα στρωσα , αλλα παιζει τοσο μεγαλο ρολο ?Ακομα και οταν ρυθμιζω το ευρος πατηματος της μανετας(για να εχει μια αποσταση απο την χειρολαβη) μετα απο λιγο ζορισμα αλλαζει παλι θεση.Δηλαδη σημερα οταν γυρισα απο βουνο τα φρενα μου σχεδον ακουμπαγανε λαβη...
Να προσθεσω πλαννετ οτι εχουν dot oil και ξερω οτι δεν 'ζεσταινεται' κατα την χρηση οπως το mineral και οτι γενικα τo ποδηλατο το λιωνω καθημερινα.Αλλοι που εχουν τα ιδια φρενα μου λενε οτι δεν εχουν το παρομοιο προβλημα αλλα δεν ξερω τι χρηση τους κανουν.
Avid juicy 3.
να διαβάσει καμιά κριτική /τέστ στο δίκτυο και θα σου πει μετά :
" Bασικά εμένα...μπλα μπλα...ο ποδηλατάς μου....μπλα μπλα.... Φιδούσα...μπλα μπλα... :D:D:D:D: :P:P:P:P:P:P Από που είσαι φίλε; "
Ορε παιδια,νταξει ολα καλα.Τα εγκατεστησα,το εκανα και βόλτα και ολα μια χαρα γιααυτο το στρωσιμο όμως δεν ξερω πολλα.Τι διαδικασια πρεπει να ακολουθηθει ξερουμε; το μοντελο είναι shimano deore M525
@eaglos
όχι και άχρηστα
εγώ με το trekking κατέβηκα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα dh
δυστυχώς δεν ξέρω τόσα ώστε να απαντήσω στα συγκεκριμένα θέματα
μιας και όπως ξέρετε δεν μου αρέσουν τα δισκόφρενα
:D
@nemi θα το ψάξω πάντως και θα σου πω
@strouf
:PPPPPP :DDDDDD
Μια πρώτη σκέψη είναι ότι προσπαθείς να κάνεις κάτι ακριβό με κάτι φθηνό. Entry level φρένα είναι και αν κρίνω από τα αντίστοιχα Shimano που δοκίμασα στην Πάρνηθα δεν είναι για πολλά πολλά.
Στα Shimano αυτά δεν υπήρχει δάγκωμα καθόλου και είχαν την αίσθηση κακορυθμισμένων vbrakes. Η μανέτα έπρεπε να κάνει μεγάλη διαδρομή για να πιάσει και φυσικά μετά μερική ώρα άρχισαν τα στριγγλίσματα. Τελικά έτσι ήταν τα φρένα καθώς ο ιδιοκτήτης είχε κάνει και εξαέρωση και όλα.
Από τη στιγμή που έχει γίνει εξαέρωση, ο δίσκος σου δεν έχει καεί, όλα φαίνονται όκ και προφανώς έχεις δοκιμάσει και άλλα τακάκια τότε απλά δεν σου φτάνει το υπάρχων σύστημα γι' αυτό που κάνεις.
xaXaXxaxaxaxAXAXAAXAxAX αυτο ηταν το απολυτο ρεζουμε του πλαννετ !!
Να μαι ειλικρινης υπαρχει καπου στην ακρη του μυαλου μου αυτο που λες , γιατι οταν μπαινω στο site της sram και εχει αλλα 10 κομματια απο πανω της δεν μπορω να τα περιμενω και ολα.Απλα για να στο παιξω μελω , δεν ηθελα να το πιστεψω γιατι μου φαινεται θα χρειαστουν αλλαγη....και δοκιμασα και κατι magura ...
και ξεκινησα να πηγαινω και υμηττο...οποτε...$$$
@nemi
το θέμα είναι ότι οι μανέτες λειτουργικά είναι οι ίδιες
και πόσο διαφορετική τεχνολογία να έχει η δαγκάνα
το κακό είναι ως συνήθως τα ελλειπή δεδομένα για τεχνικά θέματα σε ποδηλατικά εξαρτήματα
τα magura έχουν μεγάλη ιστορία στα δισκόφρενα
και είναι η μόνο εταιρεία που κατασκεύασε υδραυλικό v-brake
Ναι ρε παιδια,ωραια ολα αυτα τα εξειδικευμενα σχολια,δεν λεω ειναι εντυπωσιακα,θα μας πει ομως κανεις και μας τους ασχετους τι ειναι αυτο το περιβοητο στρωσιμο για τα υδραυλικα δισκοφρενα ;;
το ζητούμενο είναι τα τακάκια και οι δίσκοι να εφαρμόσουν όσο δυνατό τελειότερα μεταξύ τους. Μέχρι να συμβεί αυτό δεν έχεις το 100% της απόδοσης.Ωστόσο φρενάρεις μαλακά και αποφεύγεις να ζεστάνεις και κουράσεις το σύστημα, καθώς τοπικές υπερθερμάνσεις θα προκαλέσουν ανεπανόρθωτες ζημιές στα τακάκια και δίσκους.
@peditalatores
κοίταξε
το πιο πιθανό είναι να μην τα ρύθμισες σωστά
μπορείς να βγάλεις κάποιες φωτογραφίες για να δούμε πόσο ακουμπάνε τα τακάκια
ακουμπάει ο δίσκος στο τακάκι ?? η στο πάνω μέρος της δαγκάνας???
γενικότερα δεν έχω μεγάλη εμπειρία στα δισκόφρενα
το πιο πιθανό είναι να κάθονται στραβά οι δίσκοι και να πιέζουν το τακάκια
για αυτό να έχεις την σκληρή αίσθηση
@nemi
εγώ πάντως προτιμώ τα Mineral oil που είναι βιοδιασπόμενα
πέραν αυτού τα στρώσιμο είναι σημαντικό από ότι ξέρω αν και δεν ξέρω τι ακριβός σημαίνει (τροφή για στρουφ)
τώρα για το φάγομα των φρένων
1) παίζει το γεγονός να έχει πρόβλημα ο δίσκος χτύπημα η κάψιμο που να τρώει το τακάκι
2) να είναι μαλακά τα τακάκια που βάζεις με συνέπεια να φαγώνονται πιο εύκολα
εδώ μπορώ να σου πω με ένα παιδί που είχε πάρει τους mavic slr που θέλαν κεραμικά τακάκια (v-brake) και το καταλάβαμε όταν έτρωγε σε κάθε αγώνα ένα ζευγάρι
ένας φίλος έχει βάλει αυτά και είδε διαφορά σε σχέση με τα μανίσια τακάκια που είχε
http://www.bbbparts.com/discbrakepads.php
βέβαια υπάρχουν και άλλες εταιρίες όπως koolstop
3)να τα λιώνεις λόγο χρήσης δλδ να πατάς πολύ φρένο και να είναι φυσιολογικό να τα λιώσεις :D Ξέρεις τα φρένα δεν είναι με την διάρκεια που τα έχεις πάνω αλλά με τα φρεναρίσματα που θα του κάνεις
για την αλλαγή της μανέτας
θα απαντήσω με τα λίγα που ξέρω
θέλει εξαέρωση αν το κάνεις καλή εξαέρωση και πάλι αλλάζει θέση μετά απο 1-2 πατήματα
σημαίνει ή ότι έχεις διαρροή και χάνεις λάδι
η ότι κάποιο τσιμουχάκι έχει πρόβλημα
αυτό το παρατηρείς και στα 2 φρένα???
βασικά ανακάλυψα πως μετά από μια καλή μάσα στον μεζεδόκηπο αποκτάς ιδέες
@plannet
έγραψα νωρίτερα πως τελικα τα εγκατέστησα επιτυχώς, χωρις να βρίσκει πουθενα, αλλο ρώτησα, ευχαριστω πάντως
@ stroumf
Ευχαριστω, μαλλον μια τέτοια απάντηση περίμενα
@ ολους:
μπας και ξέρετε και αυτο: Ο κατασκευαστης λέει πως κατα την εξαερωση οι μανετες πρεπει να ναι παραλληλα με το εδαφος στο τιμονι(χωρις κληση),πρεπει αραγε να παραμεινουν και σε αυτη τη θεση μετα την εγκατασταση(δεν νομιζω αλλα παρολαυτα πρεπει να ρωτησω)
διάβασα βιαστικά το post και δεν είδα ότι έλυσες το πρόβλημα
από την στιγμή που δεν βρίσκει ο δίσκος στην δαγκάνα μαλάκωσαν τα φρένα σου?
όχι μετά την εγκατάσταση μπορείς να τις δώσεις κλίση
φαντάσου ότι στις μανέτες υπάρχει το δοχείο με το λάδι
το οποίο αν δεν είναι παράλληλο με το έδαφος κρατάει αέρα μέσα
και δημιουργεί πρόβλημα απλά αν στάξεις λάδι να το σκουπίσεις καλά από τον σκελετό
Μαλάκωσαν, και δεν βρισκουν. Οκ,σε ευχαριστώ
...ειναι αυτο που λεει ο "strouf"...
αν θελεις μια πιο λεπτομερη απαντηση ριξε μια ματια στο link αυτο:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=403405
...και διαβασε το δευτερο post του "Squash"...
εξηγει για τον τροπο φρεναρισματος, μεχρι να στρωσουν τα φρενα...
εγω κατι τετοιο εκανα και στα δικα μου,και δουλευουν μια χαρα τωρα... :)
@ Nemi6
Se genikes grames den tha eprepe na exis polla provlimata me ta Juicy3. Bori na ine aplo modelo alla ine arketa dinata, idietera an tous valis tis swstes diskoplakes. Ti podilato/diskoplakes exis? Megethos diskoplakas enow. Ta Organika takakia tis Avid trogonde arketa grigora alla afto pou les esi ine mallon akrew. Dokimase ta Sintered h Metalika tis idias eteria h kapias opos h BBB.
An kanis "agrio" podilato...DH, Freeride ktlp skepsou na anevasis tin diametro twn diskoplakwn sou se 203 an den ine idi, oxi aparetitws bros piso alla sigoura brosta.
An pali den voithane afta ke mia kalli eksaerosi tote poula ta ke vale ena pio dinato freno. Epiloges iparxoun arketes stin agora, apo Avid Code5, Formula, Hayes Stroker mexri HOPE.
λέτε να σταματήσει και το τρίξιμο που κάνουν αν γίνει σωστό στρώσιμο;
Ti triksimo enois? Kapia frena, idietera tis Shimano ta ftina trizoun polles fores giati apo tin sinarmologisi tous exi pesi ligo ladi sta takakia. Eki ke mono i allagi twn takakiwn tha ta kani na vgaloun ton skasmo. Alo ena pragma pou prepi na kanis ine tsekaris oti h diskoplaka ine swsta sfigmeni sto kendro tou troxou.
Να μαι ειλικρινης υπαρχει καπου στην ακρη του μυαλου μου αυτο που λες , γιατι οταν μπαινω στο site της sram και εχει αλλα 10 κομματια απο πανω της δεν μπορω να τα περιμενω και ολα.Απλα ( Sohbet , muhabbet ) για να στο παιξω μελω , δεν ηθελα να το πιστεψω γιατι μου φαινεται θα χρειαστουν αλλαγη....και δοκιμασα και κατι magura ...
και ξεκινησα να πηγαινω και υμηττο...οποτε...
χεραιτιζω ολους σαν νεο μελος. Θελω τα φωτα σας σχετικα με τα δισκοφρενα avid juicy 3.Πηρα καινουριο ποδηλατο απο ιντερνετ και το πηγα σε ποδηλαταδικο για συναρμολογηση και στησιμο.
Οταν το πηρα για τεσταρισμα παρατηρησα τα εξης
το μπροστα shifter για τις ταχυτητες Shimano Alivio FD-M412 ειναι πολυ σκληρο οταν ανεβαζεις ταχυτητα και φυσικα την αλλαζει πολυ ευκολα στο κατεβασμα.
τα δισκοφρενα πρεπει να βρισκουν στο ροτορα γιατι η ροδα οταν γυριζει στον αερα σταματαει σχετικα γρηγορα σε 4-5 στροφες.
επισης το μπροστα δισκοφρενο κανει εναν περιοδικο επαναλαμβανομενο θορυβο γιατι ο ροτορας βρισκει καπου , οχι απο τα πλαγια που ειναι η επιφανεια φρεναρισματος, αλλα απο πανω και το καταλαβα γιατι εχει ''φαει'' λιγο το μαυρο χρωμα σε ενα σημειο.
Περιμενω τις συμβουλες σας , ευχαριστω